Het grote Hyundai Kona Electric topic

Pagina: 1 ... 104 ... 143 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 65marsman
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-07 20:30
Ben ook sinds 5-1-2022 de gelukkige eigenaar van een Kona electric. Hou het verbruik van mijn auto's al jaren bij. En ook nu heb ik een overzicht gemaakt van het verbruik van de Kona m.b.t. de gegevens in de app, autodisplay en de kWh meter. Bij de Kona geeft de app 10% minder verbruik in vergelijking met de autodisplay en 25% minder in vergelijking met de kWh meter. Dit is gemeten van 5-1-2022 tot nu over 7800 km. In vergelijking met mijn vorige auto (e-golf) is het verbruik van de Kona lager maar zijn de laadverliezen hoger, per saldo is het verbruik gelijk.
Het is wel vreemd dat er een verschil zit van 10% in het aangegeven verbruik via de autodisplay en de eigen app van de Kona.
Iemand suggesties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35
De app is redelijk bagger dus daar zou ik absoluut geen feiten aan ontlenen. Maakt periodiek contact met de auto api en haalt dan gegevens op, ik kan me voorstellen dat de berekening daarvan niet helemaal 100% is.
Het verschil tussen auto en kwh meter zit 'm weer in het laadverlies in de kabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twiek-San
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:32

Twiek-San

• Volts jolt, current kills •

Als de kWh-meter geijkt is, is die leidend.

Ikzelf kijk er nooit naar. Het is net als met een ICE: als ie leeg is, moet je tanken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nessio
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:11
Bij mij ook accu vervangen, zie ook nu die zilveren rand.
Overigens kon ik een vervangende kona ev meekrijgen.
Maar de vervanging duurt slechts 1u en 45 min. dus gewoon gewacht met koffie en krant.

2-1 kap, 200m2, SUZ-SWM60VA+ Open Source ME+wtw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:27
Vandaag besloot het audio/navigatiesysteem van m'n Kona 2019 om maar een gehele systeemreset te doen - dus alle navigatie-doelen, alle settings en ook de stationslijst van de radio kwijt.

Dat is even schelden en wat tijd besteden aan de boel opnieuw instellen, maar wat mij niet lukt: de volgorde van de radiostations zelf bepalen. Zo wil ik op favorieten 1/2/3 dus radio-1/radio-2/3FM hebben, maar dat lukt niet: als ik als derde 3FM toevoeg als favoriet, wordt die op de eerste favorietlocatie opgeslagen.

Iemand enig idee hoe ik de volgorde kan bepalen? In het menu zie ik enkel de mogelijkheid van favorieten wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Adder
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 09:08

The Adder

Happy racing from Holland

Hallo allemaal,

Ik heb een vreemd probleem en ben benieuwd of er meer Kona rijders zijn met hetzelfde euvel:

Sinds de aankoop van mijn Kona uit 2018 heb ik last dat de keyless entry niet lekker werkt. In eerste instantie dacht ik dat het aan de mechanische knopjes op de handsvaten lag, maar nu ik er verder ben ingedoken heb ik het (gelukkig) goed kunnen reproduceren. Wat er gebeurt is dat in op een bepaald gebied vanaf de autodeur de keyless entry nooit niet werkt. Kom je dichtbij of ga je verderaf dan werkt het wel weer 100%.

Hieronder de schematische situatie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BSJ228MDuE9x5-zueZDb0R_UHJQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8kWNokkOT9J9gdPEcO0FKXrA.jpg?f=user_large

Wat ik dus doe, ik neem de sleutel in mijn hand op de hoogte van het knopjr op het handsvat en neem deze dan ongeveer 40 cm van de deur af. Hierna druk ik op het knop op het handvat -> werkt niet! Ga ik nu verder (tussen 60 en 90 cm) dan werkt het wel weer en neem ik de sleutel erg dicht bij de handsvat dan werkt het ook.

Ra ra wat is het oorzaak?

Ben erg benieuwd of er meer rijders zijn (vooral van Kona's uit 2018/2019) die dit herkennen of dit nu kunnen reproduceren.

Alvast bedankt voor de snelle reacties!

Maar nu komt het meest vreemde, anders zou je denken defect in een antenne of sleutel:
Dit fenomeen treedt op aan BEIDE deuren en met BEIDE sleutels en op verschillende plaatsen en tijden.....

[ Voor 10% gewijzigd door The Adder op 23-06-2022 15:47 ]

1e Kona: Premium Sky, Wit, 64kWh, schuifdak, Michelin, 76000km, [juni 2021->juni 2023->GESTOLEN] | 2e Kona: Limited Sky, Azur Blauw, 64kWh, Juni 2021, schuifdak, Michelin, 75000km, [juni 2023->]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daemonix
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Kona 2019: Geen probleem.

Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
The Adder schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:23:
Hallo allemaal,

Ik heb een vreemd probleem en ben benieuwd of er meer Kona rijders zijn met hetzelfde euvel:

Sinds de aankoop van mijn Kona uit 2018 heb ik last dat de keyless entry niet lekker werkt. In eerste instantie dacht ik dat het aan de mechanische knopjes op de handsvaten lag, maar nu ik er verder ben ingedoken heb ik het (gelukkig) goed kunnen reproduceren. Wat er gebeurt is dat in op een bepaald gebied vanaf de autodeur de keyless entry nooit niet werkt. Kom je dichtbij of ga je verderaf dan werkt het wel weer 100%.

Hieronder de schematische situatie:
[Afbeelding]

Wat ik dus doe, ik neem de sleutel in mijn hand op de hoogte van het knopjr op het handsvat en neem deze dan ongeveer 40 cm van de deur af. Hierna druk ik op het knop op het handvat -> werkt niet! Ga ik nu verder (tussen 60 en 90 cm) dan werkt het wel weer en neem ik de sleutel erg dicht bij de handsvat dan werkt het ook.

Ra ra wat is het oorzaak?

Ben erg benieuwd of er meer rijders zijn (vooral van Kona's uit 2018/2019) die dit herkennen of dit nu kunnen reproduceren.
Kona 2019: volgens mij geen probleem. Heb de sleutel altijd in m'n broekzak dus gok dat ik in de 20-60cm zone zal zitten wanneer ik de deur open. Eigenlijk nooit problemen gehad met de deur openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingDurk
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 22:01
Ook 2019, geen probleem.

Is wel zo dat je dichtbij de auto moet zijn om de deur open te maken met het knopje, wat ik logisch vind omdat je niet wil dat iemand anders je deuren open maakt zonder sleutel. Dus als ik bij de achterklep sta met de sleutel werken de knopjes niet ~ 1 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 14:23
ik alleen als de sleutel bij de ipad in de laptoptas zit en die de pencil aan het opladen is, maar dan werkt er bijna geeneen sleutel geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Diederik schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 18:51:
[...]

Klinkt als mijn auto, ik heb ook suizen in het dashboard en er ratelt iets als ik rem bij snelheden onder de 15. Ben nog een kleine 400km van huis (vakantie) dinsdag de dealer maar eens bellen.
Ben gisteren bij de dealer geweest, die gaat een nieuw differentieel bestellen, dat zal ergens einde jaar binnen zijn en gemonteerd kunnen worden. Het suizen van de airco kwam doordat de helft van het koelmiddel 'verdwenen' was en dat is nu bijgevuld.

Al met al ben ik wel tevreden over de Kona, maar dat ik binnen 3 jaar een nieuwe accu en een nieuw differentieel nodig heb, valt me echt tegen.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
Diederik schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 11:25:
[...]

Ben gisteren bij de dealer geweest, die gaat een nieuw differentieel bestellen, dat zal ergens einde jaar binnen zijn en gemonteerd kunnen worden. Het suizen van de airco kwam doordat de helft van het koelmiddel 'verdwenen' was en dat is nu bijgevuld.

Al met al ben ik wel tevreden over de Kona, maar dat ik binnen 3 jaar een nieuwe accu en een nieuw differentieel nodig heb, valt me echt tegen.
Ratel is de tractiemotor en tandwielkast (reductie); suizen airco is een teken van te weinig vulling, wat er in praktijk op neerkomt dat je verdamper in het dashboard lek is. Gezien die verdampers erg lastig te krijgen zijn kan dat nog wel een poosje gaan duren. Bij mij was het suizen de dag na opnieuw vullen al weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vandaag is mijn Kona ook voor de terugroepactie vd accu geweest. Helaas nu ook van die lelijke grijze alu balken aan de zijkant :( dat ze daar gaan zwarte voor hadden kunnen gebruiken...
Diederik schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 11:25:
[...]
Wat mij vooral tegenvalt is de kwaliteit van het interieur en dan niet zozeer dat het er goedkoop uitziet en aanvoelt maar dat het enorm kras gevoelig is! Nu heb ik hiervoor bijna 20 jaar alleen maar vag auto's gereden en nogmaals ik snap dat er dan een kwaliteits is. Maar ik heb serieus nog nooit zoveel krassen gehad en dan heeft de auto nog maar 40K gelopen. Ik heb auto's met 300k op de teller ingeleverd die er qua interieur netter uitzagen.

Maar eens kijken of ik dat met een of ander middeltje weer wat kan opknappen..

[ Voor 70% gewijzigd door Chaoss op 24-06-2022 20:38 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snacky817
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:23
Vanmorgen reageerde de auto niet meer op de sleutel. Met de noodsleutel opengemaakt, maar de auto lijkt overleden. Er knipperen allerlei lampjes (volgens mijn vrouw).
De garage is niet bereikbaar op Zaterdag.

Heb je met garantie recht op een vervangende elektrische auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 15:44

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Snacky817 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 12:22:
Vanmorgen reageerde de auto niet meer op de sleutel. Met de noodsleutel opengemaakt, maar de auto lijkt overleden. Er knipperen allerlei lampjes (volgens mijn vrouw).
De garage is niet bereikbaar op Zaterdag.

Heb je met garantie recht op een vervangende elektrische auto?
Hyundai Mobility Service bellen :)
(In de MyHyundai App is te zien of je Kona het nog heeft)
Dan krijg je sowieso eerste dagen een auto...

Voordelen Hyundai Mobiliteits Service:
https://www.hyundai.com/n...-mobiliteits-service.html
Geen andere pechhulpverlener meer nodig
Hulp in binnen- en buitenland (Europa) en dus ook op je huisadres
Hulp bij een lekke band, een lege accu of verkeerd getankte brandstof
Altijd bereikbaar, 24 uur per dag, 7 dagen per week
Gratis vervangend vervoer
De dekking is op kenteken, dus iedereen in de auto wordt geholpen. Ook als het niet je eigen auto is

[ Voor 35% gewijzigd door RazorX4 op 25-06-2022 12:48 ]

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snacky817
Auto staat thuis en ik ben aan het werk. Morgen maar mobilteitsservice bellen, werkt wss sneller dan de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twiek-San

Twiek-San

@Snacky817 : Hulpaccu leeg? Heb dit zelf gehad met dezelfde verschijnselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snacky817
Twiek-San schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 14:34:
@Snacky817 : Hulpaccu leeg? Heb dit zelf gehad met dezelfde verschijnselen.
Vanavond aan de acculader en morgen kijken of het beter is? Of accu kapot want hij zou automatisch moeten laden, ik heb iig regelmatig dat lampje in het logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjtokkel
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:58
Donderdag komt onze fashion. Week er op gaan we naar Oostenrijk op vakantie... spannend...

[ Voor 31% gewijzigd door gjtokkel op 26-06-2022 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twiek-San

Twiek-San

Snacky817 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 14:51:
[...]

Vanavond aan de acculader en morgen kijken of het beter is? Of accu kapot want hij zou automatisch moeten laden, ik heb iig regelmatig dat lampje in het logo.
Mijn accu was nog iets van 6V. Startkabels erop en het werkte weer. Ik heb wel de dag erop de accu vervangen. Je kunt ook een jumpstarter in de auto leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snacky817
Twiek-San schreef op zondag 26 juni 2022 @ 10:43:
[...]

Mijn accu was nog iets van 6V. Startkabels erop en het werkte weer. Ik heb wel de dag erop de accu vervangen. Je kunt ook een jumpstarter in de auto leggen.
Gisteravond in heeft Hyundai Mobiliteitsservice de Wegenwacht nog getuurd.
Startkabel erop en de auto leefde weer. Vannacht de acculader erop gehad en nu is alles weer normaal.

Even afkijken hoe het met de accu gaat, de auto had 4 dagen stilgestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:48

raq

basto11 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:04:
Ik rijd sinds vrijdag ook een Kona (2020) en ben er super tevreden mee. Wat een verschil in geluid met mijn vorige auto (een dieseltje) en hij rijdt ook heerlijk. Het enige waar ik tegenaan loop is dat de bestuurdersinstellingen niet opgeslagen worden. Zo wil ik onder rijbaanveiligheid graag LKA uitschakelen en voor LDW kiezen, maar elke keer als je de auto start worden deze instellingen gereset.

Daarnaast valt het me op dat de instellingen van de hoogte van de HUD voor alle bestuurdersprofielen het zelfde is. Bij het bestuurdersprofiel van mijn vriendin verandert wel de radiozender en de geluidsinstellingen, maar niet de hoogte van de HUD (ze is iets kleiner dan ik).

Zijn er meer mensen in dit forum die hier last van hebben?
Ja, enorm irritant. Heb nu een paar weken een Kona als vervangend vervoer, prima auto maar dat LKA werkt niet goed voor mij.
Voor zover ik kan vinden is er één manier om LKA permanent uit te schakelen:
Reactie #64
https://www.speakev.com/t...keep-assist.142199/page-4

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob76
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20-03-2024
ravi 72 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:02:
[...]

Sterker nog net auto weer opgehaald. Was klaar. Waar je bij anderen nog iets van een vvv bon kreeg of zo hier helemaal niks. Niet eens doekje door interieur gehaald. Auto staat daar en doei
Ik heb ook een nieuwe accu in mijn Kona van februari. 2019. Ik kreeg van de dealer in Den Haag een Kona EV mee als vervangend vervoer en hij kwam gepoetst en met schoongemaakt interieur weer terug. En een vvv bon van 175 euro. Ik klaag dus niet 😉.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick1855
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-03 11:47
Rob76 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 13:33:
[...]

Ik heb ook een nieuwe accu in mijn Kona van februari. 2019. Ik kreeg van de dealer in Den Haag een Kona EV mee als vervangend vervoer en hij kwam gepoetst en met schoongemaakt interieur weer terug. En een vvv bon van 175 euro. Ik klaag dus niet 😉.
Moet je zelf om die vvv bon vragen? Ik heb de auto vandaag opgehaald en niets gekregen.

Kona Premium 64kW Dark Knight geleverd 28 januari 2019/Kona Premium 64kW Tangerine Orange oktober 2019, Aften ICU 3x32A/Load balancing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingDurk
Ik heb er niet om gevraagd, kreeg hem per mail. 75 ipv 175

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Adder

The Adder

KingDurk schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:34:
Hier hetzelfde, deze kwam van Hyundai NL

1e Kona: Premium Sky, Wit, 64kWh, schuifdak, Michelin, 76000km, [juni 2021->juni 2023->GESTOLEN] | 2e Kona: Limited Sky, Azur Blauw, 64kWh, Juni 2021, schuifdak, Michelin, 75000km, [juni 2023->]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 23:49
Snacky817 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 11:02:
[...]

Gisteravond in heeft Hyundai Mobiliteitsservice de Wegenwacht nog getuurd.
Startkabel erop en de auto leefde weer. Vannacht de acculader erop gehad en nu is alles weer normaal.

Even afkijken hoe het met de accu gaat, de auto had 4 dagen stilgestaan.
Herkenbaar issue... helaas al meerdere malen accu leeg gehad, oa doordat de sensor vd achterklep en die vh open dak stroom bleven trekken. Is met name het geval na de software update ivm de accu's medio 2020/21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
KingDurk schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:34:
idd, ik kreeg ook een bon van 75 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
CopyCatz schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:05:
[...]

Zo ziet mijn 2020 er standaard uit, dus je hebt een nieuwe batterij, gefeliciteerd ;)
Ohhhh, ben ik dan niet de enige in NL die die lelijke blauwe/electric logos vd auto heb laten halen?? :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Adder

The Adder

spidertje schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:11:
[...]
Ohhhh, ben ik dan niet de enige in NL die die lelijke blauwe/electric logos vd auto heb laten halen?? :-)
Ziet er inderdaad veel strakker uit en BLUE wordt echt overal (mis)gebruikt dus ga ook eens kijken of dat gaat lukken. Heb je deze door de garage er af laten halen of zelf gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FransDvntr
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 21:38
The Adder schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:29:
[...]

Ziet er inderdaad veel strakker uit en BLUE wordt echt overal (mis)gebruikt dus ga ook eens kijken of dat gaat lukken. Heb je deze door de garage er af laten halen of zelf gedaan?
Ik heb voor aflevering van mijn auto vorig jaar ook alles van de achterklep en spatborden af laten halen (dus Hyundai, Kona, Electric en de bluedrive labels van de spatborden). Dit staat een stuk beter.

Renault Megane E-Tech Optimum Charge Iconic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
[...]

Heb ik voor aflevering laten doen, alle logos rondom zijn foetsie. Ik doe dat eigenlijk altijd met de autos die ik koop, soms laat ik bv merkteken achterop zitten als dat bv mooi in het midden zit en achterzijde wat “breekt”.

Bij de Kona alles eraf, en heb op de achterklep alu stripje laten zetten zodat de achterklep “breekt” en niet zo massief oogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob76
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20-03-2024
Rick1855 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:27:
[...]

Moet je zelf om die vvv bon vragen? Ik heb de auto vandaag opgehaald en niets gekregen.
Ik kreeg hem een paar dagen later ongevraagd in de mail. Heel raar trouwens dat er verschillende bedragen vvv bonnen worden uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Rob76 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 07:48:
[...]

Ik kreeg hem een paar dagen later ongevraagd in de mail. Heel raar trouwens dat er verschillende bedragen vvv bonnen worden uitgegeven.
Huh, paar dagen later al... ik heb zes weken geleden de accu laten vervangen en nog niets van Hyundai teruggezien.

Maar goed, het is een lease-auto dus de communicatie zal wellicht van Hyundai via lease-maatschappij naar mij gaan - en dan kan zo'n VVV-bon wel halverwege blijven hangen, denk ik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingDurk
Hier ook lease en communicatie via hun. Toch kwam de bon via Hyundai NL in mijn mail :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rick1855
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-03 11:47
[...]

Bij mijn vorige 2019 Kona heb ik ze er zelf afgehaald. Föhn en visdraadje en ze zijn er zo af. Staat inderdaad een stuk strakker. Bij inleveren van de leaseauto geen vragen over gesteld.

Kona Premium 64kW Dark Knight geleverd 28 januari 2019/Kona Premium 64kW Tangerine Orange oktober 2019, Aften ICU 3x32A/Load balancing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeSharpDev
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-09 11:50
Na bijna een jaar in bezit te zijn van een kona ben ik inmiddels al 3x tegen een best irritant probleempje aangelopen.

Op willekeurige momenten (zover ik kan oordelen) krijg ik ineens bij het starten van de auto de melding dat mijn bluelink account ontkoppeld is en dat de instellingen naar fabrieksinstellingen worden gereset met enkel de optie om dit te bevestigen.
Het uit/aanzetten van de auto maakt geen verschil, ook het restarten van de console d.m.v. het kleine rondje knopje maakt geen verschil.
Zodra de restart is gedaan krijg ik direct weer dezelfde melding, ik heb dus eigenlijk geen andere keuze dan deze te 'bevestigen' waarbij vervolgens alle instellingen weer worden gereset.

Aangezien dit nu de 3e keer is begint het wel vervelend te worden om weer alle instellingen te zoeken en naar wens te wijzigen.
Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

https://update.hyundai.com/EU/NL/updateNoticeView/632/pop2

De update van Juni is nu uit voor de Kona (2019 en nieuwer)
220623 is het versienummer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:50

elmo1

Kona Electric jan-2019

RazorX4 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:43:

Zijn er ook release notes? Zie ze zo snel niet nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

elmo1 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:17:
[...]

Zijn er ook release notes? Zie ze zo snel niet nl
Dat zou dan deze zijn:
https://update.hyundai.com/EU/NL/updateNoticeView/632

Maar ze zijn vaak niet echt goed in de releasenotes per versie weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buske
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 19:33
RazorX4 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:32:
[...]

Dat zou dan deze zijn:
https://update.hyundai.com/EU/NL/updateNoticeView/632

Maar ze zijn vaak niet echt goed in de releasenotes per versie weer te geven.
Die versie heb ik er toch al van maart opstaan denk ik zo bij mijn eigen zelve :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 12:23
Ook ik wacht al geruime tijd op de vvv bon, naar aanleiding van de accuwissel.
8 weken en counting. De bon zou via de mail verstuurd worden.

Lijkt wel willekeurig te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Buske schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:17:
[...]

Die versie heb ik er toch al van maart opstaan denk ik zo bij mijn eigen zelve :?
(Maar de notes op die site zijn niet perse van de nieuwste updates)

De nieuwste is van 23 juni 2022 :+ (220623)
De vorige van Februari 2022 (220211)

[ Voor 14% gewijzigd door RazorX4 op 30-06-2022 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buske
RazorX4 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:35:
[...]

Ai, had ik niet gezien, ben ze nu aan het downloaden.
Bedankt om me er attent op te maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingDurk
internet4me schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:23:

Iig wel een nieuwe accu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buske
[...]

Hoi, update via andere pc gedownload, en heb nu blijkbaar de goede.
Ben hem nu aan het installeren.

[ Voor 45% gewijzigd door Buske op 30-06-2022 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Buske schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:49:
[...]

Hoi, heb net de update gedaan, maar is nog steeds de 220211 versie.
Update datum is vandaag zie foto 8)7 .
Hoe geraak ik aan de 220623 versie?[Afbeelding]
Ik heb het gedownload met de navigatie updater (die app)
(Kona 2020 gekozen)
Scherm daarna gaf die vanochtend aan dat er een nieuwe versie is.

Die is gaan downloaden, daarna op USB gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buske
RazorX4 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 17:09:
[...]

(Kona 2020 gekozen)

Hoi, update via andere pc gedownload, en heb nu blijkbaar de goede.
Ben hem nu aan het installeren.

Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Lelie
  • Laatst online: 18-09 22:15

Jan Lelie

Hyundai Kona 64 2020

RazorX4 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:43:

Ik was vandaag vanwege de terugroepactie (Kona 64 kWh) 2020bij de dealer. Daar hebben ze de nieuwe update geïnstalleerd. Alles functioneert als vroeger, zelfs de victory boogie woogietunnel staat er nog steeds niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:50

Rival24

I'll Be Back

Hier in 5 maanden ook al 2x meegemaakt. Echt super irritant. Ik heb nu maar een backup van mijn instellingen gemaakt zodat ik in ieder geval alles snel terug kan zetten als het weer gebeurt. Ik meld het wel bij de volgende onderhoudsbeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Laatst online: 18:09
RazorX4 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 17:09:
[...]

(Kona 2020 gekozen)

Is nu Android Auto ook fullscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incmve
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 12:08

incmve

maredana.nl

Sjabba1979 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:27:
[...]

Bij mij niet helaas, of ik moet ergens een setting missen?

Mijn YT kanaal - Mijn domotica blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 12:23
internet4me schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 12:23:

Bij Hyundai lezen ze volgens mij mee. De bon is binnen na 8 weken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cxxxx71
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:44
Sjabba1979 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:27:
[...]

Bij mij wel. Maar dan wel Android Auto als geheel. De kaart is wat groter, en de muziekspeler staat er naast weergegeven.
Wel even split screen uitzetten bij de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cxxxx71
Ik had gisteren de update gedaan.
Vanmorgen reed ik weg, belt de auto spontaan de alarmcentrale, knopje in plafond blijft branden en de microfoon werkt niet meer.

Weet niet of het 1 met het ander te maken heeft. Hopen dat die het volhoudt tot en met maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incmve

incmve

maredana.nl

Cxxxx71 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:02:
Ik had gisteren de update gedaan.
Vanmorgen reed ik weg, belt de auto spontaan de alarmcentrale, knopje in plafond blijft branden en de microfoon werkt niet meer.

Weet niet of het 1 met het ander te maken heeft. Hopen dat die het volhoudt tot en met maandag.
Heb hetzelfde gehad, dag er na was de 12v accu leeg.
Hou er rekening mee 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incmve

incmve

maredana.nl

Cxxxx71 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 18:03:
[...]

Bij mij wel. Maar dan wel Android Auto als geheel. De kaart is wat groter, en de muziekspeler staat er naast weergegeven.
Ik heb splitscreen uitgezet maar alles lijkt hetzelfde.
Rechts gewoon een zwart vlak maar geen muziekspeler.
Zal hem eens een reset geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
Cxxxx71 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 18:03:
[...]

Maar heb jij ook het bredere scherm? De eerste generatie heeft een smaller scherm en daar paste het altijd al op. De nieuwere een breder scherm en Apple gebruikt dit wel helemaal maar aa helaas niet. Dit is aangepast en kan Hyundai in hun software verwerken, ik ben benieuwd of dat nu ook is gedaan. Anders wacht ik wel met updaten. Ik gebruik alleen Waze en maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cxxxx71
Had ook al iets over de 12v gelezen. Ik moet er maar het beste van hopen.

Split screen wel uitgezet bij Android auto? Kan ook aan de versie van AA liggen.

Heb inderdaad het brede scherm.

[ Voor 247% gewijzigd door Cxxxx71 op 02-07-2022 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nessio
VVV bon binnen 1 week ontvangen.
Overigens lijk ik nu een grotere actieradius te hebben
En ik kon tot mijn verbazing bij Shell met 76kwh laden vanaf ongeveer 15 kwh tot 35 kwh lading toen afgebroken want genoeg om de rit af te maken.

[ Voor 76% gewijzigd door nessio op 02-07-2022 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter-036
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:51
@Cxxxx71 Misschien de beide polen even van de 12 volt accu afhalen, dan even tegen elkaar aanhouden (zo haal je ook eventuele restspanning uit het 12 volt systeem), en weer terugplaatsen. Dat helpt weleens om dergelijke zaken echt helemaal te 'resetten'.

It is what it is.If you can't change it, deal with it!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cxxxx71
Peter-036 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:24:
@Cxxxx71 Misschien de beide polen even van de 12 volt accu afhalen, dan even tegen elkaar aanhouden (zo haal je ook eventuele restspanning uit het 12 volt systeem), en weer terugplaatsen. Dat helpt weleens om dergelijke zaken echt helemaal te 'resetten'.
Ik laat het lekker aan de Hyundai werkplaats over. Die garantie zit er niet voor niets op 👊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buske
incmve schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:32:
[...]

Heb hetzelfde gehad, dag er na was de 12v accu leeg.
Hou er rekening mee 😉
Misschien domme vraag, maar heb je de auto ook aan gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchAngelo73
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 18-09 21:15
[...]

Ik heb gisteren geprobeerd de laatste update te downloaden via het update programma, maar ik zie dan alleen een versie van 30 mei en niet van 23 juni. Doe ik iets fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buske
MitchAngelo73 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 09:53:
[...]

Ik heb gisteren geprobeerd de laatste update te downloaden via het update programma, maar ik zie dan alleen een versie van 30 mei en niet van 23 juni. Doe ik iets fout?
Heb ik ook gehad (op pc waar ik de voorgaande versie op had gedownload), heb toen op een andere laptop die hier rondslingerde de juiste versie zonder probleem gedownload.

Als je de eerste keer de upgrade doet op een pc, doorloop je enkele stappen meer dan dat je dit de tweede keer doet op dezelfde pc.

Naar mijn bescheiden mening veronderstel ik dat er teveel rommel achterblijft op je pc, en dat je die eerst moet verwijderen voor dat het de tweede keer lukt met dezelfde pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchAngelo73
Buske schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:49:
[...]

Heb ik ook gehad (op pc waar ik de voorgaande versie op had gedownload), heb toen op een andere laptop die hier rondslingerde de juiste versie zonder probleem gedownload.

Als je de eerste keer de upgrade doet op een pc, doorloop je enkele stappen meer dan dat je dit de tweede keer doet op dezelfde pc.

Naar mijn bescheiden mening veronderstel ik dat er teveel rommel achterblijft op je pc, en dat je die eerst moet verwijderen voor dat het de tweede keer lukt met dezelfde pc.
Ik heb het update programma op een nieuwe laptop geïnstalleerd, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Bij mijn oude laptop had ik dat ook. Ik las toen hier op Tweakers dat er nieuwe update was, maar ik kon hem niet binnen halen. Zaf alleen een oudere versie. Een aantal weken later wel.
Hopelijk zie ik de nieuwste update snel. Vind dat halve scherm bij Android Auto maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daemonix
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Waar zijn we ondertussen met het accu's vervangen, al in september 2019 aangeland?

Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 18:29

Crazy D

I think we should take a look.

Ik mag 'm 3 augustus brengen, op kenteken gezet eind 2019. Productiedatum weet ik niet :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MitchAngelo73 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 09:53:
[...]

Hier precies hetzelfde, ik krijg ook de update van 30 mei. Misschien helpt het om te spelen met taal en regio instellingen.

Verder vind ik het jammer dat bij elke update de navigatie er weer anders uitziet, nu is het 'home' icoon gelijk aan Android 4 ofzo, alle kleuren zijn anders en ik mis de + x minuten bij de aankomsttijd.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:23
Wij gaan binnenkort in gesprek met de Hyundai dealer voor een nieuwe Kona. Waarschijnlijk de Fashion.

Nu zag ik online de volgende pagina;
https://imotion.hyundai.n...oom-parkeren-met-hyundai/
Kennelijk komt dit pas op de auto's in 2025, met autonoom niveau 4.

Echter, wat ik niet terug zie in de brochures is de functie om zelfstandig in te parkeren. Kan de Kona dit wel (niet gevonden met zoeken op inparkeren/parkeren in dit topic)? Dan bedoel ik dat de bestuurder gas geeft/remt en de auto zelf de draai maakt. Vooral vrouwlief zal dit waarderen.

Als de Kona dit wel kan (mijn VW uit 2019 kan het al :9 ), moet ik hiervoor de Premium hebben vanwege de parkeersensoren voor? Of kan de Fashion dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:26

R2L

Source90 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 08:59:
Wij gaan binnenkort in gesprek met de Hyundai dealer voor een nieuwe Kona. Waarschijnlijk de Fashion.

Nu zag ik online de volgende pagina;
https://imotion.hyundai.n...oom-parkeren-met-hyundai/
Kennelijk komt dit pas op de auto's in 2025, met autonoom niveau 4.

Echter, wat ik niet terug zie in de brochures is de functie om zelfstandig in te parkeren. Kan de Kona dit wel (niet gevonden met zoeken op inparkeren/parkeren in dit topic)? Dan bedoel ik dat de bestuurder gas geeft/remt en de auto zelf de draai maakt. Vooral vrouwlief zal dit waarderen.

Als de Kona dit wel kan (mijn VW uit 2019 kan het al :9 ), moet ik hiervoor de Premium hebben vanwege de parkeersensoren voor? Of kan de Fashion dit ook?
Fashion (die heb ik) heeft geen parkeersensoren voor en kan niet zelfstandig parkeren. Of de Premium dit wel kan durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nessio
Premium 2019 en 2020: Niet zelfstandig parkeren Ach onze Prius had het,1x getest nooit meer gebruikt (je kon geen gas geven, dus beetje schuine oprit zoals wij hebben ging dus niet) en zelf kunnen wij het 2x sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:23
nessio schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 13:53:
Premium 2019 en 2020: Niet zelfstandig parkeren Ach onze Prius had het,1x getest nooit meer gebruikt (je kon geen gas geven, dus beetje schuine oprit zoals wij hebben ging dus niet) en zelf kunnen wij het 2x sneller.
Ik kan het zelf ook sneller dan de Volkswagen kan. Ik kan wel zelf gas bijgeven en remmen (zelfs ook schakelaar van achteruit naar vooruit).

Vooral de vrouw des huizes heeft wat meer moeite met de file parkeervakken en het inparkeren op onze oprit (tussen 2 woningen) O-) Die drukt nu op de knop in de VW en dat ding zet hem er zo in.
De Kona is echter nog een slag groter dan de golf.. Ben benieuwd :X

Hij doet het ook in ons parkeervak (met flinke drempel), scheelt dan dat wij wel gas kunnen bijgeven.

[ Voor 6% gewijzigd door Source90 op 05-07-2022 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 18:29

Crazy D

I think we should take a look.

Source90 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:26:
De Kona is echter nog een slag groter dan de golf.. Ben benieuwd :X
Beetje afhankelijk van welk model golf je hebt maar een snelle vergelijking op google leert dat de Kona smaller en korter is.

Automatisch inparkeren nog nooit gemist. De camera is wel ideaal, als je die niet hebt is dat wel een gemis.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 18:53
Zijn er hier nog mensen die recent een nieuwe Kona geleverd hebben gekregen? En kwam de echte levertijd overeen met de verwachte levertijd? :)

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gjtokkel
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:58
DrJamez schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:14:
Zijn er hier nog mensen die recent een nieuwe Kona geleverd hebben gekregen? En kwam de echte levertijd overeen met de verwachte levertijd? :)
yes, moi,

3 januari besteld, en 30 juni geleverd. Een mooie rode fashion 64kWh. In januari gaven ze april als levertijd aan. Vorige maand was de levertijd augustus. Maar hij is er dus nu al
Ben er zeeer tevreden mee...

update: en subsidie binnen....

[ Voor 68% gewijzigd door gjtokkel op 06-07-2022 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twiek-San

Twiek-San

daemonix schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:23:
Waar zijn we ondertussen met het accu's vervangen, al in september 2019 aangeland?
Ja, volgende week aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nessio
'Mijne is van september 2019 en accu is vervangen, zie eerder posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 18:53
In maart getekend (auto stond al in bestelling). Vandaag te horen gekregen dat de levertijd van juli naar november gaat. ;(

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:17
Hier ook in maart getekend (premium), uitgesproken verwachting was destijds juni/juli. Inmiddels (na update) september /oktober :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snacky817
Snacky817 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:40:
[...]

Mijn verdamper van de Kona is ook lek... Verdamper is moeilijk leverbaar en hopelijk 11 juli binnen, dan is mijn reparatie afspraak.
De verdamper is niet op tijd binnen. Een nieuwe afspraak gemaakt voor net voor mijn vakantie, maar wss wordt het een vakantie zonder airco.

Echt top van Hyundai. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroblast
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16-12-2024
daemonix schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:23:
Vanochtend mijn Kona ingeleverd en na 1 uur werd ik gebeld dat de accu opeens niet vervangen hoefde te worden...? Vreemd verhaal, 4 terugroepacties verder en nu naar eeen speciale vestiging om hem te vervangen en het dan uiteindelijk niet doen... Vind het maar slecht.

Iemand anders die hetzelfde heeft meegemaakt? Of ben ik n=1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtabak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-08 10:52
aeroblast schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:06:
[...]

Vanochtend mijn Kona ingeleverd en na 1 uur werd ik gebeld dat de accu opeens niet vervangen hoefde te worden...? Vreemd verhaal, 4 terugroepacties verder en nu naar eeen speciale vestiging om hem te vervangen en het dan uiteindelijk niet doen... Vind het maar slecht.

Iemand anders die hetzelfde heeft meegemaakt? Of ben ik n=1?
Bekend verhaal. De recall is vanwege een slechte serie van (dacht ik) LG Chem. Maar......, pas als ze de boel open schroeven weten ze zeker of het er één uit de verdachte serie is. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke5000
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Ze kunnen dat alleen zien aan de serie nummers van de accu is ons verteld. Ze kunnen dat alleen controleren als de auto bij hun is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
Snacky817 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:21:
[...]

De verdamper is niet op tijd binnen. Een nieuwe afspraak gemaakt voor net voor mijn vakantie, maar wss wordt het een vakantie zonder airco.

Echt top van Hyundai. :-(
Wanneer is die verdamper besteld? Kan ik ff mee timen :) hoop wel weer een kachel te hebben van de winter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
MitchAngelo73 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 21:53:
[...]

Ik heb het update programma op een nieuwe laptop geïnstalleerd, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Bij mijn oude laptop had ik dat ook. Ik las toen hier op Tweakers dat er nieuwe update was, maar ik kon hem niet binnen halen. Zaf alleen een oudere versie. Een aantal weken later wel.
Hopelijk zie ik de nieuwste update snel. Vind dat halve scherm bij Android Auto maar irritant.
Ik zie ook alleen de note van 30 mei, ook op de site van hyundai.
https://update.hyundai.com/EU/NL/updateNoticeList

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Sjabba1979 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:23:
[...]

Ik zie ook alleen de note van 30 mei, ook op de site van hyundai.
https://update.hyundai.com/EU/NL/updateNoticeList
Maar hier :

Staan de daadwerkelijke versies :)
Daar is bij de Kona te zien dat die eindigt op 220623
(2022 Juni 23)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchAngelo73
RazorX4 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 12:44:
[...]

Maar hier :

Staan de daadwerkelijke versies :)
Daar is bij de Kona te zien dat die eindigt op 220623
(2022 Juni 23)
Klopt, die zie ik ook. Maar als ik dan het update programma installeer op mijn pc, krijg ik alleen de versie van 30 mei te zien 😭.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123Jan
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14-07-2022
Software update wil niet lukken.
Met de navigatie updater op de pc de nieuwste sotware voor KONA 2020 EV binnengehaald. Op mobiele harde schijf gezet. Ingeplugd via usb poort in de auto, die aanstaat in de parkeerstand. Wat ik ook probeer het knopje 'bijwerken' bij algemene instellingen, info versie/update, blijft grijs en kan ik dus niet bedienen. De update start ook niet automatisch. Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandarrama
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-07 22:36
Via een SD kaart updaten en zo doe ik het zelf ook. Niet via USB dus.

Zodra ik de SD kaart er in stop start de update automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

MitchAngelo73 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:56:
[...]

Klopt, die zie ik ook. Maar als ik dan het update programma installeer op mijn pc, krijg ik alleen de versie van 30 mei te zien 😭.
:P In de app geven ze niet de versie weer, alleen het laatste bericht... (die van 30 mei)
precieze versie is te zien in een van de bestanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

123Jan schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:07:
Software update wil niet lukken.
Met de navigatie updater op de pc de nieuwste sotware voor KONA 2020 EV binnengehaald. Op mobiele harde schijf gezet. Ingeplugd via usb poort in de auto, die aanstaat in de parkeerstand. Wat ik ook probeer het knopje 'bijwerken' bij algemene instellingen, info versie/update, blijft grijs en kan ik dus niet bedienen. De update start ook niet automatisch. Heeft iemand een tip?
Via die app moet het op een E-HDD of usb-stick gezet worden.
(Dan wordt die wel geformateerd)

Gewoon kopieren naar HDD werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snacky817
_-= Erikje =-_ schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:34:
[...]

Wanneer is die verdamper besteld? Kan ik ff mee timen :) hoop wel weer een kachel te hebben van de winter
Eind mei. 25 mei is het defect geconstateerd.

Sindsdien staat de verdamper op backorder...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchAngelo73
RazorX4 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:12:
[...]

:P In de app geven ze niet de versie weer, alleen het laatste bericht... (die van 30 mei)
precieze versie is te zien in een van de bestanden.
Vehip. Je hebt gelijk. Wat waardeloos zeg. Ik heb de update gedownload en bij het versie bestand staat inderdaad 23062022 |:(

Inmiddels ook de update in de auto bijgewerkt. Android Auto is nu inderdaad schermvullend. (Bij Kona 2019-2022 met breed scherm). *O*

[ Voor 14% gewijzigd door MitchAngelo73 op 09-07-2022 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
Snacky817 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:19:
[...]

Eind mei. 25 mei is het defect geconstateerd.

Sindsdien staat de verdamper op backorder...
ah dan loop je een weekje voor op mij (2 juni geconstateerd/besteld enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtabak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-08 10:52
RazorX4 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:15:
[...]

Via die app moet het op een disc of usb-stick gezet worden.
(Dan wordt die wel geformateerd)

Gewoon kopieren naar HDD werkt niet.
Ik weet niet hoe het bij de 2020 Kona is (met het grotere scherm), maar bij mijn 2019 Kona kun je alleen updaten via de SD-kaart. Andere media werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmiddeld
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19-09 12:06
Werkt de app Tronity een beetje goed samen met Bluelink? Ik heb 'm gisteren ingesteld, maar het lijkt of de trips hetzelfde begin- en eindpunt hebben (thuis), ook als dat in werkelijkheid niet het geval is. Meer mensen ervaring hiermee?

Hyundai Ioniq Comfort 2017 --> Kona 64 kWh 2020

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Buske
gtabak schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:24:
[...]

Ik weet niet hoe het bij de 2020 Kona is (met het grotere scherm), maar bij mijn 2019 Kona kun je alleen updaten via de SD-kaart. Andere media werken niet.
Hoi, Oud model eind 2020, kan alleen via usb updaten.
In een eerdere post van mij, kan je lezen hoe het mij eerst ook niet lukte.
Wat niet wil zeggen dat het bij jullie ook zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• incmve

incmve

maredana.nl

MitchAngelo73 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:27:
[...]

Vehip. Je hebt gelijk. Wat waardeloos zeg. Ik heb de update gedownload en bij het versie bestand staat inderdaad 23062022 |:(

Inmiddels ook de update in de auto bijgewerkt. Android Auto is nu inderdaad schermvullend. (Bij Kona 2019-2022 met breed scherm). *O*
Ik ga nog maar een keer updaten dan want mijn AA is niet fullscreen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cxxxx71
incmve schreef op zondag 10 juli 2022 @ 13:46:
[...]

Ik ga nog maar een keer updaten dan want mijn AA is niet fullscreen 8)7
Wel de split screen functie voor AA uitzetten he.
Pagina: 1 ... 104 ... 143 Laatste