GoPro's op de auto van Kvyat?
Nee, Mick Schumacher mag Vettel weer op afstand besturenAri Gold schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:28:
Vettel zoekt contact met Mars.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die twee gaan duidelijk wat wheel to wheel racing oefenen met elkaar nu.

OT:
de nieuwe F3 wagens zijn ook aan het testen:
Die vibratie, als ie er is, zal ongetwijfeld weinig met het hybride deel te maken hebben...Chiron schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:22:
[...]
Die huidige hybride motoren zijn een enorm complex en moeilijk verhaal, dusdanig dat zelfs grote merken als BMW, Ford, Porsche en Toyota zich er niet aan wagen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Door jullie blijf ik tenminste nog op de hoogte
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Op mijn werk PC gaat de livestream hier ook dramatisch.G_Dragon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:41:
Jammer dat de streams hier op het werk zo slecht werken en vaak vastlopen.
Door jullie blijf ik tenminste nog op de hoogte
gelukkig heb ik mijn eigen Surface Pro ook bij me, die zit op het guest Wi-Fi en daar gaat de stream perfect
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ohhh als hij maar niet in het achterveld komt dit seizoen!! PANIEK!asing schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:43:
Max hangt een beetje de toerist uit daar... Tempo is ver te zoeken nu
De hoek is geen keuze tegenwoordig, maar ligt vast in de reglementen. Iedereen rijdt met een hoek van 90 graden.asing schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:29:
[...]
Ik kan je zeggen dat het vibratievrij maken van een blok een hels karwij is. Er is maar één configuratie trillingsvrij en dat is de 6-in-lijn. Ieder ander blok heeft ergens last van vibraties. Het is het resultaat van een ontwerpkeuze in het aantal cilinders, de blokhoek, de onstekingsvolgorde en het gebruik van bijvoorbeeld een flat plane krukas. Honda heeft bijvoorbeeld gekozen voor een 90 graden hoek terwijl 60 graden de minste trillingen geeft.
Je kan uiteraard dingen doen met een harmonische balancer en balansassen maar dat voegt gewicht en massatraagheid toe.
Dus nee, het is niet eenvoudig om een trilling op te heffen, zeker niet omdat je de kans loopt ergens anders weer een trilling te genereren.
Vorig jaar wist Honda het grotendeels op te lossen met het aanpassen van de enginemap / ignition timings.
Wat misschien niet zo heel raar is bij een nieuwe motor.
Rijdt ie nog steeds met een wasrek rond?asing schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:43:
Max hangt een beetje de toerist uit daar... Tempo is ver te zoeken nu
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
JaBansheeben schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:44:
[...]
Rijdt ie nog steeds met een wasrek rond?
Paniek? Ik?Razorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:44:
[...]
Ohhh als hij maar niet in het achterveld komt dit seizoen!! PANIEK!
Nee hoor, nergens last van
Misschien dat die wasrekken hem nu eens vleugels geven!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ze zijn nogal door de stof heen geloof ikChakotay schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:47:
Mooi verhaal over Grand Prix 2 in het F1TV commentaar... Wat heb ik daar vroeger veel tijd in gestoken zeg

Lekker compact, die Honda motor hebben ze mooi weg kunnen werken.
Heb dan liever NL commentaar van bijv. Rick Winkelman.
Heleboel ge-OH. Niets over wat er baan gebeurt. Boring...Chakotay schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:47:
Mooi verhaal over Grand Prix 2 in het F1TV commentaar... Wat heb ik daar vroeger veel tijd in gestoken zeg
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Het enige wat ze hoeven te doen is de voor- en achtervleugel verkeerd om monterenRazorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:46:
[...]
Misschien dat die wasrekken hem nu eens vleugels geven!
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Is dit niet C1?Jasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:48:
Pirelli heeft ook prototypes mee.
[Afbeelding]
M2Chakotay schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:47:
Och, ik vind het uberhaupt knap dat ze 4x 8 uur vol weten te lullen, niet vreemd dat er dan soms wat geouwehoer tussendoor komt. Prima vermakelijk op de achtergrond zoATS schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:49:
[...]
Heleboel ge-OH. Niets over wat er baan gebeurt. Boring...
09:40 Verstappen is back out on the unmarked 'development' tyre, which we learned earlier in the week is a slight variation on the yellow-marked C3 compound.
Nope. De C1 lijkt op de C2 band maar heeft niet die strepen. Hetzelfde geldt voor de C5 band. Die lijkt op de C4 maar heeft geen strepen.
Lastig hoor, al 16 uur vol lullen, en no ganderhalve week te gaan hebben..MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:48:
[...]
Ze zijn nogal door de stof heen geloof ik
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat weten ze ook echt wel, desalniettemin is het bouwen van een F1 motor iets andere koek. Laat staan de huidige enorm complexe hybride motoren. In een notendop en heel plat, je wil zo veel mogelijk energie terugwinnen en dat heeft heel veel gevolgen voor hoe je de ICE ontwerpt (warmte = energie die je kan terug winnen = zo heet mogelijk verbranden = wijkt nogal af van een normale ICE).MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:19:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk de international engine of the year awards:
Wikipedia: International Engine of the Year
Hier zie ik 11x honda, 8x Mercedes, 0x renault en 25x Ferrari.
BMW overigens 38 keer.
Wat ik bedoel te zeggen; ze lijken toch te weten hoe je een motor moet bouwen
Offtopic: De International Engine of the Year zegt trouwens niets over of het technisch een goede motor is, alleen over of een journalist hem leuk vind om mee te rijden (judged by a panel of automobile journalists from around the world). Neem bijvoorbeeld de TSI motoren die deze award ook gewonnen hebben, niet bepaald het schoolvoorbeeld van een betrouwbare motor. Hetzelfde voor de BMW/PSA 1.6 motor die er ook in voorkomt net als de N55 van BMW, absoluut een fijne motor om mee te rijden maar zeer zeker niet probleemloos, verre van zelfs. Anyway je snapt het punt
Hoe dat zo? Omdat hij niet in een auto zit? Daar kan hij zelf niet zo heel veel aan doen...Razorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:59:
Die Ocon staat geweldig voor lul he
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ga anders even lekker buitenspelen ofzo
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Echt zo anders dan de rest
Ik heb inmiddels wat concreter gevonden, maar let wel op dat hij weer degene is die het verteld en het nergens anders te vinden is: https://www.grandprix247....r-mclaren-chief-mechanic/melcon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:06:
[...]
https://f1.fandom.com/wiki/McLaren_MP4-22 & https://wikivisually.com/wiki/Marc_Priestley
Priestley was hired by McLaren in 2000 as a test team mechanic and quickly rose through the ranks, becoming No. 1 mechanic on the race team. He worked with drivers including Mika Häkkinen, David Coulthard, Olivier Panis, Kimi Räikkönen, Juan Pablo Montoya, Pedro de la Rosa, Alex Wurz, Lewis Hamilton, Fernando Alonso and Heikki Kovalainen. He was part of the team that won the F1 World Championship with Hamilton at the 2008 Brazilian Grand Prix.
2000-2001 McLaren test team Number 2 mechanic
2001-2006 McLaren race team Number 2 mechanic
2007 McLaren race team Number 1 mechanic
2008 McLaren race team chief mechanic
2009 McLaren Project leader and Co-ordinator
Hij was blijkt maar 1 jaar voorman van de monteurs en dat was in 2007. In 2008 had hij, zo lijkt het, wel de eindverantwoordelijkheid over mechaniekenwerk.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Hij was in elk geval niet de eerste beste pannenkoekLasmibalsingh schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:06:
[...]
Ik heb inmiddels wat concreter gevonden, maar let wel op dat hij weer degene is die het verteld en het nergens anders te vinden is: https://www.grandprix247....r-mclaren-chief-mechanic/
2000-2001 McLaren test team Number 2 mechanic
2001-2006 McLaren race team Number 2 mechanic
2007 McLaren race team Number 1 mechanic
2008 McLaren race team chief mechanic
2009 McLaren Project leader and Co-ordinator
Hij was blijkt maar 1 jaar voorman van de monteurs en dat was in 2007. In 2008 had hij, zo lijkt het, wel de eindverantwoordelijkheid over mechaniekenwerk.
Ja dat klopt ook. Maar op zijn linkedin CV bijvoorbeeld zet hij het volgende op; 2000-2009 no.1 chief mechanic, dat moet hij niet doen vind ik.melcon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:08:
[...]
Hij was in elk geval niet de eerste beste pannenkoek
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Van de compressor om het stof eruit te blazen?Jasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:12:
Er zijn motorgeluiden gehoord uit de Williams garage
YouTube filmpje over de speakers aan het afspelen.Jasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:12:
K zou zeggen, stuur hem ff een berichtjeLasmibalsingh schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:12:
[...]
Ja dat klopt ook. Maar op zijn linkedin CV bijvoorbeeld zet hij het volgende op; 2000-2009 no.1 chief mechanic, dat moet hij niet doen vind ik.
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + ASUS 5070Ti + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Jup, 1:20.661, zonder wasrekasing schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:14:
Zou daar de eerste tijd van Max komen?
Also, er komt nu uitlaatgas uit de Williams-pit inderdaad
Ja dat blok zal het wel doen...Jasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:12:
Ook zonder de auto eraan vast

of een rookmachine
Ja schandeLasmibalsingh schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:12:
[...]
Ja dat klopt ook. Maar op zijn linkedin CV bijvoorbeeld zet hij het volgende op; 2000-2009 no.1 chief mechanic, dat moet hij niet doen vind ik.
En witte rookJasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:12:
Ja op zich wel, andere kant dat is maar net hoeveel moeite je in je LinkedIn stopt, die van mij is ook vrij statisch terwijl er genoeg mensen zijn die elke maand hun LinkedIn aanpassen omdat ze op een extra knopje mogen drukkenLasmibalsingh schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:12:
[...]
1: eindelijk op weg,
2: ongetwijfeld veel beeld tijd, omdat iedereen nieuwsgierig is.
Daar zou ik wel eens een vergelijking van willen zien.SideSwipe schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:16:
Mooi om te zien op de beelden dat de auto van Max op het rechte stuk helemaal naar beneden wordt gedrukt aan de achterkant
Het is gewoon allemaal een grote hoax voor media aandacht. Williams komt dadelijk gewoon de garage uitrijden met een 1.15.00Jasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:17:
Sponsoren van Williams zijn straks extra blij, want:
1: eindelijk op weg,
2: ongetwijfeld veel beeld tijd, omdat iedereen nieuwsgierig is.
Door trucs van Renault af te kijken zeker... Ik heb er (helaas) een hard hoofd in.LoeWn schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:20:
[...]
Het is gewoon allemaal een grote hoax voor media aandacht. Williams komt dadelijk gewoon de garage uitrijden met een 1.15.00
Verwijderd
Wat een ongelofelijk journalistiek-slechte kutvraag is dat toch.
Zo, einde rant.
We’ve got a fire-up behind these screens at Williams. The FW42 is alive, if not ready to hit the track for a few hours yet #F1 #F1Testing pic.twitter.com/WJU8IsPK60
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 20 februari 2019
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Zijn ze niet nog meer sponsorstickers van de wagen af aan het fohnen?Jasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:16:
Zie uitlaadgassen rechtsonder
[Afbeelding]
of een rookmachine
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Vrijwel alles is vastgelegd in regels qua blokhoek e.d.asing schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:29:
[...]
Ik kan je zeggen dat het vibratievrij maken van een blok een hels karwij is. Er is maar één configuratie trillingsvrij en dat is de 6-in-lijn. Ieder ander blok heeft ergens last van vibraties. Het is het resultaat van een ontwerpkeuze in het aantal cilinders, de blokhoek, de onstekingsvolgorde en het gebruik van bijvoorbeeld een flat plane krukas. Honda heeft bijvoorbeeld gekozen voor een 90 graden hoek terwijl 60 graden de minste trillingen geeft.
Je kan uiteraard dingen doen met een harmonische balancer en balansassen maar dat voegt gewicht en massatraagheid toe.
Dus nee, het is niet eenvoudig om een trilling op te heffen, zeker niet omdat je de kans loopt ergens anders weer een trilling te genereren.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Slecht idee... Hoe laat?
Nee, gewoon dezelfde vleugel als gister en maandag.Plenkske schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:23:
Iemand een idee of ze bij Red Bull vandaag met andere vleugel aan het testen zijn ? Ben wel benieuwd of ze nu het Ferrari / Alfa concept uitproberen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
dit is gewoon de afterburner van de party modusGSX-MAN schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:24:
Weet je wat vroegâh mooi was aan Honda?
[Afbeelding]
Die Ligier/Prosts waren wel prachtige wagens...GSX-MAN schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:24:
[Afbeelding]
Thanks, tijd zal het leren wat ze nog doen tussen nu en melbourneP.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:24:
[...]
Nee, gewoon dezelfde vleugel als gister en maandag.
Ja, eens. Toen Hermann Goering Tilke nog niet alle lol uit de banen wist te slopen.Señor Sjon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:24:
Er was wel meer beter aan die generatie auto's (en circuits).
Slecht idee... Hoe laat?
Zoals Christian Horner gisteren al aangaf gaat dat niet werken. De voorvleugel is afgestemd op de luchtstromen en aero config van de rest van de auto, zomaar een ander type vleugel erop zetten werkt dus niet zonder de rest van de auto ook aan te moeten pakken.Plenkske schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:23:
Iemand een idee of ze bij Red Bull vandaag met andere vleugel aan het testen zijn ? Ben wel benieuwd of ze nu het Ferrari / Alfa concept uitproberen.
Dat waren nog eens tijden, ik herinner me nog een Jordan (Honda?) die Spa zowat afbrandde.GSX-MAN schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:24:
[Afbeelding]
De afterburner, niets aan de hand gewoon doorlopen!GSX-MAN schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:24:
[Afbeelding]
In de 2e testweek zullen de vermogens opgeschroefd worden.
Dit is echter wel iets wat bijna iedereen doet.
[ Voor 11% gewijzigd door Devian op 20-02-2019 10:27 ]
https://wren.co/join/Devian
Ik moet het nog zien qua banden management bij Ferrari en Sauber.Grimmie187 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:26:
[...]
Zoals Christian Horner gisteren al aangaf gaat dat niet werken. De voorvleugel is afgestemd op de luchtstromen en aero config van de rest van de auto, zomaar een ander type vleugel erop zetten werkt dus niet zonder de rest van de auto ook aan te moeten pakken.
Is daar ook een bron van?Devian schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:26:
Zoals verwacht rijden de Honda's rond in een stand waarin ze op dit moment minder vermogen leveren, om niet te laten zien hoe ver ze zijn.
HahahaGSX-MAN schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:26:
[...]
Ja, eens. Toen Hermann Goering Tilke nog niet alle lol uit de banen wist te slopen.
Wat ik niet begrijp waarom willen ze dit nu nog verborgen houden? Alsof Ferrari en Mercedes er ook even 50pk bij duwen daar zijn ze dan toch al te laat mee?Devian schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:26:
Zoals verwacht rijden de Honda's rond in een stand waarin ze op dit moment minder vermogen leveren, om niet te laten zien hoe ver ze zijn.
Interview op dit moment op de F1 TV Stream, volgens mij met iemand van Torro Rosso...ik let niet heel erg op, maar dat vind ik nog wel op
Waar hoor je dit?Devian schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:26:
Die ben ik nu ook aan het kijken en dat is niet hoe ik interpreteer wat ze zeggen. Het enige dat ze zeggen is dat Honda voor de winter voorspeld heeft "Dit gaan we leveren" en nu blijkt dat ze precies gehaald hebben wat is beloofd.Devian schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:28:
[...]
Interview op dit moment op de F1 TV Stream, volgens mij met iemand van Torro Rosso...ik let niet heel erg op, maar dat vind ik nog wel op.
Ja, dat begrijp ik. Maar ze hebben (volgens olav mol ... ) meerdere chassis gebouwd dus kan best zijn dat ze daarmee ook andere aero's gaan testen. We'll seeGrimmie187 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:26:
[...]
Zoals Christian Horner gisteren al aangaf gaat dat niet werken. De voorvleugel is afgestemd op de luchtstromen en aero config van de rest van de auto, zomaar een ander type vleugel erop zetten werkt dus niet zonder de rest van de auto ook aan te moeten pakken.
Het is een kwestie van prioriteit.michaeltjeh1 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:28:
[...]
Wat ik niet begrijp waarom willen ze dit nu nog verborgen houden? Alsof Ferrari en Mercedes er ook even 50pk bij duwen daar zijn ze dan toch al te laat mee?
De eerste week staat voornamelijk in het valideren van alle onderdelen en aerodynamica. Checken dat alles hetzelfde werkt als in de simulator etc. Daarbij is vermogen van ondergeschikt belang, betrouwbaarheid wel, want je moet rondjes maken om de benodigde data te verzamelen.
Ja klopt...en vlak daarna zei hij dat ze deze week met minder vermogen rijden, en volgende week met meer vermogen gingen rijden.JvS schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:29:
[...]
Die ben ik nu ook aan het kijken en dat is niet hoe ik interpreteer wat ze zeggen. Het enige dat ze zeggen is dat Honda voor de winter voorspeld heeft "Dit gaan we leveren" en nu blijkt dat ze precies gehaald hebben wat is beloofd.
Toto was het in iedergeval wel eens met deze stelling.
Die zei namelijk ook dat de laatste week de snellere tijden gereden gingen worden.
Bron: Sky interview
https://f1manager.info/ranking/4605
Lijkt me ook logisch. Eerst betrouwbaarheid van de motor en de hele auto op orde hebben, dan de schuiven verder open. Een een blowup heb je nu helemaal niets.Devian schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:31:
[...]
Ja klopt...en vlak daarna zei hij dat ze deze week met minder vermogen rijden, en volgende week met meer vermogen gingen rijden.
Dat lijkt mij dan ook best raar, dat ze een tweede chassis hebben. Dat staat natuurlijk niet in de pitbox klaar want dan was het al opgevallen. Maar de enige andere manier om die auto op het circuit te krijgen is door hem langs het pitcomplex door even naar de voorkant/pitstraat te rollen en naar binnen te rijden. En de kans dat dat gaat gebeuren lijkt mij ook vrij klein.Plenkske schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:30:
[...]
Ja, dat begrijp ik. Maar ze hebben (volgens olav mol ... ) meerdere chassis gebouwd dus kan best zijn dat ze daarmee ook andere aero's gaan testen. We'll see
En als ze al twee chassis hebben lijkt me ook dat ze die tegen elkaar willen valideren, dus 1 coureur die op 1 dag (zelfde omstandigheden dus) hetzelfde test. Lijkt mij niet dat ze dan vandaag Verstappen in de auto van afgelopen dagen laten rijden en nog vanalles meten en dan morgen Gasly in dat tweede chassis.
Om te zien hoe sterk de motor is.
Hebben ze geen 3d printer onsite?Grimmie187 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:26:
[...]
Waarom alleen voor Honda? Ferrari, Mercedes en Renault zullen toch ook echt zo nu en dan moeten kwalificeren dit jaar...TrekDr0p schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:34:
Zal het misschien wat zijn voor Honda om in testweek 2 de motor een x aantal rondes op vol vermogen(party modus) te laten rijden en kijken hoelang hij dat volhoud?
Om te zien hoe sterk de motor is.
Graham Watson, Teammanager bij Toro RossoLoeWn schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:29:
Ik ben ook wel benieuwd wie het is. Best interessant verhalen ook..
https://scuderiatororosso...INT/athlete/graham-watson
Dit topic is gesloten.
![]()
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019