holy shittt dit was m'n meest favoriete les tot nu toe.
heenweg via de Trekweg gegaan naar Lelystad... lag er godverdomme om de bocht grind! Instructeur wist van niks, sure, sure.

dus daar ook op leren rijden.. door lelystad heen via de Oostvaardersplassen, bizar mooi zo in je achtertuin. Met de auto vaak geweest maar is toch heel anders.. Terugweg over de dijk. Ik snap waar het gezegde "Domme gans"vandaan komt!

hebben wel 4x af moeten remmen voor die kutbeesten, die dachten vrolijk over te steken. Maar het was echt prachtig.. heerlijke rit.. en ik wist dat die rotonde of impending doom eraan zat te komen maar het boeide me niet. Rotonde ervoor faalde ik wel een beetje, zat zo na te denken dat ik niet doorhad dat ik m'n koppeling ingedrukt had XD ik ging al zo bizar afschuinen... woops. Nou ja, ging uiteindelijk prima.. en de rotonde naast de gevangenis waa rik toen met m'n buddy bijna de bocht uit vloog ging nu ook dikke prima met 35+. Terwijl ik toen met 30 al paniek had. Er is echt mentaal iets geklikt nu, en dat voelt echt zo fijn... jezus jongens, ik heb m'n brein terug.
Ik snap nu ook wat jullie eerder bedoelden met rijden om je hoofd leeg te maken. Hier in de stad kan ik dat niet, ik moet overal bij nadenken en ben nog veel te veel bezig met alles om me heen. Maar op die dijk? Geen verkeer om rekening mee te houden, geen bochten, niks. Alleen maar je rechterpootje vasthouden (die is wel beetje verkrampt nu

) en lekker genieten. Zalig weertje ook ervoor.
Pff, ik ben blij dat ik een motor heb. Echt, wat een leven is dit zeg.

En nu tijd voor een cidertje.
I have stability. The ability to stab.