Hét grote motortopic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste
Acties:
  • 289.271 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier ook weer terug. Was een heerlijke rit met een mooi tempo :)
Mauritio schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:16:
Mooi weer aan de techniek kunnen schaven door een geweldige voorligger (KTM RC, sorry slecht met namen)!
Bedoel je mij met de RC8 ? Ben wel benieuwd hoe je dat heeft geholpen dan :)

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
darkkingll schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:56:
[...]

Als noorderling: Erg herkenbaar.. Meeste collega's uit het midden/zuiden(vestiging Deventer daargelaten) vinden alles boven Zwolle te ver.. Wij Groningers moeten, wanneer we op de bank zitten, elke maandag naar Vianen voor een jan *** meeting.. Vinden ze heel gewoon daar.

Zaterdag ben ik er niet bij, maar grote kans dat ik de motor wel even uit ga laten... Laatste keer dat ik op een gemotoriseerde 2wieler zat was een Solex, dus maar weer eens tijd voor wat meer vermogen op de wielen. :+
Sogeti toevallig? :p

Tof dagje vandaag jongens! Heel erg bedankt voor 't organiseren, en het geduld met dit slakje. De eerste goeie kilometers zitten er in ieder geval op, halverwege kreeg ik spontaan een streepje erbij op de benzinemeter, dus alle oude meuk is uit 't systeem. :9 Mocht ook wel tijd worden. Binnenkort ook maar eens de ketting voor het eerst smeren, hebben we dat ook weer gehad. Ik zit nu met een lamme rechterarm op de bank, hier kom ik van m'n leven niet meer af vanavond. _O- Maar het was leuk!

I have stability. The ability to stab.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:08
@SmurfLink dat is handig, regenererende benzine! Lekker zuinig :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:22

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

d:)b Leuke foto's en leuk om.reacties te lezen. Ook al was ik er zelf niet bij :)

Do { Ping } while ( LOL )

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-10 15:58
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AdEvaqq.jpg

Alleen een Street Triple Rx foto gemaakt :+

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Is er trouwens nog een zekere KTM bestuurder door het gras gegaan en vervolgens weer de weg opgevlogen ? :+

• SmurfLink
  • Niet online
Chakotay schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:13:
@SmurfLink dat is handig, regenererende benzine! Lekker zuinig :P
Ja ik stond er even van te kijken. :P tot ik me herrinnerde dat ik pas 1x getankt had sinds ik de motor kreeg, dus dat er waarschijnlijk nog flink wat -minstens een jaar oude- benzine in de tank zat. Die is er nu dus uitgereden, ik vermoed dat ie daarom wat blijer werd van de nieuwe peut. Nu nog een halve tank over, dus dat valt me behoorlijk mee. Was ff vergeten net beneden de KM standen te noteren dus dat komt later wel. Mijn koude biertje roept me!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Nu online

A13X

Dude

Zo ook ik ben weer thuis, leuk ritje gehad en iedereen die is geweest bedankt!

@Grubeater @Joopieboy bedankt voor het voorrijden! @BartW @wimmel_1 @Maegrim bedankt voor het achter rijden!

Verbruik van de tweakers rit was ongeveer 10 tweakers op 177km :+ je vertrekt met 25 en je eindigd met 15 :o
spoiler:
met de lunchstop vertrokken hoor niet verongelukt

Awesome

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:21
Hier nog een update-je van mijn motoren. Ik heb een poos geleden al met jullie gedeeld dat ik in de gezamenlijke parkeerkelder van de bewoners geen muuranker mocht plaatsen van de VvE, nu heb ik er een andere oplossing voor gevonden. Dit blok beton van circa 100 kilo heb ik gratis kunnen ophalen in de buurt :p.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/87FFixFl.jpg

De R1100GS heeft afgelopen week Ali LED verstralers gekregen en een USB socket, al het bedrading netjes gezekerd en met een relay vast gemaakt doormiddel van een Fuseblock. Ook direct nieuwe metalen snelsluiters geïnstalleerd nu ik toch al onder de tank moest zijn. Eerste paar ritjes was het wel even zweten aangezien ik slechte ervaringen heb met benzine snelsluiters, ook rij ik nu met een meter extra benzineslang rond mocht het fout gaan. Maar ik heb er nu alweer (plus de rit van vandaag) meer dan 500km probleemloos mee gereden, dus ik denk dat het goed blijft.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wToxqIyl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yiLlKARl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V6upDfnl.jpg

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12 20:35
Raym09 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:41:
Zo ook ik ben weer thuis, leuk ritje gehad en iedereen die is geweest bedankt!

@Grubeater @Joopieboy bedankt voor het voorrijden! @BartW @wimmel_1 @Maegrim bedankt voor het achter rijden!

Verbruik van de tweakers rit was ongeveer 10 tweakers op 177km :+ je vertrekt met 25 en je eindigd met 15 :o
spoiler:
met de lunchstop vertrokken hoor niet verongelukt
De middelste groep was inderdaad ineens weg dus @NLDViane en ik zijn via Apeldoorn naar huis gegaan :)

Maar ondanks dat was het 1e deel een mooie route d:)b

Gemiddelde van 1 op 30 gereden vandaag inclusief het jagen op de terugweg (kwam maar 80 pk tekort op @NLDViane :+)

Gamertag: timmie271

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:29
Maegrim schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:16:
[Afbeelding]

Alleen een Street Triple Rx foto gemaakt :+
Ik voel me buitengesloten zonder Rx :'(

Was wel een mooie rit, was alleen een beetje onduidelijk na de stop wie er verder gingen uit de Street Triple groep :+

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Was zeker een mooie rit over de betuwe, langs het water en door de landerijen. Zeker voor herhaling vatbaar maar dan wel met een comfort zadel...

En voor mijn gevoel had ik weer de lompste motor mee, net als vorig jaar :/

[ Voor 21% gewijzigd door sypie op 22-06-2019 18:10 ]

• A13X
  • Nu online

A13X

Dude

timmie271 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:53:
[...]

De middelste groep was inderdaad ineens weg dus @NLDViane en ik zijn via Apeldoorn naar huis gegaan :)

Maar ondanks dat was het 1e deel een mooie route d:)b

Gemiddelde van 1 op 30 gereden vandaag inclusief het jagen op de terugweg (kwam maar 80 pk tekort op @NLDViane :+)
1:16,8 gereden, blijkbaar was ons groepje toch niet zo snel :+

Awesome

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
NLDViane schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:00:
[...]

Ik voel me buitengesloten zonder Rx :'(

Was wel een mooie rit, was alleen een beetje onduidelijk na de stop wie er verder gingen uit de Street Triple groep :+
En bij bij die BMW GS-F750 moeten alle fietsers en wandelaars in de topkoffer volgens die foto :o :9
Raym09 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:09:
[...]

Ik heb over de hele dag 23,1L benzine verstookt... Éxact 300Km uit-thuis (=> ±1:13).

[ Voor 31% gewijzigd door Will_M op 22-06-2019 18:25 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• timmie271
Raym09 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:09:
[...]

_O- _O- _O-

Nu tijd voor :9B en bedenken wat ik ga eten.....

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:45

Rick-Jan

always connected

Ook weer thuis, ontzettend leuke dag gehad! Aardig wat Tweakers gesproken! Ik was met de groep van @Raym09 die aardig t gas konden vinden :9 Zal nog wel even een mini verslagje maken maar eerst aan de bbq :D

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Rick-Jan schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:19:
Ook weer thuis, ontzettend leuke dag gehad! Aardig wat Tweakers gesproken! Ik was met de groep van @Raym09 die aardig t gas konden vinden :9 Zal nog wel even een mini verslagje maken maar eerst aan de bbq :D
Jij had dan ook nog eens het minste aantal CC's (600) van alles wat er in dat groepje mee reed, dus.... d:)b

• NLDViane
1 op 20 gereden, zal niet vaak met voorkomen denk ik... En wat @sypie zegt, volgende keer met ander zadel :+

• InZane
  • Laatst online: 15:57
timmie271 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:15:
[...]

_O- _O- _O-

Nu tijd voor :9B en bedenken wat ik ga eten.....
Tweede biertje staat al klaar hier :9

Het was een lekker dagje sturen zo. Wel jammer dat de groep van Johan, waar ik ook in zat, zo uit mekaar viel na de lunch.
Het is uiteindelijk goedgekomen :)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17-12 22:29
Das een mooie connector welk merk/model is dat (en doettie dual cut off dus beide slangen afdichten ?)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Was een lekker ritje, helaas halverwege de 2e helft uitgevallen met materiaalpech op de zwarte kawa ER6F. Kortsluiting via doorgeschuurde isolatie... hoofdzekering poeeeffff/rookwolkje. Gelukkig zit er wel een reserve 30A zekering in het system dus die konden we vervangen.

Had wel allerlei bandenveters, pompjes, inbussleuteltjes en schroevendraaiers bij me, maar helaas net geen doppensetje of steeksleuteltje om de tank even te lichten voor het isolatie dingetje. Dat gaat volgende keer dus ook mee in het "Eerste Hulp Bij pech Onderweg" kitje.
Gelukkig kon ik bij de MCD 20 meter verder even een tangetje lenen en een rolletje tape kopen om het euvel in ieder geval provisorisch te verhelpen, dus uiteindelijk zijn we toch nog rijdend thuis gekomen.

Bedankt allemaal voor de rit (tot waar we hebben kunnen meerijden)..

• sypie
  • Niet online
Vandaag was echt 12 motorrijders 13 afvallers ;-)

• timmie271
sypie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:36:
Vandaag was echt 12 motorrijders 13 afvallers ;-)
Hadden nooit aan tafel 13 moeten gaan zitten met de lunch _O- _O-

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:56

Vrijdag

De Zwarte

Zo te zien en te lezen was het een mooie rit 👍

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@Raym09 "Wij" hebben het groepje als enige volledig bijeen kunnen houden, dus _O-

Met 7 man vertrokken en met 6 man weer terug gekomen waarbij we van die zevende persoon nétjes afscheid genomen hebben bij de lunch en waar we dus ook van wísten dat 'ie weg was.... 8)
timmie271 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:40:
[...]

Hadden nooit aan tafel 13 moeten gaan zitten met de lunch _O- _O-
Die bordjes werden er ook pas later op gezet door die jongen van de bediening. Volgens mij hadden ze niet écht op een groep van 25 man gerekend die even iets kwamen eten op een doordeweekse zaterdagmiddag.... De serveerster was in ieder geval niet écht op d'r gemak aan't werken :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Will_M op 22-06-2019 18:53 ]

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:28
Pfff, hele dag niks terug gehoord :(.
Gelukkig wel productief geweest, huis moet spik en span zijn voor een eventuele taxatie.

@all Leuk om jullie eens in het echt gezien te hebben, sorry dat ik al zo snel weer weg was. Ik wilde niet afzeggen dus dit was een compromis :*.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:47:
Pfff, hele dag niks terug gehoord :(.
Gelukkig wel productief geweest, huis moet spik en span zijn voor een eventuele taxatie.

@all Leuk om jullie eens in het echt gezien te hebben, sorry dat ik al zo snel weer weg was. Ik wilde niet afzeggen dus dit was een compromis :*.
Waarschijnlijk wacht de verkopende partij nú op een bod boven de vraagprijs en hebben ze aan de overige kandidaten ook aangegeven dat de vraagprijs al door 'iemand' geboden is.

Maar: Ook aangenaam Uwes eens "In Real Life" te mogen spreken, dus Su-Per dat je alsnog even mee gereden hebt!! _/-\o_

• SmurfLink
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:44:

[...]

Die bordjes werden er ook pas later op gezet door die jongen van de bediening. Volgens mij hadden ze niet écht op een groep van 25 man gerekend die even iets kwamen eten op een doordeweekse zaterdagmiddag.... De serveerster was in ieder geval niet écht op d'r gemak aan't werken :*)
Hadden jullie van te voren gereserveerd? :P want ze was inderdaad een beetje overdonderd, haha.

• HTT-Thalan
SmurfLink schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:06:
[...]

Hadden jullie van te voren gereserveerd? :P want ze was inderdaad een beetje overdonderd, haha.
Je hebt haar toch niet proberen te versieren hè?

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
[...]

Leek er niet écht op, hé :9

Maar ze was al aan't stuntelen toen we er als eerste groepje nét zaten en er dus nog maar 7 personen het terras in gebruik genomen hadden....

Ik als "eigenwijsje" bestel hier in NL dan ook nog altijd een 'Spezi' met dit weer (heerlijk dorstlessende 'mix') en ik heb haar toch zeker 3 keer moeten zeggen dat daar écht géén bier in thuis hoort (7-Up met bier / Fanta met bier / Cola met bier kreeg ik als suggestie's van haar ....) 8)

• Mauritio
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-12 12:23
InZane schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:29:
[...]

Tweede biertje staat al klaar hier :9

Het was een lekker dagje sturen zo. Wel jammer dat de groep van Johan, waar ik ook in zat, zo uit mekaar viel na de lunch.
Het is uiteindelijk goedgekomen :)
Ja het middelste groepje viel spontaan uit elkaar na de lunch :+ Wij dachten dat iedereen was tanken + wegreed dus toen zijn wij ook maar gaan rijden met z'n vieren. Uiteindelijk bij Waardenburg de A2 op gegaan richting mijn ouders voor nog een bak koffie (de rest van de route hebben we al erg vaak gereden).

@PilatuS Ja ik had er best veel aan, rijd ook pas krap een jaar, maar vond dat je fijne lijnen koos over de dijk met een lekker tempo en die kon ik mooi volgen! Het was een stevig tempo van de groep, vooral aan het begin even wennen, maar echt heerlijk gereden en een super mooie route :*)

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-11 12:32
SmurfLink schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:07:
[...]

Sogeti toevallig? :p

Tof dagje vandaag jongens! Heel erg bedankt voor 't organiseren, en het geduld met dit slakje. De eerste goeie kilometers zitten er in ieder geval op, halverwege kreeg ik spontaan een streepje erbij op de benzinemeter, dus alle oude meuk is uit 't systeem. :9 Mocht ook wel tijd worden. Binnenkort ook maar eens de ketting voor het eerst smeren, hebben we dat ook weer gehad. Ik zit nu met een lamme rechterarm op de bank, hier kom ik van m'n leven niet meer af vanavond. _O- Maar het was leuk!
Haha, nee helaas.. Hoewel ik daar, gezien mijn huidige functie (Tester) wel zo terecht zou moeten kunnen.. Nee, bedrijf met een groene cirkel als logo..

Klonk als een leuke dag! Ik heb gisteren en vandaag vooral lopen klussen dus kon er niet bij zijn.
Wel vandaag nog even gereden, bij de motoport days de vering laten checken/afstellen waarbij ook de clipons licht zijn versteld.. Wat een verschil :o

Oh, en nog op een Z400 gereden(de 750 werd net verkocht). Grappig ding :D

• cyntax
  • Laatst online: 10:21
harley schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:30:
[...]

Das een mooie connector welk merk/model is dat (en doettie dual cut off dus beide slangen afdichten ?)
Yep, het is dual cut off! Werkt perfect. Heb het van Louis :).

• A13X
  • Nu online

A13X

Dude

[...]

We gingen lunchen niet dineren O-)

@Rick-Jan gezien het *kuch* ietswat vlotte tempo op sommige stukken en ook nog de minst krachtigste motor van alle 6 heb je het goed gedaan d:)b

Jammer van de 2e groep, les voor de volgende keer, blij dat jullie wel genoten hebben van het stuk wat jullie wel hebben gereden.

Vond het persoonlijk wel fijn dat we met 3 groepen reden, gevoelsmatige was nu het tempo onderling beter afgestemd. Al zullen sommige uit de 3e groep en het stuk voor de lunch daar misschien anders over denken.

@SmurfLink top dat je erbij was, een beste onderneming met je voorgeschiedenis! Hoop dat je hiervan genoten hebt, wat geleerd hebt en dat dit je zelfvertrouwen op de motor weer een boost geeft d:)b

[ Voor 57% gewijzigd door A13X op 22-06-2019 19:45 ]

Awesome

• PilatuS
  • Niet online
Mauritio schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:28:
[...]
@PilatuS Ja ik had er best veel aan, rijd ook pas krap een jaar, maar vond dat je fijne lijnen koos over de dijk met een lekker tempo en die kon ik mooi volgen! Het was een stevig tempo van de groep, vooral aan het begin even wennen, maar echt heerlijk gereden en een super mooie route :*)
Top! Mooi om te horen :)

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:51
Was een mooi ritje! Thanks @Raym09 voor het voorrijden, was een perfect tempo wat mij betreft!

Ik had de route iets te lang op pauze laten staan, maar voor de gemiddelde snelheid zal het weinig uitmaken denk ik :)
Afbeeldingslocatie: https://images.lolgast.nl/uploads/big/591c858210567a201a97197f8674f097.png

• SmurfLink
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:07:
[...]

Je hebt haar toch niet proberen te versieren hè?
Nah, heb alleen een praatje gemaakt :>
wimmel_1 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:19:
[...]

Leek er niet écht op, hé :9

Maar ze was al aan't stuntelen toen we er als eerste groepje nét zaten en er dus nog maar 7 personen het terras in gebruik genomen hadden....

Ik als "eigenwijsje" bestel hier in NL dan ook nog altijd een 'Spezi' met dit weer (heerlijk dorstlessende 'mix') en ik heb haar toch zeker 3 keer moeten zeggen dat daar écht géén bier in thuis hoort (7-Up met bier / Fanta met bier / Cola met bier kreeg ik als suggestie's van haar ....) 8)
Zij wist iig van niks en had niet zoveel mensen verwacht. :p

Haha, dat ken ik nog wel van vroegah. Huh, Cola met limonade? Ik ken het als Cola/Fanta 50/50.

En thanks @Raym09. Heb me goed vermaakt, is id wel goed voor m'n vertrouwen.

[ Voor 5% gewijzigd door SmurfLink op 22-06-2019 20:16 ]

• Imo62
  • Laatst online: 10-12 19:25
Raym09 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:37:
[...]

We gingen lunchen niet dineren O-)

@Rick-Jan gezien het *kuch* ietswat vlotte tempo op sommige stukken en ook nog de minst krachtigste motor van alle 6 heb je het goed gedaan d:)b

Jammer van de 2e groep, les voor de volgende keer, blij dat jullie wel genoten hebben van het stuk wat jullie wel hebben gereden.

Vond het persoonlijk wel fijn dat we met 3 groepen reden, gevoelsmatige was nu het tempo onderling beter afgestemd. Al zullen sommige uit de 3e groep en het stuk voor de lunch daar misschien anders over denken.

@SmurfLink top dat je erbij was, een beste onderneming met je voorgeschiedenis! Hoop dat je hiervan genoten hebt, wat geleerd hebt en dat dit je zelfvertrouwen op de motor weer een boost geeft d:)b
Het was een mooie rit met de voorste groep, vooral het gedeelte na lunch was had leuke bochten. Bedankt voor het voorrijden en voor de organisatie! Het tempo was fijn, op het rechte stuk kwam mijn KTM ietwat vermogen tekort vergeleken met de Duc en de Yamaha als jullie echt doortrokken, maar in de bochten ging die prima mee.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Ik was bij het vertrek nog even 'bang' dat @Raym09 en ik de route met z'n tweeën konden gaan rijden omdat er in eerste instantie niemand tussen ons in kwam staan.....

Met een FZ1 en een MT10 (= 2016 FZ1) hadden we 't rondje samen óók wel kunnen completeren maar dan was 't toch minder gezellig en leuk geworden. Groepje op zich was nú PRE-CIES groot genoeg om lekker door te kunnen rijden zonder daarbij meteen 'lomp' rijgedrag te (hoeven) gaan vertonen _/-\o_ d:)b

• lolgast
Ik was druk bezig met herstarten :+ Motor is uiteindelijk 4 keer uitgevallen tijdens de rit als we moesten wachten ergens. Das niet omdat ik geen herrie wil maken, die keuze wordt gewoon voor me gemaakt :9

• timmie271
lolgast schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:32:
Ik was druk bezig met herstarten :+ Motor is uiteindelijk 4 keer uitgevallen tijdens de rit als we moesten wachten ergens. Das niet omdat ik geen herrie wil maken, die keuze wordt gewoon voor me gemaakt :9
Dat heet een start stop systeem :+

Maar als ik jou gemiddelde snelheid en topsnelheid zo zie was ik toch blij in de langzame groep te zitten _O-

[ Voor 13% gewijzigd door timmie271 op 22-06-2019 20:34 ]

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Karakter heet dat: Ka-Rak-Ter!!! 8)

• lolgast
Ik zal het erbij zetten in de advertentie tzt: “Heeft karakter te over!” :+

@timmie271 Deze start alleen niet bij loslaten van de rem ;(

• NLDViane
Ohja, @Raym09 bedankt voor het organiseren, @Joopieboy bedankt voor het voorrijden van de 2e groep, tempo was erg lekker om te rijden :Y

• Chakotay
Dat is toch maf, hoor het vaker over de 749... Die van mij doet dat zo goed als nooit, hopelijk blijft dat zo :+

Hopelijk kan ik het volgende ritje wel weer mee :)

• lolgast
@Chakotay Is vooral een dingetje van de S :') De een zegt dat het door de nokkenas komt, de ander gooit het op de kleppen. En dan na een hoop troubleshooten komt het ineens door de afstelling.

Oftewel, niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt. Het enige wat altijd overeenkomt is dat het alleen gebeurd als het blok warm is

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
de
lolgast schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:57:
@Chakotay Is vooral een dingetje van de S :') De een zegt dat het door de nokkenas komt, de ander gooit het op de kleppen. En dan na een hoop troubleshooten komt het ineens door de afstelling.

Oftewel, niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt. Het enige wat altijd overeenkomt is dat het alleen gebeurd als het blok warm is
Dus tóch een "Start - Stop" systeem op een Italiaanse fiets. En dat zélfs al vér voor de tijd dat de Duitste autofabrikanten er ooit mee kwamen (én Ducati dus ooit van VAG. werd.....). :*) :+

• Chakotay
Waarschijnlijk hebben ze gewoon het verkeerde merk pasta als lunch gehad terwijl de S in elkaar geschroefd werd :+

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Chakotay schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:45:
Waarschijnlijk hebben ze gewoon het verkeerde merk pasta als lunch gehad terwijl de S in elkaar geschroefd werd :+
Italianen moeten Schepijs maken..... :P

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:46
lolgast schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:11:
Was een mooi ritje! Thanks @Raym09 voor het voorrijden, was een perfect tempo wat mij betreft!

Ik had de route iets te lang op pauze laten staan, maar voor de gemiddelde snelheid zal het weinig uitmaken denk ik :)
[Afbeelding]
Ziet er uit als een mooie route 👍🏻

• HTT-Thalan
Er zaten trouwens best een paar lawaaimakers tussen vandaag :7.

• NLDViane
HTT-Thalan schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:51:
Wacht, was dit niet de brag&boost meeting? :F

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
En dan wil jij ooit nog, niet stationair, met een "MX" machientje gaan rijden? :o :9

Bij de 'Finisch' van de route kwamen er ook nog twee Yamaha "Raptor's" op een aanhanger aan, compleet mét "start / race -nummers".... Jammer dat die niet even gestart werden :*)

[ Voor 26% gewijzigd door Will_M op 22-06-2019 22:11 ]

• InZane
Wat? Ik hoor je niet door die piep in mijn oren :+

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:24
Nou het was mij een dag. Stukje met de motor gaan rijden. 1 keer een auto die zonder kijken uit een parkeervak komt en mij bijna raakt en kort daarna een auto op mijn weghelft (80 weg).

Bijna thuis. Dan heb je het overleeft! Denk je..

Ik sta tussen een vluchtheuvel waar je kan gaan staan om links af te slaan. Mijn vriendin ging al, ze kon nog net voor een fietser. Ik besloot te wachten.

Meneer in zijn cactus achter mij besloot ook om te gaan. Ik herhaal: ik besloot te wachten en meneer in zijn cactus niet.

Hij begon mij naar voren te duwen en ik rolde zo’n 1.50m vooruit. Toen ik doorhad wat er gebeurde (met de motor kunnen lopen zodat ik niet om zou vallen) begon ik te toeteren, vol gas te geven (stond in neutraal) en te schreeuwen stopte hij met gas geven.

I.p.v. dat hij even achteruit ging bleef hij lekker tegen mijn motor staan. Ik roepen dat hij achteruit moest zodat ik van een weghelft af kon (50 weg binnen de bebouwde kom).. hierna afgestapt en pissig gevraagd wat er in zijn hoofd om ging.

Eerst deed hij alsof er niets was. Daarna gaf hij aan dat hij weg zou rijden. Kort daarna begon hij sorry te roepen en vertelde dat mijn vriendin ging rijden en ik dan waarschijnlijk ook zou gaan... Ja ik dus niet dus dan moet je wachten aardappel!!

Heb de vriendelijke wegpiraat een aantal keer ‘vriendelijk’ gevraagd zijn auto aan de kant te parkeren zodat ik zijn gegevens kon noteren maar dit wou hij niet. Toen ik vertelde dat we nu heel de weg stil aan het leggen waren en ik persoonlijk daar totaal geen problemen mee had om daar tien minuten te blijven staan stemde hij toch uiteindelijk in.

Hij parkeerde voor mijn vriendin haar motor en zei tegen haar: ik snap niet waarom sorry niet genoeg is. 8)7

Ik had geen schade, hij wel. Wat strepen op de bumper en een kleine deuk. Hij heeft precies midden op mijn achterband lopen duwen.

Ik heb ze gegevens voor de zekerheid. Ik was al pissig toen ik door had wat er gebeurde maar toen hij de boel begon te ontkennen wakkerde het vuurtje aan. Wat een debiel. :(

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
xos schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:10:
[...]
>>knip<<

@Raym09 ik ga zaterdag definitief niet mee. Na het probleem met niet meegeleverde boutjes en montagestukjes voor de V4R en deze week bleek er ook nog speciaal racekuipwerk voor een verkeerd type Panigale geleverd te zijn 8)7. Maar het lijkt het er nu toch op dat ik hem zaterdag eindelijk kan ophalen en dat stel ik liever niet uit omdat er nog best e.e.a. moet gebeuren om hem klaar te maken voor geplande circuitdagen in juli.
Én, is't nog gelukt om dat stukje PORN on Wheels op te halen?

@R0y. WTF 8)7 8)7

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:24
wimmel_1 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:22:
[...]

Én, is't nog gelukt om dat stukje PORN on Wheels op te halen?

@R0y. WTF 8)7 8)7
Ja en om het feest compleet te maken vertelde hij ook nog eens vrolijk: ik rijd trouwens ook motor!

Morgen maar eens een bullbar op de Ibiza monteren en wachten tot hij ergens stil staat :7

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:48

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Ik moest even een paar uurtjes bij slapen :z

@Verwijderd Dat jullie uitvielen had ik even gemist, gelukkig konden jullie weer verder.

Ik heb ook wat statistieken van de langzame groep.
Tweakers Motorrit 22 juni Langzame groep deel 1

Het was duidelijk te zien dat ik het tweede deel van de route beter kende. :+
Tweakers Motorrit 22 juni Langzame groep deel 2

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

@R0y. Sommige mensen...

Voor iedereen die nog geen doorwaai-jas heeft: Aankomende dagen heet Motozoom (je weet wel, die met die verschrikkelijke site) een btw korting op doorwaai-jassen: https://www.motozoom.com/nieuwsbrief.html

Of ze écht goedkoop zijn, ik heb geen idee maar als je in de buurt bent kan je altijd even langslopen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Chakotay
@Roy wat een dwaas...Fijn dat je er zelf geen schade aan overgehouden hebt!

@Vrijdag ik blijf me verbazen dat ze die website met de recente redesign alleen maar nog waardelozer hebben gemaakt 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door Chakotay op 22-06-2019 22:29 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

@Chakotay Ja ik snap er ook niks van. Die site is écht vreselijk. Nu ben ik geen designer maar het een eindgebruiker en het navigeert echt volkomen waardeloos. En het ziet er ook niet uit, vreselijk rommelig en druk, inconsistente lay-out (hoewel, overal een teringzooi is ook redelijk constant...). De winkel zelf is, in elk geval in Amsterdam, nog best okee. Als je gewoon weet wat je er moet halen is het wel in orde en het personeel is ook altijd wel vriendelijk.

@R0y. Deze week hebben ze bij de Big Bazar een hele goedkope Denver action cam, Gopro model. Misschien wat om naar achter gericht te monteren? Misschien sowieso wel handig om te hebben bedenk ik me nu zelf.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:39

steveman

Comfortabel ten onder

@Roy wat een figuur zeg...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Adj9kur.jpg
steveman met al z'n vrienden :')

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tnV0RZX.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qASxEB3.png

Rubber doet het uitstekend :) Maar iig de voorband houdt niet zo van een olieplasje :o

[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 22-06-2019 22:51 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
"Vroegâh" kon je op de site van MotoZoom alle spullen nog vrij gemakkelijk vinden door de bestelnummers van het Duitse "Hein-Gericke" te gebruiken maar sinds dat die toko failliet is verklaart is er op de site van MotoZoom niets meer gemakkelijk te vinden doordat je de spullen niet éérst op de Duitste site hebt kunnen opzoeken.

Je zou bijna gaan denken dat ze daar liever helemaal niets meer verkopen....

• Chakotay
@wimmel_1 dat was toch met de nummers van Louis ipv Hein? Die Hein-winkel in Amsterdam vond ik altijd best prettig trouwens, jammer dat die failliet zijn.

• NLDViane
Vrijdag schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:38:
@Chakotay Ja ik snap er ook niks van. Die site is écht vreselijk. Nu ben ik geen designer maar het een eindgebruiker en het navigeert echt volkomen waardeloos. En het ziet er ook niet uit, vreselijk rommelig en druk, inconsistente lay-out (hoewel, overal een teringzooi is ook redelijk constant...). De winkel zelf is, in elk geval in Amsterdam, nog best okee. Als je gewoon weet wat je er moet halen is het wel in orde en het personeel is ook altijd wel vriendelijk.

@R0y. Deze week hebben ze bij de Big Bazar een hele goedkope Denver action cam, Gopro model. Misschien wat om naar achter gericht te monteren? Misschien sowieso wel handig om te hebben bedenk ik me nu zelf.
Het is van de zotte dat je het nodig hebt, maar je staat wel een stuk sterker ermee...

Over het motozoom verhaal, website is ruk, maar de winkel in Utrecht ben ik zeer positief over. Verkoper heeft dik 2 uur meegelopen om een goede helm met me te zoeken binnen een budget. Ook andere modellen uit een duurder segment laten passen om de vorm van bepaalde merken duidelijk te maken, en daarna kijken wat er in die prijsklasse beschikbaar is. Voor advies kan je rustig binnenwandelen, geen probleem om het een en ander uit te leggen en iets aan te raden, maar ook een duurder en goedkoper alternatief aanbieden. Daarnaast broodjes worst gratis in het weekend, en koffie staat altijd klaar. Behulpzame klantenservice en snel reactie via whatsapp

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-12 10:15

xos

@Roy pff zo extreem hoor je het niet vaak. Er is een meldpunt voor asociale weggebruikers en iemand moedwillig aanrijden en net doen of het allemaal niet zo erg is lijkt mij een perfecte kandidaat hiervoor.

@wimmel_1 nope, geen idee wat er nu weer aan de hand is, zou gebeld worden om tijdstip af te spreken, is niet gebeurd en ben er klaar mee. Dus zelf ook niet gebeld en maar op pad gegaan om een nieuwe auto uit te zoeken. Uiteindelijk kwam ik nog langs de mac bij Heteren, vond het wel jammer, had dus prima meegekund.

• Chakotay
@xos dat is dan weer jammer... En nieuwe auto, ga je de Porsche alweer wegdoen?

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Chakotay schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:46:
@wimmel_1 dat was toch met de nummers van Louis ipv Hein? Die Hein-winkel in Amsterdam vond ik altijd best prettig trouwens, jammer dat die failliet zijn.
Bestelnummers waren écht van Gericke. Gericke wás ooit zelfs een sub-label van Louis, net zoals Polo en AC-Moto dat in het begin van de jaren '2000' waren.

Bomen groeide tot in de hemel, ooit.....Maar schijnbaar toch niet voor alle 'brands'.

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Jammer @xos :(:) .

@wimmel_1 Volgens mij shopt Motozoom tegenwoordig bij de Polo. Nu ben ik vanuit Nijmegen eerder bij de Polo in Kleve dan Motozoom in Utrecht, vanwege de prijzen is dat helemaal niet erg.
Motozoom heeft wel een laagste prijs garantie, daar heb ik een keer gebruik van gemaakt voor een rugprotector voor in mijn Revit jas.

Verwijderd

Grubeater schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:28:

@Verwijderd Dat jullie uitvielen had ik even gemist, gelukkig konden jullie weer verder.
....
Had hem liever uitgereden, maar gelukkig was het daar ter plaatse te verhelpen en uiteindelijk is daar de achterrijder voor toch? Konden we mooi aan doorgeven dat je ons niet verloren was, maar dat het een bewuste / opgelegde keuze was om niet door te rijden O-)

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
xos schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:51:
@Roy pff zo extreem hoor je het niet vaak. Er is een meldpunt voor asociale weggebruikers en iemand moedwillig aanrijden en net doen of het allemaal niet zo erg is lijkt mij een perfecte kandidaat hiervoor.

@wimmel_1 nope, geen idee wat er nu weer aan de hand is, zou gebeld worden om tijdstip af te spreken, is niet gebeurd en ben er klaar mee. Dus zelf ook niet gebeld en maar op pad gegaan om een nieuwe auto uit te zoeken. Uiteindelijk kwam ik nog langs de mac bij Heteren, vond het wel jammer, had dus prima meegekund.
En nú? Je hele raceseizoen is dus eigenlijk zo goed als naar de kl*te doordat je niet over je (duur) bestelde materiaal kunt beschikken? :o :(

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Morgen onderstaande rijden op de nieuwe brommers :)

Afbeeldingslocatie: https://fbfoto.nl/motor/route.JPG

De blades ingeruild voor een 2009 V-Strom 650 met 10300km op de teller :Y oOo :*)

Afbeeldingslocatie: https://fbfoto.nl/motor/stroms.jpg

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Francis schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:10:

[Afbeelding]

De blades ingeruild voor een 2009 V-Strom 650 met 10300km op de teller :Y oOo :*)

[Afbeelding]
Volgende ritje met GoT ga jij óók gewoon weer mee, hé ;)

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

wimmel_1 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:12:
[...]

Volgende ritje met GoT ga jij óók gewoon weer mee, hé ;)
Wanneer was die dan?
en vanzelfsprekend :)

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Francis schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:13:
[...]

Wanneer was die dan?
en vanzelfsprekend :)
Eerstvolgende ritje wat er hier op de planning staat is een 3-daagse richting Luxembourg maar da's pas eind september. Vóór die tijd is nog wel wat tussendoor te organiseren, denk ik :*)

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:26
lolgast schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:11:

[Afbeelding]
Welke app heb je hier gebruikt om de rit te tracken?

• xos

xos

Chakotay schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:53:
@xos dat is dan weer jammer... En nieuwe auto, ga je de Porsche alweer wegdoen?
Nee, de gt3rs blijft voorlopig, dat is een hobby auto. Heb een rs4 voor dagelijks gebruik die volgend jaar de garantie uit gaat en wil vervangen. Alleen ik weet nog niet door wat. Ben dus rustig aan het kijken, de Panamera en de Tycan zijn opties. Wil iets met een stekker want de beste parkeerplekken lijken altijd voorzien te zijn van zo'n laadpaal. Maar goed, het is een motor topic :).
wimmel_1 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:01:
[...]

En nú? Je hele raceseizoen is dus eigenlijk zo goed als naar de kl*te doordat je niet over je (duur) bestelde materiaal kunt beschikken? :o :(
Gelukkig is het zo erg nog niet. Mijn RSV racer heb ik nog en staat klaar. Door hooikoorts begint mijn echte raceseizoen meestal toch pas half juli.

Maar eigenlijk ben ik steeds meer klaar met motorrijden. Van de winter nog veel plannen gemaakt maar nu het seizoen is begonnen is een pak aantrekken me al teveel gedoe. Heb dus amper gereden. Als ik naar motogp of wsbk kijk val ik structureel in slaap omdat het me niet meer kan boeien. En dat een dealer dan afspraken niet nakomt helpt niet mee. Begin langzaam te denken dat dit hoofdstuk van mijn leven ten einde komt. Vind auto's eigenlijk leuker momenteel en wil misschien ook weer competatief gaan sporten, dus genoeg andere dingen te doen :).

• InZane
wimmel_1 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:16:
Vóór die tijd is nog wel wat tussendoor te organiseren, denk ik :*)
Count me in!

• PilatuS
  • Niet online
[Afbeelding]
Als je van lekker relax toeren houdt dan prima. Wil je wat meer bochten rijden is het stuk van Arnhem naar Harskamp en Veenendaal heel weinig aan. Vooral veel rechtdoor en weinig mooie bochten. Wel een mooie omgeving. Wil je meer bochten rijden kan je beter bij Arnhem de dijk pakken aan de zuidkant van de rijn en dan naar Veenendaal rijden.

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Voor alle jonge vaders onder ons.

Tip komt van @Francis :9.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Heeft 'ie daarom z'n Honda Fireblade met 'plastic' tank-cover ingeruild op een Suzuki met een metalen tank? :o >:)

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kan het kloppen dat ik deze Strommetjes voorbij zag komen op de Facebook groep? :9

• HTT-Thalan
wimmel_1 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:03:

En dan wil jij ooit nog, niet stationair, met een "MX" machientje gaan rijden? :o :9
Oh dat is het niet, ik twijfelde over het geluidsniveau van de Alp, zeker omdat die van @Grubeater best stil leek. Maar gelukkig waren er genoeg motoren bij om de aandacht af te leiden mocht het nodig zijn geweest :P.

De XR is een ander verhaal, maar die zal waarschijnlijk nooit een tweakers.net rit zien.

• lolgast
@Laank Dat is Scenic. Is er alleen voor iOS.

@HTT-Thalan Jouw alp maakt echt bij lange na geen lawaai :9 Je hoort hem wel aankomen natuurlijk, maar hard en/of lawaaierig? Nope

• HTT-Thalan
lolgast schreef op zondag 23 juni 2019 @ 07:30:
@Laank Dat is Scenic. Is er alleen voor iOS.

@HTT-Thalan Jouw alp maakt echt bij lange na geen lawaai :9 Je hoort hem wel aankomen natuurlijk, maar hard en/of lawaaierig? Nope
Ook niet "full throttle"? Mooi :Y was die e-keur toch niet voor niets.

• timmie271
HTT-Thalan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 07:34:
[...]

Ook niet "full throttle"? Mooi :Y was die e-keur toch niet voor niets.
Maakte volgas alleen ietsje meer lawaai dan normaal, maar had voor mij een er-6f met kawa uitlaat die ook goed te horen was :+

Maarre alleen jammer dat je er geen roetfilter in hebt zitten :P

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

hmm dan zal ik de mt-10 maar thuis laten met de volgende rit :$

vorige week viel het mij op dat mijn motor toch wel steeds meer lawaai begint te maken en toen mijn motor stevig begon te ploppen na een stukje stevig door rijden had mijn maatje het er over dat hij stukjes tegen zich aan kreeg.

Dus ik de zaak gemaild waar ik 5 maand terug die demper besteld heb aangezien hij na een week ook al helemaal begon te verkleuren en nu ook steeds meer lawaai begint te maken moet er iets verkeerd gaan met de demper wol.
maar dat valt blijkbaar allemaal niet onder garantie dus nu veel aan het mailen en doen aangezien ik 5 maand met demper wol doen wel wat kort vind

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• InZane
timmie271 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 07:38:
Is het een diesel Alp? :+

Wie komt trouwens ff al die vliegen van mn brommer halen?

[ Voor 13% gewijzigd door InZane op 23-06-2019 08:44 ]

• HTT-Thalan
timmie271 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 07:38:
[...]

Maakte volgas alleen ietsje meer lawaai dan normaal, maar had voor mij een er-6f met kawa uitlaat die ook goed te horen was :+

Veel kilometers he, dan is een diesel veel interessanter :+.

• Chakotay
@Streepje welk merk demper & welke zaak is dat? Na 5 maanden al de wol uitspugen is wel heel snel... Lijkt me dat dat zeker binnen een jaar toch gewoon garantie zou moeten zijn.

• xos

xos

Het kan wel als de motor te warm wordt. Volgens mij had @Streepje de katalysator ook verwijderd toch?
In dat geval moet je meestal een andere map omdat anders de motor te arm loopt en dus te warm. Zou het verkleuren van de demper ook verklaren. Ik kreeg ooit eens de tip voor mijn racer dat wanneer de demper begint te verkleuren het tijd is om de wol te vervangen.

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-10 15:58
had gisteren eigenljjk prima de rit af kunnen maken want bij de verjaardag waar ik heen was kwam de jarige zelf een goede anderhalf uur te laat :')

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7y4eyX4fdmus7cWOVdjoHZ6R/full.png
Welke app is dit?

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Chakotay schreef op zondag 23 juni 2019 @ 08:59:
@Streepje welk merk demper & welke zaak is dat? Na 5 maanden al de wol uitspugen is wel heel snel... Lijkt me dat dat zeker binnen een jaar toch gewoon garantie zou moeten zijn.
heb er een Mivv Suono onder zitten en besteld bij Bolski
xos schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:05:
Het kan wel als de motor te warm wordt. Volgens mij had @Streepje de katalysator ook verwijderd toch?
In dat geval moet je meestal een andere map omdat anders de motor te arm loopt en dus te warm. Zou het verkleuren van de demper ook verklaren. Ik kreeg ooit eens de tip voor mijn racer dat wanneer de demper begint te verkleuren het tijd is om de wol te vervangen.
er is een andere mapping in gekomen, een dag nadat de andere demper is gemonteerd

[ Voor 24% gewijzigd door Streepje op 23-06-2019 09:10 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

sypie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:09:
[img]Was zeker een mooie rit over de betuwe, langs het water en door de landerijen. Zeker voor herhaling vatbaar maar dan wel met een comfort zadel...[/img]

En voor mijn gevoel had ik weer de lompste motor mee, net als vorig jaar :/
Ik zou niet meer zonder willen. 8)

Was een mooie dag, ik heb alleen de ochtend gereden, was al best snel best laat geworden en dat ging hem niet worden met de rest van de planning. Leuk om te merken dat het groepje wat ik had best wel lekker door kon rijden. *O* Een stukje dijk de Gixxer even de sporen gegeven, verder braaf 1 op 15 gereden. :D

Daarna met @PilatuS naar huis getoerd, nog even gespeeld en lol gehad met een snelle Audi, was mooi. 8)
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5d0f265f139b2/5d0f265f04b76-2019-06-23_09.10.51.png
Door naar Zwolle, en toen helemaal binnendoor richting huis. :P Even wezen eten in Hoenderloo bij een leuk tentje:
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2019/06/2019-06-22-19.42.10-Medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2019/06/2019-06-22-19.41.58-Medium.jpg
Wat een prachtige dag O+

En jammer van de 2e groep? Ik ben niet gewend dat we helemaal afzonderlijk rijden, plus een stukje overleg wat ik gemist had. Volgende keer beter. :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
:o

Wat heb jij gedaan? :D

[ Voor 17% gewijzigd door Joopieboy op 23-06-2019 09:21 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• sypie
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:03:
[...]

Bij de 'Finisch' van de route kwamen er ook nog twee Yamaha "Raptor's" op een aanhanger aan, compleet mét "start / race -nummers".... Jammer dat die niet even gestart werden :*)
Bedoel je die bus met een wazig uit de ogen kijkende chauffeur? Ik durf het bijna niet te zeggen maar die kwam uit Zwolle.

Op de terugweg, toch niet langzaam gereden ook, had ik ze al ergens gespot onderweg. Bij Hattem heb ik de afslag genomen om het laatste stukje nog even binnendoor te rijden. Sta ik te wachten voor rood licht bij de rotonde van Zwolle zuid... komen ze mij voorbij rijden. Aangezien ik vanaf Apeldoorn steeds zo'n 150-160 op de teller had heeft meneer ook best doorgereden met zijn karretje achter de auto.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:39

steveman

Comfortabel ten onder

Ik werd helemaal tot stoppen gemaand in Wiltz. Door een groepje Belgen(?). Dat ik op moest passen voor die flitser.

Je weet wel, dat gigantische witte gebouw die er vorig jaar ook al stond... En waar ik net langs kwam gereden :D Ja okay, ik keerde buiten hun gezichtsveld. Wel vriendelijk natuurlijk :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-12 18:37
xos schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:40:
[...]

Nee, de gt3rs blijft voorlopig, dat is een hobby auto. Heb een rs4 voor dagelijks gebruik die volgend jaar de garantie uit gaat en wil vervangen. Alleen ik weet nog niet door wat. Ben dus rustig aan het kijken, de Panamera en de Tycan zijn opties. Wil iets met een stekker want de beste parkeerplekken lijken altijd voorzien te zijn van zo'n laadpaal. Maar goed, het is een motor topic :).

[...]

Gelukkig is het zo erg nog niet. Mijn RSV racer heb ik nog en staat klaar. Door hooikoorts begint mijn echte raceseizoen meestal toch pas half juli.

Maar eigenlijk ben ik steeds meer klaar met motorrijden. Van de winter nog veel plannen gemaakt maar nu het seizoen is begonnen is een pak aantrekken me al teveel gedoe. Heb dus amper gereden. Als ik naar motogp of wsbk kijk val ik structureel in slaap omdat het me niet meer kan boeien. En dat een dealer dan afspraken niet nakomt helpt niet mee. Begin langzaam te denken dat dit hoofdstuk van mijn leven ten einde komt. Vind auto's eigenlijk leuker momenteel en wil misschien ook weer competatief gaan sporten, dus genoeg andere dingen te doen :).
Oom had een panamera en vind mooie auto, maar toen kwam de neef met de lusso gtc4 en hoewel ik niks met Ferarri heb vind ik dat toch wel een stukje zieker!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-12 01:45

[Afbeelding: Tweakers Motorrit 22 juni Langzame groep deel 1]

Het was duidelijk te zien dat ik het tweede deel van de route beter kende. :+
[Afbeelding: Tweakers Motorrit 22 juni Langzame groep deel 2]
Interessant! We gingen het eerste deel dan ook wel heul erg traag inderdaad.

@HTT-Thalan Ik zag dat je een camera op je helm had geplakt? Wanneer kunnen we de beelden verwachten? :+

• HTT-Thalan
Woask schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:34:
[...]

Interessant! We gingen het eerste deel dan ook wel heul erg traag inderdaad.

@HTT-Thalan Ik zag dat je een camera op je helm had geplakt? Wanneer kunnen we de beelden verwachten? :+
Zodra ik tijd en zin heb om daar wat mee te doen :9.
Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.