Dankzij deze post is het mij ook gelukt.denheer schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:10:
[...]
Even offtopic maar om je toch te helpen omdat Tasker iets anders dan normaal werkt:
In Tasker maak je eerst twee tasks aan:
1. Start Hotspot -> WiFi Tether aan
2. Stop Hotspot -> WiFi Tether uit
Dan maak je in Tasker een nieuwe Profile aan:
* Selecteer: State -> Net -> BT Connected
* Na dit geselecteerd te hebben zit je in [State Edit] en daar klik je recht bij "Name" op het vergrootglas en selecteer daar "KONA EV".
* Dan ga je terug door op het pijltje linksboven te klikken en dan vraagt Tasker automatisch welke task je eraan wilt koppelen. Kies -> Start Hotspot
* Dan nu de grote truuk: je ziet bij de Profile nu een groen pijltje naar rechts staan met daarachter de tekst "Start hotspot", houd deze ingedrukt en je kan dan "Add Exit Task" selecteren. Kies -> Stop hotspot
Da's alles.
Alleen is het vreemde dat ik zie dat de hotspot aan gaat en staat op m'n telefoon bij de BT connectie maar de Hyundai kan geen verbinding maken hiermee, hij ziet hem wel, handmatig verbinden geeft aan "fout tijdens verbinding maken, probeer het opnieuw". Als ik dan de hotspot op m'n telefoon handmatig uitzet en weer aanzet werkt het wel.
Zal vast wel aan m'n telefoon liggen.
Who's general failure, and why is he reading my disk?