Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Precies, en Hamilton pole met 0,7s..FirePuma142 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:17:
[...]
Eens, laten we de volle twee weken eerst maar eens afwachten. Dat lijkt me een zinvollere dataset. Hoe dan ook, Mercedes had vorig jaar de op 6 of 7 na snelste tijd, maar was volgens de GPS analyse wel de snelste en dat was in Australie waar. Vettel won door de VSC.
Wikipedia: 2018 Australian Grand Prix
En dat artikel... https://www.auto-motor-und-sport.de/ is dat nou echt betrouwbaar? Klinkt een beetje als Flatscreen-beugel-muur-discounter.nl Correct me if i'm wrong.
[ Voor 31% gewijzigd door Jackson6 op 20-02-2019 13:30 ]
Ze laten gewoon nog niet alles zien. Wellicht niet eens nodig. Ze hebben gewoon een hele set met testen die ze doorlopen.Jackson6 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:27:
Heb ik nu iets gemist of is er iets concreets waaruit blijkt dat Mercedes het verneukt heeft? Begint nu echt een mug/olifant verhaal te worden hoor.. speculeren en voorspellen oké maar dit is wel erg triest.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Je plaatje is incompleet en mist Day 3 Session 1: 0 laps
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het schijnt dat iemand een Mercedes-monteur heeft gespot die niet de hele tijd aan het lachen was en wat bleekjes uitkeek. Dus dat gaat dit seizoen niks worden met Mercedes. Lichaamstaal zegt alles in F1 heb ik deze week geleerd. Als Max lacht, dan kun je bijna al je geld op een wereldkampioenschap zetten.Jackson6 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:27:
Heb ik nu iets gemist of is er iets concreets waaruit blijkt dat Mercedes het verneukt heeft? Begint nu echt een mug/olifant verhaal te worden hoor.. speculeren en voorspellen oké maar dit is wel erg triest.
En dat artikel... https://www.auto-motor-und-sport.de/ is dat nou echt betrouwbaar? Klinkt een beetje als Flatscreen-beugel-muur-discounter.nl Correct me if i'm wrong.
[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 20-02-2019 13:33 ]
Kater, ze hadden gisteravond iets te vierenNotSoSteady schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:31:
[...]
Het schijnt dat iemand een Mercedes-monteur heeft gespot die niet de hele tijd aan het lachen was en wat bleekjes uitkeek. Dus dat gaat dit seizoen niks worden met Mercedes. Lichaamstaal zegt alles in F1 heb ik deze week geleerd.
Slecht idee... Hoe laat?
Denk dat er ook gewoon een hoop kliks gegenereerd willen worden bij journalisten....Jackson6 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:27:
de inmiddels aloude regel blijft de komende 1,5 week gelden:
Let op:
Testdagen zeggen niks.
Slecht idee... Hoe laat?
Russell zegt: "challenge accepted" ?GSX-MAN schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:34:
Al 2,5 dag geen Williams in de grindbak gezien.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Waarom zou je nu al ´kwalificatie´ rondes willen neerzetten?SideSwipe schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:28:
[...]
Ze laten gewoon nog niet alles zien. Wellicht niet eens nodig. Ze hebben gewoon een hele set met testen die ze doorlopen.
Gewoon lekker rond rijden, kijken of alles in racesimulaties het goed blijft doen. en of de motor/versnellingsbak ect, het goed houd.
Die Q tijden kunnen volgende week ook nog op woensdag en donderdag, ffies tussendoor
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat komt er nou uit de pitbox?
Slecht idee... Hoe laat?
Verneukt? Uit de eerste GPS analyses blijkt een achterstand van Mercedes. Meer is het niet. Triest is het ook niet. En ja, dat is een betrouwbare site.Jackson6 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:27:
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Precies. Ik denk dat Mercedes eerder is geschrokken van de andere aero van Ferrari en Alfa.basvn schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:37:
[...]
Waarom zou je nu al ´kwalificatie´ rondes willen neerzetten?
Gewoon lekker rond rijden, kijken of alles in racesimulaties het goed blijft doen. en of de motor/versnellingsbak ect, het goed houd.
Die Q tijden kunnen volgende week ook nog op woensdag en donderdag, ffies tussendoor
Mwoh... Ze zijn niet vies van wat speculaas daar...FirePuma142 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:42:
[...]
Verneukt? Uit de eerste GPS analyses blijkt een achterstand van Mercedes. Meer is het niet. Triest is het ook niet. En ja, dat is een betrouwbare site.
Maargoed, Ferrari kan wel wat voorsprong gebruiken aan het begin van het seizoen... Ervaring leert dat ze gedurende het seizoen toch wat minder hard ontwikkelen.
[ Voor 19% gewijzigd door MikeyMan op 20-02-2019 13:44 ]

Nog even een foto van vanmorgen/vannacht toen de W42 binnenkwam op het circuit
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Volgens mij zag ik op F1Technical net een lijstje voorbij komen met hoeveel snelste testdagen ieder team had sinds 2014. Ferrari stond fier bovenaan.FirePuma142 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:17:
[...]
Eens, laten we de volle twee weken eerst maar eens afwachten. Dat lijkt me een zinvollere dataset. Hoe dan ook, Mercedes had vorig jaar de op 6 of 7 na snelste tijd, maar was volgens de GPS analyse wel de snelste en dat was in Australie waar. Vettel won door de VSC.
Ik mis de bargeboardsTrekDr0p schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:43:
[Afbeelding]
Nog even een foto van vanmorgen/vannacht toen de W42 binnenkwam op het circuit
Ziet er erg vet uit! Wanneer kunnen we hem verwachten? 8 Maart!
[ Voor 8% gewijzigd door KingDijk op 20-02-2019 13:49 ]
Jack of all trades, master of none
Ik zie een hand onder de Halo. De W42 heeft een snackje gehad tijdens de rit. Ik hoop alleen niet dat dit hapje te zwaar op de maag ligt.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Extra sterk voor rondvliegende vleugelsGrimmie187 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:53:
Weet iemand al waarom Danny Ric een paars met groene testhelm heeft trouwens? Wat een gedrocht..
Omdat de Arai helmen die ze dit seizoen gebruiken nog niet gekeurd waren. Dat is vanmorgen gebeurt dus waarschijnlijk zien we snel zijn echte helmGrimmie187 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:53:
Weet iemand al waarom Danny Ric een paars met groene testhelm heeft trouwens? Wat een gedrocht..
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heb m zelf niet gemaakt....
Moet doesn't zijn uiteraard
Er zal vast wel een mannetje rondlopen die dit spul er weer vanaf haalt...Jasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:54:
Iets met Hulk en smash volgens mij
[Afbeelding]
Het gaat gebeuren!!They've missed two and a half days of running, but we understand the new Williams FW42 will head out onto track as soon as possible once the afternoon session commences in five minutes' time.
George Russell has been getting into the car down in the garage.
Boy, do they need a productive first afternoon.
Edit: Blijkbaar niet lang meer!
[ Voor 17% gewijzigd door faraga op 20-02-2019 14:01 ]
Komen met 1;12 uit de startblokken, Kubica WK confirmed!
Kubica WDC, Russel tweede en Williams WCC uiteraard.Crashhill schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:59:
[...]
Komen met 1;12 uit de startblokken, Kubica WK confirmed!
Leuk Herbert erbij in de commentaar box
[ Voor 21% gewijzigd door walteij op 20-02-2019 14:03 ]
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
1 rondje en dan achteruit de grindbak in een overmoedige poging om een tijd op het bord te zetten.
Terrecht! We willen antwoorden! En wel nu!walteij schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:04:
En meteen een plofkap onder de neus van Claire Williams....
Een plofkap nog wel.walteij schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:04:
En meteen een plofkap onder de neus van Claire Williams....
Dat klinkt als zo´n knallende sigaar uit tekenfilms.
Claire Williams at Sky: We will now have time to see what really doesn't work. But we won't wash the filth in public. On Friday/Saturday we learned that we will not go on MondayTerrecht! We willen antwoorden! En wel nu!
https://twitter.com/mich_owczarek/status/1098206914612248576
Williams is op de baan met Russel in de pits in de wagen nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Remy op 20-02-2019 14:17 ]
Zonder transponder dan? Want ik zie niks op de timing.Remy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:08:
[...]
Claire Williams at Sky: We will now have time to see what really doesn't work. But we won't wash the filth in public. On Friday/Saturday we learned that we will not go on Monday
Williams is op de baan met Russel nu.
[Afbeelding]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Volgens mij wordt er nog niet gereden hoor...Remy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:08:
[...]
Claire Williams at Sky: We will now have time to see what really doesn't work. But we won't wash the filth in public. On Friday/Saturday we learned that we will not go on Monday
Williams is op de baan met Russel nu.
[Afbeelding]
Raikkonen, Verstappen en Grosjean op de baan nu.
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 20-02-2019 14:10 ]
Toch wat interessante uitspraken van Horner.Horner: Red Bull ligt momenteel voor op Mercedes
Uit de GPS-data zou blijken dat Ferrari en Mercedes na de eerste twee dagen nog sneller zijn dan Red Bull, maar volgens teambaas Christian Horner is daar een reden voor: er ontbreken nog wat onderdelen aan de wagen van Max Verstappen.
,,We reden de eerste twee dagen met een andere achtervleugel. Daardoor was het moeilijk de auto uit te balanceren. Vandaag is pas de achtervleugel binnengekomen die speciaal voor Barcelona is”, vertelt Horner aan het Duitse Auto, Motor und Sport.
Volgens Horner ligt Red Bull volledig op schema. ,,De auto werkt zoals we hadden voorspeld en de Honda-motor is net een raket. Max is dolgelukkig. Hij voelt de extra kracht.”
Horner zegt dat uit de analyses van zijn team blijkt dat het op dit moment eerder gaat tussen Ferrari en Red Bull dan tussen Ferrari en Mercedes. ,,Mercedes ligt momenteel nog achter ons”, aldus de teambaas, die tevens aangeeft dat voor de eerste Grand Prix in Melbourne er een update komt van de Honda-motor.
De Brit geeft tevens aan dat hij zich nog geen zorgen maakt om de radicale voorvleugel van Ferrari. Het concept van de Scuderia verschilt wezenlijk met de voorvleugel van Red Bull. ,, Natuurlijk hebben we daar naar gekeken, maar onze simulaties hebben aangetoond dat onze vleugel meer potentie heeft.”
Bron: https://www.ad.nl/formule...oor-op-mercedes~a1803579/
[ Voor 3% gewijzigd door o rey op 20-02-2019 14:10 ]
-=-
Want Red Bull kan wel onderdelen achter houden, maar Mercedes niet?o rey schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:10:
[...]
Toch wat interessante uitspraken van Horner.
Bron: https://www.ad.nl/formule...oor-op-mercedes~a1803579/
Zegt me niks dit.
Staat in de tekst aangegeven AMuS.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ze hebben blijkbaar geen HAASt meer......Heijmenberg99 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:13:
Haas staat weer stil
Rode vlag.
Ze doen ook Haast alles om Williams van de baan te houdenSideSwipe schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:13:
En... Weer een Haas stil...
https://www.auto-motor-un...ntfluegel-barcelona-test/
Jawol!
[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 20-02-2019 14:15 ]
Testing, one, two ...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Je zou HAASt denken dat ze het expres doenTrekDr0p schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:15:
[...]
Ze doen ook Haast alles om Williams van de baan te houden
True, mijn fout, misvertaling van Twitter - Het was idd Russel in de auto in de pits, niet op de baan.Chakotay schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:09:
@Remy nog niet op de baan nu volgens mij, alleen in de pitbox.
Nu Grosjean stilgevallen op de baan, red flag.
Rich Energy getankt ipv Benzien. Is Haas-t nooit goed voor de motorSpeedfreakR schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:15:
Volgens mij moest de HAAS stoppen van het team. In de herhaling was te zien dat hij hem echt zwaar afremde. Dus in het oortje: STOP car NOW! (denk ik)
Russel mag nog even een HAZENslaapje doen, zodat hij scherp en uitgerust op de baan kan komenSideSwipe schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:16:
[...]
Je zou HAASt denken dat ze het expres doen
Vorig jaar in Mexico Will Smith op de boordradio van Hamilton, nu DJ Jazzy Jeff op F1TV, een van hun albums is ook "Code Red".ietse schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:17:
iemand met DJ ambities bezig met het geluid op f1tv?
[ Voor 15% gewijzigd door walteij op 20-02-2019 14:20 ]
nehAri Gold schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:20:
Banhammer op de Haas puns?
wel op slechte puns
Iemand beelden van de haas? (wat is er gebeurd?)
Ik wilde net zeggenSpeedfreakR schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:20:
Heerlijk! zoveel moeite doen die auto in te pakken en de onderkant af te schermen... VOL in beeld
Kan je beter doen met een haak ofzo als hij nog op de grond staat.
Is leuker met beeld erbijSpeedfreakR schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:20:
Heerlijk! zoveel moeite doen die auto in te pakken en de onderkant af te schermen... VOL in beeld
Ik ga gewoon door. Ik ben geen angstHAAS.Ari Gold schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:20:
Banhammer op de Haas puns?
[ Voor 4% gewijzigd door SideSwipe op 20-02-2019 14:22 ]
Weinig gebeurd, geen spin, geen rook ofzo, maar gewoon de wagen stil gezet.basvn schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:21:
[...]
Iemand beelden van de haas? (wat is er gebeurd?)
Wagen ziet er wel HAAStikke praktiek uit.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 20-02-2019 14:27 . Reden: voegt niets toe aan een "chat" topic ;) ]
Testing, one, two ...
Denk dat je eerst even de F5 knop moet proberen...smurf_nl schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 14:23:
LOL complete game review van GP2 op F1TV. Die moet ik dan ook maar weer eens tevoorschijn halen en de F1 knop cheat proberen
Dat is een conversatie van vanmorgen
Alfa Romeo heeft zichtbaar veel onderdelen van Ferrari zoals HAAS dat de afgelopen jaren had, lijkt alsof HAAS een beetje op eigen benen moet staan qua ontwerp dit jaar, veel pech gehad ook al.
Per cameraman.....
Video in de tweet.
Papaya light show @McLarenF1 👌🏻 pic.twitter.com/1CRXehAubL
— Steve Lowe (@LoweyForSure) 20 februari 2019
Dit topic is gesloten.
![]()
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019