Exact, dat is ook wat ik zeg. De namen wel, de kleuraanduiding niet. C3 kan ik een enkel geval de hardste of zachtste zijn. Dan zijn ze in een raceweekend respectievelijk wit of rood.Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:08:
[...]
Nee. Deze bandennamen blijven het hele seizoen.
De namen blijven, de kleuren blijven, maar de naam-kleur koppeling verschilt per weekend.Alsatian schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:18:
[...]
Exact, dat is ook wat ik zeg. De namen wel, de kleuraanduiding niet. C3 kan ik een enkel geval de hardste of zachtste zijn. Dan zijn ze in een raceweekend respectievelijk wit of rood.
PSN: Sluuz
Volgens mij zitten die op de voorvleugel.Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:24:
[...]
Zou mij niks verbazen als dat Infrarood sensoren zijn die de temperatuur van de banden meet.
Dat is toch precies wat ik zeg? Het overzicht klopt dus niet.Sluuz schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:19:
[...]
De namen blijven, de kleuren blijven, maar de naam-kleur koppeling verschilt per weekend.
[ Voor 5% gewijzigd door Alsatian op 19-02-2019 13:20 ]
Ze zeiden niets... ze zaten aan het rexona logo te peuteren, maar er lag een rokit sticker op de grond.NotSoSteady schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:16:
[...]
Ik zat niet te kijken. Wat zeiden ze precies?
Dus of Rexona eraf ... of ze waren gewoon rokit sticker op de neus aan het plakken.

https://f1manager.info/ranking/4605
Wat ze zeiden heb ik niet kunnen horen helaas. maar wat ik zag was dat er een sticker van de Williams showcar af werd gepulkt..NotSoSteady schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:16:
[...]
Ik zat niet te kijken. Wat zeiden ze precies?
Op de voorvleugel zit voor zover ik weet niks dat de banden meet. Tijdens races zitten de ir-sensoren vaak in de spiegels wegewerkt.NotSoSteady schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:19:
[...]
Volgens mij zitten die op de voorvleugel.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat kun je nou precies zien aan dat kleurtje? Kan iemand me dat uitleggen? Hoe werkt dat?

Jack of all trades, master of none
Ik denk hoe 'lichter', hoe meer de verf verspreid is. Dus in die gebieden is meer wind langs gekomen.KingDijk schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:29:
[...]
Wat kun je nou precies zien aan dat kleurtje? Kan iemand me dat uitleggen? Hoe werkt dat?
Donkere gebieden is waar lucht blijft hangen
disclaimer: gokje van mijn kant
Dat kleurtje laat zien hoe de lucht stroomt. Dus of je aerodynamica ontworpen in de computer en getest in de windtunnel ook zo werkt in de echte wereldKingDijk schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:29:
[...]
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Je ziet hoe de luchtstroom zich verhoud ten opzichte van de onderdelen. Door dit goedje aan te brengen kan je zien hoe het loopt.KingDijk schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:29:
[...]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dat gele is flow-viz.KingDijk schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:29:
[...]
De plekken waar het meer opdroogt heb je bijvoorbeeld meer wervelingen in de lucht en kan je visualiseren hoe de lucht ongeveer overal langs stroomt.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ze smeren de verf op de auto en kijken vervolgens waar de verf komt na een rondje rijden. Zo weten ze hoe de lucht langs de auto gaat. Dit is zover ik het weetKingDijk schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:29:
[...]
Hmmm een 'rooie' 1, 2 en 3 na de ochtendsessie!
Die moeten wel een super wagen gemaakt hebben dit jaar.
Laten we hopen dat er nog iemand in de buurt kan komen.

Viel me ineens op dat dit zo was
Die moeten wel een super wagen gemaakt hebben dit jaar.
Laten we hopen dat er nog iemand in de buurt kan komen.
Viel me ineens op dat dit zo was
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
YouTube: Flow Viz Paint - What is it and how does it help aerodynamicists lea...KingDijk schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:29:
[...]
Zeer informatief filmpje hierover.
YouTube: Flow Viz Paint - What is it and how does it help aerodynamicists lea...
Demonic was me voor
Demonic was me voor
[ Voor 6% gewijzigd door Martin0 op 19-02-2019 13:32 ]
Andersom, lijkt me.kevlar01 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:30:
[...]
Ik denk hoe 'lichter', hoe meer de verf verspreid is. Dus in die gebieden is meer wind langs gekomen.
Donkere gebieden is waar lucht blijft hangen
disclaimer: gokje van mijn kant
Anyway, nog een poging tot uitleggen:
[ Voor 18% gewijzigd door ATS op 19-02-2019 14:37 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik was net het youtube filmpje van Ziggo aan het bekijken, over gisteren.
Daar verkondigt Olav Mol dat Red Bull vandaag waarschijnlijk andere vleugels zal testen om meer downforce te hebben. Iemand daar al bewijs van zien, of wellicht foto's van dichtbij zodat we kunnen vergelijken ?
Ook verkondigt Olav Mol dat Red Bull meerdere chassis heeft gebouwd voor de shakedown en dat die waarschijnlijk nog onderweg zijn naar Barcelona. Prima als dat zo is, maar ik vroeg me af ... mogen ze letterlijk alles vervangen dan bij het testen ? Aangezien ze met één auto mogen testen... maar als alles vervangen mag worden is het dus alleen de regel "één tegelijk" ?
Daar verkondigt Olav Mol dat Red Bull vandaag waarschijnlijk andere vleugels zal testen om meer downforce te hebben. Iemand daar al bewijs van zien, of wellicht foto's van dichtbij zodat we kunnen vergelijken ?
Ook verkondigt Olav Mol dat Red Bull meerdere chassis heeft gebouwd voor de shakedown en dat die waarschijnlijk nog onderweg zijn naar Barcelona. Prima als dat zo is, maar ik vroeg me af ... mogen ze letterlijk alles vervangen dan bij het testen ? Aangezien ze met één auto mogen testen... maar als alles vervangen mag worden is het dus alleen de regel "één tegelijk" ?
Voor zover ik weet mag je testen wat je wil. Je mag rijden met dingen die niet legaal zijn in een raceweekend als je dat leuk/nuttig vindt. Dus ja, VZIW mag je ook je complete chassis veranderen.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
ze mogen zelfs met een volledig illegale auto rijden, daar bereiken ze niks mee, maar in theorie mag dat.Plenkske schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:37:
Lewis zit ook al helemaal in 'the zone' voor vanmiddag
Lunch = Time to catch up with the Tweets. 📱👀 #F1Testing pic.twitter.com/LRk4qjn7fc
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 19 februari 2019
Ja, dit mag volgens mij, sterker nog, volgens mij mag dit zelfs door het jaar heen. Vaak genoeg gebeurd dat teams met een oude auto aan de start verschijnen en enkele maanden of races later pas met de nieuwe auto starten (dus een ander chassis).Plenkske schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:37:
Ik weet dat zijn assistente klein is, maar zo klein dat ze een kistje nodig heeft om makkelijker bij het bureau te komen..walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:39:
Lewis zit ook al helemaal in 'the zone' voor vanmiddag
[Twitter]

Het geinige ervan vind ik dat Nico gisteren nog stond te vertellen hoe de "build quality" bij Renault zo enorm vooruit gegaan was... Daar zal Daniel wel anders over denken nu lijkt me.Remy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:38:
Whoops
[Afbeelding]
Ricciardo verliest DRS-deel achtervleugel. https://twitter.com/F1/status/1097830344122949634
Het was iig duidelijk waarom ze gisteren de hele dag de DRS niet open hebben gedaan om te wachten op een beter onderdeel voor vandaag.ATS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:40:
[...]
Het geinige ervan vind ik dat Nico gisteren nog stond te vertellen hoe de "build quality" bij Renault zo enorm vooruit gegaan was... Daar zal Daniel wel anders over denken nu lijkt me.
Dit was dus de 'betere' en 'stevigere' DRS constructie.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit deed Force india en nu Racing Point. Huidige auto is een aanpassing en later dit jaar komt pas weer de echte nieuwe auto.bakvis schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:39:
[...]
Ja, dit mag volgens mij, sterker nog, volgens mij mag dit zelfs door het jaar heen. Vaak genoeg gebeurd dat teams met een oude auto aan de start verschijnen en enkele maanden of races later pas met de nieuwe auto starten (dus een ander chassis).
I served in a company of heroes.
Die commentaren, geweldig! "No Red-Bull, no wings"Remy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:38:
Whoops
[Afbeelding]
Ricciardo verliest DRS-deel achtervleugel. https://twitter.com/F1/status/1097830344122949634
Well done, tot nu toe, beste man.
@nachtnet Geen TATA meer bij Williams?? Dat zal echt een zware klap zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 19-02-2019 13:52 ]
Ik dacht heel even dat RIC weer een camera gejat had (gouden petje rechts)
Als je langer kijkt lijkt hij er totaal niet op

en nog veel meer :
|
|
|
v
https://imgur.com/a/f4j5Wgt
[ Voor 11% gewijzigd door kevlar01 op 19-02-2019 13:54 ]
Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:25:
[...]
Op de voorvleugel zit voor zover ik weet niks dat de banden meet. Tijdens races zitten de ir-sensoren vaak in de spiegels wegewerkt.

Lijkt wel een offroader die oranje auto.kevlar01 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:53:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
en nog veel meer :
|
|
|
v
https://imgur.com/a/f4j5Wgt
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Die mensen hebben geloof ik iets gemist en zullen enigszins teleurgesteld op de tribune zitten nu.
Klonk als een rits...walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:59:
De stream is weer terug en ik hoor wat vreemde geluidjes.....
Ik hoop dat 'ie hem niet open deed voor de microfoon!walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:59:
De stream is weer terug en ik hoor wat vreemde geluidjes..... (ik hoop niet dat Will Buxton zijn gulp zojuist dicht deed voor de microfoon)
Is dit al de middag stream dan? Dan zou albon weer achterstevoren staan?
Fijn dat er nog zoveel fans van mr. Doornbos zijn. Slecht lijkende foto, overigens.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Even refreshen. Ik klikte net ook per ongeluk op de herhaling van vanmorgen.MikeyMan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:01:
Is dit al de middag stream dan? Dan zou albon weer achterstevoren staan?
Lijkt toch een gat te zitten tussen Alfa (Sauber) en McLaren... vergelijkbare tijden met 2 componenten verschil.
Maar natuurlijk, testsdagen zeggen niks
Tuurlijk zeggen ze niks!Sir_Lion schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:04:
[...]
Lijkt toch een gat te zitten tussen Alfa (Sauber) en McLaren... vergelijkbare tijden met 2 componenten verschil.
Maar natuurlijk, testsdagen zeggen niks.
Williams is zelfs zo snel dat niemand ze ziet. Of de camo-kleuren werken iets te goed
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Wat een troosteloze bedoening... Er is helemaal niks behalve een oude auto met een ieuwe livery. Ik zou als sponsor ook snel afhaken.Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:05:
@nachtnet Even een snelle (en slechte) screenshot gemaakt
[Afbeelding]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ah check... Moest app afsluiten en opnieuw starten. Refresh functie mist geloof ik nog...Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:03:
[...]
Even refreshen. Ik klikte net ook per ongeluk op de herhaling van vanmorgen.
Met het geblunder van Williams rondom deze tests, de geruchten dat die wagen 2 seconden slomer is dan die van vorig jaar, een hoofd sponsor die nog geen telefoon heeft verkocht, ik denk dat dit zomaar eens het laatste jaar van Williams kan zijn, als ze het jaar al volmaken..(of uberhaupt beginnen)...
@Jasphur zie geen verschil met 4 dagen geleden.

@nachtnet De zwarte W is een witte geworden
Tenzij rexona van de zijkant af is...nachtnet schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:09:
@Jasphur zie geen verschil met 4 dagen geleden.[Afbeelding]
Zelfs Williams wil niet met zichzelf geassocieerd worden.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Er staat nog een symbolische brandblusserSpotmatic schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:06:
[...]
Wat een troosteloze bedoening... Er is helemaal niks behalve een oude auto met een ieuwe livery. Ik zou als sponsor ook snel afhaken.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Zelfs die garage is lelijk.Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:05:
@nachtnet Even een snelle (en slechte) screenshot gemaakt
[Afbeelding]
Soms loont het even te wachten met meteen iets op tweakers willen knallen. Was gewoon een proefstart.walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:10:
Leclerc staat stil.... En hij rijdt weer.
Zie je het foutje?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dat zou kunnen, maar er hing wel een gele vlag achter. Maar inderdaad weinig aan de hand.NLRev0lution schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:13:
[...]
Soms loont het even te wachten met meteen iets op tweakers willen knallen. Was gewoon een proefstart.
spoiler:
Tag heuer
spoiler:
Tag Heuer ipv Honda
@walteij Die vlaggen hangen er iedere keer achter tijdens de test wanneer ze een proefstart doen.
In other news; F1 tv pro doet het hier niet op het bedrijfsnetwerk, internet loopt over een land waar het niet actief is..
In other news; F1 tv pro doet het hier niet op het bedrijfsnetwerk, internet loopt over een land waar het niet actief is..

[ Voor 39% gewijzigd door roda_djavulen op 19-02-2019 14:15 ]
Is protocol. Doen ze bij alle wagens die stil staan. Ongeacht of ze proefstart doen of een issue hebben.walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:14:
[...]
Dat zou kunnen, maar er hing wel een gele vlag achter. Maar inderdaad weinig aan de hand.
[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 19-02-2019 14:15 ]
Dat heeft te maken met de coureurs die al op de baan zijn, dat ze een stilstaande wagen kunnen verwachtenwalteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:14:
[...]
Dat zou kunnen, maar er hing wel een gele vlag achter. Maar inderdaad weinig aan de hand.
whoa, ja die wil ik
ik bedoel ,mijn 3 jarige zoon wil deze.
InderdaadHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:17:
[...]
whoa, ja die wil ik
[ Voor 3% gewijzigd door Cheesy op 19-02-2019 14:19 ]
Nee die mag de renault, dan kun jij winnenHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:17:
[...]
whoa, ja die wil ik

Vanuit ander hoek (zijn de kleine winglets enz beter zichtbaar
Ik zit nu te kijken naar Stroll, maar die lijkt nu (misschien doordat hij niet op volle snelheid rijdt) toch een stuk beheerster te sturen. Veel rustiger bewegingen en meer vloeiend. Zou hij dan dit jaar eindelijk toch wat mooie resultaten kunnen neerzetten?
Nee.walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:21:
Ik zit nu te kijken naar Stroll, maar die lijkt nu (misschien doordat hij niet op volle snelheid rijdt) toch een stuk beheerster te sturen. Veel rustiger bewegingen en meer vloeiend. Zou hij dan dit jaar eindelijk toch wat mooie resultaten kunnen neerzetten?
Perez is veel beter.
Ik denk dat hij nog positief kan verrassen i.t.t. alle Stroll-haters hier...walteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:21:
Je weet dat roze oorspronkelijk juiste de kleur is voor jongens (baby's)?Cheesy schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:18:
[...]
InderdaadIk heb een dochter, maar een roze Racing Point komt niet in huis
Vindt het 1 van de beste livery's in ieder geval, niet perse de mooiste, maar erg strakke lijnen en het blauw komt heel goed naar voren op de baan.

@Holkers Nee ik heb het over oorspronkelijk, dat blauw voor jongens is, is pas vanaf de 20e eeuw zo, het is ook vrij logisch (rood > krijgers etc., roze > jonge krijgers). Sorry voor het heel erg offtopic, maar er werd zo vaak gezeurd over date roze hier.
[ Voor 20% gewijzigd door yorkick op 19-02-2019 14:30 ]
Is dit nu met die gestandaardiseerde gearbox?
In België ja, maar boven die grens is roze voor meisjes 😉yorkick schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:24:
[...]
Je weet dat roze oorspronkelijk juiste de kleur is voor jongens (baby's)?.
Vindt het 1 van de beste livery's in ieder geval, niet perse de mooiste, maar erg strakke lijnen en het blauw komt heel goed naar voren op de baan.
[Afbeelding]
Alleen de spec stuurtjes op dit moment. Na 15 maart weten we wie de gearboxen gaat makenerik91 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:26:
[...]
Is dit nu met die gestandaardiseerde gearbox?![]()
Deze zijn van vorig jaar, toen waren ze er ook al.
Alweer een lockup van LEC, dat gaat niks worden dit jaar met FER en VET gaat hem helemaal soeprijden
Ergens anders op het circuit
Wat me trouwens opvalt dat er weinig marbles op het circuit liggen. Of zie ik dat gewoon verkeerd?
Is dat voor HAAS promo zelf of is dit algemeen F1 promo stuff? (Of misschien wel allebei?)
[ Voor 4% gewijzigd door erik91 op 19-02-2019 14:37 ]
@erik91 Geruchten gaan dat dit de opnames zijn voor de nieuwe F1 intro film.
Welk foutje?
Hier staat gewoon TAG Heuer op de voorkant hoor

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Een data analyse van dag 1 door F1 zelf
It’s always dangerous to read too much into lap times in testing, especially in the first week when teams are more focused on reliability and systems checks than chasing performance, and fuel loads and programmes are unknown. But even in these early stages, could trends be emerging? We crunched the numbers...
Mogelijk voor het intro van het nieuwe seizoen.erik91 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:36:
[...]
Is dat voor HAAS promo zelf of is dit algemeen F1 promo stuff? (Of misschien wel allebei?)
Vaste locatie, vast netwerk.
Interessante cijfers. Lijkt wel alsof Red Bull wel af en toe fuel light rijdt, want in elke sector acceptabel snel. Echter nog geen zeer snelle ronde neergezet als Ferrari.
En Mercedes rijdt de hele tijd met 100kg rond hoop ik voor ze.
Hoe lang moet Albon nu met die groene lampen rond rijden dan? Alleen vandaag? Of tot het eerste weekend ofzo?
Waarom rijdt hij met de groene lichten?
Zelfs de F1 heeft moeite met de naamswisseling, in hun analyse van dag 1 gebruiken ze nog Sauber ipv Alfa in het grafiekje
Zoek even terug in het topic op "groene lichten". Pas een paar keer behandeldWulfric92 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:44:
Waarom rijdt hij met de groene lichten?
Tot hij een superlicentie heeft. Daarvoor moet hij nog een x-aantal km's rijden in een F1 auto, dus ik verwacht dat hij daar deze week wel aan komt. Hoeveel administratietijd erbij komt, geen idee...MikeyMan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:42:
Hoe lang moet Albon nu met die groene lampen rond rijden dan? Alleen vandaag? Of tot het eerste weekend ofzo?
Totdat hij genoeg km'ers heeft gereden met zijn superlicentie.MikeyMan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:42:
"Why are the Ferrari cars the same orange as the cast of Geordie Shore?"

Je ziet in de tests wel vaker dat ze maar 1 sector gas geven en de andere sectoren iets rustiger aan doen.frituurvetpet schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:41:
[...]
Interessante cijfers. Lijkt wel alsof Red Bull wel af en toe fuel light rijdt, want in elke sector acceptabel snel. Echter nog geen zeer snelle ronde neergezet als Ferrari.
En Mercedes rijdt de hele tijd met 100kg rond hoop ik voor ze.
Vorig jaar viel dit helemaal op met Ferrari en Mercedes die in de laatste bocht ook gewoon vol van het gas af gingen en zo geen razendsnelle tijden neer zetten.
Volgens mij 300 kmArnevdS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:46:
[...]
Tot hij een superlicentie heeft. Daarvoor moet hij nog een x-aantal km's rijden in een F1 auto, dus ik verwacht dat hij daar deze week wel aan komt. Hoeveel administratietijd erbij komt, geen idee...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019