Ik ga er vanuit dat mn fiets dan weer is voorzien van een nieuwe spanningsregelaar, want die is momenteel stukephymerous schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 20:51:
Tweakersrit ZWOLLE 14 april 2019
Yes! De weersvoorspellingen zijn vooralsnog goed en daarmee staan de seinen wat mij betreft op groen![]()
[Afbeelding]
Route
Zoals beloofd heb ik een route uitgezet met wegen waarop ik graag in het weekend mijn rondjes rijd. Graag laat ik jullie zien hoe mooi Overijssel en Drenthe zijn. Het zijn vooral bochtige buitenwegen. Helaas ontkomen we niet het af en toe rijden van een "verbindingsstuk".
[Afbeelding]
Facts & Figures:Spelregels
- Het startpunt is de McDonalds in Zwolle Zuid (Huub van Doornestraat 8, 8013 NR Zwolle)
- Ik zal zorgen dat ik daar om 10:00u ben, laten we om 10:30u vertrekken
- De route is 162 km lang en bestaat vooral uit bochtige buitenwegen
- We gaan al slingerend van Zwolle langs Ommen door naar Hardenberg, om via Dedemsvaart en Meppel naar Kampen te rijden. Vanaf daar gaan we over de dijk terug naar Zwolle
- Lunchen doen we na een dikke 80 km bij Arizona in Dedemsvaart Er is daar voldoende plaats voor de motoren en een ruim terras
- Het eindpunt is bij het Refter in de binnenstad. Daar is het krapper parkeren maar daar kunnen we wel gezellig nazitten onder het genot van een drankje en eventueel een hapje
- Let op! We nemen het pondje van Zwartsluis naar Genemuiden, dat kost ruim 2 euro en daar kan je alleen contant betalen!
Ik vind het ontzettend tof dat we met zo'n grote groep relatief onbekenden gaan rijden. Ergens vind ik dat ook spannend. Ik wil jullie dan ook vragen aan je eigen en elkaars veiligheid te denken. Laten we de verschillen in elkaars rijstijl respecteren en elkaar zeker niet inhalen. Voordat we de rit beginnen zal ik jullie aandacht hier nog een keer voor vragen
PraktischDeelnemers
- Zorg voor een volle tank bij het startpunt. In Hardenberg komen we langs een Shell. Daar zullen we even stoppen
- Zorg ervoor dat je motor technisch in orde is. Loop hem even na of je remmen, banden, verlichting, oliepeil etc. allemaal goed is.
- Download route in GPX1.1 en ITN
- Het lukt me niet om het zo mooi te maken als tijdens de buitenlandrit met tussenstops. Als iemand me daarmee kan helpen in Myroutelab... graag
De vooraanmeldingen zijn legio! Tof! Afhankelijk van de definitieve opkomst gaan we in één of meerdere groepen rijden. Dan zullen we ook een "langzame" en een "minder langzame" groep(en) samenstellen. Willen jullie duidelijk laten weten of jullie komen? Onderstaand even een trigger voor de vooraanmeldingen.
@Streepje
@Chakotay
@Secsytime
@Destruction
@Crimsoon
@InZane
@Vrijdag
@Joopieboy
@NL-RaVeR
@Frans92
@alexthegrat
@Raym09