Geweldig gereden door Verstappen hoor, maar niet te vergelijken met Vettel 3 posts hierboven.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 21:46:
[...]
Oneerlijk dit zeg. Ferrari hoort een goede motor te hebben en de auto te verpesten ja. Dit is gewoon goede motor en goede auto. Wat moet RBR nu doen aangezien die een goede auto en minder goede motor horen te hebben?
Oke, serieus. Die auto is echt heel erg strak en vloeiend. Lijkt wel alsof Kimi achter het stuur zit, zo soepel stuurt Vettel die auto. Ik zat ook al te kijken of ik beelden van de RB14 of RB15 kon vinden uit Barcelona. Nog geen geluk want ik zou het wel eens naast elkaar willen zien. Het beste dat ik kon vinden was Verstappen zijn ronde in Monaco. Hij had toen ook wel wat te bewijzen, maar blijft prachtig.![]()
[YouTube: DHL Fastest Lap Award: FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2018]
Denk dat als het gaat om stabiliteit, zowel RBR als Ferrari het dit seizoen een stuk beter voor elkaar hebben dan Mercedes. Ik begin me ook langzaam aan hardop af te vragen of RBR niet al in Melbourne met een Ferrari stijl voorvleugel gaat komen. Het lijkt behoorlijk te werken en de STR-13 heeft er al eentje. Betwijfel of het voor RBR dan zo'n enorm obstakel zal blijken.
Vettel ziet eruit alsof hij daar met hartslag 60 in de auto zit.