"When you grow up your heart dies"
Maar deze is bijzonder omdat het het menselijke contact nabootst.. (welke handschoen doet dat niet??)sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:35:
Dat handschoentje koop je voor een paar Euro op Ali... @Ziggo...
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ja, of PER had een momentje onderweg ofzo. Meestal doet ie in de quali wel aardig mee.TrekDr0p schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:34:
STR voor PER doet hij dan ook weer goed
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
+1
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Lekker!
Gerucht kubica crash... power steering failure
[Twitter: https://twitter.com/sydneyfabregaz/status/1183189673193148416]
Gerucht
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
07:100xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:40:
Hoe laat is de race? Wil nog een power napje doen.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Mja, ik kijk de voorbeschouwing meestal niet0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:41:
[...]
Jezus, nog 1 uur daarvoor voor ziggo boyz.
Ideaal moment om doorheen te slapen hoor0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:41:
[...]
Die rennen snel van de ene studio naar de andere en door... Het publiek zal er ook al bijna zitten...0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:41:
[...]
The 23.4 KM/H wind is making it difficult today - particularly on the exit from Turn 18 onto the home straight!#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/sofshnYzO1
— Formula 1 (@F1) 13 oktober 2019
Gewoon Max.sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:44:
Ik hoop toch echt dat LEC dit keer niet pole pakt...
ze zorgen maar dat die boostVtec-button werkt!
Lijkt er vooralsnog wel op.sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:44:
Ik hoop toch echt dat LEC dit keer niet pole pakt...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat zei je?
Samen met GRO aan de kant gaan voor LEC. Ze stonden bijna stil...0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:45:
Wat doet die albon nou XD
Hij zat te wachten omdat hij niet in fast lap zit.0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:45:
Wat doet die albon nou XD
Q2, we moeten nog een sessie
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Hopelijk geen pole voor Leclerc of Hamilton. Keertje iemand anders aan de kop zou top zijn!
Ik ging écht stuk bij die reclame toen ik al dat haar op de kleding zagsjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:35:
Dat handschoentje koop je voor een paar Euro op Ali... @Ziggo...
[ Voor 37% gewijzigd door SomerenV op 13-10-2019 03:50 ]
Volgens de geschiedenis moet Mercedes pole pakken.DoeEensGek schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:46:
Dit wordt Hamilton op p1... voorspelling.
VET boos omdat LEC geen tow gegeven heeft?
Die jast er nog ff een dikke bolus uit. Scheelt weer 2 tiende.Ari Gold schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:49:
Vettel stapt uit...plasje?
'Okay, maar als we iets verduidelijken moeten we ook iets verpesten. Weet je wat, we laten in de sectortijden niet meer zien hoeveel iemand boven of onder de snelste tijd zit!'
"Ja, goed idee!!"
Dan is er dus iets niet goed aan de motor/is ie niet snel genoeg om Max bij te houden0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:49:
No power heeft max toch vaak aan zichzelf te danken? dan schiet de honda motor in safe mode.
Dit was geloof ik op het rechte stuk. Die beveiliging schoot erin omdat hij te hard over een kerbstone ging.0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:49:
No power heeft max toch vaak aan zichzelf te danken? dan schiet de honda motor in safe mode.
Dan is het gewoon een klote torretje.sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:50:
[...]
Dit was geloof ik op het rechte stuk. Die beveiliging schoot erin omdat hij te hard over een kerbstone ging.
Ik denk dat het gewoon de software is.
Waarschijnlijk geen hydrauliek
[ Voor 20% gewijzigd door Edd op 13-10-2019 03:53 ]
-
Dan moeten ze betere engineers voor software aannemen. 500miljoen investeren en brakke sofdtware hebben.
Bouw maar eens een versnellingsbak uit- en in mekaar in een uurtje of 2....
[ Voor 68% gewijzigd door PalingDrone op 13-10-2019 03:54 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Honda helpdesk: al opnieuw opgestart?0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:53:
[...]
Dan moeten ze betere engineers voor software aannemen. 500miljoen investeren en brakke sofdtware hebben.
- DaniëlWW2
- Niet online
GP2 gearbox.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Formula Renault
Tbh, waarom mag er wel gezeurd worden op Renault en niet op Ziggo? Is dat niet raar?DaniëlWW2 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:53:
En Renault is weer eens een totale deceptie...
Per ongeluk een oude Formule Renault motor er in gehangen....
Mag wel, daar hebben we zelfs een heel apart topic voor0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:54:
[...]
Tbh, waarom mag er wel gezeurd worden op Renault en niet op Ziggo? Is dat niet raar?
-

Normaal zijn Franse auto's juist reuze betrouwbaar...
Klokje rond met die dingen doe je makkelijk.zetje01 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:56:
Ik vind het maar raar van Renault.
- DaniëlWW2
- Niet online
Er wordt hier op elk team gezeurd, zeker als ze hoog van de toren blazen, maar niet presteren.0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:54:
[...]
Tbh, waarom mag er wel gezeurd worden op Renault en niet op Ziggo? Is dat niet raar?
Die C2 (2003-model) van mij is anders best een tankzetje01 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:56:
Ik vind het maar raar van Renault.
Sorry, moest het even kwijt

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar het gaat om de afvallers hesambalbaj schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:58:
Slechte regie, uitloopronde KVY in beeld terwijl ALB en BOT de toptijden rijden
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, Max moest de ronde laren varen in S3. Denk dat hij sneller ging.sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:58:
Ik hoop toch echt dat ze die motor van VER goed aan de gang krijgen want die van ALB lijkt het wel te doen....
Horner saying that Verstappen was clipping towards the end of the lap, hence Verstappen’s “no power” comment #JapaneseGP #F1
— F1 Madness 🏁 (@F1_Madness) 13 oktober 2019
sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:58:
Ik hoop toch echt dat ze die motor van VER goed aan de gang krijgen want die van ALB lijkt het wel te doen....

Ziggo zie de waarschuwing en er wordt over alle teams gezeurd. Red Bull krijgt het er ook regelmatig flink van langs... Ferrari net zo...0xygen500 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:54:
[...]
Mijn Jap is vorige maand 20 geworden... Oh, en hij rijdt nog.SomerenV schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:58:
[...]
Die C2 (2003-model) van mij is anders best een tankHagelbui van een paar jaar terug overleefd, roadtrip door Polen overleefd en in de ~5 jaar dat ik hem nu heb nog nooit issues gehad.
Sorry, moest het even kwijt
Williams net nog...sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 03:59:
[...]
Ziggo zie de waarschuwing en er wordt over alle teams gezeurd. Red Bull krijgt het er ook regelmatig flink van langs... Ferrari net zo...
- DaniëlWW2
- Niet online
Mijn Honda vorige maand 22 en die is net lekker los, probleemlooszetje01 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 04:00:
[...]
Mijn Jap is vorige maand 20 geworden... Oh, en hij rijdt nog.
Maargoed, wat doet een motor als hij clipt?
kende die uitdrukking niet
[ Voor 12% gewijzigd door PalingDrone op 13-10-2019 04:03 ]
Volgens mij is dat dat die batterijen niet reageren zoals je verwacht. Dus geen power leveren of met teveel vertraging.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.