Nee @nachtnet nachtnet is van gamerenasing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:12:
[...]
En dan zeker posten onder tweak account Nachtnet?
Als er al een stokje voor gestoken wordt zal dat pas volgend seizoen zijn toch ? Of worden dit soort aanpassingen tijdens het seizoen ook nog doorgevoerd?
Dat denk ik ook. Red Bull zei dat ze alle downforce van vorig jaar al terug hebben gevonden en dat zal bij Ferrari niet anders zijn. De pole was vorig jaar een 1.16.1. We hebben daarna nog een seizoen gehad met verbeteringen qua chassis en motor. Dat zal in de winter nogmaals het geval zijn geweest en bovendien is de baan sneller. Dus een 1.15.* moet eenvoudig te doen zijn.Bansheeben schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:51:
Meh, ik denk dat ze nog een stuk harder kunnen. Gisteren reed Leclerc een 1.17.2 op C2 banden. Hangt natuurlijk van track conditions af, maar ik geloof nooit dat de kloof tussen Ferrari en RBR/MERC zo groot is.
Een team mag tijdens een race weekend 1 chassis per rijder klaar hebben staan. Voor zover ik weet worden zelfs de serienummers van de tub toegewezen aan 1 specifieke rijder.BerendjD schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:09:
[...]
In verleden had bijvoorbeeld ferrari toch ook wel eens meerdere auto's klaar staan voor een race (1 voor droog, 1 voor nat etc)? volgens mij mag dat nu niet meer..
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Het bijzondere van deze theorie vind ik dat het van één van de teams vandaan komt volgens Sky. Je zou juist bij de teams wel een realistische theorie verwachten.Bansheeben schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:07:
[...]
Ik denk dat een hoop van dit soort theorieën worden bedacht omdat mensen het onbegrijpelijk vinden dat het minder makkelijk lijkt te gaan voor MERC.
Ben wel benieuwd hoe sterk het "sandbaggen" is bij Mercedes. Ik denk dat ze er gewoon bij staan in Melbourne, maar het zou ook gewoon kunnen dat ze nu eindelijk de limieten bereiken van hun totaal afwijkende auto concept. Voor zover ik weet zijn ze het enige team dat vasthoudt aan lage rake setup.
Daar had ik nog geeneens aan gedacht, maar inderdaad die limieten maken het nog lastiger. Ik denk alleen al vanwege het feit dat twee auto's ontwikkelen er voor zorgt dat er geen 100% focus op één concept is het niet werkbaar gaat zijn.ATS schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:12:
[...]
Met de beperkingen die er zijn op CFD en windtunnelcapaciteit geloof ik er niet in. Vroeger met ongelimiteerd testen & windtunnelgebruik (en CFD, maar dat was destijds minder ontwikkeld) kon wellicht, en is het ook gedaan (langere wielbasis en kortere wielbasis versies). Maar nu? Nee.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Om nog maar van het grote risico te zwijgen dat wellicht allebei de paarden waarop ze dan zouden wedden verliezen. De een van Ferrari op power circuits en de ander van RBR op circuits als Monaco/Singapore. Bij het ontwikkelen van 2 verschillende auto's zal een belachelijke hoeveelheid geld gemoeid zijn en dat zou dus betekenen dat ze ook een belachelijke hoeveelheid geld zouden weggooien mocht het plan mislukken.XyritZz schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:21:
[...]
Het bijzondere van deze theorie vind ik dat het van één van de teams vandaan komt volgens Sky. Je zou juist bij de teams wel een realistische theorie verwachten.
Ben wel benieuwd hoe sterk het "sandbaggen" is bij Mercedes. Ik denk dat ze er gewoon bij staan in Melbourne, maar het zou ook gewoon kunnen dat ze nu eindelijk de limieten bereiken van hun totaal afwijkende auto concept. Voor zover ik weet zijn ze het enige team dat vasthoudt aan lage rake setup.
[...]
Daar had ik nog geeneens aan gedacht, maar inderdaad die limieten maken het nog lastiger. Ik denk alleen al vanwege het feit dat twee auto's ontwikkelen er voor zorgt dat er geen 100% focus op één concept is het niet werkbaar gaat zijn.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Inderdaad, je kan het eenvoudig oplossen door teams de wielbasis slechts eenmaal per jaar te laten veranderen.Gé Brander schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:14:
[...]
Dat klopt van het verleden maar dat is niet wat nu gesuggereerd wordt hierboven. De suggestie die rondgaat is dat Mercedes meerdere auto's heeft (verschillend concept) die voor verschillende circuits gebruikt kunnen worden. Je kan je voorstellen dat je in Monaco met een totaal ander concept harder kan rijden dan de auto die bij andere races gebruikt wordt.
Het idee is leuk, is ook haalbaar voor de rijkere teams maar ik hoop van harte dat hier een stokje voor gestoken wordt.
Hoe doen ze dat dan met de motor, gezien je deze maar 3x per jaar zonder straf mag wisselen?
@Turbo-Puppy Proost! en wij maar "werken".
[ Voor 20% gewijzigd door Rudolf op 01-03-2019 11:31 ]
@Rudolf Je mag er maximaal 3 gebruiken, maar je mag ze zo vaak wisselen als je wilt.
[ Voor 6% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 01-03-2019 11:35 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
De motor moet gelijk zijn, maar je mag elke race een compleet ander bodywork gebruiken. Ook een andere tub of nosecone mag gewoon (maar die moeten wel door de chrashtest heen gekomen zijn)Rudolf schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:30:
Hoe doen ze dat dan met de motor, gezien je deze maar 3x per jaar zonder straf mag wisselen?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Man, wat een onbalans in die chicane voor KUB. Williams heeft duidelijk nog een hele weg te gaan.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Deze analyse schets een wat realistischere stand van zaken tussen de topteams. Red Bull heeft zo te zien nog heel wat werk te verrichten willen ze er al vanaf het begin van het seizoen goed erbij zitten voor de overwinningen. Maar goed je weet maar nooit met welke setup RBR heeft getest en hoe het zit op motorisch gebied.Grimmie187 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:15:
AMuS analyse van de long runs van woensdag en donderdag:
https://www.auto-motor-un...ch-2019-ferrari-mercedes/
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
VVS
Also: jaloers
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
16:30 naar Max toe. Afspraak staat.
Man man, je wordt hier as een koning behandelt!

is te hopen voor jou dat hij dan niet op de baan rijd of sturen ze jou dan ook de baan opTurbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:50:
16:30 naar Max toe. Afspraak staat.![]()
Is dat gewoon zomaar, of heb je VIP kaartjes gekocht ofzo?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:50:
Vorig jaar in dit topic 140 pagina's
Nu zijn we nog niet klaar, en zitten al op de 205
Stelletje hard werkende mensen zitten hier!
Nu zijn we nog niet klaar, en zitten al op de 205
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Je snapt natuurlijk wel dat je hem duidelijk moet maken dat hij hier ook actief moet gaan worden he..Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:50:
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik las ondertieten. Staat hierboven..garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:52:
[...]
Is dat gewoon zomaar, of heb je VIP kaartjes gekocht ofzo?
Mijn boefje is liev!
Pfff long runs analyseren is hard werk hoor. Kijk maar naar AMuSbasvn schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:52:
Vorig jaar in dit topic 140 pagina's
Nu zijn we nog niet klaar, en zitten al op de 205![]()
Dus jij gaat de testtijd van RBR even verkorten?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:50:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
Hoe krijg je dat voor elkaar?!Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:50:
Ban!DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:57:
[...]
Dus jij gaat de testtijd van RBR even verkorten?![]()
![]()
[ Voor 28% gewijzigd door Bensimpel op 01-03-2019 11:58 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik begin me inmiddels zorgen te maken om de snelheid van Max en zijn Red Bull. Hij is vandaag wat sneller dan de vorige testdag, ongeveer 0.6 sec. Ik denk dat er nog wel wat vanaf kan maar ik denk niet dat Max vandaag in de 1.16 terecht gaat komen. Gasly trok nog net een 1:17.0 maar ik denk dat dat het is.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:36:
[...]
Deze analyse schets een wat realistischere stand van zaken tussen de topteams. Red Bull heeft zo te zien nog heel wat werk te verrichten willen ze er al vanaf het begin van het seizoen goed erbij zitten voor de overwinningen. Maar goed je weet maar nooit met welke setup RBR heeft getest en hoe het zit op motorisch gebied.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het blijven testdagen. Je weet niks over de setup van de auto...asing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:57:
[...]
Ik begin me inmiddels zorgen te maken om de snelheid van Max en zijn Red Bull. Hij is vandaag wat sneller dan de vorige testdag, ongeveer 0.6 sec. Ik denk dat er nog wel wat vanaf kan maar ik denk niet dat Max vandaag in de 1.16 terecht gaat komen. Gasly trok nog net een 1:17.0 maar ik denk dat dat het is.
[ Voor 15% gewijzigd door Damian op 01-03-2019 12:00 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Zorgen maken in een test week is niet heel handig.asing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:57:
[...]
Ik begin me inmiddels zorgen te maken om de snelheid van Max en zijn Red Bull. Hij is vandaag wat sneller dan de vorige testdag, ongeveer 0.6 sec. Ik denk dat er nog wel wat vanaf kan maar ik denk niet dat Max vandaag in de 1.16 terecht gaat komen. Gasly trok nog net een 1:17.0 maar ik denk dat dat het is.
RB zou gek zijn om zijn kaarten nu te laten zien.
En ML zit met Sainz op de 1m16.913s.asing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:57:
[...]
Wat doen de Renault teams op de longruns?
Ik heb Max nog geen enkele "glory run" zien doen
Nee, gewoon toeval. Ik sprak gisteren die zgn VIP CEO en die kon van alles regelen zij die. Prima. Morgenvroeg 11:00, laat maar zien wat je hebt. En hij stond er met z’n pin automaat.garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:52:
[...]
Is dat gewoon zomaar, of heb je VIP kaartjes gekocht ofzo?

Zorgen maken over tijden heeft echt geen zin. Ze zijn gewoon bezig met racesimmen en ik zou eerder kijken naar hoe constant de tijden zijn die gereden worden.
Meters maken.
En dan heb je nog de factor temperatuur/baanomstandigheden, hoe zijn die vandaag?
Hoe snel het allemaal is zien we pas in de Q in Melbourne.
Meters maken.
En dan heb je nog de factor temperatuur/baanomstandigheden, hoe zijn die vandaag?
Hoe snel het allemaal is zien we pas in de Q in Melbourne.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Bottas staat op 1:16.5 momenteel. Dus ook die testen of de auto het houdt onder zware belasting.Damian schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:59:
[...]
Het blijven testdagen. Je weet niks over de setup van de auto...
Het punt van het testen is dat alles getest wordt, en daar hoort dan een run bij waarbij alles op zijn falie krijgt om een snel rondje te fabriceren. Je hebt er niets aan als de auto het 60 ronden op racetrim weet vol te houden maar Q3 niet haalt omdat er onder maximale belasting toch iets kapot gaat.
Op dit moment hijgt Perez in zijn nek. Kubica doet zijn best maar ik denk niet dat die Williams iets van snelheid heeft. Daarna is er niemand meer.
Helmut Marko deed een hoop spannende quotes laten noteren, maar ten eerste lees ik daar in week 2 helemaal niets meer over en ten tweede komt het er voorlopig niet uit. Dus ik denk dat ze veel te vroeg gekraaid hebben en wie weet heeft de Honey Badger wel de goede keus gemaakt.
Gewoon mijn 2 centen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Kimi zal zich wel thuis voelen in deze auto, alles wat hij kan zien is Ferrari-rood Alfa-Rood

Behalve die achtervleugel dan, oh well, you get my point.

Behalve die achtervleugel dan, oh well, you get my point.
[ Voor 10% gewijzigd door KingDijk op 01-03-2019 12:14 ]
Jack of all trades, master of none
Vettel gewoon nog op C4 ... ziet er strak uit.
EDIT word dus net gecorrigeerd .. op C5
[ Voor 31% gewijzigd door powah33 op 01-03-2019 12:16 ]
https://f1manager.info/ranking/4605
powah33 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:15:
Vettel gewoon nog op C4 ... ziet er strak uit.

sorry...
Je moest bij-pinnen voor je audientie met Max?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:02:
[...]
Nee, gewoon toeval. Ik sprak gisteren die zgn VIP CEO en die kon van alles regelen zij die. Prima. Morgenvroeg 11:00, laat maar zien wat je hebt. En hij stond er met z’n pin automaat.
Gaan we trouwens nog een vragenlijstje starten? Ik wil nog wel weten of het een probleem met de C-spec was vorig jaar waardoor hij geen pole kon pakken...
at your service
Dus je denkt dat ze expres geen quali waardig rondje rijden omdat ze vermoeden dat ze langzaam zullen zijn tov MERC en Ferrari?asing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:13:
[...]
Bottas staat op 1:16.5 momenteel. Dus ook die testen of de auto het houdt onder zware belasting.
Het punt van het testen is dat alles getest wordt, en daar hoort dan een run bij waarbij alles op zijn falie krijgt om een snel rondje te fabriceren. Je hebt er niets aan als de auto het 60 ronden op racetrim weet vol te houden maar Q3 niet haalt omdat er onder maximale belasting toch iets kapot gaat.
Op dit moment hijgt Perez in zijn nek. Kubica doet zijn best maar ik denk niet dat die Williams iets van snelheid heeft. Daarna is er niemand meer.
Helmut Marko deed een hoop spannende quotes laten noteren, maar ten eerste lees ik daar in week 2 helemaal niets meer over en ten tweede komt het er voorlopig niet uit. Dus ik denk dat ze veel te vroeg gekraaid hebben en wie weet heeft de Honey Badger wel de goede keus gemaakt.
Gewoon mijn 2 centen.
Is het niet gewoon Carlos van de catering?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:02:
[...]
Nee, gewoon toeval. Ik sprak gisteren die zgn VIP CEO en die kon van alles regelen zij die. Prima. Morgenvroeg 11:00, laat maar zien wat je hebt. En hij stond er met z’n pin automaat.
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Nee ik denk dat ze dat quali rondje al gereden hebben en het is 1:17.0. Veel meer zal er niet in zitten.Bansheeben schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:17:
[...]
Dus je denkt dat ze expres geen quali waardig rondje rijden omdat ze vermoeden dat ze langzaam zullen zijn tov MERC en Ferrari?
De bevestiging van wat we eigenlijk hier al hadden gezien, en waar ik gisteren bang voor was. Ik begin dan ook de twijfelen of RBR wel gas gaat geven vandaag.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo te lezen hadden er hier een hoop een plek verdiend in Milton Keynes. Hou deze site even in de gaten, binnenkort zoeken ze waarschijnlijk professionele bureau analisten. Zitten er hier een hoop op het forum!
https://redbullracing.redbull.com/careerslisting
https://redbullracing.redbull.com/careerslisting
[ Voor 4% gewijzigd door Boinkie op 01-03-2019 12:21 ]
Nu moet ik ook mijn nekspieren gaan trainen
Ah, nu heb ik er wel meer vertrouwen in dat het wel goed zit met de RB15. De AMuS "voorspelling", voor aanvang van het seizoen, komt steevast niet uit de laatste jarenGrimmie187 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:15:
AMuS analyse van de long runs van woensdag en donderdag:
https://www.auto-motor-un...ch-2019-ferrari-mercedes/
Testing, one, two ...
Ik denk dat je even het slotje van het draaien van je scherm af moet halen
Hoe kan dat nou.. albon in de torro Rosso rijd nog snellere tijden dan max in de rb..asing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:19:
[...]
Nee ik denk dat ze dat quali rondje al gereden hebben en het is 1:17.0. Veel meer zal er niet in zitten.
ik ben er van overtuigd dat RB nu nog niet gepushed heeft..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Je mag er best meer gebruiken maar dat kost plaatsen op de grid. 😉Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:31:
@Rudolf Je mag er maximaal 3 gebruiken, maar je mag ze zo vaak wisselen als je wilt.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Oh wat zullen ze intern pissig zijn op die Gasly. Naar buiten toe alles koek en ei, maar ik geloof er niets van dat ze dit zo licht oppakken!
het zou me niks verbazen dat indien gasly een zwakke start van het seizoen kent dat ie nog verwisseld gaat worden.. Met wie dit dan zou zijn, kvyatt ? iemand anders ?Razorbite schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:31:
Oh wat zullen ze intern pissig zijn op die Gasly. Naar buiten toe alles koek en ei, maar ik geloof er niets van dat ze dit zo licht oppakken!
(het is echt geen pannenkoek, en hij kan echt wel rijden.. Maar dit is redbull. En bij redbull moet je wel iets kunnen laten zien wat je foutjes compenseert)
[ Voor 15% gewijzigd door Temujin op 01-03-2019 12:34 ]
Het zou ook veel te logisch zijn als dit in een camera app áltijd automatisch gebeurtgarriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:28:
[...]
Ik denk dat je even het slotje van het draaien van je scherm af moet halendan snapt de telefoon dat dit een liggende video is.
Ook Kvyat zit er lekker bij met een 1.16.9, op de hielen gevolgd door een McLaren. Die zeepkist was vorig jaar niet vooruit te branden dus het kan maar zo zijn dat het aero concept van de RB15 gewoon niet klopt.Nickrsd schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:30:
[...]
Hoe kan dat nou.. albon in de torro Rosso rijd nog snellere tijden dan max in de rb..
ik ben er van overtuigd dat RB nu nog niet gepushed heeft..

Met 29 rondjes zit Max nu ongeveer op de helft van wat de rest gedaan heeft
Wat een grip hebben die wagens tegenwoordig hé?
Ik voorspel dat Gasly de druk niet aan kan en dat Marko 'm er vanzelf uit wipt als het niet goed komt..Razorbite schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:31:
Mijn boefje is liev!
Wat een klinkklare nonsens. Mercedes reed vorig jaar de 8e tijd. Wat hebben die een rotjaar gehad zeg.asing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:37:
[...]
Ook Kvyat zit er lekker bij met een 1.16.9, op de hielen gevolgd door een McLaren. Die zeepkist was vorig jaar niet vooruit te branden dus het kan maar zo zijn dat het aero concept van de RB15 gewoon niet klopt.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Kvyat WDC in een RB confirmed!!!JB schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:42:
[...]
Ik voorspel dat Gasly de druk niet aan kan en dat Marko 'm er vanzelf uit wipt als het niet goed komt..
Ik denk dat we races gaan zien waar Gasly achter een STR eindigd.JB schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:42:
[...]
Ik voorspel dat Gasly de druk niet aan kan en dat Marko 'm er vanzelf uit wipt als het niet goed komt..
Kan hij misschien volgend jaar naast RIC zitten bij Renault.
[ Voor 10% gewijzigd door powah33 op 01-03-2019 12:45 ]
Max Verstappen staat al een tijdje in de pits en heeft vandaag pas 29 ronden gereden. De reden? Een teamlid van Red Bull Racing vertelde aan GPToday.net dat het team momenteel een aantal dingen in de auto aan het onderzoeken is...
VIP afspraken.
VIP afspraken.
Ik moet wel even lachen om alle replies hier hoor. Aan de hand van de tests iemand al naar een ander team zien gaan. Doe ff normaal man. 1 rijders foutje en hij word naar een ander team gezet...
zucht, echt zucht
zucht, echt zucht
Haha, worden we al nerveus van het feit dat Max wat langer in de pit staat?
Dit is natuurlijk niet de beste start van het seizoen, daarnaast wilde ze hem eigenlijk dit jaar nog niet in die auto hebben. Maar door de bom die Daniel dropte moesten ze wel. Als hij deze lijn doorzet zou het zomaar kunnen dat hij eruit gewipt wordt, maar de andere opties die ze hebben zijn ook niet super. Wel leuk om wild over te speculeren natuurlijkJB schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:42:
[...]
Die twee weken kunnen mij niet snel genoeg voorbij vliegen! Zeer benieuwd hoe de verhoudingen tussen FER en MER in Melbourne zijn

PSN: xMaurice93
Volgens een niet geverifieerd teammember van Red Bull zijn ze nu nieuwe spullen op de RB15 aan het schroeven die vannacht/vanochtend zijn ingevlogen.
Wat een paniek hier zeg. Die Red Bull staat einde van de dag gewoon 1e of 2e met de nieuwe onderdelen.
Verwijderd
Het zou geweldig zijn als beide Honda teams voor McLaren zouden zitten, groot feest bij Honda danasing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:37:
[...]
Ook Kvyat zit er lekker bij met een 1.16.9, op de hielen gevolgd door een McLaren. Die zeepkist was vorig jaar niet vooruit te branden dus het kan maar zo zijn dat het aero concept van de RB15 gewoon niet klopt.![]()
Met 29 rondjes zit Max nu ongeveer op de helft van wat de rest gedaan heeft.
Dan kan Max er na de lunch dus even voor gaan zitten en een tijd van 1:15 op de borden zettenJimmy J. schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:45:
Volgens een niet geverifieerd teammember van Red Bull zijn ze nu nieuwe spullen op de RB15 aan het schroeven die vannacht/vanochtend zijn ingevlogen.
Hele seizoen naar de knoppen alleen maar omdat @Turbo-Puppy zo nodig Max moest ontmoeten..
We gaan vanzelf zien wie er gelijk heeft.FirePuma142 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:44:
[...]
Wat een klinkklare nonsens. Mercedes reed vorig jaar de 8e tijd. Wat hebben die een rotjaar gehad zeg.
Max heeft nu tijd zat voor een babbeltjeGrimmie187 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:49:
Hele seizoen naar de knoppen alleen maar omdat @Turbo-Puppy zo nodig Max moest ontmoeten..
[ Voor 38% gewijzigd door asing op 01-03-2019 12:50 ]
HahahGrimmie187 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:49:
De voorbereidingen zullen nog wel in volle gang zijn. 16.30 is ook wel een krappe deadline natuurlijkGrimmie187 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:49:
En dan moeten ze voor die tijd ook nog z'n stoeltje klaar hebben!Bansheeben schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:49:
[...]
De voorbereidingen zullen nog wel in volle gang zijn. 16.30 is ook wel een krappe deadline natuurlijk
In de tussentijd rijdt Vettel trouwens een 1.16.7 op C3, dat is toch wel een straffe tijd!

SSSShhhh dat mag je hier niet zeggen .... testdagen zeggen niets.Grimmie187 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:51:
In de tussentijd rijdt Vettel trouwens een 1.16.7 op C3, dat is toch wel een straffe tijd!
Ach, zo ging het vorig jaar ook en toen pakte Hamilton pole in Australie met 0,7s..powah33 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:51:
[...]
SSSShhhh dat mag je hier niet zeggen .... testdagen zeggen niets.
Ik heb geen illusies!
RAI
Die staat gewoon met een of ander super puppy te kletsen...Bansheeben schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:45:
Haha, worden we al nerveus van het feit dat Max wat langer in de pit staat?
* ATS heeft totaal geen last van jaloezie of zo...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Solliciteer alvast bij de top 3 F1 teams als data- en /aeroscientist en technical manager zou ik zeggen. Al wat je nodig hebt zijn wat rondetijden en voila, de rangorde staat vast. Zullen we anders het seizoen maar niet rijden en gewoon je voorspelling tot uitslag bombarderen?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
haha, neem alles veel wat hier gezegd wordt met een korrel zoutDamian schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:45:
Ik moet wel even lachen om alle replies hier hoor. Aan de hand van de tests iemand al naar een ander team zien gaan. Doe ff normaal man. 1 rijders foutje en hij word naar een ander team gezet...
zucht, echt zucht
Ik ook niet, maar die rood/oranje Ferrari ziet er goed uit.Grimmie187 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:53:
[...]
Ach, zo ging het vorig jaar ook en toen pakte Hamilton pole in Australie met 0,7s..
Ik heb geen illusies!
Die staan er dit seizoen.
Een korrel??MuVo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:53:
[...]
haha, neem alles veel wat hier gezegd wordt met een korrel zout

-
Bensimpel
Positieve meneer
De vraag is, hoeveel heeft puppy moeten pinnen voor 5 min met Max?
😆 - Denk ook eens om ;)
Raikkonen stilgevallen / auto stil gezet in bocht 2
Vorig jaar had Ferrari aan het begin van 't seizoen ook de snelste wagen, nou wat een topseizoen werd het voor ze.
Het gaat niet alleen om de snelste auto hebben of de snelste rijders.
Uit je humFirePuma142 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:53:
[...]
Solliciteer alvast bij de top 3 F1 teams als data- en /aeroscientist en technical manager zou ik zeggen. Al wat je nodig hebt zijn wat rondetijden en voila, de rangorde staat vast. Zullen we anders het seizoen maar niet rijden en gewoon je voorspelling tot uitslag bombarderen?

Bensimpel
Positieve meneer
Het gaat om een combinatie van factoren, daarom voorspel ik Williams als kampioenHarryDeCowboy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:56:
Vorig jaar had Ferrari aan het begin van 't seizoen ook de snelste wagen, nou wat een topseizoen werd het voor ze.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja, ze zitten erbij maar dat was o.b.v. vorig seizoen ook wel te verwachten.powah33 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:54:
[...]
Ik ook niet, maar die rood/oranje Ferrari ziet er goed uit.
Die staan er dit seizoen.
Koop ik alsnog bar weinig voor gezien het gemiddelde verloop van de 2e seizoenshelft..
Die lijken hem steevast droog te rijden tegen het einde van een training?Damian schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:55:
Raikkonen stilgevallen / auto stil gezet in bocht 2
Testing, one, two ...
Nou ik denk dat @Grimmie187 hem zou smeken om alsjeblieft voor Ferrari te gaan rijden. Wint Ferrari misschien eens wat.asing schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:49:
Max heeft nu tijd zat voor een babbeltje. En wat zou jij doen als je de kans kreeg die @Turbo-Puppy kreeg? Juist
.
Ook de takelwagen moet getest worden
Jongens; Testdagen zeggen niks. 
Hebben jullie de tijden van de vorige test al eens vergeleken met de tijden van de Spaanse GP? Ik zal er maar van uit gaan dat we in mei dit jaar ook weer andere tijden gaan zien.

Hebben jullie de tijden van de vorige test al eens vergeleken met de tijden van de Spaanse GP? Ik zal er maar van uit gaan dat we in mei dit jaar ook weer andere tijden gaan zien.

Mja leuk, zeg nou eens hoeveel je hebt moeten pinnen
Heb ik gedaan! Hij moest zo nodig voor een blikje energiedrank rijden..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:58:
[...]
Nou ik denk dat @Grimmie187 hem zou smeken om alsjeblieft voor Ferrari te gaan rijden. Wint Ferrari misschien eens wat.
Nu hebben we onze eigen Monegask Max om Vettel het vuur aan de schenen te leggen!
Ondertussen genoeg MOËT op om op verzoek een voorvleugel er vanaf te schoppen.Grimmie187 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:49:
En ook een beetje
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
FAKE NEWS! ze hebben Carbon Champagne tegenwoordig bij de F1. Ik wist wel dat je liep te bluffen!Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:02:
[...]
Ondertussen genoeg MOËT op om op verzoek een voorvleugel er vanaf te schoppen.
Denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat Ferrari haar zaakjes aardig op orde heeft:
Vettel legde zojuist een snelle ronde af op C3-banden. De viervoudig wereldkampioen reed een 1:16.720, slechts een halve seconde boven zijn eigen tijd op C5's.
Vettel legde zojuist een snelle ronde af op C3-banden. De viervoudig wereldkampioen reed een 1:16.720, slechts een halve seconde boven zijn eigen tijd op C5's.
En in 2019 gaat het dus ook niet gebeuren. Wat je wel kan krijgen is Hamilton vs. Alonso of Vettel vs. Webber taferelen.Grimmie187 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:02:
[...]
Heb ik gedaan! Hij moest zo nodig voor een blikje energiedrank rijden..
Nu hebben we onze eigen Monegask Max om Vettel het vuur aan de schenen te leggen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019