"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
In other news, wisten jullie dat er tegenwoordig ook tweetakt-violen zijn?
[ Voor 38% gewijzigd door Chakotay op 13-04-2019 20:26 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
- Op de snelweg te kunnen rijden
- Om meer dan 30 pk te hebben
- Om niet meer warm te hoeven draaien
- Om nog onbezorgd op een 80 weg in te kunnen
- Om niet meer aangehouden te worden omdat de politie denkt dat ik op een opgevoerde brommer rij
- Om maar 1 tank met vloeistof te vullen.
Public Nieuwe motor | ||
![]() | ![]() | ![]() |
P.s. Een kevlar broekje en zomerhandschoenen (mooi weer rijder dat ik ben) was wel ontzettend koud. Ik heb bij de shell een aantal plastic handschoentjes er bij in gepropt.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Het is prachtig spul en het zou erg gaaf zijn als je ooit een 250 vind! Ik heb er simpelweg niet de ruimte voor om er aan te kunnen knutselen zoals ik dat zou willen.Chakotay schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:40:
@DateTime.Now Veel plezier met het nieuwe speelgoed! Toch zonde van de RS125, ik zou zelf nog wel eens een RS250 voor erbij willen.
We gaan rijden in een grote groep. @Joopieboy rijdt in het midden zodat we nog kunnen splitsen mocht de groep te groot zijn.
Voor de zekerheid. We beginnen morgen bij de McDonalds in Zwolle Noord!
Even een kattenbelletje.
- @etwintje
- @MichielK71
- @Grubeater
- @Mitssz
- @darkkingll
- @NLDViane
- @Rubman
- @timmie271
- @Crimsoon
- @Vrijdag
- @Joopieboy
- @alexthegrat
- @Raym09
- @yozgoesdigital
- @Phreak
- @Tankiej
- @Patrock
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 14-04-2019 08:03 ]
XXXVI
Ik ben er ook bij!ephymerous schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:45:
Morgen is het dan zover! De Tweakers Zwolle rit. Helaas wordt het een "kouwe klauw" rit maar dat gaat de pret niet drukkenIk ben zelf om 10:00 uur op locatie. Mocht je onverhoopt niet kunnen stuur me dan een DM.
We gaan rijden in een grote groep. @Joopieboy rijdt in het midden zodat we nog kunnen splitsen mocht de groep te groot zijn.
Voor de zekerheid. We beginnen morgen bij de McDonalds in Zwolle Noord!
Even een kattenbelletje.
Lang leve handvatverwarmingephymerous schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:45:
Morgen is het dan zover! De Tweakers Zwolle rit. Helaas wordt het een "kouwe klauw" rit maar dat gaat de pret niet drukkenIk ben zelf om 10:00 uur op locatie. Mocht je onverhoopt niet kunnen stuur me dan een DM.

En uiteraard eerst een grote koffie naar binnen slurpen bij de mac om wakker te worden en op te warmen
Gamertag: timmie271
Het leven is te kort om geduld te hebben!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik hoef gelukkig pas na de rondrit op de terugweg weer te tanken. Tank zit al volVrijdag schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:04:
Screenshot met tankstations rondom de Mac:
[Afbeelding]
Zo jammer weer dittimmie271 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:10:
[...]
Ik hoef gelukkig pas na de rondrit op de terugweg weer te tanken. Tank zit al vol
Kan er niks aan doen dat in de laatste tank maar 10l van de 13l ging na 290km
Al zal het morgen wat minder zuinig zijn met de handvatverwarming aan
O verbruikt mijn Gixxer daarom zoveel omdat die hvv altijd op standje 'nuke' staattimmie271 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:13:
[...]
Kan er niks aan doen dat in de laatste tank maar 10l van de 13l ging na 290km
Al zal het morgen wat minder zuinig zijn met de handvatverwarming aan
Kwam eind vorig jaar niet verder dan 1 op 24 en toen ik had ik de handvatverwaming steeds aan staanJoopieboy schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:14:
[...]
O verbruikt mijn Gixxer daarom zoveel omdat die hvv altijd op standje 'nuke' staat
En alle elektronica die extra aanstaat zorgt voor een hoger brandstofverbruik. Dat is toch algemeen bekend
Usb lader gaat hier gewoon via een 14000mah powerbank die in m'n buddy zit
Ik moet in Zwolle voor vertrek tanken. Misschien dat ik tot de pauze red, maar daar ga ik niet vanuit.
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Ik heb een Oxford X2. Erg fijn en niet te groot.DateTime.Now schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:21:
Heeft iemand een SW Motech Daypack of groter ? Ik zoek een kleine tanktas waar mijn telefoon en batterypack in kan die er ook nog een beetje uit ziet. ben benieuwd naar ervaringen.
Vandaag naar KTM Orange Days geweest. Proefgereden op een SuperDuke 1290 en de 790.
WAT een machine zeg die 1290. Ongemerkt kan je zo hard met dat ding. Echt een bruut apparaat. De 790 was een stuk vriendelijker.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Als het een aanhangwagentje is, graagGrubeater schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:58:
@Vrijdag Moet ik nog mijn tankje meenemen?
Ik moet in Zwolle voor vertrek tanken. Misschien dat ik tot de pauze red, maar daar ga ik niet vanuit.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dankje zal eens kijken.Rick-Jan schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 22:01:
[...]
Ik heb een Oxford X2. Erg fijn en niet te groot.
Vandaag naar KTM Orange Days geweest. Proefgereden op een SuperDuke 1290 en de 790.
WAT een machine zeg die 1290. Ongemerkt kan je zo hard met dat ding. Echt een bruut apparaat. De 790 was een stuk vriendelijker.
Was je in Ermelo bij de Orange days?
Het is voor mij 1 uur rijden dus vertrek rond 9 uur
Was in Ermelo inderdaad, erg gezellig!DateTime.Now schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 22:23:
[...]
Dankje zal eens kijken.
Was je in Ermelo bij de Orange days?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Vandaar dat mijn brandstofverbruik in de winter altijd zo hoog istimmie271 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:16:
[...]
Kwam eind vorig jaar niet verder dan 1 op 24 en toen ik had ik de handvatverwaming steeds aan staan
En alle elektronica die extra aanstaat zorgt voor een hoger brandstofverbruik. Dat is toch algemeen bekend

Omdat @Patrock nu onderweg is naar Zwolle in zijn motorjeans en zomerhandschoenen is dit een goed moment om mijn nieuwe topkoffer op mijn motor te zetten.
Kan mijn motorwinter/regenoverbroek en handschoenen ook mee voor Patrock en dan gooien we er direct een tankje voor @Vrijdag in.
Volgende rit ga ik hopelijk wel weer mee! En anders nog in de buurt
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Als @Joopieboy me optijd kan/wil waarschuwen kom ik misschien nog wel ff langs bij het Refter
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Beterschap!aidanl schreef op zondag 14 april 2019 @ 00:13:
@Vrijdag @ephymerous ik ga toch niet mee. Hele avond al flink hoofdpijn dus ik blijf toch maar huis.
Volgende rit ga ik hopelijk wel weer mee! En anders nog in de buurt
Ik hoop trouwens dat de wegen warm genoeg zijn dat er niet gestrooid is 😕

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Zal vandaag wel meevallen. Gisteren hebben ze wel op sommige plekken gestrooid, ben er ook doorheen gereden. Vandaag na de rit maar even een wasbox opzoeken om af te spoelenVrijdag schreef op zondag 14 april 2019 @ 06:24:
[...]
Beterschap!
Ik hoop trouwens dat de wegen warm genoeg zijn dat er niet gestrooid is 😕

Ik ben er helaas toch niet bij, aangezien ik vandaag gratis naar Assen kan omdat de race gisteren niet doorging vanwege het slechte weer.
Mijn zoontje was behoorlijk teleurgesteld en staat te springen om vandaag weer te gaan.
Ik maak er dus weer een mannendagje van met die kleine. Beetje snelle brommers kiek'n en hopen dat vd Mark wat moois gaat doen vandaag.
Anyway, tot straks mensen.
M'n bed ligt eigenlijk ook nog best wel lekkerMichielK71 schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:43:
Extra thermo kleding onder mijn pak en een bivakmuts onder de helm. Hopelijk blijft het zo een beetje warm.

* timmie271 Staat toch maar op kan ie nog even snel de start zien van F1
Zelfde probleem hier, @Raym09 zou hier over een kwartier zijn, netjes 7 uur de wekker gezet, netjes gehoord en uitgezet, schrik in een kwartier geleden wakker.timmie271 schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:55:
[...]
M'n bed ligt eigenlijk ook nog best wel lekker![]()
![]()

Voor diegen die wel gaan, heel veel plezier vandaag en veel veilige km's! Baal dat ik niet mee kan

@NLDViane En ik begonnen elkaar teglijk te appen dus dat ging gewoon prima hierJoopieboy schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:00:
[...]
Zelfde probleem hier, @Raym09 zou hier over een kwartier zijn, netjes 7 uur de wekker gezet, netjes gehoord en uitgezet, schrik in een kwartier geleden wakker.
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Zelfde hier, het is +/- 45 min rijden, dus kan nog wel een groot deel van de race zientimmie271 schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:55:
[...]
M'n bed ligt eigenlijk ook nog best wel lekker![]()
![]()
Nog even de koffers erop knallen en dan maar een beetje die kant op tuffen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Ik denk dat ik mijn nieuwe handschoenen aandoe, is er perfect weer voor
[ Voor 18% gewijzigd door HTT-Thalan op 14-04-2019 08:44 ]
Have fun. Ik duik zo ook nog even de garage in. Even mijn nieuwe bandenwarmers uittesten of ze echt zo heet worden als ze zeggen 😂HTT-Thalan schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:43:
Ik duik straks met een maat de polder in voor een ritje langs de garage. Beetje bandjes trappen, lachen om die roestige transalpjes en hopen dat iemand nog een helder idee heeft om mijn carbs perfect af te stellen.
Ik denk dat ik mijn nieuwe handschoenen aandoe, is er perfect weer voor. Heel happy mee!
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Maak een selfie terwijl je erin ligt te bakkenTylen schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:55:
[...]
Have fun. Ik duik zo ook nog even de garage in. Even mijn nieuwe bandenwarmers uittesten of ze echt zo heet worden als ze zeggen 😂
XXXVI
Met bevroren tenen en vingers nu ff opwarmen aan de koffie bij de Mac.
FIRST!
Gisteren een nieuw dopje aan laten meten bij Alpine. De ene wordt rood en de andere was blauw, dus dat is makkelijk links van rechts onderscheiden bij indoen straks
Ook gelijk maar van 25dB naar 23 dB demping gegaan, 25 is namelijk wel erg ruim voldoende voor mijn gebruik. Was verbaast hoe snel het filter te wisselen was in het dopje dat ik nog had, de juiste tool ervoor hebben helpt natuurlijk. Nu 3 a 4 weken wachten...
En ik wil eigenlijk 22 april m'n eerste circuitdagje op Assen doen, maaar het koekblik vertoont kuren

[ Voor 89% gewijzigd door steveman op 14-04-2019 10:37 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nog een filmpje gemaakt, maar daar moeten mogelijk wat kentekens geblurred worden. Aangezien ik zelf eigenlijk niet weet hoe dat moet wacht ik nog maar even met posten
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
(eetze!)
[ Voor 12% gewijzigd door steveman op 14-04-2019 12:53 ]
Zitten uiteindelijk wel een tentje verder die rechter was dicht

Iemand een helmpje?

Bij de McD in Zwolle Noord met de rest.

* Will_M is pas nét thuis na een beetje werken, rennen, vliegen voor de baas
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 14-04-2019 16:10 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Lokale spion !
Fixed

Goeie rit gehad jongens? Het was er wel het weertje voor he
Het was erg gezellig bij Ad, broodjes kroket en een hoop sterke verhalen, maar deze keer weinig mis met de motoren. Ik zelf kwam er vanaf met een 'stroeve lichtschakelaar', mijn remlicht brand wat laat (vanwege de aanpassing voor staand rijden, veertje moet ingekort worden), de ketting gaat binnenkort een keer vervangen moeten worden (zit er toch al bijna 27k onder) en de dashboardverlichting is (al tijden
Mijn maatje moest echter toch even ter plekke die 15 jaar oude voorband wisselen... vonden wij, dus dat heeft hij ook maar gewoon gedaan. En dan ga ik binnenkort wel even een nieuwe ketting steken. Ik denk erover om een keer grotere sproeiers te steken, dus dan hebben we weer een goeie reden voor een sleuteldagje
Ook op het circuit was het een mooie dag. Vd Mark P3 en P2 gepakt vandaag. We hebben er van genoten en zoonlief heeft een hoop handtekeningen opgehaald tijdens de pitwalk
Verwijderd
Hell yeah!
En volgende week trouwens pitstopdag bij Ten Kate. Nog Tweakers die ook gaan?
Ik ben er uiteraard weer
't wordt volgens de voorspellingen wel érg lekker zomers voor een Paas-Weekend..... Én ik heb volgend weekend ook geen consignatie dienstInZane schreef op zondag 14 april 2019 @ 17:34:
[...]
Hell yeah!
En volgende week trouwens pitstopdag bij Ten Kate. Nog Tweakers die ook gaan?
Ik ben er uiteraard weer
Volgende week Zwolle dus misschien maar even een klein stukje voorbij rijden om in Nieuwleusen te gaan kijken naar dat wat ze bij Ten Kate eventueel willen gaan doen met Yamaha
Kou viel best mee. Had alleen op de heenweg koude handen, maar verder..SmurfLink schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:13:
Ziet er uit als een mooie dag, ondanks de kou!
En het was erg leuk rijden rond Zwolle. Tempo was prima in orde en voor iedereen goed bij te houden volgens mij.
@Joopieboy je zou toch rustig aan gaan de terugweg? We waren de halve groep al kwijt voor we op de snelweg waren
@NLDViane en ik hadden gelijk een rood stoplicht dus wij zijn gewoon met z'n tweeën teruggedenderd met het rechterhandje (ikke dan) helemaal om laagTankiej schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:09:
Was een lekker ritje! Nogmaals bedankt @ephymerous voor het organiseren!![]()
@Joopieboy je zou toch rustig aan gaan de terugweg? We waren de halve groep al kwijt voor we op de snelweg waren
En de Honda is ook een prima grasmaaier waarbij ik @NLDViane ook maar weer es een lachbui heb gegeven
Overige foto's volgen nog als ik ze eindelijk geüpload heb via de telefoon
Hij leert 't ook écht niet áf, hé.....Tankiej schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:09:

[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 14-04-2019 18:29 ]
Goed, hoef ik alleen nog maar MotoGP te downloaden straksInZane schreef op zondag 14 april 2019 @ 17:08:
Foto's zien er gezellig uit!
Ook op het circuit was het een mooie dag. Vd Mark XX en XX gepakt vandaag. We hebben er van genoten en zoonlief heeft een hoop handtekeningen opgehaald tijdens de pitwalk

Ik moet me beter aan m'n media blackout houden
Hij heeft z'n A-tje ook gewoon hoor
[ Voor 16% gewijzigd door steveman op 14-04-2019 19:47 ]
Die begint pas rond 20:45
Shit, spoiler tags vergetensteveman schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:23:
[...]
Goed, hoef ik alleen nog maar MotoGP te downloaden straks![]()
Je Sais.... Moto-3 éérst, dan de Moto-2....
Maar: Jij zou vandaag de hele dag met bier en chips TV gaan kijken vanaf de start van de F1 (07:00 uur) toch? Weinig bier gehad tot nu toe, waarschijnlijk?
Dat weet je toch. Als je alles nog moet zien even van het interweb afblijven inclusief whatsapp etc 😂 maar ik zal je helpen. Marquez heeft de GP gewonnensteveman schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:23:
[...]
Goed, hoef ik alleen nog maar MotoGP te downloaden straks![]()
Jep, eerst nog even een rondje hardlopen na al dat tribune en auto hangen.
[ Voor 33% gewijzigd door InZane op 14-04-2019 18:41 ]
Moto2 en 3 kijk in nooitwimmel_1 schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:39:
[...]
Je Sais.... Moto-3 éérst, dan de Moto-2....
Maar: Jij zou vandaag de hele dag met bier en chips TV gaan kijken vanaf de start van de F1 (07:00 uur) toch? Weinig bier gehad tot nu toe, waarschijnlijk?
@wimmel_1 moto2 toch maar even kijken zo
[ Voor 8% gewijzigd door Tylen op 14-04-2019 18:56 ]
Ik vind de Moto-2 persoonlijk eigenlijk ook mooier om te bekijken dan de Moto-GPTylen schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:40:
[...]
Moto2 en 3 kijk in nooit. 1 grand prestige op. De overige twee doe ik rond 21:00
.
@wimmel_1 moto2 toch maar even kijken zo. Kids liggen toch al op bed.

Toch een flinke opkomst ondanks de kou.
Misschien tot een volgende keer.
Was vlot thuis vanuit Zwolle Braaaaap braaap.
-ninja edit, ik heb nog een 2,50 euro schuld bij iemand

[ Voor 13% gewijzigd door Phreak op 14-04-2019 19:00 ]
Noobmeter WoT: Froekie
@timmie271 honda maakt ook echt goeie grasmaaiers, weet je nu alles van
O-Oooh?NLDViane schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:00:
Was een mooi ritje inderdaad, heenweg kouwe klauwen maar daarna was het goed te doen. @ephymerous bedankt voor het in mekaar zetten en voorrijden van de route en @Joopieboy ook bedankt voor het voorrijden!
@timmie271 honda maakt ook echt goeie grasmaaiers, weet je nu alles van
Honda grasmaaiers zijn AL-TIJD rood met zwarte letters.... Laat 't daar dan ook maar bij, A.U.B.
Heb ik toch gedaan?Tankiej schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:09:

Geduld, kun je dat eten?
Was gezellig mannen, mooi dagje!

Was allang blij dat het een groot grasveld was met niks in de wegwimmel_1 schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:06:
[...]
O-Oooh?
Honda grasmaaiers zijn AL-TIJD rood met zwarte letters.... Laat 't daar dan ook maar bij, A.U.B.

Weet gewoon dat ik mijn lijn en tempo moet rijden, maar was het eventjes vergeten voor een redelijk scherpe bocht en toen was het al te laat
Reactie: verkeerd kijken en paniek!timmie271 schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:14:
[...]
Was allang blij dat het een groot grasveld was met niks in de weg![]()
![]()
Weet gewoon dat ik mijn lijn en tempo moet rijden, maar was het eventjes vergeten voor een redelijk scherpe bocht en toen was het al te laat
Bocht inkijken, bocht induiken (spiegel koppel) en doordrukken.

Iig blij dat het goed afgelopen is voor je.
[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 14-04-2019 19:16 ]
wimmel_1 schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:06:
[...]
O-Oooh?

Ik ben ook weer thuis van de rit. In Zwolle getankt en zojuist weer, verbruik 1 L op 21 KM. En dat met die nieuwe hutkoffer achterop.
Dat uitstapje van @timmie271 had ik gemist en als @Joopieboy de stal ruikt kan het snel gaan.
Een "Leer Momentje", dustimmie271 schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:14:
[...]
Was allang blij dat het een groot grasveld was met niks in de weg![]()
![]()
Is niks mis mee en overkomt hopelijk iedereen wel eens (zónder verdere gevolgen).
Dit was gewoon een gevalletje even niet opletten
Heb zeer zeker weer het een ander geleerd. En die motor wegdrukken is alleen op lage snelheid inderdaadBocht inkijken, bocht induiken (spiegel koppel) en doordrukken.Jullie hebben vandaag een redelijk goed voorbeeld gehad denk ik.
En vooral niet de motor onder je uit drukken en erop blijven zitten.
Iig blij dat het goed afgelopen is voor je.
Al met al leer ik iedere trip weer
Zeker weten. Dit was overigens ook de enige plek waar ik het zo'n beetje had kunnen doen. Ergens anders en ik was nooit aangekomen op de startwimmel_1 schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:19:
[...]
Een "Leer Momentje", dus![]()
Is niks mis mee en overkomt hopelijk iedereen wel eens (zónder verdere gevolgen).

Uitstapje was toen ik samen met @NLDViane naar Zwolle toe reedGrubeater schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:18:
[...]
[Afbeelding: Honda Grasmaaier]
(Mijn broer op de zitmaaier, terwijl hij meerdere van die vierbenige grasmaaiers heeft staan.)
Ik ben ook weer thuis van de rit. In Zwolle getankt en zojuist weer, verbruik 1 L op 21 KM. En dat met die nieuwe hutkoffer achterop.
Dat uitstapje van @timmie271 had ik gemist en als @Joopieboy de stal ruikt kan het snel gaan.
[ Voor 40% gewijzigd door timmie271 op 14-04-2019 19:21 ]
Grubeater schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:18:
[...]
[Afbeelding: Honda Grasmaaier]
(Mijn broer op de zitmaaier, terwijl hij meerdere van die vierbenige grasmaaiers heeft staan.)
Ach jij deed ook je best om toch nog even te zwaaien, toch?

Daarom, rustig aan, goed kijken en opletten, komt vanzelf goed.timmie271 schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:19:
[...]
Dit was gewoon een gevalletje even niet oplettenHeb de bocht ook nooit ingezet namelijk. Ben gelijk rechtdoor gaan kijken naar een veilige rustige rechtdoor route het gras in
[...]
Heb zeer zeker weer het een ander geleerd. En die motor wegdrukken is alleen op lage snelheid inderdaad
Al met al leer ik iedere trip weer
Maar ging lekker zo met zijn allen vandaag!
Hoeveel benzine heeft @Vrijdag trouwens verbruikt vandaag?
Samen met @Patrock en nog twee anderen zat ik aan de tafel die als laatste hun drankje kregen. Toen jij opstond om te vertrekken had ik nog Sport Zot staan. Dus op de snelweg heb ik niet gezwaaid omdat ik toen nog moest afrekenen.Joopieboy schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:21:
[...]
![]()
Ach jij deed ook je best om toch nog even te zwaaien, toch?
[...]
Daarom, rustig aan, goed kijken en opletten, komt vanzelf goed.
Maar ging lekker zo met zijn allen vandaag!
Hoeveel benzine heeft @Vrijdag trouwens verbruikt vandaag?
@Vrijdag heeft mijn tankje niet nodig gehad, dus ik denk dat het mee valt.
Och, verdorie, dat was die andere weer.Grubeater schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:30:
[...]
Samen met @Patrock en nog twee anderen zat ik aan de tafel die als laatste hun drankje kregen. Toen jij opstond om te vertrekken had ik nog Sport Zot staan. Dus op de snelweg heb ik niet gezwaaid omdat ik toen nog moest afrekenen.![]()
@Vrijdag heeft mijn tankje niet nodig gehad, dus ik denk dat het mee valt.

Bedankt voor alles regelen en de route in elkaar draaien @ephymerous, geslaagde route, lekkere bochtjes.
En @Raym09 bedankt voor het pak, die gaat nog wat leuke ritjes zien

Net voordat we eraf mochten was al het geld eindelijk geïnd
En de eindhalte in Zwolle. Was wel even wat schuiven met motoren om alles op de stoep te krijgen, maar helaas geen foto van..

@ephymerous bedankt voor het organiseren en tot de volgende rit
Enne races verlies ik hè @Joopieboy @NLDViane toen we na de dijk vanaf het rode stoplicht de brug overgingen
Ik heb de hele dag op een stukje invoegen na richting huis nog geen volgas of poging tot gegeven.
[ Voor 22% gewijzigd door Joopieboy op 14-04-2019 19:42 ]
Dit topic is gesloten.