LOLAri Gold schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:48:
Als Max pole pakt dan eet @Jackson6 zn schoen op.
Rijdt die Grosjean nou gewoon met een dikke Richard Mille klok om in een F1 wagen?
Ham maakt altijd foutjes in zijn eerste Q3 run. Daarna pakt hij de pole...
Of niet.
Of niet.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nee met 0,001.Franco10 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:48:
Max gaat met 0.116 verschil pole pakken.
je vriendin zou er blij mee zijn.
Ik zou het doen!
Op sky zeggen ze net dat de baan sneller wordt naarmate de baan afkoelt. Doordat er nu wat wolken zijn heeft degene die als laatste gaat voordeel. Mercedes denkt er zo te zien anders over 😋
MAXimaal 33cm.
Gewoon nu snelste rondje neerzetten en hopen dat LEC hem weer in de muur zet bij de 2e set runs
Maar dan uit verdriet ipv vreugde , toch ander gevoelAyazis schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:48:
Voor de goede orde, als 'ie geen pole pakt, drink ik straks ook bier ipv koffie.
en hem winnenHolkers schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:50:
En dan morgen weer een kutstart...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
paars bij Bottas.. én Hamilton
[ Voor 26% gewijzigd door nadroJ op 03-08-2019 15:51 ]
Sowieso schrijf je zo!
Even zo obv 250km/h is dat toch iets van 7cm?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoe durf je dat te zeggen.Holkers schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:50:
En dan morgen weer een kutstart...
Tsja, ik vrees dat Merc er straks toch gewoon weer voor staat
1.15.146 ham
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
VER paars in S1
"When you grow up your heart dies"
Tja, wordt lastig voor Max
Sowieso schrijf je zo!
VER paars in S2
P1 P1 P1 P1 P1
[ Voor 20% gewijzigd door nadroJ op 03-08-2019 15:52 ]
Sowieso schrijf je zo!
MAX ONDER DE 1.15
P1!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
1.14.9 !!!!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
VER paars in S1 P1.
Ja dus. MaaaaaxTinusTegengas schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:57:
Ben benieuwd of er straks in de Q iemand in de 1:14 kan komen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Lekker laatste bocht en dan schakelen ze naar publiek over.
De tering!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tikte gewoon in S2 en S3 de tijden van Hamilton en Bottas weg.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ik dacht een 1.16Heijmenberg99 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:52:
Wat een tijd. Tering
Netjes, maar ik zie Hamilton of Bottas er nog wel overheen gaan, de auto is een quali-monster, en allebei de coureurs zijn quali-monsters.
People as things, that’s where it starts.
Nou kom maar op met die pole.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zou het dan toch? Pretty please with sugar on top!
Ferrari's hebben het niet in de laatste sector
VER pakt deze
VER pakt deze
Wie kunnen we van de rest van veld betalen om ham/bott ff op te houden?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik spreek je over 10 minuten.RobinHood schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:53:
Netjes, maar ik zie Hamilton of Bottas er nog wel overheen gaan, de auto is een quali-monster, en allebei de coureurs zijn quali-monsters.
Gasly rode vlag laten veroorzakenSinergyX schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:54:
Wie kunnen we van de rest van veld betalen om ham/bott ff op te houden?
Sowieso schrijf je zo!
partypooper.RobinHood schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:53:
Kom allemaal ff regendansje doen nu
HAM komt de laatste tijd anders over als iemand die niet goed tegen weerstand kan.Razr schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:54:
Volgens mij is dit wel ultieme motivatie voor een coureur als HAM, ik ben er nog niet zeker van
(Retire the car!)
Regen please.....
Kan iemand Gasly even influisteren dat hij op ongeveer 1 minuut van het einde in S2 of S3 zijn auto moet laten stilvallen op de baan? Alvast bedankt.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zou stoer zijn als Gasly ook nog even Leclerc pakt!
De laatste GPs quali werd de poletijd al in de eerste run bepaald. Ik denk dus dat dit niet meer verbeterd wordt!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De Mercs winnen never nooit niet nog twee tienden, de eerste pole is een feit
Ham gaat er wel overheen. Is in topvorm weer.
Niemand is zeker, maar het kan zeer zeker gebeuren nu!Razr schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:54:
Volgens mij is dit wel ultieme motivatie voor een coureur als HAM, ik ben er nog niet zeker van
Veelbelovend voor morgen ook.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dan wordt tijd stopgezet, hebben we niets aan
Maar Max is pas in de vorm van zijn leven.Ari Gold schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:55:
Heeft iemand de sectortijden van ver ham en bot?
Wel als hij het 1 minuut voor tijd doet.SinergyX schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:55:
[...]
Dan wordt tijd stopgezet, hebben we niets aan
Als de start morgen ook een beetje wil dan zou hij wel eens MAXimaal kunnen gaan scoren.JvS schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:55:
[...]
Niemand is zeker, maar het kan zeer zeker gebeuren nu!
Veelbelovend voor morgen ook.
Zou eens tijd worden.Yonix schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:55:
VER P1, dat zou lekker zijn!
Schumacher doen?
Die zijn langzamer dan Max dat is duidelijk.Ambianz schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:56:
Heeft iemand de sectortijden van ver ham en bot?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik ben alvast voorbereid op de: hardest qualifying of my lifeAri Gold schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:55:
P1 zou echt vet zijn! Hoop alleen wel dat hij morgen een lekkere start heeft anders heb je er nog geen reet aan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.