Het middengebied in het spectrum. Weet er alles van want dat is juist het gedeelte wat het niet meer zo goed doet bij mijRaym09 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:03:
[...]
Is het ook niet, ze dempen het hele spectrum. Alleen het spectrum waarin spraak valt word iets minder gedempt.
@PilatuS hier heb ik inderdaad ook wel eens met otoplastieken van de hoortoestellen dat ik tot 3x opnieuw mijn helm op moet doen om ervoor te zorgen dat het niet gaat piepen (lekken)
Binnenkort word dit op de A28 vlak bij mij geactiveerd:
https://www.nu.nl/gadgets...s.html#coral_talk_wrapper
Ben een groot voorstander hiervan dus dat als eerste
Hoe doen jullie dat eigenlijk met een rood kruis?
Bij 3 rijstroken zou je in principe naar de 2 rechter rijstroken moeten gaan om daar te gaan filteren. Aan de andere kant zou het juist veiliger zijn om rustig langs de linkerkant te gaan wat dus eigenlijk niet mag aangezien er een rood kruis staat.
Zelf reed ik ook op de A28 waar die paal staat, maar nog niet geactiveerd. Er stonden 2 auto's stil op de middelste rijstrook dus de 2 linkerrijstroken waren afgesloten. Samen met 2 andere motoren reden we rustig langs de file (was voor mij overigens pas tegen het einde voor de rest gefilterd op de 2 rechterrijstroken waar nog geen kruizen stond), maar wel zo dicht mogelijk tegen de andere rijstrook aan. En wanneer alles op de 1 rijstrook was gingen we er gewoon tussen rijden. Hier bestaat natuurlijk het risico dat er ambulance/politie/wegenwacht over het rode kruis gaat rijden wat natuurlijk logisch is.
Hoe zouden jullie dat gaan doen dien in dit geval? Bij 2 rijstroken waarvan er 1 is afgesloten is het al rot om ertussen te moeten blijven hangen

Gamertag: timmie271