Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:01
150 euro, wisselgeld, ruilen qua rekening? :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:42
Joopieboy schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:13:
150 euro, wisselgeld, ruilen qua rekening? :P
Neuh bedankt :+

Eerst nog even dat telefoontje van de monteur afwachten voor de kosten van de beurt :X :X

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 20:44
Voordeel van een wat oudere motor, dan zijn onderdelen ook tweedehands verkrijgbaar. Ik betaalde €40 voor een voorspatbord van de 749. In nieuwstaat :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 22:44

Chakotay

Lick here to continue

@lolgast dat blijft ideaal inderdaad... Als ik alle onderdelen die ik in de loop der jaren bij 2ehandsonderdelen.nl e.d. gekocht heb nieuw had moeten komen, was ik nu al een tijdje failliet geweest :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raym09
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 23:37

Raym09

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

timmie271 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:15:
[...]

Neuh bedankt :+

Eerst nog even dat telefoontje van de monteur afwachten voor de kosten van de beurt :X :X
Ik mocht vandaag even €400,- aftikken, grote beurt + remvloeistoffen vervangen en klepspelling controleren.

Koppelingskabel vervangen werd ook geadviseerd, niet omdat hij kapot was, maar omdat die lomp zwaar gaat :+ zou komen door wat roest in een stalen bocht van de kabel. Binnenkort maar eens bestellen en een ochtendje gaan hobbyen, schijnt nogal aardig weg gewerkt te zijn.

Verder mocht ik vwb de beurt over 10Mm terug komen, maar niet wat betreft de bandjes. Die redden dat waarschijnlijk niet meer O-)

The first 40 years of childhood are the hardest.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23:18

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Voor mij werd het toch maar eens tijd voor een nieuw kettinkje :).

Met echte x-ring seals en rode verpakking voor meer powaaaaah!

En we vonden ook nog een paar leuke stickers in de werkplaats :7.

"Four wheels will move the body. Only 2 wheels will move the soul".

• Joopieboy
Dat heten resopals ;) Doet zeer anders :P Zelfde als dat componentstickers officieel ODC coderingen heten. :+

• Aapie
  • Registratie: september 2004
  • Niet online
Thoit schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:39:
[...]

Ik zie helemaal geen rotzooi. Vaak heb je aan de aftapplug een magneetje waar metaaldeeltjes aan zichtbaar zijn. Dat zie ik bij jou niet.

Zou er de juiste olie in doen, boutjes die los waren op juiste aanhaalmoment vast zetten en systeem van de koppeling goed ontluchten. Dan zou die eigenlijk weer goed moeten schakelen. Kijk tevens je banden / velgen even na of die geen klap hebben gehad.

Over de achterrem discussie.. de achterrem hoef je ook niet in te drukken. Zelfs met de supermoto is het voldoende om de voet op de achterrem te zetten. Ik gebruik de achterrem altijd, zowel op de weg als in de zand. Hierdoor weet ik inmiddels ook wel hoe hier mee om te gaan :9
Nog even verder diagnose proberen te stellen vanavond:

Ik heb hem op de bok gezet achter en als ik hem in zijn 1 zet en ik trek de koppeling in dan ontkoppelt hij niet volledig, ik voel nog steeds dat hij in de versnelling zit als ik aan het achter wiel draai. Ik heb de hydraulische kant al opnieuw ontlucht. Morgen is even naar de platen kijken of dat ik daar wat aan kan zien.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Ik zou er in dit geval gewoon óók een sticker op plakken van een "Atlas", "CAT", "Liebherr", "O&K" of "Volvo" machine: "Buiten het draaibereik van de machine blijven" :9

wimmel_1 wijzigde deze reactie 15-05-2019 21:49 (7%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

wimmel_1 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:44:
"Buiten het draaibereik van de machine blijven" :9
Als ik die heb komt hij er zéér zeker op een prominente plaats op :Y.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@HTT-Thalan op het handvat van mijn barbeque zit een grote gele 'NIET AAN LIKKEN"-sticker, heb je die al? :P

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Chakotay schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:50:
@HTT-Thalan op het handvat van mijn barbeque zit een grote gele 'NIET AAN LIKKEN"-sticker, heb je die al? :P
Nee, gief! :D.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• homemix25
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:30
Pagman schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:05:
@steveman Dat is wel goed om te weten dat er spookverhalen zijn. ligt de MT-09 net zo aggressief/nerveus op het gas als de 07? Dat vond ik namelijk wel iets minder fijn aan de 07, voor de rest is het een heerlijke fiets om mee te rijden.

De F800 is best een aparte verschijning en je ziet ze ook niet veel rijden, maar ik hoor er wel goede verhalen over van de mensen die een van de verschillende varianten hebben gereden.

Praktisch, ik denk dat ik meer het comfort bedoel na en tijdens een rit krijg ik nogal last van mijn rechterknie en onderrug. van de MT-09 weet ik dat je een stuk meer recht op zit omdat het ook een hogere fiets is. En daarnaast denk ik toch wel dat de kans groot is dat ik in duitsland van de weg word geplukt omtrent het geluid ookal zit er een DB killer in. :P
Hier 20K kilometers ervaring met de MT-09 (nieuwe model).

Plus:
  • motorblok _/-\o_ _/-\o_ voldoende koppel onderin en hoe hoger de toeren hoe gekker het wordt. Hij heeft genoeg vermogen om me na al die kilometers af en toe te blijven verbazen, maar lang niet zoveel dat het te gek is.
  • Uiterlijk (persoonlijk)
  • Zithouding (lekker rechtop)
  • Quickshifter, al is die niet zo goed als bij bijv. KTM
  • Algemene kwaliteit (veel vrienden met KTM's, je kent het wel >:) )
Min:
  • Originele vering, en dan vooral achter. Met de standaard instellingen deinst hij erg door en in het algemeen is er veel beweging in de gehele motor. Wel is vergeleken met een street triple RS en dat is echt een wereld van verschil. Messcherp die triple. Je kunt hem wel wat stugger zetten maar ik heb op m'n MT een Hyperpro Streetbox set laten monteren. Hier wordt het al een stuk beter van, maar het komt niet op het niveau van de street. Heeft, volgens de mannen bij Hyperpro, ook te maken met de verhoudingen van de MT.
  • Geluid van de standaard uitlaat, direct vervangen 8)7
Voor foto's check m'n insta!

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

• timmie271
Raym09 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:58:
[...]

Ik mocht vandaag even €400,- aftikken, grote beurt + remvloeistoffen vervangen en klepspelling controleren.
Daar komt voor mij nog kettingset/banden/hoofdballager bij :+ scheelt wel dat ik maar 1 cilinder heb :)

En banden zijn relatief goedkoop door de lage max snelheid en 110/140 bandjes 17 inch :)

timmie271 wijzigde deze reactie 15-05-2019 22:10 (12%)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@HTT-Thalan ik zal eens kijken wat ik nog kan vinden :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: oktober 2004

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Joopieboy schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:31:
Dat heten resopals ;) Doet zeer anders :P Zelfde als dat componentstickers officieel ODC coderingen heten. :+
Resopals zijn gelamineerde platen met hars, vergelijkbaar met Trespa. Niet buigzaam, dikker, en gegraveerd. Vandaar dat ze zo slijtvast zijn. Met de huidige printers kun je ook plastic printen dat zuur-, olie- en UV bestendig is. Daar kun je onder andere onderdeelcoderingen mee maken.
Maar ik heb daar 2 plaatjes met een ABS- en een mistlamplogo mee gemaakt om de schakelaars op mijn zelfgemaakte dashboardje op de motor aan te duiden. En zo wordt het weer ontopic, knap he?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joopieboy
Doe je wel goed, lijkt wel alsof je daar talent voor hebt. :P Wat krijg je als je jou en @Vrijdag in een kamer zet? Een "gewoon" of "gemiddeld" gesprek of een hoop irritatie en ergernis? :+

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23:42
Joopieboy schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:38:
Doe je wel goed, lijkt wel alsof je daar talent voor hebt. :P Wat krijg je als je jou en @Vrijdag in een kamer zet? Een "gewoon" of "gemiddeld" gesprek of een hoop irritatie en ergernis? :+
Als @DrivinUCrazy 3d modellen kan printen, dan neem ik wel een paar afbeeldingen van Jia Lissa of The Red Fox mee. Dan komt alles goed 8)

zoek die dames maar niet op als je aan het werk bent :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:38

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Welke wijk woon je? ;)

A wise man once said: 'Work is not a place."

• timmie271
Zuid. 300 meter bij het bos en begraafplaats vandaan :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@Vrijdag Jij kent én weet vast alles van "Red Sonja"? :9

wimmel_1 wijzigde deze reactie 15-05-2019 22:51 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ahh check. Vroeger ook daar in de buurt gewoond. Nu woon ik achter de Coop ;).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Tylen schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:50:
Binnenkort woon je dus achter de Jumbo? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
Vroeger heb ik daar juist gewoond toen er nog geen coop was. Zat op het mozaïek :P
wimmel_1 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:52:
[...]

Binnenkort woon je dus achter de Jumbo? :)
Dan moet ie naar Harderwijk _O- _O-

timmie271 wijzigde deze reactie 15-05-2019 22:53 (27%)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23:42
wimmel_1 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:50:
@Vrijdag Jij kent én weet vast alles van "Red Sonja"? :9
One of my proudest faps :9~ De film vond ik wat minder, trouwens :P

......ennnnnn, we zijn weer ontopic :P

Vrijdag wijzigde deze reactie 15-05-2019 22:59 (23%)

• timmie271
Duurde eventjes maar heb je adres gevonden geloof ik O-) O-)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
timmie271 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:40:
[...]

Binnenkort dus een "Party-Crash" :P

Mag @Vrijdag als "RedFoo" optreden, toch?

wimmel_1 wijzigde deze reactie 15-05-2019 23:57 (26%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

timmie271 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:40:
[...]

Dat is niet moeilijk om te vinden toch? ;)

• Thoit
  • Registratie: februari 2015
Aapie schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:42:
[...]

Nog even verder diagnose proberen te stellen vanavond:

Ik heb hem op de bok gezet achter en als ik hem in zijn 1 zet en ik trek de koppeling in dan ontkoppelt hij niet volledig, ik voel nog steeds dat hij in de versnelling zit als ik aan het achter wiel draai. Ik heb de hydraulische kant al opnieuw ontlucht. Morgen is even naar de platen kijken of dat ik daar wat aan kan zien.
Deed die dat eerst wel? Bij mijn crosser kreeg ik na een tijdje stilstaan de motor ook niet meer geduwd als die in z'n 1 stond en ik de koppeling in trok. Had ook de platen e.d. nagekeken niks gevonden, uiteindelijk een stuk gaan rijden en daarna heeft die dat nooit meer gedaan.

Als je makkelijk bij de platen kan idd even controleren, of een keer laten lopen zodat de olie goed warm is en dan nog een keer proberen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• timmie271
Tylen schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 06:44:
[...]

Dat is niet moeilijk om te vinden toch? ;)
Ik wist alleen nummer 32 en achter de coop :P

Uiteindelijk viel het wel mee idd :9

En ik ging gisteren na 3 weken weer es fietsen. Duurde even voor ik erachter kwam dat er geen richtingaanwijzer en spiegels opzaten :+ _O- _O-

timmie271 wijzigde deze reactie 16-05-2019 08:32 (23%)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Joopieboy schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:38:
Ik ken Vrijdag niet. Maar ik denk dat het resultaat beide is. Een gesprek tussen ons, en de ergernis voor de buitenwereld. :+

En nee, ik kan geen 3d modellen printen. Ik had het over een industriële printer die labels kan printen. Daar heb je tegenwoordig een soort inkt die als het is uitgehard (door UV licht) er niet meer van af te krijgen is.
Dan krijg je zoiets, de witte plaatjes onder de schakelaars op het zelf geknutselde dashboardje:

Dat grijze ding is trouwens een GPX logger die ik van een arduino heb gemaakt. 8) Ieder ritje wordt nu opgenomen als een track. Nou ja, bijna ieder ritje. Soms is het resultaat een corrupt bestand. :+
Komende winter als ik weer veel tijd heb ga ik er mee verder; dit seizoen is vooral bedoeld om er mee te testen. Nu heb ik het zo geprogrammeerd dat iedere keer op contact zetten een nieuwe track wordt gemaakt. Een dagje rijden levert dan zo meerdere stints op. Aan de ene kant wel handig (datacorruptie levert dan minder schade op), aan de andere kant kan je zo soms ook wel even zoeken.

Hopelijk krijg ik dan ook het verzenden via bluetooth werkend, want dat is nog verrekte lastig. Lastiger dan een gpx bestand maken, blijkt wel. Het idee is dat de waterdichte behuizing dan niet meer open hoeft omdat ik van afstand de gpx bestanden kan uitlezen en wissen. Wel leuk: ik heb het één keer werkend gehad. Daarna dichtgeschroefd en sindsdien heeft het nooit meer gewerkt. :P

De foutcode 51 is omdat ik ook een contactsleutel zonder chip heb voor de koffers. Die heb ik hier gebruikt om op contact te zetten, maar de startonderbreker geeft dan terecht een foutmelding.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Nycrea
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20-05 20:10
DrivinUCrazy schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:49:
[...]

Ik ken Vrijdag niet. Maar ik denk dat het resultaat beide is. Een gesprek tussen ons, en de ergernis voor de buitenwereld. :+

En nee, ik kan geen 3d modellen printen. Ik had het over een industriële printer die labels kan printen. Daar heb je tegenwoordig een soort inkt die als het is uitgehard (door UV licht) er niet meer van af te krijgen is.
Dan krijg je zoiets, de witte plaatjes onder de schakelaars op het zelf geknutselde dashboardje:
[Afbeelding: dashboardje + gpx logger]

Dat grijze ding is trouwens een GPX logger die ik van een arduino heb gemaakt. 8) Ieder ritje wordt nu opgenomen als een track. Nou ja, bijna ieder ritje. Soms is het resultaat een corrupt bestand. :+
Komende winter als ik weer veel tijd heb ga ik er mee verder; dit seizoen is vooral bedoeld om er mee te testen. Nu heb ik het zo geprogrammeerd dat iedere keer op contact zetten een nieuwe track wordt gemaakt. Een dagje rijden levert dan zo meerdere stints op. Aan de ene kant wel handig (datacorruptie levert dan minder schade op), aan de andere kant kan je zo soms ook wel even zoeken.

Hopelijk krijg ik dan ook het verzenden via bluetooth werkend, want dat is nog verrekte lastig. Lastiger dan een gpx bestand maken, blijkt wel. Het idee is dat de waterdichte behuizing dan niet meer open hoeft omdat ik van afstand de gpx bestanden kan uitlezen en wissen. Wel leuk: ik heb het één keer werkend gehad. Daarna dichtgeschroefd en sindsdien heeft het nooit meer gewerkt. :P

De foutcode 51 is omdat ik ook een contactsleutel zonder chip heb voor de koffers. Die heb ik hier gebruikt om op contact te zetten, maar de startonderbreker geeft dan terecht een foutmelding.
Leuk om te zien hoe je al die mods netjes erin hebt gezet. Wat voor mistlichten heb je erop gezet?

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

SW Motech (de led versie). De schakelaar die erbij zat beviel me niet (aan de buitenkant een siliconen membaan en aan de achterkant volledig open 8)7 )
De eerste keer die schakelaar volgegoten met het lijmpistool om het wat te beschermen. Maar ja, dan heb je nog steeds een bewegende kabel en dat probeer ik zo veel mogelijk te vermijden.

Toen begon de bedrading die de vorige eigenaar, een italiaan*, erop had gezet om de ABS te onderbreken op te spelen, en heb ik dit dashboardje gemaakt. Een plaatje ABS zo gezaagd en gebogen dat ik een aantal originele montagepuntjes kon gebruiken. IP67 schakelaars er in gezet, en met goede soepele bedrading afgewerkt. 1,5 mm2 is misschien wat overdreven dik, maar wel goed. :P

*: En dáár ging het dus fout. :+ Wat een broddelwerk...

• timmie271
DrivinUCrazy schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:08:
SW Motech (de led versie). De schakelaar die erbij zat beviel me niet (aan de buitenkant een siliconen membaan en aan de achterkant volledig open 8)7 )
De eerste keer die schakelaar volgegoten met het lijmpistool om het wat te beschermen. Maar ja, dan heb je nog steeds een bewegende kabel en dat probeer ik zo veel mogelijk te vermijden.

Toen begon de bedrading die de vorige eigenaar, een italiaan*, erop had gezet om de ABS te onderbreken op te spelen, en heb ik dit dashboardje gemaakt. Een plaatje ABS zo gezaagd en gebogen dat ik een aantal originele montagepuntjes kon gebruiken. IP67 schakelaars er in gezet, en met goede soepele bedrading afgewerkt. 1,5 mm2 is misschien wat overdreven dik, maar wel goed. :P

*: En dáár ging het dus fout. :+ Wat een broddelwerk...
Waarom zou je eigenlijk de ABS willen uitschakelen los van eventuele oefeningen etc...?
Had het toen ook bij een slipcursus voor auto's dat ze het uit konden schakelen, maar dat was puur om te laten zien wat er dan gebeurde. Vooral omdat alle auto's tegenwoordig gewoon ABS hebben. Al hadden wij toevallig een klasgenoot die een auto zonder ABS meehad _O- _O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 22:34
ABS offroad is niet zo handig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joopieboy
timmie271 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:13:
[...]

Waarom zou je eigenlijk de ABS willen uitschakelen los van eventuele oefeningen etc...?
Had het toen ook bij een slipcursus voor auto's dat ze het uit konden schakelen, maar dat was puur om te laten zien wat er dan gebeurde. Vooral omdat alle auto's tegenwoordig gewoon ABS hebben. Al hadden wij toevallig een klasgenoot die een auto zonder ABS meehad _O- _O-
ABS in het zand helpt niet echt mee he :P Daarvoor zit dat erop :) Met dat ding schijn je ook best goed door het veld te kunnen ploegen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
Ik heb niks meer gezegd :)

Was dan ook niet van plan met de mijne door het zand heen te raggen. Vond het gras al erg zat :Y)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb die schakelaar ook nog nooit uit gehad. Maar ik vind het wel fijn om de optie te hebben, want ik kom héél soms nog wel eens op een zandpaadje. Hoe uitgebreider mijn motorvakanties worden, hoe groter die kans.
Dit heb ik overigens ook volledig zonder ingrepen in de kabelboom gemaakt; de bestaande zekering wordt simpelweg onderbroken (en via een zwevende zekering geleid). Door de originele zekering terug te steken is het weer in originele staat.

• noes
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

DrivinUCrazy schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:24:
Dit heb ik overigens ook volledig zonder ingrepen in de kabelboom gemaakt; de bestaande zekering wordt simpelweg onderbroken (en via een zwevende zekering geleid). Door de originele zekering terug te steken is het weer in originele staat.
Netjes, mooi opgelost!

K46, K26, E46

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

timmie271 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:13:

Waarom zou je eigenlijk de ABS willen uitschakelen
Duh! Full lock turns, drifts, en natuurlijk de noodstop in het terrein :*).

Met abs kun je je achterwiel lang niet zo efficiënt ingraven, en als je dat niet doet kun je je voorrem ook bijna niet gebruiken, dus je remweg is veel langer.

En wat de rest zegt, abs zit alleen maar in de weg, want die snapt niks van het gedrag dat hij het wiel ziet vertonen op losse ondergrond.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

ABS is voor pussies :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:16
Remmen ook :9

Gas is alles :D

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Mijn ABS staat automatisch uit als ik het terrein in rij 8).

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:40
En ik maar denken dat dat ding van jou geen hippe functies had :+

Acties:
  • +14Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Melkunie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:08:
En ik maar denken dat dat ding van jou geen hippe functies had :+
Oh je moest eens weten! Ik heb:

- run-flat banden (lees: zo stijf dat je op de wang kunt rijden)
- massagezadel (en stuur, en pedalen, alles vibreert eigenlijk)
- gedempte dashboardverlichting (alle lampjes zijn stuk)
- automatisch inklappende spiegels (zoals je maar hard genoeg langs bomen scheurt)
- anti-wheelie technologie (lees: niet genoeg vermogen)
- anti-stoppie technologie (lees: slechts één remschijf voor)
- zelfsmerende ketting (er zit nog voor 3 jaar aan vet tegen het blok)
- volautomatisch rookgordijn (zolang het ding loopt, produceert het rook)

Echt, ze waren al heel ver bij Honda in 1988 :7.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:22
Nog ff 'groen' plaatje van de 600 in het bos.

En het wingrack is inmiddels verwijderd van de 1200 waarna ik de oude knippers van de 600 nog maar vanachter heb gezet, aangezien de vorige in het rack geïntegreerd waren. ;)

Mocht er toevallig interesse voor een Givi wingrack met 3 kofffers (2x36ltr +1x 45ltr)) zijn hoor ik het wel.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04

• timmie271
HTT-Thalan schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 15:22:
[...]

Oh je moest eens weten! Ik heb:

- anti-stoppie technologie (lees: slechts één remschijf voor)

Echt, ze waren al heel ver bij Honda in 1988 :7.
Ik kan een stoppie doen met de cbr250r als er geen ABS op had gezeten hoor en er zit toch echt maar een enkele remschijf voor op :+

Al heb ik ergens het idee dat ie de motor nog wel helpt maar goed :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

timmie271 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:02:
[...]

Ik een stoppie doen met de cbr250r als er geen ABS op had gezeten hoor en er zit toch echt maar een enkele remschijf voor op :+

Al heb ik ergens het idee dat ie de motor nog wel helpt maar goed :P
[YouTube: CBR250R Rolling stoppie]
Er zit maar een heel klein beetje verschil in de beider geometrie en gewicht, een cbr250r en een transalp uit het jaar kruik :+.

• timmie271
HTT-Thalan schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:05:
[...]

Er zit maar een heel klein beetje verschil in de beider geometrie en gewicht, een cbr250r en een transalp uit het jaar kruik :+.
I know :9

• Aapie
  • Registratie: september 2004
  • Niet online
Thoit schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 07:22:
[...]

Deed die dat eerst wel? Bij mijn crosser kreeg ik na een tijdje stilstaan de motor ook niet meer geduwd als die in z'n 1 stond en ik de koppeling in trok. Had ook de platen e.d. nagekeken niks gevonden, uiteindelijk een stuk gaan rijden en daarna heeft die dat nooit meer gedaan.

Als je makkelijk bij de platen kan idd even controleren, of een keer laten lopen zodat de olie goed warm is en dan nog een keer proberen.
Inmiddels de platen nagekeken, niks mis mee.
Koppelingsplaten

Enige wat ik kan vinden is dit, er zit een tandwiel achter aan vast, dus daar zit wat speling op, maar ik kan hem ook naar mij toe en van mij af bewegen:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kneusteun
HTT-Thalan schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:05:
[...]

de CBR heeft meer power _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ga de uitdaging met @timmie271 graag aan :7. Ik denk dat je nog verrast zult zijn :9.

• timmie271
@HTT-Thalan heeft gelijk denk ik helaas :+

26pk tegen 50 of 55pk? En hij zou 3 seconden sneller op de 100 moeten zitten dan mij :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

timmie271 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:26:
[...]

@HTT-Thalan heeft gelijk denk ik helaas :+

26pk tegen 50 of 55pk? En hij zou 3 seconden sneller op de 100 moeten zitten dan mij :+
Rollenbank zegt 51pk op het achterwiel. Maar mijn alpje lust ook graag bochten en asfalt is uiteraard optioneel :7.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kneusteun
Denk dat ie onderweg wel wat paarden is verloren, maar zou best nipt kunnen zijn denk ik.
Edit: oh das nog best netjes.

kneusteun wijzigde deze reactie 16-05-2019 17:36 (14%)

• timmie271
kneusteun schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:36:
Denk dat ie onderweg wel wat paarden is verloren, maar zou best nipt kunnen zijn denk ik.
Ik heb meer dan 8 seconden nodig om op de 100 te komen _O- _O-

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

timmie271 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:36:
[...]

Ik heb meer dan 8 seconden nodig om op de 100 te komen _O- _O-
Ik denk dat als je een betere rijder dan ikzelf op de alp zou zetten, ze de originele 5 seconden nog wel haalt.

• timmie271
HTT-Thalan schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:38:
[...]

Ik denk dat als je een betere rijder dan ikzelf op de alp zou zetten, ze de originele 5 seconden nog wel haalt.
Maar stel jij haalt zelf de 6 seconden dan nog is mijn tijd niet onder de 8 te krijgen :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

timmie271 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:39:
[...]

Maar stel jij haalt zelf de 6 seconden dan nog is mijn tijd niet onder de 8 te krijgen :P
Nul tot honderd is maar een klein deel van de vergelijking. @caesar1000 heeft een vierde van mijn vermogen, 14 seconden tot honderd en veel mensen hebben moeite hem kwijt te rijden. Als je minder vermogen hebt moet je leren het beter te gebruiken.

Ik heb jaren gepaintballed met pistolen tegen gasten met het equivalent van een mitrailleur, 1 op 1. Meestal vonden ze het na een paar potjes niet leuk meer. Ik denk dat je met die 250cc een heel goed stuk gereedschap hebt om een verdomd goede rijder te worden, tegen lage running costs.

HTT-Thalan wijzigde deze reactie 16-05-2019 17:47 (23%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
HTT-Thalan schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:45:
[...]

Nul tot honderd is maar een klein deel van de vergelijking. @caesar1000 heeft een vierde van mijn vermogen, 14 seconden tot honderd en veel mensen hebben moeite hem kwijt te rijden. Als je minder vermogen hebt moet je leren het beter te gebruiken.
Hij zal het inderdaad dan kunnen winnen in het bochtengedeelte wat in mijn geval ook zo zal moeten zijn :)
Dus dat word nog even flink wat bochten wegvreten en oefenen :9

Acties:
  • +5Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23:09
HTT-Thalan schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:45:
[...]

Ik denk dat je met die 250cc een heel goed stuk gereedschap hebt om een verdomd goede rijder te worden, tegen lage running costs
Ik denk dat @caesar1000 het daar niet helemaal mee eens is als je de waslijst bekijkt van onderhoud aan dat kleine racemonster van hem :9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

R0y. schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:53:
[...]

Ik denk dat @caesar1000 het daar niet helemaal mee eens is als je de waslijst bekijkt van onderhoud aan dat kleine racemonster van hem :9
Ik refereerde dan ook aan @timmie271's honda, die gaan tenminste niet stuk elke keer als je er aan komt :9.

• timmie271
R0y. schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:53:
[...]

Qua brandstofverbruik zijn ze gunstig. Verder is mijn volgende beurt ook eventjes 900 euries :+ dus valt dan wel even tegen. Al besteed ik dan wel alles uit natuurlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

timmie271 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:55:
[...]

Qua brandstofverbruik zijn ze gunstig. Verder is mijn volgende beurt ook eventjes 900 euries :+ dus valt dan wel even tegen. Al besteed ik dan wel alles uit natuurlijk.
De onderdelen vallen reuze mee (in vergelijking met zwaardere motoren). Je moet niet alles uit willen besteden uiteraard. Olie of luchtfilter, ketting etc zijn retesimpel zelf te doen.

HTT-Thalan wijzigde deze reactie 16-05-2019 17:58 (7%)

• timmie271
HTT-Thalan schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:57:
[...]

De onderdelen vallen reuze mee (in vergelijking met zwaardere motoren). Je moet alles uit willen besteden uiteraard.
Qua onderdelen klopt het ook wel idd. Is eigenlijk ook de pech dat er gelijk de hoofdballager bij zit -O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joopieboy
timmie271 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:39:
[...]

Ik blijf dit altijd een mooie video vinden:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
Ik heb de 166 op de teller gezien van m'n eigen mtor en meer was er niet uit te krijgen _O-

Maar wat een snelheid eigenlijk in zo'n korte tijd :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 21-05 12:10
Goedenavond Allen,

iemand die mij van wat advies wil voorzien ?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de arrow slip in gasdicht wordt ? de pijp is namelijk nooit dicht te krijgen met de leidingklem. uit de instructie wordt ik ook niet wijzer.

fototje :

@steveman of andere hornet rijders.
Enig idee waarom deze 2 kleine gaatjes in de katalysator rijden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Kijk maar eens na een koude start. Dan komt er condenswater (zwart van het roet) uit spetteren.

• DateTime.Now
ja dat gebeurde dus ook, wist niet of dat standaard is.

enig idee of er gekloot is met deze kabelboom ? lijkt op elektrotape, zouden ze dit standaard zo afleveren ?

DateTime.Now wijzigde deze reactie 16-05-2019 19:54 (60%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Ja dat heeft mijn kabelboom ook standaard.

• Kapotto
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:41
DateTime.Now schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:38:
Goedenavond Allen,

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de arrow slip in gasdicht wordt ? de pijp is namelijk nooit dicht te krijgen met de leidingklem. uit de instructie wordt ik ook niet wijzer.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

fototje :
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Temperatuur bestendige afdichtingsmiddel?

https://www.amazon.com/J-...re-Silicone/dp/B00ID8IUJY

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 22:10

steveman

"Be curious"

DateTime.Now schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:38:
Goedenavond Allen,

[Afbeelding]
[Afbeelding]

fototje :
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zit er niet iets als een pakking nog in het uiteinde van de originele uitlaat? Misschien dat je die moet hergebruiken?

Er staat me vaag iets van bij. (Al had m'n akra geloof ik wel z'n eigen)

Even uit een advertentie op marktplaats geript >:)

Dat zwarte spul bedoel ik dus.

steveman wijzigde deze reactie 16-05-2019 20:38 (8%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• DateTime.Now
steveman schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:34:
[...]

Zit er niet iets als een pakking nog in het uiteinde van de originele uitlaat? Misschien dat je die moet hergebruiken?

Er staat me vaag iets van bij. (Al had m'n akra geloof ik wel z'n eigen)
Slipon schuift zo machtig strak over het andere pijpje heen, daar past echt de grafiet pakking van de originele niet overheen. Zie er ook niks over in de manual..

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Heh, Burger King in LA gaat met motorkoeriers eten bezorgen in de file. Grappig idee, wel wat storend als je zo'n figuur voor je hebt die opeens stopt om een hamburger door iemands raam te donderen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman

steveman

"Be curious"

DateTime.Now schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:38:
[...]

Slipon schuift zo machtig strak over het andere pijpje heen, daar past echt de grafiet pakking van de originele niet overheen. Zie er ook niks over in de manual..
Moet ook zeggen, dat na 2x op z'n rechter zij (en dus uitlaat) te hebben gelegen, dat de demper wat kon draaien tov de pijp op de motor :$

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DateTime.Now
steveman schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:41:
[...]

Moet ook zeggen, dat na 2x op z'n rechter zij (en dus uitlaat) te hebben gelegen, dat de demper wat kon draaien tov de pijp op de motor :$
haha wordt het vast niet beter van >:)

de grafietring van de originele demper heeft een grotere diameter dan de slip on, dus dat zal het niet zijn. wellicht arrow maar een mailtje doen.

oh ja, heb nog geen plaatje gepost !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman

steveman

"Be curious"

DateTime.Now schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:49:
[...]

de grafietring van de originele demper heeft een grotere diameter dan de slip on, dus dat zal het niet zijn. wellicht arrow maar een mailtje doen.

[Afbeelding]
En het is niet een einddemper bedoeld op een complete vervangende uitlaatset?

Hij staat wel goed iig :)

• DateTime.Now
steveman schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:51:
[...]

En het is niet een einddemper bedoeld op een complete vervangende uitlaatset?

[Afbeelding]

Hij staat wel goed iig :)
Volgens die papieren niet, past ook zo mooi op het originele pijpje..

• steveman

steveman

"Be curious"

Nah, maf dan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 21:58

Streepje

noem me maar Streepje

DateTime.Now schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:38:
[...]

heb je er geen tube van die vloeibare uitlaatpakking bij gekregen? want dat moet je er tussen smeren, dat word hard zodra het warm word en dan zit het mooi dicht

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DateTime.Now
Streepje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:10:
[...]

heb je er geen tube van die vloeibare uitlaatpakking bij gekregen? want dat moet je er tussen smeren, dat word hard zodra het warm word en dan zit het mooi dicht
Nee was een tweedehands, maar je reactie triggert me wel op de juiste zoekwoorden!

Als ik dit zo lees, dan wordt het wat logischer, ze gebruiken een soort pasta die niet hard wordt maar wel afdicht. Dat verklaart ook waarom de passing van slip on en buis zo krap is. En waarom er een zakje metaalgleitmittel op de foto staat.

https://www.motor-forum.n...ende-race-uitlaat.396353/

Zal even zo'n tube scoren :

https://www.uitlaatstore....ige-siliconenpakking-tube

DateTime.Now wijzigde deze reactie 17-05-2019 07:40 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 21:58

Streepje

noem me maar Streepje

bij mijn decat kreeg ik er tube van die pruttel bij welke wel hard word maar dat zal per fabrikant natuurlijk verschillen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: februari 2015
Aapie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:22:
[...]

Inmiddels de platen nagekeken, niks mis mee.
[Afbeelding: Koppelingsplaten]

Enige wat ik kan vinden is dit, er zit een tandwiel achter aan vast, dus daar zit wat speling op, maar ik kan hem ook naar mij toe en van mij af bewegen:

[YouTube: VID 20190516 160944]
Zo te zien zitten er ook geen dempingrubbers in die het zouden kunnen veroorzaken. Kon zo snel ook geen workshop manual van je motor vinden.

Als ik hier kijk zit er ook niet echt iets wat voor de rest speling zou kunnen veroorzaken:
https://www.cmsnl.com/hon...E__0600.html#.XN5MASgzZaQ

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Hmmm.... Nou heb ik hier altijd spullen van Akrapovic voor op m'n brommertjes maar ik heb daar nog nóóit iets aan extra pakkingmateriaal bij hoeven te gebruiken?

Op het plaatje van die Arrow slip-on staat ook een gelast oogje op het slip-on deel afgebeeld waar een veer bij hoort (zitten er twee op) en welke je dus aan de oogjes moet bevestigen welke op het tussenstuk zitten. Daar hoort verder geen klem bij / op.

Ik begin te denken dat je een stuk (tussenstuk) van de aftermarket uitlaat én twee veren "mist"..... :o

wimmel_1 wijzigde deze reactie 17-05-2019 08:13 (17%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

De slip-on uitlaten van mijn RSV Mille zaten er ook altijd 'los' op, bij elkaar gehouden door 2 stevige veren zoals @wimmel_1 beschrijft. De bolt-on van mijn GSX-R kon er ook altijd makkelijk op en af met alleen de 3 of 4 boutjes zonder verdere pakkingen ertussen.

(ik wisselde een paar keer per jaar van uitlaat voor circuitdagen, daar ging de originele er onder)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CFC-Mathijs
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:11
Laatste tijd wat problemen gehad met m'n accu. Ding afgelopen maandagavond aan de optimate gehangen en er dinsdagochtend afgehaald. Status was toen hele programma afgewerkt, 12.70v op de accu. 3 dagen in huis laten staan, niks op aangesloten en hij is nu nog 12.55v. Kan ik dan concluderen dat mijn accu niet meer gezond is?

http://specs.tweak.to/18507

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DateTime.Now
wimmel_1 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:07:
Hmmm.... Nou heb ik hier altijd spullen van Akrapovic voor op m'n brommertjes maar ik heb daar nog nóóit iets aan extra pakkingmateriaal bij hoeven te gebruiken?

Op het plaatje van die Arrow slip-on staat ook een gelast oogje op het slip-on deel afgebeeld waar een veer bij hoort (zitten er twee op) en welke je dus aan de oogjes moet bevestigen welke op het tussenstuk zitten. Daar hoort verder geen klem bij / op.

Ik begin te denken dat je een stuk (tussenstuk) van de aftermarket uitlaat én twee veren "mist"..... :o
Ja de veren heb ik er ook bij, echter zit op de originele cat dus geen veerpunt. Wellicht zou ik een leidingklem achter de ring kunnen doen en de veer daar naar toe trekken.

Hier staan de foto's van de katalysator :
Heb arrow ook maar een mailtje gestuurd.

overal staat ook dat hij op de originele bochtenset kan..

Pro Race R.V.S./Inox, R.V.S./Inox-eindkap kan op de originele bochtenset gemonteerd worden. optioneel zou zijn de bochtenset van Arrow 71446MI
https://www.uitlaatstore....itlaat-arrow-demper-honda

DateTime.Now wijzigde deze reactie 17-05-2019 09:35 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 20-05 14:29

Darkvisje

Pubg:K1W1M4NG0

DateTime.Now schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:49:
[...]

[Afbeelding]
Rijdt goed he :)

Motovlogs: http://youtube.com/kiwiiyt | Pubg:K1W1M4NG0 | Steam: Darkvisje | cs-cfg.com

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DateTime.Now
ja echt, ben nog steed verliefd :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darkvisje

Darkvisje

DateTime.Now schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:10:
[...]

ja echt, ben nog steed verliefd :)
Enige waar ik nog over twijfel is een decat :)

Motovlogs: http://youtube.com/kiwiiyt | Pubg:K1W1M4NG0 | Steam: Darkvisje | cs-cfg.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DateTime.Now
Darkvisje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:14:
[...]

Enige waar ik nog over twijfel is een decat :)
Ik ook,

arrow collectors zijn € 600
Dominator linkpijp (decat bypass) is €120 euro maar dan moet je nog gaan slijpen.

In beide gevallen moet je ook nog laten afstellen + powercommander.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darkvisje

Darkvisje

DateTime.Now schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:35:
[...]

Ik ook,

arrow collectors zijn € 600
Dominator linkpijp (decat bypass) is €120 euro maar dan moet je nog gaan slijpen.

In beide gevallen moet je ook nog laten afstellen + powercommander.
Moet niet, kan, kheb mensen gehoord die het zonder verder afstellen hadden gedaan maar het is wel beter inderdaad. Ik wil sowieso niet slijpen. Ik wil hem altijd terug kunnen doen naar orginele staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DateTime.Now
Darkvisje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:37:
[...]

Moet niet, kan, kheb mensen gehoord die het zonder verder afstellen hadden gedaan maar het is wel beter inderdaad. Ik wil sowieso niet slijpen. Ik wil hem altijd terug kunnen doen naar orginele staat.
wat voor ruitje heb je er op? heb je yt kanaal gevonden, leuke shots man !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darkvisje

Darkvisje

DateTime.Now schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:43:
[...]

wat voor ruitje heb je er op? heb je yt kanaal gevonden, leuke shots man !
haha Thanks! ruitje is er af sinds die video.. ik vind hem zonder wat mooier en zoveel wind werd er niet tegen gehouden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DateTime.Now
Darkvisje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:44:
[...]

haha Thanks! ruitje is er af sinds die video.. ik vind hem zonder wat mooier en zoveel wind werd er niet tegen gehouden :)
oh net wat, dan houd dat op. :9
Vond dit wel een strakke :

https://gegshop.nl/nl/hor...t-cb600-hornet-07-10.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darkvisje

Darkvisje

Ik heb ook het facelift model :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:40
Chakotay schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:38:
Heh, Burger King in LA gaat met motorkoeriers eten bezorgen in de file. Grappig idee, wel wat storend als je zo'n figuur voor je hebt die opeens stopt om een hamburger door iemands raam te donderen :+
Het idee is leuk, uitvoering alleen wat minder als je idd stil moet staan. En niet handig (lees: gevaarlijk) als de automobilist direct rechts van de de HOV-lane (carpoolbaan) staat en je daar als motorrijder moet stoppen. Dat zou je nog als voorwaarde kunnen geven. De files in LA zijn wel een ramp. Verschrikkelijke stad om in te rijden met de auto.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21-05 09:38
@Vrijdag ik stond gisteren (helaas donderdag) met de motor bij een stoplicht achter een bedrijfsbus van RedHead IT... is dat jouw bedrijf? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:07

Youk

Volvo For Life

Iemand soms een goed adres voor het opnieuw verchromen van voorvorkpoten? Heb nu voor de zoveelste keer lekke keerringen. Dit komt door pitting/beschadiging van het chroom op de poten. En ik heb ooit de poten al laten vervangen door nieuwe.

Ik zou dus graag een betere oplossing vinden en in mijn zoektocht kwam ik hardverchromen tegen (in tegenstelling tot sierverchromen).

Het ideale zou zijn als de poten na behandeling exacte de originele fabrieksmaten benaderen.

Volvo Classic Club Belgium

Pagina: 1 ... 64 ... 67 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True