Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
9VidaR-9 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:45:
[...]
BOT 16 seconden achter HAM vind ik ernstiger..
www.google.nl
Die van de meeste zien er nog uit als nieuw
Ehh, daar zeg je wat. Wat is daar gebeurd?VidaR-9 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:45:
[...]
BOT 16 seconden achter HAM vind ik ernstiger..

Edit: dat was het gat op de leider. Hij zit er 9 seconden achter. Ook veel, overigens
[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 29-09-2019 13:46 ]
Die was op SAI en VER aan het letten op de timing.cheiron schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:43:
Mist Olav nou compleet dat die band er niet op zat?
Was een mislukte grap.Maarten_E schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:45:
[...]
Ver is de afkorting van Verstappen toch? Of begrijp ik je niet?
"When you grow up your heart dies"
Ja, deed een Olav'je merkt ik zelf ook al...
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Was tov leader, niet interval. Eigenlijk 10s. Alsnog wel wat, mja. Zal wel met tactiek te maken hebben om ruimte te houden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Te lang achter SAI gezeten in het begin.RoD schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:45:
[...]
Ehh, daar zeg je wat. Wat is daar gebeurd?
Edit: dat was het gat op de leider. Hij zit er 9 seconden achter. Ook veel, overigens
PSN: xMaurice93
Gasly, Kvyat was hij al voorbijSir_Lion schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:46:
ALB heeft KVY ingehaald!
Edit, mijn fout, was toch Kvy
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2019 13:48 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En in de F3 is het VERschoor..Dus dezelfde afkortingen worden in verschillende klasses gewoon gebruikt.Maarten_E schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:45:
[...]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Niemand heeft enig idee.albino71 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:47:
Even gemist waarom vet lec zou moeten voorlaten, iemand?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gasly is hij nog niet voorbij...jaagt hij nu wel op.
LEC gaf VET de slipstream bij de start schijnbaaralbino71 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:47:
Ik denk dat Ferrari de WDC in ogen heeftalbino71 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:47:
Zo hoog mogelijk eindigen, nu mogelijk naar de 3e plek, ten koste van VER
Oogappeltje die hulp nodig heeft om te winnen, omdat hij anders boos na de race aan komt stampen als een olifant die op een Lego stukje heeft gestaan...albino71 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:47:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Misschien heeft iemand een interessant wedje lopen?
People as things, that’s where it starts.
Dat lijkt mij ook niet zo vreemd, dat dezelfde afkorting in VERschillende klassen wordt gebruikt. Maar Max was een tijdje VES vanwege Vergne.Hoyden schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:46:
[...]
En in de F3 is het VERschoor..Dus dezelfde afkortingen worden in verschillende klasses gewoon gebruikt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Een SC kan de hele boel weer op zijn kop zetten.Maurice079 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:46:
Verstappen gaat een saaie resterende GP tegemoet

PSN: xMaurice93
Zeker als deze na de eerste pitstops komtsjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:48:
[...]
Een SC kan de hele boel weer op zijn kop zetten.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
En Vettel zie ik dat vuurtje gewoon opstoken.De_Bastaard schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:48:
Ik wil horen wat er bij debriefing gezegd wordt bij Ferrari. Zie het echt voor me dat er zo'n kleine Leclerc in rage mode gaat als een vierjarige die z'n zin niet krijgt

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Red Bull overduidelijk derde team. Die zijn de afgelopen jaren qua rangorde niks opgeschoten.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2019 13:50 ]
Zou goed zijn voor VER, kan ie meteen naar de mediums wisselen.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:48:
[...]
Een SC kan de hele boel weer op zijn kop zetten.
Ik zie nog steeds die bandenmannen inhouden als Vet erin komt.
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
Als Gasly en Albon er nu afgaan.RoD schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:49:
[...]
Zou goed zijn voor VER, kan ie meteen naar de mediums wisselen.
Ben benieuwd hoe hij zal presteren naast Max, heeft wel wat talent inderdaad!sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:50:
GAS is aan het solliciteren voor het stoeltje van volgend jaar bij Red Bull.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Terecht. Ik heb deze Vettel ook gemist.. VS little bitch Leclerc.pinda powerrr schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:50:
Ted Kravitz is helemaal lyrisch over Vettel. Multi 2-1 Vettel, mini Schumacher Vettel, hahahaha
I served in a company of heroes.
Zat ik aan te denken maar durfde ik niet uit te spreken
Ja ik deed daarna al een ninja edit. Ik had even een stukje kronkel. Vergne reed eerder natuurlijk met VER en ik dacht er iets niet goed was.Maarten_E schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:45:
[...]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
jupp, en merc dan van M naar S... dat is intressant..SinergyX schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:51:
Volgens mij gaan ze allemaal Soft->medium ipv Soft/Hard.
Dat denk ik ook, ze kunnen minstens de halve race rijden op de soft.SinergyX schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:51:
Volgens mij gaan ze allemaal Soft->medium ipv Soft/Hard.
- DaniëlWW2
- Niet online
Marko zal er ook wel aan denken dus.RoD schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:51:
[...]
Zat ik aan te denken maar durfde ik niet uit te spreken
Ik zou het doen!
People as things, that’s where it starts.
Ja precies, met zo'n salaris zou ik ook gewoon m'n teammate maximaal de pis lauw maken als die zich zo gedroeg.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:49:
[...]
En Vettel zie ik dat vuurtje gewoon opstoken.
Bandenmanagement denk ik. Zo lang mogelijk blijven rijden op die rode band en hopen op een SC. Beetje HAM strategie.RoD schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:51:
Als ik de verschillen zo zie dan verliest VER nu aardig wat per ronde op BOT. Tijd voor de pitstop?
- DaniëlWW2
- Niet online
Verwijderd
Red Bull is gewoon trager dan Mercedes.RoD schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:51:
Als ik de verschillen zo zie dan verliest VER nu aardig wat per ronde op BOT. Tijd voor de pitstop?
0,8 per rondje is wel veel.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:53:
[...]
Bandenmanagement denk ik. Zo lang mogelijk blijven rijden op die rode band en hopen op een SC. Beetje HAM strategie.
Hoewel red bull relatief beter is op zachtere banden meestal.
VER rijdt een seconde langzamer dan HAM en VET. Dat is flink banden managen.sjaool schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:53:
[...]
Bandenmanagement denk ik. Zo lang mogelijk blijven rijden op die rode band en hopen op een SC. Beetje HAM strategie.
Waiting on the world to change
ze hadden afgesproken dat lec hem een tow zou geven.. maar die had vet helemaal niet nodig...Franco10 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:53:
Heeft LEC de deur open gelaten bij de start voor VET? Kan me niets anders voorstellen om hem anders voor te laten gaan.
VET had een betere start en slipstreamFranco10 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:53:
Heeft LEC de deur open gelaten bij de start voor VET? Kan me niets anders voorstellen om hem anders voor te laten gaan.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Welke pits? Vettel laten ze gewoon zo lang buiten dat zijn banden niet meer werken en hij seconden verliest en zo gaat Leclerc aan Vettel voorbij.Edd schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:53:
Ik zie het al gebeuren.. Vet staat straks 5 seconden langer in de pits...
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
29secFranko P. schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:54:
Wat is het pitwindow op deze baan?
Het was maar een idee natuurlijk. We zullen het zien. We zijn bijna op de helft van de race.pinda powerrr schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:54:
[...]
VER rijdt een seconde langzamer dan HAM en VET. Dat is flink banden managen.
30sFranko P. schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:54:
29sFranko P. schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:54:
Flickr PSN ID= cheironnl

- DaniëlWW2
- Niet online
Die heeft brake problemen, ooooh inhalenMikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:55:
Albon wel lekker bezig zo!
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2019 13:56 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Vos op 29-09-2019 13:56 ]
Hamilton loopt in. Vettel moet wel naar binnen.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:55:
Vettel wil naar binnen, die gaat zich niet zomaar laten wegzetten.
Ja ok, maar vanuit de pit naar p8 is best ok.
Verwijderd
Gaan ze ook doen. Leclerc is dadelijk eerste.SinergyX schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:55:
Oooh dat zou sneaky zijn, vettel gewoon lekker laten rijden tot z'n banden kapot zijn.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.