Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1 2019] Barcelona Testdagen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 57 Laatste
Acties:
  • 227.649 views

Onderwerpen

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:45
Zonder naar tijden te kijken ben ik nog niet helemaal overtuigd van de kracht van RBR-Honda. Waar je ziet dat Ferrari & Mercedes continue rondjes aan het draaien zijn, blijft RBR toch wel enigzins achter.

Tuurlijk allemaal speculaas, maar de ochtend enkel 18 rondjes rijden, terwijl F&M er 2,5x zoveel doen baart mij toch langszaam wel een beetje zorgen.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:13

spartacusNLD

This is Sparta!!

JPM85 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:48:
Zonder naar tijden te kijken ben ik nog niet helemaal overtuigd van de kracht van RBR-Honda. Waar je ziet dat Ferrari & Mercedes continue rondjes aan het draaien zijn, blijft RBR toch wel enigzins achter.

Tuurlijk allemaal speculaas, maar de ochtend enkel 18 rondjes rijden, terwijl F&M er 2,5x zoveel doen baart mij toch langszaam wel een beetje zorgen.
:/

testdagen zeggen niks :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-11 11:33

is de eerste dag dat ze echt wat minder rondjes rijden afgelopen dagen hadden ze in totaal wat minder maar nou ook niet heel erg weinig

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 14:48

GSX-MAN

de/het/een

"Gast, kom uit die auto. We zijn nog bezig"
"Nee, ik wil rijden!"
"De wielen zitten er nog niet op, de motor ligt nog in Engeland, uitstappen"
"Nee, ik wil rijden!"
"Gast..."

Slecht idee... Hoe laat?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:16
MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:47:
[...]

Zou Renault expres de boel verkloot hebben qua onderdelenproductie? Om RB te naaien?
Of waren ze dusdanig slecht georganiseerd dat ze het gewoon niet voor elkaar kregen?

Je zou toch sowieso 1 of twee motoren als backup willen hebben per team.

Opgeteld bij het 'refurbishen' van onderdelen, klinkt dat niet best.
Toen Renault het noodlijdende Lotus weer (terug)kocht, hebben ze de focus op een eigen team gelegd en was RB gelijk klant. Dat uitte zich in een stuk minder support. Maar de verhalen die de ronde doen geven ook aardig wat gestuntel weer (kapot blok leveren e.d.).

Mercedes zet ook geen snelle tijden neer. De Honda's rijden gezamenlijk 100+ ronden/dag zo'n beetje. Dat komt ongeveer overeen met een raceweekend per dag.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:05

JB

Cédric roelt!

jip_86 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:47:
[...]

Someone Haas to do it right :+
Wat de vos niet weet, weet Haas ook niet..

Mijn boefje is liev!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

PANIEK!

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• JPM85
Señor Sjon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:50:Mercedes zet ook geen snelle tijden neer. De Honda's rijden gezamenlijk 100+ ronden/dag zo'n beetje. Dat komt ongeveer overeen met een raceweekend per dag.
Daarom dat ik er ook bij zeg, tijden zeggen niets.
Alleen rijden ze op dag1 & 2 ook zo'n 20%-25% minder ronden.

We weten zo'n beetje niets, maar afgelopen jaren is wel duidelijk geworden dat rondjes rijden (ongeacht tempo), wel vaak gelijk staat aan waardevolle data.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:34

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

JPM85 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:54:
[...]

Daarom dat ik er ook bij zeg, tijden zeggen niets.
Alleen rijden ze op dag1 & 2 ook zo'n 20%-25% minder ronden.

We weten zo'n beetje niets, maar afgelopen jaren is wel duidelijk geworden dat rondjes rijden (ongeacht tempo), wel vaak gelijk staat aan waardevolle data.
Haas-tige spoed is dan ook zelden goed! :+

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022

Dus als Verstappen vanmiddag 60 ronden aflegt en de 2e tijd neerzet is alles weer goed ?

iRacing Profiel

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:42
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dz1-ZwNW0AAiqVa?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dz1-b-uXgAA67JI?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dz1-xy5W0AAZe9l?format=jpg&name=medium

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 20-02-2019 12:00 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:04
Het enige wat we weten is dat ze een nieuwe motor hebben gemonteerd, bezig zijn met een nieuwe achtervleugel en dat ze vanmorgen met het wasrek gereden hebben.
Ik verwacht dus dat ze gewoon wat afstellingen aan het doen zijn en dan weer gaan rijden ?

• Jasphur
Hoe is het eigenlijk met MCL en hun ‘vernieuwde’ pit stop?

• JPM85
HeAdWaVe74 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:56:
[...]

Dus als Verstappen vanmiddag 60 ronden aflegt en de 2e tijd neerzet is alles weer goed ?
Lezen....ook een vak blijkbaar. Ik heb het enkel over afstand die afgelegd wordt.
60 ronden rijden prima, maar als Mercedes en Ferrari er weer 80+ doen, dan blijf ik dus bij het standpunt dat ze continue 20-25% minder afstand af leggen.

• Señor Sjon
Ten opzichte van voorgaande jaren een dikke verbetering anders. :+ Normaal was een Newey auto pas rond de tweede test klaar. :P

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:20
Misschien heeft RB meer verschillende versies van onderdelen die ze willen testen. Als je die moet wisselen kost dat meer tijd.

Plus die rondjes met aero rekken tellen vaak niet mee als ze binnen 1 rondje weer de pits in gaan.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-11 17:51

Kasai

Legendary

Clavat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:40:
Vergeet niet vorig jaar eerste race van het jaar was wel even spannend omdat de Haas voor RBR lag.
En ze goed mee konden met de pace..
Is dat de enige race die je hebt gekeken?

Atlas#22744

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:27
Waar blijft Le Max? Nieuwe achtervleugel monteren hoeft toch niet zo lang te duren?

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 20:05
Kasai schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:01:
[...]

Is dat de enige race die je hebt gekeken?
Ja helaas heb ik de rest zoals het ongeluk in Bahrein, de overwinning in Oostenrijk
De inhaalacties en verloren P1 in China, Ocon moment. De kapotte RBR op Monaco, De spookrijder achterop de Haas. Allemaal niet gezien 8)7

PSN: McMillan0984

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 15:51

TrekDr0p

QR niet scannen

Sainz is een vleugeltje kwijt :+

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:21
Grimmie187 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:03:
Waar blijft Le Max? Nieuwe achtervleugel monteren hoeft toch niet zo lang te duren?
Voel je de spanning al? :+

• Bra1niac
  • Laatst online: 23-02 22:07
https://www.auto-motor-un...es-red-bull-ferrari-2019/
Bezorgde gezichten bij Red Bull en mercedes

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:13

spartacusNLD

This is Sparta!!

google translate:

"De voorvleugels van de nieuwe Formule 1-auto's zijn niet meer anders. Er zijn twee totaal verschillende concepten. Hebben Ferrari en Sauber de juiste grip op de zak met trucs gelegd?"

:+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-11 15:11
Verhaal met selectief quoten. Lig nog niet wakker.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Onboard ronde(volledige lap) met LEC

https://streamable.com/ufrf9
floriz87 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:12:
[...]

Verhaal met selectief quoten. Lig nog niet wakker.
https://grandpx.news/ferr...e-at-least-5-tenths-tost/

Zelfde verhaal ongeveer....

[ Voor 66% gewijzigd door kevlar01 op 20-02-2019 12:15 ]

• Stoelpoot
  • Niet online
Ik zie het niet gauw gebeuren. Zeker bij Red Bull niet. Red Bull heeft altijd juist hoge downfore gebruikt, daar helpen hun vorm van vleugels dus bij. De kennis van Ferrari / Alfa is bij hen ook niet onbekend, dat zie je aan de Sauber.

Kan de verschillende front wing een verschil maken voor Ferrari? Hoogstwaarschijnlijk. Mogelijk is dit hun succesvolle offensief tegen Mercedes om de laatste stap te zetten waar ze vorig jaar naar zochten. Maar zullen ze zo dominant kunnen zijn als het Ferrari van Schumacher? Dat verwacht ik niet zo maar. Anders had Red Bull ook wel zo'n ontwerp gebruikt.

Wel echt leuk om weer een aero-ontwikkeling te zien op deze manier.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53

Martinspire

Awesomeness

Meer rondjes maakt geen betere auto. Bovendien zijn er verschillende redenen om naar buiten te gaan. Voor aero weet je snel genoeg of het klopt of niet. Voor de motor, versnellingsbak of bv olie en brandstof gaat het om veel rondjes rijden, maar dat kun je altijd nog doen. Nu aangeven wat er qua aero veranderd moet worden, geeft ze de kans om volgende week een onderdeel in te vliegen als dat nodig is.

Een motor kunnen ze ook op een testbank aan zetten, dat is niet zo heel spannend en met 1 raceafstand heb je de temperaturen ook wel gecontroleerd. Data verzamelen is leuk, maar dat kan bv volgende week ook nog.

Het aantal rondjes zegt alleen de eerste en tweede dag wat. Dan kijken ze vooral "blijft het heel". Vanaf vandaag zullen programma's meer afwijken. Williams zal als ze gaan rijden ook meteen een lange run doen als ze eenmaal de start hebben gedaan.

Daarbij komt ook nog dat het afhangt hoe stabiel een rijder zijn rondjes maakt. Want dan kun je data goed vergelijking met welke instellingen ze rijden en hoeveel effect dat heeft. Van Max weten we dat ie gewoon heel stabiel kan rijden, dus minder rondjes maakt dan minder uit. En als ie zich vertrouwd voelt in de wagen, hoeven ze ook daarvoor geen extra rondes te rijden.

In principe kunnen ze met de windtunnel, testbank voor de motor en racesimulator al aardig wat doen waardoor het aantal ronden niet zo heel veel uitmaakt. Het is vooral leuk voor de statistieken, maar je gaat er geen kampioenschap mee winnen.

Ik denk verder dat ze bij Red Bull en Mercedes al aardig wat aan het testen zijn in Engeland met hoe Ferrari die voorvleugel kan laten werken.

En als er een budget cap komt, verwacht ik dat we ook nog wel eens wat gaan zien dat een auto snel lijkt, maar dat ze eigenlijk met weinig brandstof en snelle motormodus rijden om teams te dwingen geld weg te gooien aan onderzoek

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 20-02-2019 12:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Volgens mij is dit verhaal nu al 10 keer in dit topic neer gezet..
Via verschillende sites en quotes.

Niet erg interessant.

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:42
Stoelpoot schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:17:
[...]
Dat verwacht ik niet zo maar. Anders had Red Bull ook wel zo'n ontwerp gebruikt.
:?

• Plenkske
GPToday meld op hun live chat dat RB niet wil reageren waarom ze nog maar 18 rondes hebben gereden.
Verder plaatsen ze net dit artikel
https://www.gptoday.net/n...b15-is-nog-niet-in-balans

• Stoelpoot
  • Niet online
Zoals ik eerder stel is de kennis aanwezig in het Red Bull-bolwerk (Toro Rosso gebruikt de 'alternatieve' vleugel). Dus als dat zo spectaculair zou zijn om zich zorgen over te maken, verwacht ik dat Red Bull dat al zou hebben geweten.

• Señor Sjon
Het verhaal dat Marc heeft verteld in de video is afkomstig van een voormalig teamlid van Red Bull Racing die eind vorig jaar is vertrokken, hij werkt dus niet meer bij het team en is ook niet in Barcelona.
Dat is dus een rehash van een oud bericht door MP.

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

MAX weer buiten, geen zorgen mensen :+

Kimi 1:17 :o

[ Voor 18% gewijzigd door TrekDr0p op 20-02-2019 12:28 ]

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dz2E-2OW0AAuaIB?format=jpg&name=900x900

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:46

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TrekDr0p schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:27:
Nou, en rondje van 33 minuten is ook geen reden tot juichen ;)

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 21:42
TrekDr0p schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:27:
wdc wcc confirmed :9

• Stoelpoot
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:23:
[...]

Dat is dus een rehash van een oud bericht door MP.
Met daaronder:
Een goed ingevoerde technische bron in de paddock vertelde aan de redactie van GPToday.net: "Het probleem is niet zo zeer de motor maar de complete achterkant. Die is nog niet in balans en daardoor loopt het nog niet zoals men wil bij Red Bull Racing."
Het is een debunking van de ene bron, maar ze hebben zelf wel een andere bron die ook net andere informatie geeft.

• Señor Sjon
En groene sectoren/top speeds.

Edit
Naar P4 met vrijwel alles groen. 1.18.899

[ Voor 45% gewijzigd door Señor Sjon op 20-02-2019 12:29 ]

• Jasphur
Kimi in zijn Alfa een 1:17!

• Razorbite
  • Laatst online: 20-11 13:58
Geen man overboord denk ik. De eerste dagen gingen om testen van interne onderdelen. Welke vleugel je draagt maakt dan niet zoveel uit.

• Plenkske
Max meteeen naar 1:18:899
Tijden zeggen niks.

• Señor Sjon
Razorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:29:
Geen man overboord denk ik. De eerste dagen gingen om testen van interne onderdelen. Welke vleugel je draagt maakt dan niet zoveel uit.
Wel als je niet een vleugel hebt die de auto in balans brengt. ;)

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:19

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ze lachen wel bij RB en Honda :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:23

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Max ook meteen met zn nieuwe helm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De lachende gezichten van Chef-Honda en Horner lijken niet op grote problemen te wijzen.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:14
Weet iemand of en hoe het mogelijk is om in de F1TV app een lagere resolutie beeld te krijgen? Het kost me ontiegelijk veel data op deze manier, 2 GBtjes per uur zoiets :P

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:19

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Alfa toch op een zachtere band dan Ferrari... Dus met een korreltje zout nemen die tijd...

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Plenkske
Schijnt alleen een andere kleur te zijn.
Vanaf volgende week wel met nieuwe helm
bron: https://racingnews365.nl/...naf-tweede-test-bruikbaar

• Razorbite
Onze journalist Dieter Rencken heeft bij Red Bull Racing nagevraagd waarom Max Verstappen nog maar 18 ronden gereden heeft. Red Bull wil hier niet op reageren. Persvoorlichters zijn er om de juiste informatie aan de media te melden. Tijdens het testen willen ze echter ook graag alle problemen buiten de pers houden. De teams zullen uit zichzelf niet snel problemen toegeven of naar buiten brengen, zeker niet als het 'schadelijk' is voor het imago. Als men dus niet wil reageren duidt het duidelijk op serieuze zaken.
Cirkel redenering. Ze willen zichzelf graag heel serieus nemen. Terwijl een team alleen maar neutrale antwoorden geeft, op iedere vraag. Of geen antwoord zoals nu.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Plenkske schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:31:
[...]

Schijnt alleen een andere kleur te zijn.
Vanaf volgende week wel met nieuwe helm
bron: https://racingnews365.nl/...naf-tweede-test-bruikbaar
Vettel rijdt al met de Arai. Mag ook gewoon tijdens de tests.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• HeAdWaVe74
He verdorie een 4e tijd nu is alles weer anders........

[ Voor 3% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 20-02-2019 12:33 ]

iRacing Profiel

• Plenkske
FirePuma142 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:32:
[...]

Vettel rijdt al met de Arai. Mag ook gewoon tijdens de tests.
Dat kan, maar Max dus blijkbaar nog niet.

• Ari Gold
HeAdWaVe74 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:32:
He verdorie een 4e tijd niet is alles weer anders........
Nu in normaal ABN graag. :P

Klein slippertje bij Max net.

Bensimpel

Positieve meneer

Het zegt wel dat schijnbaar Honda zijn zaakjes goed voor elkaar heeft, dat beloofd wel wat :)

😆 - Denk ook eens om ;)

• Plenkske
Razorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:31:
[...]

Cirkel redenering. Ze willen zichzelf graag heel serieus nemen. Terwijl een team alleen maar neutrale antwoorden geeft, op iedere vraag. Of geen antwoord zoals nu.
Precies... teams zullen ook niet gaan roepen dat ze ineens een verbetering gevonden hebben. Dat gaan andere teams ook zien.

• HeAdWaVe74
Ari Gold schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:33:
[...]

Nu in normaal ABN graag. :P

Klein slippertje bij Max net.
Zie edit

iRacing Profiel

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

metallicattim schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:30:
Weet iemand of en hoe het mogelijk is om in de F1TV app een lagere resolutie beeld te krijgen? Het kost me ontiegelijk veel data op deze manier, 2 GBtjes per uur zoiets :P
Ik zou kijken of je de bandbreedte van je verbinding kunt limiteren to 1mbps met een app ofzo. Dan schaalt-ie vanzelf wel omlaag denk ik.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Ari Gold
Kimi WDC confirmed.

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
JPM85 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:58:
[...]
Lezen....ook een vak blijkbaar. Ik heb het enkel over afstand die afgelegd wordt.
60 ronden rijden prima, maar als Mercedes en Ferrari er weer 80+ doen, dan blijf ik dus bij het standpunt dat ze continue 20-25% minder afstand af leggen.
Vergeet ook niet dat ze gisteren ruim een uur minder konden rijden nadat Gasly hem in de muur parkeerde.

Het zit dichtbij genoeg dat ik er niet meteen een slecht gevoel bij krijg, maar verder kan ik er niet echt een conclusie uit trekken.

[ Voor 12% gewijzigd door Krankenhausen op 20-02-2019 12:44 ]

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 13:17
Wisten we toch al, onze handtekeningen staan al klaar!

kimi

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jaja Kimi 1.17 haha

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

JPM85 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:58:
[...]

Dat is geen standpunt, dat is een feit. Wat is je punt?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:54

Vuvuzela

My spire is forming

I served in a company of heroes.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:14
JvS schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:34:
[...]

Ik zou kijken of je de bandbreedte van je verbinding kunt limiteren to 1mbps met een app ofzo. Dan schaalt-ie vanzelf wel omlaag denk ik.
Dat is een optie ja! Jammer dat het niet gewoon simpel in de app/account kan, valt sowieso weinig in te stellen/aanpassen in die app.

• Bansheeben

Bansheeben

HONDA POWAAAA

Vind het nog niet eens echt een gekke gedachte overigens

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• erik91
Bansheeben schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:40:
HONDA POWAAAA

vtec just kicked in yo

• P.K.
  • Laatst online: 23-11 18:15
Razorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:29:
Nuance hier:

https://www.auto-motor-un...ntfluegel-barcelona-test/

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:48
Bansheeben schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:40:
[...]

HONDA POWAAAA

Ging bij het insturen al fout....zo lijkt het.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:40
Kvyt - Max switch confirmed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B1awGztV3jC8VsJw2fbkK7fA/full.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door renzo4000 op 20-02-2019 12:52 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Ari Gold
Sainz komt nog goed uit het grind, meteen de pit in.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:56
Christian geeft in ieder geval bemoedigende woorden dat ze op schema zitten en alles volgens plan gaat. Pierre is heel blij met de Honda en Max is "raving" over de motor. Ze zien (grappig hoe ze dat nu al kunnen bedenken) Mercedes inmiddels achter zich en bijten in de enkels van Ferrari.

Als je naar de tijden kijkt zou je dat niet zeggen en ik Zou Christian direct opgeven voor de soufflé ronde van Heel Holland Bakt. Maar ze zeggen het. Pallet zout erbij en we gaan het meemaken. 8)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:59

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:14

Chakotay

Lick here to continue

Vestappen haalt Vettel in, Ferrari kan het wel vergeten dit jaar! :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:54

Vuvuzela

My spire is forming

I served in a company of heroes.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:23
Tja, je kan zeggen we geloven de geruchten nooit. Aan de andere kant neem ik de woorden van teams en coureurs ook niet bepaald serieus. De documentaire van McLaren laat dat heel mooi zien. Het is natuurlijk niet zo dat Red Bull en Mercedes er nooit naast kunnen zitten.

[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 20-02-2019 13:00 ]

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:56
Verstappen on track again!

Zal kort zijn, over 3 minuten is het schafttijd.

[ Voor 50% gewijzigd door asing op 20-02-2019 12:58 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• erik91
Hij wou gewoon 33 rondjes rijden voor de pauze :D

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:23

SpeedfreakR

Zoeffff.....

asing schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:57:
Verstappen on track again!

Zal kort zijn, over 3 minuten is het schafttijd.
Foutje bedankt.. ging zn team voorbij in de pit 8)7

• Bansheeben

Bansheeben

Kijk aan, Renault countert meteen met een dot extra vermogen :+

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:14

Chakotay

Lick here to continue

Zocht iemand nog een nieuwe baan?

Williams zoekt sinds vanochtend een nieuwe HR Advisor.

_O-

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:25
Volgens de analyse van Red Bull is het momenteel meer een duel Ferrari tegen Red Bull als Ferrari tegen Mercedes. "We zien Mercedes nu achter ons."
Klinkt bemoedigend.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chakotay schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:02:
Zocht iemand nog een nieuwe baan?

Williams zoekt sinds vanochtend een nieuwe HR Advisor.

_O-
Stapje hoger :P
Over ons
Williams is one of the world’s leading Formula One teams. _/-\o_

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SpeedfreakR schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:00:
[...]

Foutje bedankt.. ging zn team voorbij in de pit 8)7
Alleen maar om zn ronden aantal op 33 te brengen 8)

• NotSoSteady
SinergyX schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:03:
[...]

Over ons
Dat mogen ze dan vanmiddag laten zien. :9

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:23

DataGhost

iPL dev

[...]

Over ons
Ze zitten nu gewoon in de top10 toch? :+

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 14:48

GSX-MAN

de/het/een

[...]

Over ons
Zeker. Ze zitten in de top 10 van hun branche.

Slecht idee... Hoe laat?

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:21

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/e0h87aw4hlh21.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=362c5c9ac2f408a7125eeb1743afe9cc155c5654

Hoop dat hij nog niet geplaatst is

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 12:50
Je kan het positief zien, ze hebben nog geen enkele rode vlag veroorzaakt

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Grimmie187
Klinkt ook als wishful thinking, alsof Mercedes na minieme regelwijzigingen plotseling het 3e team is. Ik geloof er niets van dat ze hun voorsprong van eind vorig seizoen plotseling kwijt zijn..

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:25
Grimmie187 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:08:
[...]

Klinkt ook als wishful thinking, alsof Mercedes na minieme regelwijzigingen plotseling het 3e team is. Ik geloof er niets van dat ze hun voorsprong van eind vorig seizoen plotseling kwijt zijn..
Ja precies, lijkt me niet dat je qua snelheid iets over Mercedes kunt zeggen op dit moment.

• NotSoSteady
[...]

Nou, ze verliezen 1,5s aan downforce en dat is niet bepaald miniem, dus daar kun je wel degelijk de mist mee ingaan. Daarmee wil ik niet zeggen dat dit het geval is, maar ik zou het ook niet willen uitsluiten op basis van de prestaties van vorig jaar.

[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 20-02-2019 13:12 ]

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[...]

Vorig jaar waren diezelfde GPS analyses spot on voor de onderlinge verhoudingen volgens mij.

• Grimmie187
FirePuma142 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:10:
[...]

Vorig jaar waren diezelfde GPS analyses spot on voor de onderlinge verhoudingen volgens mij.
Ik hoop met je mee, maar noway dat ik Mercedes afschrijf op basis van 2,5 testdag zonder snelle rondjes..

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BREAKING!!! Williams meest constante team van 2019!!!

• Razorbite
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dz2MNLgWoAE1Oac.jpg

Verschil tussen oude en nieuwe wing.

[ Voor 9% gewijzigd door Razorbite op 20-02-2019 13:14 ]

• pro_6or
  • Laatst online: 19:02

pro_6or

amateur_60r

NotSoSteady schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:57:
Tja, je kan zeggen we geloven de geruchten nooit. Aan de andere kant neem ik de woorden van teams en coureurs ook niet bepaald serieus. De documentaire van McLaren laat dat heel mooi zien. Het is natuurlijk niet zo dat Red Bull en Mercedes er nooit naast kunnen zitten.
Geldt voor de andere 8 teams ook.

een treffende spreuk

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Grimmie187 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:12:
[...]

Ik hoop met je mee, maar noway dat ik Mercedes afschrijf op basis van 2,5 testdag zonder snelle rondjes..
Eens, laten we de volle twee weken eerst maar eens afwachten. Dat lijkt me een zinvollere dataset. Hoe dan ook, Mercedes had vorig jaar de op 6 of 7 na snelste tijd, maar was volgens de GPS analyse wel de snelste en dat was in Australie waar. Vettel won door de VSC.

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Dat zijn verdomd slechte foto's :p

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

• pro_6or
  • Laatst online: 19:02

pro_6or

amateur_60r

Jimmy J. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:18:
[...]
Dat zijn verdomd slechte foto's :p
klopt, maar kijk naar het hoogte verschil in het DRS armpje (vlak on der de kop). De ene vleugel is dus een stuk dieper. de endplates zijn nagenoeg gelijk (kun je op andere foto's zien).

een treffende spreuk

Pagina: 1 ... 21 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.