testmanager schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:49:
[...]
Ik heb hier ook al een WISA dongle liggen, maar inderdaad ben je voor de Front Left en Right speakers afhankelijk van die dure Towers. Dat gaat me iets te ver (and wife does not like them: vindt ze lelijk en groot).
Als de Citation 100 nu via Wisa aan te spreken zouden zijn, was dat een mooie oplossing geweest voor de 5.1 set.
Ja, ik dacht gezien mijn budget gewoon maar eens te beginnen met 2.1

Twee Citation Surrounds (die ik dan als links-voor en rechts-voor gebruik) en de Sub 2. Daar ben ik dan met rentepunten korting in totaal 678,40 voor kwijt, plus €149 voor de SoundSend. Dat is voor mij dan al een flinke rib uit het vege lijf
Wanneer het dan echt allemaal werkt - geen HDMI-CEC problemen - en sync is, en zo nodig de app goed te bedienen is ... (het liefst laat ik trouwens alles werken met de afstandsbediening van de televisie en geen geduik in de app ieder ogenblik)
Wanneer ik dan met een tweedehands ouwe AirPort Express via de optical in - die naar ik begrijp op de SoundSend zit - ook nog AirPlay 2 kan gebruiken, ben ik in business en dan kan ik rustig gaan kijken of het allemaal goed blijft werken, makkelijk te bedienen is en - voor mij heel belangrijk - synchroon blijft bij het kijken van films en televisie.
Daarna kan ik dan eens gaan kijken of ik een goede middenspeaker en goede rechts-voor en links-voor kan vinden. Daar zijn echt wel een paar leuke kandidaten voor, bijvoorbeeld bij een aantal van onze Deense vrienden, maar die zijn overigens wel voor een behoorlijke prijs. Dan kunnen de Citation Surrounds doorschuiven naar rechts en links achter (5.1) en dan later eventueel zelfs bij 7.1 nog steeds gebruikt worden
Bovendien zou het mij niet verbazen wanneer Harman Kardon de komende tijd ook nog wel met wat nieuwe Wisa compatibele speakers uit gaat komen.
Wat leuk, ik kwam van de week dit bericht tegen en dacht nog dat ik het wel interessant zou vinden om in Wisa te kunnen investeren. Dat gaat niet in mijn geval, maar als ik jou was zou ik nog even wachten met verkopen:
https://alphastocknews.co...m-on-product-launch/4418/