Nostordici schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:34:
[...]
@
ActiveRush Hebben ze jullie verteld dat de auto’s niet in aanmerking komen voor subsidie? Zou ik er van uit kunnen gaat dat als de auto leverbaar is, deze gewoon in aanmerking komt voor subsidie? Ik ga er van uit dat het klopt, maar ik heb zelf straks geen zin in misverstanden.
RVO Sepp kijkt naar cataloguswaarde zoals aangegeven bij RDW.
Met het kenteken dat ik kreeg van Leaseplan heb ik bij het rdw gekeken naar de cataloguswaarde.
Overigens komt deze overeen met de hyundai dealer
De subsidieaanvraag die ik heb gedaan was voor de fashion model en ook goedgekeurd en toegekend door RVO Sepp.
Het maakt vervolgens niet uit als de auto gewijzigd wordt zolang deze maar aan de voorwaarden voldoet. Volledig elektrisch, occasion en tot 45.000 cataloguswaarde.
De limited versie voldoet hier aan en het zou dus ook geen problemen moeten opleveren.
Bij mij hebben ze niet om een getekende overeenkomst gevraagd, dat doen ze steekproefsgewijs. In de autolijst die de Sepp hanteerd staat de limited er niet tussen dus ik weet niet in hoeverre ze moeilijk doen als je bij de aanvraag de fashion aanklikt en vervolgens een overeenkomst moet overleggen en het gaat om een limited versie. Je wilt immers dat de aanvraag feilloos verloopt aangezien de pot aardig leeg getrokken raakt.
In jouw geval had je ook voor de fashion een overeenkomst getekend? dus kan je zonder problemen aanvragen. Met de toekenning zou het voor de latere vaststelling geen probleem moeten zijn omdat de limited versie voldoet aan alle voorwaarden.
Ik zou vandaag hierover bellen maar ben er niet aan toegekomen, ik zal morgen hier meer over vertellen aan de hand van wat de RVO Sepp hierover verteld.