Sowieso schrijf je zo!
ahum...MikeyMan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:46:
[...]
Dan nog is het een faal... Je kunt niet gokken op zo lang door blijven karren op die banden.
Als ie wel was gestopt had ie gewonnen.
Lec ronde 27
Sainz, ronde 29
Gasly ronde 28
Norrist, ronde 28
albon, ronde 28.
Perez RONDE 17
kyvat, ronde 20
Russel, ronde 16.
Kubica, ronde 18.
Valt het wisselen van Verstappen in de 23ste ronde best mee
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:43
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ja.. banden die 1 ronden nieuwer waren... Succes met dat.Bensimpel schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:47:
[...]
Maar dan had max nieuwere banden, dus hogere kans om ham weer in te halen. Op oude banden geen kans.

Realistisch en volwassen!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jammer maar helaas, in Oostenrijk stonden wij met zijn allen op de banken, dan moet je nu je verlies nemen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja das leuk, die gasten hebben amper onder de 1:20 gereden. Dan gaan ze wel een beetje langer mee...demonic schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:48:
[...]
ahum...
Lec ronde 27
Sainz, ronde 29
Gasly ronde 28
Norrist, ronde 28
albon, ronde 28.
Perez RONDE 17
kyvat, ronde 20
Russel, ronde 16.
Kubica, ronde 18.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vooral dat: heeft hem niet kado gekregen...dawg schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:48:
ach, ham heeft er een keer voor moeten werken, is weer eens wat anders.
Stel me zo voor dat Lewis dit ook leuker vindt dan 30s vrij rijden
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"When you grow up your heart dies"
Was ook VER zijn eigen Call! "Do I need to remind you: I have no grip!"demonic schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:48:
[...]
ahum...
Lec ronde 27
Sainz, ronde 29
Gasly ronde 28
Norrist, ronde 28
albon, ronde 28.
Perez RONDE 17
kyvat, ronde 20
Russel, ronde 16.
Kubica, ronde 18.
Mooi ook om te zien dat vaker stoppen sneller is!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Het zijn er 1344 tot nu toe. Veel leesplezierTomcat84 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:01:
Fijne race allemaal! De komende 669 reacties ga ik na de race wel even lezen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik snap wat je bedoeld, maar vergeet niet hoe goed die Mercedes is met de banden. Daar kun je bijna niet tegenop rijden als coureur.....TheBrut3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:47:
[...]
Max faalt, RBR niet. Hij moet gewoon beter met de banden omgaan en zichzelf niet wijs maken dat ze naar de klote zijn.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ja hier ook niks aan de hand...Terranova schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:50:
Reclame? Kijken jullie niet op tv ofzo?
rammes schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:45:
ik denk dat ik dit topic even ga verlaten. zal wel wat minder gezellig worden.
Jammer dat RBR verkeerd gegokt heeft.
Beter met nieuwe banden tegen HAM kunnen battlen, achteraf gezien.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik kijk op tv, en ik heb Ziggo. Geen reclame hier...Terranova schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:50:
Reclame? Kijken jullie niet op tv ofzo?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Het zou me echt verbazen als die na de zomerstop nog in z'n huidige stoeltje zit. Hetzelfde gaat op voor Kubica; wat een aanfluiting om zo ver achter je team mate te zitten en praktisch altijd als laatste te eindigen!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Prima timing dusDoeEensGek schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:50:
Ziggo mute gewoon even hamilton door reclame te starten.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Reclame. Race is blijkbaar over...DoeEensGek schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:49:
Wat doet ziggo

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die waren nou ook niet bepaalt snel he...demonic schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:48:
[...]
ahum...
Lec ronde 27
Sainz, ronde 29
Gasly ronde 28
Norrist, ronde 28
albon, ronde 28.
Perez RONDE 17
kyvat, ronde 20
Russel, ronde 16.
Kubica, ronde 18.
Ziggo Sport Select gooide er even een reclame in.ThomasG schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:51:
Ik weet niet welke Ziggo jullie hebben, maar ik zie geen reclame.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Die kwam bij mij opeens voorbij op Ziggo Sport Select.ThomasG schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:51:
Nouja als HAM zn banden niet nr ‘de klote’ had gereden, was zijn 2e pitstop ook niet geweest.. Ben er echt niet van overtuigd dat ze dit zo hadden uitgedacht, maar goedNotSoSteady schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:48:
[...]
Je zou Mercedes maar voor de race hebben neergezet als een team vol tactische onbenullen, die alleen maar vanaf P1 kunnen winnen.

Hier ook geen reclame..ThomasG schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:51:
Kwalitatief blaten
Maar zou niet elke race willen hebben.Saturnus schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:51:
Zo te horen is HAM blij met wat uitdaging en spanning.
Ziggo Sport Totaal via KPN, Select kanaal had reclameThomasG schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:51:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Waarom zou ik daar moeten zijn? Team heeft geen invloed op wat een coureur in de wagen doet. Strategie was goed, maar als ze door no-grip gezeur 5 ronden eerder naar binnen gaan dan de planning... Tsja... Deze race zou ook geen 2 stopper zijn, Mercedes heeft ook gegokt en gewonnen doordat Max te vroeg stopte.Vos schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:48:
Lol! Wat doe jij hier en waarom zit je niet in Hongarije?
En knap gedaan HAM.
Prachtige strategische call van Mercedes helaas, maar verdiend gewonnen.
Worden wel mooie races dit seizoen als het zo blijft gaan, super voor de kijkers dit
niet aan het begin nee, maar de call op het moment in de race was een enorme gok die goed uitpaktte... tjapoor Leno schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:51:
[...]
Nouja als HAM zn banden niet nr ‘de klote’ had gereden, was zijn 2e pitstop ook niet geweest.. Ben er echt niet van overtuigd dat ze dit zo hadden uitgedacht, maar goed
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Gasley kost Red Bull zo ontzettend veel punten voor het constructeurs kampioenschap, dat is gewoon niet acceptabel.MazeWing schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:50:
Ik keek zojuist naar een wit a4-tje dat hier ligt en realiseerde me dat dat blaadje meer kleur had dan Gasly...
Het zou me echt verbazen als die na de zomerstop nog in z'n huidige stoeltje zit. Hetzelfde gaat op voor Kubica; wat een aanfluiting om zo ver achter je team mate te zitten en praktisch altijd als laatste te eindigen!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
In mijn optiek niet terecht. HAM reed geniaal. Die Mercedes heeft gewoon nog meer power dan de RB. Dat gat in performance samen met het goed rijden van HAM heeft m P1 opgeleverd
Voor een select gezelschap..Rivanov schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:51:
[...]
Ziggo Sport Select gooide er even een reclame in.
Niet vergeten dat dit een van de zwaarste races was.Verwijderd schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:52:
Wat mij opvalt is dat het publiek zo geweldig is.....
[ Voor 77% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-08-2019 16:58 ]
Gewoon realistisch zoals altijd. Hij heeft op een faire manier verloren van HAM.chevsticks schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:52:
Sportieve verliezer gelukkig, had een ergere reactie van Max verwacht.
Blijven we daarop doorgaan? ik wordt een beetje moe van Gasly bashen...Gé Brander schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:52:
[...]
Gasley kost Red Bull zo ontzettend veel punten voor het constructeurs kampioenschap, dat is gewoon niet acceptabel.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
F1TV doet het toch beter
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Max stond hele race aardig onder druk, dat vergt wel wat van de banden. Het komt niet op die 5 rondes aan imo.TheBrut3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:52:
[...]
Waarom zou ik daar moeten zijn? Team heeft geen invloed op wat een coureur in de wagen doet. Strategie was goed, maar als ze door no-grip gezeur 5 ronden eerder naar binnen gaan dan de planning... Tsja... Deze race zou ook geen 2 stopper zijn, Mercedes heeft ook gegokt en gewonnen doordat Max te vroeg stopte.
Te veel Nederlanders die stemmen 😉TheBrut3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:53:
Max is DotD geworden. Rare keus, zijn vast geen echte F1 fans geweest.
Mja, gedeeltelijk mee eens. Hamilton heeft vooral zo goed gereden door de goede calls van z'n team. Maar denk toch dat hij het wel had moeten zijn ja.Leon Zwiers schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:53:
[...]
In mijn optiek niet terecht. HAM reed geniaal. Die Mercedes heeft gewoon nog meer power dan de RB. Dat gat in performance samen met het goed rijden van HAM heeft m P1 opgeleverd
MikeyMan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:49:
[...]
Ja das leuk, die gasten hebben amper onder de 1:20 gereden. Dan gaan ze wel een beetje langer mee...
BasvanS schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:49:
[...]
Was ook VER zijn eigen Call! "Do I need to remind you: I have no grip!"
Wat ik probeer te zeggen is dat de strategie niet slecht was.
Ham had niks te verliezen door de stop te maken. Max wel.
en al die andere rijden competief in de F1.5 dus beetje kul argument dat hun rondetijd niet vergelijkbaar was.
Als max gestopt was had.. hadden we maar meoten zien dat hij ook weer in de beurt van Ham kon komen. De mercedes zijn zo ongelofelijk snel in vrije lucht.
p.s. max zijn auto rookt enorm uit de luchtinlaat.
Gut gutTheBrut3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:53:
Want een echte F1 fan ziet niet dat Verstappen een toppertje is?TheBrut3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:53:
Haters everywhere but I don’t really care
Right... Want vanaf de pit muur voel je een stuk beter hoe de banden er aan toe zijn.TheBrut3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:52:
[...]
Waarom zou ik daar moeten zijn? Team heeft geen invloed op wat een coureur in de wagen doet. Strategie was goed, maar als ze door no-grip gezeur 5 ronden eerder naar binnen gaan dan de planning... Tsja... Deze race zou ook geen 2 stopper zijn, Mercedes heeft ook gegokt en gewonnen doordat Max te vroeg stopte.
Geloof dat max zich wel redelijk bewezen heeft als banden fluisteraar inmiddels.
"thank you Scarecrow, Tin man, I love you toto"
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Je kan geen team (Mercedes) kiezenTheBrut3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:53:
JB schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:53:
Pfff, weer een hele procedure bij HAM ivm suikerspin op het hoofd

Verwijderd
We weten het nu wel van GAS. Dat gezeik begint te vervelen. Het is nu eenmaal geen natuurtalent zoals de HAM's en VER's....accepteer dat nu en leer er mee levenMazeWing schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:50:
Ik keek zojuist naar een wit a4-tje dat hier ligt en realiseerde me dat dat blaadje meer kleur had dan Gasly...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik vond dat eigenlijk wel meevallen. Ze deden de undercut en daar kon RBR niet meer op reageren. De pace kun je niet vergelijken met verschillende strategieën. Ik vind dat VER goed heeft gereden: goede start, de druk van HAM weerstaan, HAM heeft eigenlijk maar 1 echte aanval kunnen plaatsen voor hij de 2e stop deed en daarbij kwam hij buiten de baan. Daarna was het een temperatuurmanagement-verhaal voor HAM. Zijn tweede stop was de sleutel voor de overwinning. Het doet je denken: waarom heeft RBR niet een 2e stop gemaakt? Je ziet nu dat ze elkaar tot een veel hogere race pace hebben gepusht dan misschien gesimuleerd, waardoor de banden harder sleten dan voorspeld. Daarmee dwing je elkaar tot een 2-stopper. Mijns inziens had RBR daar slimmer mee moeten omgaan, maar goed...RoD schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:52:
Jammer dit, maar wel gewoon verdiend van HAM. Die Mercedes had gewoon de betere pace, maar daarnaast is het ook gewoon HAM die hier het verschil maakt.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Amen.Verwijderd schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:55:
[...]
We weten het nu wel van GAS. Dat gezeik begint te vervelen. Het is nu eenmaal geen natuurtalent zoals de HAM's en VER's....accepteer dat nu en leer er mee leven
www.google.nl
Bravo @LewisHamilton and @Max33Verstappen !! Pushing 70 laps to the maximum. More than 1 minute to the 3rd , nearly +1lap and a half to the top 5. Both Impressive. Thanks for the show 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
— Fernando Alonso (@alo_oficial) 4 augustus 2019
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Eigenlijk onwaardig om ze op het podium te hebben, wat Sainz heeft gedaan is 10x beter.
People as things, that’s where it starts.
Dit heeft de rook opgelost. (helaas geen video/pica)
Ja eens, en achteraf is het altijd makkelijk analyseren. Als je ziet dat LEC op een minuut is gereden (voor de stop van VER), dan zie je wel dat hij een ongelofelijke pace heeft neergezet.Grrrrrene schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:55:
[...]
Ik vond dat eigenlijk wel meevallen. Ze deden de undercut en daar kon RBR niet meer op reageren. De pace kun je niet vergelijken met verschillende strategieën. Ik vind dat VER goed heeft gereden: goede start, de druk van HAM weerstaan, HAM heeft eigenlijk maar 1 echte aanval kunnen plaatsen voor hij de 2e stop deed en daarbij kwam hij buiten de baan. Daarna was het een temperatuurmanagement-verhaal voor HAM. Zijn tweede stop was de sleutel voor de overwinning. Het doet je denken: waarom heeft RBR niet een 2e stop gemaakt? Je ziet nu dat ze elkaar tot een veel hogere race pace hebben gepusht dan misschien gesimuleerd, waardoor de banden harder sleten dan voorspeld. Daarmee dwing je elkaar tot een 2-stopper. Mijns inziens had RBR daar slimmer mee moeten omgaan, maar goed...
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.