Zojuist mijn nieuwe streetfighter opgehaald 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Nice ! proefrit mee gedaan, het geluid wat daar uit komt isVerwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"Don't let your dreams be memes"
Damn, sexy beestjeVerwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
I have stability. The ability to stab.
Verwijderd
Klopt ja zit een heel mooi geluid in. Komt o.a. door de speciale standaard luchtfilter behuizing en die Yoshimura R11.Wootlock schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:45:
[...]
Nice ! proefrit mee gedaan, het geluid wat daar uit komt is
Verwijderd
Nee, ik haal alleen de ronde reflectoren eraf. Als ik zo'n kapje over de buddy zet dan kan mijn Kriega er niet meer op.R0y. schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:04:
@Verwijderd Netjes! Nog dingen die je wilt gaan aanpassen o.i.d.? Ik vind het zelf altijd wel mooi om het achterste zadel te verwijderen en zo'n kap te bevestigen.
Dat past hoor! Ik doe er altijd op de GSR (het vorige model, 2011) zo'n action anti-slip matje tussen. Gaat perfect.Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:40:
[...]
Nee, ik haal alleen de ronde reflectoren eraf. Als ik zo'n kapje over de buddy zet dan kan mijn Kriega er niet meer op.
Volgens mij heb je nummer 7 en 19 dubbel staanephymerous schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:37:
Zo, de route is aangepast. De door evenementen afgesloten stukken zijn eruit. Her en der daarom een klein recht stuk maar al met al slingerend door Overijssel en Drenthe
Hopelijk wordt het weer beter dan voorspeld. 10 graden overdag betekent 's ochtends vroeg kouhoudd! Afijn, we gaan het meemaken.
We hebben vooralsnog veel aanmeldingen. Met deze groep stel ik voor om in twee of drie groepen te splitsen en na elkaar te vertrekken. Vrijwilligers als voorrijder?
Even een kattenbelletje.
- @etwintje
- @MichielK71
- @Grubeater
- @WielerManiak
- @Mitssz
- @darkkingll
- @yozgoesdigital
- @NLDViane
- @Rubman
- @timmie271
- @Crimsoon
- @InZane
- @Vrijdag
- @Joopieboy
- @NL-RaVeR + eventueel 2 collega's
- @alexthegrat
- @Raym09
- @aidanl
- @yozgoesdigital
- @Phreak
- @Tankiej
- @DateTime.Now
- @Chakotay
NietMichielK71 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:33:
[...]
Volgens mij heb je nummer 7 en 19 dubbel staan
XXXVI
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Thx! Crap, die moeten wij hebben zondag. Eens kijken welke route dan het beste is.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dwars door de Flevopolder!Vrijdag schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:43:
[...]
Thx! Crap, die moeten wij hebben zondag. Eens kijken welke route dan het beste is.
[ Voor 48% gewijzigd door steveman op 12-04-2019 16:40 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Afrit Harderwijk Zuid er af, paar km binnendoor (elke rotonde die je tegenkomt rechtdoor), en bij de tweede stoplichten er weer op.Vrijdag schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:43:
[...]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Nou nou jongens, lekker aardig weer.Chakotay schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:54:
@SmurfLink 'flevopolder' en 'mooie rit' in 1 zin? Dat hoor je ook niet vaak
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dan mag je me dat best eens laten zien... Komend vanuit rivierenlandschap woon ik hier nu goed een jaar maar ik heb die mooie omgeving nog niet gevonden. Alles is recht en doodsaai. Voorheen reed ik over de 10k per jaar aan hobby kilometers. Sinds ik in Flevoland woon nog amper. Mijn straatmotor is nu een jaar oud en pas recent over de 2000km gereden waarbij het merendeel van de kilometers uit praktisch oogpunt en niet hobbymatig zijn gemaakt. Ik speel steeds meer met het idee om het ding te verkopen.SmurfLink schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:21:
[...]
Nou nou jongens, lekker aardig weer.Het is een prima mooie omgeving hoor, ga maar eens rond de oostvaardersplassen rijden, de lepelaarsplassen, alle N wegen zijn ook goed te doen.
To be fair, ik zei mooiere rit he. Dat is toch een mooier stuk dan de snelweg of ben ik nou gek.Chakotay schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:23:
@SmurfLink ik ken de N-wegen in Flevoland vooral als heel lang rechtdoor met ernaast gras en bossen met netjes in grids geplanten bomen. Kom ik dan in het verkeerde deel?
[ Voor 29% gewijzigd door DrivinUCrazy op 12-04-2019 21:18 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ik denk terug via de N303 en N798. De heenweg is gewoon open.Vrijdag schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:43:
[...]
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
Jij hebt al een toertocht gemaakt voordat je aankomtNL-RaVeR schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:41:
Mijn route zal ongeveer zoiets zijn naar Zwolle: https://goo.gl/maps/HwYkP1L7bgq
Nog iemand die ook in de buurt van die route komt?
Mijn 2 collega's zijn trouwens afgehaakt, kan ik lekker op mijn eigen tempo naar Zwolle
Verwijderd
Thanks, ja er zit het volledige Street Xtreme Pack opVidaR-9 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:39:
@Verwijderd schitterende motor! Is dit met het Street Xtreme Pack? Staat ook heel hoog op mijn lijstje zodra ik mijn rijbewijs heb..
Mag de tweede foto in de OP?Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Mooi dat ik erdoor ben.Rubman schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:59:
'Flevopolder' en 'mooi' hoor je überhaupt nooit in een zin tenzij er 'niet' tussen staat.
Hier heb je best gelijk in. Scheelt voor mij dat ik met minder dan 20 minuten in Harderwijk of Nijkerk ben en dan kan rondrijdenxos schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:50:
[...]
Dan mag je me dat best eens laten zien... Komend vanuit rivierenlandschap woon ik hier nu goed een jaar maar ik heb die mooie omgeving nog niet gevonden. Alles is recht en doodsaai. Voorheen reed ik over de 10k per jaar aan hobby kilometers. Sinds ik in Flevoland woon nog amper. Mijn straatmotor is nu een jaar oud en pas recent over de 2000km gereden waarbij het merendeel van de kilometers uit praktisch oogpunt en niet hobbymatig zijn gemaakt. Ik speel steeds meer met het idee om het ding te verkopen.
Tegenwoordig als ik een dagje leuk wil rijden pak ik de auto en rij naar Duitsland, imho te ver voor de motor maar met een auto prima te doen.
Gamertag: timmie271
Verwijderd
@wimmel_1
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2019 21:41 ]
Moest je hem en quoten en taggen?Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 21:39:
[...]
@wimmel_1
Alleen als je weet waar die kerk staat
* Will_M heeft niks met kerken, hoor..... Enige wat ik er mooi aan vind is de bouwstijl (vaak Gotisch).
Ik woon nu al 40 jaar in Flevoland en het de leuke weggetjes ook nog niet gevonden hoor.xos schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:50:
[...]
Dan mag je me dat best eens laten zien... Komend vanuit rivierenlandschap woon ik hier nu goed een jaar maar ik heb die mooie omgeving nog niet gevonden. Alles is recht en doodsaai. Voorheen reed ik over de 10k per jaar aan hobby kilometers. Sinds ik in Flevoland woon nog amper. Mijn straatmotor is nu een jaar oud en pas recent over de 2000km gereden waarbij het merendeel van de kilometers uit praktisch oogpunt en niet hobbymatig zijn gemaakt. Ik speel steeds meer met het idee om het ding te verkopen.
Tegenwoordig als ik een dagje leuk wil rijden pak ik de auto en rij naar Duitsland, imho te ver voor de motor maar met een auto prima te doen.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik snap alleen als halfdove geen snars van die gebarentaal
[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 12-04-2019 23:26 ]
Maakt niet uit, die muziek komt uit de tijd dat je de bass nog gewoon mocht voelentimmie271 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:25:
[...]
Ik snap alleen als halfdove geen snars van die gebarentaal
althans door de tekst erbij wel, maar anders...
Het mooiste is nog 2 punten kiezen en daar bijv. de TomTom gewoon een kronkelroute laten genereren. Wij kwamen echt op plekken en wegen die we zelf nooit direct ingepland zouden hebben maar daardoor was het des te mooier en leuker!darkkingll schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:26:
[...]
Was gisteravond trouwens bezig wat routes te maken in Wales, maar echt, wat een absurd mooi gebied is dat Snowdonia
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
* timmie271 luistert het morgen wel even via de versterkerwimmel_1 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:27:
[...]
Maakt niet uit, die muziek komt uit de tijd dat je de bass nog gewoon mocht voelen
Verwijderd
De zul je die kerk van de foto in het echt wel mooi vinden. Het is de Lambertuskerk (Raamsdonk).wimmel_1 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:15:
[...]
/me heeft niks met kerken, hoor..... Enige wat ik er mooi aan vind is de bouwstijl (vaak Gotisch).
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik weet waar 't bandje van René z'n oorsprong hadVerwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:51:
[...]
De zul je die kerk van de foto in het echt wel mooi vinden. Het is de Lambertuskerk (Raamsdonk).
Gewoon niet zeuren en 's ochtends ook komen. 's Avonds een vent, ...Destruction schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:52:
Nog even over die rit a.s Zondag, gaat iedereen vanaf die toerrit rechtstreeks naar huis of komen er nog mensen terug op het verzamelpunt?
* Destruction hoopt zondag middag wél op de motor te zitten namelijk...
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Eindpunt is bij het RefterDestruction schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:52:
Nog even over die rit a.s Zondag, gaat iedereen vanaf die toerrit rechtstreeks naar huis of komen er nog mensen terug op het verzamelpunt?
* Destruction hoopt zondag middag wél op de motor te zitten namelijk...
XXXVI
[ Voor 50% gewijzigd door DateTime.Now op 13-04-2019 20:35 ]
Zet gewoon de Ziggo app aan op de telefoon tijdens het rijdenstreamnl schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 07:55:
Jullie weten dat morgen ook F1 is, toch?![]()
Maar alvast heel veel plezier met z'n allen! Ik zie de foto's graag verschijnen.
Dat zou ik knap vinden. Heb pas sinds oktober mijn rijbewijsChakotay schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:43:
@timmie271 wie deed dat een paar jaar terug ookalweer bij een ritje... Was jij dat?
Meen je niet!Chakotay schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:43:
@timmie271 wie deed dat een paar jaar terug ookalweer bij een ritje... Was jij dat?
[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 13-04-2019 09:30 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
R0y. schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:55:
De rit van morgen als ik dat zo hoor/lees
[Afbeelding]
Je hebt toch ook een radio in je auto zitten? Waarom dan geen geouwehoer van Olav in je helm?streamnl schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:52:
[...]
Meen je niet!
Navigatie snap ik.
En mijn gsm schakelt automatisch op carmode zodat ik geen berichten e.d. zie.
Maar Ziggo tijdens het rijden
Ik dacht nog even, als ik in de buurt ben ga ik onderweg op de route staan met hete/warme koffie/thee/chocolademelk.R0y. schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:55:
[Afbeelding]
A28 kun je op de heenweg (richting Zwolle) wel overheen. Ben er net nog overheen gereden namelijkVrijdag schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:28:
Wie gingen er morgen ook alweer mee vanaf de Shell op de A12? @aidanl , @Mitssz en wie nog meer?
Vanwege de omleiding is het misschien wel handig om op tijd te vertrekken, of we kunnen over de A50 tijden. Verzamelen om ongeveer 08:00 bij de Shell?
Het wordt morgen niet warmer dan 9° dus ik doe wel mijn overbroek aan. Jeans is een tikkeltje te koud
Zal wel geluisterd hebben onderweg denk ikstreamnl schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:52:
[...]
Meen je niet!
Navigatie snap ik.
En mijn gsm schakelt automatisch op carmode zodat ik geen berichten e.d. zie.
Maar Ziggo tijdens het rijden
* timmie271 gaat zo even kijken hoe groot zijn eigen handschoenen zijnsteveman schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:13:
[...]
Ik dacht nog even, als ik in de buurt ben ga ik onderweg op de route staan met hete/warme koffie/thee/chocolademelk.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Heb ik toch weer de verkeerde motor, en nu de verkeerde banden.R0y. schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:55:
[Afbeelding]
Bij de transalp club doen ze een APK heb ik gehoord, misschien dat je er daar 1 kan lenen?Joopieboy schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:44:
[...]
Heb ik toch weer de verkeerde motor, en nu de verkeerde banden.
Voorbandje was echt vierkant, zo erg dat die rechtop bleef staan.
Ik haak daar ook aan. Een stukkie terug in dit topic had iemand al exacte locatie gedeeld (direct achter het tankstation meen ik mij ter herinneren)Vrijdag schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:28:
Wie gingen er morgen ook alweer mee vanaf de Shell op de A12? @aidanl , @Mitssz en wie nog meer?
Vanwege de omleiding is het misschien wel handig om op tijd te vertrekken, of we kunnen over de A50 tijden. Verzamelen om ongeveer 08:00 bij de Shell?
Het wordt morgen niet warmer dan 9° dus ik doe wel mijn overbroek aan. Jeans is een tikkeltje te koud
Zie ook mijn vorige bericht. De heenweg is gewoon open, voor de terugweg heb ik een omweg via de N303 en N798 in mijn navigatie staan.Vrijdag schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 09:28:
Wat betreft de temperatuur, tijdens het verzamelen is het 1 graadMitssz schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:38:
[...]
Voor het overzicht, wij vertrekken met onderstaande groep vanaf de Shell aan de A12 bij Gouda.
Zullen we rond 8:00 verzamelen en om 8:15 vertrekken? Dan heeft @Vrijdag tijd genoeg om te tanken onderweg en kunnen we ook nog even de benen strekken als hij aan het tanken is
Mocht je ook mee willen rijden, geef het aan. Dan zet ik je er bij en wachten we op je![]()
@Vrijdag
@aidanl
@yozgoesdigital
@Mitssz
Bij deze parkeerplaatsten achter de pomp verzamelen lijkt me prima, staan we ook niet zo tussen de vrachtwagens.
[Afbeelding]
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
Mijn pa kent dat blijkbaar niet. Vorige TT gaf ik op die manier en nog wat methodes aan dat mijn tank bijna leeg was en ik dus rustiger moest rijden (tankstation was 26km verderop). Maar of hij snapte het niet of hij heeft een hekel aan me, want hij gaf me ineens gasMitssz schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:35:
[...]
Hebben jullie communicatie in de helm? evt handig om de tankstops te communiceren, anders wordt het gewoon wijzen naar de tank![]()
[...]
Laat @Vrijdag maar gewoon voorop rijden dan.Mitssz schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:35:
[...]
Hebben jullie communicatie in de helm? evt handig om de tankstops te communiceren, anders wordt het gewoon wijzen naar de tank![]()
[...]
Dat zei je toen jalolgast schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:50:
[...]
Mijn pa kent dat blijkbaar niet. Vorige TT gaf ik op die manier en nog wat methodes aan dat mijn tank bijna leeg was en ik dus rustiger moest rijden (tankstation was 26km verderop). Maar of hij snapte het niet of hij heeft een hekel aan me, want hij gaf me ineens gas
Dat scheelt helemaalSmurfLink schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:09:
[...]
Laat @Vrijdag maar gewoon voorop rijden dan.Geen communicatie nodig, hij rijdt vanzelf wel naar het tankstation.
Dat wordt zwaaien voor mij, maar ik zou het naar Zwolle gewoon moeten redden op 1 tank.Mitssz schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:35:
[...]
Hebben jullie communicatie in de helm? evt handig om de tankstops te communiceren, anders wordt het gewoon wijzen naar de tank
Ik ben de laatste 2 dagen tussen Rotterdam en Amsterdam gependeld met de motor. Was om 7 uur sochtends onderweg waarbij de temperatuur tussen de 1 en 5 graden was. Met goede kleding is er niets aan de hand. Het is dit weekend niet kouder als donderdag of vrijdag dus zou geen probleem moeten zijn.Vrijdag schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:04:
In Assen is de race van vandaag zelfs afgelast vanwege de kou 🙈
[ Voor 9% gewijzigd door aidanl op 13-04-2019 15:29 ]
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Ter reminder: volgens mij beginnen we bij de herziene route toch bij de McDonalds in Zwolle Noord ipv Zwolle Zuid?NL-RaVeR schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:41:
Mijn route zal ongeveer zoiets zijn naar Zwolle: https://goo.gl/maps/HwYkP1L7bgq
Nog iemand die ook in de buurt van die route komt?
Mijn 2 collega's zijn trouwens afgehaakt, kan ik lekker op mijn eigen tempo naar Zwolle
Yup. In zijn geval gewoon even de N35 even wat langer blijven volgenetwintje schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:35:
[...]
Ter reminder: volgens mij beginnen we bij de herziene route toch bij de McDonalds in Zwolle Noord ipv Zwolle Zuid?
[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 13-04-2019 15:45 ]
Mee rijden gaat 'm niet worden, ik zal eerst de koppelingskabel moeten vervangen voor ik weer kan rijden met de Div. Door ouderdom/vuil geeft-ie de koppeling niet altijd helemaal goed vrij, waardoor de koppeling soms slipt.Joopieboy schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 06:06:
[...]
Gewoon niet zeuren en 's ochtends ook komen. 's Avonds een vent, ...
[ Voor 14% gewijzigd door Destruction op 13-04-2019 15:59 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Hier ook al een kwartiertje idd.
Ik heb net de winter- én de regenliner van mijn jas er maar alvast ingeritst. De regenliner kan ik ter plekke er altijd nog uithalen als het toch niet nodig is.
Stuk of 4Vrijdag schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:20:
[...]
@aidanl , @Mitssz en @yozgoesdigital naar Zwolle op één tank moet wel lukken. Voordat de echte rit begint zal ik wel nog moeten tanken, dus voor Zwolle zelf of ter plaatse. Moet nog even uitzoeken of er in Zwolle Noord nog tankstations in de buurt zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Destruction op 13-04-2019 16:22 ]
Ik ga m'n thermokleding ook maar even aantrekken denk ikdarkkingll schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:22:
Ik zit er aan te denken vanavond ook maar de winterkleding weer in de jas te doen
Vanwege de sneeuwVrijdag schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:04:
In Assen is de race van vandaag zelfs afgelast vanwege de kou 🙈
[ Voor 19% gewijzigd door DrivinUCrazy op 13-04-2019 16:41 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ga ik ook allemaal kijken, maar dan in de avondTylen schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:49:
Morgen formule 1, 2 worldsbk races en motogp. Ik blijf lekker thuis op de bank. Paprika chips eten en biertjes drinken.
Thanks, dat had ik niet door. Zou wat zijn als ik morgen bij de verkeerde mac sta te wachten en me afvraag waar iedereen isetwintje schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:35:
[...]
Ter reminder: volgens mij beginnen we bij de herziene route toch bij de McDonalds in Zwolle Noord ipv Zwolle Zuid?
etwintje schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:32:
Gelukkig gaat het net goed met de verwarmde jas op de laagste stand.
HTT-Thalan schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:16:
[...]
Arme jongen. Pas je ook op dat je panty niet laddert bij het op- en afstappen?
Hier hetzelfde. Morgen is het tv dagTylen schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:49:
Morgen formule 1, 2 worldsbk races en motogp. Ik blijf lekker thuis op de bank. Paprika chips eten en biertjes drinken.
[ Voor 27% gewijzigd door darkkingll op 13-04-2019 18:11 ]
Halverwege stoppen we in Hardenberg bij de Shell. Op het 4 baans deel. Kan niet missen. In de buurt van het startpunt zijn op zichtafstand verschillende tankstationsMitssz schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:35:
[...]
Hebben jullie communicatie in de helm? evt handig om de tankstops te communiceren, anders wordt het gewoon wijzen naar de tank
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq