Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Vet gebaarbasvn schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:49:
[Afbeelding]
Bedankje van Williams, van iedereen die heeft geholpen

Thank you to everyone in the team for sticking together despite the difficult start to the season #WeAreWilliams pic.twitter.com/pgVm7L0nYq
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 1 maart 2019
* nachtnet blijft toch met het gevoel van geldzorgen bij Williams hangen.
Wel leuk dat alle namen op de vleugel staan.
Wat @basvn gezegd heeft dus.
[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 01-03-2019 09:51 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Ach, zolang het maar niet in de race gebeurd, mischien hebben ze nu wel een foutje ontdekt (ook al was het de schuld van gasly), waardoor die nu zelfs wat beter is. Who knows
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik denk dat ze toch liever een Freddo hadden gehad
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Bensimpel
Positieve meneer
Das wel nice! Hoop dat dit zo blijft voor het hele seizoen zonachtnet schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:50:
[Afbeelding]
[Twitter]
😆 - Denk ook eens om ;)
Volgens mij was het een stuurfout van Gasly(op te gras linksvoor) en zullen ze hierdoor geen foutjes ontdekt hebben.Bensimpel schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:50:
[...]
Ach, zolang het maar niet in de race gebeurd, mischien hebben ze nu wel een foutje ontdekt (ook al was het de schuld van gasly), waardoor die nu zelfs wat beter is. Who knows
Nice. Maar je zou Chris maar nodig hebben en je weet zijn/haar achternaam niet.....basvn schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:49:
[Afbeelding]
Bedankje van Williams, van iedereen die heeft geholpen

https://untappd.com/user/OzzBier
Dit heeft wel een beetje het "Farewell tour" / "Maar gelukkig hebben we de foto's nog" gevoel...nachtnet schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:50:
[Afbeelding]
[Twitter]
Wat @basvn gezegd heeft dus.
In ieder geval stukken beter dan een chocolaatje....nachtnet schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:50:
[Afbeelding]
[Twitter]
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Ze reden constant met de upgraded vleugel, ik denk niet dat ze zomaar even de oude vleugel er op schroeven
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Vooral linksachter, die is natuurlijk nog iets breder. Maar ja, hij rijd zelf het gras in natuurlijk.Martin0 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:51:
[...]
Volgens mij was het een stuurfout van Gasly(op te gras linksvoor) en zullen ze hierdoor geen foutjes ontdekt hebben.
Grasly vanaf nu dusgarriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:53:
[...]
Vooral linksachter, die is natuurlijk nog iets breder. Maar ja, hij rijd zelf het gras in natuurlijk.
Hap hapTleilaxu schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:55:
[...]
Dat record kan al niet meer toch? Vettel met 21 years, 72 days, Verstappen zit daar al overheen.
Ze hadden juist alle pitstop-spullen al ingepakt omdat ze klaar waren met de racesims las ik gisteravond, kwam hier in het topic nog langs.Woudloper schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:55:
Gezien het feit de RBR geen nieuwste updates heeft lijkt het mij dat VER op betrouwbaarheid gaat focussen en wellicht een race simulatie. Toptijden neerzetten met auto zonder updates lijkt mij niet logisch, maar je weet het nooit.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Of als hij nog meer fouten gaat maken: Ghastly
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Om de geest van Buxton zijn grapjes van vorig jaar in stand te houden:
Ghaastly

Zelfs met de lage DF vleugel.
Ik verwacht niet zo veel van RB vandaag eerlijk gezegd.
Nee. Te flauw.Pathogen schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:03:
Crashly? Nee?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Lijkt me sterk dat ze maar 1 setje van de vleugel hebben.SnowDude schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:53:
[...]
Ze reden constant met de upgraded vleugel, ik denk niet dat ze zomaar even de oude vleugel er op schroeven
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
In deze fase, tijdens het testen, is dat helemaal niet raar anders.Desutoroiya schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:04:
[...]
Lijkt me sterk dat ze maar 1 setje van de vleugel hebben.
Checks zijn klaar blijkbaar, hij is weer op de baan

[ Voor 27% gewijzigd door Chakotay op 01-03-2019 10:06 ]
Ze hebben nu ook weer de 2 extra stangen in de stand van 45 graden gemonteerd tussen de diffuser en de pilaar dat de achtervleugel ondersteunt. Side pod deflectors zijn ook weer terug naar de oude versie.Razorbite schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:03:
[Afbeelding]
Zelfs met de lage DF vleugel.
Ik verwacht niet zo veel van RB vandaag eerlijk gezegd.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Voor de overseas races hebben ze een tweede pitbox interieur en die staat al een week of 8 op een container schipChakotay schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:06:
Er is waarschijnlijk ook al flink wat spul onderweg naar Melbourne inmiddels.
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Dan ben ik benieuwd als dat echt zo is.
PSN: McMillan0984
Gasly misschien niet neeClavat schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:17:
Bij GPfans zeggen ze dat Gasly gisteren heeft gezegd dat ze niet zo snel kunnen als Ferrarie met hun 1:16.223.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Als je je auto bij het minste of geringste al volledig sloopt, dan gaat het lastig worden.Clavat schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:17:
Bij GPfans zeggen ze dat Gasly gisteren heeft gezegd dat ze niet zo snel kunnen als Ferrarie met hun 1:16.223.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Denk dat dat niet klopt hoor. Torro Rosso komt toch al aardig in de buurt, het lijkt me dat de RB een nóg beter chassis heeft...Clavat schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:17:

Idd, ik heb het niet zo op foto’s
We gaan het zien, al denk ik dat de Ferrari met gemak een 1:15.5xx kan rijden.Clavat schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:17:
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Je bent er helemaal onderste boven van!Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:25:
Op de foto met Max.![]()
[Afbeelding]
Je hangt een beetje ondersteboven.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:25:
Op de foto met Max.![]()
[Afbeelding]
Ziet eruit alsof jullie al in Melbourne zijn!Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:25:
Op de foto met Max.![]()
[Afbeelding]
Ik wist niet dat de wintertests ook in Australië warenTurbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:25:
Op de foto met Max.![]()
[Afbeelding]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zijn ze al in australië?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:25:
Op de foto met Max.![]()
[Afbeelding]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
IK weet dat het sarcasme me is. Maar als hij blijkbaar zo op de limiet moet rijden om er een beetje tijd uit te krijgen, baart mij dat wel een beetje zorgen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:21:
[...]
Als je je auto bij het minste of geringste al volledig sloopt, dan gaat het lastig worden.
Natuurlijk is het niet goed dat Gasly gisteren gecrasht is. Test tijd verloren, race simulatie afgebroken, en de laatste dag (misschien, is pas zeker aan het einde van de dag) testen met andere onderdelen.
Toch denk ik dat RedBull en ToroRosso tevreden zijn met de huidige Honda motor. Betrouwbaarheid lijkt prima, en dat is al heel wat vergeleken met voorgaande jaren
SPANNEND!Stay tuned. We have an announcement coming up...
Jack of all trades, master of none
De vraag is dan wel, deed hij dat de hele ronde of een bepaalde sector. Daarnaast de vraag of dat door de auto komt of door de coureur dat je op de limiet moet rijden (volgens jou).garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:29:
[...]
IK weet dat het sarcasme me is. Maar als hij blijkbaar zo op de limiet moet rijden om er een beetje tijd uit te krijgen, baart mij dat wel een beetje zorgen.
Als jij op de weg iets over de streep gaat, zegt toch ook niet meteen iedereen dat je op de limiet rijdt?
Een stuurfout hoeft niet perse iets met op de limiet rijden te maken hebben
Gasly - kyvatt switch incoming
RB in prak rijden in je eerste weken werd niet gewaardeerd.
Hij reed een race-sim. Dat is zo'n 6-8 seconden langzamer dan de limiet. ffsgarriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:29:
[...]
IK weet dat het sarcasme me is. Maar als hij blijkbaar zo op de limiet moet rijden om er een beetje tijd uit te krijgen, baart mij dat wel een beetje zorgen.
Anti-Climax...Sky Sports will show every round of the 2019 NTT IndyCar Series, including the world-famous Indianapolis 500, on Sky Sports F1 in 2019.
Of Gasly is niet zo goed.garriej schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:29:
[...]
Ik ga er ook helemaal niet vanuit dat RBR wel even voor de poles gaat vanaf Australië. Tweede startrij mogelijk met 0,2-0,3sec achterstand lijkt me al heel erg mooi. RBR zal het in de races moeten doen. Het zal dan helpen als Vettel in zijn spiegels kijkt, een donkerblauwe auto met nummer 33 ziet en denkt: Fuuuuuuuuu.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die roken natuurlijk ook geld nu Alonso de Indy500 gaat proberen te winnen
[ Voor 49% gewijzigd door Chiron op 01-03-2019 10:35 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
lol so?Razorbite schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:32:
[...]
Hij reed een race-sim. Dat is zo'n 6-8 seconden langzamer dan de limiet. ffs
Jij twijfelt gewoon aan de uitspraken van Gasly ???? jij weet het beter als Gasly?
https://f1manager.info/ranking/4605
Heeft Seb vooruitkijkspiegels dan?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:34:
[...]
Of Gasly is niet zo goed.
Ik ga er ook helemaal niet vanuit dat RBR wel even voor de poles gaat vanaf Australië. Tweede startrij mogelijk met 0,2-0,3sec achterstand lijkt me al heel erg mooi. RBR zal het in de races moeten doen. Het zal dan helpen als Vettel in zijn spiegels kijkt, een donkerblauwe auto met nummer 33 ziet en denkt: Fuuuuuuuuu.
Ik twijfel aan alle uitspraken tijdens de testweken.powah33 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:35:
[...]
lol so?
Jij twijfelt gewoon aan de uitspraken van Gasly ???? jij weet het beter als Gasly?
En dat is je recht.Razorbite schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:36:
[...]
Ik twijfel aan alle uitspraken tijdens de testweken.
Maar als er iemand een goeie inschatting kan maken of de bolide snel genoeg is..... dan is het de coureur.
Gasly gaf aan dat ze niet de snelheid van Ferrari konden evenaren..... hij zal er wel iets van weten, denk je niet?
Dat is wel het mooie van de sport. Natuurlijk is kwalificeren belangrijk, maar in de race kan zo veel gebeuren... En de race is nog altijd het belangrijkste, daar worden de punten verdeeld. Dus m.i. is een goede racepace, banden management (beide door de coureur) nog wel belangrijker dan pole position.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:34:
[...]
Of Gasly is niet zo goed.
Edit:
Hopelijk hebben de nieuwe regels geholpen wat betreft het volgen en inhalen, maar dat moet nog blijken...
[ Voor 6% gewijzigd door Plenkske op 01-03-2019 10:40 ]
Hij zit 1 plekje verder naar voren op de tribune nuTitu schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:38:
@Turbo-Puppy Wat had je eigenlijk kunnen regelen voor vandaag? Je gaf gisteren aan dat je wat dichter bij de RB15 kon komen of iets dergelijks?
Ik geloof niet dat TR sneller is dan RB. Daar zit minstens een seconde tussen. Doe je rekenwerk zou ik zeggen.powah33 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:37:
[...]
En dat is je recht.
Maar als er iemand een goeie inschatting kan maken of de bolide snel genoeg is..... dan is het de coureur.
Gasly gaf aan dat ze niet de snelheid van Ferrari konden evenaren..... hij zal er wel iets van weten, denk je niet?
Vergeet niet dat Gasly ook nogal moeite heeft met de Engelse taal. Ik zou zn uitspraken niet te letterlijk nemen.
Een auto die je op een ronde zet zit achter je...
Jep, vooral de interviews zijn interessant. Het gedeelte over de spiegels gisteren ook, ik had ook geen idee dat het aerodynamische voordeel zo groot was van dat nieuwe ontwerp van Ferrari vorig jaar. Ook SKY deed daar vorig jaar toen het geïntroduceerd werd best "luchtig" over.ATS schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:23:
Kijken mensen hier eigenlijk de Pre-Season Test technical reviews op F1 TV? Ik ontdek ze net pas... Jammer dat ik die niet eerder gezien heb. Ik had het moeten weten, want ik wist dat Buxton aanwezig was op het circuit, maar ik heb er hier volgens mij ook niets over langs zien komen?
We hadden het niet over STR? het ging over de snelheid van RBR tegenover de raw snelheid van Ferrari.Razorbite schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:39:
[...]
Ik geloof niet dat TR sneller is dan RB. Daar zit minstens een seconde tussen. Doe je rekenwerk zou ik zeggen.
Vergeet niet dat Gasly ook nogal moeite heeft met de Engelse taal. Ik zou zn uitspraken niet te letterlijk nemen.
Aaaah Gasly heeft moeite met de Engelse taal?!...laten we het daar dan maar bij houden.
Hij doelde op de tijd van Albon gisteren.powah33 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:43:
[...]
We hadden het niet over STR? het ging over de snelheid van RBR tegenover de raw snelheid van Ferrari.
Aaaah Gasly heeft moeite met de Engelse taal?!...laten we het daar dan maar bij houden.
Na pak 'm beet 3-4 dagen in een auto waar hij verder nog nooit in gereden heeft? Ik heb ook m'n twijfels. Aan zowel de kunde van Gasly als zijn vakkundige uitspraken. Maar goed, feel free om ook aan mij te twijfelen natuurlijk. Ik ben maar een verveelde ICT'erpowah33 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:37:
[...]
En dat is je recht.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Hij heeft gistermiddag de RB15 wat naar zich toegehaald met een laserpointer richting de helm van GaslyTitu schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:38:
@Turbo-Puppy Wat had je eigenlijk kunnen regelen voor vandaag? Je gaf gisteren aan dat je wat dichter bij de RB15 kon komen of iets dergelijks?
[ Voor 17% gewijzigd door Damian op 01-03-2019 10:47 ]
Daar is de potentiële 1.16.5 als je de Pirelli data van 0,6 per compound gebruikt.Verstappen stijgt naar de vierde positie van het dagklassement door op C3's een 1:17.709 te rijden.
Wel ff vragen wat hij er nou echt van vind:
1. De RB15
2. Pierre Gasly

Dan moet je wel hard rennen, hij rijdt nu nog rondjes

Verstappen is in elk geval vast de PIT ingereden.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:00:
Eerst kijken of VIP directeur er is. Die heeft hem beloofd. 11:00 bij de gate. Ben er bijna
Heb wel erg veel zin in Melbourne; dan kunnen we eindelijk eens zien waar de teams echt staan. Vooral Mercedes heeft nog zeer weinig laten zien maar die gaan er echt wel weer staan.
Ben ook benieuwd hoe groot het gat met Williams is ten opzichte van de rest. De race sim zag er niet heel sterk uit, en ik denk dat ze de laatste twee startplekken gaan bezetten voorlopig, maar ik hoop wel dat ze enigszins aansluiting met de rest hebben.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
3. Jack PlooijRazorbite schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:58:
[...]
Wel ff vragen wat hij er nou echt van vind:
1. De RB15
2. Pierre Gasly

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik denk dat ie stiekem hier meeleest op z'n stuur. Dat circuit kan ie inmiddels toch wel dromenOzzieMann schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:03:
[...]
Verstappen is in elk geval vast de PIT ingereden.
Ik denk dat een hoop van dit soort theorieën worden bedacht omdat mensen het onbegrijpelijk vinden dat het minder makkelijk lijkt te gaan voor MERC.XyritZz schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:04:
Wat denken jullie hier van het gerucht dat Mercedes met beide auto's gaat rijden dit seizoen? Ik kan zelf niet geloven dat het zou werken om twee auto's door te ontwikkelen ipv één auto. Het zou wel het begin van een nieuwe trend kunnen zijn; per "type" circuit een aparte auto ontwikkelen, hoewel het de kloof tussen arm/rijke teams weer gigantisch veel groter zou maken.
Heb wel erg veel zin in Melbourne; dan kunnen we eindelijk eens zien waar de teams echt staan. Vooral Mercedes heeft nog zeer weinig laten zien maar die gaan er echt wel weer staan.
Ben ook benieuwd hoe groot het gat met Williams is ten opzichte van de rest. De race sim zag er niet heel sterk uit, en ik denk dat ze de laatste twee startplekken gaan bezetten voorlopig, maar ik hoop wel dat ze enigszins aansluiting met de rest hebben.
Je gaat me niet vertellen dat Max speciaal voor jou effe naar binnen komt? Dat is wel super vet!Turbo-Puppy schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:00:
Eerst kijken of VIP directeur er is. Die heeft hem beloofd. 11:00 bij de gate. Ben er bijna
Renault is blij met de performance so far van de motor...
Dat zegt misschien meer over Renault dan over de motor zelfDamian schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:08:
https://www.autosport.com...its-high-f1-engine-target
In verleden had bijvoorbeeld ferrari toch ook wel eens meerdere auto's klaar staan voor een race (1 voor droog, 1 voor nat etc)? volgens mij mag dat nu niet meer..XyritZz schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:04:
Wat denken jullie hier van het gerucht dat Mercedes met beide auto's gaat rijden dit seizoen? Ik kan zelf niet geloven dat het zou werken om twee auto's door te ontwikkelen ipv één auto. Het zou wel het begin van een nieuwe trend kunnen zijn; per "type" circuit een aparte auto ontwikkelen, hoewel het de kloof tussen arm/rijke teams weer gigantisch veel groter zou maken.
Bansheeben schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:05:
[...]
Ik denk dat ie stiekem hier meeleest op z'n stuur. Dat circuit kan ie inmiddels toch wel dromen

Dat heb ik vaker gehoord... Laten ze nu eerst maar eens hun resultaten laten spreken in plaats van hun monden. Ze hebben 2 teams, dus we zullen zien wat die doen.Damian schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:08:
https://www.autosport.com...its-high-f1-engine-target
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
En dan zeker posten onder tweak account Nachtnet?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Met de beperkingen die er zijn op CFD en windtunnelcapaciteit geloof ik er niet in. Vroeger met ongelimiteerd testen & windtunnelgebruik (en CFD, maar dat was destijds minder ontwikkeld) kon wellicht, en is het ook gedaan (langere wielbasis en kortere wielbasis versies). Maar nu? Nee.XyritZz schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:04:
Wat ze natuurlijk wel zullen doen is verschillende aero voor verschillende circuits. Dat doen ze al jaren. Andere vleugels, wat veranderingen aan de barge boards...
[ Voor 9% gewijzigd door ATS op 01-03-2019 11:15 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Dat klopt van het verleden maar dat is niet wat nu gesuggereerd wordt hierboven. De suggestie die rondgaat is dat Mercedes meerdere auto's heeft (verschillend concept) die voor verschillende circuits gebruikt kunnen worden. Je kan je voorstellen dat je in Monaco met een totaal ander concept harder kan rijden dan de auto die bij andere races gebruikt wordt.BerendjD schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:09:
[...]
In verleden had bijvoorbeeld ferrari toch ook wel eens meerdere auto's klaar staan voor een race (1 voor droog, 1 voor nat etc)? volgens mij mag dat nu niet meer..
Het idee is leuk, is ook haalbaar voor de rijkere teams maar ik hoop van harte dat hier een stokje voor gestoken wordt.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
https://www.auto-motor-un...ch-2019-ferrari-mercedes/
Precies ... Als dit echt waar zou zijn, dan is een budget cap misschien toch niet zo een gek ideeGé Brander schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:14:
[...]
Dat klopt van het verleden maar dat is niet wat nu gesuggereerd wordt hierboven. De suggestie die rondgaat is dat Mercedes meerdere auto's heeft (verschillend concept) die voor verschillende circuits gebruikt kunnen worden. Je kan je voorstellen dat je in Monaco met een totaal ander concept harder kan rijden dan de auto die bij andere races gebruikt wordt.
Het idee is leuk, is ook haalbaar voor de rijkere teams maar ik hoop van harte dat hier een stokje voor gestoken wordt.
Dit topic is gesloten.
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019