Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dus in een best case scenario een 1:15 rond.....dat is belachelijkDamian schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:07:
[...]
Dan ontbreekt er ergens nog wat tijd:
Pirelli's tyre gap estimate
C1 to C2: 0.8-1.0 seconds
C2 to C3: 0.7 seconds
C3 to C4: 0.6 seconds
C4 to C5: 0.6 seconds
Verwijderd
1) Ferrari 2) Mercedes en vlak erachter Red Bull. Zelfde als vorig jaar met Ferrari nu echt wat sneller dan vorig jaar.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2019 13:13 ]
Dus gewoon weer een Merc op pole in AustralieVerwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:13:
Voorlopige conclusie.
1) Ferrari 2) Mercedes en vlak erachter Red Bull. Zelfde als vorig jaar met Ferrari nu echt wat sneller dan vorig jaar.
Ik heb een onzinallergie
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Gasly zal nu de druk wel voelen, maar inzoomen goed, dit gaat dit jaar zeker vol maken als ie zijn kop erbij houd. Komt goed. Ben benieuwd wat HAM gaat doen als ie 2e ligt...... ik verwacht een vervelend mannetje.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Je bent niet de enigeDe_Bastaard schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:30:
Stiekem hoop ik toch nog op 'n glory run van Max straks :-)
O, heeft Red Bull al snelle runs gedaan?zetje01 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:31:
nou dit wordt niks meer vandaag met max en redbull en dit seizoen ga ziggo er ook maar uitgooien wat een deceptie en hun maar opscheppen over hun honda nou trap er niet in
zetje01 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:31:
nou dit wordt niks meer vandaag met max en redbull en dit seizoen ga ziggo er ook maar uitgooien wat een deceptie en hun maar opscheppen over hun honda nou trap er niet in
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ja, dat was die 1:18.4
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet zeker of dit nou sarcasme is of kortzichtigheidzetje01 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:31:
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Gewoon als laatste lap een 1:15 neerzetten, laat ze maar zweten bij Ferrari en MercedesDe_Bastaard schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:30:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Hahazetje01 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:31:
Kun je doen. Of je kunt F1 blijven kijken. Kun je Mercedes en Ferrari weer zien vechten om de WDC en WCC, met wellicht Red Bull Racing en Max als derde hond.zetje01 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:31:
Staar je nu eens niet zo dood op de tijden die er nu gereden worden. Zoals iemand al eerder schreef hier: Op de laatste dag van de wintertests vorig jaar stond Mercedes ook op de 8e plek, mag jij raden wie er op pole stond in Melbourne. Jawel, hetzelfde team dat de WDC en WCC leverde afgelopen jaar.
Iedereen heft een eigen test programma. Dat van RBR is in de war geschopt door de crash van gisteren, waardoor ze, om toch data te verzamelen, vanmorgen de oudere bargeboard en vleugelconfiguratie hebben gebruikt.
Er zijn alweer onderdelen ingevlogen, wat de redden is dat Max vanmorgen niet zoveel rondjes gereden heeft (als ik het goed begrepen heb). Die nieuwe onderdelen worden namelijk op dit moment gemonteerd op de auto.
Vanmiddag dus weer in de nieuwe configuratie, hopelijk nog minimaal 1 race simulatie, daarna zou het leuk zijn voor ons, als er ook wat kwalificatie simulaties komen.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Laten we deze post de meeste plusjes geven in dit topic.zetje01 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:31:
Vorig jaar al een paar keer gemerkt dat hij er inderdaad niet zo goed tegen kan als die in een slechtere positie rijd dan verwacht.wowly schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:22:
Ben benieuwd wat HAM gaat doen als ie 2e ligt...... ik verwacht een vervelend mannetje.
Nee hoor, RBR wordt gewoon laatste dit seizoen. Die auto is magnetisch aangetrokken tot gras, dat zag je bij Gasly al. Het wordt he-le-maal niks. Ze hebben eigenlijk ook een John Deere motor die een Honda badge heeft. Mark my words.walteij schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:37:
[...]
Kun je doen. Of je kunt F1 blijven kijken. Kun je Mercedes en Ferrari weer zien vechten om de WDC en WCC, met wellicht Red Bull Racing en Max als derde hond.
Staar je nu eens niet zo dood op de tijden die er nu gereden worden. Zoals iemand al eerder schreef hier: Op de laatste dag van de wintertests vorig jaar stond Mercedes ook op de 8e plek, mag jij raden wie er op pole stond in Melbourne. Jawel, hetzelfde team dat de WDC en WCC levered afgelopen jaar.
Iedereen heft een eigen test programma. Dat van RBR is in de war geschopt door de crash van gisteren, waardoor ze, om toch data te verzamelen, vanmorgen de oudere vleugelconfiguratie hebben gebruikt.
Er zijn alweer onderdelen ingevlogen, wat de redden is dat Max vanmorgen niet zoveel rondjes gereden heeft (als ik het goed begrepen heb). Die nieuwe onderdelen worden namelijk op dit moment gemonteerd op de auto.
Vanmiddag dus weer in de nieuwe configuratie, hopelijk nog minimaal 1 race simulatie, daarna zou het leuk zijn voor ons, als er ook wat kwalificatie simulaties komen.
Het zou helpen als iedereen er ff /s bij zet
PSN: Sluuz
Zo lang er nog dingen zijn die ze willen testen zullen ze het risico niet lopen. Ook het feit dat ze gistermiddag niet hebben kunnen rijden zorgt er voor dat er vandaag minder tijd is voor een leuke tijd neer te zetten.De_Bastaard schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:30:
Ik denk wel dat Max en Red Bull het straks nog een keer gaat proberen aangezien dat echt bij dat team hoort om leuke dingen voor de fans te doen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Denk dat ze niet harder durven met die stangen achterop om de diffuser van de grond te houden. Allemaal dankzij Pierre "Ghastly", zodat Max met de RB15 van vorige week rijdt.
Vraag me dan wel af of je met een andere achtervleugel, neus en barge boards echt dichter bij Merc/Fer zit.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Bensimpel
Positieve meneer
Een of andere @Turbo-Puppy wilt zo nodig praten met hemDamian schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:42:
Iemand enig commentaar van Max of RBR waarom ze weinig rondes hebben gereden vanochtend?
😆 - Denk ook eens om ;)
One lap pace hebben ze zeker! Ben best onder de indruk van de TR's tot nu toe. Had ook ergens gelezen dat ze veel aero onderdelen van RBR hebben dit jaar, dus in zekere zin zou het juist een voorbode kunnen zijn van wat we nog kunnen verwachten van RBR op het gebied va quali pace.Requiem19 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:40:
Ziet TR er niet stiekem iets beter uit dan RB in de testen sofar?
Omdat ze de data van het oude aero pakket al hadden ?Bensimpel schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:42:
[...]
Een of andere @Turbo-Puppy wilt zo nodig praten met hem
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Paar posts hierboven staat dat ze nieuwe onderdelen moeten monteren die net zijn ingevlogen.Damian schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:42:
Iemand enig commentaar van Max of RBR waarom ze weinig rondes hebben gereden vanochtend?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
PSN: McMillan0984
Sorry mensen, het was een geintje.zetje01 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:31:
Ik had niet ingeschat dat sommigen het zo serieus zouden nemen en de tijd zouden nemen om zulke uitgebreide (en goedbedoelde!) reacties te schrijven.
Ik zal het noooooooit meer doen.
Max rijd dus met oude(re) onderdelen na de crash van Gasly...
https://www.motorsport.co...lder-parts-crash/4345870/
[ Voor 24% gewijzigd door Stoksbrood op 01-03-2019 13:47 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Het was op deze pagina nog niet genoemdStoksbrood schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:47:
Was dit al bekend?
Max rijd dus met oude(re) onderdelen na de crash van Gasly...
https://www.motorsport.co...lder-parts-crash/4345870/
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ja maar, ja maar......zetje01 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:47:
[...]
Sorry mensen, het was een geintje.
Ik had niet ingeschat dat sommigen het zo serieus zouden nemen en de tijd zouden nemen om zulke uitgebreide (en goedbedoelde!) reacties te schrijven.
Ik zal het noooooooit meer doen.
Wat moet ik dan doen met mijn neurotische spanningsboog??
Ik wilde eigenlijk net zo sarcastisch reageren, maar vond dit gewoon ook leuker.
Gast, dat is niet Max dus he? Max is die dude die juist bij RBR is gebleven!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik vind het wel mooi, dat de enige van heel tweakers die op het circuit is. De enige tweaker op aarde is die niet weet hoe hij een foto moet maken
Nehoor, keep them comming
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik zou mij als Ferrari meer zorgen maken met al die stilvallende auto's en velgen die kapot gaanSpotmatic schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:52:
Ik snap niet zo goed waarom die Max-fans zich zo druk maken... Elk team heeft wel minimaal een halve dag niet kunnen testen. Nu dit bij RBR gebeurt (dankzij de crash van Gasly?) is de wereld te klein. Relax mensen, het is maar F1
-
Oh, hierboven ook al een modbreak van dezelfde strekking, die stond er nog niet toen ik begon te typen
[ Voor 23% gewijzigd door Chakotay op 01-03-2019 13:55 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Nog 5 .....asing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:54:
Nog 7 minuten en jullie worden weer afgeleid door de middagsessie.
Maar we zijn niet aan het aftellen hoor.....
4... maar ik tel ook niet af verderwalteij schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:55:
[...]
Nog 5 .....
Maar we zijn niet aan het aftellen hoor.....
3... ??
3 maar ik doe niet mee.
Slecht idee... Hoe laat?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
OT: ik ben er van overtuigd dat Max vanmiddag een goed programma af weet te werken en de snelste tijd neer gaat zetten. Daarvoor is het ego van red Bull Racing te groot.
Gezien het feit dat ze ontrack tot in duizenden van seconden meten, vind ik 1 post per minuut nog wel meevallenHarryDeCowboy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:00:
Toppunt van spammerij dit.. de minuten aftellen met in elke post een minuut.
OT: ik ben er van overtuigd dat Max vanmiddag een goed programma af weet te werken en de snelste tijd neer gaat zetten. Daarvoor is het ego van red Bull Racing te groot.
Ow, ik snap dat maar al te goed.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:00:
En dan vragen mensen zich nog steeds af waarom er aparte topics zijn voor de races en ook de testdagen.
Moet ook toegeven dat ik een beetje melig aan het worden ben vandaag. Niet al te veel te beleven op het werk, zit dus voornamelijk hier, op twitter en wat andere sites te kijken naar wat er over de wintertests geschreven wordt en wat er gebeurd.
Ik vind het ook een verstandige keuze om die topics te splitsen. Op die manier zijn de topics nog een beetje overzichtelijk te houden en hou je de race/test specifieke onderwerpen weg uit het generieke topic (als het goed is).
Ach, niet zo zwaar aan tillen. Het is het test topic, het was pauze, een beetje de lol er in houden, et cetera.HarryDeCowboy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:00:
Toppunt van spammerij dit.. de minuten aftellen met in elke post een minuut.
Zou wel fijn zijn als RBR toch nog wat zinvols kan doen vanmiddag.
Je brengt me op nieuwe ideeënRHE218 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:03:
[...]
Gezien het feit dat ze ontrack tot in duizenden van seconden meten, vind ik 1 post per minuut nog wel meevallen
Er zijn grenzen hoor.
Ik weet niet wie die mensen zijn, maar de race topics gaan soms ook de 400 pagina's inDaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:00:
En dan vragen mensen zich nog steeds af waarom er aparte topics zijn voor de races en ook de testdagen.
Bedankt voor je waardering!garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:06:
[...]
Ik weet niet wie die mensen zijn, maar de race topics gaan soms ook de 400 pagina's inMooi om te zien hoe erg de F1 leeft op Tweakers. Zeker ook omdat er ook nog wel is mensen langskomen die echt iets nuttigs hebben toe te voegen.
How about noAzzKickah schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:06:
Het Huiskamer-nivo mag van mij op zich ook wel iets naar beneden...
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Kelder niveau?AzzKickah schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:06:
Testing, one, two ...
Eens, daarom ben ik mijn kelder nu ook aan het verbouwen tot huiskamerAzzKickah schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:06:
Ik kijk ook altijd F1 in de huiskamer, dus dit past wel
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Dus als jullie nou even niet allemaal zo ontzettend super grappig proberen te zijn... Thanks.
Nodig niet, maar leuk voor op de kast.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:09:
Iemand een RBR versnellingsbak nodig? Kan hem nu zo mee pakken. Moment
Pics, or it...Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:09:
Sure, pak maar in. Past hij in je handbagage? Ik zag dat je geen checked luggage had op je ticketTurbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:09:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nee, ik rij Renault. Als je daar nog wat leuke spullen ziet...Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:09:
Slecht idee... Hoe laat?
nog lager?AzzKickah schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:06:
Gewoon even een hersenspinsel...
Een versnellingsbak ik lastig aan de muur te hangen.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:09:
Maar een stuk wing end plate of neus daarintegen..
PSN: McMillan0984
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Die staat nog met @Turbo-Puppy te praten!
De bak past vast wel in m'n 107... FlippersClavat schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:11:
[...]
Een versnellingsbak ik lastig aan de muur te hangen.
Maar een stuk wing end plate of neus daarintegen..
het is juist een hele mooie kans voor Max om eindelijk eens turbo-puppy te spreken,asing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:49:
[...]
We gaan vanzelf zien wie er gelijk heeft.
[...]
Max heeft nu tijd zat voor een babbeltje. En wat zou jij doen als je de kans kreeg die @Turbo-Puppy kreeg? Juist
.
een treffende spreuk
@Turbo-Puppy kun je misschien ff Horner vragen of ze zich niet vergist hebben in de verf bij RBR technologies ? Dus dat RB15 eigenlijk in TR kleuren had gemoeten en de STR14 in de RB kleuren ?GSX-MAN schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:10:
[...]
Nee, ik rij Renault. Als je daar nog wat leuke spullen ziet...
Uh, jij verspreekt je waardoor iedereen denkt dat het niveau nog lager moet dan de HK.AzzKickah schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:09:
Volgens mij is @DaniëlWW2 al een paar keer vrij duidelijk geweest.
Dus als jullie nou even niet allemaal zo ontzettend super grappig proberen te zijn... Thanks.
Overigens bestaat dat niveau gewoon en staat het helemaal onderaan de forumlijst.

Maar nu weer serieus graag mensen. Iedereen heeft nu zijn middagpauze wel gehad.
Hoe krijg je toegangDaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:14:
[...]
Uh, jij verspreekt je waardoor iedereen denkt dat het niveau nog lager moet dan de HK.![]()
Overigens bestaat dat niveau gewoon en staat het helemaal onderaan de forumlijst.![]()
[Afbeelding]
Maar nu weer serieus graag mensen. Iedereen heeft nu zijn middagpauze wel gehad.
Dit topic is gesloten.
![]()
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019