Nu ik nieuwe voorvering heb hoop ik deze zomer wat mooie sprongen op video te zetten

Het werk aan die Yamaha schiet maar niet op, ik wil daar ook zo graag een paar leuke crashes ritjes mee filmen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nu ik nieuwe voorvering heb hoop ik deze zomer wat mooie sprongen op video te zetten
Ik hoef geen sprongen te maken met de motor als het kan. Vond hem als hobbelpaard al niet echt fijnHTT-Thalan schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:21:
[...]
Nu ik nieuwe voorvering heb hoop ik deze zomer wat mooie sprongen op video te zettenuiteraard zal er daarbij ook weer nieuw 'oops' materiaal geschoten worden.
Het werk aan die Yamaha schiet maar niet op, ik wil daar ook zo graag een paar leuke crashes ritjes mee filmen.
Gamertag: timmie271
Ik weet niet of ik, in jouw geval, met die Trans-Alp überhaupt zou gaan "springen" .... Al zet je er de meest fancy en dure Öhlins / WP vering op dan nóg is 't hele chassis én subframe niet gemaakt en/of berekend op dat soort activiteiten.HTT-Thalan schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:21:
[...]
Nu ik nieuwe voorvering heb hoop ik deze zomer wat mooie sprongen op video te zettenuiteraard zal er daarbij ook weer nieuw 'oops' materiaal geschoten worden.
Het werk aan die Yamaha schiet maar niet op, ik wil daar ook zo graag een paar leuke crashes ritjes mee filmen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Daar is een CBR idd niet voor gemaakt. Op een klinkerweg stuiter ik er al bijna aftimmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:24:
[...]
Ik hoef geen sprongen te maken met de motor als het kan. Vond hem als hobbelpaard al niet echt fijn
Oh, absoluutwimmel_1 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:25:
[...]
Ik weet niet of ik, in jouw geval, met die Trans-Alp überhaupt zou gaan "springen" .... Al zet je er de meest fancy en dure Öhlins / WP vering op dan nóg is 't hele chassis én subframe niet gemaakt en/of berekend op dat soort activiteiten.
Zou zonde zijn als je je Trans-Alp (Daily Driver?) naar de eeuwige motorcross-jachtvelden helpt terwijl je óók een Yamaha WR hebt staan welke tijdens dat soort dingen op z'n best is.
Die zijn ook al zo erg jaInZane schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:31:
[...]
Daar is een CBR idd niet voor gemaakt. Op een klinkerweg stuiter ik er al bijna af
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Oslik blyat! Oslik!
Qua geluid maakt 't niet uit of je een Titanium of Carbon einddemper op je fiets zet. Als ze goed afgevuld zijn (met demping wol) dan produceren ze 't zelfde aantal / hoeveelheid dBa's aan geluidsdruk.Rubman schreef op donderdag 18 april 2019 @ 20:37:
Oh, leuke uitlaat gevonden voor mij Viffer.
Een Remus Revolution Carbon.
Had op de vorige een Remus Grand Prix en dat geluid wasen dat was nog geen eens een Carbon versie.
Nu toch twijfel of ik het wel moet doen, maar zo vaak loop je er niet tegenaan en zeker niet voor deze prijs.
Ja, plus dat het geluid sowieso mooier en dieper zal zijn dan de standaard pijp die erop hangt.wimmel_1 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:07:
[...]
Qua geluid maakt 't niet uit of je een Titanium of Carbon einddemper op je fiets zet. Als ze goed afgevuld zijn (met demping wol) dan produceren ze 't zelfde aantal / hoeveelheid dBa's aan geluidsdruk.
Je hoeft met zo'n 4-Cylinder Honda blok niet bang te zijn dat je de Carbon huls stuk maakt middels compressie, iets wat een 2-Cylinder (LITER-EATER) blok wél zou kunnen doen
[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 18-04-2019 21:24 ]
Ja ach dat is niet de issue.wimmel_1 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:19:
@Rubman Waarschijnlijk is er op je VFR nú nog een (af-fabriek) "reflectiie demper" geplaatst? Die dingen hebben als nadeel dat ze véél gewicht in zich hebben vanwege de metalen "schotjes" welke er intern in zitten. Voordeel is dat ze niets te lijden hebben over "tig" jaren.
Een aftermarket "absorptie" demper (zoals die Remus welke je noemt) is véél lichter vanwege 't gebrek aan intern metaal (schotten), je moet alleen wel de kwaliteit van het dempingmateriaal in de gaten gaan houden.
NIET DOEN!!!! Gewoon gáán voor zo'n RemusRubman schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:24:
[...]
Ja ach dat is niet de issue.
Dit is zo;n "Toeter" waar een aftermarket zoals de Remus toch iets moois heeft.
Plus wat ik lees dat het geluid echt een wereld van verschil is, van schelle naaimachine naar mooie V4 Roffel. Dat was bij de 750 ook het geval.
Ben mijzelf aan het overtuigen![]()
[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 18-04-2019 21:28 ]
Dit is een beetje tegenstrijdig.wimmel_1 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:26:
[...]
NIET DOEN!!!! Gewoon gáán voor zo'n Remus
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 18-04-2019 21:40 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Hoop ik wel dat ie hem nog ergens heeft. Zelf overigens met lessen een halfuur zonder plaat gereden, omdat ik die was verloren oo een knverharde wegsteveman schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:00:
Rij twee motorrijders achterop... "Hey, verhipt, die achterste heeft geen kentekenplaat meer"
Even ingehaald aangezien er wat mooie bochten aankwamen en het niet zo opschoot, toen verderop even gestopt en gebaard... Ze stopte, dus ik "ja uh, je kenteken ligt er af"
-"Oh ja, is al zo sinds Groningen" (als ik het goed verstond)
We reden op de Lekdijk.
[ Voor 37% gewijzigd door steveman op 18-04-2019 22:18 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Als ik mijn lijf al merk na die paar jaren, knieën, pink, littekens, ellebogen, etc, dan kan ik beamen dat het leuk is, maar slopend.HTT-Thalan schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:06:
[...]
Jullie weten niet wat jullie missen! En dan kun je ook niet verkeerd rijden, je ontdekt hooguit nieuwe routes.
Als het helpt, ik ben momenteel snelle bochten aan het ontdekken en nog een tikkeltje platter gaan dan ik al ging. Vorig weekend eerste keer stepje aan de grond.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
[ Voor 8% gewijzigd door darkkingll op 18-04-2019 22:19 ]
Zo heb ik ook met de huidige motor een dag lang legaal rondgereden met het zelfgemaakte eendagskentekensteveman schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:16:
Ben zelf ook eens zo teruggekomen uit den Eifel, ergens in, vlak voor een tochtje door Luxemburg is ie er af gevlogen. Sta je raar te kijken na een plaspauze
[Afbeelding]
Heb toen m'n Bitburger leeggegoten na een half slokje en ben maar gaan rijden ipv MotoGP kijken.
Ik weet nog dat Rossi 3e werd, want dat spoilde m'n vriendin (ondanks dat, imiddels vrouw) nog even toen de telefoon thuis op de wifi ging
[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 18-04-2019 22:21 ]
En dus wéér een rede te over om die af-fabriek taartschep te demonteren en te vervangen middels iets "koters" wat minder trillingen teweeg kan brengen.darkkingll schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:18:
Mijn vader had dat ook ooit, alleen is die toen met taartschep en al eraf gegaan....
En daarom laat ik hem ook gewoon zittenwimmel_1 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:21:
[...]
En dus wéér een rede te over om die af-fabriek taartschep te demonteren en te vervangen middels iets "koters" wat minder trillingen teweeg kan brengen.
Enige rede om 't ding te laten zitten: Je zit niet zo snel onder 't vuil wat door je achterband opgeworpen wordt tijdens regen / nat wegdek
Netjes en met schaamrood op de kaken. Ook duidelijk gemaakt dat ophaalkosten voor hun rekening zijn.Chakotay schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:30:
@dion_b dat is weer jammer... Nog geluk dat hij er pas na de tunnel meer stopteIs de garage die het 'gemaakt' had hem wel weer netjes op komen halen?
Dat was tijdje terug idd. Die PC800 reed ik tot spontaan ergens tussen Bremen en Aurich de olie besloot een betere plek te vinden dan het blok waardoor opeens een zuigerstang naar buiten kwam. Afgelopen jaren rij ik BMW R80, de laatste airhead.wimmel_1 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 21:35:
@dion_b Ik ben even kwijt met wát voor een speelgoed je tegenwoordig (weer) rijd? Vroegâh reed je met een Honda Pan ..... "Tupperware" (non-European) Pacific Coast......
Wat voor een fiets heb je tegenwoordig?
Oslik blyat! Oslik!
Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet
Dit , hierom en hierom
Je kan vaak beter zonder plaat rond rijden dan dit doen. Zo geef je aan dat je weet dat de plaat weg is en dus fout bent. Als je hem verloren bent dan kan je dat soms niet weten. Blijft uiteindelijk hoe dan ook geluk hebben hoe een agent er mee om gaat.steveman schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:16:
Ben zelf ook eens zo teruggekomen uit den Eifel, ergens in, vlak voor een tochtje door Luxemburg is ie er af gevlogen. Sta je raar te kijken na een plaspauze
[Afbeelding]
Heb toen m'n Bitburger leeggegoten na een half slokje en ben maar gaan rijden ipv MotoGP kijken.
Ik weet nog dat Rossi 3e werd, want dat spoilde m'n vriendin (ondanks dat, imiddels vrouw) nog even toen de telefoon thuis op de wifi ging
Zou daar inderdaad meer vertrouwen in hebben (vooral als je er al jaren komt?) dan een grote hippe fancy aquariumollie1965 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 23:08:
Zo, ook eens een vraag van mijn zijde hier.
Op 1 april (van alle dagen die dag dus) ben ik van motor gereden door iemand die bewust door rood reed.
Resultaat sport tourmotor total loss. Persoonlijk benen, armen alle kleuren van de regenboog geweest en de laatste plekken (zwart) trekken weg.
Had veel erger kunnen zijn, op een paar centimeter achter mijn been heeft hij de achterkant eraf gereden, uitlaat, koffer, achterlicht, nummerplaat, cardanbrug/wiel heeft een tik gehad. Uitlaat was gedeukt vanaf het slipon gedeelte.Vervolgens op de andere zijde op het asfalt en doorgeschoven.
Enfin, in voor een nieuwe sport tourmotor met nog wat extra's op de motor, pak, helm handschoenen.
Mijn dealer waar ik kom is inmiddels (bewust) geen dealer meer van dit merk omdat deze niet mee wilt in de groter dan groot glazen doos op een A1 locatie eisen.
Snap ik, ik ben ook niet van het onpersoonlijke groter dan groot.
Maar dan, hij kan wel leveren via een merk dealer, maar hoe dan met de fabrieks/importeur garantie.
Zeker garantie gaat altijd via de verkoper, maar dan.
Zijn er ervaringen te delen? Zowel positief als negatief.
Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet
Dit , hierom en hierom
[ Voor 33% gewijzigd door steveman op 19-04-2019 12:14 ]
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Werken????? Klinkt als iets heel saai’s.Dryhte schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:16:
Werken nondedju.
maar 'k ga toch ook niet te lang blijven zitten...
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Zo voelt 't vandaag ook. Andere dagen valt 't wel mee
Zo zat ik te werken vandaag 😇Dryhte schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:05:
[...]
Zo voelt 't vandaag ook. Andere dagen valt 't wel meevoelt 't als spelen.
Ik neem aan dat het over BMW of KTM gaatollie1965 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 23:08:
Zo, ook eens een vraag van mijn zijde hier.
Op 1 april (van alle dagen die dag dus) ben ik van motor gereden door iemand die bewust door rood reed.
Resultaat sport tourmotor total loss. Persoonlijk benen, armen alle kleuren van de regenboog geweest en de laatste plekken (zwart) trekken weg.
Had veel erger kunnen zijn, op een paar centimeter achter mijn been heeft hij de achterkant eraf gereden, uitlaat, koffer, achterlicht, nummerplaat, cardanbrug/wiel heeft een tik gehad. Uitlaat was gedeukt vanaf het slipon gedeelte.Vervolgens op de andere zijde op het asfalt en doorgeschoven.
Enfin, in voor een nieuwe sport tourmotor met nog wat extra's op de motor, pak, helm handschoenen.
Mijn dealer waar ik kom is inmiddels (bewust) geen dealer meer van dit merk omdat deze niet mee wilt in de groter dan groot glazen doos op een A1 locatie eisen.
Snap ik, ik ben ook niet van het onpersoonlijke groter dan groot.
Maar dan, hij kan wel leveren via een merk dealer, maar hoe dan met de fabrieks/importeur garantie.
Zeker garantie gaat altijd via de verkoper, maar dan.
Zijn er ervaringen te delen? Zowel positief als negatief.
[ Voor 57% gewijzigd door GBTW op 19-04-2019 17:49 ]
Ik heb mijn TomTom via de zekering van de verlichting aangesloten.Pagman schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:00:
Gisteravond de domdom geinstalleerd en aan de kentekenlicht gekoppeld. En vandaag direct uitkunnen testen want het was een verplichte vrije dag
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Ik heb er ook een aftakking op gemaakt dmv een aftak connector is de juiste bemaning denk ik?.Bommes schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:10:
[...]
Ik heb mijn TomTom via de zekering van de verlichting aangesloten.
Aan de onderzijde van zekeringkastje de juiste draad opgezocht, aftakking gemaakt en daarop dus mijn Tom Tom aangesloten.
Hij het contract aanzetten gaat de TomTom dus ook mee aan, maar met het starten valt de spanning van de verlichting weg (is zo bedoeld om met startstroom over te houden).
De TomTom meld dit meteen in het beeld en wil weer uitgaan...![]()
Opzich niet heel erg want hij schakelt niet meteen uit maar wel opvallend genoeg in beeld van de TomTom om me aan te irriteren![]()
Denk dat ik het op ga lossen met een vertraagd afvallen relais welke ik dus via verlichting laat schakelen.
Dat heeft ook als voordeel dat ik dan via dat relais ook wat meer verbruikers kan aansluiten.
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Op dit moment alleen zondag op en neer Schiphol voor werkaidanl schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:28:
Motor roept te hard, tijd om PC af te sluiten en lekker het weekend in te knallen![]()
Ik denk dat er veel KM's gemaakt gaan worden dit weekend!
Goede vraag, weet ik eigenlijk niet.Pagman schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:23:
[...]
Is het niet een optie om het automatisch overschakelen naar de slaapstand uit te zetten in de batterij instellingen?
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Toch niet zo'n onding hé?Pagman schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:23:
[...]
Ik heb er ook een aftakking op gemaakt dmv een aftak connector is de juiste bemaning denk ik?.
De lader gaat aan zodra ik het contact ON zet en weer uit op de OFF. Dit nog wel even doorgemeten voor de zekerheid want je weet het maar nooit![]()
Is het niet een optie om het automatisch overschakelen naar de slaapstand uit te zetten in de batterij instellingen?
Awesome
Och, ik zat 2 dagen op cursus in Noordwijk aan Zee. Dat was zeker geen straf met dit weer. Veel mooie motoren (en rokjes
I have stability. The ability to stab.
t-shirt en korte broek ben ik wel tegengekomenChakotay schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:51:
@SmurfLink ook rokjes op motoren? Dan zie je dan weer minder vaak dan de roofboxers met teenslippers
Doe al vanaf 1996 niets anders dan Citrixlolgast schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:56:
@Tylen Klote Netscalers... Ik ben met PVS/Storefront/Delivery Controllers in de weer geweest. Das veel leuker
Moest noodgedwongen ook inloggen op die pruts apparaten voor de STA configuratie
Die heb ik wel in huis om voor bod even iets kunnen testen/uitproberen/repareren.
Op de Div had/heb ik de navigatie (of in elk geval, de 12v plug voor navigatie) rechtstreeks op de accu zitten (gezekerd, uiteraard) maar contact geschakeld dmv een relais. In mijn geval is de spanningsbron dus gewoon de accuBommes schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:10:
[...]
Ik heb mijn TomTom via de zekering van de verlichting aangesloten.
Aan de onderzijde van zekeringkastje de juiste draad opgezocht, aftakking gemaakt en daarop dus mijn Tom Tom aangesloten.
Hij het contract aanzetten gaat de TomTom dus ook mee aan, maar met het starten valt de spanning van de verlichting weg (is zo bedoeld om met startstroom over te houden).
De TomTom meld dit meteen in het beeld en wil weer uitgaan...![]()
Opzich niet heel erg want hij schakelt niet meteen uit maar wel opvallend genoeg in beeld van de TomTom om me aan te irriteren![]()
Denk dat ik het op ga lossen met een vertraagd afvallen relais welke ik dus via verlichting laat schakelen.
Dat heeft ook als voordeel dat ik dan via dat relais ook wat meer verbruikers kan aansluiten.
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik pik deze even persoonlijk op omdat ik die discussie eens heb aangezwengeld.Bommes schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:51:
[...]
Die heb ik wel in huis om voor bod even iets kunnen testen/uitproberen/repareren.
In het geval van mijn TomTom aansluiting heb ik de draad die ik moest hebben een stukje gestript en daarop een extra draad gesoldeerd.
Netjes goede vulcaniserende tape er om heen.
Ik weet dat hier mensen iets tegen solderen hebben, daar ben ik er echter niet eentje van..
[ Voor 13% gewijzigd door DrivinUCrazy op 19-04-2019 22:44 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Tylen schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:12:
[...]
Doe al vanaf 1996 niets anders dan CitrixEn hoe load balance je dan je StoreFront servers?
Heb net mooie GSLB Unified Gateway wereldwijd ontworpen en geimplementeerd. En de StoreFront servers intern ook via GSLB
Mooie klant dit hahaha.
Ik was toen net in productie gegaan of stond op de planning bij m'n ouderslolgast schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 23:36:
[...]
offtopic:
Toen zat ik in groep 5/6 ofzo
Maar je hebt gelijk, dat gaat uiteraard ook via de NetScalers ja. Het is gewoon niet mijn favoriete product, laat ik het daar op houden
Ik heb de wind nu op mijn schouders, dat is bij mij de ideale combo. Net iets hoger en je zit of met de wind onder in je helm of net ertegen, lager is ook irritant.DrivinUCrazy schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:35:
[...]
Ik pik deze even persoonlijk op omdat ik die discussie eens heb aangezwengeld.Mits goed uitgevoerd en weer goed afgedicht heb ik niets tegen solderen. Het probleem is alleen dat veel mensen gaan bakken en braden met tin, dan wat gamma-plakband eromheen wikkelen en vervolgens vreemd opkijken van de storingen.
Maar ik maak er persoonlijk wel een sport van om het zo origineel mogelijk te maken, dus als ik een stekkertje kan aftakken zal ik dat doen.
Morgen ga ik zelf ook nog even wat knutselen om mijn lagere, sportievere ruitje van MRA in een lagere stand te kunnen zetten. Hopelijk dan minder turbulentie en meer wind rond mijn kop. Dit voor wat meer snelheidsbeleving en koeling op een hete dag.
Dat wordt morgen dus vijlen en schuren.
Dat dan helaas weer niet, geen vrouwelijk schoon op de motor dat niet volledig ingepakt was. Maar wel weer leer, dus dan klaag ik zeker niet. Verantwoordelijk EN Sexy!Chakotay schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:51:
@SmurfLink ook rokjes op motoren? Dan zie je dan weer minder vaak dan de roofboxers met teenslippers
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
InZane schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 11:11:
Voor de mensen die richting de pitstopdag dag van Ten Kate gaan: Ze staan te flitsen op de toegangsweg N377
Gelukkig kom ik vanaf de andere kant en staan ze voor mij gezien aan de andere kant van de rotondeInZane schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 11:11:
Voor de mensen die richting de pitstopdag dag van Ten Kate gaan: Ze staan te flitsen op de toegangsweg N377
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ja, zei mijn schoonzwager ook, volgens hem kon ik zo bij de gevordereden meetrainen bij zijn crosclub..Chakotay schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 14:18:
@ToolkiT dat gaat wel lekker dan, de eerste keer rijden met zo'n bakbeest en dan meteen met goed tempo het zand in
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik wil wel een keer wisselen en de bandjes weer rond rijden. Krijg je hem met volle tank terugwimmel_1 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 14:32:
WIelen banden wisselen van de auto gaat dinsdag gebeuren, zéker weten dat 't dan niet vriest op die dag![]()
De Kléber HP2 Krisalp bandjes slijten met deze temperatuur behoorlijk hard en m'n Pirelli P7 zomerbanden zitten alle vier ook aan de 2mm profiel dus die gaan er ook niet meer onder komen, nu.....
Ik ga morgen maar eens even kijken of m'n brommer 't nog doet (éérst even tanken, ding staat al sinds 't vorige ritje in Februari met een praktisch lege tank hier binnen).
Je komt 'm maar halen..... Hoef ik morgenochtend niet meer te gaan tankenJoopieboy schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 14:58:
[...]
Ik wil wel een keer wisselen en de bandjes weer rond rijden. Krijg je hem met volle tank terug
Nog een klein beetje meer oefenen. Dat gele ding was bíjna volledig uit beeldlolgast schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 15:49:
@Chakotay Ik heb het gered, met de wielen aan de goede kant thuisgekomen
En meteen maar even meedoen met het verpesten van landschapsfoto’s
[Afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door Will_M op 20-04-2019 15:54 ]
[ Voor 79% gewijzigd door DrivinUCrazy op 20-04-2019 16:11 ]
Zo, de beestjes zijn zij inderdaad wakker. Had mn vizier binnen no time onder de meuk.DrivinUCrazy schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 16:08:
En direct dan ook weer het vizier vol beesjes...
Ik probeer het ook niet op te zoeken, morgen blijft hij staanDrivinUCrazy schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 16:36:
@lolgast Het is een Duc he... Wacht maar tot morgen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq