Hier noemen we dat een vrachtwagen, en geen pickup.
De pickup had indd het stuur aan de andere kant.
[ Voor 9% gewijzigd door powah33 op 19-02-2019 17:00 ]
https://f1manager.info/ranking/4605
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hier noemen we dat een vrachtwagen, en geen pickup.
[ Voor 9% gewijzigd door powah33 op 19-02-2019 17:00 ]
Ook dit hoort bij testen he... Eens kijken hoe we dat ding met ducktape en een zakmes weer in elkaar krijgen, en hoe ie het dan doet...Sir_Lion schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:56:
De mensen van Red Bull in the pitbox lijken zich er niet al te veel druk om te maken.
Kijk eens in FF bij Browserprivacy>Inhoudsblokkering. Daar zat bij mij ook het probleem.Ernemmer schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:54:
[...]
In Edge doen ze het nu wel, maar in FF niet, ik ga verder zoeken.
Top, bedankt.Bitbull schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:01:
[...]
Kijk eens in FF bij Browserprivacy>Inhoudsblokkering. Daar zat bij mij ook het probleem.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 95% gewijzigd door ietse op 19-02-2019 17:04 ]
Al is het natuurlijk wel zo dat bedrijven vaak niet failliet gaan omdat ze verlies draaien, maar omdat de cashflow onbeheersbaar negatief is. Als er ineens een belangrijke sponsor afhaakt, kan het zomaar zijn dat je problemen krijgt met je cashflow > rekeningen kunnen niet meer worden betaald > faillisement (simpel gezegd).DaniëlWW2 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:26:
[...]
Williams maakte in 2018 niet eens verlies.
[Afbeelding]
https://www.racefans.net/...spent-race-2018-part-one/
No matter the age, never lose the Kramer inside
Williams is veel meer dan het F1 Team en hun funding is dan ook niet alleen afhankelijk van wat sponsoren.Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:08:
[...]
Al is het natuurlijk wel zo dat bedrijven vaak niet failliet gaan omdat ze verlies draaien, maar omdat de cashflow onbeheersbaar negatief is. Als er ineens een belangrijke sponsor afhaakt, kan het zomaar zijn dat je problemen krijgt met je cashflow > rekeningen kunnen niet meer worden betaald > faillisement (simpel gezegd).
Of dat bij Williams het geval is blijft natuurlijk giswerk zolang er geen feiten naar buiten komen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Maar Williams zal ook weer niet zo armlastig zijn. De eigenaren hebben zelf kapitaal en ze kunnen altijd nog mensen gaan ontslaan om maar geen verlies te maken. Dan komen ze natuurlijk ook niet meer snel terug, maar het kan.Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:08:
[...]
Al is het natuurlijk wel zo dat bedrijven vaak niet failliet gaan omdat ze verlies draaien, maar omdat de cashflow onbeheersbaar negatief is. Als er ineens een belangrijke sponsor afhaakt, kan het zomaar zijn dat je problemen krijgt met je cashflow > rekeningen kunnen niet meer worden betaald > faillisement (simpel gezegd).
Of dat bij Williams het geval is blijft natuurlijk giswerk zolang er geen feiten naar buiten komen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mee eens. Vandaar ook mijn laatste zin.YakuzA schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:10:
[...]
Williams is veel meer dan het F1 Team en hun funding is dan ook niet alleen afhankelijk van wat sponsoren.
Speculeren over een faillissement ed lijkt me dan ook wel erg sensatie zoekerig en nutteloos
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ze zullen toch nog wel even aan het werk moeten, zo te zien een vloer, achtervleugel, linksachter ophanging en de crash structure achter de gearbox vervangen. (of ook gewoon de gearbox meenemen bij het werk)Sir_Lion schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:56:
De mensen van Red Bull in the pitbox lijken zich er niet al te veel druk om te maken.
PSN
Check even links naast de URL of Inhoudsblokkering is uitgeschakeld, icoontje naast het groene slotjeErnemmer schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:54:
[...]
In Edge doen ze het nu wel, maar in FF niet, ik ga verder zoeken.
[ Voor 3% gewijzigd door Razr op 19-02-2019 17:16 ]
Ik denk dat ze meer zullen balen dat ze bepaalde dingen niet meer kunnen controleren op slijtage. Die top drie teams vervangen in deze dagen toch de halve auto elke dag dus onderdelen maken niet echt uit.YakuzA schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:13:
[...]
Ze zullen toch nog wel even aan het werk moeten, zo te zien een vloer, achtervleugel, linksachter ophanging en de crash structure achter de gearbox vervangen. (of ook gewoon de gearbox meenemen bij het werk)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat ze een nieuwe auto opbouwen en alle onderdelen van deze gaan inspecteren voor hergebruik. Je wil geen risico op datavervuiling lopen door een niet erkend issue.YakuzA schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:13:
[...]
Ze zullen toch nog wel even aan het werk moeten, zo te zien een vloer, achtervleugel, linksachter ophanging en de crash structure achter de gearbox vervangen. (of ook gewoon de gearbox meenemen bij het werk)
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Misschien heeft hij het expres gedaan zodat de monteurs ook reparatiesnelheid kunnen wintertesten?YakuzA schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:13:
[...]
Die rijden wel met een heel goede camo liveryHumma Kavula schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:12:
Williams heeft anders al redelijke sectortijden
[Afbeelding]
Dat is een betere oplossing, nu is alleen deze pagina toegestaan, thnx.Razr schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:15:
[...]
Check even links naast de URL of Inhoudsblokkering is uitgeschakeld, icoontje naast het groene slotje
edit: te laat![]()
I served in a company of heroes.
Grimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:16:
[...]
Misschien heeft hij het expres gedaan zodat de monteurs ook reparatiesnelheid kunnen wintertesten?
I'll see myself out..![]()
Nouja, hij gaat 's avonds sowieso helemaal uit elkaar bij de testdagen. Wat dat betreft waarschijnlijk niet heel veel meer werk dan ze al zouden hebben, zolang ze de benodigde onderdelen bij de hand hebben.YakuzA schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:13:
[...]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Om embedded twitter plaatjes te zien moet je aan de ad filters rommelen. Bij mij lag het aan het standaard filter dat firefox toepast. Als ik die uitzet voor bepaalde sites zijn de twitter plaatjes wel zichtbaar.Cheesy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:53:
[...]
In het algemene f1 topic staat hier ook een discussie over.
De meeste mensen zien gewoon plaatjes, maar bepaalde mensen kunnen geen embedded plaatjes van Twitter zien.
[F1] Seizoen 2019 - Deel 1
Verwijderd
En maar 1 seconde achter Ferrari. Geeft aan dat Red Bull veel harder kanMikeyMan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:54:
Albon inmiddels 130 ronden... Denk dat de groene lampjes nu wel uit mogen
Die link zie ik niet helemaal...Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 18:11:
[...]
En maar 1 seconde achter Ferrari. Geeft aan dat Red Bull veel harder kan
Verwijderd
Red Bull heeft een veel beter chassis dan TR. Zit echt wel meer dan 1 seconde in. Geeft de burger moed
Tsjah, fuckup is zo gemaakt...
[ Voor 41% gewijzigd door -ION- op 19-02-2019 18:21 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik ben geen psycholoog, maar ik zie daar iemand staan die op dit moment oprecht het geloof heeft dat ze er echt wel bijzitten als het gaat zoals men nu inschat ... een beetje in lijn met wat Horner al zei eerder deze week .. "als de rest deze winter geen 50pk gevonden, dan zitten we goed"
Even kijken hoe het de komende weken loopt, maar fantastisch om te zien hoe goed ze erbij zitten. Het zou eigenlijk hilarisch zijn als ze het lek gevonden hebben en komend seizoen Red Bull achter zich kunnen houden.
[ Voor 10% gewijzigd door GSX-MAN op 19-02-2019 18:43 ]
Slecht idee... Hoe laat?
Dit gaan we deze week en volgende week nog wel meer zien vermoed ik zo. Solidair dat ze bij MCL zijn zie je dan vaak dat ze gedurende de periode maart - november andere discreet voor zich dulden.
Ik kreeg het gevoel ook adhv dat interview. Compleet anders dan vorig jaarTurbo-Puppy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 18:35:
[...]
Ik ben geen psycholoog, maar ik zie daar iemand staan die op dit moment oprecht het geloof heeft dat ze er echt wel bijzitten als het gaat zoals men nu inschat ... een beetje in lijn met wat Horner al zei eerder deze week .. "als de rest deze winter geen 50pk gevonden, dan zitten we goed"
Ofschoon de testen net begonnen zijn, vermoed ik dat ze bij RBR en/of Honda nog voldoende reserves hebben, of globaal al een indruk hebben van hun vooruitgang t.o.v. Mercedes en Ferrari.
En ditVooralsnog raak ik met de dag optimistischer nu de Honda in ieder geval heel blijft, want het vermogen daar geloof ik eigenlijk wel in. Al komen ze 20pk te kort ... so be it, dat is aan RB te overbruggen en voor hun voldoende om aan te kunnen haken.
Oprecht leuk gesprek/interview. Netjes, Nu.nl
[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 19-02-2019 18:53 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hmm, helaas niet beschikbaar in België
ook niet in Engeland, wie gaat dit fixen?
at your service
Als de motor lager in de toeren zit of in de pitstraat rijd dan draait de motor maar op 3 cilinders. Dit om de motor en brandstof te besparen.Matizovic schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:05:
Heeft iemand een idee waarom de Honda zoveel 'rauwer' klinkt dan de rest?
Straks bouwen ze nog een start/stop-systeem inHeijmenberg99 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:07:
[...]
Als de motor lager in de toeren zit of in de pitstraat rijd dan draait de motor maar op 3 cilinders. Dit om de motor en brandstof te besparen.
Verwijderd
Ik moet het nog zien in racetrim met Honda. Want dat was vorig jaar met Toro Rosso minder dan ik had gehoopt. Op 1 rondje zie ik echt wel potentie, in racetrim heb ik zo nog mijn twijfels met Honda.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 18:35:
[...]
Ofschoon de testen net begonnen zijn, vermoed ik dat ze bij RBR en/of Honda nog voldoende reserves hebben, of globaal al een indruk hebben van hun vooruitgang t.o.v. Mercedes en Ferrari.
Vooralsnog raak ik met de dag optimistischer nu de Honda in ieder geval heel blijft, want het vermogen daar geloof ik eigenlijk wel in. Al komen ze 20pk te kort ... so be it, dat is aan RB te overbruggen en voor hun voldoende om aan te kunnen haken.
Zeker wel... dat systeem wordt getriggert door de speedtrapsensor zelfs.Matizovic schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:12:
[...]
Straks bouwen ze nog een start/stop-systeem in![]()
Maar dus ook als de auto lager in de toeren zit. Toch niet op het circuit lijkt me?
Jawel ook op het circuit bij het ingaan van de bocht, dat scheelt brandstof die je dan op een ander moment mag verbranden. En dat is mooi gezien de restricties mbt tot brandstofverbruik.Matizovic schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:12:
[...]
Straks bouwen ze nog een start/stop-systeem in![]()
Maar dus ook als de auto lager in de toeren zit. Toch niet op het circuit lijkt me?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Altijd maar gokken hoe hij het gezegd/bedoeld heeft. Die Louis Dekker staat nou niet bepaald bekend om zijn kwalitatieve verslaggeving over de F1.Lekker Ventje schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:17:
Ricciardo heeft een interview gegeven. Komt mij een beetje zuur over met een sneer naar Max.
https://nos.nl/artikel/22...-blij-dat-hij-weg-is.html
Verwijderd
Dit. Ricciardo zal dit grappend gezegd hebben.CFC-Mathijs schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:19:
[...]
Altijd maar gokken hoe hij het gezegd/bedoeld heeft. Die Louis Dekker staat nou niet bepaald bekend om zijn kwalitatieve verslaggeving over de F1.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat had niets met Honda te maken maar met de bandenvreter die TR had gebouwd. Dat is al vele malen in dit/deze F1 topic(s) behandeld.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:15:
[...]
Ik moet het nog zien in racetrim met Honda. Want dat was vorig jaar met Toro Rosso minder dan ik had gehoopt. Op 1 rondje zie ik echt wel potentie, in racetrim heb ik zo nog mijn twijfels met Honda.
Vandaag zeiden ze op Sky dat de Honda van vorig jaar minder efficient was dan de Ferrari en Mercedes, wat de terugval in races enigszins zou kunnen verklaren.Razorbite schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:27:
[...]
Dat had niets met Honda te maken maar met de bandenvreter die TR had gebouwd. Dat is al vele malen in dit/deze F1 topic(s) behandeld.
Verwijderd
Dan is dat afwachten of ze dat hebben opgelost. Nogmaals, in 1 ronde zie ik geen problemen met Honda. In racetrim welNotSoSteady schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:30:
[...]
Vandaag zeiden ze op Sky dat de Honda van vorig jaar minder efficient was dan de Ferrari en Mercedes, wat de terugval in races enigszins zou kunnen verklaren.
Maar zie je dan problemen ten opzichte van Mercedes en Ferrari of ten opzichte van de Renault van vorig jaar? Want ook met de Renault waren ze niet zo slecht in de race. Zeker bij de optochten van afgelopen jaren. Ik denk dat er vorig jaar toch wel een aantal races waren die ze ook hadden gewonnen als ze vanaf P1 deden starten. Puur omdat inhalen (te) moeilijk is en een te groot snelheidsverschil vereist. Als RBR dus een aantal races verder naar voren had kunnen starten had het er mogelijk dus anders uit gezien.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:32:
[...]
Dan is dat afwachten of ze dat hebben opgelost. Nogmaals, in 1 ronde zie ik geen problemen met Honda. In racetrim wel
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat klopt helemaal. Dit is het eerste jaar dat het live wordt uitgezonden. Voorgaande jaren moesten we het doen met Periscope/youtube streams en Twitter :-pWom schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:40:
Valt het jullie ook op dat er zoveel content is rond die testdagen? Is toch veel meer dan andere jaren of heb ik het mis?
Met dank aan Liberty Media.Wom schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:40:
Valt het jullie ook op dat er zoveel content is rond die testdagen? Is toch veel meer dan andere jaren of heb ik het mis?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ach, Mercedes heeft nog geen enkel rondje hard gereden, dus het lijkt me wat voorbarig om dit soort dingen te concluderen/insinuerenpilskes schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:44:
Net even gekeken wat er vandaag allemaal gebeurd is, maar heel spannend is het niet geweest zo te lezen. Behalve dan de DRS flap die opeens besluit dat de Renault best zonder verder kan...
Pas geleden schreef ik dan ik hoopte dat een team een "Brawn" zou doen, maar ik hoopte dus een team dat in de achterhoede rondreed, niet 1 van de topteams! Het ziet er bij Ferrari toch wel erg makkelijk uit wat ze gisteren en vandaag aan tijden en ronden rijden...
PSN
Precies. Die tijden van een MCL of Alfa zeggen nog niet zoveel het is overduidelijk dat Mercedes en RBR niet eens een poging hebben gedaan. Ik blijf het opvallend vinden dat Ferrari wel aardig snel heeft gereden en bizar veel ronden. Maar ook dat zegt nog eigenlijk niet zoveel tov Mercedes en RBR.YakuzA schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:50:
E
[...]
Ach, Mercedes heeft nog geen enkel rondje hard gereden, dus het lijkt me wat voorbarig om dit soort dingen te concluderen/insinueren
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ja, maar ik heb de stream vandaag halverwege maar uitgezet. Ze begonnen in herhaling te vallen en dat is ook niet verwonderlijk wanneer je zoveel uur moet vol lullen.Wom schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:40:
Dat. Mclaren, Haas, Toro Rosso en Sauber zitten nog in de top 5. Zoals gezegd zou ik het hilarisch vinden als ze zich voor Red Bull weten te wurmen, maar je kan op basis van deze 2 dagen echt nog niets zeggen.YakuzA schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:50:
E
[...]
Ach, Mercedes heeft nog geen enkel rondje hard gereden, dus het lijkt me wat voorbarig om dit soort dingen te concluderen/insinueren
Slecht idee... Hoe laat?
Hij vertelt het ons zelf.powah33 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 18:12:
Wat gaf pierre als reden voor de schuiver???
Heb geen commentary lopen, dus kreeg dat deel niet mee.
Ik vind dit juist een kenmerkende sneer van DannyRic. Dit is weer de blame voor Baku bij Max leggen. Hij is ontzettend druk bezig zijn exit in te kleden als Max favouratism. Heel slim, zo verlegd hij de aandacht van zelf niet zo snel zijn als Max naar “mij is iets aangedaan” en kan hij verder zonder al te veel imago schade.Lekker Ventje schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:17:
Ricciardo heeft een interview gegeven. Komt mij een beetje zuur over met een sneer naar Max.
een treffende spreuk
Max hoor je hier niet over. Waarom zou je ook kijken naar degenen die achter je liggen.pro_6or schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:07:
[...]
Ik vind dit juist een kenmerkende sneer van DannyRic. Dit is weer de blame voor Baku bij Max leggen. Hij is ontzettend druk bezig zijn exit in te kleden als Max favouratism. Heel slim, zo verlegd hij de aandacht van zelf niet zo snel zijn als Max naar “mij is iets aangedaan” en kan hij verder zonder al te veel imago schade.
Ik vind het zelf supertof van Max dat hij hier niet aan meedoet en gewoon zelf vooruitkijkt. Een van de redenen waarom ik fan van hem ben.
In 2017 en 2018 op diverse dagen koos Ferrari er ook voor om consistent een iets sneller tempo te rijden. Dat kan tal van redenen hebben natuurlijk. Misschien de motor fundamenteel op load testen o.i.d.?pilskes schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:44:
Net even gekeken wat er vandaag allemaal gebeurd is, maar heel spannend is het niet geweest zo te lezen. Behalve dan de DRS flap die opeens besluit dat de Renault best zonder verder kan...
Pas geleden schreef ik dan ik hoopte dat een team een "Brawn" zou doen, maar ik hoopte dus een team dat in de achterhoede rondreed, niet 1 van de topteams! Het ziet er bij Ferrari toch wel erg makkelijk uit wat ze gisteren en vandaag aan tijden en ronden rijden...
Precies, een stuk interessanter dan de interviews van ons 'geliefde' Ziggo duo.Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 18:52:
[...]
Oprecht leuk gesprek/interview. Netjes, Nu.nl
Als ie dat bij elke afremactie doet bij elke bocht kan het nog weleens erg veel schelen.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:16:
[...]
Zeker wel... dat systeem wordt getriggert door de speedtrapsensor zelfs.
Nah, ik kan me voorstellen dat het je gedurende een hele race best een kilo of wat kan schelen aan brandstof. Wellicht dat het niet heel fanatiek uitgeschakeld wordt, maar in het kader van “alle beetjes helpen” ?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Starten met een lichtere auto is voordeliger, maar dat effect effent uit naar het einde van de race.Chiron schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:15:
[...]
Dit seizoen mogen ze 5 kilo extra brandstof meenemen, maar Mercedes doet dat ook niet, die hebben hun motoren zuiniger gemaakt. Alles bijelkaar opgeteld is het sneller om een lichtere auto te hebben.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Onderstaande uitspraak van de NOS is best komisch in het licht van het relatief lange interview dat Nu.nl met hem heeft gedaan.Lekker Ventje schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:17:
Misschien zit Max net als wij niet te wachten op Louis Dekker.Ricciardo zorgt voor entertainment in een sport die dat keihard nodig heeft. Waar Red Bull en Verstappen een leger cameraploegen en journalisten na een testdag afschepen met "maximaal één vraag" en al na dik twee minuten inrukken, neemt de Aussie alle tijd. Eerst staat hij een voor een alle camera's te woord, daarna volgt een ontspannen mediasessie met de rest.
Ik denk dat het gaat op de testdag zelf. Verstappen was vandaag vrij, oftewel meer tijd.-ION- schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:24:
[...]
Onderstaande uitspraak van de NOS is best komisch in het licht van het relatief lange interview dat Nu.nl met hem heeft gedaan.
[...]
Misschien zit Max niet als wij niet te wachten op Louis Dekker.
[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 19-02-2019 20:29 ]
Dat gaat Williams doen. Brawn was er ook niet bij de wintertests destijds.pilskes schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:44:
Zou best kunnen, het gerucht gaat dat Ferrari het 3D printen van onderdelen zoals de zuiger (waar ze vorige jaar mee geëxperimenteerd hebben) geperfectioneerd heeft en daarmee de productietijd van veel onderdelen flink terug heeft weten te brengen. Zo ver dat ze bepaalde onderdelen on-the-fly kunnen printen tijdens een raceweekend.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:12:
[...]
In 2017 en 2018 op diverse dagen koos Ferrari er ook voor om consistent een iets sneller tempo te rijden. Dat kan tal van redenen hebben natuurlijk. Misschien de motor fundamenteel op load testen o.i.d.?
** Na verluid hebben ze daar i.s.m. Mahle een revolutionaire zuiger ontwikkeld. Ik kan me voorstellen dat een hoger tempo dan meer bruikbare data levert?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is dat niet precies zoals het vorig jaar ook was? Ik kan mij herinneren dat Ferrari in de testdagen (met name de eerste dagen) ook altijd wel het hardste ging. Mercedes heel rustig in het begin, en in de tweede week wat speldenprikjes. RBR kwam ook nog wel goed mee waardoor de verwachtingen hoopvol waren voor Max en co. Eerlijk gezegd verwacht ik dan ook dat de kaarten hetzelfde geschud zijn aan het begin van dit jaar in vergelijking met vorig jaar.VidaR-9 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:52:
[...]
Precies. Die tijden van een MCL of Alfa zeggen nog niet zoveel het is overduidelijk dat Mercedes en RBR niet eens een poging hebben gedaan. Ik blijf het opvallend vinden dat Ferrari wel aardig snel heeft gereden en bizar veel ronden. Maar ook dat zegt nog eigenlijk niet zoveel tov Mercedes en RBR.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
wow wat een gave rode paint van ferrariGrimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:28:
Ook nog even wat aero porn dan:
[Afbeelding]
En verder zijn de technical analyses van Craig Scarborough ook interessant:
https://www.racefans.net/...-sf90-technical-analysis/
https://www.racefans.net/...s-w10-technical-analysis/
https://www.racefans.net/...str14-technical-analysis/
*RBR volgt binnekort*
morgen andere autoiantje31 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:39:
Hopen dat de Redbull geen schade heeft aan de motor/versnellingsbak waardoor ze morgen tijd missen
[ Voor 83% gewijzigd door A-J op 19-02-2019 21:42 ]
WP: PUHZ-SHW112YAA + EHSC-VM2D en PV: 8355 Wp
Dont worrie. Red Bull heeft daadwerkelijk 2 auto’s gebouwd voor deze test.iantje31 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:39:
Hopen dat de Redbull geen schade heeft aan de motor/versnellingsbak waardoor ze morgen tijd missen
mogen ze deze ook continue wisselen?Turbo-Puppy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:43:
[...]
Dont worrie. Red Bull heeft daadwerkelijk 2 auto’s gebouwd voor deze test.
Klaarblijkelijk.. (video op 11:22)basvn schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:44:
[...]
mogen ze deze ook continue wisselen?
(ik heb dit gemist denk ik)
Kan hem niet zien.. zit in Tsjechië..Turbo-Puppy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:46:
[...]
Klaarblijkelijk.. (video op 11:22)
[YouTube: Eerste meters Max | Dag #1 Wintertest Barcelona | Formule 1]
Olav die zegt "het zou zo maar kunnen" hmm.. nahhTurbo-Puppy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:46:
[...]
Klaarblijkelijk.. (video op 11:22)
[YouTube: Eerste meters Max | Dag #1 Wintertest Barcelona | Formule 1]
I served in a company of heroes.
Bron
Voor zover ik weet is er met de tests geen avondklok. Als ze willen werken ze gewoon met drie teams aan monteurs. Een door de dag, een team wat om 18:00 begint met de hele auto uit elkaar halen en dan nog een team wat de hele auto weer opbouwt voor 9:00 de volgende dag. Tijd is dus geen probleem. En Honda kennende zullen ze ook nog wel een aantal extra motoren klaar hebben staan en Red Bull heeft ook wel het budget om voor voldoende reserve onderdelen te zorgen.iantje31 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:39:
Dat is niet bepaald nieuw.Grimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:51:
[...]
Zou best kunnen, het gerucht gaat dat Ferrari het 3D printen van onderdelen zoals de zuiger (waar ze vorige jaar mee geëxperimenteerd hebben) geperfectioneerd heeft en daarmee de productietijd van veel onderdelen flink terug heeft weten te brengen. Zo ver dat ze bepaalde onderdelen on-the-fly kunnen printen tijdens een raceweekend.
Bron is thejudge13.com van een paar weken terug.
3D printen van wat aero parts is nogal wat anders dan een metalen zuiger 3D printenNotSoSteady schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:59:
[...]
Dat is niet bepaald nieuw.
https://3dprintmagazine.e...sys-mee-naar-racecircuit/
PSN
Klopt, hoorde op de live stream de melding maken dat de night shift aan was gekomen.RobertMe schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:56:
[...]
Voor zover ik weet is er met de tests geen avondklok. Als ze willen werken ze gewoon met drie teams aan monteurs. Een door de dag, een team wat om 18:00 begint met de hele auto uit elkaar halen en dan nog een team wat de hele auto weer opbouwt voor 9:00 de volgende dag. Tijd is dus geen probleem. En Honda kennende zullen ze ook nog wel een aantal extra motoren klaar hebben staan en Red Bull heeft ook wel het budget om voor voldoende reserve onderdelen te zorgen.
Ja, want Ferrari moet on-track metalen zuinigers printen.YakuzA schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:11:
[...]
3D printen van wat aero parts is nogal wat anders dan een metalen zuiger 3D printen
[ Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 19-02-2019 22:22 ]
13:37
Wellicht handig om eens te beginnen on-track een setje stalen zenuwen voor Vettel te printen. Kon nog wel eens van pas komen.NotSoSteady schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:19:
[...]
Ja, want Ferrari moet on-track metalen zuinigers printen.Er werd gedaan alsof het printen van onderdelen tijdens een weekend iets nieuws was, dat was het dus niet. Daar reageer ik op.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq