https://thenewswheel.com/path-to-formula-one-super-license/Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:47:
[...]
Totdat hij genoeg km'ers heeft gereden met zijn superlicentie.
300KM, dus 65 rondjes Barcelona ofzo?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
https://thenewswheel.com/path-to-formula-one-super-license/Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:47:
[...]
Totdat hij genoeg km'ers heeft gereden met zijn superlicentie.
new drivers must also have covered at least 300 kilometres of running in a recent Formula One car.Wulfric92 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:44:
Waarom rijdt hij met de groene lichten?
PSN: McMillan0984
Minder dan de helft van de auto's rijden. Je ziet hier en daar wel grote hoeveelheden, maar niet overal zoals je dat normaliter ziet.TrekDr0p schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:36:
Wat me trouwens opvalt dat er weinig marbles op het circuit liggen. Of zie ik dat gewoon verkeerd?
Die heeft hij intussen. Dus na de volgende vergadering van de council zal hij zijn papiertje wel hebben.Clavat schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:49:
[...]
new drivers must also have covered at least 300 kilometres of running in a recent Formula One car.
Dus snel rekenen
300/4,655= 64,44 rondjes
[ Voor 5% gewijzigd door ATS op 19-02-2019 14:52 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
F1 TV cribsJasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:52:
Damn. Dat huis van HAM op de paddock!
[Afbeelding]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hoe haal je daar dan uit dat ze af en toe fuel light rijden dan?frituurvetpet schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:41:
[...]
Interessante cijfers. Lijkt wel alsof Red Bull wel af en toe fuel light rijdt, want in elke sector acceptabel snel. Echter nog geen zeer snelle ronde neergezet als Ferrari.
En Mercedes rijdt de hele tijd met 100kg rond hoop ik voor ze.
Sorry, niet te letterlijk nemen. Ik bedoel dat de sectortijden iig suggereren dat ze competitiever rijden dan de rondetijden doen vermoeden. Je hebt gelijk dat dat nog 0.0 zekerheid biedt over de randvoorwaarden.Malt007 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:53:
[...]
Hoe haal je daar dan uit dat ze af en toe fuel light rijden dan?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
De baan zal ook tijdens de lunch wel geveegd zijnSir_Lion schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:49:
[...]
Minder dan de helft van de auto's rijden. Je ziet hier en daar wel grote hoeveelheden, maar niet overal zoals je dat normaliter ziet.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Huh? Dat lijkt me sterk. Waarom zouden ze dat doen?SnowDude schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:02:
[...]
De baan zal ook tijdens de lunch wel geveegd zijn
[ Voor 8% gewijzigd door ATS op 19-02-2019 15:06 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Buxton moeten ze daar niet meer zetten.Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:00:
Golden team voor F1TV, wat mij betreft
[Afbeelding]
Om het vuil op te ruimen. Gebeurd zo vaak tussen races dat de baan geveegd wordt dat het me niet zou verbazen als ze dat in de pauze ook gewoon doenATS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:04:
[...]
Huh? Dat lijkt me sterk. Waarom zouden ze dat doen?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Geloof tijdens testdagen alleen per dag, de marshals hebben ook volwaardig pauze tussendoor tijdens testdagen.SnowDude schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:08:
[...]
Om het vuil op te ruimen. Gebeurd zo vaak tussen races dat de baan geveegd wordt dat het me niet zou verbazen als ze dat in de pauze ook gewoon doen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Dit word een blijvertje voor dit seizoen15:13 The tractor-like noise below us means Red Bull is sending Gasly out. It sounds good on track but the tickover of the Honda sounds very agricultural.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Liever een tractor dan een stofzuiger.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Still faster than McLaren-Honda, uh wait, McLaren-Renault.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En de WilliamsDaniëlWW2 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:34:
[...]
Still faster than McLaren-Honda, uh wait, McLaren-Renault.
Volgens mij was zelfs McLaren-Honda sneller dan Williams nu is.
Jep, klinkt tenminste echt als een racemotor.walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:33:
@DaniëlWW2 @YakuzA Noem het maar een tractor geluid, ik vind dat roffeltje erg lekker om te horen. Mooi geluid zodra ze van het gas af gaan.
Ik denk dat straks de Williams het hardste gaat van allemaal !DaniëlWW2 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:36:
[...]
Volgens mij was zelfs McLaren-Honda sneller dan Williams nu is.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Was vorig jaar ook al een probleem. Vloog vaak genoeg wat van de Haas af.TrekDr0p schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:41:
Wat bewegen die kleine flapjes van de HAAS veel zeg..
Klopt, ik dacht dat ze daarvoor ook op hun lazer gehad hadden. Maar niet goed genoeg kennelijkZahariac schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:42:
[...]
Was vorig jaar ook al een probleem. Vloog vaak genoeg wat van de Haas af.
Breng Kvyat niet op een idee...Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:44:
Helm van GIO
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
at your service
Zo lang er niets vanaf valt, is het v.g.m. geen probleem. Tenzij het als bewegende aero onderdelen worden geclassificeerd natuurlijkSuicyder schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:45:
[...]
Klopt, ik dacht dat ze daarvoor ook op hun lazer gehad hadden. Maar niet goed genoeg kennelijk
Dussss.The_Butler schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:47:
F1. Mechanik Williamsa: To byłby cud, jeżeli wyjedziemy w środę na tor Więcej
[RUMOUR] One of Williams mechanics for polish sport website: "It would be miracle, if we'll be on the track in Wednesday."
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Bensimpel
Positieve meneer
manmanman, verbaasd me niet als ze de testing maar gewoon overslaan en met een half bakken auto in australie staan..caspervc schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:49:
[...]
Dussss.
.. was iets met t remsysteem toch? Dat opnieuw moest worden ontworpen vanwege het wegvallen van de brakeducts...
😆 - Denk ook eens om ;)
Volgens mij Alboff en Off. Bij beide rijdt hij niet op de baan
De onderdelen van het remsysteem pasten simpelweg niet inelkaarcaspervc schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:49:
[...]
Dussss.
.. was iets met t remsysteem toch? Dat opnieuw moest worden ontworpen vanwege het wegvallen van de brakeducts...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja. En hij doet het.Ari Gold schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:54:
RB heeft een Honder motor?
[ Voor 5% gewijzigd door ATS op 19-02-2019 15:55 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
The view from trackside: Red Bull impressing
Reports new Sky F1 signing Karun Chandhok:
"The Red Bull has massively impressed me. They have a sharpness on turning, especially into Turn One. They are able to turn really sharply but the rear end keeps up with the front. They have fantastic grip on the front end."
[ Voor 24% gewijzigd door JB op 19-02-2019 15:59 ]
Mijn boefje is liev!
0 tot 100 in 0,6 sec. wauwJB schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:58:
Ricciardo; "verkies Renault Twizy boven nieuwe F1 wagen."
https://www.nu.nl/264153/...oven-nieuwe-f1-wagen.html
Jack of all trades, master of none
Alsnog snap ik dan niet dat ze dat chassis dan niet allang in Spanje hebben staan en alleen de rem onderdelen na-sturen.Chiron schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:53:
[...]
De onderdelen van het remsysteem pasten simpelweg niet inelkaar, en moesten opnieuw gemaakt worden (carbon autoclaaf gebeuren). Vrachtwagens met die onderdelen vertrekken vanavond pas uit de fabriek richting Barcelona.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tja, als ze met een vrachtwagen gaan, zijn ze kansloosmetallicattim schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:06:
Überhaupt het team zou al daar kunnen zijn en alles opbouwen zodat ze direct aan de slag kunnen, maar wat ik begrepen heb zijn de vrachtwagens nog niet eens vertrokken!?
@u_nix_we_all Die wagen gaat dus mag 80-90 km/u
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
[ Voor 23% gewijzigd door kevlar01 op 19-02-2019 16:14 ]
Gecombineerd met het feit dat je voor een niet passend onderdeel geen hele auto in de fabriek hoeft te houden, vraag ik mij ten zeerste af of we Williams überhaupt nog gaan zien. En zo ja; of Kubica erin zit.kevlar01 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:14:
https://twitter.com/KellyBone9/status/1097872921584898053
https://twitter.com/crshh.../1097863031818727425?s=21
Sticker verhaal: Kubica schijnt sponsor kwijt te zijn
[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 19-02-2019 16:19 ]
Niet waar.kevlar01 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:14:
[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 19-02-2019 16:17 ]
Gelukkig.NotSoSteady schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:16:
[...]
Niet waar.
https://twitter.com/powrotroberta/status/1097848657997717507
Sticker zit er ook gewoon weer op.
[Afbeelding]
joh kijk ff naar wie dat twittert.. nog een niveautje lager dan olav en jackkevlar01 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:14:
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Fw 42 was a design for a twin-engined medium bomber, of canard configuration, that was designed by Focke-Wulf Flugzeugbau AG in Germany in the early 1930s. Several air forces expressed interest in the aircraft. However, despite its advanced design being proven sound in wind tunnel testing, the Fw 42 failed to win a contract for development, and no examples of the type were ever built.NotSoSteady schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:14:
Eerste onboard FW42.
Dat denk ik niet, want die informatie is openbaar. Dan hadden we dat dus geweten.Heijmenberg99 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:16:
Ik gok zo dat Williams gewoon failliet is.
Ben ik met je eens. Door de aanlatende malaise en slechte resultaten komen de sponsoren niet in rijen dik aanlopen, gaan ze eerder weg. Ik zie ze nog wel het seizoen beginnen maar ze gaan niet in Europa rijden, dan zijn ze overgenomen of failliet (en ik reken Azerbeidzjan niet mee als Europa)Heijmenberg99 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:16:
An earlier-than-expected F1 debut for Pietro Fittipaldi!
Kevin Magnussen has hopped out of the Haas due to a seat-fit issue.
Fittipaldi was due to make his bow tomorrow afternoon, but gets 90 minutes or so to close out Day Two.
[ Voor 6% gewijzigd door KingDijk op 19-02-2019 16:26 ]
Jack of all trades, master of none
Williams maakte in 2018 niet eens verlies.Heijmenberg99 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:16:
heeft al 60 rondes gereden vandaag.Saturnus schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:36:
[...]
Hopen dat de auto zo ontworpen is dat MAG ‘helaas’ niet past.
I served in a company of heroes.
Williams heeft net aan GPToday,net bevestigd dat morgen tussen 4 en 5 uur in de ochtend de FW43 per vliegtuig naar Barcelona wordt gebracht. Men gaat zo snel werken als het kan bij het Britse team maar verwacht niet deel te nemen aan de ochtendsessie op de woensdag.
En vervolgens de muur in. Dat is het einde voor RB van vandaag. Hopelijk hebben ze genoeg reserveonderdelen :-)Ari Gold schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:43:
Gasly spint het grind in.
Testing, one, two ...
Bensimpel
Positieve meneer
In de muur chrashen?Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:44:
Gewoon onderdeel van de test hoor
😆 - Denk ook eens om ;)
Tussen 4-5 uit Engeland weg = niet in de ochtend nog op het circuit. De vlucht duurt al 2 uur, laat staan het uitladen en naar het circuit brengen, vervolgens nog dat Ikea pakket in elkaar schroeven. Die rijden met geluk donderdag.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Geloof dat ze nog wel wat bij Toro Rosso kunnen lenenCFC-Mathijs schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:43:
[...]
En vervolgens de muur in. Dat is het einde voor RB van vandaag. Hopelijk hebben ze genoeg reserveonderdelen :-)
Is er een mogelijkheid dat je jouw plaatjes in de posts embed in plaats van dat ik een roze vak krijg? Al dat klikken als ik jouw plaatjes wil zien is erg onhandig.
Ik zie ze gewoon hoorErnemmer schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:49:
[...]
Is er een mogelijkheid dat je jouw plaatjes in de posts embed in plaats van dat ik een roze vak krijg? Al dat klikken als ik jouw plaatjes wil zien is erg onhandig.
Is er een van de Hermanos Jones uit Gibraltar.Martinspire schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:48:
Zat het stuur bij die pickup nou aan de rechterkant? Why?
een treffende spreuk
Hier geen last van.Ernemmer schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:49:
[...]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik denk dat dat bij jou ligt, ik zie de plaatjes gewoon.Ernemmer schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:49:
[...]
Staan Prost en Ricciardo nu te juichen dat RBR met de nieuwe Honda motor eraf vliegt ?
"Beautiful Clean Coal"
Test geslaagd. Terug naar pre-test settings.erik91 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:46:
Staan ze eerst 3 jaar een lange tijd in de garage aan die auto te rommelen crasht ie m meteen
In het algemene f1 topic staat hier ook een discussie over.Ernemmer schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:49:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Cheesy op 19-02-2019 16:55 ]
In Edge doen ze het nu wel, maar in FF niet, ik ga verder zoeken.Cheesy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:53:
[...]
In het algemene f1 topic staat hier ook een discussie over.
De meeste mensen zien gewoon plaatjes, maar bepaalde mensen kunnen geen embedded plaatjes van Twitter zien.
Achterkant breekt eerst uit naar rechts door het raken van de linker kerb denk ik. Daarna linksom het grind in. Beetje slordig, maar shit happens. Ricciardo crashte vorig jaar met de shakedown.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Denk dat iedereen denkt; yeah, hebben we iets te doen!!! Die mannen en vrouwen zitten ook alweer een tijdje zonder F1 héSir_Lion schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:56:
De mensen van Red Bull in the pitbox lijken zich er niet al te veel druk om te maken.
Nee:Martinspire schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:48:
Zat het stuur bij die pickup nou aan de rechterkant? Why?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq