Hét grote motortopic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 101 Laatste
Acties:
  • 289.650 views

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:31
mr_zippey schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:03:
Ik mag hier ook nog wel een irritatie factortje delen denk ik..

Dit kruispunt, bij mij in de buurt is net opnieuw ingericht.. En wat denk je, stellen ze die lichten weer verkeerd in.. :F
Sta je dan met je brommert hopend op een koekblikker die toevallig dezelfde kant op moet.. :X

Vanaf deze kant naar links reageert niet meer, okay kan nog rechtdoor en bij de volgende een u-turn maken. vanaf andere kant naar rechts werkt nog wel..
https://www.google.nl/map...G84N5A!2e0!7i13312!8i6656

en vanaf deze kant niet meer naar links of rechts 8)7
https://www.google.nl/map...mUiFjg!2e0!7i13312!8i6656

Heb al melding gemaakt hoor, maar wilde het even kwijt O-)
Krijg ik bericht dat de melding klaar is, sta ik gisteren voor een van die verkeerslichten en weer sta ik tot in de eeuwigheid te wachten, ene na de andere koekblik krijgt groen vanuit andere kant :( dus op moment dat het 'veilig' was toch maar door rood gereden O-)

Belletje gedaan, waarom de melding gesloten was, er stond verder ook helemaal niets aan opmerkingen bij ofzo.. Maar stond wel een opmerking in systeem volgens de dame van de gemeente: 'nee, was niet voor ons, doet de provincie en hebben het naar hun doorgezet..' Zet dat dan bij de melding 8)7 (daar was ze het wel mee eens)

Dus provincie gebeld, kunnen die (doorgezette) melding helemaal niet terug vinden?! iig aardige dame aan de lijn die er gelijk maar (weer) een melding van heeft gemaakt. Ze kon niet aangeven hoelang het zou duren eer er actie ondernomen zou worden, omdat ze niet wist of men dit zelf (intern) kon of dat er een externe partij voor ingehuurd wordt.

Heerlijk die bureaucratie in NL |:( 8)7

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 19:24

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Serieuze problemen allemaal hoor, maar om het even in perspectief te zetten:

Praat eens met iemand in een -tot voor kort- welvarend land als bv. Venezuela. Zag een filmpje van een collega (die daar vandaan komt) hoe 5 politiemensen de motoren van een groepje motorrijders bij een benzinestation met grof geweld "in beslag nemen" en er vrolijk mee vandoor gaan. Waarom? Omdat het kan en je er helemaal niets tegen doet als burger. Doe je dat wel, dan kan je dat je leven kosten. Doe mij dan maar wat bureaucratie.

Benzine kost daar dan weer slechts 1 euro voor 500.000 (!) liter. Jammer genoeg is het al lastig genoeg om daar voldoende eten te kopen met je hyperinflatie-salaris.

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:05
@Joepla Als je hier verongelukt maakt het geen donder uit hoe ze in Venezuela met hun burgers omgaan.

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:15
Zo, leuk groepje bij mekaar voor morgen :) Op dit moment rijden @timmie271 , @SmurfLink , @Imo62 , @Rick-Jan en @DateTime.Now mee vanaf Nijkerk oOo

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
mr_zippey schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:35:
[...]

Krijg ik bericht dat de melding klaar is, sta ik gisteren voor een van die verkeerslichten en weer sta ik tot in de eeuwigheid te wachten, ene na de andere koekblik krijgt groen vanuit andere kant :( dus op moment dat het 'veilig' was toch maar door rood gereden O-)

Belletje gedaan, waarom de melding gesloten was, er stond verder ook helemaal niets aan opmerkingen bij ofzo.. Maar stond wel een opmerking in systeem volgens de dame van de gemeente: 'nee, was niet voor ons, doet de provincie en hebben het naar hun doorgezet..' Zet dat dan bij de melding 8)7 (daar was ze het wel mee eens)

Dus provincie gebeld, kunnen die (doorgezette) melding helemaal niet terug vinden?! iig aardige dame aan de lijn die er gelijk maar (weer) een melding van heeft gemaakt. Ze kon niet aangeven hoelang het zou duren eer er actie ondernomen zou worden, omdat ze niet wist of men dit zelf (intern) kon of dat er een externe partij voor ingehuurd wordt.

Bureaucratie in NL is niet chill, maar aan de andere kant is er dankzij die bureaucratie wel een systeem om zoiets te melden in Nederland.

Genoeg landen in de wereld met duizend keer gevaarlijkere situaties waarbij ze je uitlachen als je het ergens meldt.

Terug naar het rijden zelf :D. Ik heb mn trouwe Africa Twin weer van stal gehaald om dit weekend met collega's in Sauerland rond te scheuren. Einde middag gaan we weg.

Ik heb Rever op mn iPhone gezet en hoop dat ik hiermee wat GPX routes kan inladen om te navigeren. Iemand toevallig nog een handigere app in de aanbieding hiervoor?

XMCS Netherlands

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-01 14:06
Requiem19 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:03:
[...]

Bureaucratie in NL is niet chill, maar aan de andere kant is er dankzij die bureaucratie wel een systeem om zoiets te melden in Nederland.

Genoeg landen in de wereld met duizend keer gevaarlijkere situaties waarbij ze je uitlachen als je het ergens meldt.

Terug naar het rijden zelf :D. Ik heb mn trouwe Africa Twin weer van stal gehaald om dit weekend met collega's in Sauerland rond te scheuren. Einde middag gaan we weg.

Ik heb Rever op mn iPhone gezet en hoop dat ik hiermee wat GPX routes kan inladen om te navigeren. Iemand toevallig nog een handigere app in de aanbieding hiervoor?
Have fun! De meeste gebruiken Scenic hiervoor.

• lolgast
Ik gebruik inderdaad Scenic op de iPhone, die kan GPX bestanden inladen. Dat is wel een 'premium' functie waar je voor moet betalen, maar de eerste keer dat je het doet krijg je volgens mij 20 credits. Het kost 1 credit per keer. Gesproken ondersteuning kost ook 1 credit per keer.

Premium kost €20 voor een jaar of €80 voor "forever". Je kunt ook losse credits kopen, dat komt op +/- €0,55 per credit neer.

Ik heb nog nooit betaalt. Ik rij te weinig om een jaar/forever abonnement te verantwoorden aan mezelf.

* lolgast heeft verder geen aandelen ofzo :+

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Voort bijna wekelijks dat we het over navi apps gaan hebben :Y)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12-2025

xos

Dat klinkt dan als een perfect onderwerp voor in de topic start.

• lolgast
Ik zou zeggen, maak een opzet, dan plak ik het er in :+ :9

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:51
[...]

Laast melding aangemaakt voor een stoplicht in Den Haag, dat was (tegen mijn verwachting) binnen paar dagen door de gemeente zelf geregeld en ontving zelfs netjes een mail. Het kan dus ook anders :P

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12-2025

xos

lolgast schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:24:
Ik zou zeggen, maak een opzet, dan plak ik het er in :+ :9
Dan zou er weinig interessants staan :P.

Heb nog nooit met motornavigatie gereden. Die enkele keer dat ik een route wil rijden bekijken ik hem 's-ochtends en rij het dan uit mijn hoofd. Of je moet dat als advies willen schrijven in de TS?

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

lolgast schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:16:
Ik gebruik inderdaad Scenic op de iPhone, die kan GPX bestanden inladen. Dat is wel een 'premium' functie waar je voor moet betalen, maar de eerste keer dat je het doet krijg je volgens mij 20 credits. Het kost 1 credit per keer. Gesproken ondersteuning kost ook 1 credit per keer.

Premium kost €20 voor een jaar of €80 voor "forever". Je kunt ook losse credits kopen, dat komt op +/- €0,55 per credit neer.

Ik heb nog nooit betaalt. Ik rij te weinig om een jaar/forever abonnement te verantwoorden aan mezelf.

* lolgast heeft verder geen aandelen ofzo :+
Worth mentioning: als je premium hebt, betaal je nog steeds voor gesproken navigatie (geloof ik). Best een rip-off...

All-Round nerd | iRacing Profiel

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:50
Requiem19 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:03:
[...]

Had via de TET FB groep gezien dat er veel Guru Maps gebruiken voor gpx routes (ook off road dus). Zelf ook een tijdje in gebruik en moet zeggen dat het zeer prettig werkt. Het heeft volgens mij ook point to point voice nav tegen betaling maar ik vind het persoonlijk gewoon fijner om de route 2D te zien en af en toe er een blik op te werpen voor de volgende afslag. Dan is het ook gratis. App heeft een eenvoudige en fijne UI en is enorm snel. Maakt gebruik van OSM.

[ Voor 4% gewijzigd door cyntax op 21-06-2019 13:44 ]

• cyntax
double post

Edit: Ik rij morgen ook graag (een deel) mee met de tweakers rit! @Raym09

Vertrekt er morgen nog iemand vanuit Utrecht die samen richting het startpunt wil rijden?

[ Voor 171% gewijzigd door cyntax op 21-06-2019 14:01 ]

• Requiem19
  • Nu online
Thanks voor de tips allen! En sorry dat er weer iemand is die over motornavigatie begint, ik begrijp dat het een uitgekauwd onderwerp is :D.

XMCS Netherlands

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:25
Och, mijn eerste 'vakantie' naar de Eifel was nog met een paar A4tjes op de tank geplakt :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Requiem19
  • Nu online
Ik draaide vroeger inderdaad die A4'tjes uit van anwb routeplanner.

Na 15km afslag x
Na 35 km richting z

en 9 van de 10 keer was je dan al totaal kwijt waar je heen moest :D

XMCS Netherlands

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01 21:27
Mijn eerste solo roadtrip was met mijn autotje een weekendje naar Kroatië.
De Navi toen was een klein notitie blaadje op de bijrijdersstoel met plaatsnamen die ik moest aanhouden.

Ging best goed toen.. :P flink stuk goedkoper ook ten opzichte van de huidige TomTom Rider reeks.. :D

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• Thoit
Je hebt alleen navi er zo uit met de huidige benzine prijzen :/

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-01 17:21
Binnenkort 2 dagen naar de eiffel met een vriend. Iets van een walkie talkie zou wel handig zijn (beter dan via telefoon waarbij je een telefoongesprek openzet van 8 uur ;-). Iemand tips hiervoor?

• Thoit
Als je iets terugleest @Robbie T dan gaat het over china headsets waar iedereen voor het bedrag wat je ervoor betaald tevreden over is. Voor een paar tientjes heb je setjes waarbij je middels bluetooth je telefoon kan verbinden en de headsets onderling kunnen verbinden om te praten.

Zelf heb ik een Freedcomm, wat voor het geld wat je ervoor betaald erg goed is.

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-12-2025

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10-2025

tdw

Amai seg!

Requiem19 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:44:
Ik draaide vroeger inderdaad die A4'tjes uit van anwb routeplanner.

Na 15km afslag x
Na 35 km richting z

en 9 van de 10 keer was je dan al totaal kwijt waar je heen moest :D
Bij m'n route naar de Ardennen doe ik meestal ook zoiets, maar dan uit m'n hoofd.

A2 afrijden, in Belgie afslag X. Vervolgens afslag Y en bij de Shell aan de linkerhand linksaf slaan (beetje kijken met Streetview wat je kunt verwachten). Duurt allemaal wat langer, maar wel erg leuk om zo te rijden :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• aidanl
Trouwens een hele belangrijke tip wanneer je gebruik wil maken van intercom (China of niet-China)...

Laad ze van te voren op :+

Waren net 5 minuten onder weg, plan was een route van 5 uurtjes rijden door de Eifel. Zei de Senna "Battery low"!. Alleen bij de Senna 20S betekent dat "Ik schakel over 3 seconden uit"!. Was wel lekker rustig in mijn oren die dag :9

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat idd... en ik moet nog 40.000 lijken van mijn helm afpoetsen van de laatste rit. :X

• Thoit
aidanl schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:39:
Trouwens een hele belangrijke tip wanneer je gebruik wil maken van intercom (China of niet-China)...

Laad ze van te voren op :+

Waren net 5 minuten onder weg, plan was een route van 5 uurtjes rijden door de Eifel. Zei de Senna "Battery low"!. Alleen bij de Senna 20S betekent dat "Ik schakel over 3 seconden uit"!. Was wel lekker rustig in mijn oren die dag :9
Of En neem de oplaadkabel mee :P Met een heel lange dag is die op het einde leeg. Dus ik neem de laatste tijd voor de zekerheid het kabeltje mee. In de pauze even aan de powerbank hangen en klaar. Vooral omdat het vaak op het einde van de dag snelweg en snel naar huis is, en ik muziek dan wel prettig vind.
Meer mods :)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/64702814_10162048375755088_7862283444619837440_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_eui2=AeHnN5hqCJ45Z4_orJ5SuALgtgQPEdobx8piRiNTqKwcLkGARPcvN_V1eDnPW8r_-B1iSIcR95oCQQyHqJeEjLKRRMq8naz8lGS-bXJ5APt-1Q&_nc_ht=scontent-lhr3-1.xx&oh=13aef461eaad11ab1a88c534c15a1542&oe=5D8E9AB2

voor:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/64828369_10162048376080088_121377455117172736_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_eui2=AeECuW6Gy1wFdiAWKvalLNicV-zHvVcGLYR_wqlrfckJbxo0dxbH5v8ECXWFMWq_fFwuiWqRlj0itfper1aiR6JeY6nl3v2yO8ssmVEzXlyRxg&_nc_ht=scontent-lhr3-1.xx&oh=60e2ed8941a14392269732db51721b4b&oe=5D8D1330

na:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/64555678_10162048376710088_267055422878253056_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_eui2=AeEXz2YFNW9DPfOD2cU-mIldwdPOQLqgTfzOJrWWdaC9ISDGMmaD-UpLqHfkdFC9xxeig4paWOqsZ7R3mKCmOfRkG7d-_YlMuqx1Sm3y-TUApw&_nc_ht=scontent-lhr3-1.xx&oh=940722af0196043d1a4f208b0ebb3a1a&oe=5DBFD004

Grappig genoeg kwamen de onderdelen van Italië? via een verkopen in Nijmegen naar een NLer in de UK :)

[ Voor 5% gewijzigd door ToolkiT op 21-06-2019 15:54 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• aidanl
Thoit schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:40:
[...]

Of En neem de oplaadkabel mee :P Met een heel lange dag is die op het einde leeg. Dus ik neem de laatste tijd voor de zekerheid het kabeltje mee. In de pauze even aan de powerbank hangen en klaar. Vooral omdat het vaak op het einde van de dag snelweg en snel naar huis is, en ik muziek dan wel prettig vind.
Ik heb ook nog wel is een powerbank mee in de zak van mijn motorjas. Daarvandaan kan ik dan gemakkelijk een kabeltje naar de Senna of bijv. naar telefoon in xgrip, zit ook niet in de weg en laad prima op. Maar dan moet je die dingen wel bij je hebben natuurlijk! :P

• Dryhte
Weekend! (at last)

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:45

steveman

Comfortabel ten onder

Geen plaatjes van motordames hier... maar ik zag onderweg twee rode paardenstaartjes onder een helm vandaan wapperen !

En check m'n uitzicht !!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3ywmeSr.png

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:34

Destruction

(ex-)Automonteur

[...]

[ambtenarij]

Geweldig hé.. Ze zijn zo dol op bezuinigen in Den Haag, ik zie wel een mooie post om dat te doen :+

Ik wil niet van wal steken met een verhaal over ambtenaren en hoe lui/debiel/whatever ze vaak zijn, ik heb daar geen zin in en de sfeer in het topic zou er waarschijnlijk ook niet beter van worden, dus laten we dat maar niet doen. Maar al die bureaucratie... Hoe korter de lijnen, hoe sneller je dingen kunt beslissen en volgens mij kost het dan ook een stuk minder geld.

@steveman wat een takkenzooi :+

Trouwens, de rit van morgen... Helaas, ik ga het niet redden. Ik rekende op een vrij weekend, maar niets is minder waar.

[ Voor 8% gewijzigd door Destruction op 21-06-2019 17:45 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Voor morgen, ik heb de route van @Raym09 even gefinetuned en in 2en gesplitst. Mijn Sygic vloog namelijk redelijk stevig in de paniek met het openen van de route, en toen ik Tyre opende was dat al snel redelijk duidelijk. :+

Hierbij de link voor de routes van morgen:
https://wetransfer.com/do...ed5320190621153650/1627ac

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:45

steveman

Comfortabel ten onder

Ohja, veel plezier allemaal morgen he!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Nou vooruit dan maar, omdat het @Vrijdag is en we morgen gaan toeren.

Droge koppeling
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jHgRmG0f34ld6SvhQ4eV0Q9O/full.jpg

V-Twin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bWfZTTXIjZdSxZ1IDwLedcdN/full.jpg

Tracker
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jzkEIhPpgZbiTIyDU00dy2Th/full.jpg

Compressor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cyG2AYSq9qKGpr9WaR3bjZF1/full.jpg

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Die 2e heeft leren pijpen :+

• Dryhte
Die laatste is eens lelijk gevallen met de motor, lijkt 't.

• NLDViane
De 4e ook, maar op een andere manier :$ :+

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

NLDViane schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:58:
[...]

De 4e ook, maar op een andere manier :$ :+
Ik denk inderdaad dat de 4e prima weet wat ze ermee moet doen :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nogmaals erg spijtig dat ik morgen niet mee kan gaan maar ik hoop de vele foto's hier terug te zien.

Heel veel plezier morgen met z'n allen!

Meer dan ik dacht...

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-01 16:28
@Raym09 Ik wil mij last minute toch nog aanmelden voor het ritje van morgen als dat uiteraard kan. Ik heb een TomTom om te navigeren. Vanaf welke plaatsen word er in groepjes richting Heteren gereden?

@timmie271 & @SmurfLink Jullie gingen met een groepje vanaf Nijkerk die kant op toch?
@charrel Jij ging vanaf regio Castricum/Heilo die kant op toch?

Ik zou graag willen aanhaken vanaf regio Alkmaar/Amsterdam en anders haak ik gezellig bij het groepje uit Nijkerk aan. :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Overdrijven is ook een vak :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vSlPl6FoQgtAVsM9cSItrgPg/full.jpg

Eerst was het kneedown, toen elbowdown en helmetdown. Nu is het blijkbaar al assdown ?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Kuipdown lukt mij ook wel aardig :+

• Chakotay
@PilatuS shoulderdown! Blijft wel jammer dat die gele Lamborghini-livery van de Pramac-Ducati's maar eenmalig was trouwens.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:26
Hey jongens, ik ga de rit van morgen iets inkorten (voor mij). We hebben vandaag een huis bezichtigd (en een bod gedaan) dus ik heb nu een hoop (papier)werk op mijn nek. Twee uurtjes sturen is ook genoeg om te laten zien dat jullie motoren sneller zijn dan de mijne :+ dus ik haak rond luchtijd af, dan zijn we sowieso relatief dichtbij Breda. Mochten er mensen selfies met de Alp willen maken is daar nog wel even tijd voor alvorens ik huiswaards keer :7.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Zeau... daar hebben we wel even een bak zout voor nodig...

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:46
DateTime.Now schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:43:
Nou vooruit dan maar, omdat het @Vrijdag is en we morgen gaan toeren.

Droge koppeling
[Afbeelding]

V-Twin
[Afbeelding]

Tracker
[Afbeelding]

Compressor
[Afbeelding]
Mij hoor je niet klagen. Zeker niet over die droge koppeling >:)

Veel plezier morgen! Jammer dat ik niet mee kan.

• PilatuS
  • Niet online
Ben even een paar pagina's terug gegaan, maar heeft deze rit een apart topic ofzo ? Kan er zo even geen info over vinden :P

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:51:
Ben even een paar pagina's terug gegaan, maar heeft deze rit een apart topic ofzo ? Kan er zo even geen info over vinden :P
Ff filteren op de sticky (gepinde) posts

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:55

Youk

Volvo For Life

Zou het misschien deze kunnen zijn?
Huh? Nog 4 dagen en dan pas weekend (toch al 3 dagen achter de rug). Ow en zondag is het van 07 tot 19 uur. Wat een geluk dat ik op de motor kan rijden naar het werk.

Moet er soms nog iemand woensdag bij Hyperpro in Werkendam zijn? Ik ga er tegen 11:30 uur langs voor een revisie van mijn Viffers voorvork. Weet er soms iemand een broodjeszaak of ander eettentje in de buurt? :?

Volvo Classic Club Belgium

• PilatuS
  • Niet online
DateTime.Now schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:20:
[...]

Ff filteren op de sticky (gepinde) posts

Het is wel echt een enorm eind rijden naar waar de rit begint, maar ik denk dat ik het toch maar ga doen.

(10.5km :+ )

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:37

A13X

Dude

Woask schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:08:
@Raym09 als dat uiteraard kan.
Afbeeldingslocatie: https://1u0b5867gsn1ez16a1p2vcj1-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2014/09/grumpy-cat-no-1.jpg

:+

Tot morgen! 8)

Awesome

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

PilatuS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:51:
Gelukkig ben je niet de eerste :+ @Raym09 wel, dit is zijn eerste georganiseerde rit :>

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-01 16:28
@NLDViane @timmie271 @SmurfLink @Imo62 @Rick-Jan @DateTime.Now
09:00 uur bij de Mac in Nijkerk right?

EDIT: Damn, 10GB aan updates op de TomTom. :o

[ Voor 17% gewijzigd door Woask op 21-06-2019 22:22 ]

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-01 15:36
Yups! Of bij de pomp ertegenover :+

Gamertag: timmie271

• NLDViane
Woask schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:05:
@NLDViane @timmie271 @SmurfLink @Imo62 @Rick-Jan @DateTime.Now
09:00 uur bij de Mac in Nijkerk right?

EDIT: Damn, 10GB aan updates op de TomTom. :o
Tof! 9:00 wilden we weer gaan rijden inderdaad :)

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:28

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Ik ga even zorgen dat ik binnen 7 uur weer nuchter ben. :+

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:30

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Veel plezier vandaag met de rit.

* Rubman baalt toch wel dat hij niet mee kan.

Maar ja er moet nu eenmaal geklust worden voor de babykamer.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:39
Have fun allemaal :)
Rubman schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 06:45:

Maar ja er moet nu eenmaal geklust worden voor de babykamer.
Voor mij een zelfde soort reden. Klussen in ons nieuwbouwhuis, waar de babykamer onderdeel van is :)

XXXVI

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:32

charrel

Cortisol4life..

Woask schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:08:
@Raym09 Ik wil mij last minute toch nog aanmelden voor het ritje van morgen als dat uiteraard kan. Ik heb een TomTom om te navigeren. Vanaf welke plaatsen word er in groepjes richting Heteren gereden?

@timmie271 & @SmurfLink Jullie gingen met een groepje vanaf Nijkerk die kant op toch?
@charrel Jij ging vanaf regio Castricum/Heilo die kant op toch?

Ik zou graag willen aanhaken vanaf regio Alkmaar/Amsterdam en anders haak ik gezellig bij het groepje uit Nijkerk aan. :)
Ik ga wel rijden vandaag maar niet zover, 400+ km's ga ik niet redden. Succes vandaag mannen, geniet ervan!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Hoezo, met de nodige tussenstoppen en pauzes lukt dat toch wel? Zelfde als dat je naar Duitsland zou gaan op de motor. :)

Ik ga vanmiddag na de rit ook nog even op en neer naar Zwolle. :P

@Grubeater wat is het risico, dat je nog langzamer wordt? :+

[ Voor 36% gewijzigd door Joopieboy op 22-06-2019 07:14 ]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@etwintje 10 uur Mendel, mooie tijd . Nu maar hopen dat ik het niet voorbij rijdt.

• Chakotay
Veel plezier met de rit allemaal, en veel succes met klussen @Rubman en @ephymerous :P

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:32

charrel

Cortisol4life..

Joopieboy schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 07:12:
Hoezo, met de nodige tussenstoppen en pauzes lukt dat toch wel? Zelfde als dat je naar Duitsland zou gaan op de motor. :)

Slecht geslapen, de afgelopen dagen al niet fit in combinatie met mijn Addison werkt dat niet voor een hele dag op de brommer....helaas. Wordt 430km vandaag, dat is een hele inspanning.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Sorry, dat wist ik niet... Groot gelijk dan. :)
Ik moet zelf ook heel erg opletten met vermoeidheid en alles, zoek graag mijn grenzen en extremen op en luister slecht naar mijn lichaam, ook geen goede combinatie met het type motor wat ik heb en wat ik zelf heb. Dus ik snap het. :)

Vandaag kijk ik ook even hoe het gaat, kop vol met snot en niet helemaal fit, ook redelijk kort en slecht geslapen...

• InZane
  • Laatst online: 13:57
sypie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 07:26:
@etwintje 10 uur Mendel, mooie tijd . Nu maar hopen dat ik het niet voorbij rijdt.
Mwah die kan je bijna niet missen hoor :)

• Chakotay
Ik hou het zelf bij een kort ritje naar Bodegraven zometeen, eens kijken of er een demo-Multistrada vrij is :) Een uurtje of 2 weg kan wel even, nu al een hele dag wegblijven krijg ik ruzie van thuis :+

• HTT-Thalan
Ik denk dat, gegeven de juiste route en ondergrond, @Grubeater wel degelijk sneller is dan jij :+.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Véél plezier met de rit vandaag🎉

De thuisblijvers verwachten natuurlijk wel een verslag in @Bommes stijl hé 😜

• HTT-Thalan
TheRookie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 08:35:
Véél plezier met de rit vandaag🎉

De thuisblijvers verwachten natuurlijk wel een verslag in @Bommes stijl hé 😜
Fat chance, bij mijn weten zitten er geen afgronden in de route en sneeuw verwachten we ook niet...

• InZane
Bandjes check! Ketting check! Verlichting check! Olie check!

De brommer staat buiten en is er klaar voor :)

• Kalevandaal
  • Laatst online: 17:22
Hmm, open vanochtend de NOS app: :-(
https://nos.nl/artikel/22...en-vrachtwagen-in-vs.html
Er is toch echt wel een reden dat mijn vrouw niet wil dat ik ga motor rijden..

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
sbruynis schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:12:
Ze verbiedt je zeker ook om in een vliegtuig te stappen? :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

HTT-Thalan schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 08:32:
[...]

Ik denk dat, gegeven de juiste route en ondergrond, @Grubeater wel degelijk sneller is dan jij :+.
Ik kan ook lopen :+

• Kalevandaal
  • Laatst online: 17:22
wimmel_1 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:16:
[...]

Ze verbiedt je zeker ook om in een vliegtuig te stappen? :o
Haha, nee. Alleen is een vliegtuig als ik mij goed herinneren een van de veiligste vervoersmiddelen.
Het probleem met een vliegtuig is dat het ongeluk gelijk zoveel doden/gewonden brengt.

Maar dan dwaal ik af :)

Veel plezier allemaal vandaag *O*

• InZane
Tja, mijn moeder vindt het ook nog steeds niks. Dat begon in mijn brommertijd al.
Weet je, er mag ook geleefd worden..

• tdw

tdw

Amai seg!

Paar dingen:
- VS. Daar hoef je in veel staten geen training gehad te hebben om op een motor te rijden. Je ziet dan ook veel ongelukken gebeuren omdat men niet weet hoe de mechanica achter een motor werkt, of hoe een veilige plek op de weg gekozen kan worden (zie o.a. video hieronder). Beschermende kleding en helmen zijn ook niet altijd verplicht, wat de uitkomst van een ongeluk nogal negatief kan beïnvloeden.
- Aan de foto te zien is de vrachtwagen op de tegengestelde rijrichting gekomen. Als mij dat zou overkomen op een dijkweggetje in m'n Suzuki Alto bestaat de mogelijkheid dat ik dat ook niet na kan vertellen. Moeten we dan maar autorijden ook gaan verbieden?
- In het algemeen geldt dat rijstijl veel doet. Heb je een rustige en defensieve rijstijl, dan zul je merken dat die mensen minder ongelukken krijgen dan mensen met een agressievere, snellere rijstijl. In nieuwsberichten komt dat nooit naar voren, er wordt dan enkel gesproken over "een ongeluk tussen een motor en een auto waarbij de motorrijder zwaargewond is geraakt" - niks van context. Dit geeft 'buitenstaanders' een slecht beeld over (on)veiligheid van de motor. Veiligheid heb je zelf in de hand.

Mijn vader en moeder waren het ook niet eens met mijn beslissnig een motorrijbewijs te gaan halen, ook vanwege de slechte ongevalsstatistieken ervan en de nieuwsbrieven. Wel kozen zij twee richtingen: m'n moeder is falikant tegen, en gebruikt elk bericht met 'motorongeluk/schuiver/etc' als positieve bevestiging dat motorrijders per definitie ten dode zijn opgeschreven.

Aan de andere kant is daar mijn vader, die eens ging opzoeken hoe dat halen van een motorrijbewijs nou allemaal werkt. Daarbij heeft hij ook een directe draai gemaakt: van "nee" ging het naar "Zow, dat AVB is nog best pittig, wat moet je veel kunnen!" en "Jeetje, je moet echt overal op letten en aan denken!". Als we samen ergens heen gingen, heb ik 'm ook veel uitgelegd. Rijlijnen, posities op de weg, aanwijzen van veiligheidsoverwegingen en noem maar op. Natuurlijk moet je iemand hebben die daarin geïnteresseerd is (en je moet zelf zo iemand zijn die het leuk vindt om uit te leggen en ook handelt naar wat je zegt), maar daarmee bereik je al een stuk meer begrip.

Wat je verder nog kunt doen is video's van motorrijinstructeurs op YT laten zien, waarin ze alle tips en tricks laten zien (Bijv. rdalsem, Roadcraft Notthingham, en er zijn er vast wel meer te vinden). Uiteraard geeft het geen garantie dat je nooit onderuit gaat of betrokken raakt bij een ongeluk (en geef dat ook eerlijk aan!), maar het helpt wellicht bij de mindset die veel mensen hebben dat motorrijden voor ongecontroleerde maniakken is die levensmoe zijn.

Ik weet niet of je nog lest en of het mogelijk is, maar misschien kan ze een keer meerijden met je instructeur (als die vanuit een auto lesgeeft) :Y)

Hier dus hoe het niet moet (en kijk 'm helemaal af, dat is wel het leukste):

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• timmie271
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/53NbcNy.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GD4jB4Y.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door timmie271 op 22-06-2019 10:44 ]

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:46
Leuk! Volgens mij hebben jullie perfect weer ervoor. Rijd voorzichtig!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-01 23:17
Veel plezier, moet werken helaas.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Hee, het eerste filmpje van de rit van vandaag staat er al op *O*
tdw schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:52:
[...]

Hier dus hoe het niet moet (en kijk 'm helemaal af, dat is wel het leukste):
[YouTube: Idiots guide to riding deals gap]
Dit is de eerste keer dat ik blij ben om te zien dat een motorrijder crasht :X (en weer wegloopt uiteraard). Hopelijk heeft hij er nu zo de buik van vol dat hij nooit meer op een motor stapt, dat is veiliger voor hem, de medeweggebruikers, en de hulpdiensten die uiteindelijk de troep moeten opruimen. Ik werd wagenziek toen ik naar het filmpje zat te kijken van zijn rijstijl pogingen de bochten te halen.

[Edit] Heel veel plezier allemaal vandaag met de rit!

[ Voor 3% gewijzigd door Waaj op 22-06-2019 11:04 ]

• Chakotay
Zo, ondanks de afgesloten N11 wat ik even vergeten was, was ik nog op tijd om een Ducati Multistrada te kunnen claimen voor het eerste demo-ritje vanochtend :) Ingeschreven voor een 1260, uiteindelijk een 950S meegekregen. Het gaat natuurlijk allemaal wel op zijn Italiaans :+

Het ritje stelde niet zoveel voor, mede door de afgesloten N11 was het overal erg druk. Wel nog wat met de electronica kunnen spelen, toen ik hem meekreeg stond hij nog in Enduro stand. Redelijk tam, en erg zachte vering. Na wat klooien met de knoppen onderweg kreeg ik het apparaat in sportstand, waarop alles meteen een stuk harder werd. Stevigere vering, fellere gasrespons, etc. Leuk speelgoed!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WcVoiFHlrNb9ZF9P3XnZ2aNb/medium.jpg

Er leuk als opvolger van de Caponord ooit, maar voorlopig nog veel te duur helaas.

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-01 22:24
Chakotay schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:21:
Zo, ondanks de afgesloten N11 wat ik even vergeten was, was ik nog op tijd om een Ducati Multistrada te kunnen claimen voor het eerste demo-ritje vanochtend :) Ingeschreven voor een 1260, uiteindelijk een 950S meegekregen. Het gaat natuurlijk allemaal wel op zijn Italiaans :+

Het ritje stelde niet zoveel voor, mede door de afgesloten N11 was het overal erg druk. Wel nog wat met de electronica kunnen spelen, toen ik hem meekreeg stond hij nog in Enduro stand. Redelijk tam, en erg zachte vering. Na wat klooien met de knoppen onderweg kreeg ik het apparaat in sportstand, waarop alles meteen een stuk harder werd. Stevigere vering, fellere gasrespons, etc. Leuk speelgoed!

[Afbeelding]

Er leuk als opvolger van de Caponord ooit, maar voorlopig nog veel te duur helaas.
Tof, die 950S wil ik ook nog wel eens mee rijden, lijkt me een erg toffe motor. Alleen zijn er niet echt Ducati dagen waar ik dit jaar heen kan, bijna alles valt op dagen dat ik niet kan of is te ver weg..
De 1200 heb ik al een paar keer op gereden, maar die heeft voor m'n gevoel gewoon teveel vermogen (ja, ik vind dat dat kan :+ ).

Maar eh, ik ben al bij best veel Ducati demo dagen geweest, maar nog nooit een andere motor meegekregen dan waar ik voor had ingeschreven. Wat is daar gebeurd? :P

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:10
Gisteren nog getwijfeld of ik vandaag zou meedoen met de rit, maar dat is volledig in het water gevallen. Ik woon bij Eindhoven, en gisteravond hadden we een bruiloft in Amsterdam. Ik was bob, dus ik verwachtte fit genoeg te zijn vandaag. Echter, toen we terugkwamen bij de parkeergarage bleek '24 uur uitrijden' niet helemaal te kloppen. Dus om half 1 nog een aantal hotels moet bellen en ben ik net pas thuis :+
Check even je helm voor je ze koopt. Ik heb van datzelfde merk gekocht en bevalt prima, maar die waren rond. Toen ze binnen kwamen bleken ze precies in de voorgemaakte gaten van mijn helm (Scorpion 510) te vallen en kon ik ze er zo inklikken, superhandig. Was ik in mijn geval voor de vierkante gegaan werd het denk ik wat lastiger :)

• Chakotay
@Tankiej ze zaten wat te klooien met de sleutels geloof ik, er was een 1260 te weinig en een 950 extra :P Daarom die maar meegekregen, omdat ik vooral de 1e rit wou doen zodat ik optijd weer terug thuis zou zijn. Het ging me er vooral om, om weer eens een moderne motor te proberen ipv het oude spul dat ik gewend ben. Of het dan de 950 of de 1260 was maakte me niet zoveel uit.

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:19
BvZwolle schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:33:
[...]

ja, ik vind het ook niet heel makkelijk zoeken en vooral uitkiezen uiteindelijk. Ik denk dat ik gewoon voor de Dunlops ga. Heb ervaring met de Michelin PR4, Metzeler Roadtec01 en de RoadtecZ8. Ik heb eerlijk gezegd op geen enkele band een bijna-doodervaring gehad en nieuw rijdt alles goed.
Gisteren toch maar gewoon de Dunlop Roadsmart 3 besteld bij www.bandenleader.nl . Maandag keuren bij het RDW en dan maar hopen dat ik snel het kentekenbewijs binnen heb. :O

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:55
vraagje, is het slecht om via de stopknop (dodemansschakelaar) de motor uit te zetten? Ik zie in het electrisch schema wel dat alle draadjes naar andere punten lopen, de stopknop stopt dus op een andere manier dan de sleutel. Maar is het ook slecht voor het systeem?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Koffie drinken en/of gebak vreten bij langharig tuig toevallig? :P

Gisteravond ook nog ff iets in m'n rug verrekt, niet alleen kan ik daardoor definitief niet mee toeren, het is ook nog de vraag of ik vanmiddag op de motor weg kan :(
InZane schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:27:
[...]

Tja, mijn moeder vindt het ook nog steeds niks. Dat begon in mijn brommertijd al.
Weet je, er mag ook geleefd worden..
Bij mijn ouders hetzelfde, dat een neef van me (die altijd rustig reed) 2 jaar geleden in Duitsland bijna dodelijk verongelukte (gevalletje oog, naald) hielp daar niet bij :/

Mijn ouders hebben beide helemaal niets met motoren, m'n vader heeft vroeger wel een brommer gehad, de uitleg dat een motor een beetje een verlengde van een brommer is of kan zijn sneed voor hem wel hout, maar nog is-ie er geen fan van. Mijn moeder however, altijd erg bezorgd. Misschien ben ik daarin veel te nuchter, maar ik zeg dan altijd: Ma, je kunt ook met je fiets vallen en dood gaan, moet je dan ook maar nooit meer fietsen? Of: Stel, je wil oversteken.. Je kijkt naar links, je kijkt naar rechts en voor de zekerheid nog één keer naar links. Je steekt over, en er valt een helicopter op je hoofd. Er kan altijd wat gebeuren.

Dat wij er een leuke hobby aan hebben, vinden ze dan wel weer leuk. Maar het liefst zouden ze zien dat we 't ding alleen hadden om ernaar te kijken :P

[ Voor 59% gewijzigd door Destruction op 22-06-2019 13:32 ]

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:10
Destruction schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:26:
[...]Maar het liefst zouden ze zien dat we 't ding alleen hadden om ernaar te kijken :P
Stiekem moet ik altijd als ik in de garage kom (koelkast/diepvries, stukje gereedschap, etc), toch even kijken naar dat ding :>

• tdw

tdw

Amai seg!

PheraX schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:51:
vraagje, is het slecht om via de stopknop (dodemansschakelaar) de motor uit te zetten? Ik zie in het electrisch schema wel dat alle draadjes naar andere punten lopen, de stopknop stopt dus op een andere manier dan de sleutel. Maar is het ook slecht voor het systeem?
Nee hoor, moet gewoon kunnen, soms heb je ook geen andere keus :+

~ James May

• timmie271
@HTT-Thalan moest zo nodig een sanitaire stop inlassen :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qHekdrW.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rAWtIop.jpg

Tijd voor eten :Y

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9xl8u2u.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/H4tedPv.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bPpL3ox.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qFU38kP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uzwVtcS.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 22-06-2019 13:50 ]

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Wie zijn er nou uiteindelijk meegegaan eigenlijk?

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Melkunie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:34:
[...]

Stiekem moet ik altijd als ik in de garage kom (koelkast/diepvries, stukje gereedschap, etc), toch even kijken naar dat ding :>
En een aai over de tank als ik al te lang niet heb gereden :$
Leuke actiefoto's van jullie rit!

• timmie271
Destruction schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:06:
Wie zijn er nou uiteindelijk meegegaan eigenlijk?
Goeie vraag :+

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Melkunie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:34:
[...]

M'n vrouw zei laatst nog dat ik wat vaker op de manier waarop ik -blijkbaar- naar de motor kijk, naar haar moest kijken :+ :D
was een grapje natuurlijk, maar toch :o

• HTT-Thalan
TheRookie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:20:
[...]

M'n vrouw zei laatst nog dat ik wat vaker op de manier waarop ik -blijkbaar- naar de motor kijk, naar haar moest kijken :+ :D
was een grapje natuurlijk, maar toch :o
Als mijn vrouw ook zo graag de modder in dook... :7.

@Waaj het tempo was dusdanig dat ik alle te koop bordjes onderweg heb kunnen lezen dus als het huidige bod niet doorgaat heb ik alternatieven :+.

Maar gezien de omgeving (fietsers, voetgangers, kinderen) had ik ook niet harder willen rijden, en ik vind het erg goed dat @SmurfLink de stap gezet heeft en mee reed!

Onderweg terug nog een stoplichtsprintje (net aan) verloren, maar dat was tegen een gesoepte Golf //R// waarvan ik duidelijk een wastegate en launch control heb gehoord, dus eigenlijk klop ik mezelf op de schouder dat het niet veel scheelde :9.

• Chakotay
Ziet er gezellig uit allemaal!

@HTT-Thalan heb je nou verloren van een Golfje? :+

• HTT-Thalan
Chakotay schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:48:
Ziet er gezellig uit allemaal!

@HTT-Thalan heb je nou verloren van een Golfje? :+
Als je zoveel geld in een golfje pompt om vervolgens nipt te winnen van een dertig jaar oude olieboot mag je hem hebben :9.

• cyntax
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cvf35lGl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gpToV8Hl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8t2VHill.jpg
Klikbaar

Was een leuke (halve) route @Raym09 Bedankt voor het organiseren! @Joopieboy Bedankt voor het voorrijden!

[ Voor 32% gewijzigd door cyntax op 22-06-2019 15:24 ]

• Mauritio
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:53
Super mooie rit allemaal! Onze groep was denk ik de Triumph Striple groep :+

Mooi weer aan de techniek kunnen schaven door een geweldige voorligger (KTM RC, sorry slecht met namen)!

Nu tijd voor een pot bier d:)b
Pagina: 1 ... 89 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.