* Flagg meldt zich
Vandaag de MG TF naar wijkopenautos.nl gebracht (aanrader wel, geen gezeur auto snel verkocht voor 1000 meer als ik had gehoopt uiteindelijk

) maar dat terzijde.
Was aan het kijken voor een MG zs ev, vanwege de leuke aanbieding van private lease voor 319e per maand.
Anwb had ook zoiets met de Kona zag ik later, dus op de terugweg even langs de hyundai dealer gereden.
Dus we lopen naar binnen en zeg dat we stiekem even misbruik willen maken van zijn showroom. Hij begint te lachen en wijst ons naar de kona ev en zegt veel plezier.
Auto zat prima even alles bekeken en we bedankten hem en zeiden dat dit hem ging worden (private lease), vroeg ie of we er wel eens in gereden hadden? "Nope" Nou hier heb je de sleutel er staat er eentje buiten.
Toen meteen de aanvraag maar ter plekke bij de dealer gedaan.
Wij gaan dus ook iig 5 jaar elektrisch rijden in een Kona 64kwh comfort, dat wordt lachen. Ben benieuwd welk bereik wij halen, met de 2ltr Saab automaat rijden we iedere keer ook 1:12+.
En de kleur wordt als het goed is Sunset Red, met een levertijd van enkele weken (3 of 4 ws)
Met de vaste lasten van de Saab en de mg is de helft van het leasbedrag al betaald ongeveer.
Edit:
De blik van mijn vriendin toen ik de foto's hierboven liet zien van de licht krokante Kona was minstens 1 maandtermijn waard.
[
Voor 5% gewijzigd door
Flagg op 17-07-2021 17:03
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.