https://wren.co/join/Devian
En dus kunnen zien waar ze echt staan kwa tijd ( mocht max nu met deze setup wel op zijn tandvlees rijden )
Het zal in ieder geval opvallen... tenzij ze het 's nachts stiekem wisselenRobertMe schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:34:
[...]
Dat lijkt mij dan ook best raar, dat ze een tweede chassis hebben. Dat staat natuurlijk niet in de pitbox klaar want dan was het al opgevallen. Maar de enige andere manier om die auto op het circuit te krijgen is door hem langs het pitcomplex door even naar de voorkant/pitstraat te rollen en naar binnen te rijden. En de kans dat dat gaat gebeuren lijkt mij ook vrij klein.
En als ze al twee chassis hebben lijkt me ook dat ze die tegen elkaar willen valideren, dus 1 coureur die op 1 dag (zelfde omstandigheden dus) hetzelfde test. Lijkt mij niet dat ze dan vandaag Verstappen in de auto van afgelopen dagen laten rijden en nog vanalles meten en dan morgen Gasly in dat tweede chassis.
Graham Watson volgens mijLoeWn schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:29:
Ik ben ook wel benieuwd wie het is. Best interessant verhalen ook..
https://scuderiatororosso...INT/athlete/graham-watson
Dat zullen ze vast en zeker doen. Wel aan het einde van de dag uiteraard. Als de motor dan * boem * zegt hebben ze ook minder tijdsverlies. Liever om 5 uur uitvallen met motor problemen dan om 9 uur 's ochtends.TrekDr0p schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:34:
Zal het misschien wat zijn voor Honda om in testweek 2 de motor een x aantal rondes op vol vermogen(party modus) te laten rijden en kijken hoelang hij dat volhoud?
Om te zien hoe sterk de motor is.
Hoe sterk de motor is voordat ie ploft halen ze wel uit de testbank.TrekDr0p schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:34:
Zal het misschien wat zijn voor Honda om in testweek 2 de motor een x aantal rondes op vol vermogen(party modus) te laten rijden en kijken hoelang hij dat volhoud?
Volgende week zullen ze ongetwijfeld wel even de party mode testen op een aantal bochten/sectoren.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 86% gewijzigd door ATS op 20-02-2019 10:39 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Is dit niet heel makkelijk op de testbank te testen, daarvoor hoeft de motor niet in de auto te zitten lijkt mij.TrekDr0p schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:34:
Ik denk dat ik het weet. Volgens mij was het Graham WatsonLoeWn schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:29:
Ik ben ook wel benieuwd wie het is. Best interessant verhalen ook..
Thanks guys
En ze hebben een testbank met een complete auto eromheen...Ernemmer schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:39:
[...]
Is dit niet heel makkelijk op de testbank te testen, daarvoor hoeft de motor niet in de auto te zitten lijkt mij.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Denk dat ze liever iedere milimeter van die complete auto die eromheen zit gaan testen on track dan de PU waarvan ze op de testbank weten hoeveel die kan halen.ATS schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:40:
[...]
En ze hebben een testbank met een complete auto eromheen...
No matter the age, never lose the Kramer inside
Das een redelijke uitlaat. Overigens, Red Bull is in dat lijstje de enige zonder "vinnetje" op de T-Cam.Lasmibalsingh schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:42:
Achterkantvergelijking van RBR en de concurrenten, week 1, dag 2:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja en Ferrari en Mercedes hebben nu een vrij op elkaar lijkende achterkant. zowel qua ophanging als uitgang van het koelgat. Het ontwerp daarvan is origineel van Mercedes en dat kun je ook zien dat ze dat wat compacter hebben in vergelijking met Ferrari. RBR heeft het relatief weid open staan maar waarschijnlijk voor de eerste test met Honda? Misschien dat ze later met een update-pakket komen wat de achterkant wat strakker maakt.Stoelpoot schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:44:
[...]
Das een redelijke uitlaat. Overigens, Red Bull is in dat lijstje de enige zonder "vinnetje" op de T-Cam.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
No matter the age, never lose the Kramer inside
Hoor net op F1TV dat de voorkant er nog af ligt, dus ze zijn inderdaad flink aan het sleutelen geweest.Hmtsjmftsch schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:49:
Volgens Autosport heeft McLaren vannacht een aantal wijzigingen doorgevoerd en is dat de reden dat ze nog niet op de baan zijn geweest. Ze schijnen nu de auto weer te prepareren om snel weer op de baan te verschijnen.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Ik snap ook niet zo goed wat de heren Mol en Plooij willen zeggen met dit verhaal.RobertMe schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:34:
[...]
Dat lijkt mij dan ook best raar, dat ze een tweede chassis hebben. Dat staat natuurlijk niet in de pitbox klaar want dan was het al opgevallen. Maar de enige andere manier om die auto op het circuit te krijgen is door hem langs het pitcomplex door even naar de voorkant/pitstraat te rollen en naar binnen te rijden. En de kans dat dat gaat gebeuren lijkt mij ook vrij klein.
En als ze al twee chassis hebben lijkt me ook dat ze die tegen elkaar willen valideren, dus 1 coureur die op 1 dag (zelfde omstandigheden dus) hetzelfde test. Lijkt mij niet dat ze dan vandaag Verstappen in de auto van afgelopen dagen laten rijden en nog vanalles meten en dan morgen Gasly in dat tweede chassis.
Als je andere aero wil testen schroef je dat er gewoon op. Daar heb je echt geen tweede chassis voor nodig...
Dat is precies wat er volgende week gaat gebeuren. Alle teams komen met doorontwikkelde aero, en ze hebben echt niet allemaal een tweede chassis in Barcelona om dat te testen.
Er kwam gisteren een nieuwe vloer binnen.Hmtsjmftsch schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:49:
Volgens Autosport heeft McLaren vannacht een aantal wijzigingen doorgevoerd en is dat de reden dat ze nog niet op de baan zijn geweest. Ze schijnen nu de auto weer te prepareren om snel weer op de baan te verschijnen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Heren dat tweede chassis verhaal is allang debunked. Het is gewoon zonde van de tijd en energie, die kun je beter steken in het produceren van nieuwe (betere) onderdelen.P.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Ik snap ook niet zo goed wat de heren Mol en Plooij willen zeggen met dit verhaal.
Als je andere aero wil testen schroef je dat er gewoon op. Daar heb je echt geen tweede chassis voor nodig...
Dat is precies wat er volgende week gaat gebeuren. Alle teams komen met doorontwikkelde aero, en ze hebben echt niet allemaal een tweede chassis in Barcelona om dat te testen.
Red Bull draait een nachtshift en dan halen ze gewoon de hele bolide uit elkaar, doen allerlei metingen en zetten m in de gewenste setup weer in elkaar.
Dit staat op motorsport.com10:30
We krijgen bevestiging dat McLaren de versnellingsbak van de MCL34 moest vervangen. Carlos Sainz zou binnen enkele minuten aan de slag kunnen.
Ik betwijfel ook of Plooij überhaupt wel weet wat een chassis is.P.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Ik snap ook niet zo goed wat de heren Mol en Plooij willen zeggen met dit verhaal.
Volgens mij klopt er ook vrij weinig van. Daarnaast, zoals ook al eerder vermeldt in dit topic en via F1TV, elk team haalt elke avond/nacht de hele auto uit elkaar. Veel onderdelen worden vervolgens getest en gecontroleerd, om vervolgens alles weer in elkaar te zetten.P.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Zoiets was ook mijn gedachte...P.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:50:
[...]
Mol en Plooij lullen wel vaker zomaar wat.
Lastige teststart leek het...Heijmenberg99 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:54:
Max is weer buiten.
Dat is toch dat frisdrankje met druivensmaak?Jimmy J. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:52:
[...]
Ik betwijfel ook of Plooij überhaupt wel weet wat een chassis is.
En weer binnenHeijmenberg99 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:54:
Max is weer buiten.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ja ging niet helemaal lekker, eerst rollen en dan pas voluitTrekDr0p schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:54:
Lastige teststart leek het...
https://streamable.com/nm7dr
Zou tof zijn als er op de baan ook iemand is om je stuur vast te houden.kevlar01 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:57:
Norris doet een zgn. 'Extraction Test'
Slecht idee... Hoe laat?
Ik dacht dat ze echt moesten springen van de auto weg, ook geen handen aan de auto ivm stroom?kevlar01 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:57:
Daar ga je al... zwarte bessen!kevlar01 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:55:
[...]
Dat is toch dat frisdrankje met druivensmaak?
Sinds wanneer is cassis van druiven gemaakt?kevlar01 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:55:
[...]
Dat is toch dat frisdrankje met druivensmaak?
Het erge is nog dat ze hun eigen draai geven aan vage geruchten (al dan niet omdat ze er geen fluit van snappen) dat bombarderen tot de waarheid en daar dan vervolgens ook nog weer eens allerlei hersenspinsels op los laten.Plenkske schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:54:
[...]
Zoiets was ook mijn gedachte...
Mol en Plooij lullen wel vaker zomaar wat.
Gelukkig is er nu F1TV.
Ach dat doen wel meerdere mensen hier.P.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:03:
[...]
Het erge is nog dat ze hun eigen draai geven aan vage geruchten (al dan niet omdat ze er geen fluit van snappen) dat bombarderen tot de waarheid en daar dan vervolgens ook nog weer eens allerlei hersenspinsels op los laten.
Gelukkig is er nu F1TV.
Is een extraction test niet voornamelijk voor in het geval van brand en zo? Dan zou ik het stuurtje toch weg gooien en zeker niet ook nog eens terug gaan zetten.kevlar01 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:57:
Dat ligt aan de situatie. Op de auto (in ieder geval bovenin bij de T-cam) brand een lampje dat de status van de accu aan geeft. Als de accu onveilig is moeten ze inderdaad van de auto af springen.SpeedfreakR schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:59:
[...]
Ik dacht dat ze echt moesten springen van de auto weg, ook geen handen aan de auto ivm stroom?
F1TV, de zender waarbij de commentator bijna een cakeje eet waaraan hij kan overlijden. Spanning en sensatie!P.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:03:
[...]
Het erge is nog dat ze hun eigen draai geven aan vage geruchten (al dan niet omdat ze er geen fluit van snappen) dat bombarderen tot de waarheid en daar dan vervolgens ook nog weer eens allerlei hersenspinsels op los laten.
Gelukkig is er nu F1TV.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Feit is wel dat voor sommige aero aanpassingen wel degelijk een ander chassis nodig is. Het is zeker niet zo dat je elk aero design zo maar op een chassis kan plakken.Razorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:52:
[...]
Heren dat tweede chassis verhaal is allang debunked. Het is gewoon zonde van de tijd en energie, die kun je beter steken in het produceren van nieuwe (betere) onderdelen.
Red Bull draait een nachtshift en dan halen ze gewoon de hele bolide uit elkaar, doen allerlei metingen en zetten m in de gewenste setup weer in elkaar.
Ook kent Mol meer mensen binnen de teams dan de gemiddelde tweaker dus ik zou hem wel iets eerder geloven dan wat er allemal in dit topic geschreven wordt.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Mooi verwoord en zo gaat het wel ja...P.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:03:
[...]
Gelukkig is er nu F1TV.
Ik heb liever dat ze geruchten verifiëren, met goede interviews komen of gewoon met feiten komen.
Gelukkig zijn er inderdaad alternatieven
Slecht idee... Hoe laat?
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Er zijn inmiddels al zoveel topics over F1, dus dat zou heel goed kunnensjaool schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:09:
Was er niet een thread waar je kon praten over uitzendingen, commentatoren etc.? Of ben ik nu abuis.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 20-02-2019 11:11 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, alleen bij een test is dat een beetje kostbaarRobertMe schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:05:
[...]
Is een extraction test niet voornamelijk voor in het geval van brand en zo? Dan zou ik het stuurtje toch weg gooien en zeker niet ook nog eens terug gaan zetten.
Dingen zijn 50.000 € waard ofzo?
Het is inderdaad wel steeds hetzelfde liedje...SnowDude schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:10:
Ik vind dat het tijd worden om maar eens tijdelijke bans uit te delen als er weer eens gejankt wordt over Mol en of andere zenders
Jack of all trades, master of none
YouTube: Pre-Season Test Timing Screenthomastvd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:12:
Is er nog ergens een live tijden/rondes overzicht?
I intend to live forever - so far, so good.
Kimi heeft stiekem zn oude Ferrari motor meegenomen.
Schijnt dat de bakker vannacht een tweede bakvorm gaat gebruiken bij het bakken van de cakejes.Jasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:05:
[...]
F1TV, de zender waarbij de commentator bijna een cakeje eet waaraan hij kan overlijden. Spanning en sensatie!
Deze doorontwikkeling zou moeten zorgen dat de cakejes niet in de keel kunnen blijven hangen.
Dat zou deze bakker een voorsprong kunnen opleveren op andere bakkers in Barcelona.
Zie de link in de quickreply :-)thomastvd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:12:
Is er nog ergens een live tijden/rondes overzicht?
[ Voor 3% gewijzigd door noo op 20-02-2019 11:14 . Reden: s/topic start/quickreply/ ]
Hoop geld, zit er een dure airbag in of zo?kevlar01 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:11:
[...]
Ja, alleen bij een test is dat een beetje kostbaar![]()
Slecht idee... Hoe laat?
Dat ja, stuurtje gooien hoef je niet te oefenen lijkt mekevlar01 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:11:
[...]
Als je het tegen mij hebt:SnowDude schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:10:
Ik vind dat het tijd worden om maar eens tijdelijke bans uit te delen als er weer eens gejankt wordt over Mol en of andere zenders
we hebben het hier over testdagen en ik reageer over de dingen die Mol heeft gezegt in het filmpje over dag 1.
Die hele auto doet niks zonder dat stuurtje kan ik je vertellenGSX-MAN schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:13:
[...]
Hoop geld, zit er een dure airbag in of zo?
Gamertag: timmie271
https://kotaku.com/the-50...eels-of-formula-1-5785331GSX-MAN schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:13:
[...]
Hoop geld, zit er een dure airbag in of zo?
Hoop carbon en high tech snufjes denk ik
Wat mij betreft mag je Mol best bashen als hij onzin loopt te verkondigen over dingen die gebeuren op de testdagen. Dat hoeft vervolgens niet gekoppeld te worden aan de Ziggo/Sky discussie die in het andere topic looptPlenkske schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:13:
[...]
Als je het tegen mij hebt:
we hebben het hier over testdagen en ik reageer over de dingen die Mol heeft gezegt in het filmpje over dag 1.
RBR heeft flink geinvesteerd in een pitbox tunnel afgelopen winter hoor. Olav Mol heeft toch gelijk!RobertMe schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:34:
[...]
een treffende spreuk
Als Gasly hem in het begin van de dag had gewrecked gister i.p.v. aan het eind, dan konden ze snel verder met de andere wagen zonder waardevolle tijd te verliezen.
Ik kan IT niks vragen want ik hoor dit niet te kijken
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Uiteaard hebben de meeste teams een backup chassis bij zich (of klaar staan om direct in te vliegen). De grote vraag is alleen of dat tweede chassis de zelfde specs heeft of net een ander design.kevlar01 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:17:
2e chassis is ook helemaal niet zo'n stom idee.
Als Gasly hem in het begin van de dag had gewrecked gister i.p.v. aan het eind, dan konden ze snel verder met de andere wagen zonder waardevolle tijd te verliezen.
Ik neem aan dat dat het zelfde is, een tweede design zou wel bekend zijn geworden door extra crash tests
Dit is supertof, je ziet hier (volgens mij) dat Merc het laagst hangt (low rake) Ferrari en Redbull ongeveer even hoog (misschien RBR iets hoger maar koeilijk te zeggen. Maar kijk ook goed naar zowel de linker als rechterband. Bij Mercedes het meest vervormt (zelfs links nog overduidelijk) bij Ferrari en een flink stuk minder en bij RedBull duidelijk het minst. Als deze bocthen met dezelfde snelheid zijn genomen zie je hier heel duidelijk geillustreerd waarom de Redbull zijn banden langer goed houd dan vooral de Merc en ook iets de Ferr.Lasmibalsingh schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:42:
Achterkantvergelijking van RBR en de concurrenten, week 1, dag 2:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
een treffende spreuk
Het ging me dan ook niet om het aangeven aan monteur, maar voornamelijk het feit dat hij het ook weer deed terugplaatsen. Maar i.p.v. aangeven aan monteur had hij natuurlijk ook het stuurtje op de neus kunnen leggen zoals ze normaliter ook doen als ze bv na de race uit de auto stappen en er geen monteur in de buurt is om het stuurtje aan te nemen.kevlar01 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:11:
[...]
Nee, mijn auto stuurt ook niet zondertimmie271 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:14:
[...]
Die hele auto doet niks zonder dat stuurtje kan ik je vertellen
Slecht idee... Hoe laat?
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:43:
Sorry voor mijn vreselijk slechte tekenskills
[Afbeelding]
[ Voor 37% gewijzigd door Ari Gold op 20-02-2019 11:25 ]
#GR63 ready for a seat fit check in the FW42.
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 20 februari 2019
Everyone in the garage working flat out to get on track as soon as possible 💪 pic.twitter.com/LSNoZbKUCq
Display:
https://www.mclaren.com/a...item/display-unit-pcu-8d/
Button interface:
https://www.mclaren.com/a...ing-wheel-interface-unit/
Nieuwe achtervleugel dus bij RBR.Wir hören aus dem Red Bull-Lager: Ab heute schmückt der richtige Heckflügel den RB15. "Vorher war es ein Montreal-Flügel", scherzt Teamchef Christian Horner. Soll heißen: Ein Heckflügel mit zu wenig Anpressdruck. Der neue erzeugt mehr Abtrieb im Heck. Das erleichtert es den Ingenieuren, das Auto auszubalancieren. Honda hat zur Sicherheit den Motor getauscht nach dem Einschlag von Pierre Gasly gestern. Untersuchungen haben ergeben, dass der Motor aber nicht beschädigt wurde.
Uiteraard. Betere helmen zijn lastig te vinden.
Slecht idee... Hoe laat?
Verwijderd
Hahahahaa, lijken de deelnemers aan dit topic wel.P.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:03:
[...]
En uit voorzorg een nieuwe motor. We weten allemaal nog hoe Monaco vorig jaar was na zo'n shunt.P.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:32:
Van de live ticker van AMuS:
[...]
Nieuwe achtervleugel dus bij RBR.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
PSN: McMillan0984
Zou je Haas zeggen ja.Clavat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:36:
Haas gaat RBR echt wel verslaan dit jaar. Ze hebben nu alweer meer ronden dan RBR.
Mijn boefje is liev!
[ Voor 26% gewijzigd door Heijmenberg99 op 20-02-2019 11:37 ]
Hebben waarschijnlijk niet zo'n Haas(t)...Heijmenberg99 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:37:
de Haas staat stil
©2004
Famous last words...Clavat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:36:
Haas gaat RBR echt wel verslaan dit jaar. Ze hebben nu alweer meer ronden dan RBR.
En de Haas.is het haasje...Clavat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:36:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En ze goed mee konden met de pace..
PSN: McMillan0984
Maar blijkbaar geen schade dus (achteraf).Señor Sjon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:34:
[...]
En uit voorzorg een nieuwe motor. We weten allemaal nog hoe Monaco vorig jaar was na zo'n shunt.
Even een quote van Christian Horner die nu relevant geworden is:
„Wir haben am ersten Testtag vier frische und einsatzbereite Motoren in der Garage. Das gab es seit zwölf Jahren nicht mehr.“
Fant-Haas-tic..Clavat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:40:
Vergeet niet vorig jaar eerste race van het jaar was wel even spannend omdat de Haas voor RBR lag.
Mijn boefje is liev!
Eerste races deden ze mee wat dat betreft, maar verder zijn ze vrijwel stil blijven staan gedurende het seizoen.Clavat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:40:
Vergeet niet vorig jaar eerste race van het jaar was wel even spannend omdat de Haas voor RBR lag.
Iemand moet het doen, nu Will er mee opgehouden is...
Hij had ze al in de fabriek tot zijn beschikking, tot zijn grote verbazing.P.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:40:
[...]
Maar blijkbaar geen schade dus (achteraf).
Even een quote van Christian Horner die nu relevant geworden is:
„Wir haben am ersten Testtag vier frische und einsatzbereite Motoren in der Garage. Das gab es seit zwölf Jahren nicht mehr.“
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Maar deze reactie van Chris misschien nog niet:Jasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:24:
@Remy oud nieuwswisten we al een pagina geleden. Hihi
https://twitter.com/Chris...tatus/1098124472496852993
Noises coming out of the team have not been positive about the pace, but until it runs won’t know for sure. Fingers crossed it’s more stable than last year’s car and can be developed successfully
Waar een Will is..ATS schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:43:
[...]
Iemand moet het doen, nu Will er mee opgehouden is...
Mijn boefje is liev!
Zou Renault expres de boel verkloot hebben qua onderdelenproductie? Om RB te naaien?Señor Sjon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:44:
[...]
Hij had ze al in de fabriek tot zijn beschikking, tot zijn grote verbazing.
Of waren ze dusdanig slecht georganiseerd dat ze het gewoon niet voor elkaar kregen?
Je zou toch sowieso 1 of twee motoren als backup willen hebben per team.
Opgeteld bij het 'refurbishen' van onderdelen, klinkt dat niet best.
Dit topic is gesloten.
![]()
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019