Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hét grote motortopic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste
Acties:
  • 288.894 views

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
@TheBrut3 Klopt, alleen helaas kom ik nu in het prille seizoen al genoeg exemplaren tegen die die hersencellen dus niet hebben. Dan rest er weinig anders dan die idioten tegen zichzelf te beschermen en het wettelijk vast te leggen. Dan kan de politie er tenminste wat aan doen. In theorie, gezien ze niet de mankracht hebben voor goede handhaving, maar toch.
Jouw motor is precies hoe ik mooie vrouwen het liefst zie. O-)

I have stability. The ability to stab.

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 23:03
BobbyDgtl schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:14:
[...]

Ik heb de Cardo Packtalk Bold besteld. Hopelijk is het niet al te moeilijk om hem in te bouwen! Wordt deze ochtend nog geleverd. Vanavond knutseltijd :)
Heb zelf ook de Packtalk Bold sinds een half jaartje. Dus als je vragen hebt, stel ze gerust. Ben er erg tevreden over in ieder geval!

YouTube: MotorcycleGeek

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
SmurfLink schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:58:

[...]

Zwart?

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 17:51
Ik gok dat ze nat bedoelde ;)

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

kazzzdafke schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:55:
Zo, de nieuwe maîtresse is besteld :D

Binnen 2 weken zou ze al aankomen!

Ik de witte, collega de zwarte. Alle opties aangevinkt (excl hoge screen en passagierbars), dus ben echt benieuwd... De details met rode afwerking, dopjes etc moet toch wel mooi zijn :)

[Afbeelding]
Nice, is dat de speed triple of de street?
Ooit een proefrit gemaakt op een street en wat een leuk speleding is dat zeg.. was helaas niet practisch genoeg voor woon-werk waar ik naar zocht, maar als weekendbike geweldig speelgoed. heerlijk blok, stuurt heel lekker..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:42

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:39
Nat, naakt, zwart en met mooie lijnen? :+

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Panini schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:08:
[...]

Nat, naakt, zwart en met mooie lijnen? :+
En als het even kan, ook nog een tweeling? :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:27
Nat,naakt,zwart en aan de ketting?

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-11 10:20
ToolkiT schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:06:
[...]

Ooit een proefrit gemaakt op een street en wat een leuk speleding is dat zeg.. was helaas niet practisch genoeg voor woon-werk waar ik naar zocht, maar als weekendbike geweldig speelgoed. heerlijk blok, stuurt heel lekker..
Aan het frame te zien de speed. In ieder geval een goede keuze _/-\o_

Ach, zolang ze naakt en nat zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door darkkingll op 25-04-2019 11:15 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

R0y. schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:14:
Nat,naakt,zwart en aan de ketting?
Het gaat de goede kant op 8)

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-10 14:48
Vrijdag schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:16:
[...]

Het gaat de goede kant op 8)
En dat op donderdag... ;)

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:21

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Regeren is vooruitzien ;)

• SmurfLink
  • Niet online
Nat, naakt en produceert prettige geluiden als ze tussen je benen zit/als jij je rechterhand laat gelden. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door SmurfLink op 25-04-2019 11:25 ]

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Het lijkt hier wel vrijdagmiddag :+

[ Voor 9% gewijzigd door Pagman op 25-04-2019 11:25 ]

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online

[...]

Bouwjaar 2009, iets te jong :+

• Dryhte
Pagman schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:25:
Het lijkt hier wel vrijdagmiddag :+
Beat you to it...

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:27
SmurfLink schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:24:
[...]

Nat, naakt en produceert prettige geluiden als ze tussen je benen zit
Knallen uit de auspuff?

• Pagman
Ah , die heb ik gemist _O- werd afgeleid door een gebruiker :P

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:39
Om het even motorgerelateerd te houden: test van de Bridgestone S22

Voor wie nog bezig is met nieuwe bandjes voor het seizoen. :)

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

@TheBrut3 Klopt, alleen helaas kom ik nu in het prille seizoen al genoeg exemplaren tegen die die hersencellen dus niet hebben. Dan rest er weinig anders dan die idioten tegen zichzelf te beschermen en het wettelijk vast te leggen. Dan kan de politie er tenminste wat aan doen. In theorie, gezien ze niet de mankracht hebben voor goede handhaving, maar toch.

[...]

Nat, zwart, met spiegels en een tankdop! :+

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
BobbyDgtl schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:14:
[...]

Ik heb de Cardo Packtalk Bold besteld. Hopelijk is het niet al te moeilijk om hem in te bouwen! Wordt deze ochtend nog geleverd. Vanavond knutseltijd :)
Ik heb de Packtalk Slim, die iets meer werk is om in te bouwen. Maar daar was ik 45min/60min mee bezig, inclusief het netjes wegwerken van alle kabels.

Voor de mensen die er één overwegen, haal dat ding uit Duitsland, want in Nederland zijn ze niet te betalen. 8)7

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
steffex schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:38:
[...]

Ik heb de Packtalk Slim, die iets meer werk is om in te bouwen. Maar daar was ik 45min/60min mee bezig, inclusief het netjes wegwerken van alle kabels.

Voor de mensen die er één overwegen, haal dat ding uit Duitsland, want in Nederland zijn ze niet te betalen. 8)7
Haha, klopt... Ik zag dat ik 90 euro meer betaal voor dezelfde bij FC-moto! pijnlijk :)

De slim past niet op alle helmen, en mijn huidige stond niet op het lijstje jammer genoeg!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Het wordt nog interessanter als je iemand weet om samen mee te kopen, dan kun je namelijk een duo-set aanschaffen. Maakt het nog interessanter.

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Leviathius schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:59:
[...]

Heb zelf ook de Packtalk Bold sinds een half jaartje. Dus als je vragen hebt, stel ze gerust. Ben er erg tevreden over in ieder geval!
Kan je die mesh enkel gebruiken met andere Cardo Packtalk gebruikers? Of werkt dat x-platform met Sena?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Het mesh netwerk werkt vziw NIET samen met Sena. Je kunt wel onderling met een ander merk verbinden, maar dat is dan via universal pairing. Dat is een heel ander protocol; in feite doet de headset zich dan voor als een telefoon.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Panini schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:33:

Volgende maand eens een nieuwe set van deze rubbers laten monteren, M'n huidige S20-F voorband én S21-R achterband zijn beide aan vervanging toe :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:00:
[...]

Volgende maand eens een nieuwe set van deze rubbers laten monteren, M'n huidige S20-R voorband én S21-R achterband zijn beide aan vervanging toe :+
Moet zeggen dat mijn S22 voor mij meer vertrouwen geeft dan mijn T31 achter die nu ook al af en toe stapjes begint te zetten. :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:35

steveman

Comfortabel ten onder

ToolkiT schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:06:
[...]

Het snelst te zien hier aan de enkelzijdige swingarm: Speed :9~ (daarna hoge uitlaat op huidig model, dubbele buizenframe, oliekoeler, ...)

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat rijdt in vergelijking met m'n Street... Zou wel heel mooi zijn als ik die als leenfiets meekrijg tijdens grote beurt binnenkort O-)

[ Voor 5% gewijzigd door steveman op 25-04-2019 12:19 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• DateTime.Now
  • Niet online
steveman schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:15:
[...]

Het snelst te zien hier aan de enkelzijdige swingarm: Speed :9~ (daarna hoge uitlaat op huidig model, dubbele buizenframe, oliekoeler, ...)

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat rijdt in vergelijking met m'n Street... Zou wel heel mooi zijn als ik die als leenfiets meekrijg tijdens grote beurt binnenkort O-)
gewoon vragen aan je dealer ;)

Ik vind dit echt wel een brute helm voor op de motor, maar heb het gevoel dat het totaal niet praktisch is.

https://www.motorkledingcenter.nl/shark-vancore.html

Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/17848/files/21533595/shark-vancore-wipeout-motorhelm.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door DateTime.Now op 25-04-2019 12:47 ]

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:21
Ik bedenk met net dat ik hier nog geen afbeelding van mijn speelgoed heb geplaatst, dus bij dezen:
Afbeeldingslocatie: https://www.motor-forum.nl/attachments/ktm-duke-690-jpg.1389068/

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02
Panini schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:33:

Ah leuk, ik heb net gisteren de S21R erop laten leggen. Ik kan er alleen na nog geen 10km rustig rijden nog niet veel over zeggen :+

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-11 17:19
Vrijdag schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:10:
[...]

En als het even kan, ook nog een tweeling? :9
En rood?

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 21:50

iFrost

Vroem vroem

Hoe zit het nou precies met de 2e typegoedkeuring? Stel dit is er voor een bepaalde motor, ben ik dan alsnog honderden euro's kwijt om het om te zetten naar 25 of 35 kW? Ik kan er bizar weinig over vinden, of mijn Google skills laten te wensen over..

[ Voor 3% gewijzigd door iFrost op 25-04-2019 13:27 ]

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:13

Secsytime

Automagisch

DateTime.Now schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:43:
[...]

Ik vind dit echt wel een brute helm voor op de motor, maar heb het gevoel dat het totaal niet praktisch is.

[Afbeelding]
IMHO valt dit in dezelfde categorie als de ROOF boxer, form over function. :+

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-10 12:05
DateTime.Now schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:43:
[...]

[Afbeelding]
Het nadeel met zo'n helm is inderdaad dat je al snel als tokkie wordt gezien, omdat dat publiek de doelgroep is en dus vaak dit soort helmen kopen.

🇺🇦

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jaaaaaaaaa!!!! 😍😍😍😍😍

• SmurfLink
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:04:
[...]

Jaaaaaaaaa!!!! 😍😍😍😍😍
... gaat ze dan ook sneller? :9

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

SmurfLink schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:12:
[...]

Meestal zijn ze wel feller :Y

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

InZane schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:57:
[...]

Ah leuk, ik heb net gisteren de S21R erop laten leggen. Ik kan er alleen na nog geen 10km rustig rijden nog niet veel over zeggen :+
Dan neem ik aan de achterband? Voor zover ik weet staat de R voor “rear” bij de battlax banden, voor staat er een F op

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SmurfLink schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:12:
[...]

Roestige daken maken vochtige kelders 8)

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:14
Aangemeld, voorkeur voor eind juni want dan mag de Street Triple mee op stap :9~
Meer nat en rood, geld alleen niet voor stoplichten :+

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:13

Phreak

KTM SuperDuke

LaborGardens schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:47:
Ik bedenk met net dat ik hier nog geen afbeelding van mijn speelgoed heb geplaatst, dus bij dezen:
[Afbeelding]
Kijk nou, nog meer KTM's in het Forum. <3

Afgelopen weekend een stukje in Duitsland gereden met het mooie weer.
Wat is het ook een fantastisch stukje techniek zeg.
Ik heb er een paar jaar voor moeten sparen en op moeten wachten, maar wat een bom is het.
Betreft de KTM SuperDuke 1290R model 2017.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eIKMhPn0hfm7xQgpAssvSw7J/medium.jpg

Mods:
Tailtidy.
Bar-end mirrors.
Tankgrips.
Handvatverwarming (erg fijn met het laatste tweaker ritje :+ )
Quickshifter+ voor Up en Down shifts (overweeg nog de performancepack voor onder andere KTM MyRide.
Garmin 395LM Nav.
SC Project S1 uitlaat

Noobmeter WoT: Froekie

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

N.a.v. onze gehoorsbescherming-discussie, krijg net een mailtje van MKC dat ze nu ook Variphone aanmeten in de zaak. Nu zat ik er ook al een tijdje over te denken, dit is wel lekker laagdrempelig :+

Kost 110 euro, is dat een beetje schappelijk?

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• Leviathius
  • Laatst online: 18-11 23:03
noes schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:42:
N.a.v. onze gehoorsbescherming-discussie, krijg net een mailtje van MKC dat ze nu ook Variphone aanmeten in de zaak. Nu zat ik er ook al een tijdje over te denken, dit is wel lekker laagdrempelig :+

Nette prijs volgens mij. Op de motorbeurs kost het je meestal tussen de 90 en 100 euro en dat is dan met korting. Dus prima prijs en inderdaad lekker laagdrempelig bij MKC. Ben collega's ook al aan het overtuigen doppen te nemen, maar krijg alleen maar smoesjes terug of melige opmerkingen. Heb ze een inschrijfformulier van cursus gebarentaal gegeven :)

YouTube: MotorcycleGeek

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10 10:19

Frans92

VFR800

Volgens mij heb ik €90 betaald op de motorbeurs voor pluggen van Alpine. Dus €110 lijkt mij niet heel onredelijk.

XBL: DonFrans

• Dryhte

Ik heb er al meer voor betaald. (125€ inclusief BTW laatste keer) maar dat was natuurlijk óók inclusief een afspraak buiten de kantooruren ;)

• Pagman

Dat is wel een nette prijs.
Voor mijn Alpine's was ik 120 kwijt. En het voordeel van MKC is dat ze meerdere locaties hebben.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Phreak schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:32:
[...]

Kijk nou, nog meer KTM's in het Forum. <3

Afgelopen weekend een stukje in Duitsland gereden met het mooie weer.
Wat is het ook een fantastisch stukje techniek zeg.
Ik heb er een paar jaar voor moeten sparen en op moeten wachten, maar wat een bom is het.
Betreft de KTM SuperDuke 1290R model 2017.
[Afbeelding]

Mods:
Tailtidy.
Bar-end mirrors.
Tankgrips.
Handvatverwarming (erg fijn met het laatste tweaker ritje :+ )
Quickshifter+ voor Up en Down shifts (overweeg nog de performancepack voor onder andere KTM MyRide.
Garmin 395LM Nav.
SC Project S1 uitlaat
Lees je mee @Raym09 O-)

• SmurfLink
  • Niet online

Hier op de motorbeurs idd ook rond de 90-100 voor Alpines betaald met beurskorting, dus dat is prima redelijk.

• TheBrut3
  • Laatst online: 15:11
Ja hoor.
En je kan jezelf de vraag stellen: Hoeveel is mijn gehoor mij waard?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Wordt gehoorbescherming op maat voor motorrijders ook vergoed door zorgverzekeraars?
Ik rij nu met een setje Motosafe Tour dopjes, maar ik merk dat het niet helemaal ideaal is mbt pasvorm. T werkt verder prima, maar echt lekker zitten? nahh eigenlijk net niet.
100+ euro voor een setje op maat vind ik dan weer aan de prijs, afgezet tegen de kilometers die ik maak.

[ Voor 11% gewijzigd door McKaamos op 25-04-2019 15:25 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

McKaamos schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:21:
Wordt gehoorbescherming op maat voor motorrijders ook vergoed door zorgverzekeraars?
Ik rij nu met een setje Motosafe Tour dopjes, maar ik merk dat het niet helemaal ideaal is mbt pasvorm. T werkt verder prima, maar echt lekker zitten? nahh eigenlijk net niet.
100+ euro voor een setje op maat vind ik dan weer aan de prijs, afgezet tegen de kilometers die ik maak.
Nee helaas, wel als je over 40 jaar blijvende gehoorbeschadiging hebt, maar voorkomen van doen ze niet aan.
Zelfde met pijnstillers die ik wel eens heb (ibruprofen 1000), maagbeschermers worden niet vergoed. 8)7

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:05

A13X

Dude

Jazeker! Maar moet jij je niet eens gaan inschrijven?

DATUMPRIKKERRRR TOURTOCHT GELDERLAND EIND MEI /JUNI!

Heb je ook alvast beter weer besteld voor zondag? :/

Awesome

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Raym09 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:29:
[...]

Ik zit net even bij te lezen (2 projecten door moeten schuiven, spoedbestelling en andere zaken), volgens mij zijn er al 3 afgehaakt, en ik heb er ook weinig trek in, en de vraag is om mijn brommer voor zaterdag klaar is. :X

• A13X

A13X

Dude

Joopieboy schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:30:
[...]

Ik zit net even bij te lezen (2 projecten door moeten schuiven, spoedbestelling en andere zaken), volgens mij zijn er al 3 afgehaakt, en ik heb er ook weinig trek in, en de vraag is om mijn brommer voor zaterdag klaar is. :X
Bij regen haak ik sowieso af, geen geschikte kleding (meer) voor langdurig in de regen rijden.

Awesome

• TheBrut3
  • Laatst online: 15:11
McKaamos schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:21:
Bij mijn verzekeraar niet en ik denk bij de meeste niet. Kan nooit kwaad om ze even te bellen met die vraag.

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

TheBrut3 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:21:
[...]

Ja hoor.
En je kan jezelf de vraag stellen: Hoeveel is mijn gehoor mij waard?
Geen cent teveel :+ - maar bedankt voor de feedback.

FYI: ik rijd al met oordopjes met flinke demping, van die gele schuimpjes. Zit best OK, maar na een tijdje begint het te drukken in de gehoorgang. Demping is prima, SNR 36dB.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Raym09 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:37:
[...]

Bij regen haak ik sowieso af, geen geschikte kleding (meer) voor langdurig in de regen rijden.
What happend? :P

• A13X

A13X

Dude

Versleten en gestopt met wwv voor het hele jaar.

Awesome

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Raym09 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:44:
[...]

Versleten en gestopt met wwv voor het hele jaar.
Vanwege de route/afstand nu vanuit Veghel zeker?

• DateTime.Now
  • Niet online
Nycrea schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:54:
[...]

Het nadeel met zo'n helm is inderdaad dat je al snel als tokkie wordt gezien, omdat dat publiek de doelgroep is en dus vaak dit soort helmen kopen.
Eens, las net een aantal reviews en hij is ook nul waterdicht + crossbrill vorm is anders dan normale crossbrillen. Ik sla hem over !

• A13X

A13X

Dude

Joopieboy schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:49:
[...]

Vanwege de route/afstand nu vanuit Veghel zeker?
Nee al 3 jaar geleden na de scheiding, eerst even geen motor gehad. Daarna toch een auto staan/moeten aanschaffen, geen file gevoelig wwv traject(=geen tijdswinst) en geregeld de dochter na het werk moeten ophalen of s'ochtends eerst wegbrengen. Die mag met 5 voorlopig (van mij) nog niet op de motor.

Dus pak hem wel met mooi weer, maar met regen/kou pak ik wel lekker de auto. Die staat er toch :)

Awesome

• DateTime.Now
  • Niet online
Joopieboy schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:27:
[...]

Nee helaas, wel als je over 40 jaar blijvende gehoorbeschadiging hebt, maar voorkomen van doen ze niet aan.
Zelfde met pijnstillers die ik wel eens heb (ibruprofen 1000), maagbeschermers worden niet vergoed. 8)7
Is er zondag ook een rit?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik zou met een clubje een route gaan rijden in de achterhoek, route laatst al uitgezet en @Raym09 komt hier uit de buurt dus die zou mee gaan. ;)

• sypie
  • Niet online
Die van mij mag bijgewerkt worden. De R1100RT is verkocht met een defecte koppeling. Op dezelfde plaats staat nu een Honda ST1300 (Pan European) bouwjaar 2003. Ferrarirood, dus 10PK extra.

Foto van internet:
Afbeeldingslocatie: https://canberramcc.com.au/wp-content/uploads/2018/01/ST1300-4-min.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door sypie op 25-04-2019 16:01 . Reden: Tabel code compleet gemaakt. ]

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:21
yozgoesdigital schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:43:
[...]

Al geprobeerd iets anders op te laden om te kijken of dat het wel doet? Ik heb ook wel eens gehad dat bepaalde combi's van 'sigaretten aansteker' --> USB --> Kabel --> telefoon niet werkte en dat bv andere micro usb kabel in mijn geval wel net werkt. Toen maar gewoon op weerstand oid gegooid en in de gaten gehouden welke combi werkte.

Welke x-grip gebruik jij trouwens? Tijdens afgelopen tweakers rit vond ik de positie van jouw telefoon wel handig eruitzien.
De combinatie met de 'tough claw' zit er wel handig uit, iemand ervaring of dat voldoende vastzit voor op de motor? ( zoiets)
Helaas.. heb al verschillende kabels geprobeerd. Gisteren even geprobeerd een powerbank op te laden. Dit gaat na wat gestoei wel, maar niet van harte. Alleen de telefoon nog niet. Heb maar een ticket bij TECMATE ingeschoten.

Er bestaat maar 1 versie van de officiele X-grip (okeoke, er is een grote en kleine versie. Ik heb degene voor grotere telefoons).

Ik heb de bout waar de tank cover mee vast zit vervangen voor een ram mount ball met een bout er doorheen. Tijdens de rit zag ik ook iemand de tough claw gebruiken voor de telefoon. Lijkt me dat dat ook prima werkt. Bij de x grip zelf zit een rubbertje die je om de hoeken van je telefoon kan klemmen voor extra stevigheid. Bij mij achter het ruitje is dit niet nodig.

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

• InZane
Streepje schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:17:
[...]

Dan neem ik aan de achterband? Voor zover ik weet staat de R voor “rear” bij de battlax banden, voor staat er een F op
Inderdaad de achterband ja. Voorbandje was nog niet nodig.

• MichielK71
  • Laatst online: 07-08 22:40
@sypie Mooie motor! Kleur ook helemaal perfect. Veel plezier gewenst met deze toerbuffel oOo

• A13X

A13X

Dude

yozgoesdigital schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:43:
[...]
De combinatie met de 'tough claw' zit er wel handig uit, iemand ervaring of dat voldoende vastzit voor op de motor? ( zoiets)
Die heb ik, zit muurvast en gaat nergens heen.

Awesome

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12

Destruction

(ex-)Automonteur

Joopieboy schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:27:
[...]

Zorgverzekeraars zitten raar in elkaar wat dat betreft. Zo zijn kinderen tot hun 18'e gratis meeverzekerd, maar als je iets wil laten doen om te voorkomen dat je ze krijgt moet je dat zelf betalen :+

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Destruction schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:15:
[...]

Zorgverzekeraars zitten raar in elkaar wat dat betreft. Zo zijn kinderen tot hun 18'e gratis meeverzekerd, maar als je iets wil laten doen om te voorkomen dat je ze krijgt moet je dat zelf betalen :+
Ergste is nog dat de kinderen daarvan zelf levenslang met de kosten opgescheept zitten, been there...

• MichielK71
Volgens mij staat mijn ketting een beetje te slap. Voel bij het optrekken een tikkend gevoel in de voetsteunen.

Weet iemand zo welke maat sleutel ik moet hebben om de achteras los te draaien?

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Godsgloeiende, nou ik ga maar een jaartje zonder oordoppen in motorrijden, want dan hoor ik dit niet meer:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/udvi9MV.png

Gezien de frequentie zal het een knaagdierenverjager zijn...

*gaat deurbellen rinkelen*
MichielK71 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:39:
Volgens mij staat mijn ketting een beetje te slap. Voel bij het optrekken een tikkend gevoel in de voetsteunen.

Weet iemand zo welke maat sleutel ik moet hebben om de achteras los te draaien?
We kijken even in onze glazen bol...

... welke motor betreft het? :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

steveman schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:50:
Godsgloeiende, nou ik ga maar een jaartje zonder oordoppen in motorrijden, want dan hoor ik dit niet meer:

[Afbeelding]

Gezien de frequentie zal het een knaagdierenverjager zijn...

*gaat deurbellen rinkelen*

[...]

Mijn buren hadden ook zo'n kattenverjager.. erg naar. Vriendelijk gevraagd of die uit mocht, maar dit bleek allemaal te moeilijk. Na een brief van mijn advocaat (maatje van me is advocaat) is die echter wel uit :P
steveman schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:50:

Ik gok een BMW GS..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• MichielK71
:o @steveman @ToolkiT

Het gaat om een Honda Transalp 700 van 2010 :+

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

IIG moet ie vast met 88Nm...

23 90305-MCB-610 NUT, U, 16MM

Uh, 16mm was het iig in 2008 nog.

https://www.oemmotorparts...00VA8-TD&L2=HO-XL700V8-TD

Secsytime schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:54:
[...]

Mijn buren hadden ook zo'n kattenverjager.. erg naar. Vriendelijk gevraagd of die uit mocht, maar dit bleek allemaal te moeilijk. Na een brief van mijn advocaat (maatje van me is advocaat) is die echter wel uit :P
Buurman gevonden, ding had meerdere modi, nu een die ik niet hoor, phew!

[ Voor 126% gewijzigd door steveman op 25-04-2019 18:46 ]

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32

Exigence

dnkroz

Tikkend geluid/gevoel kan ook veel te strak zijn, of versleten (vastzittende schakels).

[ Voor 4% gewijzigd door Exigence op 25-04-2019 18:09 ]

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-11 16:09
@MichielK71 pak je doppenset en kijk welke het beste past, meestal ergens tussen 27 & 36.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mm, filmpje van afgelopen maandag gezien, bocht uit, gas erop, reparatienaad, belijning, mss nog een blok op de weg geraakt, en zo al kwispelend richting vangrail gegaan, maar wel blijven zitten. :+

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-11 16:09
@Joopieboy ging je niet rustiger aan doen? :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Was eigenlijk heel rustig en beheerst :$ Mja als de Gixxer naar de baas hapt...

Om in @wimmel_1 zijn termen te blijven, wat een sloerie. Ze zuipt meer dan een dakloze achter het station, ze rookt, high maintenance, en toch ben ik er verliefd op. :/

• A13X

A13X

Dude

Joopieboy schreef op donderdag 25 april 2019 @ 18:50:
[...]

Was eigenlijk heel rustig en beheerst :$ Mja als de Gixxer naar de baas hapt...

Om in @wimmel_1 zijn termen te blijven, wat een sloerie. Ze zuipt meer dan een dakloze achter het station, ze rookt, high maintenance, en toch ben ik er verliefd op. :/
Bonnie St' Clair, Patricia Paai of Marijke Helwege geen beter vergelijk met al die dure cosmetische ingrepen?

Awesome

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Raym09 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:10:
[...]

Bonnie St' Clair, Patricia Paai of Marijke Helwege geen beter vergelijk met al die dure cosmetische ingrepen?
_O_

Kenteken klopt dan wel, ML-FS :+

• NLDViane
Joopieboy schreef op donderdag 25 april 2019 @ 18:50:
[...]

Heeft altijd rubber bij zich, zelfs als jij er niet bij bent krijgt ze aandacht van mannen... We maken allemaal wel eens fouten :(:)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Raym09 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:10:
[...]

Megan Fox? :9

Afbeeldingslocatie: https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/megan-fox-motorcycle-leather-suit-up-for-grabs-11251_1.jpg

Okee, ze is niet rood, maar de motor wel :P

• InZane
Vrijdag schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:50:
[...]

[Afbeelding]

Welke motor?

• NLDViane
Vrijdag schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:50:
[...]

[Afbeelding]

Waar hebben ze een demo? :+
van die rooie natuurlijk

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Raym09 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:29:
[...]

Vul 't ding voor mij dan ook maar even in.... Heb ál die dagen nog niks op de planning staan maar dat kan zomaar veranderen in de "on-even" weken vanwege een consignatierooster (werk).

:P

• darkkingll
Secsytime schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:54:
[...]

Die dingen moeten verboden worden, net als die apparaten die een foto maken als je (op de stoep) langs hun tuin loopt.. Als ik het dorp uit loop moet ik langs een huis die beide heeft :X Ik zit er elke keer als ik erlangs loop aan te denken om in ieder geval die kattenverjager een keer snachts te gaan sabboteren..
De eigenaar wil er niets aan doen, want "ik en mijn buren horen geen piep". |:(

[ Voor 5% gewijzigd door darkkingll op 25-04-2019 20:38 ]

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
darkkingll schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:36:
[...]

Die dingen moeten verboden worden, net als die apparaten die een foto maken als je (op de stoep) langs hun tuin loopt.. Als ik het dorp uit loop moet ik langs een huis die beide heeft :X Ik zit er elke keer als ik erlangs loop aan te denken om in ieder geval die kattenverjager een keer snachts te gaan sabboteren..
Het maatje ("de Advocaat") kan waarschijnlijk hóóg en laag gaan springen op z'n eigen kosten. Een camera mág beelden vastleggen van de openbare weg als daar noodzaak toe is én er niet aan te ontkomen is (en vaak is dat zo als de voordeur van een woning direct aan de openbare weg geplaatst is óf er maar een kleine voortuin aanwezig is en er daarbij géén ruimte aanwezig is om de camerabeelden ván die voordeur op een andere manier te verkrijgen).

Ik heb hier óók een "x" aantal camera's hangen en ben dat stadium al eens gepasseerd nadat er een "klacht" was gekomen aangaande privacy (waarbij die klacht ook nog eens vanuit een NIET Buurtbewoner kwam 8)7).

• Booyaa
  • Niet online
Iemand nog een idee waar ze hier in het noorden (Lees omgeving Groningen) een motorwinkel hebben waar ze grote maten pakken verkopen? Ik ben vanmiddag naar Ten Kate gereden en daar hadden ze alleen een dainese laguna sec 4 (2 delig) hangen. Ik had lengtemaat 110 en in principe was de lengte wel juist. Ik vond de rits alleen teveel in mijn buik drukken waardoor ik niet comfortabel voorover kan bukken.

Ik zou graag nog wat meer leren pakken willen passen omdat het toch even 1100 euro is voor een pak wat je moet weg tikken. Dan heb ik nog niet eens laarzen + de rest. Daarnaast wil ik toch meer passen zodat ik weet wanneer een pak lekker zit of niet.

Ik heb nou ook een postuur wat het niet makkelijk maakt. Ik ben lang + mijn bovenlichaam is redelijk breed waardoor het wel moeilijk wordt om een pak te kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Booyaa op 25-04-2019 20:58 ]

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

darkkingll schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:36:
[...]

De eigenaar wil er niets aan doen, want "ik en mijn buren horen geen piep". |:(
Die dingen zijn verboden.. Alleen als ze niet mee willen werken moet je naar de rechter (civiel recht). Beetje bluffen helpt altijd wel, ken je niemand die advocaat is en op briefpapier een brief kan versturen? :P

• Reklameon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:00
Lees al geruime tijd mee in dit forumtopic, veel nuttige dingen geleerd!

Nu toch 1 dingetje waar ik niet uit kom:Ik wil op mijn huidige motor (Honda CBF 500) een USB aansluiting maken om mijn navigatie van stroom te voorzien. De grote vraag is nu alleen welke USB aansluiting? Er zijn tientallen setjes op de markt. Met en zonder zekeringen, ledlampjes en schakelaars. Variërend van een paar euro op ebay/ali tot 30 euro op de bekende Nederlandse sites. Iemand tips?

• darkkingll
Ik heb toendertijd eentje bij Louis gekocht, met zekering. Dat laatste(een zekering) zou ik sowieso altijd doen, helemaal als je hem rechtstreeks op de accu aansluit.
Zo duur zijn die dingen opzich niet(mijne was 15 euro ofzo) dus dan zou ik persoonlijk altijd 1tje in NL halen.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:48

charrel

Cortisol4life..

darkkingll schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:54:
Ik heb toendertijd eentje bij Louis gekocht, met zekering. Dat laatste(een zekering) zou ik sowieso altijd doen, helemaal als je hem rechtstreeks op de accu aansluit.
Zo duur zijn die dingen opzich niet(mijne was 15 euro ofzo) dus dan zou ik persoonlijk altijd 1tje in NL halen.
Die komt ook uit China ;)

• Donib
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-11 09:23
Mijn stuurklem voor de rempomp op mijn cb500 is kapot, iemand iets waar ik redelijk snel vervanging kan vinden? De links van OP hebben helaas niets en uit china duurt wel 3 weken. :'(

• Pagman
Donib schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:11:
Mijn stuurklem voor de rempomp op mijn cb500 is kapot, iemand iets waar ik redelijk snel vervanging kan vinden? De links van OP hebben helaas niets en uit china duurt wel 3 weken. :'(
Mischien dat https://www.boonstraparts.com het onderdeel op voorraad heeft. Het is alleen wel 2e hands.
Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.