Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Los van het feit dat hij er niets aan heeft om pissed te zijn, viel het gewoon ff net verkeerd (Vettel verdedigde potentiele undercut van Max). Dat kan gebeuren.robpol schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:25:
Hoezo is Lec zuur? Ferrari heeft hem gewoon de overwinning door de neus geboord. Hij heeft het volste recht om pissed te zijn.
Het was niet zoals de teamorder bij Mercs, waarbij bottas ff 4 seconden langzamer moet rijden.
@Spotmatic Misschien dat jij wat tips kan geven om het te volgen?Sir_Lion schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:25:
[...]
Nee, ik ben zwaar slechthorend, ik heb al moeite om het gewone commentaar te horen.
Waiting on the world to change
Baku? Verder....?Maurice079 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:23:
Max had vorige keren wat problemen met de banden na SC toch?
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoeft niet. Enkel de radio meldingen zijn vrijwel onmogelijk vanwege het ruis dat erbij komt.pinda powerrr schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:27:
[...]
@Spotmatic Misschien dat jij wat tips kan geven om het te volgen?
Dat is btw wel pas sinds hij bij Ferrari zit.Bart-Willem schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:27:
Ik wilde al een poll maken vóór de race hoe sympathiek/geliefd Leclerc is (mede omdat in mijn omgeving echt iedereen een hekel aan Leclerc lijkt te hebben, omdat men het een jankert en nep-sympathieke vindt), maar nu is die uitslag van de poll wel héél voorspelbaar!
SC ending.
Ik heb hem helemaal niet zien rijden... lol
"When you grow up your heart dies"
Ik zou het doen!
Nee dank je
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:50
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PSN: xMaurice93
Mode 11 pls.basvn schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:29:
Nou, genoeg brandstof en banden gespaard! nu 21 rondes knallen
- DaniëlWW2
- Niet online
Hopelijk komt het door LEC die m in de prak rijdtMaurice079 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:29:
Nou. Benieuwd hoe lang het duurt voordat we weer een SC hebben. Ik geef het twee ronden
Die herstarts liggen Lewis wel.Ari Gold schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:30:
Poeh Lewis sluit snel aan.
1 VET
2 LEC
3 VER
4 HAM
5 BOT
6 ALB
7 NOR
8 MAG
9 RAI
10 PER
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Ik zou het doen!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
is niet meer als logisch?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

PSN: xMaurice93
Of hij is zich aan het verstoppen natuurlijk, maar dan zou ik toch wat dichterbij blijven...
En VET wel om de deur dan dicht te gooien om een punt te maken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Er mag ingehaald worden vanaf startlijnstreamnl schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:32:
Is er eigenlijk een max tijd dat je moet starten na een sc?
Mag dit bijv. meer dan een ronde duren?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Zou wat zijn aks hij keep pushing te horen zou krijgen.TinusTegengas schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:33:
Box this lap! No shit sherlock
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij mogen ze na de streep weer inhalen. Niet handig om dan langzaam te rijden.streamnl schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:32:
Is er eigenlijk een max tijd dat je moet starten na een sc?
Mag dit bijv. meer dan een ronde duren?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Harde banden.. misschien heeft hij ze niet goed warmRoD schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:33:
HAM op 2 seconden, volgens mij heeft ie de pace niet. Voor de SC was ie ook al tijd aan het verliezen.
Of hij is zich aan het verstoppen natuurlijk, maar dan zou ik toch wat dichterbij blijven...
VET heeft 2 vervelende seizoenen gekend, toen Max begon bij RBR. Maar verder gewoon prima kerel volgens mij.Maarten_E schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:33:
Ben aan het duimen voor Vettel, niet gedacht dat ik dat nog ooit zou zeggen.
Dat vraag ik me ook af. Nog geen herhaling van gezien.MikeyMan schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:34:
Hoezo ging linksvoor lek dan???
Tijdens SC (lampen staan aan) max 10 autolengtes achter de SC.Cass Casey schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:34:
[...]
Volgens mij mogen ze na de streep weer inhalen. Niet handig om dan langzaam te rijden.
zodra lampen uitgaan mag de leider bepalen.
Bij de safety car lijn op finish mag er pas ingehaald worden.
Waiting on the world to change
hij raakte barrier met linksvoor, dacht bij turn 7.Ari Gold schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:35:
[...]
Dat vraag ik me ook af. Nog geen herhaling van gezien.
zelfstandig de muur geraaktMikeyMan schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:34:
Hoezo ging linksvoor lek dan???
[ Voor 4% gewijzigd door nadroJ op 22-09-2019 15:36 ]
Sowieso schrijf je zo!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:50
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ik vond Vettel alleen vervelend vanwege het vingertje voor de rest vind ik het goede kerel. Grappig ook.PWM schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:35:
[...]
VET heeft 2 vervelende seizoenen gekend, toen Max begon bij RBR. Maar verder gewoon prima kerel volgens mij.
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 22-09-2019 15:36 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Oei, Grosjean
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Er is geen safetycar window. Ze komen dan achterin het veld terug. Dus dat doen ze echt niet.Dentist schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:36:
SC, dan gaat MERC zeker naar binnen..
En al die posities opgeven? Denk ut niejDentist schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:36:
SC, dan gaat MERC zeker naar binnen..
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, pitten duurt veel te lang hier. Delta is iets van 28s en zelfs met een SC is het nog te veel.Leon Zwiers schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:36:
Rode bandjes pakken?
https://f1manager.info/ranking/4605
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.