Alweer versnellingsbak problemen! Dit begint wel vervelend te worden.
Ja als @Turbo-Puppy er nou gewoon vanaf was gebleven..Razorbite schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:17:
Alweer versnellingsbak problemen! Dit begint wel vervelend te worden.
Dat vroeg ik me ook al af, klinkt als een gedeelte waar ik me enorm thuis zou voelen...MuVo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:17:
[...]
Hoe krijg je toegang, of is het echt het mod gedeelte?
![]()
Jarenlang slijmen bij de modjes, lief zijn en misschien gebeurt het.MuVo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:17:
[...]
Hoe krijg je toegang, of is het echt het mod gedeelte?
![]()
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ow dan, dan zou ik dat toch al lang hebben verdiend?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:19:
[...]
Jarenlang slijmen bij de modjes, lief zijn en misschien gebeurt het.
Nou jongens jullie horen het, elke dag een lieve PM Daniel z'n kant op. Hij hoort graag dat je hem een lief modje vindt. Dat hij voor jou het enige modje is en dat je het fijn vindt dat ie zo lekker normaal is gebleven.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:19:
[...]
Jarenlang slijmen bij de modjes, lief zijn en misschien gebeurt het.
jaja, dan gaat hij volgens mij helemaal op een Powertripgarriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:21:
[...]
Nou jongens jullie horen het, elke dag een lieve PM Daniel z'n kant op. Hij hoort graag dat je hem een lief modje vindt. Dat hij voor jou het enige modje is en dat je het fijn vindt dat ie zo lekker normaal is gebleven.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Volgens mij heb ik net een foutje gemaakt en gaat het topic dankzij mij nu nog verder offtopic.
Serieus nu, graag weer ontopic.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat je ook vind van RBR tot nu toe, ze rijden gewoon te weinig. Ja ook mede door Gasly, maar dan nog. Ze willen meedoen met Ferrari en Mercedes, daar blijven ze flink op achter.
Hopelijk verrassen ze mij positief, want ik vind ze tegenvallen tot nu toe.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 01-03-2019 14:24 ]
yes sir, right away sir!DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:23:
Volgens mij heb ik net een foutje gemaakt en gaat het topic dankzij mij nu nog verder offtopic.![]()
Maaruh, RBR rijdt idd erg weinig. Ik krijg weer het vervelende gevoel dat ze weer met een achterstand starten die ze in gaan lopen, maar daardoor wederom kansloos zijn voor de titel.
Ach, dat RBR minder kilometers als andere teams is meestal geen probleem. De aanpak is gewoon anders van het team hoe zij naar de testdagen kijken. Snap wel het 'onderbuikgevoel' dat in de ogen van de fans RBR te weinig kilometers rijdt. Ik zou zelf ook graag zien dat ze meer kilometers maken en bovenaan staan in alle statistieken.
Ik ben ook bang dat we bij de top3 dezelfde trends gaan zien dit jaar. Ferrari eerste half jaar erg sterk, RBR blijft wat achter maar loopt goed in en doet echt mee aan het einde van het jaar. Mercedes gewoon weer stabiel en groeit gedurende het jaar.Mad-Matt schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:25:
[...]
yes sir, right away sir!
Maaruh, RBR rijdt idd erg weinig. Ik krijg weer het vervelende gevoel dat ze weer met een achterstand starten die ze in gaan lopen, maar daardoor wederom kansloos zijn voor de titel.
We gaan het in Melbourne zien. Sowieso weer genoeg interessants voor het komende seizoen. Hoewel ik niet meer zo fanatiek kijk als ik vroeger, in het Schumacher-tijdkperk, deed volg ik het nog met interesse.
Slecht idee... Hoe laat?
De verwachting was sowieso niet om direct te strijden voor het kampioenschap dacht ik ook ergens te hebben gelezen. Maar dit helpt idd niet echt.
Had RBR afgelopen seizoen naar het einde van het seizoen ook niet steeds meer problemen met een versnellingsbak?
Had RBR afgelopen seizoen naar het einde van het seizoen ook niet steeds meer problemen met een versnellingsbak?
Dus @Turbo-Puppy. Heb jij gezien of de RB15 op het moment in stukken ligt en er zaken worden vervangen of?
Ik hoor vanuit ander kanaal bak wissel. Iemand die dat kan bevestigen
Mijn boefje is liev!
Alleen bij RicciardoTitu schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:27:
De verwachting was sowieso niet om direct te strijden voor het kampioenschap dacht ik ook ergens te hebben gelezen. Maar dit helpt idd niet echt.
Nee maar inderdaad, ze hebben van te voren inderdaad gezegd dat dit een ontwikkel/overgangsjaar wordt. Maar aan de andere kant hebben ze ook gezegd in monaco of daarvoor te willen winnen.. Het is een beetje dubbel, als de package goed genoeg blijkt gaan ze natuurlijk gewoon voor de titel. Zeker weten we het pas over 2 weken.
Verwijderd
Precies, gezeur allemaal. Je kan niet verwachten dat ze even met de Honda motor ff Ferrari en Mercedes voorbij springen.Titu schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:27:
Ik had nu ook wel graag willen weten wat er aan de hand is bij RBR anders ga ik maar weer aan het werk.
Mijn hoop is gevestigd op @Turbo-Puppy voor nieuws
Mijn hoop is gevestigd op @Turbo-Puppy voor nieuws
Ik denk dat ze bij Red Bull (ondanks deze 1,5 dag dat het minder gaat) echt wel tevreden zijn met deze testweken. Ze hebben alle andere dagen prima resultaten gehaald en genoeg rondes gereden. Ook Toro Rosso rijd veel en aangezien het dezelfde Honda motor is kunnen ze daar ook veel mee.
Het enige team dat er bovenuit steekt qua aantal rondes is Mercedes, gewoon elke dag veel kilometers.
Het enige team dat er bovenuit steekt qua aantal rondes is Mercedes, gewoon elke dag veel kilometers.
Jack: Dus Max tevreden over de testweken?Plenkske schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:33:
Ik denk dat ze bij Red Bull (ondanks deze 1,5 dag dat het minder gaat) echt wel tevreden zijn met deze testweken. Ze hebben alle andere dagen prima resultaten gehaald en genoeg rondes gereden. Ook Toro Rosso rijd veel en aangezien het dezelfde Honda motor is kunnen ze daar ook veel mee.
Max: ja over het algemeen is het gevoel goed, jammer dat we wat minder kilometers gemaakt hebben de afgelopen dagen. Er moet nog wat werk gebeuren maar de auto voelt goed.
Pin me er niet op vast, maar dit gesprek staat vanavond op de Ziggo sport youtube.
Kan me toch herinneren dat Max aangaf dat hij niet goed kon schakelen. Verder kan ik mij nog een race herinneren dat Max bijna stil viel in de pitstraat omdat zijn bak niet deed wat hij wilde
Hebben ze die problemen toen niet op de motor gegooid, ik herinner mij dat hij die problemen alleen met de C-Spec had.Titu schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:36:
[...]
Kan me toch herinneren dat Max aangaf dat hij niet goed kon schakelen. Verder kan ik mij nog een race herinneren dat Max bijna stil viel in de pitstraat omdat zijn bak niet deed wat hij wilde
Moment. 4g zit even niet mee.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:28:
Dus @Turbo-Puppy. Heb jij gezien of de RB15 op het moment in stukken ligt en er zaken worden vervangen of?
Liggen dozen vol onderdelen, waaronder een nieuwe bak. Die heb ik net in me handen gehad...serieus! Foto staat te uploaden.

Eerlijk gezegd vind ik RBR beter ogen dan verwacht. Het zou überhaupt al een enorme prestatie zijn als ze enigszins meekunnen met Ferrari / Merc gezien de overstap naar Honda dit seizoen.Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:30:
[...]
Precies, gezeur allemaal. Je kan niet verwachten dat ze even met de Honda motor ff Ferrari en Mercedes voorbij springen.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Silverstone 2018 vergeet je nog.Titu schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:36:
[...]
Daar kapte Max zijn bak ermee. Het was wel een dingetje in 2018. Wat niet duidelijk is waarom het opeens steeds mis ging. In de jaren ervoor had RBR geen grote problemen.
De mythische Renault power was duidelijk teveel voor die fragiele RB14DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:37:
[...]
Silverstone 2018 vergeet je nog.![]()
Daar kapte Max zijn bak ermee. Het was wel een dingetje in 2018. Wat niet duidelijk is waarom het opeens steeds mis ging. In de jaren ervoor had RBR geen grote problemen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Je bedoeld denk ik de situatie in Singapore, toen liep C-spec continu te hoog in de toeren bij gas los waardoor de motor bleef 'duwen' in bochten.garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:37:
[...]
Hebben ze die problemen toen niet op de motor gegooid, ik herinner mij dat hij die problemen alleen met de C-Spec had.
Volgens is de bak al jaren een probleem bij Red Bull Racing, alle uitvalbeurten de laatste jaren waren óf motor óf bak gerelateerd, bij Ricciardo vorig jaar was dit (volgens hem zelf) 50/50 bak/motor.
Heeft de RB15 überhaupt op de zachtste band gereden deze afgelopen 2 weken? Kan het me zo niet herinneren?
Testing, one, two ...
Bijna alle dan haha, in geval van Baku lag het toch iets anders?HarryDeCowboy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:41:
[...]
Je bedoeld denk ik de situatie in Singapore, toen liep C-spec continu te hoog in de toeren bij gas los waardoor de motor bleef 'duwen' in bochten.
Volgens is de bak al jaren een probleem bij Red Bull Racing, alle uitvalbeurten de laatste jaren waren óf motor óf bak gerelateerd, bij Ricciardo vorig jaar was dit (volgens hem zelf) 50/50 bak/motor.
Mij staat juist bij van het einde van het seizoen -de laatste vijf/zes races-, dat als Max er niet vanaf zou zijn gereden door een achterblijver, dat Max het meeste aantal punten heeft zou hebben gehaald van iedereen.Titu schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:36:
[...]
Klopt inderdaad, soort Redbull roullete wat klapt eerder de bak of de motor.HarryDeCowboy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:41:
[...]
Je bedoeld denk ik de situatie in Singapore, toen liep C-spec continu te hoog in de toeren bij gas los waardoor de motor bleef 'duwen' in bochten.
Ik snap ook niet zo goed waar die bak problemen vandaan zijn gekomen. Maken ze die eigenlijk zelf of kopen ze die in, als ze hem kopen zijn er teams die dezelfde gebruiken en waarom gaat ie daar niet kapot
Magic word is gear sync volgens mij. De Renault motor stall-de af en toe bij het schakelen, dus Max moest daar om heen werken bij het op en af schakelen.garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:37:
[...]
Hebben ze die problemen toen niet op de motor gegooid, ik herinner mij dat hij die problemen alleen met de C-Spec had.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De bak wordt gemaakt door Red Bull zelf, of beter: "Red Bull Technology Ltd".garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:43:
[...]
Klopt inderdaad, soort Redbull roullete wat klapt eerder de bak of de motor.
Ik snap ook niet zo goed waar die bak problemen vandaan zijn gekomen. Maken ze die eigenlijk zelf of kopen ze die in, als ze hem kopen zijn er teams die dezelfde gebruiken en waarom gaat ie daar niet kapot
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lijkt inderdaad op een soort roulette ja.garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:43:
[...]
De bak maken ze al jaren (sinds dat ze met Renault reden) zelf, alhoewel de interne onderdelen van de bak, tandwielen e.d. van Xtrac komen, maar die levert zo'n beetje het complete veld die onderdelen.
RBT maakt die bakken zelf voor RBR en de interne onderdelen ook voor Toro Rosso. Het was alleen in 2018 problematisch en eigenlijk alleen met RBR. In 2016 ging het eigenlijk wel goed en in 2017 was het de PU die regelmatig nee zei. 2018 was voor Ricciardo gewoon hopeloos.garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:43:
[...]
ik plus wat af op je posts, tof dat je de moeite neemt om dit allemaal "asap" te uploaden (ipv volgende week een keertje), we zijn er allemaal bij by proxy door jou
@Turbo-Puppy : al aan Ted gevraagd of hij nog voor Sky werkt?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Hear hear!dyrc schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:47:
[...]
ik plus wat af op je posts, tof dat je de moeite neemt om dit allemaal "asap" te uploaden (ipv volgende week een keertje), we zijn er allemaal bij by proxy door jou
Kicken hoor om al die koppen eens in het echt te zien @Turbo-Puppy
Ja, en ik way way more antwoord gehad dan je zou denken!asing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:48:
@Turbo-Puppy : al aan Ted gevraagd of hij nog voor Sky werkt?
Trust me, we gaan Ted meer zien dan ooit.
Vertel, vertel!Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:49:
[...]
Ja, en ik way way more antwoord gehad dan je zou denken!![]()
Top man, hopelijk draait Ted zijn mening over Max ook een beetje bij door relaxte Max fans (hopelijk dan toch) zoals jij te ontmoeten want ik proef bij hem vaak een wat zurig ondertoontje in zijn notebooks als het daarop aankomt.
een treffende spreuk
Ik hoop dat we Verstappen vandaag ook nog wat meer gaan zien, 29 rondjes is wel wat magertjes...
Jack of all trades, master of none
Poeh, die Williams....en ik heb te doen met Kubica. Had hij het maar niet gedaan en in een andere klasse ingestapt. Ik hoop dat ze snel kunnen aanpikken met het middenveld, maar ik ben er bang voor.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Russel heeft al aangegeven dat ze snelheid missen, dus ik ben er vang voor.koli-man schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:52:
Poeh, die Williams....en ik heb te doen met Kubica. Had hij het maar niet gedaan en in een andere klasse ingestapt. Ik hoop dat ze snel kunnen aanpikken met het middenveld, maar ik ben er bang voor.
Die hobbelen gewoon achteraan mee voor veldvulling
Overdrijven is ook een vak, tot gisteren hadden ze bijna evenveel rondes als Merc en Ferrari. Gewoon het 3e team qua aantal rondes met dinsdag nog 150+ ronden. Sowieso al stukken beter dan voorgaande jaren waarbij RB met het slappe excuus kwam dat ze 'hun eigen programma' deden maar stiekem gewoon problemen hadden. Dit jaar gaat het op de crashes na redelijk vlekkeloos en ziet de betrouwbaarheid er stukken beter uit dan de afgelopen jaren.Vos schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:23:
Wat je ook vind van RBR tot nu toe, ze rijden gewoon te weinig. Ja ook mede door Gasly, maar dan nog. Ze willen meedoen met Ferrari en Mercedes, daar blijven ze flink op achter.
MaxVerstapoen langs de baan met groepje engineers. Kijken naar de concurrenten. Zal dus nog wel even duren voordat hij weer kan rijden
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 1 maart 2019
Ik ben toch malle pietje niet!
Iemand een idee waarom ik deze foto's niet kan zien?
(Beveiligde verbinding mislukt?)
dit vraag voor meer dan een trust me!Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:49:
[...]
Ja, en ik way way more antwoord gehad dan je zou denken!![]()
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Omdat je werkgever wil dat je gaat werkenFox-Racing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:58:
[...]
Mijn boefje is liev!
Zit je niet toevallig op een zakelijke verbinding achter iets van een proxy/filter? Hier word die hele url ook geblokkeerd, maar als ik de linkjes even open op een ongefilterede verbinding werkt het prima.Fox-Racing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:58:
[...]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Mozilla hier vreet het ook niet:Fox-Racing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:58:
[...]
An error occurred during a connection to static.afbeeldinguploaden.nl. Peer received a valid certificate, but access was denied. Error code: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT
Klinkt als SSL certificate dingetje.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
dat wil de mijne ook, vergeet het maar, Max staat langs de baan te wachten, ik heb wel wat beters te doen.
een treffende spreuk
Mozilla idd..
Maar denk idd de werkgever het probleem is
via 4G op telefoon wel te zien..
Maar denk idd de werkgever het probleem is
via 4G op telefoon wel te zien..
Het SSL-certificaat is een wildcard voor *.tweakers.net, de URL van het plaatje begint met tweakimg.net.
Hier werkt het ook niet, ligt waarschijnlijk idd aan het SSL certificaat. Een incorrect certificaat wordt hier op het werk geblokkeerd.loekf2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:00:
[...]
Mozilla hier vreet het ook niet:
An error occurred during a connection to static.afbeeldinguploaden.nl. Peer received a valid certificate, but access was denied. Error code: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT
Klinkt als SSL certificate dingetje.
Op mijn thuisnetwerk werkt het prima
Hier slikt het Mozilla het wel, lijkt mij dat jullie via een proxy werken, dan werkt een foutief SSL-certificaat ook niet.MuVo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:04:
[...]
Hier werkt het ook niet, ligt waarschijnlijk idd aan het SSL certificaat. Een incorrect certificaat wordt hier op het werk geblokkeerd.
Op mijn thuisnetwerk werkt het prima.
Let op ‼ Vanavond om 22:45 een uitgebreide terugblik van @Jackontracks en @Olav_Mol op twee prachtige testweken in Barcelona 👊
— Ziggo Sport Racing (@ZS_Racing) 1 maart 2019
📺 Op Ziggo Sport (14) & Select
En vanaf 23:30 ook op https://t.co/uNl2iOYHAr 😀 pic.twitter.com/SBLJqKqq01
met bewegend beeld van @Turbo-Puppy ?
Nee, ga ik niet doen.
Wil het wel per PM delen maar de “echte pro fan” gaat hem meer zien. Daar laten we het bij.
@Turbo-Puppy ja even photobomben als ze een item opnemen het liefst met een uitgeprinte henk.
Begrijpelijk! Ik denk dat het ook wel redelijk eruit te halen is. Super tof dat je uberhaupt hier dingen deelt!Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:14:
[...]
Nee, ga ik niet doen.
Wil het wel per PM delen maar de “echte pro fan” gaat hem meer zien. Daar laten we het bij.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dus hij gaat F1tv versterken!!Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:14:
[...]
Nee, ga ik niet doen.
Anders vertel ff in PM
Denk dat je reactie an sich al genoeg hint bevatTurbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:14:
[...]
Nee, ga ik niet doen.
Onderweg naar Max. Even kijken of ze nog wat aan mijn HTS opleiding hebben. Tot straks.
Dit is wel een hele makkelijke hint. dus als je Ted wil zien: f1tvproTurbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:14:
[...]
Nee, ga ik niet doen.
doe hem de groetjes van de tweakers.net F1 fansTurbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:15:
Onderweg naar Max. Even kijken of ze nog wat aan mijn HTS opleiding hebben. Tot straks.
ja geef hem een linkje van het topicTemujin schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:15:
[...]
doe hem de groetjes van de tweakers.net F1 fans
#f1testing @Max33Verstappen is changing clothes again. Game on. @f1 pic.twitter.com/qrvdwxSqWt
— Rene Moddejongen (@moddejongen) 1 maart 2019
@Turbo-Puppy Rennen kerel, anders kom je nog te laat!
Als het goed is via de app en dan kun je PayPal gebruiken.pilskes schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:16:
Iemand nog een goed idee hoe ik F1tvpro kan fixen zonder creditcard geneuzel????
Zie hier, als je via de app ipv website een subscription neemt kun je alternatieve betaalmethodes gebruiken. Of even langs de Primera e.d. voor een prepay-creditcardje.pilskes schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:16:
Iemand nog een goed idee hoe ik F1tvpro kan fixen zonder creditcard geneuzel????
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik heb het gewoon met CC gedaan, tegenwoordig veilig genoeg.
Ted bij F1tv is nice, vind z'n gridwalk altijd erg leuk om te kijken.
Maxie straks weer de baan op, ben benieuwd of ze nog ff een rondje het gas erop doen.
Maxie straks weer de baan op, ben benieuwd of ze nog ff een rondje het gas erop doen.
15:14 We are now convinced Sainz is on the unmarked, rather than what we were about to call the-god-knows-what-that-tyre-is compound.

[ Voor 26% gewijzigd door Mad-Matt op 01-03-2019 15:22 ]
De mensen die het Creditcard geneuzel noemen hebben meestal geen creditcardMad-Matt schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:21:
Ik heb het gewoon met CC gedaan, tegenwoordig veilig genoeg.
[...]
Ted's gridwalk? Ik dacht dat het Martin's gridwalk wasMad-Matt schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:21:
goed punt.garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:25:
[...]
De mensen die het Creditcard geneuzel noemen hebben meestal geen creditcard
Jij snapt het!garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:25:
[...]
De mensen die het Creditcard geneuzel noemen hebben meestal geen creditcard
Gearbox issue by RB. Zijn aan het ondersoeken
https://twitter.com/i/web/status/1101488491702169601
https://twitter.com/i/web/status/1101488491702169601
[ Voor 38% gewijzigd door blavlaa op 01-03-2019 15:27 ]
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Red flag
And it's Sebastian Vettel who caused it...
And it's Sebastian Vettel who caused it...
[ Voor 79% gewijzigd door KingDijk op 01-03-2019 15:28 ]
Jack of all trades, master of none
Inderdaad versnellingsbak bij RBR.
The Team are investigating a gearbox issue which has limited our running. We are working hard to get the #RB15 back on track later this afternoon 👊 #F1Testing pic.twitter.com/RApmj9aQrP
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 1 maart 2019
Vettelwalteij schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:26:
Rood??? !!!
Vettel heeft de wagen na bocht 2 stilgezet.
Oei Ferrari echt wel snel maar nog niet zo betrouwbaar.
Bensimpel
Positieve meneer
@Turbo-Puppy met zijn dronken handen een tandwieltje gemoldDaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:28:
Inderdaad versnellingsbak bij RBR.
[Embed: title]
😆 - Denk ook eens om ;)
Jeeeeeeeh! geen nekpijn.
Als hij de boel gesloopt heeft dan was er denk ik al wat mis met die bak. Ernaar kijken zou geen probleem moeten zijn.Bensimpel schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:29:
[...]
@Turbo-Puppy met zijn dronken handen een tandwieltje gemold
Dat sluit idd aan bij eerdere uitspraken hierover.MaakmeGek schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:29:
Oei Ferrari echt wel snel maar nog niet zo betrouwbaar.
Binotto: Ferrari still have issues
Ferrari are the team to beat at the start of F1 2019 and both Sebastian Vettel and Charles Leclerc have praised the balance of the new SF90, but team chief Mattia Binotto says there's still plenty of work to do.
"I think that we did a lot of work but I’m not pleased for where we are at the moment," he told reporters. "I think I would like to be faster, we would like to be more reliable, so there is still much to do.
enz..
Testing, one, two ...
Vettel 2de stint:
41.833 (C2)
21.228
22.497
21.914
21.973
21.877
22.105
22.856
24.152
21.796
21.936
23.089
22.067
21.903
21.775
22.056
21.924
22.040
22.732
box
outlap - STOPPED - RED FLAG
41.833 (C2)
21.228
22.497
21.914
21.973
21.877
22.105
22.856
24.152
21.796
21.936
23.089
22.067
21.903
21.775
22.056
21.924
22.040
22.732
box
outlap - STOPPED - RED FLAG
Misschien toeval, maar misschien iets met de pitstop fout gegaan ?
Sowieso zijn de Ferrari motors inderdaad nog niet zo betrouwbaar... teams met Ferrari motor hebben hun F1 wagen al vaker zo stil gezet gedurende de tests.
Sowieso zijn de Ferrari motors inderdaad nog niet zo betrouwbaar... teams met Ferrari motor hebben hun F1 wagen al vaker zo stil gezet gedurende de tests.
[ Voor 5% gewijzigd door Plenkske op 01-03-2019 15:35 ]
Eigenlijk lijkt Honda de meest betrouwbare te zijn want de Renault's en zelfs de Mercedessen staan wel eens stil met motorproblemen. Wie had dit gedacht?Plenkske schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:34:
Misschien toeval, maar misschien iets met de pitstop fout gegaan ?
Sowieso zijn de ferrari motors inderdaad nog niet zo betrouwbaar... teams hebben hun f1 wagen al vaker zo stil gezet gedurende de tests.
* DaniëlWW2 beukt even op elk stukje hout dat hij kan vinden.

Mag momenteel niet de PB in bij RB ... tot nader.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019