Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 7% gewijzigd door pinda powerrr op 21-09-2019 12:36 ]
Waiting on the world to change
Precies, dan maken we er Tweakers Racing van. Hier zit zoveel kennis wat bij RB ontbreekt, dat volgend jaar de auto top is, de Honda-motor 200pk meer levert en de strategie flawless is. Het record 1-2 van Mercedes gaat er aan omdat het hele seizoen 1-2 gescoord wordt in elke FP, de Q en ook de race.Roybs schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:33:
[...]
Het is toch ook altijd hetzelfde gekut met RBR he! Stel prutsers dat 't zijn. Allemaal ONTSLAAN!!!!!!!!!
Dit kan ook in de 2e minuut van de vrije training gebeuren. Als het goed zit met de auto en het ritme, waarom zou je dan kilometers op de teller zetten?Spotmatic schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:30:
In ieder geval is Max zijn rondje weer fucked door de VSC. Handig dat lange wachten van RBR ja...
Ze hadden het erover dat ze in FP3 ook in het laatste kwartier doen. Maar goed. Op zich lijkt het mij logisch dat ze dat op dezelfde tijd als de kwalificatie doen. Voor VER zal het denk ik weinig uitmaken. Alhoewel ik denk dat hij toch wel graag even de vloer had wllen "voelen".Spotmatic schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:35:
[...]
De Q sims hebben ze in FP2 al gedaan ivm gelijke omstandigheden (donker/tijd/temperatuur)
"When you grow up your heart dies"
Dan kijk via een ander kanaal of zeur niet. Lees het rode blok hier beneden even. Dank!JeroenTheStig schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:36:
Kan die uitgerangeerde tandarts niet één moment zijn mond houden? Er komt alleen maar onzin uit die man.
✌
Ja, maar het gaat erom dat dit bij RBR iedere keer weer speelt. Letterlijk elke race zijn ze wel een keer fucked omdat ze te lang wachten met de baan op gaan.Aardappelbakker schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:36:
[...]
Dit kan ook in de 2e minuut van de vrije training gebeuren. Als het goed zit met de auto en het ritme, waarom zou je dan kilometers op de teller zetten?
Ik zie dat niet letterlijk elke race eerlijk gezegd.Spotmatic schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:39:
[...]
Ja, maar het gaat erom dat dit bij RBR iedere keer weer speelt. Letterlijk elke race zijn ze wel een keer fucked omdat ze te lang wachten met de baan op gaan.
Bovendien is het VT 3. Men doet hooguit even een Q-sim.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
En mede daardoor ging Max eruit in Q2 in Canada,doordat hij geen tijd meer neer kon zetten door een crash aan het einde van de sessie.Spotmatic schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:39:
[...]
Ja, maar het gaat erom dat dit bij RBR iedere keer weer speelt. Letterlijk elke race zijn ze wel een keer fucked omdat ze te lang wachten met de baan op gaan.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik weet dat het niet mag, we hebben een tv topic. Maar ik wil mijn FP3 terug, dat hysterische geswitch om niks. Weg rust.JeroenTheStig schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:36:
Kan die uitgerangeerde tandarts niet één moment zijn mond houden? Er komt alleen maar onzin uit die man.
een treffende spreuk
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Jep, loopt niet helemaal sync.Mugwump schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:44:
Loopt Jack bij jullie ook een halve seconde voor op het beeld? Hij roept de tijden al voordat ik ze zie.
Doen alle tv-stations. Hun krijgen rechtstreekse datafeed van het circuit. ipv via het beeld.Mugwump schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:44:
Loopt Jack bij jullie ook een halve seconde voor op het beeld? Hij roept de tijden al voordat ik ze zie.
Zet je het geluid toch uit... man, man, man... iedere race weer dit gedonder. Ik wil de rust in dit topic terug.pro_6or schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:44:
[...]
Ik weet dat het niet mag, we hebben een tv topic. Maar ik wil mijn FP3 terug, dat hysterische geswitch om niks. Weg rust.
Ja. Klopt. Best raarMugwump schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:44:

Dit gaat nog een leuke Q worden!
Ik kijk naar de tv en zie nog gewoon Hamilton vooruit rijden. Idd erg Wow
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Sowieso schrijf je zo!
/s
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Sowieso schrijf je zo!
Sowieso schrijf je zo!

PSN: xMaurice93
Ik heb eerder het idee dat hij de enige is die nu maximaal aan het stampen is in de VT.sjaool schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:57:
Ik geloof nooit dat LEC hier pole kan pakken... Zou hij dat wel doen dan ben ik zeer verrast...
Toch ziet dat er wel zo uit tot nu toe ....sjaool schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:57:
Ik geloof nooit dat LEC hier pole kan pakken... Zou hij dat wel doen dan ben ik zeer verrast...
Pixel 9 Pro XL
Dit, beetje te lang gewacht. LEC gaat hier echt geen pole pakken, heb het idee dat zowel HAM en VER niet echt voluit gingen, LEC wel.
Zowieso hoop ik dat die zure LEC weer eens even op zijn plaats wordt gezet morgen.
Dat dus. De rest is niet voluit aan het gaan.Mugwump schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:57:
[...]
Ik heb eerder het idee dat hij de enige is die nu maximaal aan het stampen is in de VT.
standen trouwens ook wel redelijk. FER/MERC top4, RBR top6
mclaren 7-8 en Renault 9-10
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Albon gaat wel erg lekker trouwens, die zit lekker op zijn plek.
Probleem ligt bij de officiële uitzending wat je net ook al in de pitstraat zag, Ziggo is veel sneller met de beelden
Update on @kvyatofficial’s car:
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 21 september 2019
The team is currently investigating an oil leak on the PU, in the meantime we’re making a penalty-free change before Quali
A big push from the mechanics coming up! 💪 #F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/Pkjrq35fqB
Dus toch een olielekkage...
Het gaat om de Pic in Pic. Daardoor zie je dus net niks meer.sjaool schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:46:
[...]
Zet je het geluid toch uit... man, man, man... iedere race weer dit gedonder. Ik wil de rust in dit topic terug.
een treffende spreuk
Was duidelijk zichtbaar, hij zat overal al op de limiet idd.Mugwump schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:57:
[...]
Ik heb eerder het idee dat hij de enige is die nu maximaal aan het stampen is in de VT.
een treffende spreuk
Grotere tv kopen.pro_6or schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:03:
[...]
Het gaat om de Pic in Pic. Daardoor zie je dus net niks meer.
Ik heb er in ieder geval geen last van op mijn 65 inch...
Olav zei het ook al vanuit de pitlane in het begin, Ferrari zat vorig jaar (en de jaren daarvoor?) altijd bovenaan FP3, en in Q spelen ze vervolgens niks klaar. Vorig jaar had Vettel +0.6s op Hamilton in de Q, dat is fors hoor. Dit is een training, geen Q, dus je kan er niet zoveel uit concluderen. Het enige wat constant is heel dit jaar is dat Ferrari zoveel mogelijk nietszeggende resultaten probeert te halen om de pers tevreden te houden, en dat ze vervolgens "niks" presteren als het er echt om gaat.pinda powerrr schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:00:
Van tevoren roept iedereen dat dit geen terrein is voor Ferrari en dan komen ze zo tevoorschijn in VT3. Ik denk wel dat HAM icm Merc de betere combi gaat zijn uiteindelijk. RBR gaat het moeilijk krijgen, ze moeten ergens BOT kunnen verslaan.
Albon gaat wel erg lekker trouwens, die zit lekker op zijn plek.
In 2017 had VET poleDataGhost schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:09:
[...]
Olav zei het ook al vanuit de pitlane in het begin, Ferrari zat vorig jaar (en de jaren daarvoor?) altijd bovenaan FP3, en in Q spelen ze vervolgens niks klaar. Vorig jaar had Vettel +0.6s op Hamilton in de Q, dat is fors hoor. Dit is een training, geen Q, dus je kan er niet zoveel uit concluderen. Het enige wat constant is heel dit jaar is dat Ferrari zoveel mogelijk nietszeggende resultaten probeert te halen om de pers tevreden te houden, en dat ze vervolgens "niks" presteren als het er echt om gaat.
https://www.gpupdate.net/...-prix-van-singapore-2017/
https://f1manager.info/ranking/4605
Huh? Ik neem aan dat er een medewerker komt die ff excuses maakt en vraagt of er schade is?powah33 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:35:
En bedankt Lewis.
[Streamable: Hamilton Crash]
Best een belachelijke actie, hij kijkt om en denkt, achja...
Hij roept nog Sorry Mate, maar inderdaad ... je zou toch verwachten dat er iemand even komt vragen of er schade is ofzo. Hij rijdt tenslotte met zijn stepje tegen die man op.Smobbo schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:40:
[...]
Huh? Ik neem aan dat er een medewerker komt die ff excuses maakt en vraagt of er schade is?
Ho ho, er was al voor gewaarschuwd gisteren, Leclerc ging lekker met die update tijdens FP1 😉pinda powerrr schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:00:
Van tevoren roept iedereen dat dit geen terrein is voor Ferrari en dan komen ze zo tevoorschijn in VT3. Ik denk wel dat HAM icm Merc de betere combi gaat zijn uiteindelijk. RBR gaat het moeilijk krijgen, ze moeten ergens BOT kunnen verslaan.
[knip]
Testing, one, two ...
Denk dat hij niet door heeft dat hij zijn telefoon laat vallen en hem alleen aantikt. Daarom roept hij ook “sorry mate”. Die 800 euro zal hem geen reet interesseren natuurlijkSmobbo schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:40:
[...]
Huh? Ik neem aan dat er een medewerker komt die ff excuses maakt en vraagt of er schade is?
https://streamable.com/33fzl
Max en Ric over of ze elkaar missen.
https://streamable.com/g1piw
Verkeersborden raden met Max en Albon.
[ Voor 40% gewijzigd door DoeEensGek op 21-09-2019 14:10 ]
Ziggo GO? F1 TV?De_Bastaard schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:12:
Damn, zit op een camping in Zeeland. Geen Ziggo hier...
Het is mij vorige week gelukt om een race te kijken op een camping bij Shkodër, dus Zeeland zou toch geen probleem moeten zijn???
Haha ik woon in het dagelijkse leven in Duitsland, dus geen Ziggo goMikeyMan schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:16:
[...]
Ziggo GO? F1 TV?
Het is mij vorige week gelukt om een race te kijken op een camping bij Shkodër, dus Zeeland zou toch geen probleem moeten zijn???
Hoezo? Ga je Nascar kijken?Saturnus schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:20:
Hopelijk ben ik op tijd thuis voor de crashes.
VER gaat terug naar de setup van gisteren volgens Doornbos.
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 21-09-2019 14:24 ]
Wat een brute kracht heeft die Ferrari toch. Dat compenseert toch wel veel verlies aan downforce. Als ze morgen vanaf plek 3/4 kunnen starten dan vliegen ze er op het eerste rechte stuk nog zo voorbij, zoals bij Verstappen vorig jaar het geval was. Ik verwacht Leclerc toch echt helemaal voorin vandaag, op de eerste rij.
Testing, one, two ...
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ik hoop dat ALB voor de Ferrari's staat.basvn schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:55:
Hoop dat het close word tussen VER en ALBkijken wat hij nou echt kan!
Lewis
Max
Leclerc
Bottas
Vettel
Albon
Als ze nou een keer optijd weg gaan, heeft hij genoeg tijd om een lege baan te vindensjaool schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:59:
Volgens Horner heeft Max nog geen enkele keer een compleet vrije ronde gehad. Dus er moet nog meer in zitten bij hem. Alleen een vrije ronde krijgen in de kwalificatie wordt ook nog lastig.
[ Voor 94% gewijzigd door basvn op 21-09-2019 15:00 ]

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
En helaas, geen actiebasvn schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:00:
GROEN en go!

Van de bosbranden op Borneo ofzo, is een terugkerend fenomeen daar.wowly schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:02:
Wat een rook daar, is dat de smog ofzo?
People as things, that’s where it starts.
Kom je nu pas binnenvallen? Dit is al dagen bekend.wowly schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:02:
Wat een rook daar, is dat de smog ofzo?
nu wel ja, maar de eerste 1.5minuut nog niet
KUB en RAI waren vrijwel direct op de baan. Daarna gingen er meteen een hele rits er achteraan. Maar het is tegenwoordig de gewoonte om meteen te klagen dat niemand op de baan is als de sessie nog geen 30 seconden bezig is geloof ik.basvn schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:03:
[...]
nu wel ja, maar de eerste 1.5minuut nog niet
Lag misschien gewoon aan de regie dansjaool schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:05:
[...]
KUB en RAI waren vrijwel direct op de baan. Daarna gingen er meteen een hele rits er achteraan. Maar het is tegenwoordig de gewoonte om meteen te klagen dat niemand op de baan is als de sessie nog geen 30 seconden bezig is geloof ik.
Zou zomaar kunnen. Ik kijk eigenlijk ook bijna meer de live timing dan het beeld...Hippocampus schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:06:
[...]
Lag misschien gewoon aan de regie dan
nu al sneller dus
Inderdaad, echt irritant dit, je hoort nu de plekken al voordat ze überhaupt over de finish rijdeMaurice079 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:07:
Commentaar van Ziggo loopt wederom voor. Vervelend.
Q1 tempo.Pyrone89 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:08:
Drama tempo van RBR.
Dat is al vervelend, maar ik vind het vervelender dat ze nu dus wel door de board audio praten...FabianGTI schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:08:
[...]
Inderdaad, echt irritant dit, je hoort nu de plekken al voordat ze überhaupt over de finish rijde
Hopelijk hebben ze dit voor morgen goed geregeld...
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.