Je blijkt inderdaad gelijk te hebben. Vandaag in Frankrijk probleemloos 7 kW geladen. Irritant dat de palen in Rotterdam blijkbaar zo laag zijn afgezekerd, dat vertraagt de laadsnelheid voor 1-fase-laden enorm.Chaoss schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 18:29:
Als je de max snelheid niet haalt dan zou ik als eerste de paal verdenken. Ik heb wel eens een hele dag bij een museum aan de paal gehangen en dan in 6-7 uren iets van max 10kw geladen. Gaat echt nergens over net alsof ze iets van load balancing hebben over de hele rij laadpalen.
Thuis laad ik altijd met de max snelheid die mijn 1 fase Kona aankan. Hoef gelukkig zelden gebruik te maken van openbare palen.
Dit scherm had ik in mijn 2019 Kona al voor de update. Het is wel een aantal kliks, zit onder het EV-menu: EV -> Energie-informatie-> bovenste knop met 'Bereik'barnas schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:35:
[Afbeelding]
Heeft iemand bovenstaande schermen al te zien gekregen na de laatste software update?
Kan het op het scherm van mijn 2020 Kona nog niet vinden en vooral die rechter lijkt mij wel een aanvulling.
Maar daarmee krijg je hem inderdaad niet rechts in beeld.
[ Voor 3% gewijzigd door Nova163 op 14-11-2023 13:43 ]