"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee die voelt de hete adem nu echt in z’n nek. Dat kan hij nu niet meer ontkennen.bartus1989 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:35:
En toch maakt Lewis geen blije indruk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lewis baalt omdat dankzij Max ie zijn pole record niet haalt van Schumi, en omdat Bottas sneller was.bartus1989 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:35:
Voor de rest is ie volgens mij ook nog niet helemaal uitgeziekt sinds vorige week, toen zag ie er pas slecht uit.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Klopt en hij kan er ook niet echt goed mee omgaat zo komt het over.Rivanov schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:38:
[...]
Nee die voelt de hete adem nu echt in z’n nek. Dat kan hij nu niet meer ontkennen.
De Diva is niet meer op zn gemak
Natuurlijk niet. Lewis kan niet zo goed tegen serieuze tegenstand nadat hij jarenlang bij een stal heeft gereden die ver ver voorstond op de concurrentie.bartus1989 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:35:
Hoe die er gisteren op de fotomomentjes ook bijstond met die debiele zonnebril

En het is eigenlijk toch echt ontzettend jammer dat Leclerc Bahrain niet heeft gewonnen en Vettel Canada niet heeft mogen winnen.Rivanov schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:38:
[...]
Nee die voelt de hete adem nu echt in z’n nek. Dat kan hij nu niet meer ontkennen.
Dan was de afstand tussen Max en Lewis kleiner geweest. Zeker als aan het einde vh seizoen het verschil nog 3 punten is, zou je de schuld kunnen leggen bij de idiote inconsistente straffen van de FIA.. want die straf van Vettel blijf ik idioot vinden
[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 04-08-2019 13:43 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Misschien komt t besef bij Lewis dat wanneer RBR zo blijft doorontwikkelen en Max erin zit hij niet nog ff 3 WKs scoort, dat is volgens mij nog zn grootste drive.Leon Zwiers schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:38:
[...]
Natuurlijk niet. Lewis kan niet zo goed tegen serieuze tegenstand nadat hij jarenlang bij een stal heeft gereden die ver ver voorstond op de concurrentie.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
ik ben disle dislek dieslc woordblind
Bottas probeert Max nerveus te krijgen. Gisteren tijdens de persco was hij er ook als de kippen bij om te melden dat zijn proefstarts allemaal heel goed waren (waarna Max reageerde met dat zijn proefstarts zelfs zo goed waren dat hij een wheelie maakte bij de start).dutchgringo schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:45:
vrees dat Bottas en Max zonder wielen uit bocht een komen als ik Bottas zo hoorde tijdens de parade
Dat moet z'n "baard" zijn. Max heeft em afgeschoren en is ineens 2 tiende sneller dan HAM ipv 3 tiende langzamer.Tommy The Cat schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:33:
Ik ben nog geen interview met Gasly tegengekomen. Wat is zijn verklaring voor het grote gat met Max in de kwalificatie?
Die livestream van F1, wat is het verschil tussen de oudjes en de jeugd? Telefoon
[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 04-08-2019 13:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit is een re upload van hetzelfde filmpje.
[YouTube: Hungary F1: pole No1 for Max By Peter Windsor]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Je kunt er altijd wel iemand vinden die het roerend met jou eens is
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Is de race ook live te kijken of alleen de voorbeschouwing?SinergyX schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:52:
YouTube: F1: LIVE at the 2019 Hungarian Grand Prix
Die livestream van F1, wat is het verschil tussen de oudjes en de jeugd? Telefoon
Dit dus! Geef zelf niet zoveel om Tom of, in dit geval, Guus Hiddink. Anyhow, dat is een andere discussie.basvn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:47:
Morgen Ho-Pin-Tung weer! weer kwalitatieve voorbeschouwing dus
Race niet, iig was vorige week niet het gevalIvysaur schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:03:
[...]
Is de race ook live te kijken of alleen de voorbeschouwing?
Goede tipJvS schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:17:
[...]
Hehe, deze gasten hebben een podcast "The reserve drivers" en die grillen de reacties van Rosberg, deze moet je dan ook ff een minuutje gunnen:
YouTube: Vettel Vs Verstappen | 2019 British GP Race Review | F1 Podcast
Beetje over the top, maar wel hilarische youtube podcast
[...]
Wat denk je zelf?Ivysaur schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:03:
[...]
Ik zou het doen!
Alleen de track parade kan je zien.Ivysaur schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:03:
[...]
De race moet je Ziggo, F1TV, misschien 1 van de duitse zenders of een illegale stream gebruiken.
Wil toch even benoemen dat mijn vraag naar zijn interview geen onderliggende verklaring oid heeft. Je leest iets wat er niet staat, dus je emotie is zonde in zo’n mooi raceweekend.GAIAjohan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:51:
[...]
Ik begin echt een beetje moe te worden van dit soort opmerkingen.. Gasly is gewoon niet zo goed. Simpel zat. Johnny Herbert, Jos Verstappen en JJ Lehto, Barrichello en Irvine stonden ook altijd ver achter Schumacher.
De verklaring is vrij simpel. Ze zijn niet zo goed als de ander. Duidelijk een klasse lager.
Of wil jij soms dat hij letterlijk op TV zegt: 'Tsja, ik ben eigenlijk maar een B-klasse coureur'
Sorry, kun je zo'n gast echt niet aandoen. Lekker de put in praten.
Ik zag zijn interview niet bij Ziggo (op website) of in Paddock Pass. En ik ben nog steeds benieuwd naar het interview

Rivanov in "[F1 2019] Race 12 GP van Hongarije"Melkunie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:10:
Hoe laat begint de F1 TV livestream eigenlijk? Heb nog nooit zo op tijd klaargezeten dit jaar en zit al een kwartier te F5-en
Die was om 13:30. "Hey lieverd" Nico tegen Max
edit: Woops is maar net hoe je hem leest F1 of F1TV
[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 04-08-2019 14:14 ]
F1 TV begint +- 15 minuten voor de start met uitzenden, commentaar begint na de intro.Melkunie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:10:
Hoe laat begint de F1 TV livestream eigenlijk? Heb nog nooit zo op tijd klaargezeten dit jaar en zit al een kwartier te F5-en
Volgens mij rond half (half 3 in dit geval dus). Maar commentaar begint pas vanaf de into en dus ong. 5 tot 10 minuten voor de race. Daarvoor alleen maar omgevingsshots en bijbehorende geluid.Melkunie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:10:
Ah die heb ik live gemist, nu in de replayChocoball schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:12:
[...]
Rivanov in "[F1 2019] Race 12 GP van Hongarije"
Die was om 13:30. "Hey lieverd" Nico tegen Max
Die zag er gister inderdaad nog steeds niet echt fit uit... Daarbij de vraag hoe het in zijn koppie gaat werken nu Max steeds meer in zijn vaarwater komt. De enige waar hij altijd naar vraagt op de boordradio is MaxChiron schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:38:
[...]
Lewis baalt omdat dankzij Max ie zijn pole record niet haalt van Schumi, en omdat Bottas sneller was.
Voor de rest is ie volgens mij ook nog niet helemaal uitgeziekt sinds vorige week, toen zag ie er pas slecht uit.
Mijn boefje is liev!
Ik geef je geen ongelijkstreamnl schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:16:
[...]
Nou ja, komt niet vaak voor dat ik de minuten zo bewust meemaak
Ik hoop dat Leclerc weer gaat overdriven, en er in de eerste bocht een Mercedes vanaf beuktBart-Willem schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:11:
Ik heb een sterk voorgevoel dat Bottas Verstappen eraf gaat rammen, zodat Hamilton onbedreigd kan winnen. En als dank krijgt Bottas alsnog een contractverlenging.
Edit: we zijn nu allemaal bang voor Mercedes, maar Ferrari is de snelste auto op de rechte stukken. En ruim 600 meter is genoeg voor Ferrari om de druk op Mercedes te zetten.
[ Voor 19% gewijzigd door ThomasG op 04-08-2019 14:20 ]
Ja maar gelukkig zitten daar nog 2 merc voor en ook hun moeten nog in de spiegels kijken ... Max moet gewoon zn start niet verneukenThomasG schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:19:
[...]
Ik hoop dat Leclerc weer gaat overdriven, en er in de eerste bocht een Mercedes vanaf beukt
Edit: we zijn nu allemaal bang voor Mercedes, maar Ferrari is de snelste auto op de rechte stukken. En ruim 600 meter is genoeg voor Ferrari om de druk op Mercedes te zetten.
Samsung Flip 7
mannen van FER rijden de MERC´s er af tijdens de eerste paar rondes
wat ik denk:
Op racepace is max snel, dat weet MERC. daarom willen ze hem tijdens de start al pakken.
dat gaat dus never nooit goed.. Bottas > max crashen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik denk, dat jou schets best wel eens waarheid zou kunnen worden, we gaan t zien zo 🎉🎉basvn schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:25:
wat ik hoop :
mannen van FER rijden de MERC´s er af tijdens de eerste paar rondes
wat ik denk:
Op racepace is max snel, dat weet MERC. daarom willen ze hem tijdens de start al pakken.
dat gaat dus never nooit goed.. Bottas > max crashen
Samsung Flip 7
Hij wil wel, maar kan niet. Zie hem eerder proberen aan te haken bij Max met HAM achter hem, en zo HAM te laten slingshotten langs Max. Hoop het niet natuurlijk.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
We see you, Oranje Army 👀👊#PoweredByHonda pic.twitter.com/aFfNi3acVo
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 4 augustus 2019
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ben toch benieuwd of ze dat met de Fransen ook doen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het hangt er vanaf. Als VER aan de leiding blijft maar constant moet verdedigen, dan gaan zijn banden eraan (maar die van de aanvaller ook). En dan moet hij wel vroeg naar binnen. Als hij een gat kan maken, kan hij langer doorrijden. En dan heeft een undercut weinig zin omdat hij dan later, na zijn pitstop, sneller is.TheBrut3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:29:
RBR moet ook opletten dat Mercedes BOT niet eerst binnenhaalt, met het idee dat Max mee gaat en HAM lang doorgaat op de mediums en uiteindelijk wint. Beetje het idee waarmee Max zelf in Oostenrijk won.
Robert Kubica tells #AMuS that he can not go to the limit, because he is afraid that there will be no spare parts from the last specification.
— Junaid #JB17 (@JunaidSamodien_) 4 augustus 2019
Water?
Sportdrankje?
Koffie?
Vast geen Red Bull iig
Is dat ooit uitgezocht?
Startgrid
Dat excuus gebruikt KUB al het hele jaar.basvn schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:31:
AUW.. Williams heeft het nog steeds verre van voor elkaar dus..
[Twitter]

Rich Energy!GAIAjohan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:32:
Wat zou er in de blikjes Red Bull van Max zitten?
Water?
Sportdrankje?
Koffie?
Vast geen Red Bull iig
Is dat ooit uitgezocht?
Mijn boefje is liev!
Natuurlijk! De champagne onder de energy drinks..
Soms red bull. Maar vaak isotone shizzle of water.GAIAjohan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:32:
Water?
Sportdrankje?
Koffie?
Vast geen Red Bull iig
Is dat ooit uitgezocht?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bensimpel
Positieve meneer
Meestal water, of een of andere sportdrank. Weet nog dat die vorig jaar in het warme singapore vroeg om iets met suiker iigGAIAjohan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:32:
Water?
Sportdrankje?
Koffie?
Vast geen Red Bull iig
Is dat ooit uitgezocht?
😆 - Denk ook eens om ;)
Saaie race, of toch mooie race omdat VER vooraan rijdt ?
Ja dat is of water of water met electrolytesGAIAjohan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:32:
Water?
Sportdrankje?
Koffie?
Vast geen Red Bull iig
Is dat ooit uitgezocht?
Net bij zo'n live channel op YouTube trok Max een standaard blikje (zoals wij kunnen kopen) open toen hij met de Hulk aan het praten was. .Bensimpel schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:35:
[...]
Meestal water, of een of andere sportdrank. Weet nog dat die vorig jaar in het warme singapore vroeg om iets met suiker iig
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze sportmensen die meuk laten drinken
Eerst maar eens kijken of die VTEC weg komt zodat Max ook vooraan kan rijden. Daar knijp ik 'm het meeste voor...!FabianGTI schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:36:
Ik ben benieuwd hoe dit topic is als er zometeen weer een optocht komt met weinig inhaalacties
Saaie race, of toch mooie race omdat VER vooraan rijdt ?
Mijn boefje is liev!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat zijn speciale blikjes, als je goed kijkt staat er ook een extra label op aan de rand. Bij de Red Bull blikjes is dat slecht te zien, maar bij de Monster blikjes staat er tour water op de rand. Wat daar precies in zit verschilt, maar als er Red Bull in zit is het in ieder geval sterk verdund.GAIAjohan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:32:
Water?
Sportdrankje?
Koffie?
Vast geen Red Bull iig
Is dat ooit uitgezocht?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Check. 2e Karmeliet net open getrokkenTheBrut3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:40:
Damn, die voorbeschouwing is te lang. Mijn eerste Isid'or is al op.
Dat kan ik me ook niet echt voorstellen , lijkt me ook niet goed voor je prestatiesGAIAjohan schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:36:
[...]
Net bij zo'n live channel op YouTube trok Max een standaard blikje (zoals wij kunnen kopen) open toen hij met de Hulk aan het praten was. .
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze sportmensen die meuk laten drinken
Het is een kleine moeite voor RB om wat blikjes te producten met ipv RB gewoon water of water met kleurstof en electrolytes. Denk dat het om het 2de gaat anders heb ik nog wel een tip voor max om een paar tiende te winnen
Edit. Het is natuurlijk perfecte marketing om zo;n top atleet zon blikje open te laten trekken
[ Voor 7% gewijzigd door LockeJohn op 04-08-2019 14:45 ]
Ik knijp hem een beetje, de Ferrari's hebben de meeste power, en bij Mercedes zal de partymode ook op standje 12 staan. Die weten dat ze Max op pure pk's kunnen hebben, maar ze willen ook niet in de verdedigingsmodus tenopzichte van Ferrari blijven hangen. Er is dus alles aan gelegen om die eerste bocht als eerste in te gaan, als ze er extra raketten op mochten schroeven voor de start hadden ze het nog gedaan ookThomasG schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:19:
[...]
Ik hoop dat Leclerc weer gaat overdriven, en er in de eerste bocht een Mercedes vanaf beukt
Dus niet op het moment dat ze met hun sat feed beginnen? Die start zo'n 40 min. voor aanvang intro.Transportman schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:13:
[...]
F1 TV begint +- 15 minuten voor de start met uitzenden, commentaar begint na de intro.
Testing, one, two ...
Pas bij de 3e (want Tripel, d0hStealthyPeanut schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:44:
[...]
Check. 2e Karmeliet net open getrokken.
Fijne race allemaal alvast! Hopelijk komt hij vanmiddag beter weg dan vorige week.. alhoewel
www.google.nl
Alles is mogelijk ... Waaah!
F1TV zend nu al uit, zat er blijkbaar naast, maar kan zijn dat ze met de race al eerder beginnen met uitzenden.hardware-lover schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:51:
[...]
Dus niet op het moment dat ze met hun sat feed beginnen? Die start zo'n 40 min. voor aanvang intro.
Denk dat max z'n engine ook f volle bak gaat hoor de eerste paar rondesChiron schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:50:
[...]
Ik knijp hem een beetje, de Ferrari's hebben de meeste power, en bij Mercedes zal de partymode ook op standje 12 staan. Die weten dat ze Max op pure pk's kunnen hebben, maar ze willen ook niet in de verdedigingsmodus tenopzichte van Ferrari blijven hangen. Er is dus alles aan gelegen om die eerste bocht als eerste in te gaan, als ze er extra raketten op mochten schroeven voor de start hadden ze het nog gedaan ook
Samsung Flip 7
https://f1manager.info/ranking/4605
Was mode 11 toch ?Maarten_E schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:55:
Max kon ik Oostenrijk 31 rondjes op standje 12, dus vermoed dat er zo'n strategie wel achter de hand wordt gehouden mocht iemand voorbij komen bij de start.
Samsung Flip 7
Ik verwacht eigenlijk niets anders dan een saaie race. Hoop vooral dat Max een kopstart heeft, daarna mag het saai blijven haha.Maarten_E schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:53:
Ik ga meekijken, dat betekent een doodsaaie race weer, sorry!
Mijn boefje is liev!
Voor de verandering staan bier en hapjes al klaar.
Ik zou ze maar even verbergen tot na de eerste naar bochtenAri Gold schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:57:
Fijne race iedereen.
Voor de verandering staan bier en hapjes al klaar.
Was aan het twijfelen, dacht dat dat alleen Spinal Tap was.
2 BOT
3 VET
Voor degene die wel de luxe hebben om de race te kunnen volgen, veel plezier!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Hoe dan ook, veel plezier allemaal.
Is er niet een lokale gast/bewoner die je wat [insert plaatselijke valuta] toe kunt stoppen voor een hotspot?Franko P. schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:58:
Helaas ga ik de race niet helemaal volgen. Op de camping is het 4g bereik waardeloos en de wifi niet veel beter. Ga proberen de start te zien, morgen naar huis en dan op m'n gemak terug kijken.
Voor degene die wel de luxe hebben om de race te kunnen volgen, veel plezier!
Fijne race allemaal en hopelijk een goede uitkomst voor Max.

(Stiekem toch best zenuwachtig of hij goed van zijn plek komt en heelhuids de eerste bocht doorkomt....

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Onderuit zitten, ik zit op de punt van de bank.powah33 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:54:
Have fun all .... ik ga alvast lekker onderuit zitten.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mag toch hopen dat je weet dat dat Martin Brundle is? En dat hij al járenlang de grid walk doet.R.van.M schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:58:
Sky is ook al een kwartiertje bezig met de Engelse jack plooij die op de grid wat interviews probeert te regelen
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 04-08-2019 15:02 ]
Waiting on the world to change
FTFY.Tomcat84 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:01:
Fijne race allemaal! De komende 669 reacties pagina’s ga ik na de race wel even lezen
Of hij ligt er na bocht 1 uit...pinda powerrr schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:02:
Laten we maar hopen op een saaie race voor Verstappen! Als hij bijna niet in beeld komt, dan zit het goed
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.