Sowieso schrijf je zo!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Nu wel
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nu door de SC helemaal.
https://streamable.com/a4zqf
Ric raakt Gio, noted bij de wedstrijd leiding.
"When you grow up your heart dies"
Flickr PSN ID= cheironnl
dit dus..Dentist schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:17:
Ik verwacht eigenlijk nog een 2e stop, zeker als er nog ergens een sc komt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoofdrol voor de Fransen. Gro, Renault(nou ja, Ric dan)
Te vroeg om te pitten naar softs.
RusselMaarten_E schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:18:
Een protegé van Mercedes met een Mercedes motor die een SC veroorzaakt die voordelig is voor Merc? Nee!
This is James.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mediums though..tweakduke schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:19:
Ja daar is hij dan de SC
Te vroeg om te pitten naar softs.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
https://streamable.com/h08gu
Russel raakt de muur, geruzie met Grosjean.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En weer GRO die staat te prutsen.
Waiting on the world to change
Hamilton gaat niet meer stoppenMartinspire schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:19:
Ben benieuwd wie er naar binnen gaan. Ik denk dat Verstappen een gratis stop kan doen en Hamilton ook
Wachten op VET.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:18:
Waarom geen safety car?!
Ja ik snap hier niks van, was easy p6 geworden voor de top6Martinspire schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:20:
Vreemd, niemand naar binnen. Ik had er lekker mediums onder gezet
[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 22-09-2019 15:21 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Track position is hier te belangrijk. Verder kan je niet uitrijden op soft en medium is waarschijnlijk niet snel genoeg.Martinspire schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:20:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
^ Dat dus.DaniëlWW2 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:21:
[...]
Track position is hier te belangrijk. Verder kan je niet uitrijden op soft en medium is waarschijnlijk niet snel genoeg.
Zaten te wachten op de call van Totopinda powerrr schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:20:
Duurde lang die SC.
En weer GRO die staat te prutsen.
Het is belangrijk, maar met voldoende overspeed is het niet onmogelijk. Zeker voor Verstappen en ik zeg al: volgens mij had ie vrijwel gratis geweest.DaniëlWW2 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:21:
[...]
Track position is hier te belangrijk. Verder kan je niet uitrijden op soft en medium is waarschijnlijk niet snel genoeg.
Mark my words: dit kost hem het podium
Ja totdat je banden op zijn 5 ronden voor het einde.RoD schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:22:
Ik snap wel dat er niemand pit, want de tijd die je weer goed moet maken door het verkeer is erg lastig te compenseren met de nieuwe banden.
Track position is key.Martinspire schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:20:
Waiting on the world to change
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Edit: Nee, is er nog.
[ Voor 15% gewijzigd door Dennism op 22-09-2019 15:23 ]
even afwachten hoe lang de SC duurt, en de harde banden uit hun window helpt...groggy schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:22:
De champagne kan koud worden gezet bij merc

Aan de andere kant heb je nu wel een Hamilton op je kont met veel versere banden. Ik denk dat ze met name bij RBR moeten hopen op nog een SC over een rondje of 10.RoD schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:22:
Ik snap wel dat er niemand pit, want de tijd die je weer goed moet maken door het verkeer is erg lastig te compenseren met de nieuwe banden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Huilie huilie is het. Janken en niet 1 keer, nee steeds erop terug komen.sjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:22:
LEC is pissed...
Mijn boefje is liev!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
It’s all French to you?Sir_Lion schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:23:
Ik hoor echt nooit wat er over de radio wordt gezegd.
Verder jammer voor Russell. Die was nog vrij goed onderweg na zn vroege pitstop
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 22-09-2019 15:25 ]
hadden we vorig seizoen niet na de 1e safety car binnen een ronde of 3 weer een safety car?DaniëlWW2 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:24:
Staat nog steeds een kraan op de baan en de Williams ook. Duurt nog wel even.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik teken daarvoor hoor.PWM schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:24:
In dit tempo staat die auto er nog in ronde 61
Laat ze elkaar eraf rijden, Max op 1...DaniëlWW2 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:23:
Laat Leclerc maak lekker zuur doen. Kan Vettel rustig wegrijden.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dus tijd voor de 2e ronde koffie of bier.DaniëlWW2 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:24:
Staat nog steeds een kraan op de baan en de Williams ook. Duurt nog wel even.
-
Agree... Lec crasht hem in Vettel.SinergyX schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:24:
Ok het is officieel, ik hem minder hekel aan Ham dan aan Lec, moge Ham deze gewoon winnen en Lec meer janken.. jesus.
Vettel zonder schade, wint de race. Max 2de en ham 3de.

Nee, ik ben zwaar slechthorend, ik heb al moeite om het gewone commentaar te horen.
Ja, de banden koelen lekker af dus een foutje is ook sneller gemaakt.Dentist schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:24:
[...]
hadden we vorig seizoen niet na de 1e safety car binnen een ronde of 3 weer een safety car?
Was hier ooit iemand met live tolk toch?Sir_Lion schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:25:
[...]
Nee, ik ben zwaar slechthorend, ik heb al moeite om het gewone commentaar te horen.
ICE ICE Baby
Hehe. Ik heb zelden een hekel aan iemand, en zeker niet aan Ham. Maar lec komt wel dicht bij mijn korte hekellijstje.SinergyX schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:24:
Ok het is officieel, ik hem minder hekel aan Ham dan aan Lec, moge Ham deze gewoon winnen en Lec meer janken.. jesus.
DUGG
Ik denk het niet omdat de SC VET al direct achter hem heeft rijden.Martinspire schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:25:
Benieuwd of Sainz zich nog mag ontlappen
KloptMikeyMan schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:26:
[...]
Was hier ooit iemand met live tolk toch?
toch welsjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:26:
[...]
Ik denk het niet omdat de SC VET al direct achter hem heeft rijden.
Blijkbaar wel. Leuk voor hem, misschien zijn punten dan nog mogelijksjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:26:
[...]
Ik denk het niet omdat de SC VET al direct achter hem heeft rijden.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.