Die is bij redbull blijven hangenBensimpel schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:27:
Wat is er met blije ric gebeurd
Verwijderd
Werk maar een tijdje met Fransozen dan vergaat je het lachen vanzelf welBensimpel schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:27:
Hij merkt dat zelfs geld niet alles goed maaktBensimpel schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:27:
Koop een Renault en je komt er zelf ook achterBensimpel schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:27:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ging voor het geld.....Verwijderd schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:28:
[...]
Werk maar een tijdje met Fransozen dan vergaat je het lachen vanzelf wel
max P2
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het is "Je voelt je lekkerder in een Peugeot" niet RenaultBensimpel schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:27:
[ Voor 6% gewijzigd door LockeJohn op 03-08-2019 15:29 ]
Wow wat zit VER er dichtbij zeg.
"When you grow up your heart dies"
Hamilton heeft ontdekt dat er een extra versnelling was
People as things, that’s where it starts.
Bensimpel
Positieve meneer
Volgens mij ziet ric nu ook hoe goed Redbull/Honda gaat. Op het verkeerde team gegokt
😆 - Denk ook eens om ;)
Toch een beetje walk of shame als je RIC zo ziet
[ Voor 4% gewijzigd door sambalbaj op 03-08-2019 15:30 ]
Misschien eerste pole. Duim duim.sjaool schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:29:
Wow wat zit VER er dichtbij zeg.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max vond zijn derde sector langzaam. Ik keek naar de subsectoren en ben het daarmee eens. Kan beter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Party mode, denk het nietVerwijderd schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:29:
O dat wordt spannend in Q3.
Je zou hem bijna de nieuwe Alonso gaan noemen...Bensimpel schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:29:
Volgens mij ziet ric nu ook hoe goed Redbull/Honda gaat. Op het verkeerde team gegokt
GAS nog steeds consistent meer dan een halve seconde langzamer dan Max. Die jongen kan gewoon niet sneller.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
ik kijk trouwens nog niet zo lang F1, maar heb wel een vraag: je moet op de banden van q2 beginnen als je naar q3 gaat. Maar waarom doe je dat op geel? Wil je juist niet op rood om zo snel mogelijk van de rest weg te kunnen rijden? Of is dat omdat nadelig omdat je dan sneller moet pitten en daarmee je plek verliest wat nadeliger is dan het kleine voordeel wat je opbouwt met beginnen op rood?
Gewoon voor het geld gegaan en de confrontatie met Max uit de weg.Bensimpel schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:29:
Dat Honda goed zou gaan was vorig jaar al duidelijk
Renault heeft geld issues, die moeten onderdelen bij elkaar schrapen of liggen nog ergens in een fabriek, of ze rijden die truck in een greppel. Amateurs daar....
Verwijderd
Ik ga er vanuit dat Mercedes nu ook al de partymodus heeft aangezet. Juist om op gele banden te starten ivm tacktiek. We zullen zien. Zoals ook aangegeven is er nog wat verbetering mogelijk in het rondje van Max.
Heeft Honda geen harakiri mode?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Track position, je wilt niet snel je 1ste stop makenGropah schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:31:
ik kijk trouwens nog niet zo lang F1, maar heb wel een vraag: je moet op de banden van q2 beginnen als je naar q3 gaat. Maar waarom doe je dat op geel? Wil je juist niet op rood om zo snel mogelijk van de rest weg te kunnen rijden? Of is dat omdat nadelig omdat je dan sneller moet pitten en daarmee je plek verliest wat nadeliger is dan het kleine voordeel wat je opbouwt met beginnen op rood?
Rood is idd eerder pitten met de kans dat je dan in verkeer terecht komt.Gropah schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:31:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Je geeft het zelf eigenlijk al aan. Geel kan strategisch veel chiller zijn, omdat je langer door kan rijden, waardoor je wat flexibeler bent in je strategieGropah schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:31:
Gasly moet zometeen nog een keer naar buiten...
Grosjean sneller met Melbourne specs dan Magnussen met nieuwe updates.
Gaat nog lastig worden voor Gasly om de top 6 ta halen denk k
Als topteam wil je vaak eerst flink wegrijden van het middenveld, dus een flink aantal ronden, zodat je bij een pitstop niet in het verkeer terecht komt.Gropah schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:31:
- DaniëlWW2
- Niet online
En nu mag hij het weer proberen op softs.robpol schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:34:
Gasly moet zometeen nog een keer naar buiten...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
max zo weer naar buiten (onboard doet het weer)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
GAS gaat vast weer op de rode banden naar buiten. Zijn vaste wildcard.
- DaniëlWW2
- Niet online
De top 5, dus niet Gasly, zijn zo belachelijk veel sneller dat ze weg kunnen rijden op de rest met hardere banden.Gropah schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:31:
Mooi gevecht tussen de top 3-teams (behalve Gasly). Ik vrees wel dat Mercedes er in Q3 nog een schepje bovenop doet en VER dan het nakijken heeft.
Ik zie liever dat hij de race wint. Maar vanaf pole winnen is ook prima.xippie schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:35:
Max pole met 0,001 seconde. Duim duim.
Die staat al aan bij merc denk ik. Gezien de winst tov q1
Ver/merc gaan open, ver 4rde op 2tiende.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
NeeeeSinergyX schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:36:
Nope. Bottas gaat dat niet redden. Ferrari ook niet.SinergyX schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:36:
Max naar buiten op rood
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mag Ferrari na de kwalificatie de achtervleugel van Leclerc nog verder repareren?
De top gaat ook nog naar buiten op softs. Om er te zijn natuurlijk.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max nu op softs ter verdediging.
Magnussen verloor hem wel even wat ook tijd gekost heeftSir_Lion schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:34:
Grosjean sneller met Melbourne specs dan Magnussen met nieuwe updates.
Verdedigen, gaat ongetwijfeld z'n run afbreken als hij ziet dat het niet hoeft.robpol schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:38:
Waarom gaat Max naar buiten?
ffies aanzetten, en kijken hoe het gaat voor Q3robpol schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:38:
Waarom gaan ze nog een 2e keer eigenlijk? Staan toch al goede tijden genoteerd?
Ik snap het niet Daniël. Frustratie die in mij opkomt. Een pace van een Campina melkfles die Gasly. Doodzonde voor de contructeurs kampioenschap.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:35:
[...]
En nu mag hij het weer proberen op softs.
Voor het geval dat er iets geks gebeurd.. meestal breken ze die ronde af als er geen verschuivingen in de top zijnrobpol schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:38:
Die snap ik niet echt maar zal wel moeten in het geval dat, en dan ronde afbreken als het niet nodig isDaniëlWW2 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:38:
Max nu op softs ter verdediging.
Ja, maar het zal ze maar gebeuren dat iedereen ineens sneller is op de rode band en ze daardoor buiten de top 10 komen. Dus puur uit veiligheid.De_Bastaard schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:39:
Waarom gaan ze nog een 2e keer eigenlijk? Staan toch al goede tijden genoteerd?
GAS dus toch op mediums naar buiten... Spannund...
max paars S1
dus die Q3 komt straks wel goed!
dus die Q3 komt straks wel goed!
Oei, GAS op Medium naar buiten... Risky...
- DaniëlWW2
- Niet online
De baan wordt vaak een stuk sneller als er veel auto's over gereden hebben. Dan kan je zomaar in de problemen komen. Verder is dit een Q3 test, ze duiken gewoon de pitsstraat in of remmen vlak voor de streep.LockeJohn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:39:
[...]
Die snap ik niet echt maar zal wel moeten in het geval dat, en dan ronde afbreken als het niet nodig is
Gasly moet wel, wil niet morgen op rood beginnen
VER paars in S1 en S2... toen van het gas af gegaan.
Netjes van Nor en Gro
Sowieso schrijf je zo!
Zou HAM al druk voelen?
Die commentator snap het niet echt (kijk sky f1)
- DaniëlWW2
- Niet online
Max ging harder dan Hamilton. 

Yep gaat spannend worden voor p1.sjaool schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:41:
VER paars in S1 en S2... toen van het gas af gegaan.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Bizar Q1 MAG p3 ofzo en nu niks nada noppes..
Als hij genoeg druk voelt mist hij Q3 misschien wel want dan zit hij op de plee...
Dat probleem hebben wij wel vaker, dat we de commentator niet snappenLockeJohn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:42:
Die commentator snap het niet echt (kijk sky f1)
McLaren er met beide auto's in, had ik vorig jaar niet verwacht
En natuurlijk ook goed van Kimi.
Mijn stiekeme wens voor Q3 is de McLarens voor Gasly
Mijn stiekeme wens voor Q3 is de McLarens voor Gasly
People as things, that’s where it starts.
McLaren voorlopig op 6 en 7 terwijl Renault 11e en 18e start, pijnlijk...
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Magnussen en Grosjean hebben beide hetzelfde probleem. Ze zijn beide bloed snel, maar dat kunnen ze maar een keer.Remy schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:43:
Q2 resultaat:
[Afbeelding]
MAG heeft ineens een veel slechtere Q2 dan Q1, raar. Verder goed van Norris en Sainz, P6 en P7
Gaat 't m dan toch worden zo?
Dit móet gewoon pole worden. Come on!
een treffende spreuk
wordt een pole of merc moet aan het zandzakken zijn
Volgens mij rijdt merc al op de limiet.LockeJohn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:45:
wordt een pole of merc moet aan het zandzakken zijn
Ike sake ipv bierAyazis schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:46:
Als Max Pole pakt, dan drink ik zo bier ipv koffie.
Mietje! Ik zit al aan het bier.Ayazis schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:46:
Bensimpel
Positieve meneer
Party mode stond nog niet aan volgens mijHighfive95 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
Volgens mij rijdt merc al op de limiet.
😆 - Denk ook eens om ;)
doe ik nu alAyazis schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:46:
Honda kan weer er 70pk extra uithalen. Komen ze op 1080 pk.Highfive95 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
Volgens mij rijdt merc al op de limiet.
Als Max pole pakt dan eet @Jackson6 zn schoen op.
HAM maakt gewoon een foutje. Max poleBensimpel schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:47:
[...]
Party mode stond nog niet aan volgens mij
Max gaat met 0.116 verschil pole pakken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.