[F1 2019] Barcelona Testdagen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 57 Laatste
Acties:
  • 227.342 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:35
Behoorlijke rake ook bij de racing point zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Bastie-88 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:35:
[...]

Idd, z'n uitleg erover is best logisch eigenlijk.

Autosport - Barca live test
Vraagje, bij het leaderbord staan de compounds maar is compound 1 hard en 5 zacht of omgedraait..
1 hard 5 zacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bastie-88 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:35:
[...]

Idd, z'n uitleg erover is best logisch eigenlijk.

Autosport - Barca live test
Vraagje, bij het leaderbord staan de compounds maar is compound 1 hard en 5 zacht of omgedraait..
Bekijk de TS maar eens, daar staat een mooi plaatje

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

Was me nog niet opgevallen, sauber heeft echt een compleet andere voorvleugel. :o (dan de overige teams). Ben benieuwd wat dit voor effect gaat hebben op de ontwikkelingen bij de rest.

werd net besproken op F1 TV

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gs2lcxB.png

[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 18-02-2019 15:40 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Mijn god wat komt er een hitte van de Renault af.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:34
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de teams op motorengebied nog doen deze testdagen. De motoren hebben natuurlijk al eindeloos gedraaid op testbanken, dus ze weten aardig goed hoe ze er voor staan.

Even wat nieuwe motorcomponenten testen en ook nog eens inzetten voor de eerste GP en er vervolgens op gokken dat deze +/- 7 races mee gaat is lastig en zie ik dus niet gebeuren. Software dingetjes testen lijkt me wel zinvol. Ik denk dus ook niet dat teams veel verschillende motoren gebruiken in deze testweek.

Het lijkt mij dat teams met name aerodynamische, ophanging en chassis componenten testen om zo te checken of de praktijk overeenkomt met de simulaties en windtunnels.

Iemand dit jaar of voorgaande jaren ergens gelezen hoeveel verschillende motoren de verschillende teams gebruiken tijdens zo'n testweek? (even afgezien van geplofte motorblokken natuurlijk).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Over rake gesproken, in de hoek van Williams vallen de rake klappen :P :+

Jammer dat een team met zo'n historie diep in de put zit, het is te hopen dat de FW42 het beduidend beter doet dan de FW41 en dat ze mee kunnen doen in de subtop. Waar je ook fan van bent, uiteindelijk wil je als neutrale kijker spannende wedstrijden in plaats van een optocht in de top en in het middenveld.

Hup Max *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:06
Buxton geeft net aan dat Alonso volgende week bij McLaren aanwezig is tijdens de test. Niet duidelijk of hij ook gaat rijden.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 22:11
spartacusNLD schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:37:
Was me nog niet opgevallen, sauber heeft echt een compleet andere voorvleugel. :o (dan de overige teams). Ben benieuwd wat dit voor effect gaat hebben op de ontwikkelingen bij de rest.

werd net besproken op F1 TV

[Afbeelding]
Als ik het goed zag zit er nu bij Vettel een soortgelijke vleugel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 08:32
B-Real schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:38:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de teams op motorengebied nog doen deze testdagen. De motoren hebben natuurlijk al eindeloos gedraaid op testbanken, dus ze weten aardig goed hoe ze er voor staan.
een testbank en rijden op redelijke snelheid over een weg zit nog wel wat verschil tussen. mclaren en honda hadden daar het eerste jaar toch last van dat de motor niet tegen de vibraties in de auto kon ofzo iets.
was in iedergeval iets wat ze niet op de test bank konden vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20
Denk qua motoren dat er heel erg naar temperaturen, vibraties in chassis en alles gekeken wordt. Afstelling verbeteren en langzaam naar normaal vermogen gedurende alle testdagen.
Hoeveel ze er verstoken? Meestal valt het mee, vorig jaar wel Honda iedere dag een nieuwe in de STR voor de zekerheid. Kennelijk incorrect, ik heb niet alle details :+

[ Voor 6% gewijzigd door Suicyder op 18-02-2019 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Haas ook weer on-track!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

CousinBoneless schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:41:
[...]
Ik zet mijn bril even op :9 B)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Toch wel geinig om te zien hoe hyped je word als je naar een test kijkt die 0,0 zegt over de eerste race.

Toch kan ik niet wacht nog maar 4 weken en dan weten we hoe de winter geweest is voor alle teams, en hoe het een beetje gesteld staat met het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Suicyder schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:41:
[...]

Denk qua motoren dat er heel erg naar temperaturen, vibraties in chassis en alles gekeken wordt. Afstelling verbeteren en langzaam naar normaal vermogen gedurende alle testdagen.
Hoeveel ze er verstoken? Meestal valt het mee, vorig jaar wel Honda iedere dag een nieuwe in de STR voor de zekerheid.
Hoeveel motoren hebben ze wel niet als spares? En zijn dat dan ook verschillende specs?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
[...]

Hoeveel ze er verstoken? Meestal valt het mee, vorig jaar wel Honda iedere dag een nieuwe in de STR voor de zekerheid.
Dat werd gesuggereerd. Volgens STR en Honda was dat gewoon onzin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 15:28
TrekDr0p schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:44:
Toch wel geinig om te zien hoe hyped je word als je naar een test kijkt die 0,0 zegt over de eerste race.

Toch kan ik niet wacht nog maar 4 weken en dan weten we hoe de winter geweest is voor alle teams, en hoe het een beetje gesteld staat met het kampioenschap.
Eddy Murphy heeft hier een keurige verklaring voor. Eigenlijk is het een sort van verslaving, waarvan je bijna afgekickt was, maar nu ineens weer een klein voorschot van krijgt

[ Voor 11% gewijzigd door walteij op 18-02-2019 15:47 ]

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 15-09 17:34
[...]

This one was debunked 1 year ago! |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vettel al op 120 ronden...

Aan het eind van de dag:
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/GloriousImpureAmphiuma-max-1mb.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Vettel rijdt straf rondjes voor het missen van de titel in 2018. O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Max gaat ook weer.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20
NotSoSteady schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:45:
[...]

Dat werd gesuggereerd. Volgens STR en Honda was dat gewoon onzin.
I stand corrected, ik krijg niet alles mee van de testdagen. Uiteindelijk blijft het koffiedik kijken hoeveel ze waarvan gebruiken (voor alle onderdelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
@hjvg @Suicyder ook weer natuurlijk. Wat voor de aero simulaties/windtunnel data geld, geld net zo hard voor de motoren. Je wilt weten of de praktijk dezelfde resultaten geeft.

Echter kan ik me voorstellen dat ze bij wijze van 5 verschillende voorvleugels uitproberen, maar niet zomaar even een nieuwe zuiger in het motorblok uitproberen. Is allemaal wat ingrijpender e.d.

Vettel gaat lekker qua ronden. Heeft die man überhaupt al in de pit gestaan?
Voorgaande jaren zagen we dat soort ronde aantallen pas in de loop van de week dacht ik, waarbij het vrijwel steevast het Mercedes team was welke als eerste 100+ ronden op een dag weg tikte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

beany

Meeheheheheh

Die Chanduk staat wel op een gekke plek langs de baan, alleen achter een paar opgestapelde bandjes :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

B-Real schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:50:
@hjvg @Suicyder ook weer natuurlijk. Wat voor de aero simulaties/windtunnel data geld, geld net zo hard voor de motoren. Je wilt weten of de praktijk dezelfde resultaten geeft.

Echter kan ik me voorstellen dat ze bij wijze van 5 verschillende voorvleugels uitproberen, maar niet zomaar even een nieuwe zuiger in het motorblok uitproberen. Is allemaal wat ingrijpender e.d.

Vettel gaat lekker qua ronden. Heeft die man überhaupt al in de pit gestaan?
Voorgaande jaren zagen we dat soort ronde aantallen pas in de loop van de week dacht ik, waarbij het vrijwel steevast het Mercedes team was welke als eerste 100+ ronden op een dag weg tikte.
Denk dat VET niks aan het toeval wil overlaten nu hij Leclerc naast zich heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

VER hoogste snelheid in het eerste stuk. 286.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Welke teams hebben Renault al leverancier ?

Renault
Mclaran
Williams ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:30
Is er ook een test periode waarbij beide drivers naar buiten mogen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
kevlar01 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:51:
[...]

Denk dat VET niks aan het toeval wil overlaten nu hij Leclerc naast zich heeft...
Ik denk dat VET niks te zeggen heeft over hoeveel rondes hij moet rijden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
HeAdWaVe74 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:52:

Renault
Mclaran
Williams ?
Dit soort info is echt wel makkelijk even zelf op te zoeken natuurlijk.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Sir_Lion schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:52:
Alleen te voet. De teams hebben ieder maar 1 wagen bij zich.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
beany schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:51:
Die Chanduk staat wel op een gekke plek langs de baan, alleen achter een paar opgestapelde bandjes :?
Als je eraf gaat, dan kom je daar niet terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walteij
  • Laatst online: 16-09 15:28
HeAdWaVe74 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:52:

Renault
Mclaran
Williams ?
Nope
Mercedes powered:
Mercedes
Racing Point
Williams

Ferrari powered:
Ferrari
SauberAlfa Romeo
Haas

Renault powered:
Renault
McLaren

Honda powered:
Toro Rosso
Red Bull

Maakt samen 10 teams, waarvan 1 afwezig.

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Sir_Lion schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:52:
Practice 1, 2, en 3 voorafgaand aan de race in Melbourne. En elke race daarna. Maar niet tijdens de testdagen, dan hebben ze zelfs maar één auto staan.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18-09 10:51
beany schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:51:
Staat gewoon een TV camera achter hem. Wel staat ie voor het muurtje ipv er achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
B-Real schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:38:

Even wat nieuwe motorcomponenten testen en ook nog eens inzetten voor de eerste GP en er vervolgens op gokken dat deze +/- 7 races mee gaat is lastig en zie ik dus niet gebeuren. Software dingetjes testen lijkt me wel zinvol. Ik denk dus ook niet dat teams veel verschillende motoren gebruiken in deze testweek.

Het lijkt mij dat teams met name aerodynamische, ophanging en chassis componenten testen om zo te checken of de praktijk overeenkomt met de simulaties en windtunnels.

Iemand dit jaar of voorgaande jaren ergens gelezen hoeveel verschillende motoren de verschillende teams gebruiken tijdens zo'n testweek? (even afgezien van geplofte motorblokken natuurlijk).
Ze testen nu wel degelijk de g-krachten die invloed hebben op de motor. Dat heeft voornamelijk invloed op de olie en benzine pick up.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Chandock is onder de indruk van de stabiliteit van de RedBull in de bochten.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ari Gold schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:54:
[...]

Staat gewoon een TV camera achter hem. Wel staat ie voor het muurtje ipv er achter.
Ik zie dat muurtje achter hem nu ook ja. Wel mooie plek om te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Bansheeben schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:35:
[...]

Maar waarom stonden ze dan ergens vorig jaar vlak voor een race weekeinde als een malle handmatig bandjes te scrubben bij Pirelli? Weet de toedracht oprecht niet meer :P
Dat zijn banden die tijdens een raceweekend een keer gebruikt zijn, maar niet ingeleverd zijn. Bijvoorbeeld tijdens FP's (meestal niet), maar vooral tijdens de kwalificatie. Er zitten dan een paar rondjes op en voorafgaand aan de race, waar ze mogelijk nog gebruikt gaan worden, maken ze de toplaag weer een beetje vlak eb alle graining, opgerolde stukken rubber, er weer af is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• B-Real
ATS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:55:
Chandock is onder de indruk van de stabiliteit van de RedBull in de bochten.
Dat is dus info die je (ik althans) wilt hebben. Rondetijden, aantal rondes, topsnelheden zegt allemaal weinig.
Hoe een auto zich gedraagt onder het aanremmen, door bochten gaat, stabiliteit, tractie uit bochten etc dat zegt daadwerkelijk iets hoe de kaarten geschud gaan zijn dit seizoen.

Ik hoop van harte dat de diverse gerespecteerde mediabronnen daar dus gedetailleerd aandacht aan besteden

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
haha .. "It is I , Leclerc"..
Collega's kijken me raar aan als ik weer eens moet lachen om dat commentaar.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DaMarcus schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:40:
Over rake gesproken, in de hoek van Williams vallen de rake klappen :P :+
Take your like and GTFO. :+
Jammer dat een team met zo'n historie diep in de put, het is te hopen dat de FW42 het beduidend beter doet dan de FW41 en dat ze mee kunnen doen in de subtop. Waar je ook fan van bent, uiteindelijk wil je als neutrale kijker spannende wedstrijden in plaats van een optocht in de top en in het middenveld.

Hup Max *O*
Mijn hoop voor de Williams vervliegt met het uur. Williams zal waarschijnlijk de tweede week van de testdagen op moeten offeren aan basale betrouwbaarheid waardoor ze al met een achterstand zullen starten in Australië ten opzichte van de teams die wel hun tweede week konden gebruiken voor performance testen. Dat is een achterstand die je niet zomaar in zal halen waardoor Williams de eerste paar races best wel eens kansloos laatste kan zijn. In de loop van het seizoen dan inlopen eindigt alsnog in een miserabel seizoen. Komt nog eens bij dat ik ook wel wil zien wat Kubica nog kan, en in Russel lijkt ook wel wat talent te zitten. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Apache4u schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:01:
haha .. "It is I , Leclerc"..
Collega's kijken me raar aan als ik weer eens moet lachen om dat commentaar.
_/-\o_ _O- _O-

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb meer vertrouwen in Russel dan Norris. En ze hebben gelukkig de Mercedes nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 13:38
Is er nog ergens een liveblog die alle rondentijden weergeeft binnen de stint, of in ieder geval die van Max. Vorig jaar deden ze dat nog op f1today volgens mij, vond ik altijd wel interessant om te volgen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waar kijken jullie eigenlijk en hoe hebben jullie dat gedaan?
(Legale manieren uiteraard, hopelijk die ook werken voor de races)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzxtquad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 14:35
Mad-Matt schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:04:
Zie; [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Ik denk de meeste van ons (ik ook) via F1tvpro

[ Voor 7% gewijzigd door nzxtquad op 18-02-2019 16:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Malt007 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:03:
Is er nog ergens een liveblog die alle rondentijden weergeeft binnen de stint, of in ieder geval die van Max. Vorig jaar deden ze dat nog op f1today volgens mij, vond ik altijd wel interessant om te volgen namelijk.
https://twitter.com/f1debrief

hier zie je de plaatjes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

Mad-Matt schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:04:
F1 TV Pro. Werkt in Nederlands sinds rond het middaguur. 25% korting met code F1TV25

* ATS was kennelijk net op tijd met het gebruik van die code...

[ Voor 10% gewijzigd door ATS op 18-02-2019 16:08 . Reden: Code werkt niet meer. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
ATS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:07:
[...]

F1 TV Pro. Werkt in Nederlands sinds rond het middaguur. 25% korting met code F1TV25
FTFY: vouchers werken niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
[...]

FYI; Die kortingcode lijkt niet meer te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Laatst online: 14-09 21:39
[...]

Die werkt niet meer

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

F1tvpro, werkt dat? De site geeft aan dat Pro niet werkt in NL.
Zou graag via die site de races volgen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 12:02
Interssante tweet over de Ferrari motor.
Blijkt dat Ferrari een hele andere benzine lucht heeft t.o.v. de andere teams.

[/Sarcasm] Zijn ze nu koelvloeistof aan het stoken? [Sarcasm]

https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1097441531093549056

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzxtquad
Werkt perfect vooralsnog, sinds 12 uur vanochtend ongeveer.
Mad-Matt schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:07:
[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
[...]

Waarom zou er iets aanbevolen worden wat niet werkt? Sinds 11:00 vanmorgen werkt het prima in NL.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

[...]

Dat werkt sinds 12 uur uitstekend in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
JPM85 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:08:

Heeft met (legale) toevoegingen te maken. Ferrari rijdt met hele dure brandstof. Daar zijn vorig jaar ook al signalen over geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door Zahariac op 18-02-2019 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Zahariac schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:10:
[...]

Heeft met (legale) toevoegingen te maken. Ferrari rijdt met hele dure brandstof. Daar zijn vorig jaar ook al signalen over geweest.
Heeft u hier een bron van?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 09:34
JPM85 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:08:

Un po di extra vergine, buono! Mamma mia che machina.. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
Dat was tijdens een uitzending op Ziggo Sport als ik mij het goed kan herinneren. Ik heb daar niet zo snel een link van. Ga voor je op zoek.

@Humma Kavula heb iets gevonden:

https://www.gpupdate.net/...ol-in-succes-van-ferrari/

[ Voor 19% gewijzigd door Zahariac op 18-02-2019 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:41

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Olijfolie. Ruikt naar pasta di mamma :+

[ Voor 3% gewijzigd door SideSwipe op 18-02-2019 16:12 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Grimmie187 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:11:
[...]

https://nos.nl/artikel/22...haars-goed-te-worden.html

ah Ferrari heeft alles opgekocht, ik snapte het al niet :9

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Valt me overigens wel op dat de Renault blokken steevast onderaan zowel de tijdenlijst als de speedtraps staan....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is natuurlijke selectie. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

NLRev0lution schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:08:
[...]

Waarom zou er iets aanbevolen worden wat niet werkt? Sinds 11:00 vanmorgen werkt het prima in NL.
Duidelijk, laatst dat ik op die site zat was het vanmorgen om 10 uur en toen kreeg ik een melding dat het niet in NL werkt.
Vanavond even naar kijken.
Bedankt mannen!

Zijn de races daar met commentaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31

pinda powerrr

Slow down...

Grimmie187 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:11:
[...]

Nou ja....de olijfolie in Italië is dit jaar erg schaars, dus dat maakt het sowieso duur :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:54
MikeyMan schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:14:
Valt me overigens wel op dat de Renault blokken steevast onderaan zowel de tijdenlijst als de speedtraps staan....
Die zijn aan het sandbaggen, cyril heeft gezegd dat ze DIT jaar wel een significante stap hebben gemaakt. :O

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Had ook niet verwacht ze om Plek 4 kunnen strijden.

Dat gaat in mijn ogen zeker Alfa Romeo worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
pinda powerrr schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:15:
[...]

Nou ja....de olijfolie in Italië is dit jaar erg schaars, dus dat maakt het sowieso duur :+
Olieverbranding mocht toch juist niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:41

Soggney

Zeekomkommer

Sainz had daarnet toch de topspeed, vergeet niet dat MCL ook een Renault blok is (heb geen zich op live timings hier)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Soggney schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:16:
Sainz had daarnet toch de topspeed, vergeet niet dat MCL ook een Renault blok is (heb geen zich op live timings hier)
Alleen niet de rondetijd. Misschien low-DF runs om iets te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

De topspeed en (voor zover ik meekreeg) ook meteen een ers issue.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Laatste drie zijn McLaren en Renault.
En op de speedtraps 15-20 km/u trager :X

Maar denk wel dat Renault flinke stappen gemaakt heeft inderdaad!

[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 18-02-2019 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:16

Edd

Even copy-pasten van de SkySports blog:
'Very good starting point for Honda'
Christian Horner says he has been encouraged by Honda's engine as Red Bull enjoy a reliable first official track day with the engine.

"It's been a positive start, the car's done more than 80 laps so far with still an hour to come," the Red Bull chief told Sky Sports News' Craig Slater.

He continued: "It's running well at the moment. It's been running problem-free. We're just learning about the engine, the procedures, how it works compared to what we've had previously.

"It's a very good starting point. The installation looks great, it's beautifully integrated into the car and we're hopefully going to see exciting progress through the year."

En zou Ricciardo al spijt hebben??
Daniel Ricciardo produces his best lap of the afternoon so far with a 1:21.253.

It keeps him in last place in the timesheet, but he is now within three tenths of the best time team-mate Nico Hulkenberg managed this morning.

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Edd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:23:
Even copy-pasten van de SkySports blog:

[...]

En zou Ricciardo al spijt hebben??

[...]
Misschien nog niet, maar dat komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
Tijdens de tests engels commentaar (Sky commentaar), tijdens de wedstrijden hoogstwaarschijnlijk ook Nederlands commentaar (ziggo)
Mad-Matt schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:14:
[...]

Duidelijk, laatst dat ik op die site zat was het vanmorgen om 10 uur en toen kreeg ik een melding dat het niet in NL werkt.
Vanavond even naar kijken.
Bedankt mannen!

Zijn de races daar met commentaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

Max gaat weer rollen... Kijken of hij er nog een paar mooie rondes uit kan halen. Gewoon, om de Ferrari bragging rights aan diggelen te schoppen >:)

En ja, ik weet best dat het irrevant is, behalve in de Italiaanse kranten.

[ Voor 23% gewijzigd door ATS op 18-02-2019 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:25
YouTube: F1 Pre Season Test Day 1 Sector 3

ik haak net in, maar dit is toch wel legaal hier op got :)

even wat geluid en beeld, lekker toch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Dat komt omdat de williams nog niet gereden heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Laatst online: 18-09 22:11
CousinBoneless schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:41:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/hGP2NJtc/Vettel.png

Volgens mij draait Ferrari nu ook een 'Sauber-stijl' voorvleugel, deze is anders dan die ze bij de launch presenteerden?

[ Voor 4% gewijzigd door CousinBoneless op 18-02-2019 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:25:
[...]

Misschien nog niet, maar dat komt nog wel.
Want? Ik denk het niet hoor, laat die Honda motoren zich eerst nou maar eens bewijzen.
Overigens gaat het RIC ook niet om 2019, maar om de toekomst.

Renault is gewoon een prima team, of het nou 4e haalt of 3e is nu nog niet zo interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Mercedes op P7 en P8, dat gaat helemaal niks worden. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
ATS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:25:
Max gaat weer rollen... Kijken of hij er nog een paar mooie rondes uit kan halen. Gewoon, om de Ferrari bragging rights aan diggelen te schoppen >:)

En ja, ik weet best dat het irrevant is, behalve in de Italiaanse kranten.
Serieus, leest iemand hier wel eens Italiaanse kranten? Die zijn allemaal ultra conservatief en zullen zelfs als Ferrari 5s sneller is dan de rest niet toegeven dat het een goede auto is. Ferrari wordt echt zelden opgehemeld in de Italiaanse media..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nzxtquad schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:25:
Tijdens de tests engels commentaar (Sky commentaar), tijdens de wedstrijden hoogstwaarschijnlijk ook Nederlands commentaar (ziggo)

[...]
Duidelijk, ik hoop tijdens de race ook gewoon Sky. Kan het Nederlandse commentaar niet zo goed hebben :)

Ik moet zeggen dat ik de Ferrari op de baan ontzettend mooi vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

NotSoSteady schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:30:
[...]

Mercedes op P7 en P8, dat gaat helemaal niks worden. :+
Dat kan, mar die halen tenminste fatsoenlijke snelheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Williams staat blijKbaar wel met een auto in de pit als ik de F1pro stream mag geloven?

[ Voor 3% gewijzigd door Illegal_Alien op 18-02-2019 16:35 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MonteurX
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 14:39
Grimmie187 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:31:
[...]

Serieus, leest iemand hier wel eens Italiaanse kranten?
Nou wat denk je zelf? Koekoek. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Mad-Matt schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:32:
[...]

Duidelijk, ik hoop tijdens de race ook gewoon Sky. Kan het Nederlandse commentaar niet zo goed hebben :)

Ik moet zeggen dat ik de Ferrari op de baan ontzettend mooi vind.
Ik begrijp dat het het beste van beide werelden zou moeten gaan worden: je kan kiezen. Je kan nu ook al commentaar uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
Illegal_Alien schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:35:
Williams staat blijbaar wel met een auto in de pit als ik de F1pro stream mag geloven?
Met de livery showcar jah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:01
Williams staat blijbaar wel met een auto in de pit als ik de F1pro stream mag geloven?
2018 wagen. Puur voor promotie hoorde ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razorbite

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Williams staat blijKbaar wel met een auto in de pit als ik de F1pro stream mag geloven?
Klopt. Maar dat alleen maar het 2018 model met wat 2019 elementen die ze voor de presentatie hebben gebruikt. Ze gebruiken deze wagen om de pit in te richten.

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 18-02-2019 16:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MonteurX
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 14:39
Dit is een negatief bericht he...

Of je moet niet voor RBR zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ehh... Wat wil ie nu zeggen?
Hebben ze nou veel of weinig downforce achter.
En als ze veel downforce hebben, doet dat blokkie het blijkbaar niet zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Chandock op F1 TV vond de auto juist zo strak en agressief de bochten ingaan. Dat zou niet werken als er een downforcetekort zou zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
MonteurX schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:37:
[...]

Dit is een negatief bericht he...

Of je moet niet voor RBR zijn? :+
Lees even goed wat hij zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
ATS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:37:
[...]

Chandock op F1 TV vond de auto juist zo strak en agressief de bochten ingaan. Dat zou niet werken als er een downforcetekort zou zijn toch?
Wel als je veel achtervleugel zet om dit te compenseren..
Pagina: 1 ... 9 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.