Zo nog even een laatste update voor zaterdag a.s.
Het weer lijkt goed te worden met 22 graden en lichte bewolking
De laatste versie van de route:
De route in GPX
De planning:
10:30 verzamelen bij de McDonald's bij Heteren aan de A50.
11:00 aanvangen met de route
+/-13:00 lunchstop bij de Goudreinet in Vuren (@
HTT-Thalan volgens mij is die parkeerplaats meer dan groot genoeg voor je AVB

)
met een uurtje lunch zouden we rond 16:00 weer terug bij de McDonald's in Heteren zijn. (hou echter rekening met uitloop door
slome pozers slakken vrouwen zoals bijv.
@Vrijdag @
SmurfLink
Tanken kan bij de BP achter de McDonalds en de Tango iets verderop, halverwege de route bij de lunchstop zit nog een BP waar zo nodig getankt kan worden.
Zorg voor een volle tank voor de start van de rit en voor frisse zin. Voor degene met hooikoorts neem je pillen in, we rijden een groot deel van een
bloezemtocht.
Vooralsnog hebben we meer dan 6 mensen met navigatie, dus de weg kwijt raken zal een uitdaging worden.
We hebben een paar opties:
1 grote groep die makkelijk kan opbreken door de mensen met navigatie er op tactische plekken tussen te plaatsen.
Of 3 losse groepen die na elkaar vertrekken, waarbij de vlotste voorrijder als eerste gaat en de rustigste als laatste om te voorkomen dat de groepen elkaar moeten inhalen. (Deze groep kan ook als bovenstaand starten en dan vanzelf uiteenvallen door snelheidsverschil, echter is je voorrijder dan duidelijker.)
Met circa 30 aanmeldingen en een aantal plekken in de route waarbij het wat smal word om met 30motoren tegelijkertijd eroverheen te komen stem ik voor het laatste (3 groepen van max. 10 rijders).
Ik heb er in iedergeval veel zin in, ik hoop jullie ook en tot 22 juni!
Tagtime:
@
BartW
@
charrel
@
Destruction
@
SmurfLink
@
timmie271
@
Bommes
@
DateTime.Now
@
etwintje
@
InZane
@
NLDViane
@
sypie
@wimmel_1
@
Imo62
@
WielerManiak
@
caesar1000
@
Grubeater
@
Joopieboy
@Verwijderd (& Zn?)
@
Maegrim
@
HTT-Thalan
@
Phreak
@
lolgast
@
Mauritio + introduce
De misschientjes:
@
Rick-Jan
Ben ik je vergeten of denk je Fuuuu ik wil ook mee, tag mij even.