WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Het grote Hyundai Kona Electric topic

Pagina: 1 ... 152 153 Laatste
Acties:

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-06 20:58
MadMarky schreef op zondag 17 mei 2026 @ 21:16:
[...]

Hadden die oudere modellen niet enkelfase laden (ipv driefasen) en géén bluelink app? Vind ik beide flinke nadelen!
Ja, zo een rijd ik er. Inderdaad best flinke nadelen, als ik de keuze zou hebben zou ik wel iets overhebben voor een iets nieuwer model met driefaseladen en bluelink.
The Adder schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:57:
[...]

Rond 2022 is er een eerste terugroep actie geweest voor Kona's uit 2018-~2021 waarbij de HS accu in veel gevallen compleet is vervangen. Mijn Kona uit 2019, met toen 40k op de teller, kreeg toen een nieuw HS accu waardoor ik qua 'motor' weer een nieuwe Kona had. Wat ik wilde zeggen was dat er nu nog heel wat Kona's uit 2018 - ~2021 rondrijden met een misschien wel een hoge km-stand maar feitelijk met een HS accu die veel jonger is (dit kan je nakijken in het onderhoud, navragen bij dealer of Hyundai.nl).
Yes, dit is idd bij mijn auto ook gebeurd bij een vergelijkbare kilometerstand.

• Keynes
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15:14
We zijn tevreden rijders van een KONA Electric MY2020, maar kijken ook naar een eventuele vervanger. In een proefrit in een KONA Electric MY2026 viel ons echter op dat het zicht door de voorruit een lens-effect gaf, alsof er een bolling of afwijking in zit en je door een bril kijkt. Misschien een incident, of herkennen anderen dit ook in een KONA SX2?

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:15

lord_fh

Hi

Keynes schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 22:02:
We zijn tevreden rijders van een KONA Electric MY2020, maar kijken ook naar een eventuele vervanger. In een proefrit in een KONA Electric MY2026 viel ons echter op dat het zicht door de voorruit een lens-effect gaf, alsof er een bolling of afwijking in zit en je door een bril kijkt. Misschien een incident, of herkennen anderen dit ook in een KONA SX2?
Nope, nog nooit van gehoord of iets van gemerkt

PS5 Pro

• pk128934
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-06 22:51
Ik heb een SX2 2024, maar merk er niets van. Ik vind alleen de ruit wat meer reflecteren dan mijn Toyotas en Lexussen. Misschien is dat omdat er een coating op zit voor de HUD ofzo?

• ThsAdrns
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:28

ThsAdrns

Be the change!

Ik ken het wel van andere typen auto's. Daar was het, naast een grote en vlak liggende voorruit, te wijten aan een fabricagefout of op z'n minst een te ruime tolerantie. Sommigen hebben daarop met succes een nieuwe ruit geclaimd, omdat de vervorming van het beeld te groot was.

Elektrische rijder sinds 2015 | 9,3 kWp PV + zonneboiler + Daikin-Intergas hybride | Na 2x Nissan Leaf en Citroën ë-C4 nu Ioniq 38 kWh

• harrr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-06 20:54
Vraagje aan de Kona rijders van het eerste model 2020 met 3 fasen. Mijn ouders zoeken een laadpaal die geschikt is voor ERE registratie (met mid meter dus). Maar gebleken is dat de Kona niet om kan gaan met elke laadpaal. Zo gaat het op onze laadpaal (Zaptec Go 2) mis met de Kona en fase wisseling. De hoofdzekering knalt er dan uit. Een bekend probleem met de Kona. Hun Zappi heeft hier geen last van, maar die heeft geen mid meter.

Welke laadpaal i.c.m. de Kona zouden jullie aanraden?

10.000 WP Zuid, 3400 WP Oost/West, Tesla M3 AWD LR, PompAO 8KW, Marstek Venus E 10,24kWh

• Kvibe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:55
harrr schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 14:55:
Vraagje aan de Kona rijders van het eerste model 2020 met 3 fasen. Mijn ouders zoeken een laadpaal die geschikt is voor ERE registratie (met mid meter dus). Maar gebleken is dat de Kona niet om kan gaan met elke laadpaal. Zo gaat het op onze laadpaal (Zaptec Go 2) mis met de Kona en fase wisseling. De hoofdzekering knalt er dan uit. Een bekend probleem met de Kona. Hun Zappi heeft hier geen last van, maar die heeft geen mid meter.

Welke laadpaal i.c.m. de Kona zouden jullie aanraden?
peblar business werkt hier als een zonnetje. Nederlands bedrijf ook.

Zwolle | 8500 Wp met Growatt 7000XH 20 ° ZZO | Enphase 4400 Wp OW | Quatt Hybrid 6 kW | Kona Electric 2022 | Peblar

• Ferry1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Hebben jullie misschien een oplossing voor het volgende probleem:

Mijn Kona uit 2023 start niet met laden als ik deze aan de laadpaal hang. Er staat geen schema ingesteld in de bluelink app of in de auto. Slim laden in de Greenchoice app staat ook uit.

Wanneer ik in de bluelink app druk "op laden starten", begint de auto gewoon te laden.

Wat zou het probleem kunnen veroorzaken?

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:41
Ferry1989 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 18:43:
Hebben jullie misschien een oplossing voor het volgende probleem:

Mijn Kona uit 2023 start niet met laden als ik deze aan de laadpaal hang. Er staat geen schema ingesteld in de bluelink app of in de auto. Slim laden in de Greenchoice app staat ook uit.

Wanneer ik in de bluelink app druk "op laden starten", begint de auto gewoon te laden.

Wat zou het probleem kunnen veroorzaken?
Hang je hem aan een publieke paal of heb je een eigen laadpaal?

Mocht je een eigen laadpaal hebben, probeer het dan eens aan een publieke paal.

• Ferry1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
MarkieNL schreef op zondag 24 mei 2026 @ 10:53:
[...]

Hang je hem aan een publieke paal of heb je een eigen laadpaal?

Mocht je een eigen laadpaal hebben, probeer het dan eens aan een publieke paal.
Ik heb helaas geen eigen laadpaal. Ik heb het inmiddels wel bij verschillende laadpalen geprobeerd, met hetzelfde resultaat.

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:41
Ferry1989 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:48:
[...]

Ik heb helaas geen eigen laadpaal. Ik heb het inmiddels wel bij verschillende laadpalen geprobeerd, met hetzelfde resultaat.
Misschien even tijdelijk een nieuwe schedule aanmaken in de Bluelink app, opslaan, en vervolgens weer de schedule weghalen?

Anders zou je nog de 12v batterij een half uurtje kunnen loskoppelen om de elektronica te resetten.

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:53
We zijn weer wat verder met de melding controleer elek. syst. Wagen. Daarna fout in het batterij management systeem. De foutmelding uitgelezen: P1AB0:00
“Abnormale prestaties hybride/EV-accu – variatie in stationaire spanning (RVB)”.
Ik verdenk nog steeds de 12,22V accu, maar de algemene garage heeft hem naar de dealer gestuurd. Met 150k op de teller zit hij nog ruim in de HV batterij garantie.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• Nova163
utbone schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 20:36:
We zijn weer wat verder met de melding controleer elek. syst. Wagen. Daarna fout in het batterij management systeem. De foutmelding uitgelezen: P1AB0:00
“Abnormale prestaties hybride/EV-accu – variatie in stationaire spanning (RVB)”.
Ik verdenk nog steeds de 12,22V accu, maar de algemene garage heeft hem naar de dealer gestuurd. Met 150k op de teller zit hij nog ruim in de HV batterij garantie.
Als de auto zegt dat het om de HV-batterij gaat, waarom denk jij zelf dan eerder aan de 12V-accu?

• utbone
Dat is wat is lees op andere sites. Maar tot nu niet deze specifieke code. Iemand deze code gehad?

[ Voor 13% gewijzigd door utbone op 28-05-2026 22:29 ]

• The Adder
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 09:29

The Adder

Happy racing from Holland

I.v.m. overstap naar ioniq 6 heb ik nog een set dakdagers voor een Kona 2018->2023 liggen. Mogen via tweakers weg voor 50 euro. Graag ophalen in Bergen op Zoom of verzendkosten groot pakket k.k.

[ Voor 31% gewijzigd door The Adder op 29-05-2026 23:32 ]

1e Kona: Premium Sky, Wit, 64kWh, 76000km, [juni 2021->juni 2023->GESTOLEN] | 2e Kona: Limited Sky, Azur Blauw, 64kWh, 89000km, [juni 2023-> mei 2026] | Ioniq 6 Lounge Sky, zilver, 20000km [mei 2026->]

• The Adder
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 09:29

The Adder

Happy racing from Holland

The Adder schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 23:24:
I.v.m. overstap naar ioniq 6 heb ik nog een set dakdagers voor een Kona 2018->2023 liggen. Mogen via tweakers weg voor 50 euro. Graag ophalen in Bergen op Zoom of verzendkosten groot pakket k.k.
De dakdragers zijn ondertussen verkocht aan een mede-tweaker oOo
De 16A thuislader is nog wel beschikbaar.....

[ Voor 9% gewijzigd door The Adder op 31-05-2026 23:33 ]

1e Kona: Premium Sky, Wit, 64kWh, 76000km, [juni 2021->juni 2023->GESTOLEN] | 2e Kona: Limited Sky, Azur Blauw, 64kWh, 89000km, [juni 2023-> mei 2026] | Ioniq 6 Lounge Sky, zilver, 20000km [mei 2026->]

• Japyo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-06 19:30
rob_38 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:51:
Hi allemaal,

Wij zijn in de markt voor een Hyundai Kona electric MY20, maar ik kan nergens de brochure en/of prijslijst van dat model vinden. In de prijslijst staat namelijk mooi welke uitrusting elke uitvoering heeft. Dan kan ik goed vergelijken en weet ik of ik een Comfort of Fashion moet hebben. Of bijv een Comfort met een Navigation pack oid...

Heeft iemand nog digitaal een brochure of prijslijst van de 2020 (MY20) uitvoeringen. Alvast bedankt!!
Ik heb nog een digitale brochure, heb je nog interesse?

Hyundai Kona 64 Kwh Korea Fashion Design+ Chalk White import uit Zweden MY2020 occasionkoop; 3000Wp 1 fase oost zonnepanelen; 3x25A huisaansluiting; Easee Charge Lite met Equalizer

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

حبيبي

Hmm hier iets vervelends. De bestuurderszijde geeft geen koude lucht via de airco meer. Dus wel de passagier (links en middenrechts) en achterin ook, maar de bestuurderskant links en middenlinks: er komt wél lucht uit, maar zeker geen gekoelde lucht via de airco.

Iemand eerder met dit probleem te maken gehad?

De Kona (SX2 2024 electric) is aangemeld voor controle/reparatie.

• utbone
Beta schreef op maandag 1 juni 2026 @ 08:43:
Hmm hier iets vervelends. De bestuurderszijde geeft geen koude lucht via de airco meer. Dus wel de passagier (links en middenrechts) en achterin ook, maar de bestuurderskant links en middenlinks: er komt wél lucht uit, maar zeker geen gekoelde lucht via de airco.

Iemand eerder met dit probleem te maken gehad?

De Kona (SX2 2024 electric) is aangemeld voor controle/reparatie.
Niet ergens een blaadje (boom) op de een rooster?

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:35

XanderDrake

Build the future!

utbone schreef op maandag 1 juni 2026 @ 10:16:
[...]

Dit kan heel goed. Ik had eens een keer een AC bijvulling en toen is er een blaadje die ergens vast zat los gekomen en kwam vol in de centrale ventilator terecht. Hels lawaai, nog voor ik bij de dealer kon wegrijden. Meteen even gemeld, meteen opgelost, niet veel werk (ergens onder de motorkap).

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

حبيبي

utbone schreef op maandag 1 juni 2026 @ 10:16:
[...]

Ik zal nog eens goed kijken. wel opvallend dan dat het specifiek twee ventilatie rooster is.

• Keynes
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15:14
De Duitse Hyundai-dealer Walter heeft op 16 april jl. een filmpje geplaatst met een occasion review over de Kona (facelift eerst model). Het viel me op dat daarbij ook transparant de slijtage van de lagers en vervanging van motor of GDU genoemd wordt: zie de video van de Hyundai-dealer Walter in Pforzheim. Zijn eindoordeel is overigens een positieve koopaanbeveling.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

@Khayma @Trackerfire
Misschien zou een van jullie eens een update van de TS kunnen doen met daarin een overzicht van de verschillende Kona varianten? accugroote, FL en pre-FL, SX2, etc. En wat daarbij de grootste verschillen zijn (bijv bluelink en driefasen laden)?
Laatste update was 7 jaar terug en heeft nog steeds een hoog "kijk deze auto is nét uit" gehalte ;)

Evt is het ook prima om mij mede auteur te maken, doe ik het zelf wel O-)

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Eupeodes
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
MadMarky schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:29:
@Khayma @Trackerfire
Misschien zou een van jullie eens een update van de TS kunnen doen met daarin een overzicht van de verschillende Kona varianten? accugroote, FL en pre-FL, SX2, etc. En wat daarbij de grootste verschillen zijn (bijv bluelink en driefasen laden)?
Laatste update was 7 jaar terug en heeft nog steeds een hoog "kijk deze auto is nét uit" gehalte ;)

Evt is het ook prima om mij mede auteur te maken, doe ik het zelf wel O-)
Vergeet het trekgewicht niet, heb ik eerder een overzicht van geplaatst (Eupeodes in "Het grote Hyundai Kona Electric topic")

Mijn SX2 is trouwens vandaag door de dealer van een trekhaak voorzien, tegelijk met de eerste beurt (heb hem met exact 24000 km bij de dealer gezet). Was totaal 1460 kwijt, inclusief oa nieuwe wisserbladen en het gebruikelijke interieurfilter.

• rube
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:29
Eupeodes schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 20:03:
[...]
....inclusief oa nieuwe wisserbladen en het gebruikelijke interieurfilter.
Als je je dealer wilt sponsoren is dat natuurlijk prima, maar het vervangen van een interieurfilter vereist geen gereedschap en kost minder tijd dan het mij kost om deze reactie te schrijven.
En het scheelt minstens enkele tientjes.

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/roHr4rYKpdU_XvBvKbvyIrVsVEE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y79Q03EgQrWaxUNCbOBbMnHQ.jpg?f=fotoalbum_large

I still got it (y)

Na 105dkm en 5,5 jaar in de zomer weer boven de 500km gom. Voor mij het jaarlijks ijkmoment vwb degradatie.

• Eupeodes
  • Nu online
rube schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 20:52:
[...]

Als je je dealer wilt sponsoren is dat natuurlijk prima, maar het vervangen van een interieurfilter vereist geen gereedschap en kost minder tijd dan het mij kost om deze reactie te schrijven.
En het scheelt minstens enkele tientjes.
Ik laat mijn auto van bijna twee toch liever wel dealer onderhouden, beter voor de garantie. En dan wordt dat filter standaard gedaan

• rube
Eupeodes schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 21:10:
[...]
Ik laat mijn auto van bijna twee toch liever wel dealer onderhouden, beter voor de garantie.
Dat is begrijpelijk, dat doe ik zelf ook (nog).
En dan wordt dat filter standaard gedaan
In mijn ervaring proberen ze dat vaak "standaard", maar het is geen onderdeel van de standaard beurt, die kosten, uit mijn hoofd zo'n 60 euro, komen er dan extra bij. Dus ik vervang hem tegenwoordig zelf voor de beurt en dan zeg ik direct, hoeft niet - is al gedaan..

Het maakt verder niet uit, iedereen moet doen wat hij zelf het fijnste vind, ik wilde alleen aangeven dat het vervangen van een interieurfilter kinderlijk eenvoudig is en zo 50 euro per keer bespaard.

• Eupeodes
  • Nu online
rube schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 22:28:
[...]

Dat is begrijpelijk, dat doe ik zelf ook (nog).

[...]

In mijn ervaring proberen ze dat vaak "standaard", maar het is geen onderdeel van de standaard beurt, die kosten, uit mijn hoofd zo'n 60 euro, komen er dan extra bij. Dus ik vervang hem tegenwoordig zelf voor de beurt en dan zeg ik direct, hoeft niet - is al gedaan..

Het maakt verder niet uit, iedereen moet doen wat hij zelf het fijnste vind, ik wilde alleen aangeven dat het vervangen van een interieurfilter kinderlijk eenvoudig is en zo 50 euro per keer bespaard.
Dik 30 voor filter, en nog 25 voor filterhuis reinigen, beiden ex btw. Dus idd 65. Maar het totaal was alleszins schappelijk, en ik hoef pas over anderhalf tot twee jaar weer die kant op voor onderhoud

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:54

Steef

GoT's Most Eaten

thys schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 21:08:
[Afbeelding]

I still got it (y)

Na 105dkm en 5,5 jaar in de zomer weer boven de 500km gom. Voor mij het jaarlijks ijkmoment vwb degradatie.
Wat is je verbruik volgens de auto? Niet de ritafstand, maar de andere

Sony A7IV | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400 | Sigma 105 F2.8 MACRO | Sigma 85 F1.4 DG DN Art

• Kvibe
thys schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 21:08:
[Afbeelding]

I still got it (y)

En wat was je verbruik de afgelopen tijd per 100km?

Zwolle | 8500 Wp met Growatt 7000XH 20 ° ZZO | Enphase 4400 Wp OW | Quatt Hybrid 6 kW | Kona Electric 2022 | Peblar

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Mij wordt het niet gevraagd ( :P ), maar net vannacht 100% geladen en mijn gegevens:

110dkM, 100%= 518 kM, langjarig (3,5 jaar) verbruik (aangegeven in kona) 14,3 / 100 kM

:)

• rube
Ja, hier ook met 90k km op 541 km.
Maar ja, volgens de app de laatste 30 dagen een verbruik van maar 11.11 kWh/100 km. Dat komt omdat er verhoudingsgewijs heel weinig op snelweg is gereden, dus niet echt een goede referentie. Dit weekend 400km+ snelweg, dus dan kunnen we beter zien hoever we echt kunnen komen met een volle accu.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u52cyZfjx6VxjsU9SAmNiOeClGk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GWz2QRWDoWRfP8bKxbdvIYZW.jpg?f=fotoalbum_large

• hvwees
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
Gisteren een OTA software update ontvangen op mijn 2024 Kona.
Maar sindsdien kan de app geen status meer ophalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UB5XiIp71IltXXUpAWCcscyyyEM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aDxjkTWFTkHzUvF3ABnWlfom.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb al de bluelink in de auto te resetten, maar geen resultaat.

Bij modem info geeft die wel aan "on-line" te zijn.

Iemand enig idee of soort gelijke ervaring?

Het is software versie 26.4.1 dat geeft zowel de auto als de app aan.

• Kvibe
Ook maar eens tot 100% geladen om te kijken wat bereik is.

Valt me niet tegen met 13 kWh/100km

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5IqMRbZh7l3PBc-Hhj8lmLQ7ZnA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3hkVaCuYjz7hjoid23wzzElt.jpg?f=fotoalbum_large

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:03
Ik wilde mijn achterbanden (Kona 2020 EV) laten vervangen door de garage, maar het uitlijnen lukte niet. Kennelijk zaten de bouten/moeren zo vast dat ze de boel niet loskregen. Ze zouden het helemaal moeten vervangen a 1250 euro. 😱

Nou heb ik komende week een afspraak bij een andere garage, eens zien of het hen wel lukt. Iemand hier toevallig ook ervaringen mee?

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:12
JWPVDW schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 17:07:
Ik wilde mijn achterbanden (Kona 2020 EV) laten vervangen door de garage, maar het uitlijnen lukte niet. Kennelijk zaten de bouten/moeren zo vast dat ze de boel niet loskregen. Ze zouden het helemaal moeten vervangen a 1250 euro. 😱

Nou heb ik komende week een afspraak bij een andere garage, eens zien of het hen wel lukt. Iemand hier toevallig ook ervaringen mee?
Voor uitlijnen haal je de banden niet van de auto af, wel om ze te balanceren. Als alles zo vast zit zijn je banden dus nog niet vervangen? Hoe lang zitten die er al op, en vooral welke malloot heeft het zo fout in elkaar gezet dat het niet meer los komt?

ps:
Mischien meteen laten controleren of de voorbanden wel los kunnen.

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:56
Ik klaag niet... (de interface is via Home Assistant)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JbFY_i8U4wOdr3Zq2O_299yO5LQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lrTDR68TuNAKYsnb1EIJU7Jn.jpg?f=fotoalbum_large

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:21
Onze Kona is ineens niet meer in beeld in de app sinds kort. Iemand enig idee hoe dit komt?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mD5w9aW9IWeGJehCMVr2eQ2au8I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7PgJCl8xyso9Tcp41F0mjmPb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 129% gewijzigd door doobieters op 06-06-2026 19:45 ]

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V148) - 4,7 kWp panelen

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:03
Knip

[ Voor 99% gewijzigd door Notna op 08-06-2026 00:01 . Reden: Lees nog even de regels door mbt AI in discussies en antwoorden ]

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
doobieters schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 19:44:
Onze Kona is ineens niet meer in beeld in de app sinds kort. Iemand enig idee hoe dit komt?[Afbeelding]
Zelfde hier, ik denk dat zij iets moeten fixen volgende week.

• Nova163
Recent de software update laten doen in verband met de terugroepactie voor mijn Kona MY 2018/19. Eerste keer snelladen daarna bij Fastned stopt het snelladen na enige tijd, volgens de paal door een fout van de auto. Auto zelf geeft geen foutmelding. Is dat toeval of iets dat jullie ook hebben meegemaakt?

• vanaalten
  • Laatst online: 19:12
Kvibe schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 11:54:
Ook maar eens tot 100% geladen om te kijken wat bereik is.

Valt me niet tegen met 13 kWh/100km

[Afbeelding]
Nou, laat ik dan ook eens patsen...

Hyundai Kona EV uit augustus 2019, met 161k kilometers op de teller:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qqp2TqVCE_JGkY4rx0JJF4jXPX4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2zZV8OWpOjzYwfflBlrrjFdx.jpg?f=user_large

...447km met volle accu. Ik rij vooral veel snelweg, 105km/u op cruise control. Volgens de auto iets van 80% zuinig, 18% normaal en 2% sportief rijgedrag.

• hvwees
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_nKjNFp6dTEaKPoGkPVTE_sZkA4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ecsHKZm4Y176o34VyGzZBG83.jpg?f=fotoalbum_large

App doet het inmiddels weer, een blijkbaar lagen er servers aan hun kant eruit.

Auto komt alleen nog niet in beeld in de app, maar dat hebben er meer zag ik.

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Ik merkte gisteren op dat wel android auto verbonden is, maar dat geen audio vanaf de telefoon afgespeeld wordt via de speakers. Ik heb mijn telefoon al verwijderd uit het overzicht en opnieuw toegevoegd, maar dat helpt niet. Een paar dagen geleden was er wel een software-update Kona geïnstalleerd.

Iemand een tip om weer mijn podcasts via de auto af te spelen? Ik gok dat telefoongesprekken nu ook niet werken.

Doet wat met CLP, loopt niet meer hard 😢

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Na poging weet ik veel werd er ineens weer verbinding gelegd via Bluetooth. Probleem opgelost

Doet wat met CLP, loopt niet meer hard 😢

Pagina: 1 ... 152 153 Laatste