Dat is 1 setje rood minder
Papa Stroll zou toch wel eens moeten balen...
Hij betaald tientallen miljoenen elk jaar zodat zijn zoon kan F1 racen terwijl Lance eigenlijk het liefst alleen maar tuinen wil maaien
Al die hints elk weekend en Papa Stroll weet het nog niet
Hij betaald tientallen miljoenen elk jaar zodat zijn zoon kan F1 racen terwijl Lance eigenlijk het liefst alleen maar tuinen wil maaien
[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 02-08-2019 11:27 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ook op grasmaaiers kun je racenwontcachme schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:27:
Hij betaald tientallen miljoenen elk jaar zodat zijn zoon kan F1 racen terwijl Lance eigenlijk het liefst alleen maar tuinen wil maaienAl die hints elk weekend en Papa Stroll weet het nog niet

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
max gespind. geen schade gelukkig
[ Voor 50% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 02-08-2019 11:31 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Heeft iemand een filmpje van die spin van max?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Een nieuwe carrière kan altijd.wontcachme schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:27:
Hij betaald tientallen miljoenen elk jaar zodat zijn zoon kan F1 racen terwijl Lance eigenlijk het liefst alleen maar tuinen wil maaienAl die hints elk weekend en Papa Stroll weet het nog niet
Deze meneer was niet zo gek lang geleden de topscorer van de Eredivisie:
http://www.grashelder.com
Krijgen we nu dezelfde onnodige rant over Max?
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Held!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[Streamable: vlc-record-2019-08-02-11h26m16s-2019-08-02 10-58-48.mp4-]
https://streamable.com/vqgsx
spin van Stroll.
Doe nou niet.
https://streamable.com/vqgsx
spin van Stroll.
Doe nou niet.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-08-2019 17:15 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Die set zouden ze over 10 minuten toch al inleveren, dus dat kan geen kwaad.sambalbaj schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:25:
Dat is 1 setje rood minder
Krijg nou wat....sambalbaj schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:31:
[...]
Een nieuwe carrière kan altijd.
Deze meneer was niet zo gek lang geleden de topscorer van de Eredivisie:
http://www.grashelder.com
Een van de beste spitsen die mijn cluppie ooit heeft gehad
En zeg er maar niks over waar NEC nu staat
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nu kunnen de zwakke regenrijders hun skills proberen te verbeteren. Of hun auto afschrijven...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lekker rauw geluid in die Honda motor
What a fine day for Science! | Specs
Bij mij doen deze filmpjes het ook nooit (draaiend cirkeltje) maar als je met je rechtermuis klikt en "download" dan speelt ie gewoon afSir_Lion schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:33:
+1 voor de aparte linkjes!
Ja, maar ik probeer het altijd af te spelen, per ongeluk dan. En dan is zo'n linkje best fijn om daarop te klikken ipv het filmpje.poor Leno schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:39:
[...]
Bij mij doen deze filmpjes het ook nooit (draaiend cirkeltje) maar als je met je rechtermuis klikt en "download" dan speelt ie gewoon af
Merc - "UPDATE: We will do a PU swap with Valtteri as a problem with the current unit has been identified. We are swapping in the other PU already in the pool. This will allow us more time to trace the problem outside the car."
Da's geen gridstraf geloof ik dan he?basvn schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:43:
Merc - "UPDATE: We will do a PU swap with Valtteri as a problem with the current unit has been identified. We are swapping in the other PU already in the pool. This will allow us more time to trace the problem outside the car."
Nope, alles in de pool mag gewoon gebruikt worden. Vaak gebruiken ze op vrijdag sowieso al een gebruikte PU.
Je kunt zelfs elke race een motor in de pool opnemen, maar na de limiet krijg je voor elke motor dus een grid penalty
[ Voor 18% gewijzigd door redfoxert op 02-08-2019 11:46 ]
Meer mensen last van dat via Ziggo Go FP1 niet meer af te spelen is?
hier op de pc(windows) werkt hij gewoon nogpetjekel schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:46:
Jup..petjekel schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:46:
Maar nu doet hij het weer.
Ik heb al weken dat ik via ziggogo.tv geen enkel livestreams kan afspelen, op geen enkele browser of systeem. Ziggo Go App op mn telefoon werkt wel gewoon.petjekel schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:46:
Hier werkt ie gewoon op m'n telefoonpetjekel schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:46:
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Werkt hier gelukkig ook weer op de pc.
Thanks voor de reacties
Thanks voor de reacties
Gaat weer goed bij Ziggo met die app
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
From Topic Warning: Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
-----
Efin, is het Spin weekend?!
-----
Efin, is het Spin weekend?!
Wat ik net zat te denken, wanneer hebben we voor het laast een mooie burn gezien van Max in de pit?!
[Streamable: vlc-record-2019-08-02-11h59m10s-Replay 2019-08-02 11-58-28.mp4-]
https://streamable.com/k6o04
Perez spin
https://streamable.com/k6o04
Perez spin
Ik denk dat Perez nu ongeveer hetzelfde denkt als Verstappen in Hockenheim: "You should have given me the soft tyres."
Net alweer een lockup.
Net alweer een lockup.
[ Voor 10% gewijzigd door SR8 op 02-08-2019 12:06 ]
Dus ze hebben bij RBR net een vergelijkend warenonderzoek tussen de neus zonder en met opening?
Aangezien hij net naar binnen reed en er een gat in de neus zat, terwijl er eerst nog gemeld werd dat hij reed met de Monaco-spec (dichte neus)?
Aangezien hij net naar binnen reed en er een gat in de neus zat, terwijl er eerst nog gemeld werd dat hij reed met de Monaco-spec (dichte neus)?
-
Krikje ging er niet vanzelf onder bij Max...
Dat was Oostenrijk en ik krijg bijna het vermoeden dat het ook een beetje op verzoek van de Netflix crew was.Sir_Lion schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:04:
Wat ik net zat te denken, wanneer hebben we voor het laast een mooie burn gezien van Max in de pit?!
[YouTube: Max Verstappen burn out in pit-lane austria]
"When you grow up your heart dies"
Max legt graag een laag rubber aan in de pitstrook. dit geeft extra grip bij wegrijden/remmen.sjaool schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:12:
[...]
Dat was Oostenrijk en ik krijg bijna het vermoeden dat het ook een beetje op verzoek van de Netflix crew was.
in indycar?(of nascar) is dit normaal, en max wilde het ook een keer proberen, en dat viel positief uit.
nu doen volgens mij meer rijders het ook
ik zou het alleen niet doen als er regen voorspeld wordtbasvn schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:14:
[...]
Max legt graag een laag rubber aan in de pitstrook. dit geeft extra grip bij wegrijden/remmen.
in indycar?(of nascar) is dit normaal, en max wilde het ook een keer proberen, en dat viel positief uit.
Het is maar goed dat de regels met betrekking tot wegrijden uit de pit van het WEC niet in de F1 gelden ...basvn schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:14:
[...]
Max legt graag een laag rubber aan in de pitstrook. dit geeft extra grip bij wegrijden/remmen.
grof geschut bij de auto van KVY! slijptollen
aanvulling bij vorige bericht :
[Streamable: Replay 2019-08-02 12-17-46]
https://streamable.com/or64a
[Streamable: Replay 2019-08-02 12-17-46]
https://streamable.com/or64a
Dan moet het team dat stuk maar droog houden. Zolang er geen water op staat, gaat het primaP.O. Box schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:15:
[...]
ik zou het alleen niet doen als er regen voorspeld wordt
GAS zit er momenteel er weer goed bij.
Echter is zijn race pace en onvermogen tot inhalen wat hem momenteel nekt denk ik
Echter is zijn race pace en onvermogen tot inhalen wat hem momenteel nekt denk ik
Hij had het bij de DTM gezien dacht iksjaool schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:12:
[...]
Dat was Oostenrijk en ik krijg bijna het vermoeden dat het ook een beetje op verzoek van de Netflix crew was.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wat is die regie weer slecht zeg. Ze missen vrijwel alle hotlaps omdat ze shots van inlaps/outlaps/pitlane laten zien... Onbegrijpelijk
[ Voor 5% gewijzigd door Bansheeben op 02-08-2019 12:22 ]
Het is FP1 waarbij de kans groter is iets interessants aan de wagen te zien wanneer hij langzaam rijdt of stilstaat. Een hotlap is naar mijn mening verre van interessant in deze vrije training.Bansheeben schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:21:
Wat is die regie weer slecht zeg. Ze missen vrijwel alle hotlaps omdat ze shots van inlaps/outlaps/pitlane laten zien... Onbegrijpelijk
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zoals een hitteding op de auto van KVYJasphur schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:24:
[...]
Het is FP1 waarbij de kans groter is iets interessants aan de wagen te zien wanneer hij langzaam rijdt of stilstaat. Een hotlap is naar mijn mening verre van interessant in deze vrije training.
SAI blijkt een waterdruk probleem te hebben.
Ze gaan de motor vervangen
MAX wederom een spin
Na de Regen koning, nu de Spin dokter
Rescpect the skilzzzzz
Ze gaan de motor vervangen
MAX wederom een spin
Na de Regen koning, nu de Spin dokter
[ Voor 39% gewijzigd door TrekDr0p op 02-08-2019 12:28 ]
Met 12 Laps de softs al stuk?
Doe het dan meteen even in 4K...Edd schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:27:
[YouTube: Dead Or Alive - You Spin Me Round (Like a Record) (Official Video)]
Ja, sorry... zat nu eenmaal in mijn hoofd..
Het is bijna altijd een Ferrari of Merc waarvan ze de in/outlap laten zien. Lijkt me meer scheve fan service dan dat ze daadwerkelijk iets interessants willen laten zien.Jasphur schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:24:
[...]
Het is FP1 waarbij de kans groter is iets interessants aan de wagen te zien wanneer hij langzaam rijdt of stilstaat. Een hotlap is naar mijn mening verre van interessant in deze vrije training.
Het zou wel leuk worden als er een echt goed gevecht tussen de top3 van deze FP is zondag
Hij corigeerde zijn uitspraak later...19 rondjes oud.Spotmatic schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:30:
Met 12 Laps de softs al stuk?
https://f1manager.info/ranking/4605
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Max veel last van een instabiele achterkant, maarja bijna alle FP1's is er wel iets met de balans van de auto.
Max is iig drie tienden sneller dan in FP1 vorig jaar. Al was RIC toen zelf ook nog een tiende sneller op P1. Maar dat was toen uiteraard en tijden zeggen niks.
Ik heb helaas FP1 gemist. Heeft Hamilton die snelle tijd op Soft of Medium gezet?
Was voor de regen, dus op softs.demo31051987 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:44:
Ik heb helaas FP1 gemist. Heeft Hamilton die snelle tijd op Soft of Medium gezet?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En de softs van HAM hadden al een hoop rondjes ervaring. Dus er zit nog veel rek in de tijd. maarja fp1..
I served in a company of heroes.
Volgens mij zette MAX zijn snelste tijd ook op gebruikte Softs.Vuvuzela schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:46:
En de softs van HAM hadden al een hoop rondjes ervaring. Dus er zit nog veel rek in de tijd. maarja fp1..
Wat was er met BOT aan de hand? Geen tijd?
Motor stuk. Gelijk binnengekomen na de installapTakeAway schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:11:
Misfire in de ICE, vervangen!TakeAway schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:11:
En misschien een straf aan z'n broek i.v.m. entry pit lane ala hamilton...???Zahariac schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:11:
[...]
Motor stuk. Gelijk binnengekomen na de installap
Als ze consistent zijn dan lijkt mij dat ze dit niet mogen laten gaan.garrow schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:15:
[...]
En misschien een straf aan z'n broek i.v.m. entry pit lane ala hamilton...???
Ik ook, toch heb ik 1.5 uur voor de TV gezeten. Wat is dat voor een wanprestatie van de regie daar geweest?demo31051987 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:44:
Ik heb helaas FP1 gemist.[knip]
Dat beloofd wat...
@RobertMe, waar heb je mij een uitspraak zien doen over een geweldige regie? Als zelfs Ziggo zich gaat excuseren voor het gemis aan actie op de baan dan zal er toch iets niet helemaal optimaal zijn verwacht ik? Daar hebben ze zelf geen invloed op natuurlijk.
[ Voor 32% gewijzigd door hardware-lover op 02-08-2019 13:29 ]
Testing, one, two ...
En wat gaan ze dan doen? Een staf van $5000 geven? Een lachertje voor deze rijke teams.Zahariac schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:16:
[...]
Als ze consistent zijn dan lijkt mij dat ze dit niet mogen laten gaan.
Ja en dan? 5s straf geven in een training?Zahariac schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:16:
[...]
Die geldboete stappen ze alweer vanaf. Zie : https://www.gptoday.net/n...elen-voor-unsafe-releasesSpotmatic schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:17:
[...]
En wat gaan ze dan doen? Een staf van $5000 geven? Een lachertje voor deze rijke teams.
Geen idee. Ken de regels niet uit m'n hoofd. Zal wel een reprimande worden.MikeyMan schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:17:
[...]
Ja en dan? 5s straf geven in een training?
Bij de FIA documenten vind ik er niets meer van terug overigens. Ik zie wel dat Norris op het matje moet komen voor iets anders (stopping in the fast lane).
In een training wordt sowieso minder streng gecontroleerd.Zahariac schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:16:
[...]
De regie, en cameramensen, zijn altijd dezelfde mensen. Deze zijn in dienst van FOM en reizen het hele circus mee. Alleen in Monaco is de regie niet van FOM. Dus het ene weekend de regie geweldig vinden en het weekend erop waardeloos is nogal raar. Of in ieder geval, ze kunnen het wel slecht in beeld brengen, maar het is dan niet dat de mensen er niet geschikt voor zijn. Tenzij ze in Hockenheim geluk hadden omdat het niet uit maakte welke beelden ze gebruikten en er altijd wel iets te zien was/iets gebeurdehardware-lover schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:16:
[...]
Ik ook, toch heb ik 1.5 uur voor de TV gezeten. Wat is dat voor een wanprestatie van de regie daar geweest?
Dat beloofd wat...
Dat gaat over een unsafe release en heeft dus niks te maken met entering the pit lane on the wrong side of the bollardZahariac schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:18:
[...]
Die geldboete stappen ze alweer vanaf. Zie : https://www.gptoday.net/n...elen-voor-unsafe-releases
Dat weet ik. Dat haalde ik niet aan maar Spotmatic.RobertMe schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:21:
Dat gaat over een unsafe release en heeft dus niks te maken met entering the pit lane on the wrong side of the bollard
Als het goed is niet wat betreft safety regulations. En daar valt dit wel onder zoals ik begrepen heb uit de straf die HAM kreeg.DataGhost schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:21:
[...]
In een training wordt sowieso minder streng gecontroleerd.
[ Voor 88% gewijzigd door Zahariac op 02-08-2019 13:23 ]
Dat zal het zijn denk ik, want ik vind ze het hele jaar al wanstaltig met hun stomme publiek/inlap/outlap shots. Ik vond de Hockenheim kwali echt beneden alle peil wat dat betreft...RobertMe schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:21:
[...]
Tenzij ze in Hockenheim geluk hadden omdat het niet uit maakte welke beelden ze gebruikten en er altijd wel iets te zien was/iets gebeurde.
Het is wel hetzelfde team maar dat wil niet zeggen dat er maar één regisseur is natuurlijk.RobertMe schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:21:
[...]
De regie, en cameramensen, zijn altijd dezelfde mensen. Deze zijn in dienst van FOM en reizen het hele circus mee. Alleen in Monaco is de regie niet van FOM. Dus het ene weekend de regie geweldig vinden en het weekend erop waardeloos is nogal raar. Of in ieder geval, ze kunnen het wel slecht in beeld brengen, maar het is dan niet dat de mensen er niet geschikt voor zijn. Tenzij ze in Hockenheim geluk hadden omdat het niet uit maakte welke beelden ze gebruikten en er altijd wel iets te zien was/iets gebeurde.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 02-08-2019 13:34 ]
Waar heb je precies last van? Ik heb vaak dat ik de melding krijg "Controleer je internetverbinding. Deze lijkt onstabiel", en ik moet dan een aantal keer opnieuw de stream proberen te starten voordat hij het doet. Heb jij daar ook last van?petjekel schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:46:
Hail to the king baby!
EN EXACT PROUD PARTNER OF VERSTAPPEN
Zie je wel? Het werkt!basvn schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:55:
EN EXACT PROUD PARTNER OF VERSTAPPEN
nee, ik zou het nu zeker niet meer overwegen
we werken zelf met de concurrent
35 Poolse fans worden er verwacht volgens Rick Winkelman... Het scheelt maar een paar duizend.
hier hetzelfde probleem op W10 met Chrome. Maar de Windows ZiggoGo app werkt wel goed.urk_forever schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:47:
[...]
Waar heb je precies last van? Ik heb vaak dat ik de melding krijg "Controleer je internetverbinding. Deze lijkt onstabiel", en ik moet dan een aantal keer opnieuw de stream proberen te starten voordat hij het doet. Heb jij daar ook last van?
zo die is pittis de muur in gegaan!
albon
albon
Zat alleen de tracker te kijken, toen zag ik albon stil staan.. die is kapoet?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De exacte foutmelding weet ik zo even niet, maar had hem in de browser (Chrome) en ook via de Ziggo Go App. Maar was niet een melding ivm internetverbinding.urk_forever schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:47:
[...]
Waar heb je precies last van? Ik heb vaak dat ik de melding krijg "Controleer je internetverbinding. Deze lijkt onstabiel", en ik moet dan een aantal keer opnieuw de stream proberen te starten voordat hij het doet. Heb jij daar ook last van?
Crash Albon.
Rood.
Pakt stukje gras en glijdt.
Rood.
Pakt stukje gras en glijdt.
[ Voor 42% gewijzigd door Ari Gold op 02-08-2019 15:05 ]
Albon schrijft zijn auto af.
Ik zou het doen!
Gaat je longrun oefen tijd..rammes schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:05:
Albon schrijft zijn auto af.

Wie legt daar dan ook gras neer? Droog is best, maar als dit beetje nat word is het een ijsbaan.
In Hockenheim deden ze ook al zoiets doms met asfalt.
In Hockenheim deden ze ook al zoiets doms met asfalt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.