[F1 2019] Race 3 GP van China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste
Acties:
  • 88.166 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Jasphur schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:07:
Oke. Misschien niet de meest populaire mening, maar ik vind het tijd voor een ‘jaren in dienst’ beperking. Acht of tien jaar meedoen als pilot en dan een andere baan zoeken en ruimte vrij maken voor andere getalenteerden.
7(8)7 Wat denk je daar mee te bereiken dan? Niet elke rookie is een Max of Lec

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:08:
[...]

Uh, dan moet Verstappen over vijf jaar ook al stoppen. :>
Dus? Haha. Als onpartijdige kijker zie ik het probleem niet. :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
The_Scarabial schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:08:
[...]

Eens iedereen na 3 races totaal negatief hier in dit topic over RBR.
Wat is er dan om positief over te zijn? Dat ze nog steeds het derde team zijn? Het is gewoon precies hetzelfde als de afgelopen seizoenen. Best leuk om wat punten te pakken, af en toe een overwinning, maar in het kampioenschap spelen ze gewoon geen enkele rol. Zelfs al zijn ze de tweede helft van het seizoen sterk, dan nog is het kampioenschap in de eerste helft al verspeeld. En zo dominant gaan ze ook niet zijn de tweede helft. Ik vind het wel een teleurstelling iig, maja de switch naar Honda was het natuurlijk wel lastig. Maar goed, ik zie RB iig ook volgend jaar geen championship contender zijn. Het is echt 2021 of nooit (iig niet voor een tijdje) denk ik.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Die Honda motor gaan we nog veel van genieten, Renault is nog steeds een drama qua betrouwbaarheid, ik wil bij deze Alonso en McLaren hartelijk danken voor het uitgebreid testen de afgelopen jaren :)
Die GP2 motor is lekker opgedroogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PalingDrone schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:13:
Die Honda motor gaan we nog veel van genieten, Renault is nog steeds een drama qua betrouwbaarheid, ik wil bij deze Alonso en McLaren hartelijk danken voor het uitgebreid testen de afgelopen jaren :)
Die GP2 motor is lekker opgedroogd.
Olav zei daarstraks heel wat anders .... :P ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:14:
[...]

Olav zei daarstraks heel wat anders .... :P ;)
Ik luister niet naar Olav.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:13:
[...]

Wat is er dan om positief over te zijn? Dat ze nog steeds het derde team zijn? Het is gewoon precies hetzelfde als de afgelopen seizoenen. Best leuk om wat punten te pakken, af en toe een overwinning, maar in het kampioenschap spelen ze gewoon geen enkele rol. Zelfs al zijn ze de tweede helft van het seizoen sterk, dan nog is het kampioenschap in de eerste helft al verspeeld. En zo dominant gaan ze ook niet zijn de tweede helft. Ik vind het wel een teleurstelling iig, maar goed de switch naar Honda was het natuurlijk wel lastig. Maar goed, ik zie RB iig ook volgend jaar geen championship contender zijn. Het is echt 2021 of nooit (iig niet voor een tijdje) denk ik.
Nou, de PU brandt niet constant meer af en lijkt ook niet meer een onneembare barrière te zijn. Zodra die RB15 op orde is, kan die zomaar over de Ferrari gaan. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PalingDrone schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:15:
[...]

Ik luister niet naar Olav.
Je weet niet wat je mist ... dan had je geweten dat Renault verreweg de beste motor bouwt! ... tamelijk onduidelijk waarin ze excelleren overigens. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:15:
[...]

Nou, de PU brandt niet constant meer af en lijkt ook niet meer een onneembare barrière te zijn. Zodra die RB15 op orde is, kan die zomaar over de Ferrari gaan. ;)
Naja, dan ben je nog altijd het tweede team. Daar heb je ook weinig aan. Verder moet de Honda PU zich ook nog maar bewijzen. Drie races is ook niet zoveel, ik moet het nog zien. Qua snelheid heb ik niet het idee dat het veel beter is dan Renault iig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Turbo-Puppy schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:16:
[...]

Je weet niet wat je mist ... dan had je geweten dat Renault verreweg de beste motor bouwt! ... tamelijk onduidelijk waarin ze excelleren overigens. O-)
Nou hoho... Ook het terugduwen van de auto in de garage ging extreem gecoördineerd. Zeer strak uitgevoerd door Renault.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Kvyat. Geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:42

Edd

[...]

Misschien wordt het eens tijd voor RB om een andere designer aan te nemen en af te stappen van de huidige insteek, want dat lijkt gewoon niet te werken binnen de huidige regels.
Ik ken nog wel iemand die binnenkort beschikbaar is.. Ene Paddy L.. Heeft kampioenschapsauto's getekend, maar zijn staat van dienst de laatste jaren is niet om over naar huis te schrijven.. O-)

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:17:
[...]

Naja, dan ben je nog altijd het tweede team. Daar heb je ook weinig aan. Verder moet de Honda PU zich ook nog maar bewijzen. Drie races is ook niet zoveel, ik moet het nog zien. Qua snelheid heb ik niet het idee dat het veel beter is dan Renault iig.
Tweede team is niet beter dan eerste team? ;)
Waarom zou RBR-Honda precies dit seizoen al kampioen moeten worden? Dat was altijd een onrealistische verwachting, en dat blijkt ook gewoon. Dat Marko elke vijf minuten zoiets moet schreeuwen veranderd er niks aan. Verstappen kan potentieel voor P2 gaan als Bottas weer eens instort. Dat is toch niet slecht?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Moet Max wel nog wat aan zijn start werken, weet niet wat het is dit jaar maar vandaag kwam hij ook weer niet lekker weg. Was vroeger juist zijn sterke kant.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Kvyat was er een beetje klaar mee. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:16:
[...]

Ik weet precies wat Olav zegt, kan bijna bij ieder bocht of actie voorspellen wat er komt, zelfs als ik via Sky kijk...
Volg F1 al sinds eind jaren 80 en sinds begin 90 vrij fanatiek dus heb het hele repertoire al meerder keren gehoord en weet dus precies wat ik niet mis ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

[...]

Wat is er dan om positief over te zijn? Dat ze nog steeds het derde team zijn? Het is gewoon precies hetzelfde als de afgelopen seizoenen. Best leuk om wat punten te pakken, af en toe een overwinning, maar in het kampioenschap spelen ze gewoon geen enkele rol. Zelfs al zijn ze de tweede helft van het seizoen sterk, dan nog is het kampioenschap in de eerste helft al verspeeld. En zo dominant gaan ze ook niet zijn de tweede helft. Ik vind het wel een teleurstelling iig, maja de switch naar Honda was het natuurlijk wel lastig. Maar goed, ik zie RB iig ook volgend jaar geen championship contender zijn. Het is echt 2021 of nooit (iig niet voor een tijdje) denk ik.
Volgensmij is dit nog steeds het 1e jaar voor RBR met de honda. Er heerst(te) gewoon een te hoog verwachtingspatroon over de Honda bij veel mensen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

sjaool schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:20:
Kvyat was er een beetje klaar mee. :D
Tja hij krijgt dikke straf voor een lap 1 racing incident...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De interviews zijn spannender dan de race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:50
Kvyat gepiepeld. Wat een drama weer, “onze” Jack ........

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Afbeeldingslocatie: https://static.autoblog.nl/images/wp2019/Lewis-wereldkampioen.jpg

| live and give like no one else |

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LEC zou eigenlijk pisnijdig moeten zijn maar hij gedraagt zich als een prima wingman voor VET.
Eigenlijk wel jammer dat LEC niet meer van zich afbijt, ook in de interviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
The_Scarabial schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:21:
[...]

Volgensmij is dit nog steeds het 1e jaar voor RBR met de honda. Er heerst(te) gewoon een te hoog verwachtingspatroon over de Honda bij veel mensen.
Er is toch al meerdere malen aangegeven (o.a. hoogste mensen binnen RBR) dat de auto/chassis het probleem is - niet de motor?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik zie sommige hier zeggen dat "het gat groter is dan de voorgaande jaren".

Dat gevoel heb ik helemaal niet. Integendeel. Ik heb het gevoel de at RBR het beter doet in begin, dan de jaren daarvoor.

Iemand deze week tijd over om een mooi overzicht te maken zodat we deze discussie kunnen afsluiten?? O-) O-)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
hoevenpe schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:19:
[...]

Moet Max wel nog wat aan zijn start werken, weet niet wat het is dit jaar maar vandaag kwam hij ook weer niet lekker weg. Was vroeger juist zijn sterke kant.
Hij heeft steeds wat wheelspin. Dat krijg je dus ook als je neerwaartse druk mist. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 00:04
[...]

Het gaat er meer om dat RBR opnieuw het chassis niet voor elkaar heeft aan het begin van het seizoen, terwijl ze nu wel een betere motor lijken te hebben.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
[...]
Het is gewoon precies hetzelfde als de afgelopen seizoenen.
Euh, hoeveel punten had RBR afgelopen seizoen ookalweer na drie races?

Maar ik ben het met je eens dat ze eigenlijk gewoon vanaf de eerste race mee hadden moeten doen voor de knikkers, Mercedes is toch weer oppermachtig en aan het eind van dit seizoen zal Lewis wel weer zn volgende WDC pakken..

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:23
Smerige snor

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:19:
[...]

Waarom zou RBR-Honda precies dit seizoen al kampioen moeten worden? Dat was altijd een onrealistische verwachting, en dat blijkt ook gewoon. Dat Marko elke vijf minuten zoiets moet schreeuwen veranderd er niks aan. Verstappen kan potentieel voor P2 gaan als Bottas weer eens instort. Dat is toch niet slecht?
Het is niet slecht, het is puur drama. Het doel van de Verstappens was altijd om wereldkampioen te worden. Max wordt zelfs 'the next coming of Senna' genoemd. Inmiddels is hij bezig aan zijn 5de seizoen en de wereldtitel lijkt verder dan ooit. De volgende generatie dient zich al weer aan (LeClerc, Albon, Norris). Team Verstappen is te gretig geweest door de aanbieding van Mercedes af te slaan en voor een stoeltje bij TR te gaan. Gegokt en verloren.

Ik snap al die positiviteit niet zo, in 2018 wordt het beter, met Honda volgend jaar wordt het beter, wacht nou eerst maar op China, daar ging het vorig jaar zo goed. #excuses

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Erapaz schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:26:
[...]

Het is niet slecht, het is puur drama. Het doel van de Verstappens was altijd om wereldkampioen te worden. Max wordt zelfs 'the next coming of Senna' genoemd. Inmiddels is hij bezig aan zijn 5de seizoen en de wereldtitel lijkt verder dan ooit. De volgende generatie dient zich al weer aan (LeClerc, Ambon, Norris). Team Verstappen is te gretig geweest door de aanbieding van Mercedes af te slaan en voor een stoeltje bij TR te gaan. Gegokt en verloren.

Ik snap al die positiviteit niet zo, in 2018 wordt het beter, met Honda volgend jaar wordt het beter, wacht nou eerst maar op China, daar ging het vorig jaar zo goed. #excuses
Wacht nu maar af tot Spanje dan komt echt alles goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
[...]

Toro Rosso vorig jaar, maargoed wat je zegt klopt alleen zit er een constant stijgende lijn in, dat men opeens een piek verwacht zo werkt het gewoon niet.
Halverwege/einde van het seizoen moet Ferrari zich toch echt grote zorgen gaan maken, iets wat je niet oplost door de teambaas eruit te mikken en er weer een nieuwe neer te zetten.
Motorisch heeft Ferrari ook best slechte periodes gehad qua betrouwbaarheid, Honda niet echt, behalve dat ze zich de laatse jaren weer de F1 in hebben moeten vechten.
Ik zie die stijgende lijn nog niet zo snel ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:23:
LEC zou eigenlijk pisnijdig moeten zijn maar hij gedraagt zich als een prima wingman voor VET.
Eigenlijk wel jammer dat LEC niet meer van zich afbijt, ook in de interviews.
Je moet wel je plek kennen als 2e coureur bij Ferrari...
Vraag mij alleen af wie volgend jaar de 2e coureur is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3

3x3

Stand in het WK

1. L. Hamilton
68

2. V. Bottas
62

3. M. Verstappen
39

4. S. Vettel
37

5. C. Leclerc
36

6. P. Gasly
13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wowly
Nou zo negatief wil ik niet zijn, maar feit is dat de wagen niet goed genoeg is. Nu kunnen ze wel zeggen dat zedig jaar niet voor het wdc zouden gaan, maar ik denk dat RBR zeer ferm moet gaan oppakken of max gaat idd verkassen. Het duurt te lang nu.

Wat hoop ik: dat RBR na Spanje zo goed is dat hij meedoen voor plaats 3 en 2 in het wdc. Gezien de enorme kwaliteit van Mercedes zie ik 1 niet gebeuren. Overigens, met bottas en Hamilton in deze vorm zie ik geen druk bij Mercedes om verstappen te strikken volgend jaar.

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
wowly schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:23:
Kvyat gepiepeld. Wat een drama weer, “onze” Jack ........
Dramatisch inderdaad. Volgens mij was er toch ook geen vingerwijzen gaande? Dan zou hij dus mogelijk Kvyat wijs hebben gemaakt dat Sainz al negatieve dingen heeft gezegd. En dan nog, überhaupt niet nodig. :/

Ik wil het best een race proberen. :*)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Het is niet slecht, het is puur drama. Het doel van de Verstappens was altijd om wereldkampioen te worden. Max wordt zelfs 'the next coming of Senna' genoemd. Inmiddels is hij bezig aan zijn 5de seizoen en de wereldtitel lijkt verder dan ooit. De volgende generatie dient zich al weer aan (LeClerc, Albon, Norris). Team Verstappen is te gretig geweest door de aanbieding van Mercedes af te slaan en voor een stoeltje bij TR te gaan. Gegokt en verloren.

Overdrijven is ook een vak.

Om te beginnen is dat geen nieuwe generatie, maar dezelfde generatie als max. Ze zijn van dezelfde leeftijden, alleen wat later begonnen.

Daarnaast zie je aan ocon wat je bij Mercedes kan gebeuren. Dus niks gegokt en verloren.

Ook is het gewoon beter dit jaar dan de afgelopen jaren als je naar de punten kijkt. Niemand had een realistische verwachting dat ze vanaf het begin mee zouden doen dit jaar. Dat heeft max ook nooit zo gezegd. Doelstelling was om vanaf de tweede seizoenshelft mee te gaan doen om de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Saturnus schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:31:
[...]
Ik wil het best een race proberen. :*)
Ik vrees dat je het einde van het rechte stuk na de startlijn niet eens haalt. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:24:
[...]

Hij heeft steeds wat wheelspin. Dat krijg je dus ook als je neerwaartse druk mist. O-)
Kun je uitleggen hoe je neerwaartse druk mist als je wegrijdt vanuit stilstand/geen rijwind hebt?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BrockOlee
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23:00
[...]

Max is deel van die nieuwe generatie, plus op dit moment staat hij derde in de wk. Het gaat helemaal niet slecht. Ja het zou mooi zijn als hij echt mee zou doen om het WK, maar het was al bekend dat dit een tussenjaar zou worden ivbm switch naar Honda. Al met al dus hartstikke positief.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1904/545386/DPptePPN.jpg

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

3x3 schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:30:
Stand in het WK

1. L. Hamilton
68

2. V. Bottas
62

3. M. Verstappen
39

4. S. Vettel
37

5. C. Leclerc
36

6. P. Gasly
12
Verstappen heeft bijna 400% meer punten dan vorig jaar. Als je dat doortrekt naar het hele seizoen, is hij gewoon kampioen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:19:
[...]

Nouja, RB was eerder (jaar of misschien 2 geleden) ook al sneller dan Ferrari (met Renault-motor), dat is niet zo speciaal toch? Uiteindelijk moet je gewoon de snelste zijn of iig in de buurt zijn en dat is nu niet het geval en ik zie RB met deze achterstand het ook niet zo snel beter doen dan Ferrari qua catch up.
[...]

Klopt daarom noemde ik dat ook nog, maar het is wel duidelijk dat zelfs met deze (naar eigen zeggen) betere motor ze nog altijd geen stap dichterbij zijn gekomen. Het verschil lijkt (ivm vorig jaar iig) zelfs groter te zijn geworden. Elk jaar zijn het dezelfde verhalen, maar er verandert gewoon niks.

[ Voor 26% gewijzigd door Snowdog op 14-04-2019 10:40 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
[...]

Was de koffie lekker vanmorgen?
Je moet na het ontkalken van het apparaat wel de azijn wegspoelen he ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4GcSa0WAAEwTJN.jpg:large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Mercedes WCC is wel vrijwel een zekerheidje, Bottas is de ideale 2e rijder die constant de punten pakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Gasly heeft er 13 ipv 12, door die snelste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wel erg korte stints op de mediums van de top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
Het spannendste deze was toch wel Amber :+
En natuurlijk of dat KVY zou uithalen naar Jack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PalingDrone schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:37:
[...]

Was de koffie lekker vanmorgen?
Je moet na het ontkalken van het apparaat wel de azijn wegspoelen he ;)
Zo’n apparaat heb ik ook eens gehad. Weken lang staan spoelen met een wateroplossing Prozac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
TheBrut3 schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:43:
Het spannendste deze was toch wel Amber :+
En natuurlijk of dat KVY zou uithalen naar Jack.
Streamable linkje? aangezien ik geen Ziggo kijk vandaag, ben wel benieuwd hoe onze volksvertegenwoordiger zich gedragen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:33:
[...]

Ik vrees dat je het einde van het rechte stuk na de startlijn niet eens haalt. :+
Jack vervangen ging het over. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Toch als ik naar de herhaling kijk komt Gasly vandaag een stuk beter weg, downforce vanuit stilstand lijkt me ook heel beperkt.

Lijkt me ook deels tussen de oren te zitten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Overigens, strategie van RBRgewoon solide

En Brantsen blijft echt een gast die wat toevoegt. Ik wil haar vaker zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

hoevenpe schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:46:
[...]

Toch als ik naar de herhaling kijk komt Gasly vandaag een stuk beter weg, downforce vanuit stilstand lijkt me ook heel beperkt.

Lijkt me ook deels tussen de oren te zitten... ;)
Gasly stond ook op zachtere banden hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Saturnus schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:46:
[...]

Jack vervangen ging het over. :p
Dan moet je er eerst nog tussen zien te komen bij de gevestigde orde om aan de beurt te komen voor een interview. Ik denk dat je af en toe een flink bord voor je kop moet hebben om je niet de kaas van het brood te laten eten door de anderen. Neem bijvoorbeeld het akkefietje vorige keer tussen Jack en een vrouwelijke collega. Het is echt niet zo makkelijk als het allemaal lijkt. :)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

Het is niet slecht, het is puur drama.
Hoe vaak ga je dit nog herhalen? Ik vind dat je echt extreem negatief doet over het team. Dit is gewoon F1: als je kampioen wil worden, is er bijna altijd maar 1 auto waarin dat kan en je enige rol als coureur is door goede feedback de auto doorontwikkelen en je teammate verslaan. Hamilton zou nooit meervoudig kampioen zijn geworden bij Ferrari of RBR, maar kon dat alleen bij Mercedes.
Het doel van de Verstappens was altijd om wereldkampioen te worden. Max wordt zelfs 'the next coming of Senna' genoemd. Inmiddels is hij bezig aan zijn 5de seizoen en de wereldtitel lijkt verder dan ooit. De volgende generatie dient zich al weer aan (LeClerc, Albon, Norris). Team Verstappen is te gretig geweest door de aanbieding van Mercedes af te slaan en voor een stoeltje bij TR te gaan. Gegokt en verloren.
Die "volgende generatie" is dezelfde leeftijd als Max, dus hoezo "volgende generatie"? Ze zijn later gearriveerd en moeten zich (op Leclerc na misschien) nog bewijzen. Als ze de aanbieding van Mercedes hadden aanvaard, had hij nu de rol van Ocon mogen uitvoeren: ongemakkelijk tussen andere ex-coureurs zitten en toekijken hoe, wat jij noemt, de volgende generatie zich in de kijker rijdt.

Je maakt geen indruk als testcoureur, hoe goed je ook bent. Je moet op de baan rijden, gevechten aan gaan, onwaarschijnlijke resultaten uit de auto halen.
Het gaat toch ook beter? Ik snap niet waarom je dat niet ziet. Ze stonden er vorig jaar met enige regelmaat een seconde achter met die PU-prutmotor erin. Nu nestelt hij zich geregeld tussen de Ferrari's en is het gat kleiner dan ooit. Dat Mercedes vandaag oppermachtig was, is zuur, maar is niet de basis om RBR nu al af te schrijven. Daarnaast was dat gat met Ferrari ook vrij groot.

Verder heeft niemand, Max inclusief, ooit beweerd dat RBR dit jaar kampioen zou worden. Ze zagen alleen geen progressie bij Renault en hebben voor Honda gekozen. Vooralsnog is dat een goede keuze geweest en moeten ze goed doorontwikkelen en er in 2020 vol voor gaan. Ik zeg dus, even voor de duidelijkheid, niet dat ze volgend jaar kampioen gaan worden, maar 3 races na de aero-wijzigingen en in hun nieuwe contract met Honda vind ik al die negativiteit echt misplaatst.

Oh, en Max doet momenteel precies wat je als aankomend kampioen moet doen: in de races waarin je kansloos bent voor de overwinning het maximale uit de auto halen en maximale punten sprokkelen. Ieder punt is er aan het eind van het seizoen een.

[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 14-04-2019 10:51 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:49:
[...]

Dan moet je er eerst nog tussen zien te komen bij de gevestigde orde om aan de beurt te komen voor een interview. Ik denk dat je af en toe een flink bord voor je kop moet hebben om je niet de kaas van het brood te laten eten door de anderen. Neem bijvoorbeeld het akkefietje vorige keer tussen Jack en een vrouwelijke collega. Het is echt niet zo makkelijk als het allemaal lijkt. :)
Ja dat zal. Dat is wel een van zijn positieve kanten. Maar dat Ziggo hem niet naar een interviewtraining stuurt is waanzin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

PalingDrone schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:44:
[...]

Streamable linkje? aangezien ik geen Ziggo kijk vandaag, ben wel benieuwd hoe onze volksvertegenwoordiger zich gedragen heeft...
https://www.ziggosport.nl...e5ac0f10d06ceb6e-mp4.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:36
[...]

Downforce heb je niks aan als je vanaf 0KM/u het gas in duwt. Voor downforce is het namelijk nogal essentieel dat er lucht (op hoge snelheid) over de vleugel gaat. Daarnaast wil je op het rechte stuk richting T1 eigenlijk sowieso zo min mogelijk downforce hebben omdat downforce altijd drag betekent (high rake minder dan vleugels, maar het levert wel drag op).
Als hij wheelspin had bij de start zal dat eerder komen door te weinig grip (banden? Te weinig rubber?) of een slecht afgestelde koppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Razr schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:34:
[...]

Kun je uitleggen hoe je neerwaartse druk mist als je wegrijdt vanuit stilstand/geen rijwind hebt?
Ja, het probleem lijkt niet de start zelf te zijn maar het schakelen. :P
Verliezen je wielen ook maar even contact met de baan, dan gaan ze al spinnen. We hebben het hier over auto's die echt gigantisch snel optrekken waardoor elk klein beetje al niet helpt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
MikeyMan schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:47:
Gasly stond ook op zachtere banden hé.
Da's waar, dat scheelt zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:53:
[...]

Verliezen je wielen ook maar even contact met de baan, dan gaan ze al spinnen. We hebben het hier over auto's die echt gigantisch snel optrekken waardoor elk klein beetje al niet helpt. ;)
Net als het witte lijntje waar Bottas bij de start over reed, ik geloof gelijk dat dat het enige is wat hem de overwinning gekost heeft.
Motorrijders weten dat ook, die rijden voor geen goud over stukken wit voor hun lol, gladder dan asfalt en enorm risico om op uit te glijden, helemaal als het een beetje vochtig is.

[ Voor 14% gewijzigd door PalingDrone op 14-04-2019 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 20:59

Spotmatic

Ken sent me

RobertMe schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:53:
[...]
Als hij wheelspin had bij de start zal dat eerder komen door te weinig grip (banden? Te weinig rubber?) of een slecht afgestelde koppeling.
Max spinde al in de formation lap dus de grip was er inderdaad niet. :)

Overigens is dit seizoen, als Max fan, stukken beter voor mijn gezondheid. Niks met geknepen billen op de bank zitten, wachtend of de Renault ploft. Geen diepe dalen dus maar vooralsnog ook geen hoge toppen. Maar die komen er nog wel. Het seizoen is nog lang...

En ik denk nog steeds dat dit Pierre's laatste race voor RBR is. Ik zie niks waaruit blijkt dat er progressie in hem zit.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

Ah, die tijden van Schumacher waarin (o.a.?) Ferrari ervan werd verdacht dat ze geheime code in hun auto hadden die na een bepaalde knoppencombinatie de launchcontrol activeerde :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Spotmatic schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:56:
En ik denk nog steeds dat dit Pierre's laatste race voor RBR is. Ik zie niks waaruit blijkt dat er progressie in hem zit.
Maar wie zou er dan in dat stoeltje moeten? Kvyat deed vandaag weer een torpedo en Albon voor de leeuwen gooien lijkt me heel snel.

Hulkenberg zal er wel open voor staan maar betwijfel of Renault eraan mee wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3

3x3

Wel jammer dat al die Renaults elke keer stuk gaan.

Ik wil wel weten wie de betere rijder is tussen Hulkenberg en Ricciardo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
Vergeet niet dat GAS ook gewoon lekker ging in de STR. Dus dat wil helemaal niets zeggen over hoe goed je overweg kan met een RBR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

TheBrut3 schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:59:
Vergeet niet dat GAS ook gewoon lekker ging in de STR. Dus dat wil helemaal niets zeggen over hoe goed je overweg kan met een RBR.
Dit. De auto ligt Gasly gewoon niet en er is geen garantie dat ie een Albon wel ligt. Newey zelf heeft ook gezegd dat het een lastige auto is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

hoevenpe schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:58:
[...]
Maar wie zou er dan in dat stoeltje moeten? Kvyat deed vandaag weer een torpedo en Albon voor de leeuwen gooien lijkt me heel snel.

Hulkenberg zal er wel open voor staan maar betwijfel of Renault eraan mee wil werken.
Hülkenberg verwacht ik niet. Die zal wel willen maar hij heeft de leeftijd niet echt meer mee. Wel de ervaring inderdaad.
TheBrut3 schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:59:
Des te meer reden om hem terug te zetten in de STR? Gewoon een jaartje extra ervaring opdoen in de F1.5 en dan kan hij het een volgend seizoen altijd opnieuw proberen.

Albon zie ik wel zitten trouwens, ondanks die crash. >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4FzRT6WkAUGC2O?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
Had ik vanochtend voor de race al gepost. Wakker worden @Jasphur ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

hoevenpe schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:58:
[...]

Ricciardo hoort in dat stoeltje. Past ws ook nog. ;)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Spotmatic schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:01:
Hülkenberg verwacht ik niet. Die zal wel willen maar hij heeft de leeftijd niet echt meer mee. Wel de ervaring inderdaad.
Zie het ook niet gebeuren, maar leeftijd lijkt me naast Max eerder een voordeel dan een nadeel: stabiele ervaren rijder die heel veel informatie kan verzamelen en Max scherp houdt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Rivanov schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:04:
[...]

Had ik vanochtend voor de race al gepost. Wakker worden @Jasphur ;)
Afbeeldingslocatie: https://66.media.tumblr.com/5bbfd7bb60504d3cd8088d8fcd342b61/tumblr_ntm93aYvF51rmehl4o1_500.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
Las een goeie op Reddit: jaarlijkse offeren van een rijder bij Ferrari is ook dit jaar in ere gehouden “proest!”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Wat ik overigens wel een zorgelijke ontwikkeling vind is dat de live uitzending steeds een beetje de lite versie gaat worden ten faveure van f1tv.
Boordradio al bijna niet meer voorbij horen komen. Tenminste niet zoals een paar jaar geleden.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
Grrrrrene schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:49:
[...]

Hoe vaak ga je dit nog herhalen? Ik vind dat je echt extreem negatief doet over het team. Dit is gewoon F1: als je kampioen wil worden, is er bijna altijd maar 1 auto waarin dat kan en je enige rol als coureur is door goede feedback de auto doorontwikkelen en je teammate verslaan. Hamilton zou nooit meervoudig kampioen zijn geworden bij Ferrari of RBR, maar kon dat alleen bij Mercedes.

[...]

Die "volgende generatie" is dezelfde leeftijd als Max, dus hoezo "volgende generatie"? Ze zijn later gearriveerd en moeten zich (op Leclerc na misschien) nog bewijzen. Als ze de aanbieding van Mercedes hadden aanvaard, had hij nu de rol van Ocon mogen uitvoeren: ongemakkelijk tussen andere ex-coureurs zitten en toekijken hoe, wat jij noemt, de volgende generatie zich in de kijker rijdt.

Je maakt geen indruk als testcoureur, hoe goed je ook bent. Je moet op de baan rijden, gevechten aan gaan, onwaarschijnlijke resultaten uit de auto halen.

[...]

Het gaat toch ook beter? Ik snap niet waarom je dat niet ziet. Ze stonden er vorig jaar met enige regelmaat een seconde achter met die PU-prutmotor erin. Nu nestelt hij zich geregeld tussen de Ferrari's en is het gat kleiner dan ooit. Dat Mercedes vandaag oppermachtig was, is zuur, maar is niet de basis om RBR nu al af te schrijven. Daarnaast was dat gat met Ferrari ook vrij groot.

Verder heeft niemand, Max inclusief, ooit beweerd dat RBR dit jaar kampioen zou worden. Ze zagen alleen geen progressie bij Renault en hebben voor Honda gekozen. Vooralsnog is dat een goede keuze geweest en moeten ze goed doorontwikkelen en er in 2020 vol voor gaan. Ik zeg dus, even voor de duidelijkheid, niet dat ze volgend jaar kampioen gaan worden, maar 3 races na de aero-wijzigingen en in hun nieuwe contract met Honda vind ik al die negativiteit echt misplaatst.

Oh, en Max doet momenteel precies wat je als aankomend kampioen moet doen: in de races waarin je kansloos bent voor de overwinning het maximale uit de auto halen en maximale punten sprokkelen. Ieder punt is er aan het eind van het seizoen een.
Ik roep het al een aantal jaar en blijft het roepen totdat Max mee kan doen voor de wereldtitel. De argumenten die je noemt zijn alle korte termijn details. Onderdeel van de beste zijn is zorgen dat je op het juiste moment bij het juiste team zit. Hamilton heeft dit meesterlijk gedaan, was ook in zijn 2de jaar al kampioen en heeft er inmiddels al 5. Senna was hier slecht in en werd in zijn 5de seizoen pas kampioen.

Als je op macro niveau kijkt (ik wacht al 25 jaar op een competatieve Verstappen) zit Max gewoon op het verkeerde spoor nu.

En wat betreft Ocon bij Mercedes , die vent is niet F1 waardig. Snap wel dat hij niet in de auto zit.
Grrrrrene schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:58:
[...]

Ah, die tijden van Schumacher waarin (o.a.?) Ferrari ervan werd verdacht dat ze geheime code in hun auto hadden die na een bepaalde knoppencombinatie de launchcontrol activeerde :P
Dat was natuurlijk 1994 bij Benetton, niet bij Ferrari.

Ik begrijp dat jullie het slechte nieuws niet willen horen, maar om mij zuur te noemen terwijl ik realistisch ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:07:
[...]

Ocon deed de gridwalk op Sky samen met Brundle.
Maar dat mocht niet, of was dat een grap van Wolff?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:15
wowly schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:07:
Las een goeie op Reddit: jaarlijkse offeren van een rijder bij Ferrari is ook dit jaar in ere gehouden “proest!”
Er houden van een ander soort humor merk ik

Ferrari maakt nooit een geheim wie er eerste en wie er tweede rijder is. Leclerc is gewoon nummer 2 en als het aan Ferrari zelf had gelegen had hij nog bij Alfa in de auto gezeten ivm naast Vettel, Kimi als tweede rijder. Marchionne heeft dat nog voor z’n dood vastgelegd. Ja Leclerc is snel, maar Ferrari wil geen interne competitie, is alleen maar slecht voor de verhoudingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Holkers schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:11:
[...]
Ja Leclerc is snel, maar Ferrari wil geen interne competitie, is alleen maar slecht voor de verhoudingen.
Nou, geweldige manier hebben ze dan om de verhoudingen niet op scherp te zetten... Het werkt averechts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:44
Het zal vast en zeker voorbij gekomen zijn, maar wat was nou de reden van de uitvallers ?

Kvyat, toch schade door de klapper in de eerste ronde, of iets met de PU?
Norris kan ik me nog voorstellen, die had ook alweer een kapotte voorvleuge
Hulkenberg, niets over gehoord of gezien?

Vind de penalty die Kvyat had gekregen overigens wel echt veelte zwaar, vooral voor een lap 1 incident

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cme2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:18
Doornbos had het over een upgrade van Honda voor Baku. Heb dat nog nergens gelezen, weet iemand hier meer van?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

FabianGTI schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:15:
Het zal vast en zeker voorbij gekomen zijn, maar wat was nou de reden van de uitvallers ?

Vind de penalty die Kvyat had gekregen overigens wel echt veelte zwaar, vooral voor een lap 1 incident
In mijn beleving was Sainz ook mede aanstichter hiervan. Kvyat komt ietsjes wijd uit... Sainz en Kvyat raken elkaar, Norris wordt uiteindelijk slachtoffer van het voorval.

Heb eerlijk gezegd niet het idee dat er iemand wat te verwijten valt. Gewoon een ongelukkig samenloop van omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

FabianGTI schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:15:

Die laat in de race zijn allemaal veiligheids uitvallers. Besparen onderdelen + gratis bak vervangen.

Hulkenberg zal wel een mgu-k iets zijn ofzo. Renault had een nieuwe maar is alles behalve betrouwbaar lijkt het.

Kvyat had max een 5 sec penalty moeten hebben. Ja hij zat wijd maar Sainz tikte hem aan en daardoor knal tegen Norris.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
De vloer en bargeboard van SAI

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4GidXgUEAEBOmL?format=jpg&name=medium

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 14-04-2019 11:21 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Wat een belabberde regie vandaag. Voor mijn gevoel was de regie de helft van de race op zoek naar de auto's op de baan, met lege shots, vreemde shots, camera's die van links naar rechts werden gegooid.. erg irritant.

Maar als Räikkönen 0,05 sec onderstuurt krijgen we het wel 4 keer herhaald te zien.

Wat er nu op P10 precies gebeurde in de laatste ronden hebben we ook niets van meegekregen..

De rommel van Sai, Nor en Kvyat vind ik echt een race incident. Vervelende samenloop van omstandigheden.. Norris op het vuil, Kvyat overstuur, Sainz zit er ook tussen en tikt volgens mij ook Kvyay aan.. de drive through is vorig jaar nauwelijks uitgedeeld, zelfs niet als er echt iemand van de baan werd geramd.

[ Voor 28% gewijzigd door Divak op 14-04-2019 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Divak schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:24:
Wat een belabberde regie vandaag.
Niet alleen vandaag. De regie kan stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:44
Divak schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:24:
Maar als Räikkönen 0,05 sec onderstuurt krijgen we het wel 4 keer herhaald te zien.
Niet zo gek natuurlijk, voor de rest was de race ook totaal niet boeiend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

warp schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:26:
[...]
Laat ze de mensen van Drive To Survive inschakelen. Die hebben vast leukere ideeën om het beeldtechnisch spannend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 09:24

Just_I

What did you just say?

warp schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:26:
[...]

Het camera werk was tevens ondermaats, vaak werd er geen onderwerp gekozen, focus verkeerd gelegd. De camera man aan het einde van het rechte stuk had flink wat missers.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
FabianGTI schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:27:
[...]

In het middenveld is volgens mij genoeg gebeurd. We hebben er alleen niks van gezien. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

FabianGTI schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:27:
[...]

Laten we maar niet te veel gaan klagen want voor j’t weet hangen ze er een bult special effects in... :X

(Denk aan die onboard microfoon die klinkt alsof snorkel Okkie zit te schijten)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Divak
Spotmatic schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:27:
[...]

Laat ze de mensen van Drive To Survive inschakelen. Die hebben vast leukere ideeën om het beeldtechnisch spannend te maken.
Alsjeblieft niet.. dan kijken we 2 uur lang naar herhalingen van crashes, bij elke bocht horen we zoef zoef, elke inhaalactie klinkt het alsof ze tegen elkaar botsen, boordradios worden onder de verkeerde beelden geplakt en elke keer als Toto Wolff op zijn tafel slaat klinkt het dan alsof er een bom ontploft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:36
[...]

Dus nu lag het probleem bij het contact met het asfalt? Want volgens mij is dat iets waar de vering voor moet zorgen ;) Als de downforce bij acceleratie moet zorgen dat je geen wielspin krijgt heb je slechte mechanische grip die moet compenseren dat de wielen te makkelijk van de grond komen bij een hobbel.
Nogmaals, op rechte stukken wil je het liefst zo weinig mogelijk downforce hebben omdat het alleen maar drag oplevert en dus ervoor zorgt voor een tragere acceleratie. En als het gebrek aan downforce wielspin geeft moet dat veel vaker zichtbaar zijn. Want op elk recht stuk met DRS wordt er wel opgeschakeld met de vleugel open.

Als RBR daadwerkelijk consistent slechte starts heeft door wielspin komt dat door een gebrek aan grip of slecht afgestelde koppeling. En in het geval van te weinig grip, als het vaker gebeurt, dus waarschijnlijk doordat de banden niet goed op temperatuur zijn. Want bij de proefstart/opwarmronde te weinig rubber neerleggen zal niet elke keer (mogen) gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
RobertMe schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:39:
[...]

Dus nu lag het probleem bij het contact met het asfalt? Want volgens mij is dat iets waar de vering voor moet zorgen ;) Als de downforce bij acceleratie moet zorgen dat je geen wielspin krijgt heb je slechte mechanische grip die moet compenseren dat de wielen te makkelijk van de grond komen bij een hobbel.
Nogmaals, op rechte stukken wil je het liefst zo weinig mogelijk downforce hebben omdat het alleen maar drag oplevert en dus ervoor zorgt voor een tragere acceleratie. En als het gebrek aan downforce wielspin geeft moet dat veel vaker zichtbaar zijn. Want op elk recht stuk met DRS wordt er wel opgeschakeld met de vleugel open.

Als RBR daadwerkelijk consistent slechte starts heeft door wielspin komt dat door een gebrek aan grip of slecht afgestelde koppeling. En in het geval van te weinig grip, als het vaker gebeurt, dus waarschijnlijk doordat de banden niet goed op temperatuur zijn. Want bij de proefstart/opwarmronde te weinig rubber neerleggen zal niet elke keer (mogen) gebeuren.
Ze hebben sowieso problemen met de temperatuur van de banden. Max spinde vandaag in de opwarmende en vorige race in de uitloopronde.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 01:42

Edd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4GuCXoX4AARUbI.jpg

Was het al bekend dat Nico was uitgevallen met een MGU-K probleem?

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Divak
Ziggo Sport zal nu wel een interview krijgen met Renault nu Olav de 18 rondjes van Hulkenberg de wereld in heeft geprezen :D
Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.