Het gaat over @HTT-ThalanSmurfLink schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:26:
[...]
Huh? Wat is er aan de hand?
De mijne blijft thuis gezien ik toch op werk zit eerst, maar m'n 2 maatjes gaan wel met de fiets.
Ik refereerde aan de post van @HTT-Thalan net boven mijn post. Was een klein grapjeSmurfLink schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:26:
[...]
Huh? Wat is er aan de hand?
De mijne blijft thuis gezien ik toch op werk zit eerst, maar m'n 2 maatjes gaan wel met de fiets.
Vanaf 18.00 begreep ik.com2,1ghz schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:27:
[...]
Weet je ook hoelaat hij daar is? Mijn kleppen moeten gesteld worden vandaar
XBL: DonFrans
Oh wacht, daar heb ik een speciale tool voor!com2,1ghz schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:27:
[...]
Weet je ook hoelaat hij daar is? Mijn kleppen moeten gesteld worden vandaar

Oh
goeiemorgen, ik ben nog niet helemaal wakker

[ Voor 4% gewijzigd door SmurfLink op 15-02-2019 08:30 ]
I have stability. The ability to stab.
Ik heb een vonkarme hamer. Die gebruik ik altijd om mijn bougies vast te slaan.HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:29:
[...]
Oh wacht, daar heb ik een speciale tool voor!
[Afbeelding]
Als je dat doet met een gewone hamer kan je extra vonkjes in je bougie slaan. Dat is niet bevordelijk voor de bougie.
Een bougie heeft toch juist vonkjes nodig? Zo'n vonkhamer is ideaal als de vonkjes op zijn
1 maart de motor op de testbank en laten flashen, laat die peekaas maar komen
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Nice. Naar wie ga je?Streepje schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:50:
1 maart de motor op de testbank en laten flashen, laat die peekaas maar komen
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Maar door extra vonkjes van de hamer gaat de bougie extra veel vonkjes geven. Dat is niet goedFastFred schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:41:
Een bougie heeft toch juist vonkjes nodig? Zo'n vonkhamer is ideaal als de vonkjes op zijn
Erwin Druijf
@Frans92 extra vonk is betere verbranding lijkt me
Top. Goeie keuze. Woolich erin dus
Tuurlijk wel. Dubbele vonken is twee keer zo veel vermogen, duh.Frans92 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:54:
[...]
Maar door extra vonkjes van de hamer gaat de bougie extra veel vonkjes geven. Dat is niet goed![]()
Tylen schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:57:
[...]
Top. Goeie keuze. Woolich erin dusHij had 167Pk uit het mt10 plok van Jordy gepeutert. (MT10 blok in een R1M.... lang verhaal
)
Dat is om zijn klep te stellen, niet z'n kleppenHTT-Thalan schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:29:
[...]
Oh wacht, daar heb ik een speciale tool voor!
[Afbeelding]
Blipper/launchcontrol/warmup? Wel leuk scheelgoed hahaha.Streepje schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:59:
[...]
dat zou wel beestachtig zijn, doe hem eerst maar zonder alle extras die kunnen er later nog wel eens bij
Ben benieuwd. Mijne gaat de 20ste op de rollenbank om afgesteld te worden (Bij Ott motoren)
ja klopt vooral de blipper is wel leuk maar teveel geld uitgeven levert ruzie op dus doe gewoon elke keer een beetjeTylen schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:01:
[...]
Blipper/launchcontrol/warmup? Wel leuk scheelgoed hahaha.
Ben benieuwd. Mijne gaat de 20ste op de rollenbank om afgesteld te worden (Bij Ott motoren)

Ik ken hetStreepje schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:03:
[...]
ja klopt vooral de blipper is wel leuk maar teveel geld uitgeven levert ruzie op dus doe gewoon elke keer een beetje
Met de blipper wacht ik ook nog even. Ik ga 9/10/11 en 12 maart trainen in Almeria en heb teveel veranderd aan de motor. Eerst de afstelling van clipons/voetjes/hendels/ering etc goed krijgen. Als ik dan ook nog een een blipper moet wennen is mij een beetje teveel van het goede haha.
Een blipper wen je letterlijk binnen een paar minuten aan, zo snel gaat dat. Plus dat als je hem niet gebruikt het ding ook niet in de weg zit. Dus gewoon erop zetten.
Dat is juist heel goed, dan heb je TwinSpark! Een aantal Italiaanse merken zweren daarbij zelfsFrans92 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:54:
[...]
Maar door extra vonkjes van de hamer gaat de bougie extra veel vonkjes geven. Dat is niet goed![]()
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
momenteel gebruik ik de quickshifter al amper dus die blipper kan nog even wachten.
Damn nu breng je mij weer aan het twijfelen hahahaxos schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:17:
Een blipper wen je letterlijk binnen een paar minuten aan, zo snel gaat dat. Plus dat als je hem niet gebruikt het ding ook niet in de weg zit. Dus gewoon erop zetten.
Gewoon doen, kun je je meer bezig houden met de wheelies en gewoon opschakelen tussendoor. 
Krijgen wij weer meer mooie foto's
Krijgen wij weer meer mooie foto's
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Nou, de carterhelften voor de WR zijn onderweg. Volgende maand de pakkingen en lagers en dan gaan we dat op het gemakje aanpakken
.
grmblm wat een weer buiten, strak blauwe hemel en ik zit hier specs te schrijven... pffff
jammer inderdaadDryhte schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:36:
grmblm wat een weer buiten, strak blauwe hemel en ik zit hier specs te schrijven... pffff
Ik gok op de motorbeurs
De zon schijnt en het is aangenaam weer. Zou het veilig zijn om een rondje te rijden? Veilig voor de motor in verband met eventuele pekel.
Heb je geen tuinslang?sylvesterrr schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:54:
De zon schijnt en het is aangenaam weer. Zou het veilig zijn om een rondje te rijden? Veilig voor de motor in verband met eventuele pekel.

https://www.rijkswaterstaatstrooit.nl/
[ Voor 6% gewijzigd door wilco1985 op 15-02-2019 13:04 ]
Ik zou nog 3 maanden wachten hoor, je weet maar nooit!sylvesterrr schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:54:
Heb gisteren al heerlijk een ritje gemaakt. De wegen hier zijn in ieder geval nergens wit:

Anti corrosiespul gebruiken als je wat bescherming wilt:sylvesterrr schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:54:
gewoon rijen, 't is heerlijk weer. Een motor is geen museumstuk?
Iemand hier toevallig nog interesse in een Transalp 600 uit 97? Mijne gaat weg ivm de aankoop van een Pan European ST1100 (foto volgt binnenkort, ik lees al lang mee in dit topic, toch maar eens tijd om in de openingspost te komen
). https://link.marktplaats.nl/m1375351040 Prijs is natuurlijk onderhandelbaar.
Het is ook niet zo dat je motor binnen 4 seconden weggeroest is nadat er een beetje zout op zit hoor.
Gewoon lekker rijden!
Gewoon lekker rijden!
ik heb gisteren vandaag heerlijk gereden, bij thuiskomst de motor even wassen/afspoelen en er is niks aan het handje
Helaas niet. Appartement.wilco1985 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:03:
[...]
Heb je geen tuinslang?
https://www.rijkswaterstaatstrooit.nl/
[ Voor 17% gewijzigd door Mawlana op 15-02-2019 13:38 ]
er zijn tuinslangen van 50 meter

Same. En wasbox kan ook, maar dan moet je als nog door het zout terugsylvesterrr schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:38:
[...]
Helaas niet. Appartement.Dichtstbijzijnde wasbox waar ik 'm zou kunnen afspoelen heeft een minimumtarief van € 7.
Ik zie het zondag wel. Denk dat ik gewoon ga rijden als de zon lekker schijnt.
Welke verdieping zit je? Ik zit zelf op 1 hoog en gooi een tuinslang door het raam als ik de motor of auto's moet wassen. Werkt prima!sylvesterrr schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:38:
[...]
Helaas niet. Appartement.Dichtstbijzijnde wasbox waar ik 'm zou kunnen afspoelen heeft een minimumtarief van € 7.
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
Minimumtarief van fucking 7 euro? Heeft dat ding ook een standje "Champagne Shower"?sylvesterrr schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:38:
[...]
Golden Shower heet het daar geloof ik.com2,1ghz schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:11:
[...]
Minimumtarief van fucking 7 euro? Heeft dat ding ook een standje "Champagne Shower"?
Die winterstop in de verzekering is nu wel jammer zeg
Yamaha MT-09
Voor je Hayabukakke
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Happy hour op de Transalp Club Nederland stand is geopend!!!
.
Of met zijn allen aan het sleutelen? 
Ik kon vandaag helaas niet en morgen ga ik een nieuwe tv halen in Rotterdam dus gaat het ook niet lukken. Anders was ik wel even gegaan!
Ik kon vandaag helaas niet en morgen ga ik een nieuwe tv halen in Rotterdam dus gaat het ook niet lukken. Anders was ik wel even gegaan!
[ Voor 14% gewijzigd door R0y. op 15-02-2019 18:24 ]
Heb nog geen Tweakers gezien of gehoord!
Ben vanmiddag nog wel even op de stand geweest. Was toen redelijk rustig.HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 18:36:
Zo, motorbeurs ook weer gehad. Niks gehaald, geen leuke Street Triple Rx tegengekomen helaas... Was trouwens wel al vroeg druk, was voorgaande jaren minder voor m'n gevoel. Vriendin die mee was gaat nu wel als de bliksem een spaarplan opzetten voor d'r motor en rijbewijs dus missie alsnog geslaagd 
Edit: oh, en @HTT-Thalan en @SmurfLink niet gespot, anders had ik jullie wel even aangesproken!
Edit: oh, en @HTT-Thalan en @SmurfLink niet gespot, anders had ik jullie wel even aangesproken!
[ Voor 14% gewijzigd door NLDViane op 15-02-2019 18:47 ]
Ik lig ook gewoon onder een dekentje op de bank met mijn laptop om te werkenHTT-Thalan schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 18:36:
Ik zat gisteren nog te twijfelen.HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 18:36:

Hebben ze daar bij jullie geen gas?lolgast schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 18:55:
[...]
Ik lig ook gewoon onder een dekentje op de bank met mijn laptop om te werken
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
@wimmel_1 Ik vind de verwarming op <20 graden en dan gewoon een dekentje een stuk lekkerder dan de verwarming op 21+ zonder een dekentje
lolgast schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:14:
@wimmel_1 Ik vind de verwarming op <20 graden en dan gewoon een dekentje een stuk lekkerder dan de verwarming op 21+ zonder een dekentje
Ik stook hier thuis inmiddels niet meer verder dan 17,5 graad Celsius waarbij de terugval bij afwezigheid (geo-fence) en/of nacht (22:30 uur / 08:30 uur) naar 2,5 graad is gezet (15 graden als onderste limiet)
Water door de leidingen vanuit de CV Ketel (vloerverwarming op 100mm H.o.H) is nú 45 graden Celsius en dat probeer ik nog verder naar beneden te "tunen" ("hoek" huis / eind jaren '70 gebouwd + vrijstaande garage welke in 2018 gezet is).
[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 15-02-2019 21:25 ]
Hier ook. Als ik dan dit weer zie en andere op een motor voorbij zie rijden dan baal ik er ook vanBergie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:56:
Die winterstop in de verzekering is nu wel jammer zeg
Het weer is echt aangenaam vandaag, net terug van een stukje rijden. Na 2 weken sleutelen en zoeken naar een probleem met het laden van de 6 volt accu, nu loopt hij eindelijk weer zonder problemen
( alleen de vraag voor hoelang
)

Binnenkort maar eens de motor beginnen te spuiten in één kleur

Binnenkort maar eens de motor beginnen te spuiten in één kleur
Helaas heb ik dit ook met mijn Kawa Z750 uit 1980, gelukkig is Ural volledig oldtimer en kan ik het hele jaar door rijden.NL-RaVeR schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:45:
[...]
Hier ook. Als ik dan dit weer zie en andere op een motor voorbij zie rijden dan baal ik er ook van. Als de weer trend zich doorzet dan gaan we wsl weer een fantastische lente en zomer tegen moet
[ Voor 37% gewijzigd door Racer89 op 15-02-2019 19:48 ]
Jaja, 't is motorbeurs, maar ik woon niet eens in NL, ook geen zin om er naartoe te gaan. Wel ff geprofiteerd van de gratis verzending van MLMparts en daarvoor een nieuwe luchtfilter gehaald. Normaal komt ie morgen binnen 
Ook is mijn pakketje van Ali (nieuwe tankdop) onderweg dus gaan we maar eens zien hoe we het slot omzetten van de oude kapotte dop naar de nieuwe
Ook is mijn pakketje van Ali (nieuwe tankdop) onderweg dus gaan we maar eens zien hoe we het slot omzetten van de oude kapotte dop naar de nieuwe
Pfff. Alleen @SmurfLink is langs geweest!
En, zag ze er irl net zo uit als op haar icon?
Sjah sorry, werken he
Dus jij ervaart wat de Motorbeurs in het groot ervaart: Er komt geen hond
Alleé, Gertje!!!lolgast schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:58:
[...]
Nou, morgen kunnen jullie in de herkansing.
Ik sta morgen van 14:00 tot 18:00 op de Transalpstand, Hal 10 C24.
Ik sta morgen van 14:00 tot 18:00 op de Transalpstand, Hal 10 C24.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Ik zou 100.000 bezoekers niet als 'geen hond' bestempelen hoor. Ik was er gisteren en voor de donderdag was het alsnog niet echt rustig. Niet dat het helemaal overdruk was, maar gewoon gezellig druk.lolgast schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:58:
[...]
Heb er dan ook een erg leuke dag beleefd, op nieuwe motoren kunnen rijden, proefzitten, kleding shoppen met een vriend. Was een prima dagje zo
[ Voor 15% gewijzigd door Leviathius op 15-02-2019 22:03 ]
Ik ben uiteindelijk ook maar even twee uurtjes gaan rijden. Wat voelt dat weer goed zeg.InZane schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:09:
[...]
Ik zou nog 3 maanden wachten hoor, je weet maar nooit!
Heb gisteren al heerlijk een ritje gemaakt. De wegen hier zijn in ieder geval nergens wit:
[Afbeelding]
Die 100.000 mensen zullen ze misschien totaal gaan halen over alle dagen en dat is voor een "event" gewoon té weinig om van te kunnen bestaan op zo'n locatie. (PUNT!!).Leviathius schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:02:
[...]
Ik zou 100.000 bezoekers niet als 'geen hond' bestempelen hoor. Ik was er gisteren en voor de donderdag was het alsnog niet echt rustig. Niet dat het helemaal overdruk was, maar gewoon gezellig druk.
Heb er dan ook een erg leuke dag beleefd, op nieuwe motoren kunnen rijden, proefzitten, kleding shoppen met een vriend. Was een prima dagje zo
TT Assen heeft dat soort aantallen qua bezoekers alléén op "Race Day" al ruim te pakken!!
[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 15-02-2019 22:15 ]
Die laatste heb ik de kaarten voor dit jaar dan ook gewoon alweer binnenwimmel_1 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:07:
[...]
Die 100.000 mensen zullen ze misschien totaal gaan halen over alle dagen en dat is voor een "event" gewoon té weinig om van te kunnen bestaan op zo'n locatie. (PUNT!!).
TT Assen heeft dat soort aantallen qua bezoekers op "Race Day" alléén al ruim te pakken!!
Hoofdtribune (helaas) ..... Ik probeer 't al jaren om te zetten naar de GT 
Maar ik mag ook op/in 't paddock komen dus ik "zeur" verder nergens over.....
Maar ik mag ook op/in 't paddock komen dus ik "zeur" verder nergens over.....
@wimmel_1 Ik hoef geen hoofdtribune nee, volgens mij zie je daar echt bijna niks. Ja, de start. Wel al een aantal jaar de Winterdijk gedaan, dan heb je ook nog zicht op de bochtencombinatie. Vorig jaar zaten we op de Winterdijk, precies in de bocht maar dat viel uiteindelijk ook tegen qua zicht.
Paddockpass is dan wel weer leuk inderdaad
* Chakotay heeft 1x op de hoofdtribune gezeten, behalve dat je niet zoveel van de race ziet, hoor je de dagen erna ook niet veel meer
Dat wou ik net zeggen ja! Ik heb daar met de start van de MotoGP en WSBK ook weleens gezeten en het is leuk om dat circus op de grid te zien hoor, maar als ze eenmaal met z'n allen vertrekken.. tering. Mijn oren beginnen spontaan weer te piepenChakotay schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:27:
* Chakotay heeft 1x op de hoofdtribune gezeten, behalve dat je niet zoveel van de race ziet, hoor je de dagen erna ook niet veel meer

Da's nou een mooie gelegenheid om doppen te dragen 
kwart seconde even het ongedempte gebrul aangehoord, toen was het wel weer mooi geweest
(En dat was vanaf een dak, zonder echo van een muur achter je)
kwart seconde even het ongedempte gebrul aangehoord, toen was het wel weer mooi geweest

(En dat was vanaf een dak, zonder echo van een muur achter je)
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
@steveman dat een week niets horen was met doppen...

Ik zet m'n hoortoestellen wel even wat zachter bij zo'n start. Scheelt weer een bak herrie en het helpt ook als ik niet wil luisteren naar iemandInZane schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:37:
[...]
Dat wou ik net zeggen ja! Ik heb daar met de start van de MotoGP en WSBK ook weleens gezeten en het is leuk om dat circus op de grid te zien hoor, maar als ze eenmaal met z'n allen vertrekken.. tering. Mijn oren beginnen spontaan weer te piepen
Gamertag: timmie271
Ik had gewoon m'n doppen in. Naar zo'n evenement kom ik natuurlijk op de brommer dus doppen heb ik dan wel bij me.steveman schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:44:
Da's nou een mooie gelegenheid om doppen te dragen
Verbaas me altijd dat ik genoeg mensen zonder gehoorbescherming zie.
Jij hoort 't verschil tussen een F1 motor van een paar jaar geleden (V10) en een huidige 1.6L V6 ook niet?InZane schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:41:
[...]
Ik had gewoon m'n doppen in. Naar zo'n evenement kom ik natuurlijk op de brommer dus doppen heb ik dan wel bij me.
Verbaas me altijd dat ik genoeg mensen zonder gehoorbescherming zie.
[YouTube: SOUND V 10 renault F1 chante la marseillaise france]
[ Voor 21% gewijzigd door Will_M op 16-02-2019 00:11 ]
Je hebt bij de hoofdtribune wel een mooi scherm staan, dus zo kan je nog iets volgen van de race.lolgast schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:26:
@wimmel_1 Ik hoef geen hoofdtribune nee, volgens mij zie je daar echt bijna niks. Ja, de start. Wel al een aantal jaar de Winterdijk gedaan, dan heb je ook nog zicht op de bochtencombinatie. Vorig jaar zaten we op de Winterdijk, precies in de bocht maar dat viel uiteindelijk ook tegen qua zicht.

Ik weet niet hoe het bij de andere locaties is maar die schermen heb je volgens mij overal. Eerste keer dat ik ging was een staanplaats (naast de GT?) en sindsdien vaste plekken op stekkewal maar beide plekken hadden een groot scherm waar je de race fatsoenlijk op kon volgen.Joopieboy schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 06:29:
[...]
Je hebt bij de hoofdtribune wel een mooi scherm staan, dus zo kan je nog iets volgen van de race.
En ik kijk hem vervolgens ook gewoon weer thuis terug hoor
Gewoon thuis kijken. Zie je het het beste. Geen rijen om bier te halen en om te pissen. En al helemaal geen files.
En geen motor vol zand omdat er weer een grapjurk 'stoer' moest doen. Of een kameraad van mij die zijn hele kuip onder de krassen had.Tylen schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 07:43:
Gewoon thuis kijken. Zie je het het beste. Geen rijen om bier te halen en om te pissen. En al helemaal geen files.

Fixed that for youTylen schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 07:43:
Gewoon thuis kijken. Zie je het het beste. Geen zak geld nodig om bier te halen en om te pissen. En al helemaal geen files.
Afgelopen jaar ging er een mevrouw die voor mijn neus zat een kaassoufle (dacht ik) voor haar man halen tijdens de moto2. Die kwam 35 minuten later terug.
Voor de beeldvorming, als je bij het stuk waar ik zit de dijk afloopt loop je tegen de eettentjes aan (met daar naast de merchandise shops). Dus echt een afstand in die 35 minuten heeft ze nou ook niet moeten afleggen.
Ik ga er alleen heen als ik vip tickets krijg
. Met parkeerplaats 😂
Voor mensen die iets willen bestellen bij MLM : dit weekend even couponcode MLM gebruiken. Geeft 10% korting op alles.
Ik kan me daar echt helemaal niks bij voorstellen.
Met een eigen weg er naar toe toch?Tylen schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 08:06:
Ik ga er alleen heen als ik vip tickets krijg. Met parkeerplaats 😂
Uh jawel, zei ik ergens dat ik het verschil niet hoor dan?wimmel_1 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 23:56:
[...]
Jij hoort 't verschil tussen een F1 motor van een paar jaar geleden (V10) en een huidige 1.6L V6 ook niet?
[YouTube: Renault F1 engine playing God Save the Queen]
[YouTube: SOUND V 10 renault F1 chante la marseillaise france]
Vroeger klonk het tenminste nog ergens naar.
Zo, toch maar onderweg naar de motorbeurs. Eens kijken of er nog iemand is, is de transalp-club nu het GoT-motor meetingpoint geworden?
Dan kunnen we zwaaien.lolgast schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:15:
[...]
Die laatste heb ik de kaarten voor dit jaar dan ook gewoon alweer binnenStrubben Tribune dit jaar, keer wat anders
2 jaar geleden voor het laatst geweest, toen zaten we vlakbij de GT-tribune, waren ook prima plaatsen.
Hoofdtribune lijkt mij niks. Wel leuk, toen hebben verschillende mensen mij nog geholpen de Triumph aan te duwen, alleen had dat weinig zin met een dode spanningsregelaar
Mocht iemand daar een groene Ninja(ZX6R, 2009 of 2010 model als ik het goed heb) en een orange Speed Four zien rijden,

[ Voor 37% gewijzigd door darkkingll op 16-02-2019 11:11 ]
Ja dan kan je vanaf beilen binnendoor. Werkt goed. Maar mijn pa woont in hijken. Dus een auto daar neerzetten en laatste stukje met de fiets kan ook
Priceless om over het viaduct over de A28 te rijden, en dan die meeega file te zien 
Hmm, m'n CBR600RR PC37B is een UK import... Nu heb ik een rempomprevisiesetje gevonden, en tot m'n verbazing lijken die specified te zijn per land...:?
https://www.bike-parts-ho...spare_parts/45530-MCJ-751
Ik snap niet waarom dat zou zijn
En als er verschil is, waarom hetzelfde onderdeelnummer?!
Bij demontage goed de boel nameten was ik toch al van plan, maar toch.
Hmm, m'n CBR600RR PC37B is een UK import... Nu heb ik een rempomprevisiesetje gevonden, en tot m'n verbazing lijken die specified te zijn per land...:?
https://www.bike-parts-ho...spare_parts/45530-MCJ-751
Ik snap niet waarom dat zou zijn
Bij demontage goed de boel nameten was ik toch al van plan, maar toch.
[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 16-02-2019 11:20 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Wij slapen altijd in Goor, stuk rijden maar wij rijden dan binnendoor en dan heb je 0 file of drukte.Tylen schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:16:
[...]
Ja dan kan je vanaf beilen binnendoor. Werkt goed. Maar mijn pa woont in hijken. Dus een auto daar neerzetten en laatste stukje met de fiets kan ook
Klopt. Enkel ervaar ik het weekend TT altijd als zwaar (lees kamperen en de nodige drank) dus rijd ik liever daarna zo snel mogelijk naar Goor om de spullen in te pakken en door naar huis (Zeeland) te rijden.steveman schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:20:
Priceless om over het viaduct over de A28 te rijden, en dan die meeega file te zien
De laatste stickerbomb is binnen gekomen. Zaten erg veel leuke in deze set!
Gelijk wat spul van de motorbeurs er ook op geplakt.

Hoe verpest je een mooie motor les 10? Niks mooier dan de originele "90's" kleuren.HTT-Thalan schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:59:
De laatste stickerbomb is binnen gekomen. Zaten erg veel leuke in deze set!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Waarvan akte, bedankt voor uw inbrengSecsytime schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 12:25:
[...]
Hoe verpest je een mooie motor les 10? Niks mooier dan de originele "90's" kleuren.
[Afbeelding]
Het mooie weer begint weer, maar voor mij zit het er helaas niet meer in met twee kleine kinderen.. Toch een paar jaar genoten van mijn veelzijdige BMW:

Geïnteresseerden mogen natuurlijk een DM sturen!
Ze kunnen toch achterop/in, als ze nog héél klein zijn?GoeiedagEem schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 12:58:
Het mooie weer begint weer, maar voor mij zit het er helaas niet meer in met twee kleine kinderen.. Toch een paar jaar genoten van mijn veelzijdige BMW:
[Afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dit topic is gesloten.