Hét grote motortopic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste
Acties:
  • 288.421 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Woask schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:34:
[...]

Interessant! We gingen het eerste deel dan ook wel heul erg traag inderdaad.
Heb wel 1 op 30 gereden dus was daar wel prima voor :+
@HTT-Thalan Ik zag dat je een camera op je helm had geplakt? Wanneer kunnen we de beelden verwachten? :+
Gelukkig geen grasmaaiende Honda dit keer :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:04
timmie271 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:36:
[...]

Heb wel 1 op 30 gereden dus was daar wel prima voor :+

[...]

Gelukkig geen grasmaaiende Honda dit keer :+
Momenteel hanteer ik een hogedrukreiniger, plastic, verf en een kwast. Gevel schilderen :|. En daarna moet de trap nog, een kozijn... Ik haat schilderen, maar het levert straks als het goed is wel flink eurootjes op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Pas maar op dat je je baard niet in de pot verf doopt ;)

Leuk je trouwens even gezien te hebben gister en tof je nog even mee reed. :) Helaas niet gesproken...

[ Voor 8% gewijzigd door Joopieboy op 23-06-2019 09:56 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:44
Vrijdag schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:38:

@R0y. Deze week hebben ze bij de Big Bazar een hele goedkope Denver action cam, Gopro model. Misschien wat om naar achter gericht te monteren? Misschien sowieso wel handig om te hebben bedenk ik me nu zelf.
Afbeeldingslocatie: https://www.pursuitsystems.com/wp-content/uploads/2018/05/2018_Thumbnail_Porsche.jpg

Zo iets? >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:37
Vrijdagmiddag ook een lekker tourtochtje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/xtpab8uq5xdqmuj/Bike_Tour_20190621.jpg?dl=0

150 km in 2,5 uur. Handig als je bij Heidelberg woont en het Odenwald naast de deur hebt. Die 178 max is het laatste stukje via de snelweg terug. O-)

@Grubeater Nooit met een babty gereden, maar wel met junior van 3 jaar.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

steveman schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:29:
Ik werd helemaal tot stoppen gemaand in Wiltz. Door een groepje Belgen(?). Dat ik op moest passen voor die flitser.

Je weet wel, dat gigantische witte gebouw die er vorig jaar ook al stond... En waar ik net langs kwam gereden :D Ja okay, ik keerde buiten hun gezichtsveld. Wel vriendelijk natuurlijk :)
Ik had dat toen ik op de dijk een dorpje in reed, schakelde net terug met wat geluid tot gevolg, en automatisch stond er een ijsco boer al te wuiven dat het rustiger moet, maar hij was direct ook verbaasd dat ik best wel rustig aan kwam, even gezwaaid en door. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:27
@Jolke heh, dat wil die van mij ook wel... Waar heb je dat zitje & toebehoren vandaan?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

@lolgast Mijn monster mag uit de OP. Gisteren garage even opgeruimd. Monster op Facebook gezet, paar uurtjes later verkocht 😂

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
@Tylen Is gedaan. Komt er iets voor terug of ben je klaar met rijden op de openbare weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Chakotay schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:29:
@Jolke heh, dat wil die van mij ook wel... Waar heb je dat zitje & toebehoren vandaan?
Destijds van iemand voor wènâg hier uit de buurt overgenomen. Kijk maar even op MP of ebay, zijn er genoeg van te koop. Ik vond het voor korte ritjes wel handig, max 15 minuten, anders viel die in slaap. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

(jarig!)
Jolke schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:34:
[...]
Destijds van iemand voor wènâg hier uit de buurt overgenomen. Kijk maar even op MP of ebay, zijn er genoeg van te koop. Ik vond het voor korte ritjes wel handig, max 15 minuten, anders viel die in slaap. :)
Mijn vrouw valt ook wel eens in slaap achterop... :z
Dat krijg je he, met zo'n gemoedelijke Speed Triple.
Mijn rijstijl is wel iets rustiger als ze achterop zit :+

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:30:
Ik was bij het vertrek nog even 'bang' dat @Raym09 en ik de route met z'n tweeën konden gaan rijden omdat er in eerste instantie niemand tussen ons in kwam staan.....

Met een FZ1 en een MT10 (= 2016 FZ1) hadden we 't rondje samen óók wel kunnen completeren maar dan was 't toch minder gezellig en leuk geworden. Groepje op zich was nú PRE-CIES groot genoeg om lekker door te kunnen rijden zonder daarbij meteen 'lomp' rijgedrag te (hoeven) gaan vertonen _/-\o_ d:)b
Foei, als ik het zo hoor heb ik echt wat gemist het 2e stukje! Hadden jullie toen het tempo iets opgehoogd?

Was in het begin bang dat jullie tempo moordend hoog zou liggen, daarom twijfelde sommige misschien wel om aan te sluiten. Heb heerlijk gereden in ieder geval. LINGEDIJK _/-\o_ .

Op de terugweg via Driebergen, Culemborg, Lekdijk. Ik was toch al te laat voor de verjaardag van mijn vrouw :o

@ Allen, bedankt voor de toffe dag!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TTDK30c.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

lolgast schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:34:
@Tylen Is gedaan. Komt er iets voor terug of ben je klaar met rijden op de openbare weg?
Misschien ooit een R 1250 GS in BMW motorsport kleuren. ;). Maar dan meer voor woon/werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

@DateTime.Now dus jij had wat goed te maken? 8)

@Tylen goed gedaan, en snel! Hoe heb je het gedaan met proefrit enzo, cash en id als borg achtergehouden?

[ Voor 53% gewijzigd door Joopieboy op 23-06-2019 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Joopieboy schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:50:
@DateTime.Now dus jij had wat goed te maken? 8)

@Tylen goed gedaan, en snel! Hoe heb je het gedaan met proefrit enzo, cash en id als borg achtergehouden?
Ik ken de koper ;). Dus gewoon op vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat scheelt. :P Stelt dat ik dat ooit eens zou willen doen heb ik er een hard hoofd in, zeker met het publiek wat een Gixxer aantrekt. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Als er ooit een BMW hier komt, dan is het de 1150 RR Rockster:

Afbeeldingslocatie: https://www.motor.nl/wp-content/uploads/2019/05/h9gbsg2kliyw.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
@DateTime.Now Het tempo lag na de pauze wel wat hoger in groep 1 ja. Voornamelijk doordat @Raym09 de route beter kent én we een stuk minder dorpjes hadden maar vooral overzichtelijke dijk.

Ik heb het hier thuis weer over de verkoop van 749 gehad en we zijn het er allebei over eens dat die gewoon ingeruild gaat worden. Ik heb geen zin in testpiloten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:44
lolgast schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:08:
@DateTime.Now Het tempo lag na de pauze wel wat hoger in groep 1 ja. Voornamelijk doordat @Raym09 de route beter kent én we een stuk minder dorpjes hadden maar vooral overzichtelijke dijk.

Ik heb het hier thuis weer over de verkoop van 749 gehad en we zijn het er allebei over eens dat die gewoon ingeruild gaat worden. Ik heb geen zin in testpiloten :9
Prachtig apparaat. Stond er gisteren nog 1 achter mij. En dat geluid :9~

Het enige wat mij tegen hield om een 749 te kopen net voor de GSR waren alle Ducati horror verhalen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:38
Joopieboy schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:16:
[...]

Ik zou niet meer zonder willen. 8)

Was een mooie dag, ik heb alleen de ochtend gereden, was al best snel best laat geworden en dat ging hem niet worden met de rest van de planning. Leuk om te merken dat het groepje wat ik had best wel lekker door kon rijden. *O* Een stukje dijk de Gixxer even de sporen gegeven, verder braaf 1 op 15 gereden. :D

Daarna met @PilatuS naar huis getoerd, nog even gespeeld en lol gehad met een snelle Audi, was mooi. 8)
[Afbeelding]
Door naar Zwolle, en toen helemaal binnendoor richting huis. :P Even wezen eten in Hoenderloo bij een leuk tentje:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een prachtige dag O+

En jammer van de 2e groep? Ik ben niet gewend dat we helemaal afzonderlijk rijden, plus een stukje overleg wat ik gemist had. Volgende keer beter. :)

[...]

:o

Wat heb jij gedaan? :D
Geen ijsje bij Co gehaald in Hoenderloo?

Was idd wel mooi rijden voor de lunch! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
InZane schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:16:
[...]

Ijs bij Co _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:23

Ik vond het een machtig mooi apperaat om achteraan te rijden gister, en zoals @R0y. al zegt is dat geluid :9~
Als ik me goed herinner schakelde je op een gegeven moment ook nog eens goed terug voor dat jochie die lief naar ons zat te zwaaien vanaf de tractor waar we langs reden, wat een geluid was dat!

Heb je al een vervangende fiets op het oog?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
Het geluid is inderdaad wel een erg goede reden om een 749 te kopen :+ In ieder geval met deze Bos uitlaten :9

Terugschakelen voor kindjes die daarom vragen: check :Y
Als ik alleen rij en ze zitten bijvoorbeeld op een bankje ‘gas gebaren’ te maken stop ik vaak en laat ik ze zelf even gassen. Ik zeg er wel altijd bij dat ze vóór de motor moeten staan, niet ernaast ivm de herrie. Onbetaalbaar die gezichtjes :o

Geen vervanging op het oog. Ik neig naar een naked (zoals 80% van motorrijdend NL volgens mij)

[ Voor 10% gewijzigd door lolgast op 23-06-2019 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

InZane schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:16:
[...]

Dit keer niet idd, was ook wel rijkelijk laat _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Woask schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:34:
[...]

Interessant! We gingen het eerste deel dan ook wel heul erg traag inderdaad.

@HTT-Thalan Ik zag dat je een camera op je helm had geplakt? Wanneer kunnen we de beelden verwachten? :+
Gewoon het hele stuk dat ik meereed online flikkeren of moet ik ook nog gaan knippen enzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f2ride2001
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:01
Gewoon het hele stuk, kan ik ook eens zien wat jullie allemaal uitvreten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
f2ride2001 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:37:
Maar ik hoef niet alles van die sanitaire stop te zien van je @HTT-Thalan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f2ride2001
hahahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Nou hier heb ik in ieder geval mijn illegale straatrace, dat was het makkelijkst om ertussenuit te knippen (en uploaden met mijn crapverbinding). Als ik de hele route moet doen (a 2.5 uur rijden) ben ik een paar dagen aan het uploaden :o.

HD versie is nog een het renderen, duurt nog een minuutje of 5 denk ik.

[ Voor 25% gewijzigd door HTT-Thalan op 23-06-2019 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@lolgast ga je hem toch weg doen? Zonde! Als je voor een naked gaat, even wachten op de Streetfighter V4 en een geldboom? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:44
HTT-Thalan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:44:
Nou hier heb ik in ieder geval mijn illegale straatrace, dat was het makkelijkst om ertussenuit te knippen (en uploaden met mijn crapverbinding). Als ik de hele route moet doen (a 2.5 uur rijden) ben ik een paar dagen aan het uploaden :o.

[YouTube: //Gone//]

HD versie is nog een het renderen, duurt nog een minuutje of 5 denk ik.
Afbeeldingslocatie: https://ci.memecdn.com/4188536.jpg

-O-

Sprintjes zijn altijd leuk om te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Panini op 23-06-2019 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zo gisteren terwijl het grote deel aan het toeren was de babykamer voorzien van een likje verf.

En vandaag omdat het in de ochtend nog niet bloedverziekend heet was de Viffer maar even voorzien van een goede was- en poetsbeurt.
Daarna weer even de ketting spannen en invetten en omdat ik ze toch nog had liggen de rem en koppelingshendel maar vervangen voor korte opklapbare modellen.

Die staat er weer strak bij.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
@Chakotay Ja, na een half jaar wist ik eigenlijk al dat hij weer weg moest. Ik kan gewoon geen vrienden worden met deze motor. Ik vind hem ontzettend mooi om te zien en het geluid is, zoals velen dus met mij eens zijn, echt fantastisch. Maar de rijeigenschappen sluiten gewoon niet helemaal aan bij mijn wensen.

Als het zo ver is, interesse in een Bos setje? :P Zijn blijkbaar erg zeldzaam :Y

[ Voor 4% gewijzigd door lolgast op 23-06-2019 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Panini schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:53:
[...]

[Afbeelding]

-O-

Sprintjes zijn altijd leuk om te doen.
De standaard //R// heeft 288pk, aldus VW. En bij een standaard versie hoort geen wastegate :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Inruilen is beter ja. Is het voor fun ritjes of voor Woon werk??

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:00

A13X

Dude

DateTime.Now schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:44:
[...]

Foei, als ik het zo hoor heb ik echt wat gemist het 2e stukje! Hadden jullie toen het tempo iets opgehoogd?

Was in het begin bang dat jullie tempo moordend hoog zou liggen, daarom twijfelde sommige misschien wel om aan te sluiten. Heb heerlijk gereden in ieder geval. LINGEDIJK _/-\o_ .

Op de terugweg via Driebergen, Culemborg, Lekdijk. Ik was toch al te laat voor de verjaardag van mijn vrouw :o

@ Allen, bedankt voor de toffe dag!

[Afbeelding]
Daar hoef je bij mij niet bang voor te zijn, rij zeker wel lekker door maar moet wel leuk blijven en het moet ook kunnen. Daar waar het niet kon ging, net als in de eerste helft, het gas er af. Een groot deel van de tweede helft ken ik echter vrij goed, is over het algemeen vrij open, overzichtelijk en vrij van dorpen of afslagen. Dan gaat de cruise snelheid wat omhoog, op een enkele keer doortrekken om in te halen of in te voegen na word er vrij constant gereden.

Dat kun je ook goed terug zien in mijn verbruik, in ritten met veel en vaak hard accelereren zakt mijn verbruik (sub 1:14). Echter gisteren een hele zuinige rit gehad (1:16,8). Dat komt omdat ik dan veel (80-90) in z'n 5 en 6 gereden heb. Soms een keer terug naar de 4 voor een wat langzamere bocht naar dat is het dan ook. Waar @Rick-Jan het wat moeilijk kreeg was dat meestal nadat we een bus of auto hadden ingehaald. Dan moet je even bijtrekken en dat kan dan lastig zijn, zeker als je nog wat ervaring mist en de weg niet kent.

Heb de route voor gereden met @caesar1000 met zijn ktm 125cc en daarbij lag het tempo net zo hoog.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@lolgast eigenlijk zijn de termignoni's het enige wat goed staat onder de 749/999, maar die zijn onbetaalbaar. Misschien wel interesse, ligt eraan wat het kost en hoeveel het uitsteekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
f2ride2001 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:37:
Rendering time remaining: 20:36:17.

;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:44
HTT-Thalan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:57:
[...]

De standaard //R// heeft 288pk, aldus VW. En bij een standaard versie hoort geen wastegate :P.
Ag, het gaat om de lol uiteindelijk. Als ik de cijfers van een Transalp en de Golf R naast elkaar leg dan zijn de 0-100 cijfers op 0.2 seconden zowat gelijk.

Maakt het iig wel spannend. *O*
Vaak is er namelijk geen kind aan als je sprintjes doet.

Aankomende week ook weer eindelijk rijden, voor het eerst sinds dit jaar. :F

[ Voor 7% gewijzigd door Panini op 23-06-2019 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
@Tylen Ik rij alleen fun ritjes met de motor

@Chakotay Eens, de Termignoni staat beter. Hoewel ik de Bos vanaf de achterkant (en die ziet iedereen het meest :+ ) mooier vind. Dit is de uitsteek bij de mono. Onder een biposto zie je het waarschijnlijk minder, maar ik heb geen idee want ik zie deze uitlaten echt nooit :/
Afbeeldingslocatie: https://images.lolgast.nl/uploads/medium/f1269f1acbaf20acf56e747da561bcb5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

lolgast schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:07:
@Tylen Ik rij alleen fun ritjes met de motor

@Chakotay Eens, de Termignoni staat beter. Hoewel ik de Bos vanaf de achterkant (en die ziet iedereen het meest :+ ) mooier vind. Dit is de uitsteek bij de mono. Onder een biposto zie je het waarschijnlijk minder, maar ik heb geen idee want ik zie deze uitlaten echt nooit :/
[Afbeelding]
Dan naked halen idd. Maar is het de 2 cilinder waar je niet aan kan wennen??

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Raym09 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:01:
[...]

rij zeker wel lekker door maar moet wel leuk blijven en het moet ook kunnen.
Klinkt als mijn rijstijl. Houd zeker van een lekker potje scheuren, maar ik ben met m'n hobby bezig. Niet op de vlucht. Als ik niet kan zien of er iets aan komt, komt er per definitie iets aan en haal ik niet in bijvoorbeeld. M'n rijbewijs wil ik graag houden en ik wil geen OvJ boetes. En boven alles, ik wil heel thuis komen :)

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
InZane schreef op zondag 23 juni 2019 @ 08:43:
[...]

Is het een diesel Alp? :+

Wie komt trouwens ff al die vliegen van mn brommer halen?
Oh shit.. _O- ik had gisteravond een natte lap op m'n helm gelegd voor de lijken, helemaal vergeten... was om 21u gaan slapen, net wakker... ehhh da's een droog lappie. Nou nog maar even een poging.

En @HTT-Thalan je was eerder te ruiken dan te horen. :P Vooral als je optrok.

[ Voor 9% gewijzigd door SmurfLink op 23-06-2019 12:26 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Chakotay schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:29:
https://www.louis.nl/arti...r_article_number=10008401

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Net een stukje gereden, wat zitten er tussen de wielrenners toch droeftoeters 🤬

Rij op een doorgaande 50 km weg, wielrenners op het fietspad 👍 komt aan de linkerkant een zijweg aan, er kijken er een paar om, eerste steekt zijn arm uit en gáát, het feit dat ik naast de groep reed negerend 😡

Het is dat ik erop geanticipeerd had en klaar was om te remmen, anders had ik er zeker eentje geschept 😕

Sta stil, roep dat ze hadden moeten wachten en wordt aangekeken of ik gek ben 😂

Aan de positieve kant: ABS werkt en noodstop ook weer geoefend 🤪

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

SmurfLink schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:25:
[...]

En @HTT-Thalan je was eerder te ruiken dan te horen. :P Vooral als je optrok.
Dat is toch wel knap. Ik heb filmpje gezien van hoe hij optrekt en het lijkt mij dat hij dus achteraan reed :P

* Tylen rent gauw weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• f2ride2001
Panini schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:06:
[...]

Ag, het gaat om de lol uiteindelijk. Als ik de cijfers van een Transalp en de Golf R naast elkaar leg dan zijn de 0-100 cijfers op 0.2 seconden zowat gelijk.

Maakt het iig wel spannend. *O*
Vaak is er namelijk geen kind aan als je sprintjes doet.

Aankomende week ook weer eindelijk rijden, voor het eerst sinds dit jaar. :F
Ach zo ook een keer petje gehad in getunde golf. Maar een TL1000 gaat van 0-100 in 2.9s. *O*
Dus dan moet je toch met een hele vette auto (of een Tesla -O- ) aankomen

Lang verhaal kort: boven de 6000 tpm komt de "turbo" erbij en moet je je verdomd goed vasthouden want dan wordt het laagvliegen. 8) :+ Golfje werd snel een stippie in de spiegel. :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

f2ride2001 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:11:
[...]

Ach zo ook een keer petje gehad in getunde golf. Maar een TL1000 gaat van 0-100 in 2.9s. *O*
Dus dan moet je toch met een hele vette auto (of een Tesla -O- ) aankomen

Lang verhaal kort: boven de 6000 tpm komt de "turbo" erbij en moet je je verdomd goed vasthouden want dan wordt het laagvliegen. 8) :+ Golfje werd snel een stippie in de spiegel. :9B
Dat is idd het leuk, hoewel een TL1000 vanaf onderen gewoon echt lomp veel koppel heeft. :9
maar het aanzetten, gegrom vanuit onderen en vanaf 8k rpm het afgeschoten worden met het gesnerp van een 4 in lijn, heerlijk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:13
TheRookie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:03:

Rij op een doorgaande 50 km weg, wielrenners op het fietspad 👍 komt aan de linkerkant een zijweg aan, er kijken er een paar om, eerste steekt zijn arm uit en gáát, het feit dat ik naast de groep reed negerend 😡

Het is dat ik erop geanticipeerd had en klaar was om te remmen, anders had ik er zeker eentje geschept 😕

Koppeling plus gas in zon geval... samen met vrachtwagenchauffeurs de vervelendste groep gebruikers op de weg.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f2ride2001
Voor mij geen gesnerp, alleen gebulder (heerlijk open yoshimura's *O* )

Waarom had ik dat ding ook al 22 jaar? Ohja, daarom :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
TheRookie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:03:

Niet alleen wielrenners. Wij hadden gisteren met de langzame groep dat er 2 fietsers waar wij naast reden ineens links omhoog gingen... de weg liep rechts naar beneden. En dan ons mopperend aankijken ipv even de hand uit te steken 8)7 dan hadden we nog best wel even willen wacht denk ik zomaar.

@Tylen gisteren deden @NLDViane en ik nog even een stoplicht sprintje en voordat ik de 140 aantikte was hij alweer even rustig aan het rijden _O- _O- scheelt ook maar 80pk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:44
timmie271 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 13:23:
[...]

Niet alleen wielrenners. Wij hadden gisteren met de langzame groep dat er 2 fietsers waar wij naast reden ineens links omhoog gingen... de weg liep rechts naar beneden. En dan ons mopperend aankijken ipv even de hand uit te steken 8)7 dan hadden we nog best wel even willen wacht denk ik zomaar.

@Tylen gisteren deden @NLDViane en ik nog even een stoplicht sprintje en voordat ik de 140 aantikte was hij alweer even rustig aan het rijden _O- _O- scheelt ook maar 80pk :+
Was ook goed voor het verbruik, in 3km voor 20km aan brandstof verstookt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
@Tylen Ik denk dat het grotendeels met de 2 cilinder te maken heeft ja. Vind een 4 cilinder fijner rijden.
Ik had gisteren ook helemaal verdoofde tenen van de trilling in de stepjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Ben op zoek naar een houder voor telefoon voor op mijn yamaha fazer. Laatst deze geleend van een vriend. Beviel mij prima, alleen de prijs vind ik wat te hoog. Hebben jullie aanraders die goedkoper zijn (bijv op wish/alibaba) en ook een verstelbare Mount hebben?

Afbeeldingslocatie: https://www.polo-motorrad.com/media/catalog/product/cache/2/small_image/500x598/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/e/de000769199.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door n0elite op 23-06-2019 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Magisch woord inmiddels hier: X Grip :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Joopieboy schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:28:
Magisch woord inmiddels hier: X Grip :P
Die is niet waterdicht toch? Zoek er een met een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dan wordt het een ander verhaal idd :) Persoonlijk vind ik deze oplossing wel erg lomp, zelf had ik een wat nettere van Ultimate Mobile uit Engeland. Maar goed, dat kost ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
@n0elite Mijn schoonvader gebruikt tot grote tevredenheid een hoesje van Interphone. Die is waterdicht en kan meteen tegen een flinke stoot

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Zuew, afgelopen vrijdag motorrijbewijs gehaald!
Nu zo'n tweewieler uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
@EliteGhost Proficiat! Weet je al wat voor iets je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
lolgast schreef op zondag 23 juni 2019 @ 15:37:
@EliteGhost Proficiat! Weet je al wat voor iets je zoekt?
Merci!
Zit te kijken naar 2 typen:

Naked: Kawasaki Z750, is vergelijkbaar met m'n lesmotor (Honda CB650F) en daar zat ik dikke prima op. De combinatie van beetje bekendheid en 2e hands lijkt me prima om mee te beginnen.

Sport-tour: Yamaha Phazer of een Suzuki Vstrom. Aangezien ik ook wel wat kilometers of de snelweg ga maken voor woon - werk verkeer.

Gevalletje proefritjes maken en kijken of een twee-cilinder echt zo veel erger vibreert dan een 4-cilinder. Als het niet veel uit maakt dan vergroot dat meteen de range aan motoren.

Probleempje is wel het buget. Daar moet nog wat bij worden gespaard. Had iets meer lesjes nodig dan de gemiddelde leerling, niet dat mij dat dwars zit maar het onttrok wel wat aan m'n motorspaarpotje.
Ik ga mijn instructeurs nog missen ;w

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
DateTime.Now schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:44:
Hoezo te laat? Was ze niet de hele dag jarig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Net even bij een vriendin wat gaatjes in de beton aan't boren geweest om gordijnroedes te kunnen bevestigen.... Bosch 4.2J "Hammer" machientje, dus dan is beton ook gewoon nét peperkoek, maar....

Ik ben blij dat we vandaag niet aan die GoT rit met de motor hoefde deel te nemen (31 graden hier, nu) :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:36
Afgelopen week m'n achterband op de snelweg lek gereden tijdens het filerijden. Moest sowieso eigenlijk al een nieuwe voor- en achterband, dus gisteren een belrondje voor de michelin road 5:

Motoport (echte motorliefhebbers): 258 euro excl montage (los wiel) voor de achterband en 170 excl montage voor de voorband, kijk dit zijn nou liefhebber prijzen.

Motorbanden speciaalzaak 2 dorpen verderop op: 300 voor- en achter incl montage

_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@ShininNL Da's een normale en nette prijs op dit moment!! Michelin heeft momenteel overigens nog een "cashback" actie lopen waardoor je €40,- terug kan krijgen op het aankoopbedrag van een set banden (niet alle dealers / bedrijven mogen daar aan mee doen, overigens). Actie loopt nog tot 01 Juli, geloof ik.

Motoport..... Tsja, daar moeten ze het tegenwoordig meer en meer hebben van de "Lease" motoren, geloof ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Will_M op 23-06-2019 16:52 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
@ShininNL ik blijf me verbazen wat de grote dealers soms vragen voor dat soort dingen... :X Laatst ook nog bij Goedhart even gevraagd wat zij zouden willen hebben voor kleppen stellen & riemen vervangen van de 749. Hij kon geen heel concrete prijs geven aangezien ze alleen complete beurten in het syteem hebben staan, maar hij ging uit van zo'n €1000... Inmiddels heb ik een afspraak bij een wat kleinere specialist staan, die gaf minder dan de helft op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:47:
@ShininNL Da's een normale en nette prijs op dit moment!! Michelin heeft momenteel overigens nog een "cashback" actie lopen waardoor je €40,- terug kan krijgen op het aankoopbedrag van een set banden (niet alle dealers / bedrijven mogen daar aan mee doen, overigens). Actie loopt nog tot 01 Juli, geloof ik.

Motoport..... Tsja, daar moeten ze het tegenwoordig meer en meer hebben van de "Lease" motoren, geloof ik.
MotoPort ben ik een jaar of 5 geleden hard weggerend, en met een reden :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Chakotay schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:50:
@ShininNL ik blijf me verbazen wat de grote dealers soms vragen voor dat soort dingen... :X Laatst ook nog bij Goedhart even gevraagd wat zij zouden willen hebben voor kleppen stellen & riemen vervangen van de 749. Hij kon geen heel concrete prijs geven aangezien ze alleen complete beurten in het syteem hebben staan, maar hij ging uit van zo'n €1000... Inmiddels heb ik een afspraak bij een wat kleinere specialist staan, die gaf minder dan de helft op.
Daar had ik bij de lokale motorgarage mijn complete grote beurt + banden + ketting + balhoofdlager voor :+

Wel een motor van een iets andere prijsklasse natuurlijk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
En toch vind ik dat Motosport binnen veel keus heeft qua kleding en accessoires. Ook vaak goeie koopjes

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
timmie271 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:05:
[...]

Daar had ik bij de lokale motorgarage mijn complete grote beurt + banden + ketting + balhoofdlager voor :+

Jup, beetje overdreven... Voor dat kleppelstellen is wel wat specifieke kennis nodig, maar geen €100 per uur-kennis :P

@streamnl kleding e.d. wil ik er ook best kopen, maar dat is voor mij geen reden om er dan ook het onderhoud te laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Chakotay schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:17:
[...]

Jup, beetje overdreven... Voor dat kleppelstellen is wel wat specifieke kennis nodig, maar geen €100 per uur-kennis :P

@streamnl kleding e.d. wil ik er ook best kopen, maar dat is voor mij geen reden om er dan ook het onderhoud te laten doen.
Snap ik. Maar ik las enkele negatieve reacties en ik vind niet alles negatief daar.
(Zoals het ruime assortiment wat zij in de winkel hebben liggen)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

timmie271 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:05:
[...]

Ik durf niet te bedenken wat ze voor alle kosten van mijn Gixxer hadden gerekend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
EliteGhost schreef op zondag 23 juni 2019 @ 15:45:
[...]

Merci!
Zit te kijken naar 2 typen:

Naked: Kawasaki Z750, is vergelijkbaar met m'n lesmotor (Honda CB650F) en daar zat ik dikke prima op. De combinatie van beetje bekendheid en 2e hands lijkt me prima om mee te beginnen.

Sport-tour: Yamaha Phazer of een Suzuki Vstrom. Aangezien ik ook wel wat kilometers of de snelweg ga maken voor woon - werk verkeer.

Gevalletje proefritjes maken en kijken of een twee-cilinder echt zo veel erger vibreert dan een 4-cilinder. Als het niet veel uit maakt dan vergroot dat meteen de range aan motoren.

Probleempje is wel het buget. Daar moet nog wat bij worden gespaard. Had iets meer lesjes nodig dan de gemiddelde leerling, niet dat mij dat dwars zit maar het onttrok wel wat aan m'n motorspaarpotje.
Ik ga mijn instructeurs nog missen ;w
Als je budget wat lager is, kijk dan ook eens naar de Z650/ER-6n. :) Die is wat vriendelijker geprijst en ook vergelijkbaar met je lesmotor. Iets minder power dan de 750, maar ach.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
streamnl schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:08:
En toch vind ik dat Motosport binnen veel keus hebben qua kleding en accessoires. Ook vaak goeie koopjes
En goeie beunfietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Zeau, weer een miljard aan vliegjes en ander vliegend gespuis van de motor afgepoetst, zelfs met weken waren er een aantal die inmiddels toch wel aardig 'vast' zaten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mountain bikers onder ons:
YouTube: Danny Macaskill: Danny Daycare

[ Voor 4% gewijzigd door ToolkiT op 23-06-2019 18:13 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Joopieboy schreef op zondag 23 juni 2019 @ 17:47:
Zeau, weer een miljard aan vliegjes en ander vliegend gespuis van de motor afgepoetst, zelfs met weken waren er een aantal die inmiddels toch wel aardig 'vast' zaten. :+
Voordeeltje, dat achteraan rijden. Bovendien zagen die vliegjes ons lang en breed aankomen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

HTT-Thalan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:22:
[...]

Voordeeltje, dat achteraan rijden. Bovendien zagen die vliegjes ons lang en breed aankomen natuurlijk.
Ik ben zo smal, en nog weten ze mij te vinden ;(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chakotay
Joopieboy schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:40:
[...]

Ik ben zo smal, en nog weten ze mij te vinden ;(
Ze kunnen niet hoog genoeg om over je heen te vliegen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 20:38
Ik heb gewoon een complete vlinder gekopt gisteren :/

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Vandaag een rit gehad in vught voor mensen met een fysieke en geestelijke beperking, mocht verkeersregelaar spelen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0OJp65F.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chakotay
Uberdude schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:53:
Vandaag een rit gehad in vught voor mensen met een fysieke en geestelijke beperking, mocht verkeersregelaar spelen.
[Afbeelding]
Ben je bij een Brag & Boost rit geweest? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Chakotay schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:56:
[...]

Ben je bij een Brag & Boost rit geweest? :+
Petjes meeting bij een McDonalds?

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 22:48

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Dit overzicht zie je in OSMand bij een opgenomen track.

@HTT-Thalan Mijn uitlaat geeft 88 dBa bij 4000 rpm, dat zijn er 2 te veel.

Vandaag had ik de rit van de Transalpclub die ik zelf had uitgezet. Niet superdruk, 26 deelnemers, maar wel leuk.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:50

Vrijdag

De Zwarte

Trouwens, over trillingen. Ik heb nog wel eens dat mijn handen gaan 'slapen'. Dat is niet omdat ik me krampachtig vasthoud trouwens :+

Ligt dat nu aan het trillen van die Vtwin of komt het omdat ik geen stuurgewichten heb?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:31

charrel

Cortisol4life..

Probeer eerst is stuurgewichten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:12:
Trouwens, over trillingen. Ik heb nog wel eens dat mijn handen gaan 'slapen'. Dat is niet omdat ik me krampachtig vasthoud trouwens :+

Ligt dat nu aan het trillen van die Vtwin of komt het omdat ik geen stuurgewichten heb?
Hoe zit je jas? Ik hoorde laatst dat het ook daar aan kan liggen. Vooral als het bij je oksels wat knelt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunolan
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-08 21:14
een vraagje voor de rijbewijs expert.

ik rij nu op n schakelbrommer maarja snel gaat dat niet en wil binnenkort beginnen aan mijn A1 rijbewijs,
maar vroeg mij af hoe dat zit als ik later het rijbewijs A2 wil halen moet ik dan helemaal opnieuw beginnen (gezondsheid verklaring.enz) of dat het alleen examen theorie en praktijk.

wie kan mij hier meer over vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

teunolan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:17:
een vraagje voor de rijbewijs expert.

ik rij nu op n schakelbrommer maarja snel gaat dat niet en wil binnenkort beginnen aan mijn A1 rijbewijs,
maar vroeg mij af hoe dat zit als ik later het rijbewijs A2 wil halen moet ik dan helemaal opnieuw beginnen (gezondsheid verklaring.enz) of dat het alleen examen theorie en praktijk.

wie kan mij hier meer over vertellen ?
Volgens mij moet je dan alleen een AVD examen doen, het rijexamen verkeersdeelname.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Melkunie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 00:51:
[...]

Kan het kloppen dat ik deze Strommetjes voorbij zag komen op de Facebook groep? :9
Yep :)

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
Destruction schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:24:
[...]

Volgens mij moet je dan alleen een AVD examen doen, het rijexamen verkeersdeelname.
Ik zou dan toch heel even wachten en direct voor je A code 80 gaan ?! 21 moet je zijn

Anders moet je 2 jaar je A1 hebben voor je in aanmerking komt voor die verkorte route naar A(code80)

[ Voor 17% gewijzigd door glydoscoop op 23-06-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Wens: een nieuwe zomer/doorwaaijas
Budget: ~150eur
Ik: 1.80m en 80 kg.

Iemand een aanrader?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

streamnl schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:17:
[...]

Hoe zit je jas? Ik hoorde laatst dat het ook daar aan kan liggen. Vooral als het bij je oksels wat knelt.
Mijn jas zit strak maar niet te strak bij de armen. Net even geprobeerd en er knelt gelukkig ook niets bij de oksels. Had ook al eens wat geprobeerd met de handschoenen, vooral het manchet dat om de pols gaat maar dat geeft ook geen ander gevoel.

@charrel kan ik ook nog naar kijken inderdaad. Alleen is het zo dat mijn bar-ends echt op het staal zitten van mijn stuur. Kan je die gewichten ook vastdraaien ín de stuurbuis?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:37:
[...]

Mijn jas zit strak maar niet te strak bij de armen. Net even geprobeerd en er knelt gelukkig ook niets bij de oksels. Had ook al eens wat geprobeerd met de handschoenen, vooral het manchet dat om de pols gaat maar dat geeft ook geen ander gevoel.

@charrel kan ik ook nog naar kijken inderdaad. Alleen is het zo dat mijn bar-ends echt op het staal zitten van mijn stuur. Kan je die gewichten ook vastdraaien ín de stuurbuis?
Fijn dat je jas in ieder geval goed zit.
Succes verder met je zoektocht

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

streamnl schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:38:
[...]

Fijn dat je jas in ieder geval goed zit.
Succes verder met je zoektocht
👍

Over jouw zoektocht naar een doorwaai jas: https://www.motozoom.com/nieuwsbrief.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunolan
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-08 21:14
glydoscoop schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:30:
[...]

Ik zou dan toch heel even wachten en direct voor je A code 80 gaan ?! 21 moet je zijn

Anders moet je 2 jaar je A1 hebben voor je in aanmerking komt voor die verkorte route naar A(code80)
heb ik ookal over gedacht maarja ik wacht liever terwijl ik al motor rij ;)

vandaar ook mijn vraag of ik dan voor A2 (code 80) weer opnieuw moet beginnen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001

charrel

Cortisol4life..

Vrijdag schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:37:
[...]

Ja hoor, daar zijn diverse klemmen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Mooie aanbiedingen. Misschien moet ik toch vaker "Ja" aanvinken bij de vraag:"wil je nieuwsbrieven ontvangen"

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Grubeater schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:12:
[...]

Dit overzicht zie je in OSMand bij een opgenomen track.

@HTT-Thalan Mijn uitlaat geeft 88 dBa bij 4000 rpm, dat zijn er 2 te veel.

Vandaag had ik de rit van de Transalpclub die ik zelf had uitgezet. Niet superdruk, 26 deelnemers, maar wel leuk.
Meeeeeh dan zit ik daar waarschijnlijk wel dik boven ;(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Wat betreft de motoport discussie, ik ben jaren geleden ook weggerend bij motoport vanwege hun onderhoudsprijzen, maar ben er ondertussen weer naar terug gegaan. De Aprilia heb ik de eerste jaren bij een kleine dealer in onderhoud gehad maar daar was het gewoon uurtje-factuurtje, en als ze geen andere motoren hadden staan voor een beurt werd er ook ruim de tijd voor uitgetrokken. Ze hebben het een keer klaargekregen om 2 dagen over een grote beurt te doen en dat ook te factureren. Was dus ook de laatste keer dat ik daar geweest ben.

Er ligt een motoport op m'n woon-werk route, dus daar maar weer naar binnen gestapt, en sindsdien daar heel tevreden over. Ze denken mee, nemen de onderhoudshistorie mee om te kijken wat wel of niet noodzakelijk is, de prijzen van de onderdelen zijn redelijk vergelijkbaar met internetprijzen, en ik ben ook nog geen absurde uren tegen gekomen of dure onverwachte zaken. Klinkt allemaal heel normaal, maar is helaas niet overal zo is mijn ervaring.

Kortom, het kan vast ergens goedkoper, maar ik ga er wel iedere keer weer met een vertrouwd gevoel weg.
Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.