Man, dat is daar nog niet aan gedacht had! Dank voor je reactie.lolgast schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:32:
@seadogg Dat kan hier: Vraag & Aanbod overig
En je kunt uiteraard de link van je Marktplaats advertentie in je signature zetten, dan staat die onder elke post die je plaatst
Verwijderd
Ik ga die in Andelst proberen, dichtste in de buurt. Ervaring gaan we merkenJaICTDronten schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:52:
[...]
Welke dealer is dat en al enige idee waar je nu heen gaat? Mijn Zero hoeft nog niet naar de dealer maar de gene waar ik hem gekocht hebt is te ver weg... Zoek dus nog een goede dealer.
@HTT-Thalan Gelukkig goed afgelopen dus
Eigenlijk zou het goed zijn om dat soort dingen toch wat vaker te oefenen denk ik zelf. Sinds ik op de weg ben gaan rijden met AVD geen uitwijk en noodstop meer gedaan bijvoorbeeld. Jaarlijkse herhaling/opfrisles kan geen kwaad

Eigenlijk zou het goed zijn om dat soort dingen toch wat vaker te oefenen denk ik zelf. Sinds ik op de weg ben gaan rijden met AVD geen uitwijk en noodstop meer gedaan bijvoorbeeld. Jaarlijkse herhaling/opfrisles kan geen kwaad
Do { Ping } while ( LOL )
Voor een kleine bijdrage wil ik best een kleine GoT cursus organiserenShadow_Agent schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:24:
@HTT-Thalan Gelukkig goed afgelopen dus![]()
![]()
Anders afzagen? moet toch wel stiller te krijgen zijn.Ethirty schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:01:
[...]
Al verschillende geprobeerd zonder effect. En zonder hou je 2 mooie - aan de kappen geïntegreerde -
bbq-spiezen over dus daar rij ik liever niet mee rond.

Hier zijn ze wel tevreden over de mra touring variant, met flipje:
https://www.tracer900.net...new-900-gt-2018/#comments
[ Voor 14% gewijzigd door charrel op 06-06-2019 17:48 ]
Een lokale parkeerplaats of industrieterrein opzoeken waar je de ruimte hebt. Wat houdt je tegen?Shadow_Agent schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:24:
@HTT-Thalan Gelukkig goed afgelopen dus![]()
![]()
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Veel te grote kans dat ik m’n voormalig instructeur met een paar leerlingen tegen ga komen 😂DrivinUCrazy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:01:
[...]
Een lokale parkeerplaats of industrieterrein opzoeken waar je de ruimte hebt. Wat houdt je tegen?
wat let je om niet even mee te doen?TheRookie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:23:
[...]
Veel te grote kans dat ik m’n voormalig instructeur met een paar leerlingen tegen ga komen 😂
Als je even GOED in de spiegels kijkt kun je hard remmen op veel meer plekken oefenen dan alleen een parkeerplaats. Ook goed om eens op andere ondergrond te doen.

Ja, uh... moet toch op een ART-4-slot staan hè.
Ohja, en dan morgen onheilig vroeg richting Tiel om de veren op te laten meten. 1 poot was hiervoor ook wel voldoende eigenlijk, maar ja was toch bezig
Daarna de hele riedel nog een keer, hopelijk hebben ze weer ergens een gaatje voor me...

Ja, uh... moet toch op een ART-4-slot staan hè.
Ohja, en dan morgen onheilig vroeg richting Tiel om de veren op te laten meten. 1 poot was hiervoor ook wel voldoende eigenlijk, maar ja was toch bezig
Daarna de hele riedel nog een keer, hopelijk hebben ze weer ergens een gaatje voor me...
[ Voor 31% gewijzigd door steveman op 06-06-2019 21:36 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
@steveman stel je voor dat een crimineel opeens je vorkpoten komt terugmonteren!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Welke jajabor heb je? Want ik zie dan de “gewone”, 2nd generation, ultra thin. Lijkt me wel een prima oplossing.Joopieboy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:16:
[...]
Ik heb de bekende Ali JaJaBor headset, bluetooth only. Geen los kastje aan je helm, doet alles wat nodig is.
Omdat ik wel meer 64cm potten heb gepast nadat ik zelf ben gaan zoeken/passen maar was allemaal prut dus als ik een fellow-fathead kan vinden met ervaring dan wie weet... Ben al decennia veroordeeld tot de grootste pet die ARai verkoopt. Rib uit mn lijfwimmel_1 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:26:
[...]
Misschien een hele rare vraag maar: Als je zélf met een merk helm komt wat (bijna?) niemand lijkt te kennen én daarbij al wel weet dat die fabrikant een helm kan leveren welke passend is op een hoofd met 64Cm. omtrek...... Waarom weet je dan niet wáár je zo'n helm eventueel zou kunnen kopen?
And it goes BRAAAAAPP!
@Raym09 Komen we met de rit door Opheusden?

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Een tegenvoeter, leuk!bluebear schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 03:25:
Ik ben al een tijd op Tweakers, maar zag nu pas dat er ook een motor topic is.
Laat ik mijn motor ook maar even delen:
Een Kawasaki VN900 Custom (in Christchurch, Nieuw-Zeeland)
[Afbeelding]

Andere veer en andere shims op de compressiezijde... Ben benieuwd.
Dacht dat ik later terug zou moeten komen, maar kennelijk hebben ze geschikte veren liggen
[ Voor 68% gewijzigd door steveman op 07-06-2019 11:50 . Reden: Weer thuus, minder grote pixels... ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Sowww heftig kleurtje
Komen langs Opheusden, maar gaan er niet dwars doorheen.
Awesome
Zo, ik ben toch nog een dagje met de 749 naar het werk kunnen gaan voordat junior #2 er is. (die heeft ook Italiaans bloed blijkbaar, levering is nu al een paar dagen vertraagd
)
Zeker met de nieuwe banden is die fiets verbazingwekkend stabiel vergeleken met de Caponord. In de mooie rechts-links-rechts slinger van de A12 ri. Arnhem naar de A27 ri. Hilversum had ik zowaar weer eens vrij baan, toen ik even op het het display keek voor de laatste knik naar rechts zag ik een veel hoger getal staan dan verwacht
Zeker met de nieuwe banden is die fiets verbazingwekkend stabiel vergeleken met de Caponord. In de mooie rechts-links-rechts slinger van de A12 ri. Arnhem naar de A27 ri. Hilversum had ik zowaar weer eens vrij baan, toen ik even op het het display keek voor de laatste knik naar rechts zag ik een veel hoger getal staan dan verwacht
Ik ga vrijwel nooit met de mtoor naar het werk want op fietsafstand maar ik dacht vanmorgen: lekker weer, laten we weer eens de motor pakken. Dus pak aan, kleding voor op het werk in de tas, motor uit de tuin gemanoeuvreerd, motor starten...... Niks....
Hetzelfde nog een keer maar dan andersom, acculader maar aangesloten en op fiets gegaan
nu eerst koffie
nu eerst koffie

Reageer ik ook even op. Ik heb nav @Joopieboy's goede ervaring ook een Jajabor gekocht, deze versie: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.39194c4ddI0UmWEoghlear schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:25:
[...]
Welke jajabor heb je? Want ik zie dan de “gewone”, 2nd generation, ultra thin. Lijkt me wel een prima oplossing.
Dat is weer een generatie nieuwer geloof ik. Rijdend bellen heb ik er nog maar 1 keer mee gedaan en dat ging perfect. Gebruik 'm nu vooral voor een zacht achtergrondmuziekje tijdens het rijden. Geluidskwaliteit is niet bijzonder, maar voor deze toepassing voor mij in ieder geval goed genoeg. Kan nog steeds wat muziek luisteren met 140 km/u
Ik heb de 2e generatie, alleen als ik nu opnieuw zou moeten kopen zou ik voor de extra dunna gaan. Zie net dat de 4e generatie er inmiddels ook is.Eoghlear schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:25:
[...]
Welke jajabor heb je? Want ik zie dan de “gewone”, 2nd generation, ultra thin. Lijkt me wel een prima oplossing.
https://nl.aliexpress.com...937460.0.0.50812e0eEWfTqk
'Toevallig' ook net leuk in de aanbieding
[ Voor 12% gewijzigd door Joopieboy op 07-06-2019 09:03 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Als je buiten de standaard confectiematen moet gaan shoppen dan is het inderdaad vaak een dure "hobby", net zoals dat met eigenlijk alles zo is. Waar ik meer op doelde is dít linkje van de fabrikant zélf….ROFLASTC schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:43:
[...]
Omdat ik wel meer 64cm potten heb gepast nadat ik zelf ben gaan zoeken/passen maar was allemaal prut dus als ik een fellow-fathead kan vinden met ervaring dan wie weet... Ben al decennia veroordeeld tot de grootste pet die ARai verkoopt. Rib uit mn lijf
http://afxhelmets.com/europe/buy.html
Klinkt niet écht als of dat ze ook maar een beetje moeite willen doen om d'r spullen in Europa aan de man te brengen middels een eigen verkoopkanaal en dat de helmen daarmee waarschijnlijk ook geen typegoedkeuring voor de EU (E-Keur) hebben. Wil natuurlijk niet zeggen dat ze daarmee niet goed zijn maar bij een ongeval (óf een staandehouding) kán er dan wel eens moeilijk gedaan gaan worden door de diverse instanties.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dus in motorpak op de fiets? Dat is wel toewijdingShadow_Agent schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:49:
Ik ga vrijwel nooit met de mtoor naar het werk want op fietsafstand maar ik dacht vanmorgen: lekker weer, laten we weer eens de motor pakken. Dus pak aan, kleding voor op het werk in de tas, motor uit de tuin gemanoeuvreerd, motor starten...... Niks....Hetzelfde nog een keer maar dan andersom, acculader maar aangesloten en op fiets gegaan
![]()
nu eerst koffie
Booyaa schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:26:
[...]
Dus in motorpak op de fiets? Dat is wel toewijding
Tijdens rijlessen wel geregeld (als vrouwlief de auto had) op fiets naar de rijschool gegaan met laarzen/ broek aan. Had m'n helm en jas dan in een grote tas achterop de bagagedrager. Was ook in de zomer (afgelopen jaar) dus bloedheet

Ik ging regelmatig met de snorfiets (Tomosje) naar de motorles. Niets mis mee op de heenweg, maar op de terugweg voelde de boel wel afgrijselijk traag en iel aan
Ik zat net ook met motorkleding aan in de auto
Gelukkig kan de helm dan af..
Moest eerst de motor naar de garage(dit keer Arnolds motorshop) brengen en daarna de auto naar Carglass, kon dus niet anders...
Verschil fatsoenlijke motor en Tomos is ook wel aardig extreem volgens mij...
Moest eerst de motor naar de garage(dit keer Arnolds motorshop) brengen en daarna de auto naar Carglass, kon dus niet anders...
Verschil fatsoenlijke motor en Tomos is ook wel aardig extreem volgens mij...
Nette motor hoor. Het is dat ik 2 meter ben en dit niet gaat passen, maar anders had ik misschien wel interesse!seadogg schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:24:
Ik wil mijn motor (Yamaha yzf-600) verkopen voor een leuk prijsje. Is dat hier ook een optie want marktplaats / FB marketplace wil niet echt vlotten
Booyaa schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:26:
[...]

Wat?
Doe ik wel vaker. Mijn stalling is ongeveer drie kilometer verderop. Alleen handschoenen en de helm, die doe ik in mijn fietsmand/in de helmtas&over de schoudersBooyaa schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:26:
[...]
All the gear. All the time
Holy shit wat een gaaf ding!bluebear schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 03:25:
Ik ben al een tijd op Tweakers, maar zag nu pas dat er ook een motor topic is.
Laat ik mijn motor ook maar even delen:
Een Kawasaki VN900 Custom (in Christchurch, Nieuw-Zeeland)
[Afbeelding]
[ Voor 53% gewijzigd door Vrijdag op 07-06-2019 10:38 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zou dit goed werken i.c.m een TomTom Rider 410 ?Joopieboy schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:56:
[...]
Ik heb de 2e generatie, alleen als ik nu opnieuw zou moeten kopen zou ik voor de extra dunna gaan. Zie net dat de 4e generatie er inmiddels ook is.Bluetooth 5.0 als grootste voordeel en daarmee wat zuiniger.
https://nl.aliexpress.com...937460.0.0.50812e0eEWfTqk
'Toevallig' ook net leuk in de aanbieding
@Joopieboy heb je je helm wel op?
Vandaag mijn roze pasje op kunnen halen ! Nog nooit zo blij geweest met iets volgens mij. Heeft meer als een jaar geduurd maar dan heb je ook wat!
Morgen kijken bij de bmw G310R
Gefeliciteerd!glydoscoop schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:52:
Vandaag mijn roze pasje op kunnen halen ! Nog nooit zo blij geweest met iets volgens mij. Heeft meer als een jaar geduurd maar dan heb je ook wat!
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
Lekker man, feli! De BMW kijk ik ook naar, wát een mooie fietsen zijn datglydoscoop schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:52:
R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x
Dat is een normale bluetooth koppeling toch? Dan wel jaWiLLoW_TieN schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:36:
[...]
Zou dit goed werken i.c.m een TomTom Rider 410 ?
Pijn aan je achterste kan echt per keer verschillen, had zelf met @timmie271 naar Duitsland nergens last van (bijna 800km op 1 dag), tuurlijk wel een houten kont maar het deed geen pijn. 2 weken geleden met iemand anders wezen rijden en binnen een uur al echt pijn. Zit voor de Street nu ook naar een aangepast zadel te kijken, maar of het echt veel scheelt durf ik niet te zeggenwd200 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:39:
Rijden er hier mensen met comfort / aangepaste zadels en is het echt beter ?
Dit weekend 16 uur / 1000km gereden in 2 dg en nergens last van behalve een houten reet die aan het einde van de dag het plezier om te rijden iets minder groot maakt.
Of moet ik gewoon geen 6-8 uur per dag er op willen zitten en niet zeuren 🙈
Type weg dat je rijdt maakt ook erg uit.NLDViane schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:21:
[...]
Pijn aan je achterste kan echt per keer verschillen, had zelf met @timmie271 naar Duitsland nergens last van (bijna 800km op 1 dag), tuurlijk wel een houten kont maar het deed geen pijn. 2 weken geleden met iemand anders wezen rijden en binnen een uur al echt pijn. Zit voor de Street nu ook naar een aangepast zadel te kijken, maar of het echt veel scheelt durf ik niet te zeggen
Rijd je veel bochten? Dan heb ik minder snel last van mijn achterste omdat de drukpunten continu veranderen. Door de snelheidsverschillen krijg ik dan weer wel eerder last van mijn schouders.
Op de snelweg (saai, rechtdoor) krijg ik wel eerder last van mijn achterste
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik laat morgen weten hoe het beviel vergeleken bij de kawa lesmotoriFrost schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:37:
[...]
Lekker man, feli! De BMW kijk ik ook naar, wát een mooie fietsen zijn dat
Nu het over zadelpijntjes gaat... @Bommes, hoe bevalt het schaapje op de V-Strom? Ik krijg, als ik een hele dag weg ben met de Strom toch wel wat last. Helpt het daar tegen? En hoe heb jij dat vastgemaakt? Zit er aan te denken om de mijne ook een jasje te geven
Die dag naar Duitsland was dik 550km snelweg (Nijkerk-Altenahr en weer terug), en in de Eifel even spelen. Andere dag was hier in de buurt, rondje Staverden-Assel-Vierhouten-Staverden, vrij bochtige weggetjes. Maar over het algemeen klopt wat je zegt welw4rguy schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:29:
[...]
Type weg dat je rijdt maakt ook erg uit.
Rijd je veel bochten? Dan heb ik minder snel last van mijn achterste omdat de drukpunten continu veranderen. Door de snelheidsverschillen krijg ik dan weer wel eerder last van mijn schouders.
Op de snelweg (saai, rechtdoor) krijg ik wel eerder last van mijn achterste
Schouders heb ik dan weer meer last van op de snelweg, kon tot de afgelopen keer geen ontspannen manier van rijden vinden... Dat blijkt dus zo ver mogelijk naar achteren zitten en de wind die je overeind houdt
[ Voor 13% gewijzigd door NLDViane op 07-06-2019 14:08 ]
In de wijk waar @Bommes en ondergetekende ooit woonden reed er een Harley met een nogal grote, boos kijkende meneer met jasje plus emblemen rond. Die reed altijd luidpijps een extra rondje door de wijk, parkeerde de motor in de garage en fietste vervolgens op zijn Postcodeloterij-fietsje naar zijn huis 200 meter verderop. Soms nog met helm op.Booyaa schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:26:
[...]
Rij regelmatig nog op de tomos, heerlijk als het bloedheet is om lekker zonder helm en in t-shirt en korte broek uit te waaien. voor de kleine afstandjes in de stad en dergelijke is het ook nog eens zoveel sneller.Melkunie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:41:
Ik ging regelmatig met de snorfiets (Tomosje) naar de motorles. Niets mis mee op de heenweg, maar op de terugweg voelde de boel wel afgrijselijk traag en iel aan
Ik rijd altijd in me leren pak, laarzen, handschoenen en helm op de scooter naar de garage. Iets anders dan een fiets, maar je wordt soms wel raar aangekeken.
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
In de trein naar de garage van/na wegbrengen voor onderhoud was ook mooi in lederen onesie 

En de verse stack S22jes zijn binnen.
Screw it, ga toch niet op korte termijn conti's proberen
Steppies, vering en banden... Al met al een duur weekje

En de verse stack S22jes zijn binnen.
Screw it, ga toch niet op korte termijn conti's proberen
Steppies, vering en banden... Al met al een duur weekje
[ Voor 54% gewijzigd door steveman op 07-06-2019 14:42 ]
Toen ik in de stad woonde gebruikte ik 'm ook erg veel, super fijn inderdaadkneusteun schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:19:
[...]
Rij regelmatig nog op de tomos, heerlijk als het bloedheet is om lekker zonder helm en in t-shirt en korte broek uit te waaien. voor de kleine afstandjes in de stad en dergelijke is het ook nog eens zoveel sneller.
Nu verhuist naar een klein dorp, dus alles is meteen ver weg. Heb er hier nooit meer op gereden en nu ga ik 'm binnenkort toch maar eens wassen voor de verkoop
Wat zijn jullie ervaringen met navigatie op de motor met een mobiele telefoon of een speciaal apparaat voor navigatie op de motor (zoals Garmin of TomTom)?
Mijn mobiele telefoon is namelijk aan vervanging toe.
Mocht ik dan over een tijdje mijn motorrijbewijs hebben dan zou ik nu meteen voor een mobiele telefoon met IP68 water en stofdicht kunnen kiezen en een navigatie app erop kunnen zetten?
Trilt een mobiele telefoon niet snel stuk op de motor?
Mijn mobiele telefoon is namelijk aan vervanging toe.
Mocht ik dan over een tijdje mijn motorrijbewijs hebben dan zou ik nu meteen voor een mobiele telefoon met IP68 water en stofdicht kunnen kiezen en een navigatie app erop kunnen zetten?
Trilt een mobiele telefoon niet snel stuk op de motor?
Ik ben zelf 1.90 en past op zich prima hoorBooyaa schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:21:
[...]
Nette motor hoor. Het is dat ik 2 meter ben en dit niet gaat passen, maar anders had ik misschien wel interesse!
Bent altijd welkom voor een bak koffie
De eerste dag (snelweg) heb ik echt wel zadelpijn gehad, daar hielp dus het schaapje ook niet tegen.Melkunie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:42:
Nu het over zadelpijntjes gaat... @Bommes, hoe bevalt het schaapje op de V-Strom? Ik krijg, als ik een hele dag weg ben met de Strom toch wel wat last. Helpt het daar tegen? En hoe heb jij dat vastgemaakt? Zit er aan te denken om de mijne ook een jasje te geven
De dagen daarna ging het al beter, meer verzitten tijdens binnen door sturen en vaker afstappen voor een foto, een drankje, een keertje ergens kijken.
Ik heb het vast geniet met een tacker aan de onderzijde.
Echt goed vast zit het niet, het blijft op de plek en door de stroefheid van het leer (onderzijde vachtje) blijft het perfect liggen.
Nadeel van "vast" is regen, ook al is het een echte vacht neemt het toch flink wat water op.
Ik ga het er dus wel op laten liggen maar dan met een elastiek vast, zodat ik het bij regen (verwachting) er af kan halen.
Niemand trouwens een tip voor mij om fatsoenlijk en werkend mijn vakantie foto's te hosten??
Ik heb een eigen domein maar op een of andere manier als ik te veel foto's in een bericht link worden er maar een gedeelte van getoond.
Mag ook via pb als iemand hier mij bij kan helpen.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
@Bommes hoe publiek & permanent wil je het hebben? Voor spul dat publiek mag zijn en het niet erg is als het na een tijdje stuk gaat, gebruik ik imgur vaak. Voor gebruik hier gooi ik het in het t.net fotoalbum, ik weet niet of je die hebt? Als het echt onder mijn eigen controle moet zijn gaat het op mijn eigen NAS in de meterkast waar ook een stukje via internet toegankelijke foto-hosting op staat, maar dat moet je maar net toevallig hebben natuurlijk.
@Chakotay Ik heb geen nasje draaien.
wel een domeintje (bij mijn domein) met webhosting en de heel ratteplan.
datalimiet is ook niet het probleem volgens mij, maar wat er wel fout gaat weet ik niet.
Wil het wel redelijk "permanent" hebben, vind het zonde als de verslagen over een jaartje ineens leeg zijn.
wel een domeintje (bij mijn domein) met webhosting en de heel ratteplan.
datalimiet is ook niet het probleem volgens mij, maar wat er wel fout gaat weet ik niet.
Wil het wel redelijk "permanent" hebben, vind het zonde als de verslagen over een jaartje ineens leeg zijn.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
@Bommes je hebt een fotoalbum hier op tweakers zo te zien, kan je die niet gebruiken? Zeker voor gebruik hier op het forum lijkt me dat wel betrouwbaar. (En het genereert lekker makkeijk meteen imagetags, tables en al het spul eromheen)
Dat wij (lees Tweakers) geen online bestandje hebben (uiteraard Excel), waar wij ons routes bijhouden (natuurlijk met een hyperlink naar een .gpx file). En eventueel met een kleine omschrijving.
Gewoon mooie routes die te melden waard zijn om door andere ook te rijden...
Just a thought...
Just a thought...
Het de boel weer in elkaar, even proefgereden... maar veel te druk om de nieuwe dynamiek eens te testen.
Wel kreeg ik nog een "schoederklopje" van een vogel, dat lukte nog wel weer.
Wel kreeg ik nog een "schoederklopje" van een vogel, dat lukte nog wel weer.
Zo, net weer terug gekomen na 3 weken plezier op de motor 
Helaas erg weinig foto's omdat mijn telefoon het een goed idee vond om ermee te stoppen aan het begin van de terugweg. Terugreis was daarom niet de meest plezierige rit, heb vanaf halverwege Spanje op de borden gereden en hotels langs de snelweg gepakt
Banden zijn nu erg vierkant en mijn achterste is vrij pijnlijk xD
Over Portugal zelf: mijn God wat een wegen! Zeker als je iets de binnenlanden induikt is het prachtig sturen, ik heb daar hele dagen rondgereden met de grootste lach op mijn gezicht
Grote aanrader om naartoe te gaan als je op zoek bent naar een wat langere tocht (zorg alleen wel dat je een reserve optie hebt voor navigatie mocht je telefoon kapot gaan).
Helaas erg weinig foto's omdat mijn telefoon het een goed idee vond om ermee te stoppen aan het begin van de terugweg. Terugreis was daarom niet de meest plezierige rit, heb vanaf halverwege Spanje op de borden gereden en hotels langs de snelweg gepakt

Banden zijn nu erg vierkant en mijn achterste is vrij pijnlijk xD
Over Portugal zelf: mijn God wat een wegen! Zeker als je iets de binnenlanden induikt is het prachtig sturen, ik heb daar hele dagen rondgereden met de grootste lach op mijn gezicht
[ Voor 0% gewijzigd door alexthegrat op 07-06-2019 19:21 . Reden: Typo ]
Je bedoelt een myrouteapp vriendengroepje?streamnl schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:14:
Dat wij (lees Tweakers) geen online bestandje hebben (uiteraard Excel), waar wij ons routes bijhouden (natuurlijk met een hyperlink naar een .gpx file). En eventueel met een kleine omschrijving.
![]()
Just a thought...
Als ik voor ons groepje mag spreken: sommigen van ons steken veel moeite in de routes. Afwisseling van wegen, rekening houdend met tankstops en vaak ook eetstops.
Die routes gooien we niet openbaar. Anders wordt het op die leuke plekjes veel te druk.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Kan binnenkort weer een item van de wishlist afstrepen, eind juli 3 dagen rondjes rijden op Mugello
. Denk dat ik de straatmotor ook meeneem en op de terugweg in de zuid Alpen nog een paar dagen ga toeren.
@Bommes : Al eens naar Onedrive gekeken?
iCloud van Apple is iets goedkoper in de regel maar is (nú nog) wat lastiger te gebruiken als je zaken publiek wilt zetten. Dit gaat echter veranderen.....
En voor hier op GoT: Gewoon je fotoalbum gebruiken!! (Kun je overigens ook gebruiken om zaken élders beschikbaar te maken).
iCloud van Apple is iets goedkoper in de regel maar is (nú nog) wat lastiger te gebruiken als je zaken publiek wilt zetten. Dit gaat echter veranderen.....
En voor hier op GoT: Gewoon je fotoalbum gebruiken!! (Kun je overigens ook gebruiken om zaken élders beschikbaar te maken).
[ Voor 68% gewijzigd door Will_M op 07-06-2019 16:50 ]
Nee nog niet, kan ik daar ook links uit trekken om als code in forum berichten te verwerken?
Dat ging vroeger met google fotoalbums ook maar dat gaat daar al een paar jaar niet meer.
Ik duik eerst eens in mijn eigen hosting/website oplossing. Eerst lokaal verkleinen, dan via ftp met zijn alle naar een map, via de map de url's er uit en die in mijn forum berichten gebruiken.
Kijken of dat wel wil.
Helaas, optijd vetrekken om droog thuis gekomen is niet gelukt. Vlak voor mijn afrit van de N11 kwam ik in een flinke stortbui. Gelukkig doet de Ducati het blijkbaar ook in de regen
De Dunlop Sportsmart 3's hielden zich ook prima, daarmee waren het ook de eerste natte bochtjes.
Als je dan tóch al een website buiten de deur host host dan zou ik persoonlijk die foto's niet eens éérst lokaal gaan verkleinen om ze vervolgens te gaan uploaden naar die webserver. Een béétje Webserver is softwarematig (plug-in) perfect in staat om "thumbnails" te maken van de originele bestanden en ze vervolgens pas publiekelijk beschikbaar te maken.Bommes schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:49:
[...]
Nee nog niet, kan ik daar ook links uit trekken om als code in forum berichten te verwerken?
Dat ging vroeger met google fotoalbums ook maar dat gaat daar al een paar jaar niet meer.
Ik duik eerst eens in mijn eigen hosting/website oplossing. Eerst lokaal verkleinen, dan via ftp met zijn alle naar een map, via de map de url's er uit en die in mijn forum berichten gebruiken.
Kijken of dat wel wil.
Dan zou ik toch de fabrikant maar eens even bellen. Niet alleen is dat niet wat wij van een "Duc" verwachten, waarschijnlijk heb je nu een extraspeciale onderhoudsbeurt nodig in verband met "buitensporige slijtage" of "oneigenlijk gebruik van de motorfiets" of iets dergelijksChakotay schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:55:
Gelukkig doet de Ducati het blijkbaar ook in de regen
Even wat anders, 22 juni was er toch een ritje gepland? Wellicht kan ik wel mee.
[ Voor 8% gewijzigd door HTT-Thalan op 07-06-2019 17:09 ]
@HTT-Thalan gelukkig is de garantie allang verlopen, die was nu vast ongeldig geworden
@Vrijdag Maak even vlug een "Polletje" naar aanleiding van bovenstaande
De tweeëntwintigste is al over 2 weken....
Ik ben vandaag bij een zaak gaan kijken voor de Tiger 800.Tankiej schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:36:
[...]
Tiger 800![]()
Ik heb de mijne nu 4 jaar, iets meer dan 30.000 km mee gereden. Rijdt super lekker!
Vermogenafgifte is lineair, erg voorspelbaar en makkelijk mee te rijden. Daarom is het sowieso een motor die geschikt zou zijn voor de onervaren bestuurder
Ik zit zelf wel al een tijdje te kijken naar iets anders. Maar dat is omdat ik gewoon weer eens iets anders wil, niet omdat ik de Tiger zat ben. Het heeft ook geen haast, vermaak me nog prima met de Tiger!
Vind hem echt super mooi, heb er even op gezeten en zit super. Ik ben zo'n 193cm en 100kg, dus vrij groot.
Alleen bij deze zaak staat er 1 die er echt nog top uit ziet en voor een zeer acceptabele prijs, eigenlijk de meest gunstige die ik nu ergens kan vinden.
Ik overweeg om hem al te kopen of adviseren jullie toch echt dringend om te wachten tot ik mijn rijbewijs heb en daarna proef te rijden en dan te beslissen? Examen is 26 juni.
Heb namelijk verder toch nog geen ervaring buiten de les motor, dus kan lastig zeggen na 1x rijden of het echt mijn ding is natuurlijk. Maar kwa looks en opties etc. is dit echt wat ik zoek.
Mugello gaaf man. Dat is echt op top snelheid rijden.xos schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:40:
Kan binnenkort weer een item van de wishlist afstrepen, eind juli 3 dagen rondjes rijden op Mugello. Denk dat ik de straatmotor ook meeneem en op de terugweg in de zuid Alpen nog een paar dagen ga toeren.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik zou wachten. Maar dat ben ikdetim schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:21:
[...]
Ik overweeg om hem al te kopen of adviseren jullie toch echt dringend om te wachten tot ik mijn rijbewijs heb en daarna proef te rijden en dan te beslissen? Examen is 26 juni.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
@Raym09 er zit toch wel een AVB gedeelte in de route hè??? Extraspeciaal voor de fietsen met 'beperkte stuuruitslag'.
@detim Ik denk dat je bij gebrek aan vergelijkingsmateriaal inderdaad verliefd wordt bij de eerste proefrit.
Alsnog zou ik eerst een proefrit doen om niet alleen de technische staat maar ook de handling te ervaren. Denk aan een heel irritante aan/uit gasreactie, een verkeerde zithouding zodra je rijdt (veel is aan te passen of af te stellen), trillingen waar je niet goed van wordt... Dat soort dingen.
Alsnog zou ik eerst een proefrit doen om niet alleen de technische staat maar ook de handling te ervaren. Denk aan een heel irritante aan/uit gasreactie, een verkeerde zithouding zodra je rijdt (veel is aan te passen of af te stellen), trillingen waar je niet goed van wordt... Dat soort dingen.
Ssssttt dan valt gelijk de halve groep afHTT-Thalan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:24:
@Raym09 er zit toch wel een AVB gedeelte in de route hè??? Extraspeciaal voor de fietsen met 'beperkte stuuruitslag'.

Vond nog een stukje off-road op het laatste deel van de route. Is alleen verboden in te rijden vanaf die kant. Los dat het dermate off-road is dat ik mij daar niet aan waag met de FZ1. @Grubeater reageerde niet meer toen ik het stuurde dus denk dat ie niet durft
Awesome
Waar moet ik kijken? Ik heb niks om met GPX te werken dus zal sowieso gewoon met de groep mee hobbelen.Raym09 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:30:
[...]
Ssssttt dan valt gelijk de halve groep af
Vond nog een stukje off-road op het laatste deel van de route. Is alleen verboden in te rijden vanaf die kant. Los dat het dermate off-road is dat ik mij daar niet aan waag met de FZ1. @Grubeater reageerde niet meer toen ik het stuurde dus denk dat ie niet durft
Met een telefoon en Osmand kun je de route inlezen en bekijken.HTT-Thalan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:40:
[...]
Waar moet ik kijken? Ik heb niks om met GPX te werken dus zal sowieso gewoon met de groep mee hobbelen.
Stukje off-road zou hier zijn.
Wel op satelliet beelden kijken, staat namelijk niet op de wegen kaart. De oude veerstoep waar hij op uit komt wel.
Awesome
.GPX bestanden kun je gewoon met Notepad openen jongûh, dus.....HTT-Thalan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:40:
[...]
Waar moet ik kijken? Ik heb niks om met GPX te werken dus zal sowieso gewoon met de groep mee hobbelen.
Maar als je er gratis iets leesbaars / grafisch zichtbaars van wilt maken: http://www.gpsvisualizer.com
@wimmel_1 als een echte man laptop met notepad op je stuur en uit je hoofd bedenken waar alle coordinaten liggen!
Daar heeft ctrlq een oplossing voor:Bommes schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:49:
[...]
https://ctrlq.org/google/photos/
Uitprinten en dat papiertje zélf op een "route-rol" wikkelen.... Past wél een beetje bij de tijd waar de fiets van @HTT-Thalan oorspronkelijk uit vandaan kwamChakotay schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:14:
@wimmel_1 als een echte man laptop met notepad op je stuur en uit je hoofd bedenken waar alle coordinaten liggen!
Ik heb hier op zolder nog wel ergens een Star LC-20 staan zodat ik 't eventueel op kettingpapier uit kan printen voor 'm
Ik wilde er eentje overnemen op het TCN forum maar iemand anders was me voorwimmel_1 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:34:
[...]
Uitprinten en dat papiertje zélf op een "route-rol" wikkelen.... Past wél een beetje bij de tijd waar de fiets van @HTT-Thalan oorspronkelijk uit vandaan kwam![]()
Ik heb hier op zolder nog wel ergens een Star LC-20 staan zodat ik 't eventueel op kettingpapier uit kan printen voor 'm![]()
Grappig, je mag er niet inrijden, maar er komt wel een auto uit en er staat een 'verleen voorrang' bord?Raym09 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:52:
[...]
Met een telefoon en Osmand kun je de route inlezen en bekijken.
Stukje off-road zou hier zijn.
Wel op satelliet beelden kijken, staat namelijk niet op de wegen kaart. De oude veerstoep waar hij op uit komt wel.
En er staan 2 auto's in dat rondje op de uitloper tussen dat pad en de Waal. Misschien vanaf de kant van de veerstoep daar staat namelijk geen verbod.HTT-Thalan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:48:
[...]
Grappig, je mag er niet inrijden, maar er komt wel een auto uit en er staat een 'verleen voorrang' bord?
Die weg in, het rondje naar de punt van die uitloper en er weer uit is zo'n 5km. Leuk stukje om erbij te pakken voor wie dat wil.
[ Voor 14% gewijzigd door A13X op 07-06-2019 19:27 ]
Awesome
5km, dat is ook maar een paar minutenRaym09 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:26:
[...]
En er staan 2 auto's in dat rondje op de uitloper tussen dat pad en de Waal. Misschien vanaf de kant van de veerstoep daar staat namelijk geen verbod.
Die weg in, het rondje naar de punt van die uitloper en er weer uit is zo'n 5km. Leuk stukje om erbij te pakken voor wie dat wil.
Ik moet even aan @Joopieboy vragen of 'ie later weer een keer tijd heeft om m'n brommertje schoon te komen maken in z'n vrije tijd....Raym09 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:26:
[...]
En er staan 2 auto's in dat rondje op de uitloper tussen dat pad en de Waal. Misschien vanaf de kant van de veerstoep daar staat namelijk geen verbod.
Óf ik moet 't rondje met ander speelgoed mee gaan maken......
Wij kunnen gewoon doorrijden, hebben @SmurfLink bij dus je haalt ons zo weer inHTT-Thalan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:31:
[...]
5km, dat is ook maar een paar minuten. Kunnen jullie ondertussen even elkaars kuip poetsen
.
Awesome
Er zitten toch niet teveel bochten in de route dan hoop ik?Raym09 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:36:
[...]
Wij kunnen gewoon doorrijden, hebben @SmurfLink bij dus je haalt ons zo weer in
Extra veel bochten en vooral rotondes....HTT-Thalan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:37:
[...]
Er zitten toch niet teveel bochten in de route dan hoop ik?

@SmurfLink geintje hé
[ Voor 7% gewijzigd door A13X op 07-06-2019 19:47 ]
Awesome
Moet ik alvast een slakkenhuis op m'n helm schilderen?Raym09 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:36:
[...]
Wij kunnen gewoon doorrijden, hebben @SmurfLink bij dus je haalt ons zo weer in
Morgen ga ik, mits het niet stort, naar de verjaardag van m'n oppaskind op de motor. Het wordt m'n eerste rit alleen, ben benieuwd. Rijinstructeur heeft zichzelf ontslagen, vond dat ik genoeg heb opgedaan om het nu zelf te kunnen. Het duurt ff, maar hopelijk ben ik nu van alle shit af en kan ik gewoon weer rijden.
Heb tijdens de laatste rit ook een half uurtje met m'n telefoon op flitsmeister gereden. Dat ging eigenlijk wel prima, lijkt niet te oververhitten. Moet alleen even kijken of het ook goed gaat als ik langer rij. Heb nog niet echt langere ritten dan een uur gereden, dus dat wordt nog wel even aankijken hoe goed het gaat.
[ Voor 58% gewijzigd door SmurfLink op 07-06-2019 20:20 ]
I have stability. The ability to stab.
Ik wrijf even over mijn glazen bol. Hierbij alvast een compilatie van de GoT motorrit op 22 juni 2019:
[YouTube: Moto Fail / Win 2016 Crashes]
Moet ik mijn eigen camera('s) ook meenemen?
.
[YouTube: Moto Fail / Win 2016 Crashes]
Moet ik mijn eigen camera('s) ook meenemen?
Gewoon rustig aan doen en dan gaat het wel goed komenSmurfLink schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:17:
[...]
Moet ik alvast een slakkenhuis op m'n helm schilderen?
Morgen ga ik, mits het niet stort, naar de verjaardag van m'n oppaskind op de motor. Het wordt m'n eerste rit alleen, ben benieuwd. Rijinstructeur heeft zichzelf ontslagen, vond dat ik genoeg heb opgedaan om het nu zelf te kunnen. Het duurt ff, maar hopelijk ben ik nu van alle shit af en kan ik gewoon weer rijden.
Heb tijdens de laatste rit ook een half uurtje met m'n telefoon op flitsmeister gereden. Dat ging eigenlijk wel prima, lijkt niet te oververhitten. Moet alleen even kijken of het ook goed gaat als ik langer rij. Heb nog niet echt langere ritten dan een uur gereden, dus dat wordt nog wel even aankijken hoe goed het gaat.

We kunnen de 22e als @NLDViane het niet erg vind (en jij ook niet) met z'n drieën naar de start rijden vanaf Nijkerk zodat je er al een beetje aan went met "onbekenden" te rijden.
Anderen die ergens op de route liggen mogen ook aanhaken
Morgen de motor weer ophalen

@HTT-Thalan dat viel de vorige trip best mee hoor. Heb alleen op de weg erheen even gegrasmaait met de Honda
[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 07-06-2019 20:35 ]
Gamertag: timmie271
Je zal van mij geen wheelies en kneedowns zien in ieder geval @SmurfLinktimmie271 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:31:
[...]
Gewoon rustig aan doen en dan gaat het wel goed komen
We kunnen de 22e als @NLDViane het niet erg vind (en jij ook niet) met z'n drieën naar de start rijden vanaf Nijkerk zodat je er al een beetje aan went met "onbekenden" te rijden.
Morgen de motor weet ophalenben alleen wel blut daarna
Diegene van jullie die ooit nog een keer met mij het terrein in duiken zullen me een stuk wilder zien rijden dan je op asfalt van me kunt verwachten, zoals @MichielK71 ondertussen kan getuigen.
[ Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 07-06-2019 20:35 ]
@HTT-Thalan Het is ook een heel verschil of je met een ‘zware’ Transalp over mul zand gaat of je dat met een relatief lichte crosser doet. En je moet ook een beetje ballen hebben. De 2e helft van de TCN rit ging ik al een heel stuk sneller over de zandpaden. En dat gaat eigenlijk ook nog makkelijker dan langzaam aan.
Dat zou ik zeker niet erg vindentimmie271 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:31:
[...]
Gewoon rustig aan doen en dan gaat het wel goed komen
Morgen de motor weer ophalenben alleen wel blut daarna
@HTT-Thalan dat viel de vorige trip best mee hoor. Heb alleen op de weg erheen even gegrasmaait met de Honda
Sterkte met de eindafrekening. Maar het zal het sowieso waard zijn!
I have stability. The ability to stab.
Je (EX) instructeur heeft er gewoon terecht vertrouwen in dat JIJ méér dan voldoende vertrouwen hebt in je zelf.....SmurfLink schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:17:
[...]
Moet ik alvast een slakkenhuis op m'n helm schilderen?
Die man/vrouw is eigenlijk gewoon een goede IT'er. Die maken zich zelf, heel simpel gezegd, ook overbodig door d'r eigen functie weg te automagiseren én te blijven zoeken naar een nieuwe uitdaging
@Raym09 hoe zit het met die rit, moet ik me vooraf aanmelden of kan ik gewoon op komen draven? Het ligt aan het weer, motivatie en hoe de hooikoorts zich ontwikkelt of ik ga.
Gewoon áán komen waaien als je zin en tijd hebtxos schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:15:
@Raym09 hoe zit het met die rit, moet ik me vooraf aanmelden of kan ik gewoon op komen draven? Het ligt aan het weer, motivatie en hoe de hooikoorts zich ontwikkelt of ik ga.
@Raym09 Voor die rit:
Ik houd me aanbevolen voor de route, ik ga niet het hele weekend mee maar met wat afspreek werk en de route gpx kan ik vast de zaterdag aanhaken.
@Chakotay Ik heb hier inderdaad een fotoalbum, maar daar kan nog maar iets van 50 mb in, dat zijn misschien nog 20 foto's.
Dat is de moeite niet.
In het verslag op het motorforum heb ik nu daar lokaal mijn foto's toegevoegd.
Hopen dat dat wel blijft werken. Echter laten die volgens mij geen deeplinken toe. Dus die url's hier naar toe zetten gaat hem niet worden.
Ik houd me aanbevolen voor de route, ik ga niet het hele weekend mee maar met wat afspreek werk en de route gpx kan ik vast de zaterdag aanhaken.
@Chakotay Ik heb hier inderdaad een fotoalbum, maar daar kan nog maar iets van 50 mb in, dat zijn misschien nog 20 foto's.
Dat is de moeite niet.
In het verslag op het motorforum heb ik nu daar lokaal mijn foto's toegevoegd.
Hopen dat dat wel blijft werken. Echter laten die volgens mij geen deeplinken toe. Dus die url's hier naar toe zetten gaat hem niet worden.
[ Voor 52% gewijzigd door Bommes op 07-06-2019 21:27 ]
@xos & @Bommes
Kunt gewoon komen opdagen, stuur alleen even een bericht waar en hoe laat je verwacht op te dagen. Weten we of we je nog op iemand moeten wachten of ergens kunnen verwachten. Dat kan gewoon op de dag zelf overigens.
@Bommes het is overigens alleen zaterdag hé.... Niet het hele weekend
Kunt gewoon komen opdagen, stuur alleen even een bericht waar en hoe laat je verwacht op te dagen. Weten we of we je nog op iemand moeten wachten of ergens kunnen verwachten. Dat kan gewoon op de dag zelf overigens.
[ Voor 23% gewijzigd door A13X op 07-06-2019 21:32 ]
Awesome
Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door A13X op 07-06-2019 21:31 ]
Awesome
Euhm je weet dat de 22e alleen zaterdag isBommes schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:25:
@Raym09 Voor die rit:
Dat andere is weekend van 20-22 september en dan moet je bij @ephymerous zijn
@xos gewoon de ochtend of avond ervoor nog aangeven of je ook mee rijd dan wachten we nog tot we compleet zijn. Vorige trip hadden nog mensen in de ochtend afgehaakt vanwege de temperatuur.
@Raym09 zo snel kan ik niet typen op mijn telefoon

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 07-06-2019 21:34 ]
Swipen jonguhtimmie271 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:33:
[...]
Euhm je weet dat de 22e alleen zaterdag is
Dat andere is weekend van 20-22 september en dan moet je bij @ephymerous zijn
@xos gewoon de ochtend of avond ervoor nog aangeven of je ook mee rijd dan wachten we nog tot we compleet zijn. Vorige trip hadden nog mensen in de ochtend afgehaakt vanwege de temperatuur.
@Raym09 zo snel kan ik niet typen op mijn telefoon
Awesome
Ja maar hij pakt niet altijd de juiste woorden dus dat helpt niet altijd even goed
Allemaal waar, maar met de grote dirt bike geef ik net zo veel gas hoorMichielK71 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:52:
@HTT-Thalan Het is ook een heel verschil of je met een ‘zware’ Transalp over mul zand gaat of je dat met een relatief lichte crosser doet. En je moet ook een beetje ballen hebben. De 2e helft van de TCN rit ging ik al een heel stuk sneller over de zandpaden. En dat gaat eigenlijk ook nog makkelijker dan langzaam aan.
Dat dat ook wel eens misgaat heb ik ook op YouTube laten zien uiteraard. Voordeel van de crosser is vooral dat het minder energie kost en je het dus langer volhoudt.
[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 07-06-2019 21:58 ]
Ohh jaa in de war met het weekend in september..Raym09 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:29:
@xos & @Bommes
Ik zal proberen het te onthouden, voorlopig is mijn agenda nog leeg..
Nlou ja dat zelfs niet want deze rit staat er in.
Dit topic is gesloten.