Jaaaa! Vandaag opgehaald bij de dealer na dat ik de andere lease heb ingeleverd. Inmiddels zo'n 60km gereden om thuis te komen. Helaas heeft de basis versie geen HUD

ik had gehoopt dat die er wel bij zat maar ze moeten premium ook meer onderscheid geven.
Verder heb ik Primacy 4 zomerbanden erop (dit heeft de LM gedaan dus of het standaard is weet ik niet). Het klinkt prima maar ik heb geen idee hoe andere banden klinken dus kan het lastig vergelijken. De bluelink app werkt niet op rooted android dus ik moet even zorgen dat ik magisk fix zodat ie dat kan verbergen. Ik ga zo even kijken of ik een warmte pomp heb.
De Kona is in ieder geval een verademing vergeleken met de Yaris die ik 4 maanden moest gebruiken. En in het wit ziet ie er strak uit!
edit: Yep. Ik heb een warmtepomp
edit 2: Na wat gesjoemel met MagiskHide Props config, hide instellen voor bluelink, en reboot is het gelukt om de app te starten.
edit 3: M'n VIN klopt niet volgens bluelink

morgen maar bellen dus. Maar op de Hyundai staat dat Comfort niet Bluelink krijgt terwijl Fashion/Premium dat wel krijgen. Dus waarschijnlijk kan ik helemaal geen app gebruiken...
[
Voor 31% gewijzigd door
s0larus op 09-07-2020 01:02
]