Ben tot zover erg tevreden over de complete set als het op geluidskwaliteit aankomt. Had hiervoor een Yamaha receiver met losse (passieve) KEF Speakers, je voelt en hoort de kracht van de actieve speakers wel. En met de mooie deals die ik heb gehad heb ik zo de bar 'gratis' aan kortingen op de hele set

. (kost nog steeds genoeg).
Wel af-en-toe wat hick-ups met HDMI ARC/CEC tussen mijn HK Bar en LG OLED 65C9, nu lees ik alleen wel veel verhalen over problemen met ARC/CEC met de LG TV's, dus het kan zijn dat dit niet aan HK ligt. Wel werkte het voor mij normaal/zonder problemen met Yamaha receiver en daarna tijdelijk met Samsung soundbar.
Via Optisch werkt het overigens wel altijd en aangezien de Bar toch geen HD Audio formaten kan maakt het niet uit of je Optisch of HDMI ARC gebruikt.
Direct aan de soundbar aangesloten apparaten ondersteunen wel gewoon LPCM 5.1 dus kan via de OSMC Vero 4K+ met PLEX for Kodi add-on wel genieten van die audio tracks via LPCM 5.1. Zolang ik geen speakers in mijn plafond kan inbouwen, zal Atmos voor mij niet werken,
Verder heb ik nog een issue dat een van de Surrounds niet goed lijkt te connecten, het LEDje blijft knipperen en verliest dan na 10min ofzo connectie met de bar. Connect ook weer vanzelf. Dit gebeurd ook direct naast de Bar, dus kan niet de afstand zijn (rears zijn niets een 3m van de bar af). Er zijn weinig mensen die ook de Towers hebben dus weet niet of het nog een software issue is. Heb dit ook bij HK gemeld dus even afwachten.