Nou het was mij een dag. Stukje met de motor gaan rijden. 1 keer een auto die zonder kijken uit een parkeervak komt en mij bijna raakt en kort daarna een auto op mijn weghelft (80 weg).
Bijna thuis. Dan heb je het overleeft! Denk je..
Ik sta tussen een vluchtheuvel waar je kan gaan staan om links af te slaan. Mijn vriendin ging al, ze kon nog net voor een fietser. Ik besloot te wachten.
Meneer in zijn cactus achter mij besloot ook om te gaan. Ik herhaal: ik besloot te wachten en meneer in zijn cactus niet.
Hij begon mij naar voren te duwen en ik rolde zo’n 1.50m vooruit. Toen ik doorhad wat er gebeurde (met de motor kunnen lopen zodat ik niet om zou vallen) begon ik te toeteren, vol gas te geven (stond in neutraal) en te schreeuwen stopte hij met gas geven.
I.p.v. dat hij even achteruit ging bleef hij lekker tegen mijn motor staan. Ik roepen dat hij achteruit moest zodat ik van een weghelft af kon (50 weg binnen de bebouwde kom).. hierna afgestapt en pissig gevraagd wat er in zijn hoofd om ging.
Eerst deed hij alsof er niets was. Daarna gaf hij aan dat hij weg zou rijden. Kort daarna begon hij sorry te roepen en vertelde dat mijn vriendin ging rijden en ik dan waarschijnlijk ook zou gaan... Ja ik dus niet dus dan moet je wachten aardappel!!
Heb de vriendelijke wegpiraat een aantal keer ‘vriendelijk’ gevraagd zijn auto aan de kant te parkeren zodat ik zijn gegevens kon noteren maar dit wou hij niet. Toen ik vertelde dat we nu heel de weg stil aan het leggen waren en ik persoonlijk daar totaal geen problemen mee had om daar tien minuten te blijven staan stemde hij toch uiteindelijk in.
Hij parkeerde voor mijn vriendin haar motor en zei tegen haar: ik snap niet waarom sorry niet genoeg is.
Ik had geen schade, hij wel. Wat strepen op de bumper en een kleine deuk. Hij heeft precies midden op mijn achterband lopen duwen.
Ik heb ze gegevens voor de zekerheid. Ik was al pissig toen ik door had wat er gebeurde maar toen hij de boel begon te ontkennen wakkerde het vuurtje aan. Wat een debiel.