Hét grote motortopic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 101 Laatste
Acties:
  • 288.402 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

Pagman schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:06:
De Versys 650 vanaf 2015 staat bij mij ook wel hoog op het lijstje, ziet er namelijk erg mooi uit. Wat ik alleen niet snap is dat ze nog steeds gebruik maken van de tellers die er al op zitten sinds de 2012+ Er6f/n. Zelfs de Ninja 650 wat de opvolger is van de Er6 heeft een nieuwe tellerpartij. Helemaal nu de Versys 1000 allemaal nieuwe opties heeft gekregen sinds 2019.

Persoonlijk voor mij vind ik de Moto Guzzi V85tt wel een concurrent van de Versys en een eventuele opvolger voor de er6. Vind het er gewoon geniaal uit zien :9~

[Afbeelding]
Deze Guzzi vind ik ook wel mooi :9

Afbeeldingslocatie: https://www.motoguzzi.com/mediaObject/motoguzzi-sites/MASTER/bikes/v7-III/v7-III-Racer/main_image/2017/v7-III-Racer_main_image_Racer/original/v7-III-Racer_main_image_Racer.jpg

Dubbele achtervering op een retro = sexy

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Paul! schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:52:
[...]

Het is al een paar jaar geleden, maar van wat ik me er nog van herinner:
Je rijdt recht op twee pionnen af. Bij die pionnen maak je een noodstop, dus voorrem in, koppeling in. De eerste keer ging met 50 - 60 km/u. De tweede keer mochten we de snelheid opvoeren, dus ging ik 70-80 om vervolgens een noodstop te maken. Ondanks dat de snelheid relatief maar iets hoger licht, heeft dat wel flinke impact op je remweg. Ik probeerde zo had mogelijk te remmen dus trok ik te enthousiast mijn remhendel in: in een keer vol. De motor duikt diep in zijn voorvering en het voorwiel verloor zijn grip. Schrikmomentje, rem los en vervolgens rustig doorremmen.
Volgens de instructeur moet je de remdruk altijd 'langzaam' opbouwen, zodat de motor rustig in de veren duikt, beter in balans blijft en het voorwiel geen grip verliest. Moeilijk, maar oefening baart kunst.

In het verkeer ook al een keer een schrikmomentje gehad, waarbij ik te hard remde en daardoor voorwiel slipte, gelukkig op een rechte weg. Auto voor me sloeg op een 80-weg plotseling linksaf, zonder knipperlicht en op het laatste moment hard remmen omdat hij bijna de afslag miste. Ook al hou je voldoende afstand, je schrikt wel en dan knijp ik blijkbaar mijn rem te hard in. Zit daardoor ook te twijfelen over een motor met ABS, want ondanks dat het tot nu toe altijd goed is gegaan, wordt je je er wel bewust van hoe snel het eigenlijk mis kan gaan.
Goed aanleggen is wel iets dat je kan oefenen zodat het standaard wordt. Ik doe best vaak wat remoefeningen aangezien mijn motor ook geen ABS heeft. Wanneer je zulke dingen keer op keer herhaalt komt het er vanzelf in te zitten als standaard reactie. Je kan prima in 1 seconde van licht knijpen zodat de voorkant induikt door gaan naar hard knijpen. Het is alleen iets dat wat oefening nodig heeft om het standaard te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
@Vrijdag poaahhh, In Carbon Kleurstelling is die ook echt mooi :9~

Die rode kappen op het motorblok :9~
Afbeeldingslocatie: https://www.motoguzzi.com/mediaObject/motoguzzi-sites/MASTER/bikes/v7-III/v7-III-Carbon/main-images/2018/v7-III-Carbon_main_image/original/v7-III-Carbon_main_image.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Pagman op 17-04-2019 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:34
Pagman schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:06:
Persoonlijk voor mij vind ik de Moto Guzzi V85tt wel een concurrent van de Versys en een eventuele opvolger voor de er6. Vind het er gewoon geniaal uit zien :9~

[Afbeelding]
Deze kwam ik van het weekend tegen in het midden van land. Ook in deze kleurstelling. Wist eerst niet wat het precies was. Het zag er erg fraai uit. :9~ Test van de motor: https://www.testmotor.nl/2019/test-2019-moto-guzzi-v85tt

[ Voor 5% gewijzigd door Willem30 op 17-04-2019 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielK71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-08 22:40
@Pagman Die Guzzi is volgens mij echt een schot in de roos. Als ik het geld had liggen kocht ik er meteen 1. Zeker in de kleurstelling die jij liet zien.

80 Pk en 80 Nm is toch voldoende voor normaal gebruik. Denk dat het een mooi alternatief is voor de obligate BMW GS. Al zal de GS rijdende brigade er vast anders over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:27
Ondertussen weet ik wel dat je ook met een motor zonder ABS goed hard kan remmen, maar bij schrikreacties kan het handig zijn dat je wiel niet blokkeert. Dat brengt mij meteen op de volgende vraag: hoe doe je een stoppie? In mijn geval verloor het voorwiel zijn grip, waarom ging ik niet over de kop. Je kunt natuurlijk beter onderuit glijden dan over je stuur eraf vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:16
Je kunt het oefenen bij elk stoplicht, als je wil, als er op dat moment maar niemand achter je rijdt.

Ik kan gemeen hard remmen met mijn enkele schijfje zonder ABS, wat @PilatuS zegt: gewoon veel oefenen, steeds een stapje verder/dieper/harder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Paul! schreef op woensdag 17 april 2019 @ 17:28:
Ondertussen weet ik wel dat je ook met een motor zonder ABS goed hard kan remmen, maar bij schrikreacties kan het handig zijn dat je wiel niet blokkeert. Dat brengt mij meteen op de volgende vraag: hoe doe je een stoppie? In mijn geval verloor het voorwiel zijn grip, waarom ging ik niet over de kop. Je kunt natuurlijk beter onderuit glijden dan over je stuur eraf vliegen.
Met een stoppie doe je niet in 1x hard remmen maar bouw je het gelijkelijk op

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Paul! schreef op woensdag 17 april 2019 @ 17:28:
Op de juiste manier aanleggen is waar het om gaat. Je tikt je rem ietsjes aan waardoor de voorkant induikt en het meeste van het gewicht op het voorwiel komt. Dan pas kan je beginnen met hard remmen. Ga je direct vol in de rem dan zit dat gewicht nog niet op het voorwiel en blokkeerd ie direct. Leg jij netjes aan en druk je de rem daarna pas door is een stoppie prima te doen. Op de juiste manier leren remmen is enorm belangrijk. Er zijn meer dan genoeg mensen die zichzelf onderuit remmen puur door direct vol te knijpen. Juist die halve seconde tussen iets remmen en dan pas doorknijpen is waar het om gaat. Ik doe ieder jaar wel wat remoefeningen bij het Gelredome. Genoeg dagen dat daar niemand te vinden is en er alle ruimte is. Dan rustig aan beginnen en steeds verder opbouwen en steeds iets harder remmen. Je kan belachelijk hard remmen, maar dan moet je wel eerst ietjes remmen voordat je doordrukt zodat het gewicht op het voorwiel zit. Zonder dat gewicht kan je niet hard remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
En goed kijken of er niets voor je ligt, ik heb wel eens een mooie stunt uitgehaald door relatief hard op een stoplicht af te rijden, flink te remmen om dan precies op mijn lijn een asfaltkleurig stuk plastic tegen te komen... Voorwiel gleed daarop weg, rem gelost en zodra er weer asfalt onder de band zat weer flink erop, om uiteindelijk in een halve stoppie te eindigen :X Wel overeind gehouden *O*

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:39
En dan een boete krijgen voor gevaarlijk rijgedrag. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:53:
En dan een boete krijgen voor gevaarlijk rijgedrag. :P
Art.5 .... Dus gewoon "Rijbewijs Inleveren" >:)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:46
Die je kunt krijgen als ‘ze’ de indruk krijgen dat je je voertuig niet voldoende in bedwang/controle hebt. Dus je zou hem zomaar kunnen krijgen, want daar valt een stoppie ook onder ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
lolgast schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:09:
Die je kunt krijgen als ‘ze’ de indruk krijgen dat je je voertuig niet voldoende in bedwang/controle hebt. Dus je zou hem zomaar kunnen krijgen, want daar valt een stoppie ook onder ;)
Je raakt ook zónder zo'n ART.5 je rijbewijs wel eens "kwijt" overigens. Ik was 't niet kwijt (als in de zin: Ik wíst verdomde goed dat 't in 's-Hertogenbosch lag ná een bepaalde actie). Ik reed destijds "iets" te hard in een 60Km/h zone hier in de regio waardoor er wat discussie ontstond aangaande m'n rijvaardigheden >:)

Het is destijds afgemaakt op 150Km/h té hard.... Maar ik stond wel keurig op tijd stil vóór de persoon welke het laserapparaat bediende om het "verhaaltje" aan te kunnen luisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:18:
[...]

Je raakt ook zónder zo'n ART.5 je rijbewijs wel eens "kwijt" overigens. Ik was 't niet kwijt (als in de zin: Ik wíst verdomde goed dat 't in 's-Hertogenbosch lag ná een bepaalde actie). Ik reed destijds "iets" te hard in een 60Km/h zone hier in de regio waardoor er wat discussie ontstond aangaande m'n rijvaardigheden >:)

Het is destijds afgemaakt op 150Km/h té hard.... Maar ik stond wel keurig op tijd stil vóór de persoon welke het laserapparaat bediende om het "verhaaltje" aan te kunne luisteren.
Was wel met overtuiging :P En met genoeg beheersing, dat verdiend ook lof :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Wbt de remdiscussie, vergeten jullie de achterrem niet? Doet meer dan je denkt, en de motor blijft stabieler tijdens remmen. Mijn motoren pakken automatisch de achterrem erbij, en daar ben ik blij mee :Y

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

noes schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:05:
Wbt de remdiscussie, vergeten jullie de achterrem niet? Doet meer dan je denkt, en de motor blijft stabieler tijdens remmen. Mijn motoren pakken automatisch de achterrem erbij, en daar ben ik blij mee :Y
Achterrem???? Wat is dat???

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Tylen schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:15:
[...]

Een brommer welke dát ding vanzelf aanspreekt..... WHY??

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 17-04-2019 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
wimmel_1 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:18:
[...]

Het is destijds afgemaakt op 150Km/h té hard.... Maar ik stond wel keurig op tijd stil vóór de persoon welke het laserapparaat bediende om het "verhaaltje" aan te kunnen luisteren.
Ik ben er helaas bekend mee ;( Ook voor snelheid. Neem aan dat de jouwe aardig lang geleden is. Tegenwoordig betekent 150 te hard sowieso einde rijbewijs. En je voertuig mag je proberen terug te kopen via de domeinen.

Ik kwam uit op 63km/u te hard. Gelukkig waren ze bereid om mijn auto naar huis te rijden om 23:30 uur op zondag :+ Kostte me ‘slechts’ 2 maanden rijontzegging en ruim €600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Tylen schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:15:
[...]

Dat ding wat je gebruikt om een halve draai of een krappe haarspeldbocht te maken met een supersport :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:16

Destruction

(ex-)Automonteur

noes schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:05:
Ik gebruik eigenlijk alleen de voorrem, tenzij ik in een situatie kom waar ik harder moet remmen. Dan pak ik achter erbij voor de stabiliteit.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Joopieboy schreef op woensdag 17 april 2019 @ 23:43:
[...]

Dat ding wat je gebruikt om een halve draai of een krappe haarspeldbocht te maken met een supersport :+
Ik rij de hele Posbank zonder de achterrem te gebruiken. Veel meer haarspeld dan dat wordt het niet in NL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik gebruik beiden remmen. Dat is mij ook ooit zo geleerd en dat doe ik eigenlijk nog steeds zo.
In een bocht remmen is nooit wijs, maar soms moet je. (Als bijv weer iemand zijn auto ervoor gooit bij een rotonde). Ik neem aan dat jullie dan wél de achterrem gebruiken, of dan nog steeds alleen de voorrem?

Na 2 maanden woon/werk gereden, weet ik inmiddels wie wel en wie niet "zwaait". Gisteren moest ik met de auto (lange balken vervoeren), en ik merkte dat ik de neiging had om bij enkele tegenliggers te "zwaaien". :+

Edit:na een vlugge Google search, lees ik idd dat de voorrem het best is. Toch maar mijn techniek wat gaan aanpassen.

[ Voor 13% gewijzigd door streamnl op 18-04-2019 07:00 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

De achterrem houd de boel stabiel en de ketting op spanning, heb je net wat meer controle. Gewoon blijven doen zo, niks mis mee. Als je echt twijfelt en rijtraining vragen of een goede instructeur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 22:41
KTM staat weer in supermoto trim, helaas komt de zuiger van de achterrem niet meer lekker terug. Dus vanavond toch maar de remklauw maar weer uit elkaar halen :( Morgenavond de wielen uit de Pan European halen, zodat ik hopelijk zaterdag de nieuwe bandjes kan laten monteren.

Achterrem doet niet veel maar is toch niet heel onbelangrijk. Waarom zouden anders coureurs een duimrem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:23

charrel

Cortisol4life..

De meeste nieuwe motoren hebben een gecombineerde voorrem en achterrem functie. Mijn BMW remt ook achter als ik de voorrem aanspreek. Als ik achter er nog bij pak gaat de abs aan... Ik gebruik achter vooral in bochten om de lijn wat strakker te maken en minder onbalans bij last wisselingen te veroorzaken in het rijwiel gedeelte. Alhoewel de r ten opzichte van de gs wel erg de bocht in wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Iemand ervaring met deze telefoonhouder?

Ik hoopte hem uiterlijk gisteren te ontvangen zodat ik hem vandaag op mijn werk nog kan meten. Ik wil namelijk weten hoeveel stroom hij trekt als mijn motor uitstaat en de schakelaar van de telefoonhouder ook. Niet dat hij na 2 weken stil staan heel mijn accu heeft leeg getrokken.

(Thuis heb ik niet de spullen om dat te doen).

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

[...]

Waarom zou je een halve draai willen maken? Wij mannen rijden toch niet verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-09 13:53

steveman

Comfortabel ten onder

* steveman kijkt naar weerbericht...

Gauw dealer bellen voor 20Mm-behandeling! Die resterende 1000km gaan voorbij vliegen!
streamnl schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:09:

Ik hoopte hem uiterlijk gisteren te ontvangen zodat ik hem vandaag op mijn werk nog kan meten. Ik wil namelijk weten hoeveel stroom hij trekt als mijn motor uitstaat en de schakelaar van de telefoonhouder ook. Niet dat hij na 2 weken stil staan heel mijn accu heeft leeg getrokken.

Knopje in de kabel ergens wegwerken, heb ik ook gedaan voor m'n conventionele lader.

[ Voor 74% gewijzigd door steveman op 18-04-2019 09:15 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chakotay
[...]

Dat doe je toch door een stoppie te maken en dan een beetje opzij te leunen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:04

A13X

Dude

streamnl schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:09:

Gewoon op een geschakelde voeding zetten? Kenteken verlichting ofzo?

Ziet er wel Fancy uit moet ik zeggen. Al oogt de klem een beetje summier... Benieuwd hoe goed dat houd, zeker met een case en op bv een naked met aardig wat windbelasting op snelheid.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
MichielK71 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:52:
@Pagman Die Guzzi is volgens mij echt een schot in de roos. Als ik het geld had liggen kocht ik er meteen 1. Zeker in de kleurstelling die jij liet zien.

80 Pk en 80 Nm is toch voldoende voor normaal gebruik. Denk dat het een mooi alternatief is voor de obligate BMW GS. Al zal de GS rijdende brigade er vast anders over denken.
80Pk en 80Nm is inderdaad meer dan voldoende. Voor de lichtere GS'jes is het wel een mooi alternatief hoewel ik wel bij de laatste rit hoorde dat een GS rijder een GS rijder blijft ookal is het een tank van een motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Raym09 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:07:
[...]

Gewoon op een geschakelde voeding zetten? Kenteken verlichting ofzo?

Ziet er wel Fancy uit moet ik zeggen. Al oogt de klem een beetje summier... Benieuwd hoe goed dat houd, zeker met een case en op bv een naked met aardig wat windbelasting op snelheid.
Ik gebruik geen case en heb een kleine gsm (Iphone SE). Maar inderdaad, ik ben wel heel erg benieuwd hoe dit gaat werken op mijn motor icm met de wind. We gaan het meemaken. Thanks voor je idee. Simpel en logisch eigenlijk.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:17
Tylen schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:11:
[...]

Waarom zou je een halve draai willen maken? Wij mannen rijden toch niet verkeerd?
Zeg dat maar niet te vroeg tegen @Joopieboy _O- _O-
Afgelopen zondag reden we na 2 bochten al verkeerd

Aan de 2e kon ie niks doen, maar we hadden geen trek in een zandpad :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:06
steveman schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:14:
* steveman kijkt naar weerbericht...

Gauw dealer bellen voor 20Mm-behandeling! Die resterende 1000km gaan voorbij vliegen!

[...]

Knopje in de kabel ergens wegwerken, heb ik ook gedaan voor m'n conventionele lader.
Ik heb er eentje van Optimate. Die schakelt automatisch uit als de accu te leeg (om nog te starten) dreigt te raken. Die doet 't iig prima :)

Gisteren trouwens 6 motoren hier in de parkeergarage, waarvan 3 KTM. De KTM Hooligan club breidt zich uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-09 16:21
Die van Optimate heb ik sinds vrijdag ook, ware het niet dat hij op de helft van de rit niet meer wou laden toen ik mijn telefoon er in deed. Het lampje voor laden brandde wel en mijn snoertje werkte ook nog (dacht dat het daar aan lag).

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik gebruik ook die van Optimate, werkt hier al een hele tijd prima. En mijn telefoon is in een 90 minuten leeg als ik navigatie open heb staan dus als hij niet zou werken zou ik het wel weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-09 16:21
Laten jullie hem altijd verbonden met de accu of hebben jullie een schakelaar/geschakeld op er tussen?

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Die van mij zit achter een geautomatiseerde schakelaar. Elke nacht gaat hij aan, tot hij 5 minuten lang onder een specifiek wattage zit. Dan vind ik het wel mooi geweest en schakelt hij weer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Hier gewoon een powerbank in de buddy. Werkt ook prima en geen last van een lege motoraccu :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Mijn motor kwam standaard met een 12v aansluit plug 8)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Wat een ge wel dig weer vandaag. Het is een flink stukje vandaag (Breda - Drachten en terug) maar absoluut de moeite waard zo :). Zit nu van een broodje en red Bull te genieten ergens langs de a6 O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

HTT-Thalan schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:43:
Wat een ge wel dig weer vandaag. Het is een flink stukje vandaag (Breda - Drachten en terug) maar absoluut de moeite waard zo :). Zit nu van een broodje en red Bull te genieten ergens langs de a6 O+.
Jaloers! Ik ga met een flinke omweg naar huis vandaag :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
w4rguy schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:44:
[...]

Jaloers! Ik ga met een flinke omweg naar huis vandaag :D
Ik niet want dat is met een koekblik _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:52:
[...]

Ik niet want dat is met een koekblik _O-
slechte planning 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Moet op stage in pak lopen. Hoefde ik niet in pak dan had ik wel de motor steeds meegenomen :) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pagman
@timmie271 Kan je geen pak onder je pak dragen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Pagman schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:07:
@timmie271 Kan je geen pak onder je pak dragen? :+
Dat gaat hem niet helemaal worden vrees ik :+ Had ik alleen een overhemd aangemoeten had het prima gekunt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:08:
[...]

Dat gaat hem niet helemaal worden vrees ik :+ Had ik alleen een overhemd aangemoeten had het prima gekunt :P
Jep, doe ik ook. Schoentjes achterin de tas en op kantoor even schoenen wisselen. Maar je weet dus wat je te doen staat. Volgende keer eerst de kledingvoorschriften lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
w4rguy schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:18:
[...]

Jep, doe ik ook. Schoentjes achterin de tas en op kantoor even schoenen wisselen. Maar je weet dus wat je te doen staat. Volgende keer eerst de kledingvoorschriften lezen :+
Zeggen een paar monteurs hier ook _O- _O-
Vanaf de zomer bij het volgende bedrijf zou het niet meer nodig hoeven te zijn hoop ik :)

En was hier al begonnen met stage voor ik überhaupt een motorrijbewijs had of zou gaan halen O-)

[ Voor 10% gewijzigd door timmie271 op 18-04-2019 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichielK71
  • Laatst online: 07-08 22:40
@timmie271 Of je hangt een pak op kantoor. Schoenen kan je ook laten staan. Deed een collega vroeger ook toen ik nog bij de Rabobank werkte. Die kwam overigens op de trapfiets (race) en ging dan voor het werken nog even onder de douche.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:59:
[...]

Moet op stage in pak lopen. Hoefde ik niet in pak dan had ik wel de motor steeds meegenomen :) :)
ieuw dat wil je toch niet meemaken.

Wat doe je wel voor stage? Doodgraver?

Ik ben zelf SAP consultant, en ik zie vaak collega's in pak lopen, maar ik ben er nog nooit op aangesproken dat ik in jeans, t-shirt en trui kom werken (wel nooit schreeuwerige prints, bermuda en sneakers ;) motorlaarzen wel bijna dagelijks).

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:44
[...]

Leren pak is ook een pak. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MichielK71 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:23:
@timmie271 Of je hangt een pak op kantoor. Schoenen kan je ook laten staan. Deed een collega vroeger ook toen ik nog bij de Rabobank werkte. Die kwam overigens op de trapfiets (race) en ging dan voor het werken nog even onder de douche.
Kom er maar 1x per week normaal gesproken. Het is dat ik nu 2 volledige weken kom, maar vind het wel prima zo. Heb nu mooi een auto van de dealer steeds mee naar huis :P
Dryhte schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:24:
[...]

Ik ben zelf SAP consultant, en ik zie vaak collega's in pak lopen, maar ik ben er nog nooit op aangesproken dat ik in jeans, t-shirt en trui kom werken (wel nooit schreeuwerige prints, bermuda en sneakers ;) motorlaarzen wel bijna dagelijks).
Stagiair bij Broekhuis Volvo/Ford Harderwijk. En hier word je er wel op aangekeken als je niet in pak komt :+ Heb toen een keer last gehad van m'n enkel (lange leve volleybal O-)) en ben toen met spijkerbroek en met motorschoenen naar stage gegaan. Ze vroegen gelijk of het luie vrijdag was :+
NLDViane schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:28:
[...]

Leren pak is ook een pak. :+
Maar die heb ik niet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Dryhte schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:24:
[...]

Er zijn gewoon bedrijven waar het erg op prijs wordt gesteld dat je in pak loopt. Ik heb ooit bij een klant gezeten (in gewoon nette kleding, nette broek, overhemd) en kreeg het verzoek een stropdas aan te trekken ivm het bezoek wat ze verwachtte op dat moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:38:
Hier gewoon een powerbank in de buddy. Werkt ook prima en geen last van een lege motoraccu :Y)
Zo eentje waar startkabels in kunnen, die heb ik ook altijd in de koffer liggen, ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Chakotay schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:34:
[...]

Zo eentje waar startkabels in kunnen, die heb ik ook altijd in de koffer liggen, ideaal.
Dat niet. Is een gewone telefoonpowerbank van 14000Mah. Meer past er ook niet in de buddy _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
lolgast schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:31:
[...]

Er zijn gewoon bedrijven waar het erg op prijs wordt gesteld dat je in pak loopt. Ik heb ooit bij een klant gezeten (in gewoon nette kleding, nette broek, overhemd) en kreeg het verzoek een stropdas aan te trekken ivm het bezoek wat ze verwachtte op dat moment.
Zotjes >:) Blij dat dat bij mij niet hoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:35:
[...]

Dat niet. Is een gewone telefoonpowerbank van 14000Mah. Meer past er ook niet in de buddy _O-
Dit is ook maar een klein dingetje, met startkabels van hooguit 20cm. Past prima :) (behalve in de 749 dan, daar past misschien net een telefoon in als je hem vasttaped aan de onderkant van het zadel :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Chakotay schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:37:
[...]

Dit is ook maar een klein dingetje, met startkabels van hooguit 20cm. Past prima :) (behalve in de 749 dan, daar past misschien net een telefoon in als je hem vasttaped aan de onderkant van het zadel :+ )
Gevonden, maar net even te duur :+

Die zal misschien nog net passen onder de buddy, maar dan kan het slot er niet meer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Chakotay schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:37:
[...]

Heb je nog geluk dat je de biposto hebt :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:31:
[...]

of het luie Vrijdag was :+

[...]
Word ik hier nu eventjes etnisch geprofileerd? :'( }:| :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Vrijdag schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:02:
[...]

Jij valt toch onder de actieve vrijdag :P ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Vrijdag schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:02:
[...]

Sinds wanneer heeft je naam met je afkomst te maken ;) Sure, sommige namen komen vaker voor bij bepaalde volken, maar het zegt helemaal niks. Terug in je triggered-hoek :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

lolgast schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:07:
[...]

Sinds wanneer heeft je naam met je afkomst te maken ;) Sure, sommige namen komen vaker voor bij bepaalde volken, maar het zegt helemaal niks. Terug in je triggered-hoek :+
Ondanks dat ik tijdens mijn circuitdagen niet vooruit te branden was, trek ik nu toch de race-card :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:07
[...]

Ik ga ook gewoon naar werk/klanten in pak op de motor, gewoon textiel der overheen en als je aankomt gauw ff uittrekken en in de koffers proppen. Nette schoenen mee, niemand die er wat van merkt!

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
aidanl schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:27:
[...]

Ik ga ook gewoon naar werk/klanten in pak op de motor, gewoon textiel der overheen en als je aankomt gauw ff uittrekken en in de koffers proppen. Nette schoenen mee, niemand die er wat van merkt!
Er is maar een probleem en dat is dat ik een sportmotor (wel 250 hele cc's) heb en een spijkerbroek als motorbroek heb :+

Maar die ene dag in de week overleef ik normaal gesproken wel hoor :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:28:
[...]

Er is maar een probleem en dat is dat ik een sportmotor (wel 250 hele cc's) heb en een spijkerbroek als motorbroek heb :+

Maar die ene dag in de week overleef ik normaal gesproken wel hoor :9
Afgerond zijn het er toch echt 249 (Honda CBR250R 2012: 249.4cc) of is jouw CBR250R rood? :+

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
caesar1000 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:35:
[...]

Afgerond zijn het er toch echt 249 (Honda CBR250RA 20120: 249.4cc) of is jouw CBR250R rood? :+
Er zit wel wat rood in, maar ook blauw en wit :+

Enne het is wel een ABS versie hè :P
Volgens het kentekenbewijs heeft ie wel 250cc :)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Zet mij maar in de lijst @lolgast en/of @wimmel_1 :
@Kiswum / Kawasaki / ZR7s / 2004 / Noord-Brabant (Ehv)

Hier een foto, kies er maar 1:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rlBgZRUKwM8UWKiggRTys9ht/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EL6LVxZ6TxoAB6HMVZuHhwH0/medium.jpg

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 21:18

iFrost

Vroem vroem

AVB gehaald! *O*

Jeez, was echt een vervelend terrein. Super klein en met 2 kandidaten tegelijk. Langzame slalom HELEMAAL verneukt, armpjes waren helemaal stijf van de spanning :+

Voor de rest ging die top en geslaagd is natuurlijk geslaagd. Nu AVD nog!

Trouwens, ik heb vandaag voor het eerst op de snelweg gereden, met een MT-07. Dat was even wennen qua wind :P Is dit op een (super)sport of sport tourer heel anders?

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
iFrost schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:39:
Trouwens, ik heb vandaag voor het eerst op de snelweg gereden, met een MT-07. Dat was even wennen qua wind :P Is dit op een (super)sport of sport tourer heel anders?
Feli :)

Met een naked vang je natuurlijk wat meer wind dan op een fiets die wat meer plastic aan de voorkant heeft zitten. Aan de andere kant is het ook gewoon wennen. Na een paar maanden rij je 130km/u op een naked met 1 hand aan het stuur :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 15:37
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/tPcAAOSwnodcuGV5/$_86.JPG
Ik doe m'n 1e liefde in de verkoop. ;w
Linkjes naar verkoopadvertenties zijn niet de bedoeling.

[ Voor 58% gewijzigd door deepbass909 op 21-04-2019 23:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Kiswum schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:37:
Zet mij maar in de lijst @lolgast en/of @wimmel_1 :
@Kiswum / Kawasaki / ZR7s / 2004 / Noord-Brabant (Ehv)

Hier een foto, kies er maar 1:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Consider IT Done :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:53
iFrost schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:39:
AVB gehaald! *O*

Jeez, was echt een vervelend terrein. Super klein en met 2 kandidaten tegelijk. Langzame slalom HELEMAAL verneukt, armpjes waren helemaal stijf van de spanning :+

Voor de rest ging die top en geslaagd is natuurlijk geslaagd. Nu AVD nog!

Proficiat!

Ja qua wind is het op een (super)sport wel anders, de kuip/ruit geleidt de wind veel meer. Toch merk je ook daarmee dat je een bak meer wind vangt als je harder rijdt. Uiteindelijk went het wel, maar telkens als je van de snelweg af gaat is het weer een genot van rust aan je kop :)
Ik vind snelweg rijden dan ook niets aan. Naja, af en toe even invoegen is wel lekker natuurlijk :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
@iFrost gefeliciteerd!

@cliors mooi ding! Zet het even in je signature, dan is het elke post te zien :)

@Vrijdag morgen is (hier in ieder geval) een vrije dag, telt vandaag dan niet als vrijdag? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
B-Real schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:10:
[...]

Proficiat!

Ja qua wind is het op een (super)sport wel anders, de kuip/ruit geleidt de wind veel meer. Toch merk je ook daarmee dat je een bak meer wind vangt als je harder rijdt. Uiteindelijk went het wel, maar telkens als je van de snelweg af gaat is het weer een genot van rust aan je kop :)
Ik vind snelweg rijden dan ook niets aan. Naja, af en toe even invoegen is wel lekker natuurlijk :9
Geef mij maar snelheden tot 100/110. @NLDViane reed gewoon ruim bij mij weg als de snelheid hoger dan 90 was :+ _O-

Was hem dus al kwijt toen we gingen invoegen ondanks dat we tegelijk de oprit opgingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Chakotay schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:11:
@iFrost gefeliciteerd!

@cliors mooi ding! Zet het even in je signature, dan is het elke post te zien :)

@Vrijdag morgen is (hier in ieder geval) een vrije dag, telt vandaag dan niet als vrijdag? :+
Hier gewoon een werkdag :9, dus het mag morgen wel vrijdag zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franklin82
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:31
Vandaag mijn tweede rijles voor mijn AVD en deze keer met mijn echte eigen helm de Shoei GT Air 2!
Dat zit ineens een stuk strakker op mijn hoofd dan een te grote helm van de rijschool (geen hoofdpijn gelukkig).

Het is best wennen om overal op tijd en op de juiste manier alles in de gaten te hebben, op tijd remmen, richting aan geven etc..
Als ik vandaag had moeten afrijden dan was dat hooguit in een 30 km zone goed gegaan.
Ik moet meer rust nemen om te kijken en te remmen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:50
timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:19:
[...]

Geef mij maar snelheden tot 100/110. @NLDViane reed gewoon ruim bij mij weg als de snelheid hoger dan 90 was :+ _O-

Was hem dus al kwijt toen we gingen invoegen ondanks dat we tegelijk de oprit opgingen :)
Ik ben niet anders gewend van de groepsritjes die ik heb gereden met mijn Vespa.
Gaan de snelheden boven de 100 dan hield ik het ook niet meer bij.
Daar in tegen was het op de binnen door weggetjes in de Eifel schijnbaar "onmogelijk" voor mijn mede rijders om mij kwijt te rijden.. >:)
Het tofste was met de "bergen" training die ik een paar jaar terug reed in de Eifel.

Tijdens de uitleg en de eerste groeps kennismaling aan de A2 net onder Eindhoven werd er nog een beetje stompzinnig om mij gelachen.
Nou ja eigenlijk werd ik gewoon uitgelachen zeg maar :|
Tot ik als allerlaatste die dag het trainingsrondje door de Eifel voor op mocht rijden. (Alle rijders in het groepje moesten 1 keer voorop rijden)
De instructeur reed direct achter mij, in het oortje hoorde ik hem zeggen: laat maar eens zien of die Vespa een beetje wil.. :Y)
5 minuten later hing alleen hij nog achter me.. hard lachend.. :+

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FranklynD
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-09-2019
Dag iedereen, even een vraagje voor motorrijders met gopro ervaring:

https://gathering.tweaker...message/58611630#58611630

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met mounts voor de gopro? Heb al heel wat opzoekwerk verricht en krijgt meestal interessante informatie omtrent posities maar niet het effectieve materiaal zelf.

Ben iemand die op de openbare baan rijdt met de moto maar ook op circuit. Dus stabiliteit en stevig vastzitten is een MUST.

RAM mounts is eentje die ik veel zie passeren, maar ook daar zijn de mogelijkheden eindeloos.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
FranklynD schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:57:

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met mounts voor de gopro? Heb al heel wat opzoekwerk verricht en krijgt meestal interessante informatie omtrent posities maar niet het effectieve materiaal zelf.

Ben iemand die op de openbare baan rijdt met de moto maar ook op circuit. Dus stabiliteit en stevig vastzitten is een MUST.

RAM mounts is eentje die ik veel zie passeren, maar ook daar zijn de mogelijkheden eindeloos.

Alvast bedankt!
Ik heb ook een RAM mount voor mijn telefoon. Fantastisch ding!

Mounts voor een Gopro ben ik zelf ook wel benieuwd naar. Zit er al een tijdje aan te denken om er eentje te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@FranklynD Afhankelijk van waar je de camera wilt bevestigen kun je bij RAM Mount eigenlijk altijd wel een geschikte mount vinden (desnoods middels het combineren van onderdelen).

Ik gebruik hier zelf de schuine spiegelsteun vaak in combinatie met een kort of middel-lang verlengstuk (klem) waarbij ik de Go-Pro in de waterdichte behuizing op een speciaal daarvoor ontwikkelde SW-Motech / Go-Pro bol heb staan. Die spiegelsteun kun je bevestigen op praktisch iedere plek waar je een bout van je motorfiets kunt vervangen.

Tevens heb ik één van de bouten van m'n "Stuur Risers" vervangen door een bout mét RAM kogel (gaat bij een racer niet, daar moet je de RAM kogel voor in het balhoofd gat hebben) zodat ik ook vanuit een "semi-bestuurders view" kan filmen zonder daarvoor een camera aan m'n helm te hoeven "kitten".

DIT DING heb je dus nodig om je Go-Pro camerabehuizing op te zetten, daarna kun je zo gek doen als dat je zélf wilt (ding is elders waarschijnlijk véél goedkoper te verkrijgen, 't gaat meer om 't idee).

De originele RAM "zuignap" is overigens ook erg handig en dat ding waait ook niet van je motorfiets af als je 'm op een geschikte ondergrond vast "zuigt".... Ik heb 't ding ooit op 't dak van een auto gezet en zelfs bij snelheden van +250Km/h bleeft 't ding stabiel zitten.

Afhankelijk van waar je woont: Waypoint heeft dat soort spullen vaak gewoon op voorraad in de winkels én ze kunnen je er ook erg goed bij adviseren. Aan je taalgebruik af te lezen is de vestiging in Vessem het meest handig bereikbaar voor je :9

[ Voor 75% gewijzigd door Will_M op 18-04-2019 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb de Ram mount gebruikt met een dikke CAT S61 smartphone. Een Go-Pro zal ook wel perfect blijven zitten:

Zie 2e plaatje:
https://www.instagram.com/p/BmsW7kCAZvt/

[ Voor 5% gewijzigd door Kiswum op 18-04-2019 18:21 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• InZane
Die heb ik ook, maar ik gebruik die rubberen bandjes niet eens. Gaat zelfs met +200 prima :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:44:
[...]

Zeg dat maar niet te vroeg tegen @Joopieboy _O- _O-
Afgelopen zondag reden we na 2 bochten al verkeerd

Aan de 2e kon ie niks doen, maar we hadden geen trek in een zandpad :P
:$

Ik was sneller dan de navigatie :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Joopieboy schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:36:
[...]

Da's ook niet zo heel moeilijk hé..... Het navigeren met een Nokia 3310 is al jaren geleden ingehaald door de werkelijkheid >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:38:
[...]

Da's ook niet zo heel moeilijk hé..... Het navigeren met een Nokia 3310 is al jaren geleden ingehaald door de werkelijkheid >:)
Doe niet zo modern, gewoon een kompas hoor :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chakotay
Hebben jullie geen sextant op het stuur :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Chakotay schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:41:
Hebben jullie geen sextant op het stuur :?
Dat ding kan ik s'nachts niet zo goed aflezen (donker vizier, hé)..... Heb alleen wat sterren ter beschikking op dat moment :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 18-04-2019 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Joopieboy schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:36:
[...]

Maar desondanks wil ik de volgende keer wel weer bij jou in het groepje vooraan hoor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:50:
[...]

Maar desondanks wil ik de volgende keer wel weer bij jou in het groepje vooraan hoor :+
Nja dat is iig een compliment, dankje, beetje opletten ik niet te sportief ga :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
Joopieboy schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:53:
[...]

Nja dat is iig een compliment, dankje, beetje opletten ik niet te sportief ga :+
Ik moet gewoon opletten dat ik niet iemand anders lijn volg als ik weet dat ie sneller is of het stuk kent. Anders ligt @NLDViane misschien wel weer in een deuk als ik de Honda als grasmaaier gebruik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

FranklynD schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:57:

Alvast bedankt!
Ik plak de gopro altijd gewoon met het standaard houder/plakkertje ergens op een deel van de kuip wat niet kan bewegen. Gaat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:44:
maar we hadden geen trek in een zandpad :P
Jullie weten niet wat jullie missen! En dan kun je ook niet verkeerd rijden, je ontdekt hooguit nieuwe routes 8).

Als het helpt, ik ben momenteel snelle bochten aan het ontdekken en nog een tikkeltje platter gaan dan ik al ging. Vorig weekend eerste keer stepje aan de grond :7.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
HTT-Thalan schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:06:
[...]

Jullie weten niet wat jullie missen! En dan kun je ook niet verkeerd rijden, je ontdekt hooguit nieuwe routes 8).

Als het helpt, ik ben momenteel snelle bochten aan het ontdekken en nog een tikkeltje platter gaan dan ik al ging. Vorig weekend eerste keer stepje aan de grond :7.
Ik wil het stepje dus niet aan de grond, want dan lig ik op m'n snufferd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
timmie271 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:09:
[...]

Ik wil het stepje dus niet aan de grond, want dan lig ik op m'n snufferd :+
Ja, mijn stepjes hebben ook vaker de grond permanent geraakt dan vluchtig maar het wordt beter, geloof me :P.

Ik heb nog geen asfalt oops video's en dat hoop ik zo te houden, zand valt veel zachter :+.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@HTT-Thalan Je wist dat "KD" eigenlijk voor "Knee-Down" staat en niet voor "Kuip-Down"? :+ :9

[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 18-04-2019 19:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Ik heb een 'eat - sleep - crash - repeat' sticker op de tank zitten, zodra ik er genoeg heb maar ik een compilatie :9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
wimmel_1 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:17:
@HTT-Thalan Je wist dat "KD" eigenlijk voor "Knee-Down" staat en niet voor "Kuip-Down"? :+ :9
_O- _O-

Die 3e zag er wel prima uit @HTT-Thalan :9

Pagina: 1 ... 45 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.