Edit
[ Voor 164% gewijzigd door SR8 op 22-09-2019 15:39 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 164% gewijzigd door SR8 op 22-09-2019 15:39 ]
mwah, race-incident.BAS80 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:37:
TURN 8 INCIDENT INVOLVING CARS 8 (GRO) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE
Oei, Grosjean
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Veld zit nog veel te dicht op elkaarVerwijderd schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:37:
Max, ga naar binnen!
PSN: xMaurice93
Zeker, alleen de dominatie bij RBR werd mij ook wat veel. Toen bij Ferrari liep het 2 seizoenen niet, en nu lijkt hij het nier echt meer te hebben. Maar gun hem een overwinning, toch wel wat volwassener geworden na 16-17.PWM schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:35:
[...]
VET heeft 2 vervelende seizoenen gekend, toen Max begon bij RBR. Maar verder gewoon prima kerel volgens mij.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"When you grow up your heart dies"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En dan? Terugkomen buiten P10.... Ja, zou geniaal zijn inderdaad.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:37:
Max, ga naar binnen!
[ Voor 77% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-09-2019 15:40 ]
Ik heb het over de "Honestly" seizoenensjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:36:
[...]
Ik vond Vettel alleen vervelend vanwege het vingertje voor de rest vind ik het goede kerel. Grappig ook.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 9% gewijzigd door Paulus07 op 22-09-2019 15:40 ]
Mercedes is altijd blij met een SC om die reden.Paulus07 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:40:
Alweer een merc vooraan.....
ICE ICE Baby
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zeg dat wel, ook omdat er helemaal geen waarschuwingen op het stuur leken te zijn.Maurice079 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:40:
Wel heel specifiek vermeld dat het on track moest. Vreemd
Oliedruk valt weg. Dan rij je de motor in puin. (bijvoorbeeld)sjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:39:
Waarom moet PER hem nu op de baan stil zetten? Tactisch spel voor Mercedes?
/aluhoedjesmodus
valt wel mee.. accuut probleem - en hier is het verleidelijker om de auto terug te willen brengen. Dus moet je expliciet zijn.Maurice079 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:40:
Iedere race kijken er weer nieuwkomers, jij hebt het ook ooit voor het eerst moeten horen toch?
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-09-2019 15:42 ]
Voor dingen als weggevallen oliedruk kan je niet meer doorrijden, het is de vraag of je uberhaupt de pits haalt en je mag de volgende race gridstraffen gaan pakken.Maurice079 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:40:
Of het moet een gevaarlijk issue zijn, wheel nut los of zo, dan vertel je hem in principe om ook gevaarlijk te stoppen..Maurice079 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:40:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Checo we need to stop the car on track
[ Voor 19% gewijzigd door DoeEensGek op 22-09-2019 15:43 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik vind mijn reden leuker...demonic schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:41:
[...]
Oliedruk valt weg. Dan rij je de motor in puin. (bijvoorbeeld)
Of wegvallen van hydraulic druk, waardoor de remmen niet meer zullen werken na 2 bochten ofzo..
Kan van alles zijn.
PitstopsSpotmatic schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:42:
Ik heb een stukje race gemist: hoe is VET voor LEC gekomen?
Undercut met 1e pitstop rond rondje 20.Spotmatic schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:42:
Vet ging eerder naar binnen en bleef nog voor Lec.Spotmatic schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:42:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hahahasjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:42:
[...]
Ik vind mijn reden leuker...
En LEC blijft miepen...
https://f1manager.info/ranking/4605
Vraag dat na de race aan lec, die legt het je graag uit!Spotmatic schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:42:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Als ze verser waren geweest had je een punt gehad. Maar we moeten nog aardig wat ronden, en 7 ronden verschil is een hoop.demonic schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:42:
Mochten mensen het niet snappen.
Maar een SC is in het nadeel van Merc.
Die rijden namelijk op verse banden en hoopte hiervan te profiteren in het einde van de race...
Dat voordeel wordt steeds minder op deze manier.
Mijn boefje is liev!
Liever solo een mooie pirouette, alhoewel.. Max.basvn schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:43:
Ik hoop dat Lec hem in de auto van VET parkeert. dan is het gelijk klaar met zeuren
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 22-09-2019 15:44 ]
I served in a company of heroes.
nee, dit is gewoon zeuren. Punt 1x maken, en doorgaan. Dat is winnaars-mentaliteit.Chiron schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:43:
Lul of niet, het is wel een winnersmentaliteit, dat moet ik LEC nageven
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Vet is over de pik van Lec gereden en nu huilt ie al een tijdje.Spotmatic schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:42:
ICE ICE Baby
Hehe, en dan full wet eronderDentist schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:43:
Als ik ferrari was zou ik toch in de verleiding komen om LEC te boxen.
Zo hadden we Alonso met zn GP2 engine.Chiron schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:43:
En heel eerlijk, als wij in die auto zaten en je komt uit de pits en VET zit voor je....dan denk je toch ook wtfChiron schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:43:
I have no special talent. I am only passionately curious.
De drop-off voor ferrari en Max gebeurt nu veel later. Dus minder tijdMikeyMan schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:43:
[...]
Als ze verser waren geweest had je een punt gehad. Maar we moeten nog aardig wat ronden, en 7 ronden verschil is een hoop.
Hopelijk vraag Jack dat na afloop even aan LEC. Op camera.Spotmatic schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:42:
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kan die vet aardig rijden, heb niet het idee dat die van Lec echt groot is.djmuggs schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:44:
[...]
Vet is over de pik van Lec gereden en nu huilt ie al een tijdje.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ze zijn verser, die van Hamilton schelen iets van 7 ronden idd. Als iedereen vol doorknalt heeft hij daar wat aan omdat de banden van de frontrunners beginnen te droppen, met safety cars kunnen ze voor langer door dus heeft hij daar geen voordeel van. Bandenslijtage is niet lineair, aan het eind gaat het gewoon opeens heel hard omlaag.MikeyMan schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:43:
[...]
Als ze verser waren geweest had je een punt gehad. Maar we moeten nog aardig wat ronden, en 7 ronden verschil is een hoop.
Nogmaals, nee dank je
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Die heeft geheid de muur geraakt. Als je het goed zag dan was daar ook weer een hele ring van de velg af.Martinspire schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:44:
Stroll is ook weer aangesloten. Snap nog niet waar die lekke band van kwam
En Max bijna in de auto van LECredfoxert schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:45:
HAM bijna in de versnellingsbak van Max, letterlijk
Stroll heeft zichzelf lek gereden tegen de muur idd. Kwam niet door de touche met een andere wagen, want dat was aan de andere kant.sjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:45:
[...]
Die heeft geheid de muur geraakt. Als je het goed zag dan was daar ook weer een hele ring van de velg af.
Nee volgens de logica van de toetsenbordhelden moet je gewoon vrede hebben met je 2e plaats en je mond houden verder..ricardo246 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:44:
[...]
En heel eerlijk, als wij in die auto zaten en je komt uit de pits en VET zit voor je....dan denk je toch ook wtf
Chiron schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:44:
Over een paar rondes "De Ferrari's tetsen eraf!"?
Dus jij wil dat ze elkaar eraf beuken voor P1? Dank je hiervoor.Grimmie187 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:46:
[...]
Nee volgens de logica van de toetsenbordhelden moet je gewoon vrede hebben met je 2e plaats en je mond houden verder..
ICE ICE Baby
Dat was mijn puntDataGhost schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:45:
[...]
Ze zijn verser, die van Hamilton schelen iets van 7 ronden idd. Als iedereen vol doorknalt heeft hij daar wat aan omdat de banden van de frontrunners beginnen te droppen, met safety cars kunnen ze voor langer door dus heeft hij daar geen voordeel van. Bandenslijtage is niet lineair, aan het eind gaat het gewoon opeens heel hard omlaag.
Het gaat vooral om het er over doorzeuren. Een keer melden is voldoende. Daarna kop naar beneden en gassen met die bak.Grimmie187 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:46:
[...]
Nee volgens de logica van de toetsenbordhelden moet je gewoon vrede hebben met je 2e plaats en je mond houden verder..
...
Nee hoor, gewoon je verlies nemen. Kenmerk van elke topsporter (vraag maar eens aan Roger Federer)Grimmie187 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:46:
[...]
Nou inderdaad. Hij mocht vandaag vooral niet in de weg rijden. Of ie even 3 seconden per ronde langzamer wildeLuxicon schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:48:
Bottas rijdt mee voor Jan Joker.. die gaat hooguit de boel achter hem ophouden..
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq