Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1 2019] Barcelona Testdagen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 57 Laatste
Acties:
  • 227.651 views

Onderwerpen

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:03
Is dat niet altijd het probleem geweest van Honda? Volgens mij had de Toro Rosso er vorig jaar ook al last van.

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 19-02-2019 22:33 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Nibbz schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:22:
@Remy Die laatste foto, Leclerc's Ferrari. De bokeh, en die bochten in de achtergrond, en die auto, alles bij elkaar. Wat een shot!
Ja, nice hè. Ik post hier niet heel veel foto's want zou er tientallen of honderden kunnen posten...maar als ik post :9~

Over foto's gesproken. Ben zeer groot fan van Vladimir Rys.Steengoeie F1-fotograaf: https://twitter.com/vladimirrys en https://www.vladimirrys.com/ . Ben stinkend jaloers op zijn skills!

Supergoeie timing die man.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BAZkdRSLUN7XKAAChmKolCAW/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/P1SR2tJphMIqSbNRP3m7UEoP/full.jpg

_/-\o_ O+

LinkedIn
Instagram

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Mooi leesvoer :9~
Deze dan ook maar meteen mee pakken.

https://www.autobild.de/a...ikgeheimnis-10929053.html

qoute"FIA technisch directeur Jo Bauer heeft het systeem ook opgemerkt. "Absoluut legaal," zegt hij. Reden: het neerlaten van de achterkant kan worden geregeld door de veerconstante en hydraulische dempers."/qoute

[ Voor 17% gewijzigd door powah33 op 19-02-2019 23:24 ]

https://f1manager.info/ranking/4605

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-11 18:15
NotSoSteady schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:32:
[...]

Is dat niet altijd het probleem geweest van Honda? Volgens mij had de Toro Rosso er vorig jaar ook al last van.
MP is af en toe wel erg op zoek naar verhalen...

De longruns van Mercedes zien er gewoon goed uit bijvoorbeeld. Terwijl hij bijna wil doen voorkomen alsof ze de plank hebben misgeslagen.

Sowieso niet de meest kleurloze bron aangaande McLaren / Honda.

Zijn er andere bronnen wbt die vibraties?

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:48
Zou zo maar een flink probleem kunnen zijn/worden voor red bull dit seizoen die vibraties zeker omdat het een bekend probleem is geweest met Honda motoren.
Mark Priestly zegt niet zomaar wat,die heeft nog genoeg contacten in F1.
Laten we hopen dat ze er tijdig achter komen maar ik hou me hart vast.

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 15:51

TrekDr0p

QR niet scannen

powah33 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 23:13:
[...]

Mooi leesvoer :9~
Deze dan ook maar meteen mee pakken.

https://www.autobild.de/a...ikgeheimnis-10929053.html

qoute"FIA technisch directeur Jo Bauer heeft het systeem ook opgemerkt. "Absoluut legaal," zegt hij. Reden: het neerlaten van de achterkant kan worden geregeld door de veerconstante en hydraulische dempers."/qoute
Bizar, valt dit dan niet onder de noemer active suspension? Dacht namelijk dat dat verboden was, maar blijkbaar dus niet.
Als Ferrari dit goed heeft weten te maken, dan voorzie ik wel een goed vooruitzicht voor de FER rijders.

Maar ook wel bizar dat Karun Chandok bij Sky zegt dat de RB juist heel stabiel eruit ziet in de bochten en ze in dit verhaal weer zeggen dat ze juist niet stabiel zijn in de bochten.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:46

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MaXeRs schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 05:52:
Zou zo maar een flink probleem kunnen zijn/worden voor red bull dit seizoen die vibraties zeker omdat het een bekend probleem is geweest met Honda motoren.
Tsja, rij je 100+ ronden per dag als dat ding zo vibreert?

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 06:37:
[...]

En daarbij geeft HondaRacing zelf aan dat ze probleem vrij rijden, denk niet dat ze het risico nemen dat straks blijkt dat ze niet de waarheid spraken.
Vorig jaar gaven ze ook gewoon eerlijk aan dat de motor problemen had met vibraties.
Ze hebben nu al 429 ronden gedraaid in 2 dagen met de Honda motor.

• Jasphur
  • Laatst online: 19:42
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzy2QxFXcAA_wFn?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

Dit ziet er uit als iets dat nog voor Melbourne door andere teams gekopieerd gaat worden als het blijkt te werken.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

P.K. schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 00:31:
[...]

MP is af en toe wel erg op zoek naar verhalen...

De longruns van Mercedes zien er gewoon goed uit bijvoorbeeld. Terwijl hij bijna wil doen voorkomen alsof ze de plank hebben misgeslagen.

Sowieso niet de meest kleurloze bron aangaande McLaren / Honda.

Zijn er andere bronnen wbt die vibraties?
Ik haal er ook niet expliciet uit of dit de gevreesde 2017/2018 vibraties zijn of gebruikelijke vibraties m.b.t integratie van de motor. Voor hetzelfde geld is dit een probleem dat meer teams ondervinden en gewoon tijdens testen een fix voor vinden. Feitelijk wat hij zelf ook al aangeeft.

Vooralsnog liep de RB voldoende hard en heb ik er niemand over gehoord. Als RB in week 2 opeens structureel 10/15 km/h aan topsnelheid te kort komt dan is wat mij betreft pas reden om aan te nemen dat het (nog) niet optimaal is.

Had het ook bij Jack en Olav ingeschoten. Niet de beste journalisten, maar die zitten in ieder geval dichter bij het vuur dan ik. Wie weet komen die nog met een verklaring. :)

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 21:21
TrekDr0p schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 06:44:
[...]

En daarbij geeft HondaRacing zelf aan dat ze probleem vrij rijden, denk niet dat ze het risico nemen dat straks blijkt dat ze niet de waarheid spraken.
Vorig jaar gaven ze ook gewoon eerlijk aan dat de motor problemen had met vibraties.
Ze hebben nu al 429 ronden gedraaid in 2 dagen met de Honda motor.
Priestly suggereert dat ze wellicht niet op vol vermogen (kunnen) rijden.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:39
Kimi being Kimi
Kimi Raikkonen was asked today: "Kimi, could you tell us what job is Antonio doing on track?" Kimi replied: "You should ask him. I just came to eat" 😂
https://twitter.com/iceman7news/status/1097861576978239489

LOL
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/xkocgjoe8kh21.jpg?width=1024&auto=webp&s=9a6b8df9bc9aa403248a63525f02093f6fbdaca7

[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 20-02-2019 07:45 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-11 09:56
MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 06:37:
[...]

Hij vibreert pas bij een hoger toerental. En het lijkt me erg sterk dat ze nu al op 100% power rijden. Ik denk op 90%, dus die laatste 10% die nodig is om te winnen kan weleens een probleem zijn.

Vibratie is al langer een probleem bij Honda.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:56
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:24:
[...]

Wellicht handig om eens te beginnen on-track een setje stalen zenuwen voor Vettel te printen. Kon nog wel eens van pas komen. :+
Welke variant zouden we dan krijgen op "there's something loose between my legs, apart from the obvious" :+

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:34
StealthyPeanut schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 07:46:
[...]

Hij vibreert pas bij een hoger toerental. En het lijkt me erg sterk dat ze nu al op 100% power rijden. Ik denk op 90%, dus die laatste 10% die nodig is om te winnen kan weleens een probleem zijn.

Vibratie is al langer een probleem bij Honda.
Blijft mooi dat we elkaar allemaal na praten gebaseerd op 1 persoon die van iemand gehoord heeft dat er mensen zijn die menen dat er misschien een probleem is. Na een uur of 2 en een post of 5 is het een feit en gaan we stelling verkondigen dat we zelf kunnen zien dat ze problemen hebben

|:(

• Jasphur
Williams gaat misschien na de lunch rijden

• Rivanov
Jasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 07:56:
Williams gaat misschien na de lunch rijden

[Twitter]
Werkt Twitter embed wel bij jou?! O-)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Goede morgen stelletje F1 verslaafden.

Is de auto al klaar voor Max?

iRacing Profiel

• Jasphur
@Rivanov als je de link plaatst met embed en /embed tussen [ en ] dan wel. Alleen afbeeldingen werken niet. Dat geeft t.net express uitgezet.

Nog een uurtje tot de start van dag drie!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dz1JOznWkAELbcr?format=jpg&name=large

[ Voor 32% gewijzigd door Jasphur op 20-02-2019 08:02 ]

• Rivanov
@Jasphur Missed that part. :+

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

HeAdWaVe74 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 07:59:

Schijnt dat hij de ochtendsessie op 3 wielen gaat afronden.

• StealthyPeanut
Holkers schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 07:54:
[...]

Blijft mooi dat we elkaar allemaal na praten gebaseerd op 1 persoon die van iemand gehoord heeft dat er mensen zijn die menen dat er misschien een probleem is. Na een uur of 2 en een post of 5 is het een feit en gaan we stelling verkondigen dat we zelf kunnen zien dat ze problemen hebben

|:(
Overdrijven is ook weer een vak. Ik schrijf dat het weleens een probleem kan zijn.

En het is in januari breed in de media geweest dat ze vibraties hadden. Is ook bevestigd door Marko, dus zo gek is het allemaal niet.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik vind het op de een of andere manier zeer moeilijk te geloven dat een bedrijf als Honda er vijf jaar over moet doen om vibraties uit hun blok te halen.
Ze zijn notabene op drie testbanken aan de slag geweest, zelfs met de auto eraan vast als ik het goed begreep.

• HeAdWaVe74
Jasphur schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:01:
@Rivanov als je de link plaatst met embed en /embed tussen [ en ] dan wel. Alleen afbeeldingen werken niet. Dat geeft t.net express uitgezet.

Nog een uurtje tot de start van dag drie!
[Afbeelding]
Ik mis 22 en 66 als dubbel nummer, dit kan ik niet aan hoor! :+

iRacing Profiel

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 21:42
Zo dag 3, eens kijken wie vandaag er in de eerste paar rondes uit vliegt :P

• HeAdWaVe74
MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:06:
Ik vind het op de een of andere manier zeer moeilijk te geloven dat een bedrijf als Honda er vijf jaar over moet doen om vibraties uit hun blok te halen.
Ze zijn notabene op drie testbanken aan de slag geweest, zelfs met de auto eraan vast als ik het goed begreep.
Zo moeilijk kan het ook niet zijn toch ? of wel!

iRacing Profiel

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hxF6aOP.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cHXFVxq.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jCP2Zzx.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uPFpbDJ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GNIf6Ll.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pVEW3HR.jpg

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:20

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Een nieuwe testdag *O* Testen schijnt niks over de prestaties te zeggen maar het geeft ons voer om nergens over te ouwehoeren :P

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:19

sjaool

Every life should have 9 cats

StealthyPeanut schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:03:
[...]

Overdrijven is ook weer een vak. Ik schrijf dat het weleens een probleem kan zijn.

En het is in januari breed in de media geweest dat ze vibraties hadden. Is ook bevestigd door Marko, dus zo gek is het allemaal niet.
Als die vibraties, als ze er nog zijn, zo'n probleem waren had Max echt niet zo'n smile op zijn gezicht gehad op dag 1. Er zijn circuits die volgens mij meer vibraties veroorzaken dan een wagen ooit zelf zou kunnen doen. :P

"When you grow up your heart dies"

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:04

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Goedemorgen, dag 3 :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-11 09:02
erik91 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:08:
Zo dag 3, eens kijken wie vandaag er in de eerste paar rondes uit vliegt :P
Je bedoeld in bocht 4 van de eerste ronde :).

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

• StealthyPeanut
sjaool schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:12:
[...]

Als die vibraties, als ze er nog zijn, zo'n probleem waren had Max echt niet zo'n smile op zijn gezicht gehad op dag 1. Er zijn circuits die volgens mij meer vibraties veroorzaken dan een wagen ooit zelf zou kunnen doen. :P
Vibraties vanuit een onderdeel vanuit de motor is niet te vergelijken met vibraties van buitenaf.
Ik hoop, net als iedereen hier, dat er niets aan de hand is.

We gaan het zien :> .

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:17
Jackson6 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:20:
Ben allang blij dat er weer gereden wordt maar al die conclusies uit een paar testrondjes komt me wel een beetje m'n strot uit nu..
Dan zou ik de topics over de testdagen en de nieuwswebsites komende weken ontwijken :+

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:03
Damn, wat heeft die Renault toch een mooie livery. Ik vind deze nu toch echt met afstand de mooiste. En ik ben niet eens fan van Renault!

Ben benieuwd of de gok van Ferrari en Sauber goed uitpakt, drivability lijkt erg goed te zijn. Als ze ook inseason goede downforcelevels pakken wordt ze het team dat moet worden verslagen.... leuk!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

• Jasphur
Wat Ferarri kan op foto’s kan MCL ook :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dz1KO92W0AEcf44?format=jpg&name=medium

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Williams' auto is om 4 uur vannacht aangekomen. Waarschijnlijk starten ze vanmiddag met testen. Bron: https://twitter.com/Chris...tatus/1098108137872216064

LinkedIn
Instagram

• Jasphur
@Remy oud nieuws :+ wisten we al een pagina geleden. Hihi

• asing
MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:06:
Ik kan je zeggen dat het vibratievrij maken van een blok een hels karwij is. Er is maar één configuratie trillingsvrij en dat is de 6-in-lijn. Ieder ander blok heeft ergens last van vibraties. Het is het resultaat van een ontwerpkeuze in het aantal cilinders, de blokhoek, de onstekingsvolgorde en het gebruik van bijvoorbeeld een flat plane krukas. Honda heeft bijvoorbeeld gekozen voor een 90 graden hoek terwijl 60 graden de minste trillingen geeft.

Je kan uiteraard dingen doen met een harmonische balancer en balansassen maar dat voegt gewicht en massatraagheid toe.

Dus nee, het is niet eenvoudig om een trilling op te heffen, zeker niet omdat je de kans loopt ergens anders weer een trilling te genereren. ;)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:07

Damian

Insane Obtrusion

Jackson6 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:25:
[...]

Was Ferrari vorig jaar ook niet de snelste in de testdagen? Waar zijn die ook alweer geëindigd in het kampioenschap? McLaren reed toen de laatste testdag ook nog de tweede tijd.. waar zijn die geëindigd?
Hoor je mij zeggen dat Ferrari het kampioenschap gaat winnen? Hoor je mij zeggen dat Williams dit jaar helemaal geen deuk in een pakje boter gaat rijden?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:19

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Relax mensen. Het is maar testen. Het is het eerste beetje wat we kunnen snuiven aan het nieuwe F1 seizoen :+

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• walteij
Jackson6 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:25:
[...]

Was Ferrari vorig jaar ook niet de snelste in de testdagen? Waar zijn die ook alweer geëindigd in het kampioenschap? McLaren reed toen de laatste testdag ook nog de tweede tijd.. waar zijn die geëindigd?
Klopt. Vorig jaar was Ferrari in de wintertests ook (bijna?) iedere dag het snelst en redden ze veel rondes, en kwam McLaren vaak op de tweede plaats.
Als we dan gaan kijken naar de start van vorig jaar, kunnen we concluderen dat Ferrari hun zaakjes in het begin van het seizoen écht wel goed voor elkaar had (winst voor Seb in de eerste 2 races, Kimi met een 3e plek in Melbourne, uitvallen in Bahrein door dat pit stop ongeluk, en de 2 races daarna 3e en 2e).
Ferrari was tot aan de zomerstop gewoon hét te kloppen team, daarna is het voor hen mis gegaan.

McLaren heeft overduidelijk glory runs gedaan vorig jaar.

Kunnen we dan iets concluderen voor dit jaar? Hoogstens dat Mercedes en Red Bull geen snelle tijden neer willen zetten en een heel andere planning/set-up voor hun tests hebben dan Ferrari.
Wie weet is Ferrari wel gewoon weer het te kloppen team tot (of zelfs na) de zomerstop. Maar dat is nog steeds koffie dik kijken en deze winter tests laten alleen maar zien hoe betrouwbaar de motoren zijn en hoe stevig de auto's gebouwd zijn (Renault takes your wings).

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:12
MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:30:
Mol en plooij gaven aan dat Ferrari 15 meter later lijkt te remmen, en dus waarschijnlijk met minder benzine rijdt. for what its worth...
Hierboven kwam ook ergens langs dat Ferrari gebruikt maakt van de "oude" Red Bull techniek waarbij de rake op rechte stukken afneemt en bij de bochten de achterkant weer omhoog schiet. Kan ook zijn dat de techniek daarachter zorgt voor meer stabiliteit in de bochten en dus later remmen mogelijk maakt. Dat ze met minder benzine rijden is dus speculeren, net zoals de techniek om rake te verminderen speculeren is. Mogelijk dat er ook ergens info is over de stint lengtes? Als Ferrari elke keer na 10 ronden naar binnen gaat en langer binnen is en andere teams 50 rondes achter elkaar rijden kun je inderdaad wel gaan speculeren over dat Ferrari met minder benzine rijdt en daardoor vaker stopt.

walteij schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:32:
winst voor Seb in de eerste 2 races, Kimi met een 3e plek in Melbourne, uitvallen in Bahrein door dat pit stop ongeluk, en de 2 races daarna 3e en 2e
Was die winst in Australië niet een gelukje? Iets waarbij een VSC voor Vettel de juiste kant uit viel en die zijn stop onder VSC kon doen en 10 meter voor Hamilton het circuit op kwam terwijl Hamilton zijn stop al gemaakt had onder de reguliere (niet VSC) rondes.
Doet niks af aan het feit dat Ferrari er aan het begin van het seizoen beter bij zat. Maar Australië hebben ze IMO niet echt op eigen kracht gewonnen. Hetzelfde als dat bv Ricciardo in China meer op "geluk" gewonnen heeft door de VSC. Uiteraard moest die het dan nog even doen, maar zonder VSC had hij nooit kunnen winnen.

• ATS

ATS

9:00 is vroeg genoeg. 7:59 is ruim een uur te vroeg, dan hadden ze er nog meer aan kunnen finetunen. :*)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Damian schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:31:
[...]

Hoor je mij zeggen dat Ferrari het kampioenschap gaat winnen? Hoor je mij zeggen dat Williams dit jaar helemaal geen deuk in een pakje boter gaat rijden?
Nee jouw conclusies kloppen opzich wel, maar erg voorspellend zijn ze niet. Ferrari kan vanmiddag ook een motorplof krijgen bijvoorbeeld. Het gaat mij meer om de "te serieuze" voorspellingen wat betreft de uitslag van het kampioenschap voor 2019 :+

Speculeren met een knipoog vind ik persoonlijk veel leuker in zo'n topic dan zogenaamde voorspellingen doen gebaseerd op niks, maar goed dat moet uiteindelijk iedereen zelf weten.

[ Voor 14% gewijzigd door Jackson6 op 20-02-2019 08:44 ]

• ATS

ATS

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit soort zwaar bewerkte foto's dus helemaal niets. Doe óf zwart-wit, óf kleur. Maar ga niet op deze manier met het beeld lopen kloten.
wowly schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:22:
Damn, wat heeft die Renault toch een mooie livery. Ik vind deze nu toch echt met afstand de mooiste. En ik ben niet eens fan van Renault!
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. Ik ben totaal niet onder de indruk. Het zal wel geen populaire mening zijn, maar ik hou meer van wat Williams gedaan heeft, of van McLaren's paint job.

[ Voor 25% gewijzigd door ATS op 20-02-2019 08:49 ]

• asing
@asing beweer ook nergens dat het makkelijk is... Vind het alleen moeilijk te geloven dat een bedrijf als Honda (Japans, vele prijzen gewonnen met hun motoren) het niet voor elkaar krijgt met alle effort die erin gestopt is. Zeker het afgelopen jaar.
Ze hebben een filosofie gekozen. Een andere dan Mercedes en Ferrari, zo is duidelijk te horen. Ze kozen een andere filosofie omdat dat bepaalde voordelen heeft, echter zitten er ook nadelen aan. Die zullen niet opwegen tegen de voordelen maar ze kunnen moeilijk te bestrijden zijn.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:00
MaXeRs schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 05:52:
Priestly was een monteur in de McLaren garage, niet veel meer dan dat. Op zijn YT-kanaal doet hij als of hij verstand heeft van engine engineering en aerodynamica. Zijn verhalen over Mclaren hebben nog enigszins inhoud omdat hij daar nog wat contacten heeft (het laatste contact wat McLaren had met Honda was in 2017). Voor de rest praat hij wat informatie uit f1 tech artikelen na zoals die nieuwe jonge Autosport presentator dat ook doet.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:16

AzzKickah

06-CENSORED

Lasmibalsingh schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:45:
[...]

Priestly was een monteur in de McLaren garage, niet veel meer dan dat. Op zijn YT-kanaal doet hij als of hij verstand heeft van engine engineering en aerodynamica. Zijn verhalen over Mclaren hebben nog enigszins inhoud omdat hij daar nog wat contacten heeft (het laatste contact wat McLaren had met Honda was in 2017). Voor de rest praat hij wat informatie uit f1 tech artikelen na zoals die nieuwe jonge Autosport presentator dat ook doet.
Nou ja, hij was #1 Mechanic. Dat is wel even iets meer dan 'een monteur'.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-11 10:27
Jackson6 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:43:
[...]

Nee jouw conclusies kloppen opzich wel, maar erg voorspellend zijn ze niet. Ferrari kan vanmiddag ook een motorplof krijgen bijvoorbeeld. Het gaat mij meer om de "te serieuze" voorspellingen wat betreft de uitslag van het kampioenschap voor 2019 :+
Uiteindelijk zijn de wagens dit jaar slechts een evolutie, geen radicale wijzigingen. Het verschil in nieuwe voorvleugels zal misschien iets effect hebben maar de verhoudingen zullen grotendeels gelijk blijven tussen Ferrari en Mercedes waarbij RBR dichterbij zit dan vorig jaar (denk ik).

Beloofd een spannend seizoen dus! oOo

• Jackson6
  • Niet online
Grimmie187 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:48:
[...]

Uiteindelijk zijn de wagens dit jaar slechts een evolutie, geen radicale wijzigingen. Het verschil in nieuwe voorvleugel zal misschien iets effect hebben maar de verhoudingen zullen grotendeels gelijk blijven tussen Ferrari en Mercedes waarbij RBR dichterbij zit dan vorig jaar (denk ik).

Beloofd een spannend seizoen dus! oOo
Dat zeker, het is alleen zo jammer dat de echte krachtmeting pas in de eerste Q kan worden gedaan ;( Nog 3,5 week :9

Ze zouden eigenlijk een Q moeten doen op de laatste dag van de tests waarmee je punten kan verdienen die je dan later in het seizoen kan inruilen voor vermindering van gridstraf 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Jackson6 op 20-02-2019 08:54 ]

• Jasphur
BOT zit

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dz1SZxYXcAATNm7?format=jpg&name=large

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:16

Wom

Ik kan er niet over uit hoe goed die Ferrari er uit ziet. Zeker in combi met de helm van Vettel.

[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 20-02-2019 08:55 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:39
Wom schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:54:
[...]

Ik kan er niet over uit hoe goed die Ferrari er uit ziet. Zeker in combi met de helm van Vettel.
Blijf me er ook over verbazen, het is echt het Matte effect van de verf, doet het bij de RB15 ook zo goed.

Het lijkt ook wel of ze er weer in geloven (het winnen van de titel), de arrogantie is terug!

• Jackson6
  • Niet online
BasvanS schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:56:
[...]

Blijf me er ook over verbazen, het is echt het Matte effect van de verf, doet het bij de RB15 ook zo goed.

Het lijkt ook wel of ze er weer in geloven (het winnen van de titel), de arrogantie is terug!
Ze kunnen beter eerst WCC worden en daarna arrogant worden :+

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:04

Saffie_time

Why use this? 42!

komt die zeikerd weer aan dat wat linkjes in de warning aangepast mogen worden :+
gptoday en autosport.com lijken naar gisteren te gaan O-)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Jackson6 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:43:
[...]

Speculeren met een knipoog vind ik persoonlijk veel leuker in zo'n topic dan zogenaamde voorspellingen doen gebaseerd op niks, maar goed dat moet uiteindelijk iedereen zelf weten.
Ik speculeer dat Max WK wordt! Maar eigenlijk wordt LeClerc het!
Vettel is de weg kwijt in Melbourne en is te laat voor de race. Hamilton begint met donuts en haalt de opgelopen achterstand niet meer in. Bottas is het gewoon net niet, net als Gas(t)ly overigens.
Renault en Ferrari op papier waarschijnlijk het meest sterke rijdersduo. Jammer dat die strontbak van een Renault 5x ploft in FP1,2,3 in Baku. LeClerc tegen Max, dat moet hem ook worden; 2 jonge honden die lekker elkaar van de baan afduwen!!! Uiteindelijk Raikonnen WK?

6 uur sochtends 17 Maart? dan kunnen we zien of deze speculatie een beetje ergens op slaat :o :+

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:35

vhal

ಠ_ಠ

BasvanS schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:56:
[...]

Al is die RB15-livery wel een beetje die dure waygubiefstuk die je uiteindelijk iedere dag eet; het is niet meer speciaal meer...

Itt die shakedownlivery die ze vorige week hadden gebruikt, zo jammer dat ze deze niet hebben doorgevoerd. Of gewoon iets nieuws/extra met Honda-wit of zo.

Strava

• JB
  • Laatst online: 22:13

JB

Cédric roelt!

[...]

Welke Duitser ziet er wel knap uit in een Italiaanse auto? :+

Mijn boefje is liev!

• BasvanS
Jackson6 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:58:
[...]

Ze kunnen beter eerst WCC worden en daarna arrogant worden :+
Denk dat bij Ferrari de volgorde ook andersom mag zijn ;) Vorig jaar geloofde ze er zelf niet eens meer in, was de arrogantie weg en verloren ze!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Op deze foto helemaal mee eens... Maar vind het in de zon toch echt heel erg oranje. Niet zo mooi eigenlijk.

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 10:56
[...]
@asing beweer ook nergens dat het makkelijk is... Vind het alleen moeilijk te geloven dat een bedrijf als Honda (Japans, vele prijzen gewonnen met hun motoren) het niet voor elkaar krijgt met alle effort die erin gestopt is. Zeker het afgelopen jaar.
Laten we wel wezen, alle (motor) fabrikanten die op dit moment actief zijn in de F1 hebben vele prijzen gewonnen met hun motoren. Mercedes pas zeer recent natuurlijk. Desondanks hebben ze - op Mercedes na die een headstart had in de huidige motor formule - in meer of mindere mate moeite of moeite gehad met de huidige motor formule.
Renault heeft ook de eerst 3/4 jaren flink lopen aan modderen en lijken nu eindelijk de laatste paar jaren een beetje op niveau te komen.

Voor de beeldvorming:
Engine Titles Constructors
Ferrari 16 Ferrari (16)
Renault 12 Williams (5), Red Bull (4), Renault (2), Benetton (1)
Ford * 10 Lotus (5), Williams (2), Matra (1), Tyrrell (1), McLaren (1)
Mercedes ** 7 McLaren (1), Brawn (1), Mercedes (5)
Honda 6 McLaren (4), Williams (2)
Climax 4 Cooper (2), Lotus (2)
Repco 2 Brabham (2)
TAG *** 2 McLaren (2)
Vanwall 1 Vanwall (1)
BRM 1 BRM (1)

^ * Built by Cosworth

^ ** In 1998 built by Ilmor

^ *** Built by Porsche

• Jasphur
Ondertussen is de baan open en rijden de eerste al lekker een rondje.
Met Ferarri op full wets

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 20-02-2019 09:02 ]

• BasvanS
vhal schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:00:
[...]

Al is die RB15-livery wel een beetje die dure waygubiefstuk die je uiteindelijk iedere dag eet; het is niet meer speciaal meer...

Itt die shakedownlivery die ze vorige week hadden gebruikt, zo jammer dat ze deze niet hebben doorgevoerd. Of gewoon iets nieuws/extra met Honda-wit of zo.
Hij is niet lelijk, de verf blijft mooi! Het is alleen in het geval van de RB15 niet echt vernieuwend..

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:00
AzzKickah schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:47:
[...]

Nou ja, hij was #1 Mechanic. Dat is wel even iets meer dan 'een monteur'.
Zo presenteert hij zichzelf, je moet niet alles geloven wat je op tumbnails en aanbevelingen over zijn boek leest. Hij begon in de pitstop crew en later mocht hij aan de auto werken, voornamelijk chassis in elkaar zetten en dingen als de ophanging.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dz1WEaJWwAA_CvB?format=jpg&name=large

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Lasmibalsingh schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:03:
[...]

Zo presenteert hij zichzelf, je moet niet alles geloven wat je op tumbnails en aanbevelingen over zijn boek leest. Hij begon in de pitstop crew en later mocht hij aan de auto werken, voornamelijk chassis in elkaar zetten en dingen als de ophanging.
De mannen in de pitstop crew zijn ook allemaal de monteurs die de auto in elkaar zetten. Niemand 'begint' als pitstop crewlid.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

• Suicyder
  • Laatst online: 21:17
Van gpupdate blog
09:04
Update van Renault. Nico Hülkenberg zal vandaag geen DRS gebruiken tijdens zijn ochtendstint. Gisteren brak de vleugel af bij Daniel Ricciardo. Het team neemt geen risico's terwijl het dat probleem verder onderzoekt.
Benieuwd wat nu de oorzaak was :P

• melcon
  • Laatst online: 24-11 10:56
[...]

https://f1.fandom.com/wiki/McLaren_MP4-22 & https://wikivisually.com/wiki/Marc_Priestley

Priestley was hired by McLaren in 2000 as a test team mechanic and quickly rose through the ranks, becoming No. 1 mechanic on the race team. He worked with drivers including Mika Häkkinen, David Coulthard, Olivier Panis, Kimi Räikkönen, Juan Pablo Montoya, Pedro de la Rosa, Alex Wurz, Lewis Hamilton, Fernando Alonso and Heikki Kovalainen. He was part of the team that won the F1 World Championship with Hamilton at the 2008 Brazilian Grand Prix.

• Jasphur
Er wordt hard gewerkt!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FRXwJG7HQHzsRtoEPfsMvCY0/full.png

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-11 10:48
Crashhill schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:00:
[...]

Ik speculeer dat Max WK wordt! Maar eigenlijk wordt LeClerc het!
Vettel is de weg kwijt in Melbourne en is te laat voor de race. Hamilton begint met donuts en haalt de opgelopen achterstand niet meer in. Bottas is het gewoon net niet, net als Gas(t)ly overigens.
Renault en Ferrari op papier waarschijnlijk het meest sterke rijdersduo. Jammer dat die strontbak van een Renault 5x ploft in FP1,2,3 in Baku. LeClerc tegen Max, dat moet hem ook worden; 2 jonge honden die lekker elkaar van de baan afduwen!!! Uiteindelijk Raikonnen WK?

6 uur sochtends 17 Maart? dan kunnen we zien of deze speculatie een beetje ergens op slaat :o :+
En toen werd je wakker en begon de echte race :9

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Is daar een koffietafel ofzo?

• ATS

ATS

[...]

Je hebt duidelijk geen idee. Niemand begint in de pitstop crew, en Priestley ook niet. Die begon in het test team. Maar goed, kennelijk was jij er bij heb je betere info?

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-11 10:04
BasvanS schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:01:
[...]

Denk dat bij Ferrari de volgorde ook andersom mag zijn ;) Vorig jaar geloofde ze er zelf niet eens meer in, was de arrogantie weg en verloren ze!
Vind het bij Ferrari altijd een gevalletje paniek?......PANIEK!!!!!
Als er iets mis lijkt te gaan start de spiraal naar beneden en, gevoelsmatig, zit er niemand die het een halt kan toeroepen.

Als een voetbalteam de sterren van de hemel speelt en ineens 2 / 3 wedstrijden verliest gaan ze terug naar de basis. Wat werkte wel? Dat weer oppakken en daarop verder voortborduren.

Heb altijd het idee dat dat bij Ferrari ver te zoeken is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[...]

Waarom denk jij het beter te weten?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• JB

JB

Cédric roelt!

Bastie-88 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:08:
[...]

Vind het bij Ferrari altijd een gevalletje paniek?......PANIEK!!!!!
Als er iets mis lijkt te gaan start de spiraal naar beneden en, gevoelsmatig, zit er niemand die het een halt kan toeroepen.

Als een voetbalteam de sterren van de hemel speelt en ineens 2 / 3 wedstrijden verliest gaan ze terug naar de basis. Wat werkte wel? Dat weer oppakken en daarop verder voortborduren.

Heb altijd het idee dat dat bij Ferrari ver te zoeken is.
Het zijn Italianen. Heb je er nog nooit (zakelijk) mee te maken gehad? Die vliegen alle kanten op incl. emoties.. En bij voetbal ontslaan ze de coach :+

Mijn boefje is liev!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Valt me op dat RB elke dag later begint dan de rest.
Wachten ze liever tot de baan een beetje opgewarmd is?

• JB

JB

Cédric roelt!

TrekDr0p schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:12:
Albon doet eerst een rondje om te kijken of het nog glad is.

Mijn boefje is liev!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:09

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Gisteren hadden ze een probleempje met een sensor wat een uur extra kostte.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• asing
Daar is max al... :9

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/i5u811m2moh21.jpg
Max nog steeds met 2018 helm

• Jasphur
JB schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:13:
[...]

Albon Kvyat doet eerst een rondje om te kijken of het nog glad is.
FTFY :P

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 13:17
Nieuwe helmen door de keuring gekomen?:)

kimi

• Razorbite
  • Laatst online: 20-11 13:58
Nou hopen op wat mooie foto's van de RB15 met die nieuwe witte helm van Max erin

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

asing schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:29:
[...]

Ik kan je zeggen dat het vibratievrij maken van een blok een hels karwij is. Er is maar één configuratie trillingsvrij en dat is de 6-in-lijn. Ieder ander blok heeft ergens last van vibraties. Het is het resultaat van een ontwerpkeuze in het aantal cilinders, de blokhoek, de onstekingsvolgorde en het gebruik van bijvoorbeeld een flat plane krukas. Honda heeft bijvoorbeeld gekozen voor een 90 graden hoek terwijl 60 graden de minste trillingen geeft.
Sterker nog, iedereen rijd met een v6 blok met 90 graden hoek aangezien dat verplicht is vanuit de reglementen :)
Je kan uiteraard dingen doen met een harmonische balancer en balansassen maar dat voegt gewicht en massatraagheid toe.

Dus nee, het is niet eenvoudig om een trilling op te heffen, zeker niet omdat je de kans loopt ergens anders weer een trilling te genereren. ;)
Verder hebben alle motoren vibraties, de truuk is om die vibraties in een toerental te hebben waar je niet vaak in rijd.
Een vibratie op 12,5k toeren is erg vervelend, maar als die ergens ronde de 7k toeren zit heb je er amper ooit last van.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Jasphur
Dat Max nog wat kan zien met dat hekwerk in zijn zicht :P

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Goeie dag vandaag, kwartier onderweg en nog geen rode vlag!

• ATS

ATS

Mooi wasrek op de auto van Max...

En weer naar binnen na 2 rondjes.

[ Voor 37% gewijzigd door ATS op 20-02-2019 09:18 ]

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

yorkick schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:15:
[...]

Nieuwe helmen door de keuring gekomen?:)
Verwacht het wel maar weet nog niet of dit al officieel is.

Ze waren in ieder geval al door de eigen keuring van Arai gekomen.

Interessante samenvatting van dag 2 (wel Spaans):
https://soymotor.com/arti...dia-2-trabajo-base-960530

Veel grafieken + overzichten van rondetijden etc.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:32
Wel lekker dat ze iemand hebben ingehuurd die je helm draagt :p

©2004

• walteij
ATS schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:16:
Mooi wasrek op de auto van Max..
Als je daar je overhemd aan hangt, zal deze vrij snel droog zijn, kreukvrij is een ander verhaal ;)

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:04
walteij schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:17:
[...]

Als je daar je overhemd aan hangt, zal deze vrij snel droog zijn, kreukvrij is een ander verhaal ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1YJ4hIfjMVCcZSJFXywTE2o5/thumb.jpg

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Jordy8
  • Laatst online: 22-11 10:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BbCTkerXexpsxLIyUsL7Goz0/full.jpg

Voor de mensen die geen stream hebben

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

melcon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:01:
[...]

Laten we wel wezen, alle (motor) fabrikanten die op dit moment actief zijn in de F1 hebben vele prijzen gewonnen met hun motoren. Mercedes pas zeer recent natuurlijk. Desondanks hebben ze - op Mercedes na die een headstart had in de huidige motor formule - in meer of mindere mate moeite of moeite gehad met de huidige motor formule.
Renault heeft ook de eerst 3/4 jaren flink lopen aan modderen en lijken nu eindelijk de laatste paar jaren een beetje op niveau te komen.

Voor de beeldvorming:
Engine Titles Constructors
Ferrari 16 Ferrari (16)
Renault 12 Williams (5), Red Bull (4), Renault (2), Benetton (1)
Ford * 10 Lotus (5), Williams (2), Matra (1), Tyrrell (1), McLaren (1)
Mercedes ** 7 McLaren (1), Brawn (1), Mercedes (5)
Honda 6 McLaren (4), Williams (2)
Climax 4 Cooper (2), Lotus (2)
Repco 2 Brabham (2)
TAG *** 2 McLaren (2)
Vanwall 1 Vanwall (1)
BRM 1 BRM (1)

^ * Built by Cosworth

^ ** In 1998 built by Ilmor

^ *** Built by Porsche
Ik bedoelde eigenlijk de international engine of the year awards:

Wikipedia: International Engine of the Year

Hier zie ik 11x honda, 8x Mercedes, 0x renault en 25x Ferrari.

BMW overigens 38 keer.

Wat ik bedoel te zeggen; ze lijken toch te weten hoe je een motor moet bouwen ;)

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-11 10:04
JB schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:11:
[...]

Het zijn Italianen. Heb je er nog nooit (zakelijk) mee te maken gehad? Die vliegen alle kanten op incl. emoties.. En bij voetbal ontslaan ze de coach :+
Helaas wel, :X

Ik zit in de automatisering en heb een aantal klanten waar installaties staan die door italianen gebouwd zijn. Kan je verklappen dat het geen cadeau is als je daar iets aan mag aanpassen.

Voorbeeldje: Een ventiel heeft een A en B stand. De software A en B komt (normaal) overeen met de hardware A en B. Behalve als er italianen aan het werk zijn geweest... dan kan A=B zijn en zelfs gevallen van A=C :? kom je tegen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• ATS

ATS

Jordy8 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:19:
[Afbeelding]

Voor de mensen die geen stream hebben
Daar is nu eigenlijk geen excuus meer voor :+
Bastie-88 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:20:
[...]

Ik zit in de automatisering en heb een aantal klanten waar installaties staan die door italianen gebouwd zijn. Kan je verklappen dat het geen cadeau is als je daar iets aan mag aanpassen.

Voorbeeldje: Een ventiel heeft een A en B stand. De software A en B komt (normaal) overeen met de hardware A en B. Behalve als er italianen aan het werk zijn geweest... dan kan A=B zijn en zelfs gevallen van A=C :? kom je tegen.
Ik heb een aantal Italiaanse collega's: werkelijk uitstekende engineers. En dat meen ik serieus.

[ Voor 53% gewijzigd door ATS op 20-02-2019 09:22 ]

• JB

JB

Cédric roelt!

Bastie-88 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:20:
[...]

Jep I know, niet mee te werken..

Mijn boefje is liev!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:09

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:19:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk de international engine of the year awards:

Wikipedia: International Engine of the Year

Hier zie ik 11x honda, 8x Mercedes, 0x renault en 25x Ferrari.

BMW overigens 38 keer.

Wat ik bedoel te zeggen; ze lijken toch te weten hoe je een motor moet bouwen ;)
Die huidige hybride motoren zijn een enorm complex en moeilijk verhaal, dusdanig dat zelfs grote merken als BMW, Ford, Porsche en Toyota zich er niet aan wagen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1 ... 18 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.