DateTime.Now schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:44:
[...]
Foei, als ik het zo hoor heb ik echt wat gemist het 2e stukje! Hadden jullie toen het tempo iets opgehoogd?
Was in het begin bang dat jullie tempo moordend hoog zou liggen, daarom twijfelde sommige misschien wel om aan te sluiten. Heb heerlijk gereden in ieder geval. LINGEDIJK

.
Op de terugweg via Driebergen, Culemborg, Lekdijk. Ik was toch al te laat voor de verjaardag van mijn vrouw
@ Allen, bedankt voor de toffe dag!
[
Afbeelding]
Daar hoef je bij mij niet bang voor te zijn, rij zeker wel lekker door maar moet wel leuk blijven en het moet ook kunnen. Daar waar het niet kon ging, net als in de eerste helft, het gas er af. Een groot deel van de tweede helft ken ik echter vrij goed, is over het algemeen vrij open, overzichtelijk en vrij van dorpen of afslagen. Dan gaat de cruise snelheid wat omhoog, op een enkele keer doortrekken om in te halen of in te voegen na word er vrij constant gereden.
Dat kun je ook goed terug zien in mijn verbruik, in ritten met veel en vaak hard accelereren zakt mijn verbruik (sub 1:14). Echter gisteren een hele zuinige rit gehad (1:16,8). Dat komt omdat ik dan veel (80-90) in z'n 5 en 6 gereden heb. Soms een keer terug naar de 4 voor een wat langzamere bocht naar dat is het dan ook. Waar @
Rick-Jan het wat moeilijk kreeg was dat meestal nadat we een bus of auto hadden ingehaald. Dan moet je even bijtrekken en dat kan dan lastig zijn, zeker als je nog wat ervaring mist en de weg niet kent.
Heb de route voor gereden met @
caesar1000 met zijn ktm 125cc en daarbij lag het tempo net zo hoog.